Zo even een verslagje over mijn kampweek.
Maandagochtend kwam ik geheel blanco binnelopen in het vakantiehuis. Ik had geen flauw idee wie mijn vrijwilligers waren van die week en ik zag alleen maar hele jonge meisjes om me heen. Oeps dacht ik waar zijn de mensen met ervaring?
Gelukkig bleken er ook nog twee heren van gemiddelde leeftijd rond te lopen, dus bestond mijn vrijwilligersgroep uit een tiental onervaren, jonge doch enthousiaste mensen!
De kinderen die er deze week waren zaten qua leeftijd tussen de 8 en 12 jaar en het was een pittig groepje. Zo moesten we de eerste dag al naar de huisartsenpost toe
De eerste dag bleek al dat er geen infomap was gemaakt voor mij als coördinator, dus moest ik alles even uit de kast halen om formulieren te maken en alles in goede banen te leiden.
ook bleek er geen activteitenprogramma te zijn, dus er moest geïmpriviseerd worden, maar dan blijkt dat jarenlange ervaring toch wel heel gunstig is
.
Helaas troken er vele regenbuien over het vakantiehuis en is de week min of meer verregend. Ook het dagje uit was erg nat al hebben de kinderen zich niet verveeld in Dierenpark Amersfoort. Dacht zelfs nog even iemand van het forum te ontdekken, maar dat bleek niet zo te zijn, al heb ik door het diegene te vragen er wel voor gezorgd dat een vrijwilligster hoteldebotel is geworden van die leuke jongen bij oma's eethuis...hihi...maar afijn dat is een lang verhaal
Ik was gisteren blij dat de week er op zat, maar met een heel goed gevoel kijk ik er op terug. Ik heb de vrijwilligers ontzettend zien groeien en ik ben heel dankbaar dat ze zijn gekomen, want ook voor hun was er veel onduidelijk....Maar ze hebben er een knalweek van gemaakt.
En nu ga ik uitrusten, al moet er nog wel een verslag gemaakt worden...maar dat komt wel...ga zo eerst eens kijken of ik een aantal foto's op de website kan gaan zetten...
iedereen die jarig was nog van harte gefeliciteerd