Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2464826 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9720 Gepost op: 15-05-2003, 21:03:51 »
Hoi!

Annemieke en Abeltje, gelukkig dat het goed ging vandaag. Geloof mij maar, die examens zijn echt zo voorbij...

Verder heb ik weinig te melden. Ben heel erg moe. heb wel nog gesport vandaag  :D.  Wat bijslapen en dan zal ik in het weekend een extra lange post plaatsen.

Annemieke, komt Fieneke nu ook niet naar de mfd?

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9721 Gepost op: 15-05-2003, 21:13:34 »
Wat ontzettend gemeen Doris! Dat mogen ze helemaal niet doen, cijfers verlagen >:(

en dat onmin, is dat hetzelfde als onwijs? is dat een afkorting of zo? hoe spreek je het dan uit? :-[ vind het een btje vaag woord...

Anne-Marie, ken je je economie wel al?? Zit nu wel lekker te msnen natuurlijk... :P

Wat bijslapen en dan zal ik in het weekend een extra lange post plaatsen.
daar houden we je aan he Ovied! ;)

Annemieke, komt Fieneke nu ook niet naar de mfd?
nee hoogstwaarschijnlijk niet, want ze gaat dan naar haar kleine neefje in Groningen... (grmbl, waar blijft die bijlage >:( ;D)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9722 Gepost op: 15-05-2003, 21:45:46 »
Wat ontzettend gemeen Doris! Dat mogen ze helemaal niet doen, cijfers verlagen >:(

en dat onmin, is dat hetzelfde als onwijs? is dat een afkorting of zo? hoe spreek je het dan uit? :-[ vind het een btje vaag woord...
volgens ons mogen ze dat ook niet doen idd.

onmin spreek je gewoon uit als on (als in onder) en min (als in minder). is idd een vaag woord, maar t is dr bij mij n beetje ingeslopen omdat heel veel mensen bij mij op school dat zeggen, en waar je mee om gaat word je mee besmet :) t betekend trouwens t zelfde als onwijs.

Offline Abeltje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • DOH!
« Reactie #9723 Gepost op: 16-05-2003, 00:10:30 »

Ging wel goed dus :) alleen weet ik wel al 2 vragen die ik ws fout heb :( (Abeltje: die over de afbeelding - had jij daar dat ie de zak juist dicht- of openmaakte?!? - en die over de Kikonen) maar ja dat scheelt maar een paar puntjes. Denk dat ik de benodigde 8 wel heb ;).
Echt grappig trouwens Abeltje dat jij gewoon exact dezelfde opgaven hebt gehad :D, wel logisch idd zoals Anne-Marie ook al zei, maar toch wel een leuk idee. Kan ik zelfs opt forum over de inhoud van de opgaven gaan praten haha. Welk profiel heb je??

Heeej Annemieke (en de rest),

Ik dacht juist dat ze de zak op het schip openmaakten, omdat ze zo met elkaar staan te smoezen, en omdat er op het plaatje maar van 1 kant wind waait (de Zefuros). Maar dat is dus fout :( Volgens mij had ik die van de Kikonen ook 1 vraag fout, maar ik weet nu al niet meer welke. inderdaad grappig dat er in het hele land hetzelfde proefwerk wordt gemaakt. Normaal kan je met je klas wel overleggen wat de anderen voor antwoorden hadden, maar nu kan je dat met iedereen die grieks heeft in het hele land overleggen!
Ik heb trouwens N&T, met Bio en Grieks... En Jij? Waar woon je trouwens? Ik in A'dam, die grote stad.
Ik hoop voor je dat je de benodigde 8 hebt, ik hoop ook dat ik de benodigde 7,8 (want dan sta ik een 8) heb, en ik denk dat dat er misschien wel in zit.

Tot horens, en veel succes maandag (of morgen?) en de rest van de week(en). Groeten,

Abeltje

PS: niet alleen Annemieke mag hierop reageren hoor, iedereen is welkom ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9724 Gepost op: 16-05-2003, 09:50:24 »
Hey Abeltje, leuk je reactie! :D
Idd grappig dat we met iedereen in Ned die Grieks heeft het over de opg kunnen hebben ;D. (Maar mss niet zo heel erg interessant voor de rest vd bar ::))

Ik heb N&G, met Latijn, Grieks en Frans. Van die laatste heb ik vanmiddag examen. Maar is nie zo moeilijk.
En ik woon in Gouda, staat ook in mn profiel... tis trouwens ook nie verboden om je geslacht in te vullen ::), ja is een btje stomme vraag, maar als je dan zoiets wilt zeggen als 'Abeltje had gister zijn/haar eerste examen' ::) danne weet je dat niet he... En tsja Abeltje was in het boek en de film dan wel een jongen, maar of een jongen zich nou zo zou noemen...?! :-\ ???

Ik hoop ook voor jou dat je je 7,8 hebt, we horen het wel van je he, op 13 juni, wat je cijfers waren! ;)
En jij natuurlijk ook nog heel veel succes met alle andere vakken!!

Ah thnx Doris, weet ik wat dat vage 'wortje' (copyright Anne-Marie ;) :P) betekent!

Ik heb de video ingeprogrammeerd voor zometeen om 11 uur ;) en dan ga ik nu ff douchen... eigenlijk mag ik vandaag niet meer forummen of msnen, gister echt veeeeeel te lang gedaan (het was ook zo supergezelli op msn! ::)), maar ja... maar ja...

Fijne dag iedereen!

liefs Annemieke

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9725 Gepost op: 16-05-2003, 12:36:23 »
Whiii moet t ff kwijt, ja ik mag dan wel eik niet forummen ::) (kan ik me toch niet aan houden, vandaag iig zeker niet...) en ik ben dan ook wel op mezelf aant reageren, maar ik heb net de antwoorden van Grieks bekeken van www.examenbundel.nl en ik heb uitgerekend dat ik ws een 9,0 heb!!!!! :D :D :D (het kan 1 tiende schelen, maar meer ook niet denk ik ;))
Dus!!! Goed he?!?!? :D Echt zo handig ook dat al die antwoorden gwoon hemaal uitgewerkt op internet staan!! En dat betekent dus dat ik gemiddeld ook een 9,0 op mn eindlijst sta voor Grieks!! Whihoew, goed he :D.
Wat had jij Abel? ;) die afbeelding was idd het dichtmaken van de zak en niet het openmaken :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9726 Gepost op: 16-05-2003, 16:37:43 »
Ik ga dan maar weer op mezelf reageren... ::) ben net thuis van Frans, en dat ging ook wel goed, vond het niet zo heel moeilijk :). Ik ben nu dus met smart aant wachten tot het eens 5 uur is, want dan staan de antwoorden op internet en kan ik uitrekenen wat ik heb ;). Heb een 8,3 nodig om een 8,5 te staan... denk dat ik dat wel heb, maja, ben toch erg benieuwd...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9727 Gepost op: 16-05-2003, 16:47:05 »
Wat geweldig dat je ongeveer 'n 9 voor Grieks hebt Annemieke! En fijn dat Frans ook zo goed ging!  :)

Ik ben vandaag maar weer terug geweest met m'n nieuwe schoenen (ja alweer, vorige week was ik ook al terug naar de winkel gegaan, omdat ze kapot bleken te zijn), omdat ik erachter kwam dat ik 2 verschillende schoenen had! 't was me nog niet eerder  opgevallen, maar er was wel degelijk verschil in de manier waarop de schoenen gestikt waren bij de hak. Bovendien had ik 't idee dat er ook nog 'n kleurverschil tussen de schoenen zat. Ik baalde dus flink dat ik weer naar die winkel terug moest. Ze hadden geen nieuw paar meer voor me, dus boden ze me 'n korting van 30% aan. Aangezien ik dit best veel vond, heb ik dat maar aangenomen. 't verschil tussen de schoenen is op zich alleen te zien als je er heel goed naar gaat kijken, dus dat zullen anderen waarschijnlijk niet zien als ik ze draag! En dat kleurverschil werk ik wel weg met schoenpoets. Ik loop dus nu rond met 2 verschillende schoenen, maar ik heb iig wel weer wat geld bespaard!  ;)

Verder heb ik vandaag veel huiswerk gemaakt en ook aan m'n scriptie gewerkt. Aangezien ik zowel morgen als zondag de hele dag weg ben, moet ik daar nu wel veel aan doen. Ik ga dan zo ook weer verder denk ik. Dan kan ik vanavond tenminste wat anders doen.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9728 Gepost op: 16-05-2003, 17:21:27 »
Nou de antwoorden zijn dr hoor!!
Ik heb ws ong een 8,9 voor Frans!! :D
Eerlijk gezegd ben ik toch nog wel over sommige vragen verbaasd dat ik ze fout heb ::) :-X omdat ik soms best wel overtuigd was van het antwoord. Maar goed, dat maakt niet uit, met het cijfer ben ik wel tevreden ;D, want ik sta nu dus een 8,8 gemiddeld!! :D :D Goedhe goedhe ;D.

Btw, Han, geweldige instelling heb jij zeg... nu hard werken zodat dat vanavond en dit weekend niet meer hoeft, pff, zo kan ik niet echt denken :-\. Succes he met al je hw!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9729 Gepost op: 16-05-2003, 17:48:07 »
Geweldig dat punt Annemieke!  :)

Pas 2 examens gehad en voor beiden heb je gewoon 'n kei hoog punt! Wat moet dat worden met al die andere examens die je nog te gaan hebt? Erg veel hoger kan niet meer he! Op naar de 10 zou ik zeggen!  ;)

Btw, Han, geweldige instelling heb jij zeg... nu hard werken zodat dat vanavond en dit weekend niet meer hoeft, pff, zo kan ik niet echt denken :-\. Succes he met al je hw!

Nou zo'n geweldige instelling heb ik niet hoor. Ik heb namelijk veel minder afgekregen dan wat ik eigenlijk gepland had voor vandaag, maar dat komt grotendeels doordat ik weer terug naar de winkel moest voor m'n schoenen en ik daarmee weer tijd verloren was.

't is ook meer noodzaak dat ik vandaag veel moet doen, omdat ik dus 't hele weekend verder geen tijd heb. En aangezien m'n literatuuronderzoek voor m'n scriptie volgende week al af moet, zal ik daar wel aan moeten werken. Ik ben namelijk nog lang niet klaar.  :-[

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9730 Gepost op: 16-05-2003, 17:51:20 »
Anne-Marie, ken je je economie wel al?? Zit nu wel lekker te msnen natuurlijk... :P
Haha, nee ik had dus gister nog helemaal niet meer geleerd voor rep eco. Maar, hij ging niet door! :D Eigenlijk zouden we die rep dus vorige week hebben maar toen hadden we de examenstunt. En in principe werd de rep dus gewoon doorgeschoven alleen iedereen ging natuurlijk zeuren dat we daar niet op gerekend hadden en de rep helemaal niet hadden geleerd. (ik had alleen in 't tussenuur nog wat geleerd) En nu is de rep dus opgeschoven naar volgende week! Haha, die gast is wel koel want daarna gaf hij ons ook gewoon eerder vrij...

Voorderest wat cijfers trug vandaag. :) Een 8,3 op SO duits en onze cijfers terug voor ons project over de Amazone (waar we toen een toneelstuk voor hadden gemaakt) en voor de presentatie hadden we een 9 en un 8. Voorderest nog een 8 en een 7,5. En nu sta ik dus gemiddeld een 8 op project dus das wel mooi! ;)

Verder niet echt boeiende dingen gedaan op school, was redelijk relax... Daarna ben ik met mn moeder naar de stad geweest en heb ik 2 shirtjes gekocht en een bikini! Wel goed geslaagd dus! :)Zowaar... En we hebben natuurlijk lekker ijsje bij de Australian gegeten.

Ah thnx Doris, weet ik wat dat vage 'wortje' (copyright Anne-Marie ;) :P) betekent!
;D, tskk zomaar mijn wortjes overnemen hé?!

Annemieke: Gefeli met je megagoeie cijfers zeg! :o Wel aso-cijfers hor :P haha, neehor, gewoon hartstikke goed van je! ;) Nu de rest ook zo goed!

Han: Succes nog met je hw en echt knap hoor dat je zo vooruit kan werken!

We gaan zo patat eten :) Kom vanavond nog wel ff langs denk ik, doeiii :-*

« Laatst bewerkt op: 16-05-2003, 17:52:13 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #9731 Gepost op: 16-05-2003, 18:31:47 »
Hallo allemaal!

wat mis ik die lekkere spaatjes blauw hier in de bar zeg, heeft iemand er 1 voor me?

ik ben er volgende week zondag ook hoor!
heb er zin in!

kusssss julia

always look on the bright side of life

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9732 Gepost op: 16-05-2003, 18:34:40 »
He Juul! Leuk dat je ook komt volgende week!

1 spa blauw, hier komt ie....

Verder ga ik zo frieten eten en dan lekker op de bank hangen, heerlijk....

Het huis is niets geworden. Onze prijs was te laag of hun prijs was te hoog. T is maar hoe je het bekijkt natuurlijk.

Tot gauw (misschien straks nog even)

Ow ja, Annemieke, gefeliciteerd met je goeie punten. Dat moet goede moed geven om nog even vol te houden.

Groetjes Ovide

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9733 Gepost op: 16-05-2003, 19:14:06 »
hallo iedereen !!

proficiat Annemieke met je punten  :-*

Han: wat naar van je schoenen  :-\ maar als niemand erop let, dan heb je idd wel wat geld uitgespaard  ;)

Ovide: jammer dat het huis te duur was maar geef de moed niet op zou ik zo zeggen !!

juultjuh: leuk nog eens iets van je te horen !! kom wat vaker langs !

amiesh: hé dat zijn ook goede punten  ;) je hebt geluk gehad met je rep.!

'k heb vanmorgen 2uur vervanging gehad dus kon ik 2 uur studeren. Kwam wel mooi uit, zo kon ik al mijn woordjes duits op cursusbladeren schrijven. 'k Heb er dus 9 volgeschreven, er kwam geen einde aan ! Maar ondertussen is mijn duits al voorbereid voor de examens :) vanmiddag was er voetbal voor de jongens (Hendrik speelde mee) en ze hebben 3-1 verloren, terwijl ze echt gedacht hadden te winnen maar ja, ze hebben hun best gedaan, de andere ploeg was gewoon beter. In de pauze liep meneer Lambrecht over de speelplaats en Hendrik zei zo van: 'zou hij ook naar ons komen kijken?' maar hij durfde het niet gaan vragen en ik ben er gewoon op afgestapt zo van: 'meneer, Hendrik moet voetballen vanmiddag maar hij durft niet vragen of u wil komen kijken *tandpastasmile*' en Hendrik komt afgelopen met een gezicht à la: argh kalf, wat doe je nu? en zegt :' tis nie waar hoor meneer, u moet niet per sé komen maar Debbie wou graag dat u naast haar kwam zitten op de bank.' En daar stond ik dus  ::) ;D

anyway, ik moet gaan eten, tot straks  :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9734 Gepost op: 16-05-2003, 19:22:43 »
Thnx voor al jullie felicitaties ;D    

Pas 2 examens gehad en voor beiden heb je gewoon 'n kei hoog punt! Wat moet dat worden met al die andere examens die je nog te gaan hebt? Erg veel hoger kan niet meer he! Op naar de 10 zou ik zeggen!  ;)
haha, nouehh, verwacht dat nou ook maar niet hoor ;), Frans is wel een van de makkelijkste vakken (hoef/kun je ook niet eens echt voor leren) enne tsja Grieks een van de (twee ;)) belangrijkste! Dus daar had ik wel goed aan geleerd natuurlijk! Nu moet ik eik wel aan Latijn... mja... ::)

Hey Anne-Marie, das geluk hebben, dat economie niet doorging! Heb je helemaal geen negatieve gevolgen overgehouden aan ons 'lange, goede gesprek' van gisteravond! ;) :P
Maar volgende week dan wel leren he?! >:( ;)

Goeie cijfers trouwens! Maarre hoe kun je nou vier cijfers hebben voor 1 en hetzelfde Amazoneproject...?? :-\ Snappik nie helemaal :-[. Wel mooi dat ze zo hoog zijn allemaal natuurlijk ;), en voor die presentatie hebben jullie dat ook zeeeeker verdiend!! Hartstikke leuk idee dat toneelstukje, en dat jullie het durfden he...

;D, tskk zomaar mijn wortjes overnemen hé?!
hahahahahahaha lol, naja, ik had er toch copyright bij gezet...? :P

Hrm, jij verwacht nu ook al van me dat ik voor alle andere vakken net zo hoog ga halen :-\, moeten jullie nie doen hoor, want vooral Nederlands, Engels, wiskunde en natuurkunde zijn echt veel moeilijker dan Grieks en Frans...! En Latijn en bio zijn veel meer leerwerk, echt superveel... alleen scheikunde vind ik altijd wel meevallen, maar ja moet ik toch ook nog wel iets aan doen want voor de oefenexamens die ik tot nu toe heb gemaakt had ik toch maar iets van een 7 komma zoveel... nja...

Ovide, wat jammer dat het huis te duur was. Maar je vindt vast nog wel een beter en wel betaalbaar huis!! Als je te veel gaat betalen voor wat jij vindt dat het waard is hou je er natuurlijk geen goed gevoel aan over :-\, dusja, niet doen dan idd he. Succes met verderzoeken!

Julia, leuk dat je ook komt volgende week!! Zie ik je dan wel he ;).

Edit: kzie dat Debbie me net voor geweest is met een post, dus ook nog ff daar op antwoorden:
zo kon ik al mijn woordjes duits op cursusbladeren schrijven.
wat zijn cursusbladeren precies??
In de pauze liep meneer Lambrecht over de speelplaats en Hendrik zei zo van: 'zou hij ook naar ons komen kijken?' maar hij durfde het niet gaan vragen en ik ben er gewoon op afgestapt zo van: 'meneer, Hendrik moet voetballen vanmiddag maar hij durft niet vragen of u wil komen kijken *tandpastasmile*' en Hendrik komt afgelopen met een gezicht à la: argh kalf, wat doe je nu? en zegt :' tis nie waar hoor meneer, u moet niet per sé komen maar Debbie wou graag dat u naast haar kwam zitten op de bank.' En daar stond ik dus  ::) ;D
Haha ;D ik kan het me best wel voorstellen ;), maar dat is toch niet zo raar om te vragen...? Met onze toneelvoorstelling heb ik ook duizend keer iedere leraar aangeklampt of ie kwam kijken en een paar deden dat dan ook :-\, maarja dat was mss ook meer noodzaak omdat onze zaal zo leeg was...
Maarre, is ie nou gekomen of niet?! want dat vermeld je dus helemaal niet... ::) zitten wij natuurlijk helemaal in spanning te wachten op de ontknoping van het verhaal, ga je gewoon eten...! tsss :p

« Laatst bewerkt op: 16-05-2003, 19:28:54 door Annemieke »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9735 Gepost op: 16-05-2003, 20:00:17 »
Hey Anne-Marie, das geluk hebben, dat economie niet doorging! Heb je helemaal geen negatieve gevolgen overgehouden aan ons 'lange, goede gesprek' van gisteravond! ;) :P
Maar volgende week dan wel leren he?! >:( ;)

Goeie cijfers trouwens! Maarre hoe kun je nou vier cijfers hebben voor 1 en hetzelfde Amazoneproject...?? :-\ Snappik nie helemaal :-[. Wel mooi dat ze zo hoog zijn allemaal natuurlijk ;), en voor die presentatie hebben jullie dat ook zeeeeker verdiend!! Hartstikke leuk idee dat toneelstukje, en dat jullie het durfden he...
Yup, idd geluk dat economie niet door ging! :)
Enne, idd geen negatieve gevolgen van ons goede, lange gesprek (goed genoeg iig voor "Annemieke5" :P) en V natuurlijk ook he :P of mag ik geen namen letters noemen? ::) En ja ik zal volgende keer wel leren hor, sta een 6 en voor eco is dat niet supergoed :-\ We hebben zoveel cijfers voor dat ene project omdat we een cijfers voor het idee van de pres kregen (9), en één voor ons verslag (7), nog een cijfer voor mijn logbladen (dat zijn van die papieren waar je op moet schrijven wat je in de les gedaan hebt, had ik een 8 op) en tot slot kregen we nog een cijfer voor het uitvoeren van de presentatie en dat was dus een 8. Snappie? ;)

Citaat
amiesh: hé dat zijn ook goede punten ;) je hebt geluk gehad met je rep.!
Jahor,ook wel goede punten hé, dankjewel iig! :)

Ovide: Wat jammer dat het huis te duur was! Ik hoop dat je gauw een mooi huis vind wat kwa prijs te doen is... ;)

Ga zo nog uurtje pianospelen (volges planner ::) ) dan mss nog ff forummem/chatten en dan ER kijken!

Doeggh :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9736 Gepost op: 16-05-2003, 20:33:50 »
Enne, idd geen negatieve gevolgen van ons goede, lange gesprek (goed genoeg iig voor "Annemieke5" :P) en V natuurlijk ook he :P of mag ik geen namen letters noemen? ::)
mwa, letters mag nog wel ;), want dat heeft Malc ook al eens gedaan :P (zelfde persoon gaat het over ja...)
Maarre... het was ook al V5 :p he?!?! :o Je kent hem pas net en toch heb je al evenveel lange, goede gesprekken met hem gehad als met mij...! :'( :P (hmmm, hoe ziet een jaloers smiley druit... Pino, jij iets in voorraad? ;))

We hebben zoveel cijfers voor dat ene project omdat we een cijfers voor het idee van de pres kregen (9), en één voor ons verslag (7), nog een cijfer voor mijn logbladen (dat zijn van die papieren waar je op moet schrijven wat je in de les gedaan hebt, had ik een 8 op) en tot slot kregen we nog een cijfer voor het uitvoeren van de presentatie en dat was dus een 8. Snappie?
ah ja ik snap het :), zoiets krijgen kregen wij ook wel altijd, alleen dan was ieder onderdeel bijv 20 punten en kon je max 100 halen oid en kreeg je dan maar 1 cijfer, maar zo is het wel handig dat je heel duidelijk weet wat je voor ieder onderdeel hebt! En die 9 had ik idd wel verwacht voor je presentatie ;). En dan ook nog eens lol gehad bij het voorbereiden, kan het idealer :).

Succes met oefenen (met de piano), wel het uur volmaken he!

Ik ga zometeen eens even kijken of Sterretje thuis is... en of zn telefoon al weer werkt ::) (zal wel niet, dat wordt dus duur mobielen). Maja moet de telefoon wel vrij zijn boven... Pino, heb je een ongeduldig smiley in de aanbieding?;)

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #9737 Gepost op: 16-05-2003, 20:59:02 »
hallo allemaal!!

ik ben 'nieuw' hier op het forum...
ik ben hier vorige jaar ook al een tijdje geweest maar m'n email is gehacked dus ik kon niet meer op het forum omdat me wachtwoord dus in me inbox stond ::) maar goed, ik kom nu dus weer gezellig meekletsen!! :D

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9738 Gepost op: 16-05-2003, 21:04:16 »
Edit: kzie dat Debbie me net voor geweest is met een post, dus ook nog ff daar op antwoorden: wat zijn cursusbladeren precies??

Haha ;D ik kan het me best wel voorstellen ;), maar dat is toch niet zo raar om te vragen...? Met onze toneelvoorstelling heb ik ook duizend keer iedere leraar aangeklampt of ie kwam kijken en een paar deden dat dan ook :-\, maarja dat was mss ook meer noodzaak omdat onze zaal zo leeg was...
Maarre, is ie nou gekomen of niet?! want dat vermeld je dus helemaal niet... ::) zitten wij natuurlijk helemaal in spanning te wachten op de ontknoping van het verhaal, ga je gewoon eten...! tsss :p

cursusbladeren? euhm kwenie ja, zo van die A4-bladen in één stuk  :-\ cursusblok ook wel *A&K zoekt prentje* oké, ik vind er geen maar snap je wat ik bedoel? Een blok bladen die je kan afscheuren.

En een toneelvoorstelling is iets anders natuurlijk dan een voetbalmatch :) bij toneel bij ons op school worden er ook zoveel mogelijk leerkrachten en leerlingen aangeklampt maar voetbal is gewoon een middagactiviteit van 13u tot 13:20 en dat is op de speelplaats dus meestal kijken er enkel leerlingen met af en toe een leerkracht die meeloert uit de leraarskamer. Maar vanmiddag is hij dus wel degelijk afgekomen  ;D en hij stond bij mij  ;D ;)

welkom Charlotte !! Neem iets om te drinken  ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9739 Gepost op: 16-05-2003, 21:04:21 »
Welkom in de Molshoop Charlotte! In 't topic Dagelijkse bezigheid (occupation) kun je als je dat leuk vindt 't een en ander over jezelf vertellen, zodat we je wat beter leren kennen.  :)