Thnx voor al jullie felicitaties
Pas 2 examens gehad en voor beiden heb je gewoon 'n kei hoog punt! Wat moet dat worden met al die andere examens die je nog te gaan hebt? Erg veel hoger kan niet meer he! Op naar de 10 zou ik zeggen!
haha, nouehh, verwacht dat nou ook maar niet hoor
, Frans is wel een van de makkelijkste vakken (hoef/kun je ook niet eens echt voor leren) enne tsja Grieks een van de (twee
) belangrijkste! Dus daar had ik wel goed aan geleerd natuurlijk! Nu moet ik eik wel aan Latijn... mja...
Hey Anne-Marie, das geluk hebben, dat economie niet doorging! Heb je helemaal geen negatieve gevolgen overgehouden aan ons 'lange, goede gesprek' van gisteravond!
Maar volgende week dan wel leren he?!
Goeie cijfers trouwens!
Maarre hoe kun je nou
vier cijfers hebben voor 1 en hetzelfde Amazoneproject...?? :-\ Snappik nie helemaal
. Wel mooi dat ze zo hoog zijn allemaal natuurlijk
, en voor die presentatie hebben jullie dat ook zeeeeker verdiend!! Hartstikke leuk idee dat toneelstukje, en dat jullie het durfden he...
, tskk zomaar mijn wortjes overnemen hé?!
hahahahahahaha lol, naja, ik had er toch copyright bij gezet...?
Hrm, jij verwacht nu ook al van me dat ik voor alle andere vakken net zo hoog ga halen :-\, moeten jullie nie doen hoor, want vooral Nederlands, Engels, wiskunde en natuurkunde zijn echt veel moeilijker dan Grieks en Frans...! En Latijn en bio zijn veel meer leerwerk, echt superveel... alleen scheikunde vind ik altijd wel meevallen, maar ja moet ik toch ook nog wel iets aan doen want voor de oefenexamens die ik tot nu toe heb gemaakt had ik toch maar iets van een 7 komma zoveel... nja...
Ovide, wat jammer dat het huis te duur was. Maar je vindt vast nog wel een beter en wel betaalbaar huis!! Als je te veel gaat betalen voor wat jij vindt dat het waard is hou je er natuurlijk geen goed gevoel aan over :-\, dusja, niet doen dan idd he. Succes met verderzoeken!
Julia, leuk dat je ook komt volgende week!! Zie ik je dan wel he
.
Edit: kzie dat Debbie me net voor geweest is met een post, dus ook nog ff daar op antwoorden:
zo kon ik al mijn woordjes duits op cursusbladeren schrijven.
wat zijn cursusbladeren precies??
In de pauze liep meneer Lambrecht over de speelplaats en Hendrik zei zo van: 'zou hij ook naar ons komen kijken?' maar hij durfde het niet gaan vragen en ik ben er gewoon op afgestapt zo van: 'meneer, Hendrik moet voetballen vanmiddag maar hij durft niet vragen of u wil komen kijken *tandpastasmile*' en Hendrik komt afgelopen met een gezicht à la: argh kalf, wat doe je nu? en zegt :' tis nie waar hoor meneer, u moet niet per sé komen maar Debbie wou graag dat u naast haar kwam zitten op de bank.' En daar stond ik dus
Haha
ik kan het me best wel voorstellen
, maar dat is toch niet zo raar om te vragen...? Met onze toneelvoorstelling heb ik ook duizend keer iedere leraar aangeklampt of ie kwam kijken en een paar deden dat dan ook :-\, maarja dat was mss ook meer noodzaak omdat onze zaal zo leeg was...
Maarre,
is ie nou gekomen of niet?! want dat vermeld je dus helemaal niet...
zitten wij natuurlijk helemaal in spanning te wachten op de ontknoping van het verhaal, ga je gewoon eten...! tsss :p