Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2464685 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9760 Gepost op: 18-05-2003, 17:01:03 »
ik snap je wel hoor Annemieke! zou het ook niet kunnen aanzien als er fouten staan op een examen Nederlands ! ivm die kalender zou ik alleen maar trots zijn op mezelf dat ik wel weet hoe ik het moet spellen en die mensen duidelijk nie

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9761 Gepost op: 18-05-2003, 17:11:34 »
ik snap je wel hoor Annemieke! zou het ook niet kunnen aanzien als er fouten staan op een examen Nederlands ! ivm die kalender zou ik alleen maar trots zijn op mezelf dat ik wel weet hoe ik het moet spellen en die mensen duidelijk nie

pijnlijk foutje, als je net zo'n zin schrijft.   ::) Sorry, ik ben een beetje flauw vandaag.

• Forumlid
« Reactie #9762 Gepost op: 18-05-2003, 17:16:50 »
dit is dan idd ook een forum  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9763 Gepost op: 18-05-2003, 17:37:52 »
Ik ben er weer!!!

't was erg gezellig vandaag! De brunch was kei lekker, alleen jammer dat wij als allerlaatste pas naar 't buffet toe mochten. 't ging namelijk in volgorde van tafels en aangezien wij aan de allerlaatste tafel zaten, moesten we dus ook 't allerlangste wachten. Op zich ook wel logisch natuurlijk dat eerst alle sponsoren en zo mochten gaan eten. Maar tegen de tijd dat wij aan de beurt waren, waren wel al heel veel lekkere salades op.  :(

Vanmiddag tijdens de feestmiddag hebben we opgetreden en dat ging wel goed. 't podium was alleen heel erg klein, waardoor we wel erg moesten improviseren. Gelukkig waren er veel mensen gekomen en hadden we zo'n 500 man publiek.  :)

Gelukkig ben ik nu al thuis, want dan kan ik zo dadelijk nog wat voor school doen. Ik wil vanavond ook nog de Grand Prix kijken (die heb ik vanmiddag opgenomen, omdat ik weg was) en aflevering 10 herbekijken, maar ik hoor net dat m'n broer en z'n vriendin op bezoek komt en dat dat er dus waarschijnlijk niet in zit.  :-[

Maar nu snel eerst effe wat bijlezen, want er is echt heeeeeeel erg veel gepost...

• Forumlid
« Reactie #9764 Gepost op: 18-05-2003, 18:00:43 »
ik kan je verzekeren dat je de eerste 16 minuten van de grand prix mag doorspoelen  ::) ;D je zal wel zien waarom

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9765 Gepost op: 18-05-2003, 18:14:04 »
ik snap je wel hoor Annemieke!
Thnx Debbie :).
ivm die kalender zou ik alleen maar trots zijn op mezelf dat ik wel weet hoe ik het moet spellen en die mensen duidelijk nie
ehhh het was een dt-fout bij een doodnormaal ww (houden) ::) dusseh niet echt een extreem moeilijk woord of zo, anders zou ik me er ook niet zo over opwinden... maja... ik hou dr wel over op...

kheb me zojuist opgegeven voor de reunie van mijn oude basisschool!! Op 14 juni isdie... leuk he :). (Nu natuurlijk maar hopen dat Hind komt :P)

Han, mooi dat het zo gezellig was en dat je optreden zo goed ging! :) Succes met alles wat je nog moet doen vanavond.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9766 Gepost op: 18-05-2003, 18:48:02 »
kheb me zojuist opgegeven voor de reunie van mijn oude basisschool!! Op 14 juni isdie... leuk he :). (Nu natuurlijk maar hopen dat Hind komt :P)

Dan kun je vast wel effe 'n mooie handtekening voor me regelen.  ;)

ik kan je verzekeren dat je de eerste 16 minuten van de grand prix mag doorspoelen  ::) ;D je zal wel zien waarom

Mmmm, problemen bij de start dus. Nu maar hopen dat de video lang genoeg heeft opgenomen om toch de hele race erop te hebben.  :-\

« Laatst bewerkt op: 18-05-2003, 18:49:49 door Han13 »

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #9767 Gepost op: 18-05-2003, 20:47:25 »
Citaat
argh, ben chagooo, was Ned examen aant maken maar ik kon de megaspelfout(en) (Ned examen!!!!!! ) niet aanzien en heb de examenbundel weggekwakt... maarja daar schiet ik ook niks mee op natuurlijk
ook op onze scheurkalender stond een gigantische spelfout (aaargh controleert niemand die teksten dan voor het kalendertje verkocht wordt?!) maar ze lachten me alleen maar uit dat ik me daarover opwond
nou ja wat stom zeg!!!

Citaat
was erg gezellig vandaag! De brunch was kei lekker, alleen jammer dat wij als allerlaatste pas naar 't buffet toe mochten. 't ging namelijk in volgorde van tafels en aangezien wij aan de allerlaatste tafel zaten, moesten we dus ook 't allerlangste wachten.
idd jammer dat je pas als laatste mocht gaan halen!!
maar werden die salades dan niet bijgevuld?

nja, ik heb verder niet echt iets boeiends gedaan dit weekend...gister gewerkt, was opzich wel heel gezellig, en vandaag naar den haag geweest...maar nix gekocht ::)
ojaa ik krijg van de week weer nieuwe dreads...dus dan zien ze er nog xtra goed uit op de mfd!! :D

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9768 Gepost op: 18-05-2003, 20:54:34 »
ik moet nu weg maar kom dus nog heel even gedag zeggen voor ik morgenochtend weer aan de slag ga met Nederlands...!!

Chriz, ook heel veel succes met Ned en economie!!
Abeltje veel succes met Nederlands!!

Welterusten alvast iedereen!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9769 Gepost op: 18-05-2003, 20:58:03 »
jahoor, ik snappet ;) en ik heb gekeken naar Kassa hoor!! Want volgens mn moeder en mn broer waren die opnames live, dus als jij er nu zou zitten zou ik je meteen in beeld kunnen zien... maar ik heb je niet gezien helaas :(. Kheb echt heel goed opgelet hoor maar ik heb het niet vanaf t begin gezien.
Ooh, wat leuk dat je gekeken hebt! :)
En het was idd live, en we waren wel te zien, maarja, heb je dr al over gesproken :P
PSV heeft dus verloren en AJAX met 7-1 gewonnen, wordt het allemaal toch nog spannend zo op het eind van het seizoen.  :o
:o, Wat ben ik blij dat ik de Bar voor studio sport niet gelezen heb zeg! :o Wil je dat in het vervolg svp niet in de bar zetten voor 7 uur... ::) Ik wil dus uitslagvrij zijn voor studio sport... ;) Wel heel koel gewoon dat Feyenoord won! *Pi-air*

Ben gister dus naar Kassa geweest, was best wel gaar maar gelukkig waren we om 10 uur thuis dus kon ik gelijk daarna WIDM kijken!

Leuke aflevering trouwens, vooral de 2e opdracht dan! :)

Ben vandaag de hele tijd bezig geweest met school, heb 7 reps deze week :o Dus ik vrees dat ik niet veel op het forum kom :(

Annemieke, Chriz en Abeltje: Heel veel succes morgen met jullie examen(s)! :) Het gaat vast allemaal wel goed...

Fijn dat het zo gezellig was Han!

Ga nu nog ff wat voor nederlands doen en piano spelen... Doeii :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9770 Gepost op: 18-05-2003, 21:39:46 »
Ga nu echt niet meer typen. Ik wordt nu echt helemaal gek van de stroom en van mezelf... Ik had echt een kwartier lang zitten typen (met typdiploma) om weer een beetje bij te praten, druk ik op de verkeerde knop... alles kwijt... Ik begin op nieuw, bijna klaar (10 minuutjes) valt de stroom uit.

De verhalen over het stappen do, vrijdag en zaterdag, het voetbaltoernooi vrijdag, het korfbaltoernooi zaterdag en de vergaderingen van vandaag komen misschien ooit nog wel een keer...

Bij deze wil ik nog wel even vragen wie voor mij de aflevering van zaterdag heeft... mijn vader heeft het namelijk niet opgenomen  >:(... Dus, als iemand mij aan de aflevering kan helpen... heel graag.

Groetjen en welterusten

Life's a riddle, keep answering the questions...

• Forumlid
« Reactie #9771 Gepost op: 18-05-2003, 21:45:31 »
je moet echt altijd voor je op zend duwt, je tekst eerst kopieren hoor, het loopt vaak mis

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9772 Gepost op: 18-05-2003, 21:57:00 »
je moet echt altijd voor je op zend duwt, je tekst eerst kopieren hoor, het loopt vaak mis

Dat zal ik in de toekomst ook niet meer vergeten!!  :-\

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #9773 Gepost op: 19-05-2003, 17:40:31 »
Citaat
Ga nu echt niet meer typen. Ik wordt nu echt helemaal gek van de stroom en van mezelf... Ik had echt een kwartier lang zitten typen (met typdiploma) om weer een beetje bij te praten, druk ik op de verkeerde knop... alles kwijt... Ik begin op nieuw, bijna klaar (10 minuutjes) valt de stroom uit.
oewh gelukkig heb k dat nog nooit gehad...
maar wel heel lullig voor jouw!!

ik heb vandaag verder niet z'n boeiende dag gehad...gewoon naar school geweest...ojaaa en k heb me 3de reisbevestiging ( ::)) van m'n zomerkamp gekrege dus nu gaat et echt 100% zeker door!!
k heb er echt masterlijk veel zin in!!
hum.....verder heb ik niet echt iets te melden...

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9774 Gepost op: 19-05-2003, 18:50:29 »
Hallo hallo!

De maandag is weer voorbij, de kop is eraf. Nog maar een paar dagen en dan weten we wie de mol is. Spannend, spannend, spannend.

Vandaag lekker kunnen doorwerken en veel afgekregen op mn werk. Helaas was er gelijk ook weer een heleboel nieuw werk, dus ik heb niet lang kunnen genieten van mn resultaat  :-\, maar goed er kan in ieder geval niemand zeuren over mijn productiecijfers.

Verder weinig boeiende dingen. Het heeft hier de hele dag geregend. Ik ben nu wel weer toe aan wat zon en lekkere temperaturen.

Intikker: ik heb de aflevering niet opgenomen. je kunt natuurlijk wel altijd op de herhaling wachten van vrijdag.

Annemieke en Abeltje: hoe was Nederlands? En alvast succes voor morgen, als jullie dan iets hebben.

Ga nog even wat bijlezen,

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #9775 Gepost op: 19-05-2003, 19:03:27 »
goeieavond iedereen !! (ook al lijkt het nog middag)

niet echt een boeiende dag gehad vandaag  ::) gewoontjes zeg maar...straks mol online !! khoop dat ik de juiste mol heb  ;D en morgen is er exitshow van onze zesdejaars dus das ook relaxen morgenavond :)

Annemieke en Abeltje: hoe ging Nederlands?

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #9776 Gepost op: 19-05-2003, 23:36:44 »
Ik moest het nog ff melden van Annemieke, maar ik ben weer terug van een weekendje Frankrijk!! :)

Alles was leuk/gezellig/TOP!!!!

http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=4548.0

Hier vind je de foto's!!

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9777 Gepost op: 20-05-2003, 13:24:11 »
Ik zal dan maar even reageren op de vraag. NL was simpeltjes. Economie was erg moeilijk en geschiedenis was lang, erg lang.

Arco: Kun je toch nog mooi de onknoping meemaken!!  :D

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9778 Gepost op: 20-05-2003, 14:49:19 »
NL was simpeltjes Chriz? Ik hoorde op het journaal dat daar nu juist de meeste klachten over kwamen... Maar in ieder geval wel fijn dat je dat dan zeker gehaald hebt... Succes aan iedereen nog de rest van de week!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9779 Gepost op: 20-05-2003, 14:53:06 »
betekend simpeltjes ook dat t goed ging, chriz? iig wel beter :)

k ben net terug van n rondje hardlopen en ik ben bekaf. gister ook al op school n hardloop training van meer dan een uur zo'n beetje constant rennen... mjah, k denk dat ik tegen n struik aan ben gelopen waar k allergisch voor ben, want ik zit nu dus onder de bultjes, heb t benauwd, last van mn ogen en mn keel... weet alleen niet wat k nu moet doen dus zit maar te wachten tot t stopt  :-\

vanmorgen school, was wel gezellig :) hadden gelukkig maar n kort dagje dus dat was wel beter.

iedereen nog succes met de examens!!!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!