Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2503237 keer)

Offline lord menno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #16700 Gepost op: 28-04-2006, 20:15:17 »
huh?? wat een stelletje na-apers zeg >:(
Menno is gek

Offline JvB

• Forumlid
« Reactie #16701 Gepost op: 28-04-2006, 20:28:26 »
huh?? wat een stelletje na-apers zeg >:(

echt he!  ::rofl::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16702 Gepost op: 28-04-2006, 22:23:35 »
een beetje laat maar ik had een goed excuus  ;)

::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest::  ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest::  ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest::  ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest::JORG GEFELICITEERD!!!!
::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig::
I'm a real big goblin..

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #16703 Gepost op: 28-04-2006, 23:22:45 »
jah dankje mirtjuh! :D

ennuh Eck gefeliciteerd! ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #16704 Gepost op: 29-04-2006, 22:14:36 »
Jorg, Eck, beide alsnog van harte. ::jarig::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16705 Gepost op: 1-05-2006, 12:09:12 »
Hallo hallo,
Ben weer even rustig bij m'n ouders (moest nl. vandaag naar de tandarts en die zit nog in Gouda) dus eindelijk weer eens een berichtje van mij. Ik heb enorm vermoeiende weken gehad met als voornaamste gebeurtenis mijn toneelvoorstelling en het hele theaterfestival daaromheen. Superleuk! Echt heel erg naar m'n zin gehad, maar wel ontzettend weinig geslapen die dagen. Verder met m'n vriend een dagje naar Artis geweest, ook zeer fantastisch (en ja het is echt toevallig dat ik net nog naar Blijdorp was, ik ga echt niet elke week naar de dierentuin!). Prachtig weer gehad ook nog. Zaterdag met koninginnedag helaas wat minder stralend, maar toch een erg gezellige dag gehad in Nijmegen. Hoe was jullie koninginnedag?
Nu is dan weer de tijd aangebroken om keihard te studeren, maar eerlijk gezegd voel ik me vooral erg gesloopt. Zou het liefst de hele dag slapen, zucht.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16706 Gepost op: 1-05-2006, 12:19:05 »
Hoi Annemieke,

Je bent dus echt druk druk druk met van alles en nog wat...
Als het aan mij lag zat ik dus wel elke week in de dierentuin want ik vind dat zo leuk joh. Kan de hele dag wel naar de apen kijken ;D
probeer een balans te vinden tussen slapen en studeren..dan moet het vast lukken Annemieke ::ok::

Mijn koninginnedag was net als anders. Vroeg opstaan en naar de vrijmarkt. Ook al kwam Beatrix met haar gevolg naar Almere Stad ik ben lekker in de oudste en gezelligste kern van Almere gebleven, daar waar je nog normaal kunt lopen zonder je te ergeren...Haven dus.
Mijn zoon nog verblijdt met skeelers en die heeft sindsdien een leuke bezigheid gevonden.

Tja en mijn meivakantieplannen bestaan uit veel huiswerk maken voor de opleiding. Door mijn ziek zijn heb ik toch wel een achterstand opgelopen maar die is gelukkig niet schrikbarend groot. Ik doe alles op mijn gemak en heb nog een kleine negen weken om alles in orde te krijgen. MOET LUKKEN.
En voor de rest ga ik veel vilten en aanwezig zijn op RN om te posten en te moderaten...ben zo druk als een klein baasje dus ;D

Leuk om weer eens wat van je te lezen Annemieke ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #16707 Gepost op: 1-05-2006, 12:48:05 »
*koe wipt ff de bar binnen, en wie ziet hij daar zitten? Bakkertje  ::tandpastasmiley:: *

* koe biedt haar een sterk drankje aan, want tijdens de middagpauze kan ze het wel ff gebruiken denkt hij  ;)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16708 Gepost op: 1-05-2006, 13:30:08 »
Lekker Koe doe maar een heerlijke kop thee met rooibossmaak...en nee geen suiker voor mij...dan wordt dat slanke mens in mij dol ;)

oh neem jij dan een lekkere punt appeltaart die daar op de bar staat...net gebakken, dus pas op hij is heet ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16709 Gepost op: 1-05-2006, 13:44:51 »
Een Koe die sterke drank geeft? Dat moet radio-actieve melk zijn, dat kan niet anders.

Dus na het drinken daarvan zien we een stralende Bakkertje? Komt goed uit met je studie-achterstand.

Annemieke: Als je nu je sloffen aandoet, dat studeert wat makkelijker. Kun je op je sloffen het eind van je studiejaar tegemoet zien.

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #16710 Gepost op: 1-05-2006, 13:53:11 »
Lekker Koe doe maar een heerlijke kop thee met rooibossmaak...en nee geen suiker voor mij...dan wordt dat slanke mens in mij dol ;)

oh neem jij dan een lekkere punt appeltaart die daar op de bar staat...net gebakken, dus pas op hij is heet ;)
Dank U Bakkertje die zal smaken  ::ok:: maar met iets sterk bedoelde ik geen thee  ::tandpastasmiley:: en ook geen radioactieve melk bodejos  ::tandpastasmiley::
maar eerder iets in dit genre

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16711 Gepost op: 1-05-2006, 14:42:01 »
Dank U Bakkertje die zal smaken  ::ok:: maar met iets sterk bedoelde ik geen thee  ::tandpastasmiley:: en ook geen radioactieve melk bodejos  ::tandpastasmiley::
maar eerder iets in dit genre

aaaahhhhhh zeg dat dan ik dacht aan een sterke kop thee ::)

maarre beetje zachtjes hoor, ik wil niet dat ze denken dat ik een drankorgel ben...doe maar een safari....straight without the rocks ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #16712 Gepost op: 2-05-2006, 18:36:22 »
Okee.. hallo daar! ;)

Kreeg ineens ff een inval om na plusminus een jaar weer eens te gaan posten.
Zullen wel veel mensen zijn die me niet echt meer kennen.. enfin,
alles gaat goed hier. Heb het superdruk eigenlijk, nu even niet dan..
lekker meivakantie. :) Maar verder, veel activiteiten..
reisje Taizé, a.s. maandag naar Londen, over paar weken naar Duitsland,
en veel coole buitenschoolse dingen! ::jaja::

Ga zo eten geloof ik, alles goed met jullie? Zin in vrijdag en zo?

Keej, doeii!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #16713 Gepost op: 2-05-2006, 18:39:47 »
Okee.. hallo daar! ;)

Kreeg ineens ff een inval om na plusminus een jaar weer eens te gaan posten.
Zullen wel veel mensen zijn die me niet echt meer kennen.. enfin,
alles gaat goed hier. Heb het superdruk eigenlijk, nu even niet dan..
lekker meivakantie. :) Maar verder, veel activiteiten..
reisje Taizé, a.s. maandag naar Londen, over paar weken naar Duitsland,
en veel coole buitenschoolse dingen! ::jaja::

Ga zo eten geloof ik, alles goed met jullie? Zin in vrijdag en zo?

Keej, doeii!

::zwaai:: @miesh leuk dat je weer komt buurten in de Molshoop, met mij gaat alles goed en met jouw gelukkig ook zo te zien, jij gaat maandag naar Londen daar wil ik ook ooit nog eens heen maar, komt er steeds niet van  ::tandpastasmiley:: en over paar weken ga je naar Duitsland ook niet verkeerd toch? Ik ging met school nooit naar vakantiebestemmingen vond ik wel jammer altijd maar helaas, en zin in WIDM zeker ik denk dat Milouska de Mol is, Roderick de Verlieser en Frederique word uiteindelijk de Winnaar van dit seizoen. :)

Veel Liefs,

Nîcky

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #16714 Gepost op: 7-05-2006, 07:21:56 »
VAN HARTE GEFELICITEERD THEEMUTS
 ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest:: ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig::

::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest:: ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16715 Gepost op: 7-05-2006, 09:37:32 »

::feest::Van harte gefeliciteerd Theemuts ::feest::

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
« Reactie #16716 Gepost op: 7-05-2006, 12:15:28 »
gefeliciteerd theemuts!!!  ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::feest::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #16717 Gepost op: 7-05-2006, 12:22:13 »
Gefeliciteerd Theemuts

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #16718 Gepost op: 7-05-2006, 13:24:14 »
Theemuts gefeliciteerd ::feest::
Menno is gek

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16719 Gepost op: 7-05-2006, 17:15:35 »
Hm, wie is Theemuts? ???

Bakkertje, thx voor je leuke reactie! :D Maandag toen ik dat schreef was ik net ziek aan het worden, vandaar dat ik zo down was. Daarna ben ik wel naar Nijmegen gegaan, maar eigenlijk de hele week ziek geweest. :( Echt ontzettend balen, want oh wat had ik veel willen doen...! Helemaal niets van gekomen! Ik hoop dat ik die balans zal vinden Bakkertje maar het zal echt niet makkelijk zijn. Mijn vriend werd er ook al gek van dat ik altijd maar zo aan het stressen ben. :-\\ Maargoed, ik heb door dat instorten van afgelopen week wel gemerkt dat ik wat rustiger aan moet doen: in die zin dat ik wel moet uitrusten als ik zo'n enorm slopend weekend heb als toen met het theaterfestival.

Vrijdag was ik gelukkig weer beter en kon ik dus naar Anne-Marie in Emmen om samen de ontknoping te kijken... nouja, dat dachten we van tevoren. Maar iig erg gezellig weer eens daar in Drente te zijn! Wat je in de bar schreef A-M wist ik dus allemaal al, maar toch erg leuk dat je weer eens langs komt hoor! Hopelijk heb je het deze week erg naar je zin in Londen. Je laat wel horen hoe het was he!

Bakkertje, mooi dat je koninginnedag leuk was en supergoed dat je je achterstand weggewerkt krijgt! Ben je inmiddels al helemaal hersteld dan van je Pfeifferachtige ziekte? Dat duurt toch altijd heel lang? Je komt trouwens toch wel naar de fandag he?? Ik ben echt zo blij dat ie toch doorgaat... Heb er alweer zin in!

Jos, sja euhm bedankt voor de tip... ik heb ze aan, maar ik voel nog niet echt verschil... :P Jou zie ik ook wel weer op de fandag dan. Het gaat ongetwijfeld keileuk worden met al die oude forumbekenden!

Nicky, Milouska is ook mijn Mol ja, maar nog niet zo lang als voor jou...!

Hm, ik ga maar eens mijn tas inpakken om straks na het eten met m'n ouders en broer weer richting trein te sjezen...