Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2464816 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9700 Gepost op: 14-05-2003, 18:23:51 »
fout amiesh, het wordt real hoor  :P ;D de tandarts zei dat ik mijn gebit perfect poets en dat ze niets kon aanmerken *trots*  ;D

annemieke: veel succes morgen !!

han: goed dat je bedrijfje nog niet failliet is !! als je bij de laatste 3 overblijft, lijkt me dat echt goed geslaagd !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Abeltje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • DOH!
« Reactie #9701 Gepost op: 14-05-2003, 19:50:50 »
Iedereen die morgen of op een andere dag dit jaar examens hebben, HEEL VEEL SUCCES!!! En als iedereen dan ook om ongeveer kwart over negen morgen voor mij eventjes zouden willen duimen, graag, ik begin dan namenlijk ook.   ;D

Veel plezier vanavond hier in de bar, ik ga maar vroeg mn nest in, gaat het hopenlijk morgen beter.

Groeten, Abeltje

PS: koffie helpt wel bij je examen voor je koncentratie, water juist niet! Onthoudt dat (met dt ja :))

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9702 Gepost op: 14-05-2003, 19:56:37 »
Jij ook veel succes met je examens Abeltje!  :)

Nog 'n goede tip: chocolade eten tijdens 't maken van de examens! Dat bevordert namelijk de werking van je hersenen! (dit is dus echt bewezen bij allerlei onderzoeken!)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9703 Gepost op: 14-05-2003, 19:58:37 »
of kauwgom, ik heb maandag pas examens, maar dan gelijk 2!!! Succes Abeltje en andere mensen die examens gaan doen.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9704 Gepost op: 14-05-2003, 20:13:53 »
iedereen heel erg veel succes! jullie kunnen t!  :-* :-* :-*

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9705 Gepost op: 14-05-2003, 20:32:12 »
thnx thnx thnx thnx :)

Abeltje ook heel veel succes!! Heb je ook Grieks dan morgen, of muziek of Spaans?

Maarre... is water niet goed?! :o :o ik drink echt altijd water, nu de hele dag door tijdens het leren, en eik ook tijdens repetities enzow... moet ik dus niet doen? :-\ maarja, ik drink nooit koffie, dus daar ga ik ook maar niet aan beginnen. In plaats daarvan heb ik een rol druivensuiker in mn tas zitten ;), leek me ook wel goed. Chocola... tsja... hebben we geloof ik niet in huis :-\. Naja morgen dan nog niet, mss bij de volgende ;).

Cabaret was natuurlijk weer erg leuk... maar we hebben ook het boekje voor het komend seizoen gekregen, en dan ben ik natuurlijk 'weg' ::) dusseh ja ik had zoiets van 'geef het boekje maar niet, want ik kan me toch niet inschrijven :'(' maja...

Ik ga exact om 9 uur naar bed, dus ik kan nog heel ff een stukje hk bijlezen. Welterusten alvast iedereen en nogmaals erg bedankt voor jullie succeswensen, dat zal vast helpen ;).

(En Chriz jou wens ik zondag dan wel succes :P)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9706 Gepost op: 14-05-2003, 20:52:44 »
Ow, nog net op tijd om Annemieke succes te wensen...
Veel succes, je kunt het en morgen is de kop er al weer af!

Abeltjes, Chriz en de broer van @miesh ook veel succes!

Verder weinig interessante dag vandaag. Lang gewerkt.

Heb net mn nagels gelakt, dus wil en kan niet al te veel typen  ::). Misschien straks nog, ga nu maar even bijlezen.

Groetjes Ovide

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9707 Gepost op: 14-05-2003, 21:17:28 »
En even nog een steuntje in de rug:

Ik heb het ook gehaald...

::)

Life's a riddle, keep answering the questions...

• Forumlid
« Reactie #9708 Gepost op: 14-05-2003, 21:28:12 »
hoe meer ik hier van die match zie (juve-real) hoe meer respect ik ga krijgen voor juve  :o Real loopt achter de feiten aan gewoon

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #9709 Gepost op: 15-05-2003, 13:45:08 »
Ik heb net grieks gehad, Annemieke, net als jij. Was wel goed te doen toch? Vooral de vertaling viel me erg mee (onder voorbehoud hoor  ;))

Succes met de rest iedereen, groeten

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9710 Gepost op: 15-05-2003, 14:34:11 »
mooi dat t goed ging abeltje :D hoe ging t bij de rest?

k was vandaag al om 10 uur thuis, dus heb me toen maar ff aan het werk gezet. k heb nl. nog een aardig stapeltje po's liggen die ik nog moet doen, maar heb dr vanmorgen weer een afgemaakt gelukkig. daarna heb ik de matrix afgekeken, was dinsdag begonnen maar heb m na n uur afgezet. t is alleen wel jammer dat de laatste 5 minuten niet op video staan, maar dat zoek k nog wel ff op op internet. achteraf toch wel n hele kicke film :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9711 Gepost op: 15-05-2003, 15:25:51 »
Goeiemiddag!

Al bijna weekend, nog maar 1 dagje dus! :)

Vandaag dus twee repetitie's, waaronder wiskunde, ben dus het eerste uur al naar school gegaan om daar mn boek uit mn kluisje te halen (hij lag er toch in dus) en heb wel halfuurtje geleerd. Maar de repetitie was wel vaag, er waren 6 sommen, 1tje heb ik niet gemaakt en een andere was ook beetje vaag en heb ik ook niet af kunnen maken omdat toen de bel al ging. Bij onze wiskundeleraar mag je altijd in de pauze wel doorgaan maar die zit nu natuurlijk lekker in Berlijn en werd de rep afgenomen door zo'n schoolassistent... Grr!

Verder rep techniek, was ook wel vaag maar hoop dat ik iig een voldoende heb! ;)

Ook hadden we vandaag muziek en we moest 'knip en plakwerk'gaan doen. Echt belachelijk :o Basisschoolwerk wassut, plaatjes uit knippen en op de goede plaats plakken. Nouja, gaar mens die muzieklerares ::)

Morgen niet zoveel huiswerk gelukkig, ga nog ff bijlezen en dan tv kijken...

Abeltje, Fijn dat Grieks niet echt moeilijk was! :D Nu de rest ook zo goed hé!

Ik hoop dat het met de andere examenkandi's (Annemieke :P) ook goed is gegaan. Mijn broer heeft maandag trouwens zijn eerste examen! :)

Chriz wat doe jij voor een profiel? Ik denk... economie-maatschappijof misschien natuur-techniek... nehh
Zal maar niet al te veel gokken anders heb ik het net als bij Debbie weer fout :P Ik was voor Juventus btw... Maakte me niet heel veel uit, als AC de finale maar wint! :D

Tot straks allemaal! :-*

« Laatst bewerkt op: 15-05-2003, 16:27:36 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9712 Gepost op: 15-05-2003, 16:09:44 »
Goeiemiddag!

Ik ben gelukkig eindelijk thuis van school. Vandaag had ik 7 lesuren, die echt niet voorbij leken te gaan. Daarna moest ik nog snel met 3 andere studenten 'n projectverslag afmaken, dat vandaag ingeleverd moest worden. Gelukkig lukte dat vrij aardig en kon ik toch nu al naar huis ipv pas om 18.00 uur of zo.

Ik ga snel effe wat bijlezen, want zo direct moet ik weer gaan koken (m'n moeder is er weer niet vandaag) en zal ik ook weer aan huiswerk moeten beginnen.  :(

Doris: dus the Matrix is wel de moeite waard? Ik heb 'm al 'n jaar of zo in huis (ergens voor 3 euro gekocht), maar nog steeds niet gekeken. Ik denk dat ik dat binnenkort dan maar 'ns ga doen.  :)

Abeltje: fijn dat je eerste examen goed ging! Dat geeft vast 'n beetje vertrouwen voor de rest van de examens!

@miesh: wat zonde dat je die ene som niet meer binnen de tijd kon maken. Ik hoop dat je toch 'n goed punt zult hebben!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9713 Gepost op: 15-05-2003, 16:50:07 »
Haihaiiiiii mensen!!

Nou daar ben ik dan weer hoor, en idd Ovide (thnx ook voor jouw succeswens, kheb m gister nog gelezen ;)), de kop is eraf :).
Ik heb net grieks gehad, Annemieke, net als jij. Was wel goed te doen toch? Vooral de vertaling viel me erg mee (onder voorbehoud hoor  ;))
vond ik idd ook wel! Ging wel goed dus :) alleen weet ik wel al 2 vragen die ik ws fout heb :( (Abeltje: die over de afbeelding - had jij daar dat ie de zak juist dicht- of openmaakte?!? - en die over de Kikonen) maar ja dat scheelt maar een paar puntjes. Denk dat ik de benodigde 8 wel heb ;).
Echt grappig trouwens Abeltje dat jij gewoon exact dezelfde opgaven hebt gehad :D, wel logisch idd zoals Anne-Marie ook al zei, maar toch wel een leuk idee. Kan ik zelfs opt forum over de inhoud van de opgaven gaan praten haha. Welk profiel heb je??

Anne-Marie, idd, jammer van wiskunde, das echt typisch voor wisk, dat je het niet af kunt krijgen binnen de tijd :-\.
Han, succes en plezier met koken! Wij gaan vanavond Chinees eten, jummie jummie jummie :D :D omdat dat niet alleen mijn lievelingseten is, maar ook dat van mn moeder, en ze dat dus nog te goed had van moederdag, toen ze er nog niet was 's avonds met eten.
Doris, succes verder met je po's!!

Ik ga ff bijlezen offe... mss toch maar HBH kijken op aanraden van Anne-Marie... ::) ;) Maar ja het is ook wel gezellig op msn... Fieneke is tante geworden!! :D Ze zal het zelf niet komen vertellen, want ze forumt tegenwoordig nooit meer ::) >:(. Aha ze gaat me nu een foto van haar kleine neefje opsturen!! :D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9714 Gepost op: 15-05-2003, 16:54:37 »
Mijn profile is EM en HBH is (zo zou Doris het zeggen:) vet kick! Ik vind het een betere serie dan bv. BH 90210 (ondanks Tiff dan). Vet relaxde school dat Hartley High, ook nog dicht bij het strand wat wil je nog meer. Alleen jammer dat ik rond dat tijdstip meestal andere dingen moet doen. (zoals nu dus)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9715 Gepost op: 15-05-2003, 17:15:28 »
Heyhoiii!

Joepie jee de foto's zijn binnen (voor een aantal zie foto-topic)!
Ben dr helemaal blij mee want ze zijn bijna allemaal gelukt! Nu wil ik een mooie lekker uitvergroten en ophangen  ;D :D

(verder gaat ie ook wel goed met me  ;). Mn ouders nu dus op vakantie...kunnen wij lekker koken enzo, heeft wel wat)

Verder moet ik nog eens bijlezen...was net veel te enthousiast om rustig te lezen  :P

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9716 Gepost op: 15-05-2003, 19:17:31 »
Woooow cool dat je foto;s dr zijn Fenn! Kga zo kijken!

Marmer, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! ;)

Nou die foto van Fiens neefje heb ik niet gekregen, want ze was de bijlage vergeten ::), maar ja zie ik nog wel eens ;), die is uhm eergister geboren :).

Heb idd HBH gekeken, ja is idd leuk alleen redelijk verslavend, ben ik bang... Maar dat hele gedoe met die vage Lee vind ik niet zo heel erg superleuk... naja een paar jaar geleden keek ik t bijna elke dag en dan is het echt superleuk.

Maar goed met msn kan ik toch geen lange posts typen dus ik ga nu meteen int fototopic kijken...!!

• Forumlid
« Reactie #9717 Gepost op: 15-05-2003, 19:34:46 »
Zal maar niet al te veel gokken anders heb ik het net als bij Debbie weer fout :P Ik was voor Juventus btw... Maakte me niet heel veel uit, als AC de finale maar wint! :D

pfffrt, ik had gewoon meer verwacht van Real. Juventus liep gewoon over hen heen  :o! ik moet zeggen, naarmate de wedstrijd vorderde, supporterde ik voor Juventus, gewoon uit ontzag. Echt klasse wat ze geleverd hebben en als ze zo blijven spelen, dan walsen ze zo over AC heen nuja, nie teveel op mijn voorspellingen letten  ::) wel heeel jammer voor Nedved! Dan krijg je de kans om de finale van de CL te spelen en kom je zoiets tegen  :-\

Annemieke en Abeltje: leuk dat het goed ging vandaag !!!
Fenn: die foto's zien er echt hip uit
Doris: The Matrix reloaded gaat vanavond in première in Cannes. 'k Heb ooit maar het begin van de film gezien, maar blijkbaar is ie dus wel de moeite waard?

shit, kwou ng iets zeggen maar kmoet gaan eten, tot straks  :-*

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9718 Gepost op: 15-05-2003, 19:56:27 »
annemieke, k ben blij dat grieks goed ging :D
fenn, leuk dat je foto's dr zijn, k ga zo kijken, ben benieuwd!

k voel me nu echt heel erg zwaar genaaid en k zal ff uitleggen waarom. vandaag kreeg iedereen uit mijn klas een brief met de mededeling dat de cijfers voor ons schoolexamen maatschappijleer waren veranderd omdat de verschillen te groot waren met de andere vierde klas. compleet ten onrechte zijn er bij iedereen een paar punten afgehaald. t hoogste aantal was 2.3 punten, en bij mij waren dat er 0.8. dit schoolexamen telt voor 1/4, en inmiddels is mn gemiddelde zo erg gekelderd dat ik iig geen 10 meer op mn eindlijst kan halen. op zich klinkt dat niet zo erg, maar dat is het wel omdat ik op mn eindlijst in de 6de gemiddeld een 8 voor alles wil staan, en die 10 mij wel heel goed uit zou komen omdat daar een 6 tegenover mag staan. njah, al met al geeft het voor mij wel wat maar niet super veel, maar sommige mensen gaan hier dus misschien op blijven zitten. die cijfers waaraan gekloot is zijn twee maanden geleden gehaald en stonden allang vast, dus eigenlijk mogen ze er helemaal niet meer aan zitten. morgen gaan we dus ff met n groepje een brief schrijven en praten enzo, want dit kan dus echt niet. heb net n hele bunch vriendinnen aan de foon gehad en iedereen is echt zwaar over de zeik  ::)
ben inmiddels al wel redelijk gekalmeerd en het gaat me er ook niet echt om dat ik nu geen 10 meer kan halen, al is het wel jammer, maar ik kan er echt niet tegen als mensen onrechtvaardig worden behandeld en dit vind ik dus echt verre van rechtvaardig...
moest t ff kwijt...

Citaat
Mijn profile is EM en HBH is (zo zou Doris het zeggen:) vet kick!  
bijna :D t zou onmin kick of onwijs kick worden ;)

Citaat
Ik vind het een betere serie dan bv. BH 90210 (ondanks Tiff dan). Vet relaxde school dat Hartley High, ook nog dicht bij het strand wat wil je nog meer.
k vind t allebei wel leuke series, maar omdat BH 90210 in de vs speelt vind ik dat toch leuker :) die school van 90210 was trouwens ook wel super relaxed hoor! en de helft van die gang woonde praktische op het strand, echt zooo koel :D maar wat ik eik wou zeggen, ronnie van HBH speelt ook in de matrix. n heel klein rolletje maar, maar toch... vond t wel lol :)

btw, waarschijnlijk ga ik zaterdag naar de matrix reloaded. we hebben al wel kaartjes gereserveerd, maar moeten nog ff kijken of we zin hebben. ben wel benieuwd naar de film, maar ik ben meestal niet zo'n grote fan van sequels, meestal zijn ze slechter dan de eerste film... we'll wait and see :)

fijne avond nog iedereen!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9719 Gepost op: 15-05-2003, 20:28:54 »
Heb idd HBH gekeken, ja is idd leuk alleen redelijk verslavend, ben ik bang... Maar dat hele gedoe met die vage Lee vind ik niet zo heel erg superleuk... naja een paar jaar geleden keek ik t bijna elke dag en dan is het echt superleuk.
Wauw! Goedzo Annemiek! Tis idd erg verslavend, maar over paar weken (maanden?) is het alweer afgelopen :-\ Erg jammer, maar wel goed voor mij zegmaar, heb dan ongeveer alle afleveringen gezien!

Citaat
pfffrt, ik had gewoon meer verwacht van Real. Juventus liep gewoon over hen heen  ! ik moet zeggen, naarmate de wedstrijd vorderde, supporterde ik voor Juventus, gewoon uit ontzag. Echt klasse wat ze geleverd hebben en als ze zo blijven spelen, dan walsen ze zo over AC heen nuja, nie teveel op mijn voorspellingen letten   wel heeel jammer voor Nedved! Dan krijg je de kans om de finale van de CL te spelen en kom je zoiets tegen  
Achja, Real viel wel tegen idd. Errug sneu idd voor Nedved, en hij is nog wel zo leuk... ::) Maar als ze verliezen ach, dan mis je ook weer niet megaveel ::)

Citaat
Mijn profile is EM en HBH is (zo zou Doris het zeggen:) vet kick!
Aah, tog goed gegokt... ;)
Zozo, een jongen die HBH leuk vind! :o Mijn broer vind het ook wel leuk, maar voorderest hor je dat niet veel! :)

Citaat
@miesh: wat zonde dat je die ene som niet meer binnen de tijd kon maken. Ik hoop dat je toch 'n goed punt zult hebben!
Ja zonde he? Komt nogal eens voor bij wiskunde... Maar iig, bedankt! :)

Fenn: egt megakoele foto's zeg!! :o Zo toff...
Annemiek: Mooi dat Grieks zo goed ging! Morgen weer he met Frans?!
Wat zwaar lullig Doris van maatschappijleer! Gelukkig dat het niet een megaramp is voor jou, maar het blijft natuurlijk onrechtvaardig...

Ik ga nu nog ff rep eco leren en pianospelen, iedereen nog een fijne avond! :-*

« Laatst bewerkt op: 15-05-2003, 20:31:39 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...