Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Zoals u ziet. Lekker vakantie (eindelijk), ff een beetje bijkomen. Guikie, Megan en nog vele anderen... alsnog van harte.
Hee FF wat leuk dat je er nog op reageert! Ja je bent er zo weinig de laatste tijd, ik dacht dat je eigenlijk wel zo ongeveer verdwenen was... Maar ik vind het wel een erg sumier antwoord op hoe het met je is! Kwil wel meer weten! Hoe bevalt je huis inmiddels? Hoe ben je die vakantie aan het besteden? Wat heb je allemaal meegemaakt de laatste weken/maanden? Was je zo erg toe aan vakantie dan? Ik heb laatst over je gedroomd! (Had toen net foto's bekeken waar je op stond.)Mensen, ik heb supergaaf nieuws: mijn bachelor is af!! Yieeehaaa...!! Net op tijd nog in augustus alles weten af te ronden, en: nog cum laude ook! Heb een negen voor mijn scriptie gekregen!
Ik heb laatst over je gedroomd! (Had toen net foto's bekeken waar je op stond.)
Heb een negen voor mijn scriptie gekregen!
Mensen, ik heb supergaaf nieuws: mijn bachelor is af!! Yieeehaaa...!! Net op tijd nog in augustus alles weten af te ronden, en: nog cum laude ook! Heb een negen voor mijn scriptie gekregen!
Oh ja, waar ging ie over, rivierkreeften?
Goed hoor Gefeliciteerd!
Gefelicidingesd.......
gefeliciteerd Annemieke, mag je zeker trots op zijn!
Gefeliciteerd Annemieke ... Goed gedaan!!
* zoekt zich rot...Ik kan de clue van de grap niet vinden
Diminutiva in Aristophanes' Acharniërs.
Hahaha! Er liep ooit een rivierkreeft hier bij mijn ouders in de tuin (om precies te zijn 17 augustus 2004) en daar is Jos geloof ik nog altijd ondersteboven van... Maar ik had hoogstens een scriptie kunnen schrijven over rivierkreeften in de Oudgriekse literatuur ofzo.
Wat een leuke onontwarbare kluwen wol. Ik zie oortjes, pootjes, oogjes, een heleboel vacht, maar ik zou niet weten wat nu bij wat hoort.
Jos? Wat heb jij gegeten vanavond?? Lachebekjes?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
965 gasten en 1 vaste bezoeker