Haihai,
Nou, ik heb me er dus niet bepaald aan gehouden, vandaag de hele dag niet forummen
, maar ja toch wel redelijk wat gedaan aan Latijn en Nederlands... (wilde ook nog wat wiskunde doen maar toen was ik zo suf dat dat dr nie echt van gekomen is :-\) Kheb nu het hele boek van Latijn samengevat, 11 hoofdstukken, 12 kantjes volgepend, pff... maar hier ben ik al wel een hele tijd geleden mee begonnen hoor, voor de repetities maanden geleden
.
Voor Nederlands heb ik nu in totaal 4 proefexamens gemaakt, waar ik achtereenvolgens (ongeveer) een 6,5, een 7,2, een 7,6 en een 7,6 voor had, dusja, zoiets zal het wel worden, iig weet ik dus al vrijwel zeker dat ik een 7 gemiddeld zal gaan staan want ik sta nu een 7,0. Maar goed daar ben ik dus wel tevreden mee.
ik moet nu zo weg om een uitzending van Kassa bij te wonen! En nu mis ik WIDM! Ik zou eerst wel gaan, toen weer niet, en nu op het allerlaatste moment weer wel... Details bespaar ik jullie wel... (Annemiek, jij snapt het vast wel denk ik...)
jahoor, ik snappet
en ik heb gekeken naar Kassa hoor!! Want volgens mn moeder en mn broer waren die opnames live, dus als jij er nu zou zitten zou ik je meteen in beeld kunnen zien... maar ik heb je niet gezien helaas
. Kheb echt heel goed opgelet hoor maar ik heb het niet vanaf t begin gezien.
Daarnet hebk nog even een vriend opgebeld, was wel gezelli alleen nogal kort (mss nog geen kwartier :-\) want hij moest net weg. Maargoe. Veel heb ik dus niet bij te lezen omdat ik vandaag al zo veel 'gespijbeld' heb
, maja dan maar ff opt hoofdforum rondbanjeren... of wat mailtjes schrijven oid... offeh... een video zoeken... offeh... mn Latijn samenvatting doorkijken
(yeah right
zie ik mezelf nu niet meer doen hoor haha). Iig iedereen heel veel plezier met de afl van vanavond, of je m nu vandaag of morgen gaat bekijken...!