Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2492843 keer)

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #16580 Gepost op: 25-03-2006, 19:29:18 »
Marielle, van harte gefeliciteerd  ::bravo::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16581 Gepost op: 25-03-2006, 21:49:12 »
 ::bravo:: Iedereen nog van harte gefeliciteerd die de afgelopen week jarig is geweest en ik nog niet gefeliciteerd had. ::bravo::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #16582 Gepost op: 30-03-2006, 08:50:48 »
Aangezien ik voor het eerst de bar betreed:

Allemaal nog de beste wensen!! Happy 2006!

En dat het maar een MOLs jaar mag worden  ::ok::  ::trots::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #16583 Gepost op: 30-03-2006, 16:14:05 »
Jij ook nog de beste wensen? ???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16584 Gepost op: 30-03-2006, 16:22:46 »
'Vroegah' schreven kei veel mensen hier wat ze meemaakten, maar dat valt nu een beetje tegen volgens mij, terwijl WIDM toch weer is begonnen.
Sja, ik doe dat nog steeds wel af en toe Annuh, maar ik heb wel veel minder tijd tegenwoordig (echt zo'n ontzettend ander leven dan als middelbare scholier, toen ik hier elke dag meer dan een uur zat! ;D). Maar toch maar weer eens een korte update van mij: deze en volgende week hebk in totaal 3 tentamens. Gaan wel lukken denk ik. Vandaag zou ik ook overleg hebben over mijn scriptie, maar mn begeleider was ziek naar huis gegaan dus dat ging niet door helaas! Toen maar veel te lang koffie gedronken... Ook ben ik volop kaartjes aan het verkopen voor mijn toneelvoorstelling, die komt inmiddels best dichtbij! :D (eind april is ie) Erg veel zin in uiteraard.

Jammer dat je niet naar de mfd kunt komen Annuh! Wel zin om naar Frankrijk te gaan? Ga je daar weer op een camping werken (dat deed je toch eerder?) of is het nu een andere gelegenheid? Hoe is het eigenlijk verder met je?

Nicky, jij ook al verhuisd joh! Ja hier in Nijmegen verhuizen namelijk ontzettend veel mensen om mij heen, zo heb ik iig het idee. Komt waarschijnlijk door de nieuwe studentenflats die pas geleden gebouwd zijn: daar gaan mensen naartoe en in hun oude kamers komen dan weer anderen, dus zo een verhuisgolf bovenop al die verhuizingen die er toch al zijn. Ik heb me zelf ook wekenlang met de verhuizing van mijn vriend beziggehouden. Maar ben je wel blij met je nieuwe huis? Kun je nu nog wel naar dezelfde school eigenlijk? Ik heb geen idee waar Assendelft ligt sorry...

En wat vindt iedereen eik van de nieuwe serie? Zitten jullie er weer helemaal in of missen jullie Angela en/of leuke kandi's toch wel erg...?

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #16585 Gepost op: 31-03-2006, 08:57:19 »
Allereerst: gefeliciteerd Robbie! ::bravo:: ::bravo::

Ik ben nu inmiddels een maand op stage en ik heb het hardstikke naar m'n zin. Het elke dag op en neer reizen naar Arnhem valt me ook best mee, maar dat zal wel mede omdat de NS nog geen problemen heeft veroorzaakt ;D (*klopt snel af*). Alleen m'n afstudeervoorstel gaat nog niet zo hard, maar dat komt wel goed denk ik. :)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #16586 Gepost op: 31-03-2006, 11:59:36 »
ROBBIE HARTELIJK GEFELICITEERD MET ALWEER JE 25STE VERJAARDAG, GAAT DE TIJD TOCH HARD HE.

MAAK DR EEN MOOIE EN LEUKE DAG.
::bravo:: ::bravo::

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #16587 Gepost op: 31-03-2006, 14:01:39 »
Gefeliciteerd Robbie! ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #16588 Gepost op: 31-03-2006, 14:16:21 »
Robbie gefeliciteerd ::feest:: ::feest::
Menno is gek

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #16589 Gepost op: 31-03-2006, 15:14:21 »
Van harte gefeliciteerd Robbie!

Annemieke, succes met je tentamens!

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #16590 Gepost op: 31-03-2006, 15:20:26 »
Gefeliciteerd!  ::feest:: ::jarig:: ::feest::
I'm a real big goblin..

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16591 Gepost op: 31-03-2006, 17:00:40 »
 ::feest::Van harte gefeliciteerd Robbie ::bravo::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #16592 Gepost op: 31-03-2006, 17:16:22 »
Gefeliciteerd Robbie! ::feest::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16593 Gepost op: 31-03-2006, 17:27:36 »
Hartelijk gefeliciteerd met uw verjaardag, mijnheer Azerty.

En dat je Rn nog maar lang mag vermaken met je eigen mol-naslagwerk.

::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #16594 Gepost op: 31-03-2006, 18:47:04 »
feli Robbie ::bravo::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #16595 Gepost op: 31-03-2006, 19:02:03 »
Proficiat Robbie!!!

Ik hoop dat je 'n fantastische dag hebt!  ::bravo::  Vanavond WIDM zal daar iig misschien aan bijdragen.  ;)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #16596 Gepost op: 31-03-2006, 22:01:46 »
Sja, ik doe dat nog steeds wel af en toe Annuh, maar ik heb wel veel minder tijd tegenwoordig (echt zo'n ontzettend ander leven dan als middelbare scholier, toen ik hier elke dag meer dan een uur zat! ;D). Maar toch maar weer eens een korte update van mij: deze en volgende week hebk in totaal 3 tentamens. Gaan wel lukken denk ik. Vandaag zou ik ook overleg hebben over mijn scriptie, maar mn begeleider was ziek naar huis gegaan dus dat ging niet door helaas! Toen maar veel te lang koffie gedronken... Ook ben ik volop kaartjes aan het verkopen voor mijn toneelvoorstelling, die komt inmiddels best dichtbij! :D (eind april is ie) Erg veel zin in uiteraard.

Jammer dat je niet naar de mfd kunt komen Annuh! Wel zin om naar Frankrijk te gaan? Ga je daar weer op een camping werken (dat deed je toch eerder?) of is het nu een andere gelegenheid? Hoe is het eigenlijk verder met je?

En wat vindt iedereen eik van de nieuwe serie? Zitten jullie er weer helemaal in of missen jullie Angela en/of leuke kandi's toch wel erg...?

Tja, het leven van een student gaat niet over rozen ;) Volgens mij gaat het best goed met jouw studie, of niet :) ? Waar gaat je toneelvoorstelling over? Want daar heb ik niet over gelezen.

Ik heb heel veel zin in Frankrijk. Vandaag m'n laatste werkdag, afscheid genomen van iedereen enzo, bos bloemen meegekregen. Ik ga daar Frans studeren op een internationale talenschool in Antibes en daar ga ik ook werken, in de huishouding. Nog 15 nachtjes slapen!

http://annuhw.mytravelactive.nl/ ;)

De nieuwe serie vind ik best leuk, ik vind het jammer dat ik het einde waarschijnlijk niet live kan zien, maar die zal ik moeten downloaden van het internet. Wel balen, maar het is niet anders. En uiteraard mis ik Angela!

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #16597 Gepost op: 31-03-2006, 22:04:24 »
 ::jarig::

Een kwart eeuw Robbie...  ::bravo::

::feest:: ::feest:: Heel hartelijk gefeliciteerd!  ::feest:: ::feest::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline JvB

• Forumlid
« Reactie #16598 Gepost op: 31-03-2006, 22:26:59 »
::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest::
Robbieazerty, Gefeliciteerd met je verjaardag! ::ok::  ::bravo::  :-*

::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #16599 Gepost op: 31-03-2006, 22:38:29 »
 ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig::

ROBBIE, nog net op tijd!
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!  ::bravo:: ::ok::

::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig::