Enige wat ik diep triest vind is dat Seedorf en Kluivert uitgefloten werden. Nergens voor nodig lijkt me en ze hadden nog geen bal gehad. Op basis van slecht spelen in de wedstrijd kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar op basis van een vorige wedstrijd vind ik dat gewoon niet kunnen.
Ik heb ze ook uitgefloten en ook heel lekker hard booe! en blaa! geroepen. Kluivert (en Seedorf en De Boer)zijn gewoon hopeloos uit vorm, laat ze eerst bij hun club's maar weer goed presteren voor ze mee mogen doen in het Ned. Elftal...
Vooral De Boer, ook al scoort ie nog een goaltje, die heeft zn tijd echt wel gehad, als er iemand niet naar Portugal moet is hij het wel. Hij moet echt onzettend veel overtredingen maken omdat ie gewoon te langzaam is geworden, echt bij het WK '98 was ie nog een superverdediger, maar aan alles komt een eind.
Waarom laat Advocaat bv. Robben, die nog veel kan groeien, niet weer eens ruiken aan een belangrijke wedstrijd. Dat is iemand die eik alleen nog maar beter kan worden richting Portugal. Maar ipv daarvan stelt ie wat van zn 'oude vriendjes' op. Bah!
Maar echt hoor,
voor de Schotten die net als de Ieren super sportief zijn. Alleen maar gezellig en fan van het spelletje.
Ik heb eens na de wedstrijd Ned- Denemarken op EK2000 bij erg veel Deense supporters in de tram gezeten, maar dat was ook erg gezellig. Ook al hadden ze net met 3-0 verloren...
(Whe are red, we are white, we are Danish danymite)
![Duimen omhoog! ::ok::](https://www.realitynet.org/Smileys/ER-ep/duim.gif)
Over de opstelling: Ik wil alleen dat Makaay eens opgesteld wordt. Die heeft nog geen fatsoenlijke kans gehad in het Ned. Elftal... Terwijl die wél aan de lopende band scoort en wél in vorm is. Hij moet eens met de vuist op tafel slaan, maar hij is nou eenmaal niet zo arrogant als bv een Kluivert...