Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2464827 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9740 Gepost op: 16-05-2003, 22:32:47 »
Haihai,

Hoewel ik eigenlijk naar bed moet :-X kom ik toch nog ff langs om jullie allemaal de groeten te doen van Daan! :) Was weer een errug goed besteed uur ;) :D... Ik kan trouwens niets zeggen over wanneer ie weer online te verwachten zal zijn :-\ dusseh tsja dat is afwachten. Hij begint er wel aardig aan te wennen om zonder te forum te zitten... :-\ ::) Maar ik heb hem uiteraardappel een beetje op de hoogte gesteld (naja, zeer zeer minimaal hoor, gwoon voor zover mogelijk in zo'n korte tijd ::)).

Ahja Deb, ik snap het wel, niets bijzonders dus, maar ja ik zou dan nl eerder zeggen 'nu kon ik al mn woordjes overschrijven' (ok Anne-Marie, geen wortjes :P) ipv 'opschrijven op een kladblok' ::), lekker boeiend hahaha. Maar goed daarom vroeg ik me dus af of het mss iets bijzonders was.

Charlotte, ben je die Charlotte14 oid die toen altijd in allemaal regenboogkleurtjes schreef???

Nou ik ga dan nu toch echt maar eens naar bed... stuur me weg hoor morgen, als ik overdag aant forummen ben! Mag pas 's avonds, wat zal ik eens zeggen... even vlak voor en even vlak na widm...? Of alleen na? Naja ik maak wel een tijdsschema, maar ja om die te vertellen moek dan eik weer ff overdag forummen natuurlijk :P. Nou ik vermeld er wel bij of ik er illegaal ben of niet ;) en zo ja, stuur me weg!! ;)

Welterusten!! :-*

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9741 Gepost op: 16-05-2003, 22:43:39 »
ik heb dus net gepmd om te vragen wanneer Daantje terug on line kwam, maar dat kan je dus bij deze negeren  ;D

slaapwel  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #9742 Gepost op: 17-05-2003, 07:55:49 »
Citaat
Charlotte, ben je die Charlotte14 oid die toen altijd in allemaal regenboogkleurtjes schreef???

jep dat was ik :D

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

• Forumlid
« Reactie #9743 Gepost op: 17-05-2003, 10:48:31 »
goeiemorgen iedereen !

vanavond dus geen langverwachte finale  >:( maar ja, dan kunnen we nog een weekje extra molonderzoeken doen  ;)

kga vlug ff bijlezen en daarna ga ik blokken

:-* A&K

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9744 Gepost op: 17-05-2003, 12:21:45 »
Succes iedereen die moet leren en blokken. Ik zal met jullie meeleven.  :-*

Ik heb gister het negatief weggebracht van die foto die ik als eerste op foto topic had gezet van het parachute springen. Dat ik nog in de lucht hang.
Ik laat hem vergroten van 50-70 cm!!!
Ben dus benieuwd...en tsja die komt dus echt wel boven mn bed...zal ik een ander plaatsje voor John en Prince moeten zoeken  :o :D

Allemaal vast veel plezier vanavond met de MOL!
Al moeten we dus nog wel 'n weekkie wachten voor de echte finale...

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9745 Gepost op: 17-05-2003, 15:23:13 »
mwa, letters mag nog wel ;), want dat heeft Malc ook al eens gedaan :P (zelfde persoon gaat het over ja...)
Maarre... het was ook al V5 :p he?!?! :o Je kent hem pas net en toch heb je al evenveel lange, goede gesprekken met hem gehad als met mij...! :'( :P (hmmm, hoe ziet een jaloers smiley druit... Pino, jij iets in voorraad? ;))
Hehe, mooi dat letters wel mogen! :P Enne, het was eigenlijk V7 (alleen ik heb ze niet allemaal een nummer gegeven) en er staan op deze computer ook 7 gesprekjes van jou hor ;) Maarja, hij is ook vaker online he... ::)

Succes met oefenen (met de piano), wel het uur volmaken he!
Dankje, en jahoor heb het uur volgemaakt! ;)

Grr, ik ben nu best wel boos op paar mensen, want ik moet nu zo weg om een uitzending van Kassa bij te wonen! >:( En nu mis ik WIDM! Ik zou eerst wel gaan, toen weer niet, en nu op het allerlaatste moment weer wel... Details bespaar ik jullie wel... ;) (Annemiek, jij snapt het vast wel denk ik...) Heb dr helemáál geen zin in. Maar tis niet anders :-\ Gelukkig nog maar dat de Mol volgende week pas bekend wordt gemaakt want dan ik dán tenminste wel live kijken en gelijk na de aflev op het forum komen...

Verder ben ik vandaag nog ff met een vriendin naar de kassen in de buurt te gaan om werk te vragen voor de zomervakantie... We hebben misschien wel iets gevonden om in de vak te werken! :) We worden nog gebeld...

Iedereen heel veel plezier dus met WIDM en dan kom ik morgen denk ik pas weer op het forum :(

Doeiii :-*

« Laatst bewerkt op: 17-05-2003, 15:23:44 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9746 Gepost op: 17-05-2003, 16:58:51 »
k heb geen zin om de hele bar door te lezen, maareh annemiek, beter dat t zo goed ging allemaal :D

k ben vanmorgen ff naar de stad geweest, en vanmiddag de hele middag met n vriendin bezig geweest aan n werkstuk dat nu gelukkig wel af is :) vanaaf ga k naar de matrix en dan daarna widm kijken op video. iedereen veel plezier met widm vanaaf!!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9747 Gepost op: 17-05-2003, 20:01:09 »
Haihai,

Nou, ik heb me er dus niet bepaald aan gehouden, vandaag de hele dag niet forummen ::), maar ja toch wel redelijk wat gedaan aan Latijn en Nederlands... (wilde ook nog wat wiskunde doen maar toen was ik zo suf dat dat dr nie echt van gekomen is :-\) Kheb nu het hele boek van Latijn samengevat, 11 hoofdstukken, 12 kantjes volgepend, pff... maar hier ben ik al wel een hele tijd geleden mee begonnen hoor, voor de repetities maanden geleden :).
Voor Nederlands heb ik nu in totaal 4 proefexamens gemaakt, waar ik achtereenvolgens (ongeveer) een 6,5, een 7,2, een 7,6 en een 7,6 voor had, dusja, zoiets zal het wel worden, iig weet ik dus al vrijwel zeker dat ik een 7 gemiddeld zal gaan staan want ik sta nu een 7,0. Maar goed daar ben ik dus wel tevreden mee.
ik moet nu zo weg om een uitzending van Kassa bij te wonen! >:( En nu mis ik WIDM! Ik zou eerst wel gaan, toen weer niet, en nu op het allerlaatste moment weer wel... Details bespaar ik jullie wel... ;) (Annemiek, jij snapt het vast wel denk ik...)
jahoor, ik snappet ;) en ik heb gekeken naar Kassa hoor!! Want volgens mn moeder en mn broer waren die opnames live, dus als jij er nu zou zitten zou ik je meteen in beeld kunnen zien... maar ik heb je niet gezien helaas :(. Kheb echt heel goed opgelet hoor maar ik heb het niet vanaf t begin gezien.

Daarnet hebk nog even een vriend opgebeld, was wel gezelli alleen nogal kort (mss nog geen kwartier :-\) want hij moest net weg. Maargoe. Veel heb ik dus niet bij te lezen omdat ik vandaag al zo veel 'gespijbeld' heb :-[, maja dan maar ff opt hoofdforum rondbanjeren... of wat mailtjes schrijven oid... offeh... een video zoeken... offeh... mn Latijn samenvatting doorkijken ::) (yeah right ;) zie ik mezelf nu niet meer doen hoor haha). Iig iedereen heel veel plezier met de afl van vanavond, of je m nu vandaag of morgen gaat bekijken...! ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9748 Gepost op: 17-05-2003, 20:43:51 »
Goeieavond,

zo op de valreep voor 21.00 uur wil ik iedereen nog effe veel plezier bij de finale wensen!

Ik heb vandaag weer erg lang moeten werken (7.00 uur tot 19.00 uur), waardoor ik nu niet uitgebreid tijd heb om alles door te lezen.

Ik kom straks na de uitzending natuurlijk wel weer langs om te discussieren over deze laatste kans om achter de identiteit van de mol te komen!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9749 Gepost op: 17-05-2003, 22:29:21 »
Haiiiiiiii

Whohooooooo wat een suuuuuuperspannende afl!!! :D :D :D Ik vond dit denk ik wel de spannendste afl tot nu toe, heb me echt onwijijijs ingeleefd en ik zat echt te shaken op de bank de hele tijd hoor! Ook met al die muziekjes dr achter enzow!! Echt superspannend allemaal!! In die gevangenis, pff... ik herkende m btw idd van Catch me if you can! (had in de krant gelezen dat dat dezelfde gevangenis was)

Maar het einde vond ik wel stom hoor :(. Ok, we wisten natuurlijk al wel dat het deze week nog niet bekend gemaakt zou worden, nou geen problemen mee, maar kunnen ze het dan niet op een wat originelere manier doen??!?! ALWEER dat wordt vervolgd, pfff, niet alleen vorig jaar al, maar ook toen met Astrid... >:( Ik had wel iets verrassenders verwacht van onze supercreatieve widm-mensjes hoor!!

Ik ben trouwens echt helemaal niet zeker meer van mn mol :-\ :-\, ze kunnen het echt allebei net zo goed zijn... Sowieso heb ik de combinatie van winnaar etc fout, want als Elise het wel is (hoop hoop hoop hoop hoop), dan wint Ron natuurlijk, en dat was nu juist altijd al mn verliezer :-\.

Nja... we zullen zien he... kga volgende week weer shakend van spanning op de bank zitten hoor!! :D

Wat vonden jullie drvan???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9750 Gepost op: 17-05-2003, 23:02:47 »
Ik vond de aflevering ook geweldig...geweldig is eigenlijk nog 'n te licht woord...ik vond 't gewoon subliem.  ;D

Fantastisch gekozen opdrachten en locaties. De spanning was bij mij iig ontzettend opgebouwd tijdens de aflevering en zodoende was 't 'wordt vervolgd'-scherm toch 'n anti-climax, al wist ik dat die eraan zat te komen.  :-\

't was weer 'n geweldige avond, maar ik denk dat ik zo maar moet gaan slapen. Ik wil morgen erg vroeg op, omdat ik nog wat voor school wil doen voordat ik wegga de hele dag. En bovendien was ik vanmorgen al om 6.00 uur op.

Truste alvast!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9751 Gepost op: 18-05-2003, 10:01:47 »
Goeimorgen allemaal!

Wat een superaflevering gisteren! Die gevangenisopdracht vond ik echt te gek. Dat soort opdrachten zijn nu eenmaal mijn favoriete. Het is moeilijk, spannend en de mol kan goed zijn werk doen. Wat de mol betreft, ik blijf bij Ron, maar het zou me eerlijk gezegd niets verbazen als een van de andere twee het zou blijken te zijn...maar het is Ron  :D.

Ik ga vandaag eens weinig doen. Ik moet mn haren verven, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Is zo lastig om bij jezelf te doen. Maar het moet. Voor de rest een beetje voor de tv hangen en wat computeren. Misschien ga ik dat spel eens uitproberen...maar ik denk dat ik daar te weinig geduld voor heb  ::).

Fijne dag en tot later!

Groetjes Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9752 Gepost op: 18-05-2003, 10:21:08 »
Succes met je haren verven ovide! Welke kleur wordt 't dit keer?

Ik kom nog snel effe langs, voordat ik me klaar moet gaan maken en m'n spullen bij elkaar moet gaan zoeken. Ik ben al vanaf 7.30 uur wakker en heb gelukkig al 't een en ander voor school kunnen doen. Ik ga zo meteen namelijk weg en dan kom ik 's avonds pas thuis en heb ik dus geen tijd meer om nog iets te doen.

De vereniging waarbij ik dans bestaat 100 jaar en we hebben vandaag de hele dag feest. Zo dadelijk eerst 'n brunch en vanmiddag nog receptie en feestmiddag. Bij die feestmiddag moeten we zelf ook optreden. Ik ben 'ns benieuwd of 't 'n beetje 'n leuke dag gaat worden. Meestal zijn de evenementen, die de vereniging organiseert, erg saai. Wel leuk dat m'n hele team er vandaag bij is, dus dan wordt 't denk ik wel gezellig.  :)

Iedereen vast 'n hele fijne zondag en tot vanavond!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9753 Gepost op: 18-05-2003, 11:24:21 »
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer. Je weet dat het de finale is, maar ik voel geen spanning, we wisten immers al dat volgende week de mol pas bekend zou worden bekend gemaakt. Hoe dichter bij het einde, hoe moeilijker het wordt. Ron heeft veel mollenstreken uitgehaald, maar o zo overduidelijk en is nauwelijks verdacht geweest bij de anderen. Daarentegen lijken 'de tips' uit het dagboek van de mol wel weer duidelijk op hem te wijzen. Alle hints lijken opeens naar Chandrika te wijzen, maar ook bij haar ligt het er zo dik bovenop en daarbij zitten we dan met het Ferdi/Patricia-gebeuren en het 'b-molgebeuren'. Toch blijf ik op Elise, misschien juist wel omdat er bevestigd is dat iedereen de vorige keer op Elise stemde en dat daarom René weg moest. Hij zat dus wel op de goede mol.  :o ,maar dat komt weer niet overeen met het laatste dagboek van de mol  :-\

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9754 Gepost op: 18-05-2003, 12:43:10 »
k vond het wel n leuke aflevering gisteren, maar subliem, nee. de eerste opdracht vond ik eerlijk gezegd niet echt leuk. de gevangenisopdracht vond ik dan wel weer super, ik hou echt van dat soort opdrachten. ik had ook die spanning van de finale niet, omdat we toch al wisten dat dit niet de echte finale zou zijn. ik vond dat wordt vervolgd trouwens niet echt op een spannend moment komen...

ovide, veel succes met t kleuren van je haar.
han, als je dit nog leest, veel plezier op die feestdag van de vereniging, k hoop dat t een beetje leuk wordt :)

• Forumlid
« Reactie #9755 Gepost op: 18-05-2003, 12:44:55 »
goeiemiddag (zo ongeveer) iedereen !!

ik kon gisteren de afl niet live zien maar ik heb hem daarnet gezien en ik vond hem echt leuk hoor!! Vooral die gevangenisopdracht! De eerste opdracht vond ik wat vaag, ik vond het heel raar dat ze 3x bij de juiste 2 deuren uitgekomen zijn en dat ze dus vooraf geen enkele keer verkeerd gelopen waren  :-\ anyway, ik blijf bij Ron als mol :)

vandaag weer blokken dus...het is echt een blokrace nu tot eind juni, pfff maar ja, het hoort erbij :)

kga ng ff bijlezen  :-*

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9756 Gepost op: 18-05-2003, 13:05:22 »
Nou mn haren zijn van een vers kleurtje voorzien. T is weer blauw zwart geworden. Moet toch volgende week een beetje goed voor de dag komen he  ;) :P.

Verder heb ik een beetje bijgelezen op het Avro forum, niet veel nieuwe aanwijzingen gevonden overigens. Blijf maar gewoon bij Ron. Als ie het niet is, dan is mn pool toch verloren (lekker belangrijk  ;D). Mn vrien doet trouwens ook mee met de pool en zit natuurlijk de hele tijd op te scheppen dat ie gaat winnen (tsja mannen... ::)). Ik heb gezegd dat als hij wint, hij ook mee moet naar de mfd. Daar was ie het niet mee eens, behalve als ie een prijs zou krijgen (nogmaals...mannen  ::))

Ben in ieder geval super benieuwd naar volgende week.

Groetjes Ovide

• Forumlid
« Reactie #9757 Gepost op: 18-05-2003, 15:54:55 »
PSV heeft dus verloren en AJAX met 7-1 gewonnen, wordt het allemaal toch nog spannend zo op het eind van het seizoen.  :o

Ik ben vandaag tot een belangrijke conclusie gekomen: Vrouwen zijn sarcastisch tegenover mannen. Kijk maar eens naar al die vrouwenreclame. ALTIJD jaha ALTIJD worden mannen op de een of andere (flauwe) manier voor lul gezet. (tsjaa....vrouwen) Vooral die Cote d'or Kingsize barren (waar ik de naam alweer kwijt van ben)-reclames zijn erg. Drie van die vrouwen die een beetje van die gore chocoladeblokken zitten te vreten en dan 3 van die mannen die heel sip zitten in een cafeetje (in de steek gelaten). (nogmaals....vrouwen)  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9758 Gepost op: 18-05-2003, 16:23:18 »
argh, ben chagooo, was Ned examen aant maken maar ik kon de megaspelfout(en) (Ned examen!!!!!! >:() niet aanzien en heb de examenbundel weggekwakt... maarja daar schiet ik ook niks mee op natuurlijk :-\
ook op onze scheurkalender stond een gigantische spelfout (aaargh controleert niemand die teksten dan voor het kalendertje verkocht wordt?!) maar ze lachten me alleen maar uit dat ik me daarover opwond >:( :'(... en dat doen jullie ook mss nog wel, echt niemand is het ooit met me eens wat dat betreft... :'(

en kben supersuf... en kheb natuurlijk veel te weinig gedaan... en veel te veel geforumd... bleeeehg... kga maar ff een brief posten denkik... :(

• Forumlid
« Reactie #9759 Gepost op: 18-05-2003, 16:41:47 »
 ;D ag, la tog lekkah hanguh!