Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2466682 keer)

Offline Millesime

• Forumlid
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #16340 Gepost op: 27-01-2006, 10:58:56 »
Het is je vergeven Stormpie... Jij als Crew hebt wel meer rond je hoofd dan aan mijn verjaardag te denken.... Maar vandaag ben ik nog maar juist 48 hoor....
Bedankt alvast...

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #16341 Gepost op: 27-01-2006, 16:13:48 »
Nog gefeliciteerd Millesime! ::bravo:: ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #16342 Gepost op: 27-01-2006, 16:34:09 »
 ::schaam:: NogGefeliciteerd!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
🜃

Offline JvB

• Forumlid
« Reactie #16343 Gepost op: 30-01-2006, 17:56:47 »
::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest::
JvB, Gefeliciteerd met je 1 jarig Jubileum op RN!!!  ::ok:: ::bravo::  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::trots:: ::trots::

::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest::
« Laatst bewerkt op: 30-01-2006, 21:44:20 door JvB »
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #16344 Gepost op: 30-01-2006, 21:37:46 »
 ::) stille hints

::bravo:: proficiat Joer
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16345 Gepost op: 30-01-2006, 21:56:48 »
een welgemeend proficiat, Joeri. 

::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #16346 Gepost op: 30-01-2006, 22:46:55 »
Joeri Gefeliciteerd met je 1 jaar lidmaatschap.   ::jarig:: ::jarig::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #16347 Gepost op: 30-01-2006, 22:49:16 »
Ik ga naar bed. Ober, geef iedereen maar een glaasje limonade van mij

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #16348 Gepost op: 31-01-2006, 15:38:33 »
kan ik hier misschien werken
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16349 Gepost op: 1-02-2006, 06:53:14 »

Proficiat Lodewijk, met je drie keer dertiende verjaardag. Ik hoop dat je snel uit je winterslaap ontwaakt, want het bier is (hoewel steeds bijgevuld) beperkt houdbaar.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #16350 Gepost op: 1-02-2006, 10:54:40 »
Gefeliciteerd.... ::ok::

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #16351 Gepost op: 1-02-2006, 17:06:54 »
Gefeliciteerd Lodewijk! ::ok:: Dat je de zon maar snel weer mag laten schijnen ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #16352 Gepost op: 1-02-2006, 17:55:34 »
 ::regenboog::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #16353 Gepost op: 2-02-2006, 13:53:08 »
alsnog gefeliciteerd Lodewijk! ::ok::
Hoewel ik de laatste  tijd vaak afwezig ben geweest, wil ik jullie het volgende bericht niet onthouden. Het is weer op mijn school :\'(

Open tbc bij docent Cambium
van een verslaggever

Donderdag 2 februari 2006 - Bij een docent van Scholengroep Cambium in Zaltbommel is open tbc, de besmettelijke vorm van tuberculose geconstateerd. De docent, die in de regio Den Bosch woont, zit inmiddels thuis om geen nieuwe mensen te besmetten.Zaltbommel

De GGD’s Rivierenland en Hart voor Brabant hebben de zaak in onderzoek. De leerlingen van de vestiging van de school aan de Courtine hebben gisteren een brief mee naar huis gekregen. Vandaag krijgen alle ouders ook een brief via de post. Daarin staat dat ’de GGD ons verzekerd heeft dat er op dit moment geen aanleiding is tot ongerustheid. Onze leerlingen en collega’s lopen geen direct risico’, schrijft rector W. van der Veer.
Open tuberculose is niet levensbedreigend en de patiënt kan er volledig van genezen. „We lichten de mensen in om onrust te voorkomen“, aldus A. Tjaden van GGD Rivierenland. „Medisch gezien is er geen noodzaak om haast te maken.“ Rector Van der Veer denkt dat ouders het prettig vinden om zo snel en zo volledig mogelijk geïnformeerd te worden. Van der Veer houdt rekening met veel vragen van ouders, maar zegt niet veel meer te kunnen vertellen dat wat er in de brief staat.
Het heeft volgens Tjaden, hoofd algemene gezondheidszorg bij de GGD Rivierenland, geen zin om preventieve maatregelen te nemen. „Als er mensen op school zijn besmet, dan is dat al gebeurd. Ik wil benadrukken dat mensen die zijn besmet, niet ziek zijn en ook een ander niet kunnen besmetten. Het is niet zoals bij griep dat mensen heel snel ziek worden. Dat komt bij tbc pas na twee tot drie maanden aan het licht.

Bijzonderheid

Voor de school en de GGD is het overigens een bijzonderheid. Open tbc is de afgelopen twintig jaar niet eerder op het Cambium voorgekomen. GGD Rivierenland heeft tbc een keer eerder meegemaakt op een basisschool in Culemborg.
De GGD Hart voor Brabant gaat eerst onderzoeken welke vorm van tuberculose de patiënt heeft. In overleg met de patiënt gaat de GGD vervolgens na met wie hij regelmatig contact heeft. Op die manier wordt een groep mensen geselecteerd die de GGD Rivierenland gaat uitnodigen voor een onderzoek in de vorm van een Mantoux-test. Deelname is niet verplicht. (brabantsdagblad.nl)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16354 Gepost op: 2-02-2006, 14:10:16 »
Meestal veroorzaakt een dergelijke brief, in plaats van geruststelling, grote paniek bij de ontvangers ervan. Maak ik regelmatig mee, als bezorger van enigszins vergelijkbare berichten. Informeren is goed, maar het roept meteen vragen op. Hopelijk valt het mee, allemaal.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #16355 Gepost op: 2-02-2006, 14:40:45 »
Meestal veroorzaakt een dergelijke brief, in plaats van geruststelling, grote paniek bij de ontvangers ervan. Maak ik regelmatig mee, als bezorger van enigszins vergelijkbare berichten. Informeren is goed, maar het roept meteen vragen op. Hopelijk valt het mee, allemaal.

het is helemaal vreemd, want er werd in de krant gesproken dat er gisterenochtend een brief is uitgedeeld waarin de situatie stond uitgelegd... Maar ik heb nooit een brief gehad! Vanmorgen een brief opgestuurd gekregen. Trouwens, hoewel de school de naam van de leraar niet bekend wilde maken weet de meeste leerlingen al wel wie de ongelukkige is..Hopen dat hij snel beter wordt!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16356 Gepost op: 2-02-2006, 14:59:59 »

Trouwens, hoewel de school de naam van de leraar niet bekend wilde maken weet de meeste leerlingen al wel wie de ongelukkige is..Hopen dat hij snel beter wordt!
Lijkt me ook niet moeilijk om dat te achterhalen: de lessen van docent X vervallen voorlopig, lijkt me al voldoende. Uiteraard gun je die man een snel herstel. (Zelfs al krijg je regelmatig een vette onvoldoende van hem, dat laatste ligt aan jezelf....)

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #16357 Gepost op: 2-02-2006, 15:22:22 »
Lijkt me ook niet moeilijk om dat te achterhalen: de lessen van docent X vervallen voorlopig, lijkt me al voldoende. Uiteraard gun je die man een snel herstel. (Zelfs al krijg je regelmatig een vette onvoldoende van hem, dat laatste ligt aan jezelf....)

nee, er vallen de laatste tijd heel veel lessen uit i.v.m. het verkorte rooster. Dus dat achterhalen was toch lastiger dan gedacht!

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #16358 Gepost op: 2-02-2006, 16:17:23 »
Oei das minder Nostra ::niet-ok::

Hopelijk wordt hij snel beter.
Gabriël is de Mol

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #16359 Gepost op: 2-02-2006, 16:22:32 »
Bij een school hier in Breda (waar mijn broertje ook op zit) is ook TBC 'uitgebroken' een tijd geleden. Wat ik daarvan weet is dat als 1 iemand open tbc heeft het een tijd duurt voordat de mensen die hij besmet heeft ook de ziekte krijgen, en je kunt pas mensen besmetten als je de ziekte hebt (als je alleen besmet bent dus niet). Het duurt dus heel lang voordat TBC zich verspreidt, dus als ze er een beetje op tijd bij zijn is er geen reden voor paniek ofzo ;). Wel heel vervelend wanneer je inderdaad open tbc hebt  :-\\
Take a glorious bite out of the whole world