Hm, wie is Theemuts?
Bakkertje, thx voor je leuke reactie!
Maandag toen ik dat schreef was ik net ziek aan het worden, vandaar dat ik zo down was. Daarna ben ik wel naar Nijmegen gegaan, maar eigenlijk de hele week ziek geweest.
Echt ontzettend balen, want oh wat had ik veel willen doen...! Helemaal niets van gekomen! Ik hoop dat ik die balans zal vinden Bakkertje maar het zal echt niet makkelijk zijn. Mijn vriend werd er ook al gek van dat ik altijd maar zo aan het stressen ben.
Maargoed, ik heb door dat instorten van afgelopen week wel gemerkt dat ik wat rustiger aan moet doen: in die zin dat ik wel moet uitrusten als ik zo'n enorm slopend weekend heb als toen met het theaterfestival.
Vrijdag was ik gelukkig weer beter en kon ik dus naar Anne-Marie in Emmen om samen de ontknoping te kijken... nouja, dat dachten we van tevoren. Maar iig erg gezellig weer eens daar in Drente te zijn! Wat je in de bar schreef A-M wist ik dus allemaal al, maar toch erg leuk dat je weer eens langs komt hoor! Hopelijk heb je het deze week erg naar je zin in Londen. Je laat wel horen hoe het was he!
Bakkertje, mooi dat je koninginnedag leuk was en supergoed dat je je achterstand weggewerkt krijgt! Ben je inmiddels al helemaal hersteld dan van je Pfeifferachtige ziekte? Dat duurt toch altijd heel lang? Je komt trouwens toch wel naar de fandag he?? Ik ben echt zo blij dat ie toch doorgaat... Heb er alweer zin in!
Jos, sja euhm bedankt voor de tip... ik heb ze aan, maar ik voel nog niet echt verschil...
Jou zie ik ook wel weer op de fandag dan. Het gaat ongetwijfeld keileuk worden met al die oude forumbekenden!
Nicky, Milouska is ook mijn Mol ja, maar nog niet zo lang als voor jou...!
Hm, ik ga maar eens mijn tas inpakken om straks na het eten met m'n ouders en broer weer richting trein te sjezen...