Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465013 keer)

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9640 Gepost op: 12-05-2003, 11:48:01 »

Hallo molbarmensen,

Even een vraagje (sorry als het al elders staat):
sinds donderdagavond kan ik de (avro) widm.nl-site niet bereiken. De hele avro-website trouwens niet. Hebben jullie daar ook problemen mee?

groetjes,

paashaas

Ik heb precies hetzelfde paashaas. De AVRO zegt dat het niet aan hen ligt. Misschien een probleempje van mijn provider (Wanadoo). Hopelijk is het snel over, dan kan ik de test nog ff maken.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #9641 Gepost op: 12-05-2003, 17:56:04 »
:o :o :o

wat gebeurt er?? amper 1 bericht vandaag in de bar???? hallo?

anyway, ik ben moe *geeuw*
khad vandaag moeite met het openhouden van mijn ogen in bepaalde lessen dus ik ga het vanavond ook best niet te laat maken.

over het weekend:
ik was dus op bezinningsweekend met de eerstejaars als begeleider. Bezinningsweekend klinkt ws heel erg serieus enzo, maar het is dus van de vrijdagavond tot de zondagmorgen/middag en we doen dus hele toffe dingen zoals op tocht gaan (aan elkaar gebonden) en rechtbank spelen enzo maar alles met de bedoeling om eens wat dieper op het leven in te gaan. Zo mochten ze bv telkens een baksteen leggen als ze een opdracht volbracht hadden in een spel en uiteindelijk is er een bouwwerk uit gegroeid en dan kwam de diepere uitleg dat iedereen zijn steentje bijgedragen heeft enzo. Elk jaar heeft z'n weekend en als vijfdejaar/zesdejaar mag je mee als begeleider voor 1 en 2. Het was wel eens wat anders om begeleider te zijn ipv leerling. Lekker gewoontjes omgaan met de leerkrachten aangezien je op dat moment een gelijke bent  :) Hendrik werd al vanaf het eerste moment omgedoopt tot 'Henne'. Echt megahip en grappig. Hij was superpopulair bij de jongens omdat hij als enige mannelijke begeleider mee was ( natuurlijk waren er mannelijke leerkrachten, maar hij was de enige mannelijke leerling met 4 vrouwelijke :)). Je had hem moeten zien in de slaapkamer, hij is fan van anderlecht en hij sliep bij 4 bruggesupporters  ;D
(btw, hij is bezig met de foto's van italie in te scannen, ze komen er dus aan)
'k Heb me echt goed geamuseerd op weekend.

Vandaag was dus wel een supervermoeiende dag. Gisteren had ik al wat geslapen maar niet veel dus het was ff doorbijten vandaag. Maar ik ben er voorlopig al goed in geslaagd  ;D
'k Heb vanmorgen ff wat woorden (naja, niet zo sterk, maar wel een onenigheid) met Hendrik gehad, maar dat is gelukkig opgelost. 'k Denk dat hij naderhand wel beseft hoeveel hij voor me betekent hoor. Vanmiddag heb ik moeten voetballen en de match was supersaai maar we hebben wel gewonnen met 3-1.
Én meneer Lambrecht is komen kijken  ;D ;D ;) en khad Mau gevraagd om te komen kijken maar meneer was te druk bezig met een basketmatch en vond het te lastig om ff naar buiten te komen  >:( behoorlijk op mijn tenen getrapt hoor. Dan besef ik goed hoeveel Hendrik voor me over heeft.

argh, kben ier weer heel mijn gevoelsleven aant vertellen é, klinkt ws allemaal erg overdreven ofzo  :-\ ::)

zeg waar is iedereen eigelijk??

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9642 Gepost op: 12-05-2003, 18:20:09 »
hier ben ik!

Lang niet meer hier geweest, wel -wat- gelezen, niets gepost. Gezellig druk weekend achter de rug. Ik heb nog aan je gedacht Fenn, wat was het lekker weer he zaterdag. Ik ben dan wel niet wezen parachutespringen, maar in de Efteling was het ook genieten!
Gisteren ben ik enorm verwend door man en kinderen, ik had het blijkbaar verdiend ;D Heerlijke dag is dat, moederdag :D
Alles goed verder, met iedereen? Allemaal al ingeschreven voor de MFB? Ik hoop zoveel mogelijk van jullie daar te zien (ook Vlamingen! >:( ;) )

Groetjes van Pino :-*

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9643 Gepost op: 12-05-2003, 18:34:16 »
Jaaaaaaaaa heerlijk weertje za. pino!
Aangezien we om moesten rijden naar het vliegveld...kwam ik langs de ingang van de efteling! Dus natuurlijk ook aan jou gedacht hoor  :D

Verder heb ik een 7.3 voor taalvaardigheid terwijl ik dacht dat ik een 1 had...het was namelijk verkeerd nagekeken! Naja voldoende dus nu!

Nu ga ik naar een voorstelling..toneel..van mn zussie dus houdoegggggggggggg
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9644 Gepost op: 12-05-2003, 20:33:33 »
He allemaal,

Ik heb me net ingeschreven voor de MFD! Ik heb er echt zin in. Een uitstapje helemaal voor mezelf. Wel spannend (dom he, dat ik dat spannend vind  ::)).

Fenn, ik had gisteren niet op jou gereageerd, solly... :-[ Te gek dat je sprong zo leik was. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar ze met de wind in je haar (en overal...) moet een heel vrij gevoel geven.

A&K, ik post het hier maar. Leuke foto's hoor. Ben benieuwd naar de rest. En, wat doet jou school toch allemaal voor leuke dingen? Lijkt me heel gezellig allemaal.

Annemieke, al af aan het tellen voor donderdag? Of wil je dat helemaal niet horen?

Morgen gaan we weer naar een huis kijken. Ben benieuwd wat we nu weer te zien krijgen. Begin zo langzamerhand wel te hopen op een succesje, eerlijk gezegd. Afwachten maar weer. Jullie lezen het morgen wel allemaal  ;). Zal ik mn hart wel weer moeten luchten.

Ik ga nog wat bijlezen en dan Costa kijken.

Fijne avond!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9645 Gepost op: 12-05-2003, 21:21:05 »
Ik heb me net ingeschreven voor de MFD! Ik heb er echt zin in. Een uitstapje helemaal voor mezelf. Wel spannend (dom he, dat ik dat spannend vind  ::)).

A&K, ik post het hier maar. Leuke foto's hoor. Ben benieuwd naar de rest. En, wat doet jou school toch allemaal voor leuke dingen? Lijkt me heel gezellig allemaal.

niet dom !! je zou eens moeten weten hoe spannend ik het vond bij de belgische mfd ! voor ik het wist waren we aan het dul konijn (waar het was) en ik stapte uit zo van: wiiiii wie zou da zijn en wie da en wie da?
De zenuwen gierden door mijn keel  :) maar eenmaal je iedereen goeiedag gezegd hebt, gaat alles lekker vlot  ;)

de rest vd foto's komt er hopelijk gauw aan! kheb idd geluk dat we dit jaar lekker veel doen op school ! en het is allemaal heeeel plezant  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9646 Gepost op: 12-05-2003, 23:25:25 »
hallo, ik kom ook nog even kletsen.

Tussennota: de typefoutn zijn geen fouten, maar toesten die door Poesjenel op mijn schoot al ronkend worden ingedrukt.

Ik heb het weer lekker druk met mijn werk(en).
Op de alarmcentrale beginnen we de zomervakantie voor te bereiden en dat betekent 3 X per week een vergadering over van alles en nog wat.
We zitten dus zo'n beetje de repatriëringen van zieken en gewonden voor te bereiden van mensen die nu misschien nog niet eens weten of ze wel op vakantie gaan ... Beetje abstract.
Daarnaast moet er heel wat gebeuren voor mijn klant advocaat: we stappen over op digitaal dicteren en dat betekent heel wat gepruts op een zestal computers in en rond Brussel.
Morgen moet ik naar de rechtbank van Mechelen en Antwerpen om dossiers te bekijken.

En tja voor de studerenden op dit forum. Vroeger op school had ik een passie voor Aardrijkskunde, geschiedenis en wetenschappen.
Een gloeiende hekel had ik aan ... talen en vooral: dictee ! Wat doe ik nu ? Bij de alarmcentrale spreek ik 5 talen (maar 2 slecht) door elkaar en voor mijn advocaat-klant typ ik urenlange ... dictees uit. Het kan verkeren (zei Brederode ?).
Ik gebruik alleen nog mijn aardrijkskunde voor de alarmcentrale. Maar de rest, niets meer.
Dus Annemieke ...: je wordt later vast wiskundelerares of zo  ;)

Fenn: we hadden dan nu graag wat foto's gezien van dat parachutespringen. Je had toch wel een camera op je helm gemonteerd ? Overigens, waarom een helm ? Ik bedoel: als je parachute niet open gaat, zal die helm ook niet veel meer doen...

Ovide: als je een huis koopt, moet je het voelen. Je moet binnenkomen en in je buik voelen 'dit is het'. Als je daarna wegrijdt, niet eens de badkamer kan beschrijven, maar toch alles positief aanvoelt, dan moet je het doen ... En de ongemakken of de negatieve punten neem je er dan zo bij.
Het klopte voor ons huis, maar ook voor vrienden.

A&k: als ik die verhalen lees over bezinningswk's krijg ik heimwee naar de tijd dat ik jeugdwerk deed. Ik heb echt ontelbare WK's en kampen gedaan en georganiseerd. Het was een erg leuke tijd en ik heb er stapels goeie herinneringen aan.
Maar frusterend is dat mensen die zo'n wk niet hebben meegemaakt, je enthousiasme maar moeilijk vatten. Ze vinden het wel leuk en zo en ze luisteren even beleefd, maar dat is het dan.
Je moet zoiets echt beleven om te weten hoe geweldig het is.

Zo en na deze mooie woorden, ga ik maar vlug in bed liggen. De 2 jonge poesjes kunnen nu lopen en springen en klimmen. Dus daarom heb ik niet over slapen ... want ze terroriseren onze slaapkamer ...
Bagdad in de slechte dagen.

Offline paashaas

• Forumlid
« Reactie #9647 Gepost op: 13-05-2003, 04:34:30 »
Ik heb precies hetzelfde paashaas. De AVRO zegt dat het niet aan hen ligt. Misschien een probleempje van mijn provider (Wanadoo). Hopelijk is het snel over, dan kan ik de test nog ff maken.

Ik vermoed dat het aan Wanadoo ligt. Heb zelf cablewanadoo (probleem). Ook inbellen bij Wanadoo geeft probleem, maar bij inbellen bij hccnet is er géén probleem. Ik heb al een bericht aan Wanadoo gestuurd, maar denk eigenlijk niet dat dat helpt.

zondag 8 juni 2008: Amnesty Sponsorloop in Utrecht

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9648 Gepost op: 13-05-2003, 08:58:47 »
Fenn: we hadden dan nu graag wat foto's gezien van dat parachutespringen. Je had toch wel een camera op je helm gemonteerd ? Overigens, waarom een helm ? Ik bedoel: als je parachute niet open gaat, zal die helm ook niet veel meer doen...

Jaaa foto's komen morgen denk ik! Dan kan ik ze ophalen, en inschannen! Haha en nee ik had geen camera op mijn helm (ik had overigens ook geen helm). Je kan wel camera man-vrouw laten meespringen maar dan ben je weer 75 euro kwijt ofzo. Een helm hoef je inderdaad niet op...niet veel nut. Sommige hebben wel zo'n leuk mutsje op maar dat is tegen de wind. Mijn haren wapperde lekker in de wind (storm  ;))

Ik ben heel benieuwd naar de foto's...ga ze morgen-ochtend meteen halen! Mijn eigen rolletje moet nog vol...dus dan heb ik er nog meer! Joehoeee

Verder heb ik straks met de klas onze presentatiedans weer op een basisschool! Gaat goed al die voorstellingen. Jammer dat een stuk of 6-7 mensen geen tijd/ zin meer hebben dus dan moeten we de dans nog wat gaan aanpassen.

Fijne dag allemaal en de groetjes van mij!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9649 Gepost op: 13-05-2003, 09:33:20 »
Hallo allemaal!!!

Zometeen ga ik m'n nieuwe autootje halen, dus als jullie me voorlopig niet meer zien, ben ik lekker 'cruisen'....
Fijne dag allemaal!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9650 Gepost op: 13-05-2003, 09:46:53 »
Veel plezier met je nieuwe auto Pino!

Fenn, succes met je optreden!

Ik ga zo meteen ook weer naar school toe. Ik heb al sinds gisterenavond heel erge hoofdpijn en ik ben echt ontzettend misselijk, waardoor ik heel slecht geslapen heb. Ik ga toch maar naar school toe, want ik heb wel belangrijke lessen vandaag. Gelukkig niet zo'n lange dag.

Iedereen alvast 'n hele fijne dag en ik kom vanmiddag wel weer effe langs.  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9651 Gepost op: 13-05-2003, 09:50:22 »

Bedankt Han!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9652 Gepost op: 13-05-2003, 09:53:58 »
Veel plezier pino! Wat voor auto is t?

Han beetje beterschap dan maar en succes vandaag!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #9653 Gepost op: 13-05-2003, 11:24:03 »
Ik vermoed dat het aan Wanadoo ligt. Heb zelf cablewanadoo (probleem). Ook inbellen bij Wanadoo geeft probleem, maar bij inbellen bij hccnet is er géén probleem. Ik heb al een bericht aan Wanadoo gestuurd, maar denk eigenlijk niet dat dat helpt.

Wanadoo verzekert mij dat het aan de AVRO ligt. Ik kan namelijk alles oproepen, behalve de sites van de AVRO. Er zit vast ergens een stekker verkeerd ingeplugd. Ben met Saskia Dijkshoorn (van de AVRO) aan het uitvogelen hoe het nu komt.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9654 Gepost op: 13-05-2003, 11:37:16 »
Het leven is best saai zo, als je de hele dag moet leren. Ik raak echt bored, een beetje hangen op het internet is mijn hoogtepunt van de dag. AAARGGH
&%#$@-examens.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #9655 Gepost op: 13-05-2003, 11:57:12 »
Wanadoo verzekert mij dat het aan de AVRO ligt. Ik kan namelijk alles oproepen, behalve de sites van de AVRO. Er zit vast ergens een stekker verkeerd ingeplugd. Ben met Saskia Dijkshoorn (van de AVRO) aan het uitvogelen hoe het nu komt.
Klinkt mij in de oren als een ordinaire ban van *.cable.wanadoo.nl dan wel van 212.64.121.*
Als een van de weinigen lijkt wanadoo te werken met dynamische IP-adressen, waardoor effectief bannen bijna onmogelijk is (tenzij je accepteert dat anderen ook worden geband).

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9656 Gepost op: 13-05-2003, 13:33:42 »
Goeiemiddag,

Ik ben gelukkig weer thuis. Erg saaie lessen gehad vandaag en ik voel me nog steeds beroerd. Erg misselijk, buikpijn en hoofdpijn. Helaas heb ik eigenlijk geen tijd om 'n paar uurtjes op bed te gaan liggen. Ik moet namelijk weer snel aan de slag met huiswerk en m'n scriptie.   :-[

Ik ga dan nu ook maar snel bijlezen, zodat ik snel kan beginnen.

Chriz: ik kan me voorstellen dat je ontzettend verveeld wordt van al dat leren. Ik heb er ook 'n grote hekel aan, maar soms moet je er effe doorheen. Iig nog veel succes gewenst!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9657 Gepost op: 13-05-2003, 13:35:50 »
Klinkt mij in de oren als een ordinaire ban van *.cable.wanadoo.nl dan wel van 212.64.121.*
Als een van de weinigen lijkt wanadoo te werken met dynamische IP-adressen, waardoor effectief bannen bijna onmogelijk is (tenzij je accepteert dat anderen ook worden geband).
Ben blij dat het dus niet aan mij ligt, ik heb nl ook Wanadoocable en ik kon ook al niet op .nl komen.

Sorry dat ik de rest niet echt goed heb gelezen, het is zo veel... :o  Ik ben dit weekend ook niet echt hier geweest en gister ook niet (zie de secret-org).

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9658 Gepost op: 13-05-2003, 15:08:40 »
Veel plezier pino! Wat voor auto is t?

Dank je wel, 't is een Twingo, met een lekker kleurtje (geel/groen) ik kan 'm op de drukste parkeerplaatsen zo terug vinden.
Was trouwens wel leuk bij de garage net, mijn vader was meegegaan en we stonden ons allebei enorm te ergeren aan de verkoper -beetje type kwallebal- en toen hij m'n auto naar buiten wilde rijden, startte hij niet! *gniffel* Moest er nog even een nieuwe accu in... ik had moeite m'n lachen in te houden...

Han, beterschap meissie, ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Groenenman

• Gast
« Reactie #9659 Gepost op: 13-05-2003, 16:08:15 »
Goedemiddag iedereen,

Ik heb vandaag gewoon iets heel ongewoons gedaan. Het is vandaag namelijk de feestdag bij mij op school ( de Oscar Romero Dag ). En ik was zo gek om mezelf optegeven voor een fietstocht van 100 km !!!
Ben net terug en ik voel me best wel moe, en dan hebben we vanavond nog een schoolfeest ook. Ik hoop dat ik het einde haal. De tocht die we moesten rijden ging vanuit Hoorn naar Purmerend, toen van Purmerend naar Alkmaar, van Alkmaar naar Schoorl, toen naar Heerhugowaard en daarna naar Hoorn. De meesten waren op racefietsen ( ik natuurlijk weer niet ) en we hadden gemniddeld 23 km per uur gefietst. Nu ff lekker luieren dus de mazzels