Heyyy Robbie goedzo dat je weer eens langskomt!!!
Toen mijn mailtje duidelijk gemaakt had dat wij je hier niet vergeten waren natuurlijk he...
Mooi dat het ook wel goed met je gaat, althans dat lijk ik toch uit je bericht op te maken.
Maar goed, ik heb nieuws ik heb nieuws...
I DID IT ! ! ! Een hele dag niet op het forum geweest!!! En vandaag dan ook nu pas! Vinden jullie dat niet ongelofelijk supergigaknap van mij?!??
Had wel gehoopt dat jullie me iets meer gemist zouden hebben
:'(
maja, 1 dag he
, daarvoor zal ik t ws toch nóg ietsje langer vol moeten houden. Maar goed ik vind het zelf iig superknap van mezelf! Wist gewoon niet dat ik dat kon
. Ook msn heb ik niet aangeraakt, maar dat is niet zo nieuw, en tsja ik kon mezelf geen totaal computerverbod geven want ik krijg ook wel mail mbt school natuurlijk, maar ja toen ik dan toch mail aant kijken was heb ik nog maar wat rondgesurft... heb een paar sites gevonden waar je gratis een paar cent aan een goed doel kunt geven, alleen maar door ergens op te klikken
. Tsja niet zulke enorme bedragen dus
en je kunt meestal maar 1 keer per dag klikken, maar toch he, kheb ze favoriet gemaakt en dan klik ik gewoon elke dag ff
. En bij eentje kun je zelfs iedere 10 min. klikken! Ik heb niet echt het idee dat ik nu onwijs goeie daden doe of zo
maar och waarom niet he. Oja en verder heb ik gister een examen Frans uitgeprint, 15 kantjes teksten, 7 kantjes vragen en 6 kantjes antwoorden
(vond de printer ook n btje veel...), dat ga ik dus pas donderdag na Grieks maken, jaja Frans is vrijdag
, maar anders kost het me nu ook al 2 en een half uur en och ik kan dat toch wel, en Grieks is wel ff wat meer werk.
Vandaag weer hard geleerd, o.a. een proefexamen Ned van 3 uur in iets meer dan een uur gemaakt
en een 7,6, dus daar ben ik wel tevreden mee. Ik sta geloof ik een 7,0 dusja om een 8 te staan moet ik een 8,0 halen en dat zal me toch wel niet lukken. Verder vandaag niets gedaan
, hoewel... ik heb daarnet na 't eten zowaar een goed gesprek gevoerd met mn broer...!
Jaja zullen jullie ook wel verbaasd om zijn zeker, maar ik praatte gewoon een eind weg en hij kan dan heel goed objectief commentaar geven, dus das wel prettig
. En dan nu alles hier bijlezen voor mn vader thuiskomt en de computer inneemt...
Han, heel veel beterschap en als je je echt te beroerd voelt, wél even gaan liggen hoor!! Niet voortdurend maar altijd blijven doorwerken, want dan wordt het alleen maar erger natuurlijk. Ook af en toe ff uitrusten.
Geldt ook voor Chriz trouwens, kwenie of jij dat ook gelezen hebt maar het schijnt dat je na ieder uur leren 10 min rust moet houden. Ik hou me dr zelf ook niet geheel aan maja.
www.examenbundel.nl is sowieso wel een handige site maar daar zul je vast al wel geweest zijn.
Heb jij trouwens een schema gemaakt met van zo laat tot zo laat dat vak, daarna zo en zo lang pauze, daarna dat vak, enz...? Schijnt wel echt veel beter te zijn maar ik heb dat vandaag pas voor het eerst gedaan...
Moek idd maar wel vanaf nu doen dan, want anders hou je toch veel eerder te lange pauzes enzow...
Ovide, ik ben idd wel aan t aftellen tot donderdag :-\, maar meer in negatieve zin: waah, ik heb nog maar 1 dag om Grieks af te krijgen...!
:-\ Begin ook langzaam wel een btje zenuwachtig te worden moek zeggen
. En ik denk dat ik dit weekend maar beter helemaal niets af kan gaan spreken, gwoon alleen maar moet gaan leren - en de finale kijken natuurlijk.
Deel 2 volgt...