Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2466694 keer)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #17000 Gepost op: 30-07-2006, 17:02:21 »

Heb als minuscuul vakantiebaantje voor alleen dit weekend het folders bezorgen overgenomen hier in de buurt (in Gouda), en pff das toch best vermoeiend.
Heerlijk met dat plakweer, he? en vooral ergerlijk als je pal voor een brievenbus staat, en daarop een nee/ja-sticker aantreft, terwijl je net 15 meter het tuinpad bent opgelopen.

Ik zeg altijd: als je erin slaagt om er meer dan 200 per uur te bezorgen, dan heb je het goed gedaan (afhankelijk uiteraard van de aanwezigheid van flats, lange looppaden naar de brievenbus, enzo).

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #17001 Gepost op: 31-07-2006, 00:48:26 »
Zo ik ben weer terug :P

Dit is ook tevens m'n 1500e berichtje  8)
First you go backwards, but then forwards again

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #17002 Gepost op: 31-07-2006, 06:24:25 »
Intikker, ik weet dat je hier niet veel meer komt, mar er zullen er altijd zijn die je er attent op maken dat er hier nog mensen zijn die je niet zijn vergeten.

Bij deze: gefeliciteerd met je verjaardag.

::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #17003 Gepost op: 2-08-2006, 18:52:52 »
Ik ga morgenvroeg op vakantie naar Tsjechië.
Dus ik zal 2 weken hier niet zijn, ik zal het forummen erg missen.
En jullie net zoveel!

Dus tot 20 augustus!

En niet teveel posten, want ik heb niet zoveel zin om alles na te lezen

Salut RN-ers!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #17004 Gepost op: 2-08-2006, 20:12:55 »
*Start driftig met posten* >:D

Veel plezier Tinuzzz! ::zwaai::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #17005 Gepost op: 2-08-2006, 20:16:20 »
*Start driftig met posten* >:D

Veel plezier Tinuzzz! ::zwaai::

Thanks!! ;) ::zwaai::

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #17006 Gepost op: 4-08-2006, 13:31:46 »
Ik zie plotseling dat Megan weer terug is. Heb je het fijn gehad op vakantie?

En ben je nog herkenbaar qua huidskleur? ::zwaai::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #17007 Gepost op: 4-08-2006, 16:11:01 »
Ik zie plotseling dat Megan weer terug is. Heb je het fijn gehad op vakantie?

was zalig, heb echt heel veel gezien en ben in een pyramide geweest enzo ::jaja::

Citaat
En ben je nog herkenbaar qua huidskleur? ::zwaai::

ik was al beetje voorgebruind dacht ik, maar na dag 1 was ik rood  :( en heb toen een behandeling gehad met komkommer en thee en voila...! aanrader! ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #17008 Gepost op: 4-08-2006, 18:58:29 »
Die thee snap ik, in een land als Egypte.

Maar wat moest je dan met die komkommer doen? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #17009 Gepost op: 4-08-2006, 19:24:10 »

Maar wat moest je dan met die komkommer doen? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
opeten?  ::) ::)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #17010 Gepost op: 5-08-2006, 09:36:00 »
Zo even een verslagje over mijn kampweek.

Maandagochtend kwam ik geheel blanco binnelopen in het vakantiehuis. Ik had geen flauw idee wie mijn vrijwilligers waren van die week en ik zag alleen maar hele jonge meisjes om me heen. Oeps dacht ik waar zijn de mensen met ervaring?
Gelukkig bleken er ook nog twee heren van gemiddelde leeftijd rond te lopen, dus bestond mijn vrijwilligersgroep uit een tiental onervaren, jonge doch enthousiaste mensen!

De kinderen die er deze week waren zaten qua leeftijd tussen de 8 en 12 jaar en het was een pittig groepje. Zo moesten we de eerste dag al naar de huisartsenpost toe :-\\

De eerste dag bleek al dat er geen infomap was gemaakt voor mij als coördinator, dus moest ik alles even uit de kast halen om formulieren te maken en alles in goede banen te leiden.
ook bleek er geen activteitenprogramma te zijn, dus er moest geïmpriviseerd worden, maar dan blijkt dat jarenlange ervaring toch wel heel gunstig is ;).
Helaas troken er vele regenbuien over het vakantiehuis en is de week min of meer verregend. Ook het dagje uit was erg nat al hebben de kinderen zich niet verveeld in Dierenpark Amersfoort. Dacht zelfs nog even iemand van het forum te ontdekken, maar dat bleek niet zo te zijn, al heb ik door het diegene te vragen er wel voor gezorgd dat een vrijwilligster hoteldebotel is geworden van die leuke jongen bij oma's eethuis...hihi...maar afijn dat is een lang verhaal ::rofl::

Ik was gisteren blij dat de week er op zat, maar met een heel goed gevoel kijk ik er op terug. Ik heb de vrijwilligers ontzettend zien groeien en ik ben heel dankbaar dat ze zijn gekomen, want ook voor hun was er veel onduidelijk....Maar ze hebben er een knalweek van gemaakt.

En nu ga ik uitrusten, al moet er nog wel een verslag gemaakt worden...maar dat komt wel...ga zo eerst eens kijken of ik een aantal foto's op de website kan gaan zetten...

iedereen die jarig was nog van harte gefeliciteerd ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #17011 Gepost op: 5-08-2006, 09:57:39 »
Leuk samengevat. Ik kijk al uit naar de connectie met het forum. Ja, Amersfoort zal op de een of andere manier altijd aan Wie is de mol gekoppeld worden.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #17012 Gepost op: 5-08-2006, 11:22:39 »
Koekoe zijn maandsalaris is blijkbaar al weer op, want hij bedelde om een rondje....dus bij deze een rondje voor iedereen vanwege het feit dat ik gewonnen heb bij het traagste woord in de relaxhoek...

PROOST!!!!

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #17013 Gepost op: 5-08-2006, 11:46:14 »
Koekoe zijn maandsalaris is blijkbaar al weer op, want hij bedelde om een rondje....dus bij deze een rondje voor iedereen vanwege het feit dat ik gewonnen heb bij het traagste woord in de relaxhoek...

PROOST!!!!
Proost Bakkertje  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: enne, gefeliciteerd he  :D

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #17014 Gepost op: 5-08-2006, 12:54:08 »

PROOST!!!!
Ik denk dat het een andere reden heeft. Als brave belgische belastingbetaler zal hij zojuist een naheffing hebben gekregen. Ja, en dan gaan je eurootjes snel op.

*bodejos grijpt naar het laatste volle glas op het dienblad*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #17015 Gepost op: 6-08-2006, 10:53:56 »
Jammer dat het zo verregend was Bakkertje. Maar gelukkig dat je met een goed gevoel op de week kunt terugkijken! Het bleek iig dat ze heel veel aan jou hadden!

Ik heb vrijdag de eerste versie van mijn scriptie ingeleverd! :D Hoera!! Heb ook echt een supervrolijke week gehad. Want behalve dat ik dus erg goed aan m'n scriptie heb kunnen werken, zorgde het terugkomen van de nodige vakantiegangers voor een behoorlijke dosis extre vreugde en gezelligheid. :D Het was wel een beetje vreemd om eerst dolblij te zijn omdat een vriend van me terug was, en vervolgens te beseffen dat ie eigenlijk de dag erop weer opnieuw op vakantie ging ::). (Maarja, dan komt ie straks weer terug en ben ik opnieuw blij. ;))

Komende week moet ik keihard studeren voor het laatste tentamen dat ik nog heb... En uit alle macht proberen die docent terug te vinden, want het is een mondeling... :-\\ Verder wacht ik natuurlijk in spanning op het commentaar van m'n begeleider op mijn eerste versie!

Maar vandaag eerst een verjaardag van een vriendin hier in Gouda. Iedereen nog een fijne vrije dag vandaag!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #17016 Gepost op: 6-08-2006, 13:51:13 »
Ach ja ...na regen komt zonneschijn, dus ik geniet nu volop van het zonnetje in de tuin ;)

Annemieke heel veel succes de komende week en ik hoop dat je scriptie geen problemen opleverd en dat je begeleider tevreden is ::ok:: ::hug::

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #17017 Gepost op: 7-08-2006, 12:45:09 »
ben ik de eerste? :O

Van harte gefeliciteerd Joeri! ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #17018 Gepost op: 7-08-2006, 13:13:51 »
je was idd de eerste...ik hoorde het net van een 'vogel' dat JVB jarig is :-[

::bravo::JOERI van harte gefeliciteerd ::bravo::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #17019 Gepost op: 7-08-2006, 17:54:10 »
 ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest::

Van harte gefeliciteerd JVB!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.