Heej!
Pff, heb net de huiskamer bijgelezen... Dr is wel veel gepost hier!
Btw Anne-Marie, jij hebt het blijkbaar ook vol kunnen houden om je op je hw te storten ipv in de hk (jaja, zo scheelt het maar 1 letter ), goed van je hoor .
Hehe, ja ik heb het idd kunnen volhouden om hier niet te posten maarre... ik heb me niet egt op mijn hw gestort
Was gister wel leuk op school, alleen we zouden latijn hebben en dan onze repetitiecijfer terug krijgen alleen die vent kwam niet opdagen!! :-\ Wij maar wachten in dat lokaal en toen zijn we uit verveling vliegtuigjusz gaan vouwen en un paar bleven zo aan het plafon hangen!
Zag er wel komisch uit...
Verder kreeg ik gister mijn rep natuurkunde terug en ik had un 6,9!
Vond ik best wel goed van mezelf, t was wel ver boven het gemiddelde van de klas g'loof ik
Vandaag hadden we maar 5 uurtjusz les, was wel gezellig en ik heb niet zow veel gedaan... Alleen er wel voor gezord dat we morgen de hele dag vrij zijn!
Niet ik dan zelf maar wij als klas... Want de mensen die spaans hebben zouden morgen maar 1 uur les hebben en dan ben je in principe vrij en de mensen die latijn hebben (ik dus ook) zouden 2 uur hebben, latijn en natuurkunde. Maar aangezien de spaansmensen zowiezo al vrij zouden zijn zouden wij als latijnmensjusz 1 uur latijn hebben en het andere uur met 11 mensjusz natuurkunde hebben. Dus mocht natuurkunde vervallen en zo hadden we nog maar 1 uur morgen en daarom mochten wij dus ook vrij
Tis heel simpel, maar zal wel beetje moeilijk uitgelegt worden door mij
Verder vandaag nix aan school gedaan eigenlijk, ff heartbreak high van de laatste paar dagen ingehaald en ben naar atletiek gegaan! Was ook wel weer erg leuk...
Ga morgen wel nuttig doen, even wat vooruit werken voor school en veel pianospelen. Ik raak egt helemaal gestressd als ik aan piano denk want ik moet nog superveel doen en het C-examen is al iets van begin juni
En ut gaat nog helemaal niet megagoed
Maargoed, Annemieke heel erg bedankt voor je leuke brief!
Echt leuk om van die dingen te krijgen waarvan je nooit verwacht dat je zoiets krijgt... (antwoord komt nog
) Verder nog veel succes met leren, en kan me voorstellen dat het wel spannend is dat het donderdag al begint! Mn broer heeft maandag pas zn eerste examen, vind ut zo grappig dat het dus landelijk is... Want ik wist dat jij natuurkunde examen na de molfandag had (26 mei) en hier thuis hangt zo'n papiertje met die examens drop, en dan moet mn broer dus ook zo natuurkunde doen... Nouja heel logisch natuurlijk maar vond ik gewoon wel grappig
Pino, veel plezier met je auto!
Robbie, leuk om nog eens wat van je te horen!
Hoop dat je wat vaker langskomt...
Han, ik hoop dat je je al weer beter voelt en anders gewoon maar rustig aan doen hé!
Chriz, ook nog heel veel succes met leren en je examens!
Ovide, ik hoop dat 't huis niet al te duur is...
Daan, ik hoop dat je overmorgen gewoon weer normaal thuis achter de computer kan!
A&K, leuke foto's zeg van Italie (puntjusz)! Heb ze nog niet allemaal gezien maar ziet er tog erg gezellig uit!
Ik was van plan om echt vroeg naar bed te gaan, lukt dus al niet egt meer maarja ben morgen toch de hele dag vrij!
Tot morgen allemaal!