Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465637 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #17160 Gepost op: 3-10-2006, 19:45:44 »
Een dag te laat  ::schaam::...  :-[
Maar alsnog:

Bakkertje en Maud: Van harte gefeliciteerd!!!

::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest::

Als mijn moeder me een dag te laat feliciteert mag jij dat ook hoor ::rofl:: is dus echt waar, maar mijn paps is gisteren lelijk gevallen en daardoor was ze me helemaal vergeten, gelukkig is het goed afgelopen met mijn paps :D in ieder geval nog bedankt voor de felicitaties ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #17161 Gepost op: 4-10-2006, 19:54:11 »
 "hips" en we  ::feest:: glaan noch niet "hips" naar hhhuizz, "hips" bijlange "hips" niet,pijlange "burps" niet  ::feest:: ::feest:: ::feest:: en we chaan nog"hips" niet naaaar guis,wand Baud en Makkertje gefen noch een tournéé general  ::ok:: ::ok:: ::bravo:: ::bravo:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #17162 Gepost op: 4-10-2006, 22:09:46 »
"hips" en we  ::feest:: glaan noch niet "hips" naar hhhuizz, "hips" bijlange "hips" niet,pijlange "burps" niet  ::feest:: ::feest:: ::feest:: en we chaan nog"hips" niet naaaar guis,wand Baud en Makkertje gefen noch een tournéé general  ::ok:: ::ok:: ::bravo:: ::bravo:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest::

*gooit een emmer ijskoud water over koekoe heen*

schiet op man ga terug naar huis...Michelle zit op je te wachten met een jupiler... of was het nu Werner ::)

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #17163 Gepost op: 5-10-2006, 20:51:54 »
  ::rofl:: voor Bakkertje
http://www.hipponoodles.com/
Wel ff op play klikken he  ::) Twinnie komt er ook in voor, en Test zelfs in 2 verschillende gedaantes  ::rofl:: ::rofl:: (maar hij kan wel mooi fluiten en zingen  ::rofl:: )

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #17164 Gepost op: 5-10-2006, 20:57:38 »
Wel ff op play klikken he  ::) Twinnie komt er ook in voor, en Test zelfs in 2 verschillende gedaantes  ::rofl:: ::rofl:: (maar hij kan wel mooi fluiten en zingen  ::rofl:: )

::rofl:: ::rofl:: ::bravo:: ::rofl:: ::rofl::

hoe heb je het weer gevonden zeg...prachtig, vooral dat irritante deuntje...dat blijft in je kop zitten ;D

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #17165 Gepost op: 5-10-2006, 21:18:33 »
::rofl:: ::rofl:: ::bravo:: ::rofl:: ::rofl::

hoe heb je het weer gevonden zeg...prachtig, vooral dat irritante deuntje...dat blijft in je kop zitten ;D
::) ::)

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #17166 Gepost op: 5-10-2006, 23:29:17 »

Hij is leuk  ::bravo::  ::rofl:: ::rofl::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #17167 Gepost op: 5-10-2006, 23:33:15 »
::ok:: ::rofl::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #17168 Gepost op: 6-10-2006, 10:27:07 »
Dierendag update (beetje te laat)

8 weken zijn ze inmiddels.. en o zo ondeugend!!

er was eens......

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #17169 Gepost op: 6-10-2006, 12:35:38 »
 ::hug:: ::hug:: ::hug:: wat een dotjes...ben blij ze hier niet in huis te hebben, maar ik smelt altijd weg bij het zien van kittens....wordt er alleen zo snotterig van :(

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #17170 Gepost op: 6-10-2006, 15:31:23 »
Dierendag update (beetje te laat)

8 weken zijn ze inmiddels.. en o zo ondeugend!!

::love::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #17171 Gepost op: 6-10-2006, 16:02:59 »
er was eens......

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #17172 Gepost op: 6-10-2006, 16:22:13 »
o nee.. de Douwes waren van Tinuzzz... Ik word oud :-X
er was eens......

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #17173 Gepost op: 6-10-2006, 18:21:11 »
o nee.. de Douwes waren van Tinuzzz... Ik word oud :-X

:D

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #17174 Gepost op: 6-10-2006, 18:25:14 »
 ::rofl::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #17175 Gepost op: 7-10-2006, 17:06:22 »
Wat grappig, die nijlpaardsong! Koekoe, ben je inmiddels wel weer nuchter?

En wat een mooie foto weer van je katten, Stormpie!

Met mij gaat het superfantastisch goed! :D ::hyper:: Alleen natuurlijk wel erg druk. En een beetje saai hier in huis, want mijn ouders zijn op vakantie (Italië) en m'n broer ook (China!). Gelukkig zorg ik wel weer voor de nodige gezelligheid.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #17176 Gepost op: 7-10-2006, 22:29:15 »
Citaat
Gelukkig zorg ik wel weer voor de nodige gezelligheid.
Nou je het zegt, ik weet een manier om je helemaal blij te krijgen:

een sinterklaasmeeting ::rofl:: ::rofl::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #17177 Gepost op: 7-10-2006, 23:01:21 »
Haha! Denk je daar nu pas aan Jos? :P Maar uhm, mij helemaal blij krijgen? Ik zei toch al dat het superfantastisch goed ging...? ;) :D En met jou??

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #17178 Gepost op: 7-10-2006, 23:34:56 »
Met mij gaat het prima hoor. Ben net terug van een dagje Zwolle, ben nog een minuut of wat in je huidige (dat is nog steeds Nijmegen toch) woonplaats geweest, heb me suf gelopen om de aansluiting naar Zwolle te krijgen.

En op het werk is het weer eens prijs: die hele nieuwe afdeling gaat wellicht niet door. En dat is niet best voor de toekomst van de afdeling (alleen zal men mij niet mogen ontslaan, vanwege de speciale regeling waar ik in zit).

Met helemaal blij bedoel ik dat je nog eens extra blij wordt bij het noemen van de term ''sinterklaas''.

Je hebt gelijk: er waren tijden dat er al eind augustus bij 30 graden celsius over een meeting gepraat werd.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #17179 Gepost op: 8-10-2006, 10:11:42 »
Met mij gaat het prima hoor. Ben net terug van een dagje Zwolle, ben nog een minuut of wat in je huidige (dat is nog steeds Nijmegen toch) woonplaats geweest
Aha, en was het leuk in Zwolle? Niet te veel geregend? Jahoor, ik woon nog steeds in Nijmegen, ook al studeer ik er niet meer. Volgende keer moet je maar even thee komen drinken (als ik thuis ben)! Ik woon toch vlakbij het station.

En op het werk is het weer eens prijs: die hele nieuwe afdeling gaat wellicht niet door. En dat is niet best voor de toekomst van de afdeling (alleen zal men mij niet mogen ontslaan, vanwege de speciale regeling waar ik in zit).
ohw :-\\ nou, dat is dan iig maar te hopen!

Met helemaal blij bedoel ik dat je nog eens extra blij wordt bij het noemen van de term ''sinterklaas''.
hahaha ja dat is wel waar ja! :D Je kent me te goed Jos ;).

Ik ga zo Latijn bijles geven. :) Altijd leuk. En het strijken van dit weekend zit er gelukkig alweer op. Hoewel het ook best meevalt hoe vervelend dat is met een swingend muziekje aan...