Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465149 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9620 Gepost op: 10-05-2003, 18:45:40 »
Wahoeeee het was zo gaaf!!!

OW men ik ben helemaal gelukkig. Het was echt geweldig schitterend weer! Ik sprong met blauwe lucht en zag waar ik heen viel (stortte  ;))Ook waren er wat kleine wolken zodat ik wel 'diepte' zag en gewoon super mooi!
Ik ben nu nog even aan het bijkomen; een uitgebreid verslag zal ik vanavond wel posten.
WIHOEEEEEEEEEEEEEEE  :D 8)

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9621 Gepost op: 10-05-2003, 19:04:11 »
Wat leuk dat 't zo geweldig was Fenn!  :)

Doris: wat fijn dat je je toch geamuseerd hebt deze week, ondanks dat je niet zo'n leuk gastgezin had.

Ik ben gelukkig weer thuis van 't werk. 't was echt heel erg druk vandaag en ik was blij dat er wat collega's die normaal alleen doordeweeks werken ons nu kwamen helpen. Anders waren we nu nog lang niet klaar geweest!

Ik ga snel effe alles bijlezen, want ik ga dadelijk ook Kopspijkers kijken. En daarna natuurlijk de nieuwe aflevering van WIDM! Iedereen heel veel plezier alvast!  :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9622 Gepost op: 10-05-2003, 19:08:37 »
Haha mooi zo dat het zo super was Fenn!! :) Had ook niet veel anders verwacht. We zaten net buiten te eten en toen ik de prachtige blauwe lucht zag dacht ik er nog aan hoe mooi dat voor jou wel niet geweest moest zijn. Kheb het sowieso al een paar keer tegen mn ouders gezegd dat ik iemand kende die vandaag ging parachutespringen ;D hahaha, naja omdat ik dat dus echt heel erg bijzonder vind...!

Gisteravond heb ik dus weer eens een uurtje aan de telefoon gehangen :) (daar word ik nou blij van :)), echt zooo moeilijk om dan weer op te hangen ;), nog moeilijker bijna dan bijv beginnen met wiskunde leren... ::) Daar ben ik dus vandaag min of meer aan begonnen (had wel eens eerder geprobeerd om te beginnen zeg maar, maar toen kon ik het gewoon niet opbrengen, blegh). Er zitten echt heeeele moeilijke sommen tussen en je bent uren en uren bezig en dan heb je uiteindelijk nog maar een half voorbeeldexamen af of zo :(. Mwa ging nie echt zo bijster goed dus, maar ik heb wel een paar gigasommen op weten te lossen :) en eigenlijk wil ik zometeen het voorbeeldexamen nog ff afmaken (nou ja behalve die 2 sommen waar ik echt niet uitkwam na heel lang proberen :-\) en dan nakijken en een cijfer berekenen.

Ow, verdorie, nu heb ik nog steeds geen email geschreven om naar die campings in Frankrijk te sturen :-[. Moet ik toch echt wel dit weekend doen. Maarik hoop dat ik morgen kan afspreken met die cabaretvrienden, sowieso om iets te oefenen en verder had die ene jongen (voor de verandering ;)) weer eens een leuke film op zn computer die we echt eens zouden moeten kijken, dus mss kan ik dan eerst naar de ene om te oefenen voor dat cabaretstukje en dan samen naar de andere om die film te kijken, maja tis wel moederdag natuurlijk. Gaat iemand nog iets speciaals doen voor zijn of haar moeder?? Wij niet, we hebben alleen een cadeautje en dan krijgt ze natuurlijk ontbijt, maar ja daarna gaat ze naar haar eigen moeder om te gaan wandelen in kasteeltuinen oid (jaja mn oma is al 92 maar kan nog steeds vrij goed wandelen! :D), dusja dan is mn moeder de hele dag niet thuis. Naja ik bel die ene vriend zo dan maar even...

Doris, wat jammer dat je zo'n irritant iemand als gastvrouw had...! Een auto-ongeluk, toe maar!! :o Niet ernstig hopelijk??? Niemand gewond geraakt??
Verder ook jammer dat Berlijn wat tegenviel :-\, maar het is toch iig gezellig geweest en dat is toch het belangrijkste van zo'n schoolreis :). Ben benieuwd naar je foto's!! (Allemaal van Berlijn of bedoel je nou ook nog andere?)

Anne-Marie, hoe was je atletiek?? Heb je de estafette goed uitgezet? (of ben je gediskwalificeerd? :o :P)

Nou ik ben benieuwd of ik het nog ga halen om de hele hk + mn mail bij te lezen, die vriend op te bellen, mn wiskundeovoorbeeldexamen af te maken + na te kijken én de was op te hangen voor 9 uur... ::) (vrees dat wiskunde onder de rest zal gaan lijden :-X)

Iederen iig heel veel plezier met de afl van vanavond!!! Owww ik hoop zo dat mijn finalisten de goede blijken te zijn...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9623 Gepost op: 10-05-2003, 19:33:22 »
fenn, wat koel dat t zulk goed weer was en dat je alles zag! ben benieuwd naar een uitgebreider verslag :)

annemieke, ik dacht in eerste instantie dat niemand iets had van t auto ongeluk, maar ik heb al sinds toen last van een pees ofzo onder in mn rug. ik weet niet of het daardoor komt, maar als het over twee dagen nog zo is ga k dr ff mee naar de dokter want t is behoorlijk irri.

maandag ga k mn berlijn foto's ophalen, dus dan zal k dr hier ws ook wel een posten. het zijn vooral foto's van gebouwen en sachsenhausen, zonder mensen, omdat dat voor school moest. we moeten nl. een po maken adhv foto's die we in berlijn gemaakt hebben. k heb trouwens ongeveer 70 foto's gemaakt, met n gewoon fototoestel. dr zijn dr alleen 15 die nog op mn rolletje staan en omdat ik ze niet nodig heb voor die po heb ik die nog niet laten ontwikkelen.

k moet zo oppassen. k weet niet hoe laat k vanaaf thuis ben dus zal morgen pas posten denk k. allemaal viel spass!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9624 Gepost op: 10-05-2003, 20:13:19 »
Halloo!

Ben terug van atletiek! :)
Anne-Marie, hoe was je atletiek?? Heb je de estafette goed uitgezet? (of ben je gediskwalificeerd? :o :P)
Atletiek was leuk hor! ;) En of ik gediskwalificeerd ben? Lees maar verder :P

Het was in Zwolle, en we moesten dus eerste estafette doen, was best wel zenuwachtig want ik had het nog nooit gedaan en iemand anders van 't estafetteteam ook niet... Dus gingen we elkaar helemaal zenuwachtig maken enzo, en bedenken wat er allemaal mis zou gaan... ::) Nouja, toen bleek dus dat er van de 1e divisie maar 2 atletiekclubs meededen :o Dus estafettelopen ook met zn tweeën, dat was wel mooi want anders wordt je nog zenuwachtiger (ik dan...) En het stokje krijgen ging bij mij wel goed alleen toen moest ik wisselen en toen ging ik al voordat ik het stokje had afgegeven buiten mijn baan lopen, wissel ging verder wel goed alleen ik dacht eerst zo: "Shit, mss ben ik nu wel gediskwalifiseerd!" Maar dat was niet zo gelukkig! :) We werden uiteindelijk wel echt tweede van de twee! ::) Ach, de tijd was iig twee seconden sneller dan op de training dus dat was wel goed! :) Daarna moest ik verspringen, wat ik dus in geen eeuwen meer gedaan had... En het inspringen ging heel goed (iig wel over de 4 meter) alleen daarna ging het niet meer :( En mn verste sprong was uiteindelijk 3.87 meter... Niet egt goed dusj, maarja ik had het ook al zo'n tijd niet meer gedaan dus helemaal verwonderlijk is het niet! Ik was daar derde van de drie... Ten slotte moest ik speerwerpen en toen werd ik derde van de 4 met 17.81m! Wel aardig, mn PR is iets van 26m alleen dat is met un lichtere speer dusja...

Voorderest ging het ook met de rest van ons team niet zo geweldig... Wat wil je ook als je 2 weken van tevoren pas hoort wat je moet doen :-\ Jammer dat de voorbereiding niet zo goed georganiseerd was, maar iig hopen we nog wel in aanmerking te komen voor de gebiedsfinale (van Noord-Nederland) en dat duurt nog weer paar weken dus. :)

Heb nu wel last van mn rug, in het begin van de wedstrijd al dus dat is niet zow leuk... Verder was ik al rond half vijf thuis dus dat viel wel weer mee! :)

Strax WIDM, ga zo ff douchen denk ik, als er niet snel leuke mensen online op msn komen...

Doris, Fijn dat het tog erg gezellig was in Berlijn! En jammer dat je in zo'n gastgezin terecht kwam :-\
Fenn, wat leuk dat het springen zo tof was! Dapper hor dat je dat durft! ;)
Annemiek, wij gaan ook niet echt iets bijzonders doen met moederdag g'loof ik... Gewoon wat cadeautjusz en lekker eten... Het gebruikelijke dusj ;)

Iedereen heel veel plezier met WIDM en tot mss strax en anders morgen! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9625 Gepost op: 10-05-2003, 20:18:14 »
160 euro stelt echt niks voor...als ik me bedenk wat voor gevoel ik ervoor terug heb gekregen!!!

12 uur moesten we op het vliegveld zijn...maar ja hoor er was een weg-omleiding dus wij kwamen er rond half 1. Geen probleem verder. De andere drie spring-genootjes van mij hadden al wat uitleg gekregen. Ik zou dat later nog even krijgen.

Mijn neef en zijn schoonbroer gingen eerst. Mn neef was echt bang en hij had nog nooit gesprongen...spannend dus! Daarom wilde hij eerst.
Ondertussen dat zij zich klaar gingen maken, gingen wij met wat instructeurs en familie naar het landingsveldje (heel eind verder op in Etten-Leur). Na zeker een half uur zagen we het vliegtuigje...en toen 2 zwarte stipjes! Daar vielen ze...na de vrije val ging bij beide gelukkig de parachutes open!!!
Het is zelfs al geweldig mooi om dit vanaf de grond te zien!

Toen mochten mn nicht en ik mee met het busje weer naar het vliegtuig, wij waren aan de beurt. Wel moesten we zeker een uur wachten omdat er andere gingen springen. Ook leuk!!!...het kijken naar al die parachutistes en vliegtuigjes!

We kregen de overal aan...veel te groot natuurlijk voor mij. Maar ach toen het tuigje erover kwam, hees dat wel wat op. Dat wordt lekker strak aangetrokken...des te veiliger voelt het!
Toen werd het toch wel spannend. Er was een prachtige blauwe lucht! Ik zou dus gaan zien waar ik heen zou vallen! Dat wilde ik ook zo graag.

Vliegtuigje in...stijgen stijgen stijgen tot 3 kilometer hoogte...dan gaat opeens de deur open! Wind waait binnen en de grond zie je verrrr onder je! Eerst mocht mijn nicht, stapte de deur uit...zjoeffffffff weg waren ze. O o ik moest me op mijn knieën gaan verschuiven, naast de opening. Een hand vasthouden aan het tuigje, andere bij de deur. Linker voet naar buiten, op de poot van het wiel...op mn hurken en de instructeur duwde wel!
WOWWWWWWWWWWWWWWWW je kantelt eerst over de kop en dan ben je gewoon letterlijk kei hard aan het vallen!
Na een halve minuut vrije val gaat de parachute open...daarna is het uitzicht en gevoel gewoon niet uit te leggen
ge-wel-dig
Sommige zullen het niet begrijpen...toen ik boven in het vliegtuigje zat verklaarde ik mezelf ook voor gek. Maar het is zo kicken! Als je maar een beetje het gevoel hebt dat je het zou durven...DOEN! Mijn neef was heel bang...maar nu wil hij nog een keer!

Ik ga zeker een week na genieten...en zo snel mogelijk weer springen!
(wow ik moest dit verhaal kwijt...al is het onbeschrijfbaar) Foto's zien jullie nog wel!

Doegggggggggg
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9626 Gepost op: 10-05-2003, 22:24:42 »
aaaaaaaaaaaaahhhhh... Rene (mijn winnaar) eruit, nu klopt er niets meer van wat ik dacht... ik geloof zelfs niet meer in mn mol (Eliesje) want hoe zou een Ron-stemmer meer goed kunnen hebben dan een Elise-stemmer als zij de mol is...?! Dus Ron zal dan toch wel de mol zijn... :-\ byebye 2e plaats :P (lekker belangrijk ook he ::) :P), zo eens kijken waar ik nu sta...
haha echt de boinksmilies werden allemaal werkelijkheid hoor, heb mn hoofd tegen de kussens aan gebonkt, en vlak voor de executie zat ik al hemaal zooooooo in spanning, echt niet normaal ;D haha, je zou niet graag het kussentje willen zijn dat ik toen vasthad :P

mennn, die pool is niet goed voor me ;D, ben daar veel te veel mee bezig ::) :-[ ;D. Ik vond de leugenopdr wel heeeeel erg leuk...!!
enne verder... uhm, verder btje overdonderd dat Rene eruit is :(. en ik wilde deze afl opnemen omdat er nog maar 3 zijn ( :'() en ik had een band gevonden en alles, maar door dat irritante Kopspijkers :P zapte ik pas laat en toen wilde ik de video aanzetten, bleek dat die niet op het goede kanaal stond ingesteld! Ja en toen had ik nog maar een halve minuut of zo ::) dus ja mss vrijdag dan als ik dr dan aan denk en dan nog niet op school zit of zo, ja kan wel inprogrammeren naja ik zie wel.

pfff was iig wel weer genieten natuurlijk hoor ;D (maar menn ik geloof gewoon haast nie dat Rene eruit is, haha en het is nog niet eens mijn mol die weg is, dat zou wat zijn zeg ;D

Fenn, wat leuk je verslag! Super om te lezen hoe ontzettend enthousiast je bent!! En wie weet heb je idd wel iemand overtuigd ;) (mij iig niet srry ::) ;))

argh de comp doet raar (irri pc >:( ;)) ik moet eik maar naar bed... morgen natuurlijk vroeg op om ontbijtje voor moeders te maken...

A-M, jammer dat jullie niet echt hoog zijn geeindigd, maar het was iig wel leuk, toch? :) das maar het belangrijkste zou ik zeggen. Hoop dat je rugpijn inmiddels over is of anders zo snel mogelijk!!
Dat hoop ik natuurlijk ook van jouw rugpijn Doris ::) ;).

Pfff, hmmm, ff de grappige momenten lezen... en als ik het durf :P een blikje werpen op de ranglijst...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9627 Gepost op: 11-05-2003, 11:35:25 »
aaaaaaaaaaaaahhhhh... Rene (mijn winnaar) eruit, nu klopt er niets meer van wat ik dacht... ik geloof zelfs niet meer in mn mol (Eliesje) want hoe zou een Ron-stemmer meer goed kunnen hebben dan een Elise-stemmer als zij de mol is...?! Dus Ron zal dan toch wel de mol zijn... :-\ byebye 2e plaats :P (lekker belangrijk ook he ::) :P), zo eens kijken waar ik nu sta...
haha echt de boinksmilies werden allemaal werkelijkheid hoor, heb mn hoofd tegen de kussens aan gebonkt, en vlak voor de executie zat ik al hemaal zooooooo in spanning, echt niet normaal ;D haha, je zou niet graag het kussentje willen zijn dat ik toen vasthad :P

(Man, ga ik toch zomaar even hardstikke offtopic hier in de bar en over de mol praten!):

Ik denk eigenlijk dat iedereen nu op Elise zit, want Chandrika had wel een mooi verhaaltje over Ron enzo, maar op het laatste moment zei ze dat ze bij haar mol bleef en dat was de vorige keer nog Elise en Ron zit altijd nog een beetje in doubt tussen Elise en Chandrika, dus die zal ook wel voor Elise zijn gegaan. Het moet gewoon! Dit jaar wil ik het eens goed hebben.  >:(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9628 Gepost op: 11-05-2003, 11:50:57 »
Voor alle moeders onder ons:

Gefeliciteerd met moederdag!

Ik hoop dat jullie kind(eren) jullie goed zullen verwennen vandaag.  :)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9629 Gepost op: 11-05-2003, 11:59:13 »
Ik ben bezig!!!  :D

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #9630 Gepost op: 11-05-2003, 13:05:08 »
Dank je wel Han!
Ik heb een mooie plant voor buiten aan de muur, scrubhandschoen en van dat scrubspul gekregen en een mooie grote foto van onze overleden poes.
Net hebben we lekker taart gegeten,mmmmmmmmmmmm :)
Als er nog meer moeders hier zijn: laat je lekker verwennen! ;D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9631 Gepost op: 11-05-2003, 16:07:36 »
Heey!

Pff, weer mijn Mol dr uit...
Geloofde er deze aflevering al niet zo erg meer in, en was vooral super zenuwachtig bij de executie ::) En jahor, wat ik al voelde aankomen en vreesde gebeurde dusj... :( Je staat tenminste nog 33ste Annemieke :P Moet je niet naar mij kijken...

Nouja, ben dr wel weer un beetje overheen nu ;) Heb lekker buiten gezeten alleen dr zijn wel wat wolkjusz en als de zon dus niet schijnt is het niet zo lekker meer buiten. Heb al wat dingen aan school gedaan, heb kwa uren wel een relaxte week alleen maar 1 SO'tje en 2 reps, maar moet nog wel veel vooruitwerken en natuurlijk pianospelen...

A-M, jammer dat jullie niet echt hoog zijn geeindigd, maar het was iig wel leuk, toch? :) das maar het belangrijkste zou ik zeggen. Hoop dat je rugpijn inmiddels over is of anders zo snel mogelijk!!
Het was idd leuk! Enne, mn rugpijn is wel zo goed als over! :) Als ik me un beetje draai doet het nog wel zeer, maar niet zo erg meer iig...

Alle moeders hier, Gefeliciteerd met moederdag!
Fenn, leuk om je zeer enthousiaste verhaal te lezen! En ik kan me idd niet egt voorstellen hoe geweldig zoiets is want het is nix voor mij... Maar leuk dat je er zo enthousiast over bent iig! :D

Ga nu ff werkstukje voor bio maken

doeghh :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9632 Gepost op: 11-05-2003, 16:09:19 »
Mijn moeder is niet thuis ::) dus valt er weinig te verwennen, maja die is als het goed is haar eigen moeder aan het verwennen ;).

Nou ik hebbet opgezocht en ik sta nu 33e, kon erger dus. Edit: oh aha dat had Anne-Marie dus ook al voor me opgezocht ;D (gelukkig dat je rugpijn over is btw!).
Thnx voor je opbeurende woorden Chriz ;), dat t toch nog wel heel goed Eliesje kan zijn...!

Ik had zojuist een 7,2 voor een proefexamen Nederlands, dat was dus een verbetering ten opzichte van die 6,5 van de vorige, maar menn wat een rottekst >:( en ik heb dr ook wel errug lang over gedaan. Verder hard met Grieks bezig... alles opnieuw vertalen ga ik never halen voor donderdag, maja valt te proberen op zich... :-\

Heb gister die vriend gebeld, maar hij kan zowel vandaag als morgen en overmorgen niet :( :( tsja en daarna kan ik natuurlijk écht niet meer, dus we kunnen ws dan pas na mn examens (!) gaan oefenen voor dat cabaretstukje...! Pff, echt balen, maja, a.s. woensdag iig nog gewoon cabaret waar ik dus echt wel gewoon heenga, donderdag eerste examen of niet! :P En mss dat ik morgen of overmorgen dan wel alsnog met die andere vriend van cabaret afspreek, maja met zn 3en is toch altijd leuker dus dat blijft jammer, maja goed we zien wel.

Intikker, hoe heb je je moeder verwend dan?? :)

Maar goed ik moet weer verder -zucht- want ik heb al een paar keer gespijbeld en vandaag moet ik ook echt die mails gaan schrijven naar de capings in Frankrijk om te reserveren :-[ want ik zou dat doen (ken het beste Frans vandaar :P) en tis vooral een btje lullig voor de anderen als ik dat dan maar steeds niet doe :-\.

« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 16:11:18 door Annemieke »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9633 Gepost op: 11-05-2003, 16:23:03 »
Hallo allemaal!

Moeders, ik hoop dat jullie een leuke moederdag hebben!
Ik ben vanmorgen naar ijn oeder geweest met een grote bos rode rozen. Dat vond ze wel leuk. Wat minder leuk was, was dat ze van de week van de trap gevallen was. Ze had niks gezegd, natuurlijk, want dan krijgt ze va mij de les gelezen (niet zo erg hoor) en dat had mn vader natuurlijk ook al gedaan. Die muts was met een volle wasmand, op haar slippers de trap op gelopen. Mijn ouders hebben ook nog tijdelijk geen leuningen aan de trap in verabmd met stucwerk, wat nog gedaan moet worden. En daar lag ze dan. Haar hoofd was helemaal blauw, haar pols dik en een flinke open wond aan haar pols, haar ribben hartstikke bleuw. Nou ja, noem maar op. Enige voordeel, mn vader heeft dan toch maar de leuningen opgehangen (als het kalf verdronken is...etc). Ze kon er gelukkig wel om achen, maar ze had net zo goed dood kunnen zijn (ze was met haar hoofd naar beneden gevallen)  ::).

Anyway, gisteren dus dat etentje. Echt lekker. De hele middag en avond gegeten en gedronken. Jummie.

Verder heb ik eindelijk mn Harry Potter videoband, zodat ik eindelijk de film kan gaan kijken. Nu nog een keertje tijd hebben...

Ik ga een poging wagen om wat bij te lezen, dus misschien nog tot straks!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9634 Gepost op: 11-05-2003, 16:29:06 »
Maar het is zo kicken!
Dat lijkt mij ook!  :D  Leuk om je verslag te lezen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9635 Gepost op: 11-05-2003, 18:50:54 »
Goeieavond allemaal!

Ik heb m'n moeder ook maar 'n beetje verwend vandaag. Ik had vanmorgen 'n lekker ontbijtje gemaakt en ik heb haar ook rozen cadeau gegeven. Ze wilde niet echt 'n cadeautje, maar bloemen vind ze altijd wel leuk.  :)

Verder heb ik 'n tijdje buiten in de zon gezeten, toen m'n broer en z'n vriendin hier op bezoek kwamen. Vanmiddag zijn we dan nog naar m'n oma geweest, want die had tenslotte ook moederdag. M'n oom was net terug van vakantie en heeft er ellelange verhalen zitten vertellen over de gebouwen in Rome die hij allemaal bezichtigd heeft. 't zal vast allemaal prachtig zijn, maar zolang ik me er geen voorstelling van kan maken waren 't vrij saaie verhalen. Ik was dus erg blij toen we eindelijk naar huis gingen.

Zo dadelijk gaan we eten. Lekker asperges, voor de eerste keer dit jaar. Ik ben 'ns benieuwd of ik ze nog zo lekker vind als vorig jaar!  ;)

Ovide: ik hoop dat je moeder snel weer beter is! En je mag haar gerust zeggen dat ze beter moet opletten voortaan hoor! Dat had ik ook zeker gedaan, omdat ik me vast rotgeschrokken was als m'n moeder zo was gevallen en als de doods zou zijn dat 't nog 'n keer zou gebeuren, maar dan met 'n minder goede afloop. (m'n moeder had laatst ook bijna 'n auto-ongeluk. Als ik niet geschreeuwt had om te waarschuwen voor de vrachtwagen die van rechts kwam, had die frontaal onze auto geramd, want m'n moeder had 'm natuurlijk niet gezien. Toen ging ik mezelf toch afvragen wat er gebeurd zou zijn als ik er niet bij was geweest. Ik hoop dan ook dat ze vanaf nu wat beter gaat opletten)  

Ik kom straks nog wel effe langs, maar iedereen vast 'n hele fijne avond!

« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 21:07:24 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9636 Gepost op: 11-05-2003, 20:20:32 »
Sow Ovide das wel even schrikken dan zeg!! Gelukkig viel het nog redelijk mee, als ze er om kon lachen iig...

Alle moeders een leuke moederdag gehad?? Mijn moeder komt pas over ong een half uurtje thuis, maar ze heeft het geloof ik wel leuk gehad met mn oma, mooi weer iig (kheb dr heel kort aan de telefoon gehad). Wij hadden vanochtend een nieuwe ovenschaal gegeven. En natuurlijk een ontbijtje, oja en een foto van haar die ik eigenlijk gemaakt had om het rolletje vol te maken :-X ;D maar die toch wel leuk was geworden dus ochja, hebben we die erbij gegeven en iets op de achterkant geschreven.

Nou ik heb me dr aan gehouden hoor, ik heb vandaag die Franse email geschreven om aan die campings te sturen om te reserveren! Heb m nu eerst naar die vriend en vriendin gestuurd met wie ik op vakantie ga, dan kunnen die nog aanvullen ofzow...

argh ik word alweer vd comp gegooid :'( nog ff msn goed en wel afronden... fijne avond iedereen nog verder...!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9637 Gepost op: 11-05-2003, 20:58:45 »
hallo iedereen !!

ik ben terug van bezinningsweekend !! Ik heb dus dit weekend begeleider 'gespeeld' voor de eerstejaars van onze school. Ik kan er wel wat over vertellen maar aangezien ik vrijdag op zaterdagnacht 4u geslapen heb en afgelopen nacht 5u, ga ik nu gewoon pappenheimers kijken en mijn bed induiken en dus dan vertel ik morgen wel vanalles  ;)

Ovide: hopelijk wordt je moeder vlug beter !!
Fenn: hip zo'n sprong  :o ;) mss ook eens doen (kdurf vast niet)
de mensen die ik vergeten ben: veel beterschap, proficiat en alles wat je wenst  ;)

Prettig moedertjesdag nog !!
 :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9638 Gepost op: 11-05-2003, 21:27:59 »
deze moeder bedankt jullie allemaal!!! het was een heerlijke moederdag en zoals altijd vroegen de kinderen wanneer het nou eens kinderendag is, en zoals ieder jaar beantwoordden wij dat met: "het is elke dag kinderendag!!"  en zo hoort het ook.... :)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9639 Gepost op: 11-05-2003, 21:31:30 »
Heey!

Het weekend is al zo goed als voorbij... :(
'T gaat altijd veels te snel natuurlijk. Ik heb vanavond voetbal gekeken en mijn werkstuk voor bio afgemaakt! :) Dat vinnik wel goed van mij want ik hoef het 'pas' dinsdag af te hebben...

Ovide, Gelukkig dat het goed is afgelopen met je moeder! En ik hoop dat het snel weer beter gaat...
Citaat
en zoals ieder jaar beantwoordden wij dat met: "het is elke dag kinderendag!!"  
Haha, dat zei mijn moeder nou ook al tegen mij :P Ze zegt daarna: "Wij staan toch elke dag voor jullie klaar?" Ik zo: "Wij niet dan?"

Dusj, geen goede reden om geen kinderdag te hebben vinnik :P

Iedereen morgen veel succes en plezier met wat je gaat doen en ik weet niet of ik morgen langs kom aangezien ik nogal wat huiswerk voor dinsdag heb en heb morgen pianoles...

doeiii :-*