Jos, alsnog gefeliciteerd met je zus! Gezellige dag gehad?
Ik kom hier nu vandaag weer voor het eerst sinds het overlijden van Frédérique. Ja, echt heel erg. Ook gewoon raar hoe je moet reageren als je iemand helemaal niet persoonlijk kende, geen persoonlijke band had, maar het toch 'merkt' dat ze is overleden. Ik vroeg me al af of de serie nu nog doorging, en hoe de terugkom-molbespreek-afl er dan uit ging zien, maar kennelijk gaat het in elk geval door tot het einde.
Ik was er eerst ook niet zo voor om als goede doel op de fandag het kankerbestrijdingsfonds te kiezen, omdat dat dan zo expliciet zou verwijzen naar alle negatieve ervaringen die zij dan net gehad zou hebben... Maar nu zal het verdriet er toch wel zijn, dus vind ik het wel een heel goed doel. Hm, hopelijk vinden jullie mijn redenering niet al te krom.
Met mij is het verder erg goed, vandaag mn laatste tentamen gehad van deze periode. Had er drie, allemaal wel gehaald (eentje al terug), dus dat is wel mooi! En zometeen zal ik dan eindelijk eens een goed gesprek gaan voeren met mijn scriptiebegeleider.