Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2464995 keer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9680 Gepost op: 13-05-2003, 21:10:42 »
op een schriftelijk examen nederlands wordt er voor elke dt-fout een punt afgetrokken van het resultaat dus soms verliezen mensen 8 punten ofzo  :-\
En terechdt! >:(

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9681 Gepost op: 13-05-2003, 21:16:30 »
 ;D ;D ;D

ik vind het leuk hoor, speelt enkel maar in mijn voordeel. Dat is het enige examen waarvan ik blij ben dat er punten worden afgetrokken bij extra dingen  ;D ;)

banaan begint met een b, soms met een s

• Forumlid
« Reactie #9682 Gepost op: 13-05-2003, 21:35:33 »
ze zijn eeeeeer !!!

http://users.pandora.be/hendrikdevriendt/uitwisseling/

der zitten een hele hoop landschappen tussen maar dit zijn de eerste 86. (heel veel landschappen hoor) deze zijn niet allemaal van mij, maar hendrik is bezig (86 is al een hele hoop hé)

deze vind ik persoonlijk heel mooi:

http://home.pi.be/~hdevr/PERUGIA/debhen.jpg

http://home.pi.be/~hdevr/PERUGIA/debsil.jpg

mezelf met een ijsje en meneer lambrecht  ;D
http://home.pi.be/~hdevr/PERUGIA/DSCN0910.JPG

http://home.pi.be/~hdevr/PERUGIA/images/DSCN0984.JPG

http://home.pi.be/~hdevr/PERUGIA/henlam.jpg

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9683 Gepost op: 13-05-2003, 21:50:58 »
der zitten een hele hoop landschappen tussen maar dit zijn de eerste 86. (heel veel landschappen hoor) deze zijn niet allemaal van mij, maar hendrik is bezig (86 is al een hele hoop hé)
zo, vooruit, ook maar ff door de 86 heengebladerd dan ;)
Echt heel handig zo op die site dat je ze al in het klein ziet, zo weet je al waar mensen op staan en waar alleen maar gebouwen! En het laadt ook erg snel allemaal! Complimenten aan Hendrik voor zn site hoor! (is toch zijn site??)
Leuke foto's, en zoveel, datlijkt me echt een mooie herinnering. Allemaal van die zonnige plaatjes, allemaal zo goed gelukt...! ;)
Hendrik ligt wel iedere keer weer bij een ander meisje in de armen he? :P

• Forumlid
« Reactie #9684 Gepost op: 13-05-2003, 21:54:55 »
ja, hij is echt een knuffelbeest maar toch wel lekker mijn beste vriend hoor  :P mooie italiaanse meisjes of niet  ;D dat zijn trouwens nog maar (!!) 86 foto's, onze titularis heeft er nog 300 en die van mij staan er ook nog ni allemaal op  ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9685 Gepost op: 13-05-2003, 21:56:41 »
woooow das wel een hoop ja :o haha ;D

pffff het is zoooooveel bij te lezen (alleen de hk he!!), ik moet eigenlijk allang naar bed...!! :-\ waaaaahrg nog maar 1 dag...!!!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9686 Gepost op: 13-05-2003, 22:06:57 »
Mooie foto's Debbie! Ik kan wel zien dat 't heel gezellig moet zijn geweest daar in Italie!  :)

Annemieke en Chriz: nog effe volhouden! Straks als je dat diploma krijgt overhandigd weet je waarvoor je zo hard geleerd hebt! En geloof me: dan ben je blij dat je 't gedaan hebt!

Ovide: hopenlijk is de vraagprijs van dat huis 'n beetje wat jullie in gedachten hebben voor 'n nieuw huisje. En succes  vast met overwegen of jullie 't huis dan gaan kopen!

Robbie: welcome back! We hebben je echt gemist hier! Ben je er inmiddels al 'n beetje uit wat je wilt gaan doen? Wil je nog steeds graag ondertitelaar worden?

Ik voel me nog steeds niet lekker. Ik heb vanmiddag gelukkig wel wat huiswerk kunnen doen, maar me goed concentreren op teksten ging niet, dus aan m'n scriptie werken heb ik al snel opgegeven.  :-[

Ik ga denk ik zo al naar bed toe, zodat ik hopenlijk morgen er weer wat beter aan ben. Morgen wordt weer 'n lange en ongetwijfeld vermoeiende dag, dus 't kan zeker geen kwaad om vannacht 'ns wat meer uurtjes te slapen!

Maar eerst nog effe snel bijlezen, want er is wel heel erg veel gepost de laatste uurtjes.  :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9687 Gepost op: 13-05-2003, 22:13:58 »
Han, dat haal je niet hoor, alles bijlezen en dan toch nog vroeg naar bed...

Ik heb zojuist min of meer de hk kunnen doen, maar ik moet nu ook écht naar bed, dus huphup, zo word je nooit beter he :P, nu gaan slapen! ;)

Thnx voor je opbeurende woorden btw :), maja voor mij is het meer 'ik wil een 8 komma zoveel halen om een 8,5 te staan...' of zo... ::) :-X Maja áls ik dat dan idd sta "weet ik waarvoor ik zo hard geleerd heb, en ben ik blij dat ik 't gedaan heb" ;), dat wel idd. Dusseh wat zit ik hier nog te bazelen, ik moet heel snel naar bed...!!

Morgen mag ik eik weer niet forummen :-\ omdat ik ook al naar cabaret ga 's avonds... Dus ws tot donderdag, als ik inmiddels de eerste erop heb zitten!

Welterusten iedereen!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9688 Gepost op: 13-05-2003, 22:17:19 »
Heej!

Pff, heb net de huiskamer bijgelezen... Dr is wel veel gepost hier!

Citaat
Btw Anne-Marie, jij hebt het blijkbaar ook vol kunnen houden om je op je hw te storten ipv in de hk (jaja, zo scheelt het maar 1 letter ), goed van je hoor .
Hehe, ja ik heb het idd kunnen volhouden om hier niet te posten maarre... ik heb me niet egt op mijn hw gestort ::)

Was gister wel leuk op school, alleen we zouden latijn hebben en dan onze repetitiecijfer terug krijgen alleen die vent kwam niet opdagen!! :-\ Wij maar wachten in dat lokaal en toen zijn we uit verveling vliegtuigjusz gaan vouwen en un paar bleven zo aan het plafon hangen! ;D Zag er wel komisch uit...

Verder kreeg ik gister mijn rep natuurkunde terug en ik had un 6,9! :D Vond ik best wel goed van mezelf, t was wel ver boven het gemiddelde van de klas g'loof ik ::)

Vandaag hadden we maar 5 uurtjusz les, was wel gezellig en ik heb niet zow veel gedaan... Alleen er wel voor gezord dat we morgen de hele dag vrij zijn! :) Niet ik dan zelf maar wij als klas... Want de mensen die spaans hebben zouden morgen maar 1 uur les hebben en dan ben je in principe vrij en de mensen die latijn hebben (ik dus ook) zouden 2 uur hebben, latijn en natuurkunde. Maar aangezien de spaansmensen zowiezo al vrij zouden zijn zouden wij als latijnmensjusz 1 uur latijn hebben en het andere uur met 11 mensjusz natuurkunde hebben. Dus mocht natuurkunde vervallen en zo hadden we nog maar 1 uur morgen en daarom mochten wij dus ook vrij ;D Tis heel simpel, maar zal wel beetje moeilijk uitgelegt worden door mij :P

Verder vandaag nix aan school gedaan eigenlijk, ff heartbreak high van de laatste paar dagen ingehaald en ben naar atletiek gegaan! Was ook wel weer erg leuk...

Ga morgen wel nuttig doen, even wat vooruit werken voor school en veel pianospelen. Ik raak egt helemaal gestressd als ik aan piano denk want ik moet nog superveel doen en het C-examen is al iets van begin juni :o En ut gaat nog helemaal niet megagoed :(

Maargoed, Annemieke heel erg bedankt voor je leuke brief! :) Echt leuk om van die dingen te krijgen waarvan je nooit verwacht dat je zoiets krijgt... (antwoord komt nog :P) Verder nog veel succes met leren, en kan me voorstellen dat het wel spannend is dat het donderdag al begint! Mn broer heeft maandag pas zn eerste examen, vind ut zo grappig dat het dus landelijk is... Want ik wist dat jij natuurkunde examen na de molfandag had (26 mei) en hier thuis hangt zo'n papiertje met die examens drop, en dan moet mn broer dus ook zo natuurkunde doen... Nouja heel logisch natuurlijk maar vond ik gewoon wel grappig ::)

Pino, veel plezier met je auto!

Robbie, leuk om nog eens wat van je te horen! ;) Hoop dat je wat vaker langskomt...

Han, ik hoop dat je je al weer beter voelt en anders gewoon maar rustig aan doen hé!

Chriz, ook nog heel veel succes met leren en je examens!

Ovide, ik hoop dat 't huis niet al te duur is... ;)

Daan, ik hoop dat je overmorgen gewoon weer normaal thuis achter de computer kan! :)

A&K, leuke foto's zeg van Italie (puntjusz)! Heb ze nog niet allemaal gezien maar ziet er tog erg gezellig uit! :)

Ik was van plan om echt vroeg naar bed te gaan, lukt dus al niet egt meer maarja ben morgen toch de hele dag vrij!

Tot morgen allemaal! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9689 Gepost op: 13-05-2003, 22:18:39 »
Thnx voor je opbeurende woorden btw :), maja voor mij is het meer 'ik wil een 8 komma zoveel halen om een 8,5 te staan...' of zo... ::) :-X Maja áls ik dat dan idd sta "weet ik waarvoor ik zo hard geleerd heb, en ben ik blij dat ik 't gedaan heb" ;), dat wel idd.

Als je straks je puntenlijst in je handen hebt, denk je ook vast heel trots 'hier heb ik 't allemaal voor gedaan!'.  ;)

Citaat
Morgen mag ik eik weer niet forummen :-\ omdat ik ook al naar cabaret ga 's avonds... Dus ws tot donderdag, als ik inmiddels de eerste erop heb zitten!

Dan wens ik je bij deze vast heel veel succes met je eerste examen Annemieke! Als je dit tenminste nog leest.... :-\

« Laatst bewerkt op: 13-05-2003, 22:20:19 door Han13 »

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9690 Gepost op: 13-05-2003, 22:21:43 »
Thnx voor je opbeurende woorden btw :), maja voor mij is het meer 'ik wil een 8 komma zoveel halen om een 8,5 te staan...' of zo... ::) :-X Maja áls ik dat dan idd sta "weet ik waarvoor ik zo hard geleerd heb, en ben ik blij dat ik 't gedaan heb" ;), dat wel idd. Dusseh wat zit ik hier nog te bazelen, ik moet heel snel naar bed...!!

Hehe, hier heeft mn broer uitgerekend van: Ik mag op dat un 2 halen daarop un 1 en de rest allemaal 4en. Dan haal ik het wel! ;D Maarja, kwestie van mentaliteit hé? ;)
Ooh je komt morgen ws helemaal niet meer op 't forum! :o Heel veel succes dan met je eerste examen! Je gaat het redden!!

(dit moet je dan nog wel ff lezen he?!)

50 minuten later: *Gaaaap... Ik ga nu egt maar slapen! Trustuh! :-*

« Laatst bewerkt op: 13-05-2003, 23:08:24 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9691 Gepost op: 14-05-2003, 00:54:07 »
Ik ben in een kletsbui, maar moet eigenlijk naar bed.
In de planning voor vandaag (alweer gisteren  :-\) zat dus Mechelen en Antwerpen, maar het is weer anders uitgedraaid.
De advocate voor wie ik werk lag ziek in haar bed. Ze was vorige week op vakantie in Egypte en heeft er zo'n cruise op de Nijl gedaan. Ik had haar nog geplaagd en gezegd dat het drinkwater aan boord gewoon Nijl-water was en meer van die spookverhalen. Nu blijkt ze toch hoge koorts en zware diarhee te hebben. Ze kan niets meer doen en nu moet ik snel vervangers vinden en zo. Dus .. boontje komt om zijn loontje. Heb dus zeker weer 150 km gereden: Waver - Meise - Leuven - Vilvoorde - Brussel - Waver.
Morgen (dus vandaag) heb ik ook al +/- 100 km geprogrammeerd. En ik moet van de week toch nog naar Mechelen en Antwerpen.

Pino, mag ik die flitsmobiel van jou eens lenen ?
Hoe doe je dat trouwens : rijden en internetten ? Nieuwste model Twingo ?
Trouwens Pino: foto in de foto-topic aub. maar wel met glunderende Pino achter het stuur natuurlijk.

A&K: Ik denk toch dat je Macbeth zal moeten doen volgend jaar. Want vroeg of laat zal je toch voor de verscheurende keuze staan: Hendrik of Mijnheer Lambrecht. Dat lijkt me echt shakesperiaans ! En als je dan voor Hendrik kiest is hij intussen weg met een mooie Italiaanse madam. Moet je hem vermoorden, en zo.
Goh Debbie. Wat een finale. Jij alleen op dat podium, verlaten door iedereen. Drama ten top. Een monoloog waar de emotie vanaf druipt. Ik zie het helemaal voor me.

Kies maar snel voor mooie Hendrik, want Mijnheer Lambrecht vind ik toch nogal macho-achtig. Zo komt hij op de foto's over tenminste. Maar ja, ik ken ook iemand uit Bredene die heel leuk is en op sommige foto's toch zo weinig lacht, dus foto's vertellen ook niet altijd de waarheid.
De leukste van M.L. is die in de bus daar staat hij het menselijkst op.

Bijna één uur: hup naar bed.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #9692 Gepost op: 14-05-2003, 08:19:53 »
[quote author=Annemieke Maarre Idefix, ik zal wel heel erg naief zijn of zo maar ik heb wel een btje zoiets van: 2 auto's...? Is dat nou nodig...? Er zijn er al zoveel ::). Mijn ouders hebben sinds ze getrouwd zijn volgens mij nooit een auto gehad, en mn vader woont toch ook echt niet op 10 min afstand van zn werk... Wel (op de fiets) vh station (en op het aankomststation heeft ie dan nog een fiets), en ja in de trein zitten is ook niet alles, maar toch, het is wel te doen en toch 'beter', lijkt me, omdat je anders voor binnen de stad ook altijd de auto neemt... Wij reizen dus altijd naar alle familie met de trein, en zij wonen soms ook best wel afgelegen hoor, maar het is echt te doen! En voor boodschappen e.d. altijd met de fiets, mss wat onhandiger, maar als je het gewend bent gewoon eigenlijk fijner. En als je ergens echt niet kunt komen zonder auto: meerijden met anderen... Je hoeft dus iig niet 'afhankelijk' van je vriend te zijn 'als je ergens heen wilt'...!! Maja als je al een auto hebt is een treinkaart natuurlijk wel erg duur. Naja ik zou er iig nog wel even over nadenken of jullie echt wel allebei een auto nodig hebben. Maar goed je moet het natuurlijk zelf weten hoor, zit ik hier idealistisch te zijn, soms kan het idd niet anders.
Citaat

Annemieke qua milieu enzo ben ik het volledig met je eens. Het is ook niet nodig om 2 auto's te hebben in de situatie zoals die nu is.
Maar af en toe knaagt het wel een beetje. Ik ben 31, heb mijn rijbewijs maar kan toch niet gaan waar ik wil. Ik heb een treinkaart en daar maak ik flink gebruik van, maar er zijn situaties dat het gewoon zoveel makkelijker zou zijn als ik zelf kon rijden.
Mijn familie woont in Zeeland en het openbaar vervoer is daar om te huilen. Dus als er iemand jarig is, moet ik altijd bedelen bij mijn vriend of we erheen kunnen. En mijn vriend heeft een hekel aan familieverplichtingen, terwijl ik er juist graag heen wil omdat ik ze al zo weinig zie.

Dus in zulke situaties baal ik gewoon dat ik op mijn leeftijd nog zo afhankelijk moet zijn van iemand.

« Laatst bewerkt op: 14-05-2003, 08:22:26 door idefix »
we're back :(

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9693 Gepost op: 14-05-2003, 09:02:30 »

Goedemorgen allemaal

Pino, mag ik die flitsmobiel van jou eens lenen ?
Nou....ik ben inmiddels al zwaar aan 'm gehecht, dus ik denk niet dat ik 'm nog kan missen.... ;)
Citaat
Hoe doe je dat trouwens : rijden en internetten ? Nieuwste model Twingo ?
Ja joh, modem, fax, de hele ratteplan. Nee hoor...je had me gisteren moeten zien, ik was net zo hieperdepiep als een zeker Annemieke, die we hier allen kennen, en ik heb rondgereden, geforumd, gereden, etc.
Citaat
Trouwens Pino: foto in de foto-topic aub. maar wel met glunderende Pino achter het stuur natuurlijk.
Zal eens kijken of ik dat snel kan regelen!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9694 Gepost op: 14-05-2003, 09:55:23 »
Haha pino ik zie je echt al zitten in dat autootje van je. Kom maar keer langs den bosch dan zwaai ik ff!

Owwwwwwww de foto's van 't para springen zijn er nog niet! Dan heb ik morgen wel meteen alle foto's op te halen..maar nog wel een dag wachten.  :o

Morgen gaan mn ouders 10 dagen op vakantie...moeten we natuurlijk zelf gaan koken, stofzuigen, wassen, schoonmaken blabla. Maarja verder wel weer rustig (al heb ik nooit zo'n last van mn ouders hoor  ;))

Ik ga weer verder lezen en referaat maken doeiiii

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9695 Gepost op: 14-05-2003, 12:24:29 »
Goeiemiddag!!

Heb lekker uitgeslapen vandaag! :)

En ik heb daarnet een planning gemaakt voor 't pianospelen... Nu hopen dat ik me aan die planning kan houden. ::) elke dag minimaal 1 uur pianospelen...Ga straks ff twee repetitie's leren voor morgen... Is niet bijster moeilijk g'loof ik!

Blegh, t regent keihard hierzo!

Iedereen een hele fijne dag en tot strax! :-*

• Forumlid
« Reactie #9696 Gepost op: 14-05-2003, 12:48:52 »
A&K: Ik denk toch dat je Macbeth zal moeten doen volgend jaar. Want vroeg of laat zal je toch voor de verscheurende keuze staan: Hendrik of Mijnheer Lambrecht. Dat lijkt me echt shakesperiaans ! En als je dan voor Hendrik kiest is hij intussen weg met een mooie Italiaanse madam. Moet je hem vermoorden, en zo.
Goh Debbie. Wat een finale. Jij alleen op dat podium, verlaten door iedereen. Drama ten top. Een monoloog waar de emotie vanaf druipt. Ik zie het helemaal voor me.

Kies maar snel voor mooie Hendrik, want Mijnheer Lambrecht vind ik toch nogal macho-achtig. Zo komt hij op de foto's over tenminste. Maar ja, ik ken ook iemand uit Bredene die heel leuk is en op sommige foto's toch zo weinig lacht, dus foto's vertellen ook niet altijd de waarheid.
De leukste van M.L. is die in de bus daar staat hij het menselijkst op.

en zo zat A&K toen met een enorme glimlach achter haar desk (klinkt vakkundig)  ;D Het is heel simpel: M.L. is een leerkracht, en aangezien ik nu op het eind van de vijfdes gekomen ben en (hopelijk) maar 1 jaar meer te gaan heb, is Hendrik toch wel degene die lekker in mijn leven blijft hoor :) en die mooie italiaanse meisjes zitten ver weg, dus daar zal hij nie mee weglopen en ik hoef hem dus niet te vermoorden. M.L. is btw niet machoachtig maar ik kan me wel inbeelden dat hij er op die foto's wel zo uitziet :) en soms hebben mensen gewoon hun redenen om niet te lachen op foto's  :P ;D

Ik moet vandaag om 16u naar de tandarts en tegen morgen bio en wiskunde blokken  :-\ en dan vanavond nog eens real tegen juve en k moet nog tijd vinden om te eten en te douchen...jah...euhm...hmm

amiesh: veel succes met het volhouden van je planning  ;) leg jezelf een straf op als je het niet volgt en een beloning als je het wel volgt !! (ijsje ofzo, mmm)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9697 Gepost op: 14-05-2003, 15:46:15 »
amiesh: veel succes met het volhouden van je planning  ;) leg jezelf een straf op als je het niet volgt en een beloning als je het wel volgt !! (ijsje ofzo, mmm)
Haha, dankjewel! Ook goed idee van beloning en straf, zal vast wel helpen ;)

Ik heb net techniek beetje geleerd en nog ff piano gespeeld, ga nu ff mailtje sturen en dan TV kijken, en ik moet eigenlijk ook nog een rep wiskunde leren alleen ik kan mn wiskundeboek niet vinden ::) Niet zo handig van mij dusj, maar ik weet toch bijna zeker dat 't boek niet in mn kluisje ligt... nouja...

A&K: Voor wie ben je nu vanavond, Juventus of Real? gokje: Juventus?

Doeiii! :-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9698 Gepost op: 14-05-2003, 16:39:41 »
Goeiemiddag!

Ik ben eindelijk weer thuis van 'n hele lange dag school. En de dag was nog eigenlijk te kort voor alles wat ik wilde doen.  :-[

Vandaag hadden we weer managementgame en daar ben ik dan ook bijna de hele dag mee bezig geweest. 7 van de 10 'bedrijven' (= groepjes met 4 of 5 studenten) zijn al failliet verklaard. Mijn 'bedrijfje' gelukkig nog niet, maar 't had nog niet veel gescheeld. Daarom moesten we vandaag naar de bank (lees: de begeleidend docent die voor bank speelt) om 'n lening af te sluiten. En nu maar hopen dat we 'n faillissement kunnen voorkomen.  ;)

Ik baal er van dag 't zo lang duurde vandaag op school, want nu is er weer niet veel tijd over om aan m'n huiswerk en m'n scriptie te werken. En ik wilde vanavond eigenlijk gewoon 'ns 'n avondje niks doen. En dan moet ik zo ook nog spaghetti gaan koken, omdat m'n moeder er niet is.  :-\

Och ja, ik stel 't werken aan m'n scriptie gewoon maar weer uit naar 't weekend al heb ik dan ook totaal geen tijd. (ik ben de hele zaterdag en bijna de hele zondag weg  :-[ )

Ik ga effe snel bijlezen voordat ik wat ga aanplaren in de keuken.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9699 Gepost op: 14-05-2003, 17:18:19 »
ik ben klaar met leren voor grieks (vind ik) dus mag toch heeeeeel ff forummen, maar ik heb niet de hele bar bij kunnen lezen :( want ik moet nu eten en dan naar cabaret :D dusseh allemaal heel erg bedankt voor al het succes dat jullie me gewenst hebben :D enne ws tot morgenavond...!!
doeiiiii