Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465004 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9660 Gepost op: 13-05-2003, 16:27:08 »
Zozo groenenman das lekker vermoeiend ja zo'n eind!

Pino volgens mij zijn da wel leuke autootjes! Lekker ook zo'n felle kleur! Gefeliciteerd er maar mee  :D

De dans net op de basischool ging kei goed! Maar i.p.v. 18 uit onze klas waren we maar met 9! Dus ff nog wat aanpassen. Maar de kinderen (en ouders - docenten) vonden het kei goed.
Weer geslaagd dus! Nu willen we de dans eigenlijk op andere plekken ook maar gaan opvoeren, zo leuk!

Han hebbie de dag overleefd?! Ik hoop t maar voor je en dat je niet ziek wordt ofzo!

Doeidoei  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #9661 Gepost op: 13-05-2003, 17:05:10 »
pino ik ben een beetje jaloers...

ik zou ook zo graag een ootootje.
maar ja, ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik nog geen 10 min fietsen van mijn werk woon, dus ik heb er eigenlijk geen nodig.
Maar mijn vriend is zo verschrikkelijk zuinig op die van hem dat ik 'm niet alleen meekrijg. Ben ik nog van hem afhankelijk als ik ergens heen wil

maar om daar nou een auto voor te kopen is ook zo wat.

klein lichtpuntje: mijn bedrijf moet over 2 jaar wss verhuizen, dus dan zal ik wel een autootje MOETEN kopen.. 8)

we're back :(

Groenenman

• Gast
« Reactie #9662 Gepost op: 13-05-2003, 17:21:31 »
Zozo groenenman das lekker vermoeiend ja zo'n eind!

Ik had net kramp, niet normaal. Denk dat ik straks toch maar lekker op mn bed ga liggen want ik wil het niet nog een keer krijgen.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9663 Gepost op: 13-05-2003, 17:28:36 »
klein lichtpuntje: mijn bedrijf moet over 2 jaar wss verhuizen, dus dan zal ik wel een autootje MOETEN kopen.. 8)
tuurlijk! En eerst moet je hem dan natuurlijk een beetje inrijden dus dat wordt de hoogste tijd om er alvast een te kopen! ;D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9664 Gepost op: 13-05-2003, 17:36:04 »
pino van harte met je nieuwe TWINGO!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9665 Gepost op: 13-05-2003, 17:49:28 »
GAAAAAAAAAAAAF!!!!

Dank je wel Coor :-*

Online Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9666 Gepost op: 13-05-2003, 19:24:13 »
Feli Pino!

Nou, ik heb vandaag de aflevering gezien en kwam nog maar es kijken. Ik had hem zaterdag niet gezien en was ook vergeten de video in te stellen, maar ik had dan ook iets véééél beter te doen. :)
Gelukkig kon ik nog op dondje rekenen die hem wel opgenomen had. (Y)

Deze "mollenvanger" zit nog steeds thuis zonder werk en ontvangt ondertussen ook een uitkering daarvoor. Dus voel ik me extra schuldig en zal ik nu toch echt eens op zoek gaan naar werk, ook al heb ik er geen zin in. Dat klinkt super verwend nest achtig, maar hey George De Mol vond het ook maar niks zei ie destijds, dus is het wel oké.

Verder heb ik niet veel meegemaakt. Of toch geen dingen die ik aan ieders neus ga hangen hier :)
Ohw ja dit kan ik nog wel vermelden: De puntjes van mijn haren zijn afgebleekt  8)
Vorr het eerst in m'n leven vind ik mezelf er eens een beetje oké uitzien! (Y)

Groetjes!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #9667 Gepost op: 13-05-2003, 19:48:50 »
Ik post hier nooit zo veel, omdat tjah..kweet niet, ikzelf vind wat ik meemaak ook weer niet zo boeiend.. maar jullie wisselen hier hele levensverhalen uit ghehehe..

today on Oprah..  ::) :P

Maar ja.. ik ben in zekere mate ook wel gehecht aan wat privacy, denk dat dat het is.

Tonight on Dr. Phil...  :P ::)

Ow en Robbieazerty... dat klinkt niet super verwend nest-achtig... ik ken het.. je moet werken.. maar je hebt gewoon geen zin.. hoewel ik nu wel wat gevonden heb voor een aantal daagjes en ben er toch wel blij mee..das wel te overleven ;)

« Laatst bewerkt op: 13-05-2003, 19:49:31 door Milk »
No Milk today???

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9668 Gepost op: 13-05-2003, 19:49:02 »
maar ik had dan ook iets véééél beter te doen. :)

Verder heb ik niet veel meegemaakt. Of toch geen dingen die ik aan ieders neus ga hangen hier :)

[hint] Dit schreeuwt om een PM ;) [/hint]

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #9669 Gepost op: 13-05-2003, 19:50:30 »
[hint] Dit schreeuwt om een PM ;) [/hint]

Zorg dan wel dat je dat niet per ongeluk naar iedereen PM't of mailt, daar krijg je volgens een onderzoek laatst enorme stress van.. nah jah, op het werk, maar ik vind dat het hier ook wel geldt...oh ja? JA!

No Milk today???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9670 Gepost op: 13-05-2003, 20:10:50 »
Heyyy Robbie goedzo dat je weer eens langskomt!!! :D Toen mijn mailtje duidelijk gemaakt had dat wij je hier niet vergeten waren natuurlijk he... :P Mooi dat het ook wel goed met je gaat, althans dat lijk ik toch uit je bericht op te maken.

Maar goed, ik heb nieuws ik heb nieuws... I DID IT ! ! ! :D Een hele dag niet op het forum geweest!!! En vandaag dan ook nu pas! Vinden jullie dat niet ongelofelijk supergigaknap van mij?!?? ;D Had wel gehoopt dat jullie me iets meer gemist zouden hebben ::) :'( :P maja, 1 dag he ;D, daarvoor zal ik t ws toch nóg ietsje langer vol moeten houden. Maar goed ik vind het zelf iig superknap van mezelf! Wist gewoon niet dat ik dat kon :). Ook msn heb ik niet aangeraakt, maar dat is niet zo nieuw, en tsja ik kon mezelf geen totaal computerverbod geven want ik krijg ook wel mail mbt school natuurlijk, maar ja toen ik dan toch mail aant kijken was heb ik nog maar wat rondgesurft... heb een paar sites gevonden waar je gratis een paar cent aan een goed doel kunt geven, alleen maar door ergens op te klikken :). Tsja niet zulke enorme bedragen dus ::) en je kunt meestal maar 1 keer per dag klikken, maar toch he, kheb ze favoriet gemaakt en dan klik ik gewoon elke dag ff :). En bij eentje kun je zelfs iedere 10 min. klikken! Ik heb niet echt het idee dat ik nu onwijs goeie daden doe of zo ::) maar och waarom niet he. Oja en verder heb ik gister een examen Frans uitgeprint, 15 kantjes teksten, 7 kantjes vragen en 6 kantjes antwoorden :o ::) (vond de printer ook n btje veel...), dat ga ik dus pas donderdag na Grieks maken, jaja Frans is vrijdag ::), maar anders kost het me nu ook al 2 en een half uur en och ik kan dat toch wel, en Grieks is wel ff wat meer werk.

Vandaag weer hard geleerd, o.a. een proefexamen Ned van 3 uur in iets meer dan een uur gemaakt ;) en een 7,6, dus daar ben ik wel tevreden mee. Ik sta geloof ik een 7,0 dusja om een 8 te staan moet ik een 8,0 halen en dat zal me toch wel niet lukken. Verder vandaag niets gedaan ::) :(, hoewel... ik heb daarnet na 't eten zowaar een goed gesprek gevoerd met mn broer...! :D Jaja zullen jullie ook wel verbaasd om zijn zeker, maar ik praatte gewoon een eind weg en hij kan dan heel goed objectief commentaar geven, dus das wel prettig :). En dan nu alles hier bijlezen voor mn vader thuiskomt en de computer inneemt...

Han, heel veel beterschap en als je je echt te beroerd voelt, wél even gaan liggen hoor!! Niet voortdurend maar altijd blijven doorwerken, want dan wordt het alleen maar erger natuurlijk. Ook af en toe ff uitrusten.

Geldt ook voor Chriz trouwens, kwenie of jij dat ook gelezen hebt maar het schijnt dat je na ieder uur leren 10 min rust moet houden. Ik hou me dr zelf ook niet geheel aan maja. www.examenbundel.nl is sowieso wel een handige site maar daar zul je vast al wel geweest zijn.
Heb jij trouwens een schema gemaakt met van zo laat tot zo laat dat vak, daarna zo en zo lang pauze, daarna dat vak, enz...? Schijnt wel echt veel beter te zijn maar ik heb dat vandaag pas voor het eerst gedaan... :-[ Moek idd maar wel vanaf nu doen dan, want anders hou je toch veel eerder te lange pauzes enzow...

Ovide, ik ben idd wel aan t aftellen tot donderdag :-\, maar meer in negatieve zin: waah, ik heb nog maar 1 dag om Grieks af te krijgen...! :o :-\ Begin ook langzaam wel een btje zenuwachtig te worden moek zeggen :-X :-[. En ik denk dat ik dit weekend maar beter helemaal niets af kan gaan spreken, gwoon alleen maar moet gaan leren - en de finale kijken natuurlijk.

Deel 2 volgt...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9671 Gepost op: 13-05-2003, 20:11:48 »
Hier is dan deel 2... (pff irritant in de andere browser weigerde ie deel 1 te posten! >:()

Pino, gefeliciteerd met je autootje! :)
Maarre Idefix, ik zal wel heel erg naief zijn of zo maar ik heb wel een btje zoiets van: 2 auto's...? Is dat nou nodig...? Er zijn er al zoveel ::). Mijn ouders hebben sinds ze getrouwd zijn volgens mij nooit een auto gehad, en mn vader woont toch ook echt niet op 10 min afstand van zn werk... Wel (op de fiets) vh station (en op het aankomststation heeft ie dan nog een fiets), en ja in de trein zitten is ook niet alles, maar toch, het is wel te doen en toch 'beter', lijkt me, omdat je anders voor binnen de stad ook altijd de auto neemt... Wij reizen dus altijd naar alle familie met de trein, en zij wonen soms ook best wel afgelegen hoor, maar het is echt te doen! En voor boodschappen e.d. altijd met de fiets, mss wat onhandiger, maar als je het gewend bent gewoon eigenlijk fijner. En als je ergens echt niet kunt komen zonder auto: meerijden met anderen... Je hoeft dus iig niet 'afhankelijk' van je vriend te zijn 'als je ergens heen wilt'...!! Maja als je al een auto hebt is een treinkaart natuurlijk wel erg duur. Naja ik zou er iig nog wel even over nadenken of jullie echt wel allebei een auto nodig hebben. Maar goed je moet het natuurlijk zelf weten hoor, zit ik hier idealistisch te zijn, soms kan het idd niet anders.

Debbie, mooi dat het weekend zo leuk was! Tsja Lowpro, ik heb nooit zo'n weekend begeleid, maar wel een dagje naar Parijs van de derdeklassers, en kheb toch zelf ook behoorlijk wat van die schoolreizen meegemaakt, dus volgens mij kan ik toch aardig inbeelden hoe leuk het is hoor... Een jong poesje heb ik echter nooit gehad ;) maar ik smelt al bij de gedachte alleen ;).

Grmbl... haddet kunnen weten, meer dan 24 uur niet hier geweest, dan wordt mn bericht natuurlijk te lang ;) ook al heb ik eigenlijk niets meegemaakt. Dan maar weer in Word kopieren dus en ik stukken knippen.

HEYYYYYYY ik zie dat Daan online is...!!!!! Zou dat werkelijk betekenen dat... haha, naja, maar eens vragen, kan natuurlijk ook gwoon bij Elmar thuis zijn...

Uhmmm ondertussen zijn er alweer 3 berichten bij ge'bar'd ;D dusseh ik verstuur dit maar, zo vast nog wel even terug...

Btw Anne-Marie, jij hebt het blijkbaar ook vol kunnen houden om je op je hw te storten ipv in de hk (jaja, zo scheelt het maar 1 letter :P), goed van je hoor ;).

liefs Annemieke

(privacy? hoe kom je erbij? :p)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #9672 Gepost op: 13-05-2003, 20:20:34 »

HEYYYYYYY ik zie dat Daan online is...!!!!! Zou dat werkelijk betekenen dat... haha, naja, maar eens vragen, kan natuurlijk ook gwoon bij Elmar thuis zijn...
Overmorgen weer.... (als ik de helpdesk nog moet gloofen)
nu zit ik bij Elmar...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9673 Gepost op: 13-05-2003, 20:29:21 »
Overmorgen weer.... (als ik de helpdesk nog moet gloofen)
nu zit ik bij Elmar...
owwww ok...
tsja, of je die helpdesk moet geloven he... ::) (ik denk dat ik toch een betrouwbaardere heb :P ;))

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9674 Gepost op: 13-05-2003, 20:29:36 »
He luitjes,

Robbie, ik sluit me aan bij de kreet van Pino [hint] dit schreeuwt om een pm[/hint]. Wel heel leuk dat je er weer eens bent en ik ben erg benieuwd naar je 'nieuwe' haar, zeker als je je daardoor een heel ander mens voelt.  :D

Annemieke, echt belachelijk dat je trots bent dat je een dag niet hier bent geweest  :o...grapje  ;). Goed gedaan hoor, nog ff volhouden en je bent er. En dan heb je lekker lang vakantie...heerlijk toch.

Lowprofile, ik heb je e-mailadres doorgegeven aan die vriendin van mij die in Gent gaat wonen. Ben benieuwd of ze er gebruik van maakt (ze is zo iemand die andere mensen niet graag 'lastig valt'  ::))

Pino, gefeliciteerd met je nieuwe auto. Veldhoven en omstreken kanje zeker vaak langs zien zoeven?

Idefix, wat raar dat je vriend meer van zn auto lijkt te houden dan van jou. Nou ja, zo erg zal het wel niet zijn, maar dat je er niet eens alleen in mag rijden...?  :-\ :-X Een zuto is toch wel erg handig. De eerste twee jaar dat wij samenwoonden hadden we ook geen auto. Echt super irritant met die boodschappen op de fiets; aardappels en kattenbakvulling onder de snelbinders, de rest levensgevaarlijk hangend aan het stuur. Ik had er zo'n hekel aan. Als we een keer een kratje bier ofzo moesten hebben, moesten we een auto lenen. Nee, ik ben dan misschien weer verwend, maar ik haatte het. Pluspuntje, ik ga wel altijd op de fiets naar het werk en naar de stad. :D

Verder weet ik niets meer te vertellen. O ja, het huis natuurlijk. Het was erg mooi, maar we weten de vraagprijs nog niet precies. Dat is ook al weer zowat. We moeten maar bedenken wat we gaan doen.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9675 Gepost op: 13-05-2003, 20:45:40 »
Pino, gefeliciteerd met je nieuwe auto. Veldhoven en omstreken kanje zeker vaak langs zien zoeven?
Tja, mensen beginnen al te zwaaien :-\

Citaat
O ja, het huis natuurlijk. Het was erg mooi, maar we weten de vraagprijs nog niet precies.
Toch geen onbelangrijk detail ;)
Succes ermee!

« Laatst bewerkt op: 13-05-2003, 20:46:16 door Pino »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9676 Gepost op: 13-05-2003, 20:50:22 »
hallo iedereen !!

Pino: veeel plezier met je auto ! ben je fan van brazilie of vond je die kleuren gewoon leuk?

Han: neem iets tegen de pijn en kruip lekker vroeg in je bed. Als het morgen nog niet beter is, bel dan maar de dokter hoor !!

Lowprofile: ik haaaaat aardrijskunde en de wetenschapsvakken. Ik tel de minuten fysica en chemie ed echt af op mijn horloge ! De les nederlands daarentegen mag uuuuren duren hoor. Ik zie er zelfs op tegen mocht blijken dat we nederlands mondeling hebben dit trimester, ik ben zeker dat ik meer haal dan anderen op een schriftelijk examen owv hun dt-fouten enzo. klinkt ws verschrikkelijk arrogant maar als er 1 vak is waar ik de beste in wil zijn op school, dan is het echt dat
en over die weekends enzo heb je gelijk hoor, echt super !!

Daan: hopelijk kan je overmorgen écht terug on line !! en zeg dan ff tegen elm dat hij ook meer moet langskomen.

Chriz: kop op, je spartelt je er wel door !!

kben aan het twijfelen of ik volgend schooljaar niet zou meedoen met ons schooltoneel. Ze spelen Macbeth van Shakespeare en ktwijfel echt. Het is fun maar het neemt veel tijd in en met mijn studies enzo  :-\ en kheb al een hoop nevenactiviteiten (leerlingenraad, kerstmarkt ... ) argh... kga er nog eens over nadenken

hendrik is btw nu bezig met de foto's online te plaatsen, dus binnen enkele minuten kunnen jullie ze bezien !!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9677 Gepost op: 13-05-2003, 20:59:55 »
kben aan het twijfelen of ik volgend schooljaar niet zou meedoen met ons schooltoneel. Ze spelen Macbeth van Shakespeare en ktwijfel echt. Het is fun maar het neemt veel tijd in en met mijn studies enzo  :-\
ehh ja toen ik die eerste zin las had ik zoiets van: quoten en uitschreeuwen dat ze het moet doen!!!!... maarrehhja, met die laatste zin heb je natuurlijk ook wel gelijk, en dan kun je zeker helemaal nooit meer op een of andere meeting (of voorstelling van mij :P) oid komen... dus toen riep mijn egoistische kant toch weer dat ik niet moest uitschreeuwen dat schooltoneel altijd zo superleuk is etc... ::) :-X
(Hmmm... aan de andere kant heb jij dan straks een voorstelling waar wij allemaal naar kunnen komen kijken, toch...? ;) :P hahaha duurt ws nog wel een jaar dan of zo magoe... haha)

Ik snap het helemaal van je Nederlands, maar ja ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier telt spelling bijna helemaal niet bij het vak mee, heb ik wel al duizend keer vertelt magoe... dusja iedereen kent mij dan als onwijs goed in spelling, dus dan wordt dr ook vaak gezegd zo van 'je zult wel heel hoog staan voor Nederlands' maar dat is nou juist mn laagste cijfer... ::)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9678 Gepost op: 13-05-2003, 21:03:48 »
op een schriftelijk examen nederlands wordt er voor elke dt-fout een punt afgetrokken van het resultaat dus soms verliezen mensen 8 punten ofzo  :-\

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9679 Gepost op: 13-05-2003, 21:08:16 »
op een schriftelijk examen nederlands wordt er voor elke dt-fout een punt afgetrokken van het resultaat dus soms verliezen mensen 8 punten ofzo  :-\
wow deden ze dat hier maar! :P