Haihaiiiiii mensen!!
Nou daar ben ik dan weer hoor, en idd Ovide (thnx ook voor jouw succeswens, kheb m gister nog gelezen
), de kop is eraf
.
Ik heb net grieks gehad, Annemieke, net als jij. Was wel goed te doen toch? Vooral de vertaling viel me erg mee (onder voorbehoud hoor )
vond ik idd ook wel! Ging wel goed dus
alleen weet ik wel al 2 vragen die ik ws fout heb
(Abeltje: die over de afbeelding - had jij daar dat ie de zak juist dicht- of openmaakte?!? - en die over de Kikonen) maar ja dat scheelt maar een paar puntjes. Denk dat ik de benodigde 8 wel heb
.
Echt grappig trouwens Abeltje dat jij gewoon
exact dezelfde opgaven hebt gehad
, wel logisch idd zoals Anne-Marie ook al zei, maar toch wel een leuk idee. Kan ik zelfs opt forum over de inhoud van de opgaven gaan praten haha. Welk profiel heb je??
Anne-Marie, idd, jammer van wiskunde, das echt typisch voor wisk, dat je het niet af kunt krijgen binnen de tijd :-\.
Han, succes en plezier met koken! Wij gaan vanavond Chinees eten, jummie jummie jummie
omdat dat niet alleen mijn lievelingseten is, maar ook dat van mn moeder, en ze dat dus nog te goed had van moederdag, toen ze er nog niet was 's avonds met eten.
Doris, succes verder met je po's!!
Ik ga ff bijlezen offe... mss toch maar HBH kijken op aanraden van Anne-Marie...
Maar ja het is ook wel gezellig op msn... Fieneke is tante geworden!!
Ze zal het zelf niet komen vertellen, want ze forumt tegenwoordig nooit meer
. Aha ze gaat me nu een foto van haar kleine neefje opsturen!!