Haha mooi zo dat het zo super was Fenn!!
Had ook niet veel anders verwacht. We zaten net buiten te eten en toen ik de prachtige blauwe lucht zag dacht ik er nog aan hoe mooi dat voor jou wel niet geweest moest zijn. Kheb het sowieso al een paar keer tegen mn ouders gezegd dat ik iemand kende die vandaag ging parachutespringen
hahaha, naja omdat ik dat dus echt heel erg bijzonder vind...!
Gisteravond heb ik dus weer eens een uurtje aan de telefoon gehangen
(daar word ik nou blij van
), echt zooo moeilijk om dan weer op te hangen
, nog moeilijker bijna dan bijv beginnen met wiskunde leren...
Daar ben ik dus vandaag min of meer aan begonnen (had wel eens eerder geprobeerd om te beginnen zeg maar, maar toen kon ik het gewoon niet opbrengen, blegh). Er zitten echt heeeele moeilijke sommen tussen en je bent uren en uren bezig en dan heb je uiteindelijk nog maar een half voorbeeldexamen af of zo
. Mwa ging nie echt zo bijster goed dus, maar ik heb wel een paar gigasommen op weten te lossen
en eigenlijk wil ik zometeen het voorbeeldexamen nog ff afmaken (nou ja behalve die 2 sommen waar ik echt niet uitkwam na heel lang proberen :-\) en dan nakijken en een cijfer berekenen.
Ow, verdorie, nu heb ik nog steeds geen email geschreven om naar die campings in Frankrijk te sturen
. Moet ik toch echt wel dit weekend doen. Maarik hoop dat ik morgen kan afspreken met die cabaretvrienden, sowieso om iets te oefenen en verder had die ene jongen (voor de verandering
) weer eens een leuke film op zn computer die we echt eens zouden moeten kijken, dus mss kan ik dan eerst naar de ene om te oefenen voor dat cabaretstukje en dan samen naar de andere om die film te kijken, maja tis wel moederdag natuurlijk. Gaat iemand nog iets speciaals doen voor zijn of haar moeder?? Wij niet, we hebben alleen een cadeautje en dan krijgt ze natuurlijk ontbijt, maar ja daarna gaat ze naar haar eigen moeder om te gaan wandelen in kasteeltuinen oid (jaja mn oma is al 92 maar kan nog steeds vrij goed wandelen!
), dusja dan is mn moeder de hele dag niet thuis. Naja ik bel die ene vriend zo dan maar even...
Doris, wat jammer dat je zo'n irritant iemand als gastvrouw had...! Een auto-ongeluk, toe maar!!
Niet ernstig hopelijk??? Niemand gewond geraakt??
Verder ook jammer dat Berlijn wat tegenviel :-\, maar het is toch iig gezellig geweest en dat is toch het belangrijkste van zo'n schoolreis
. Ben benieuwd naar je foto's!! (Allemaal van Berlijn of bedoel je nou ook nog andere?)
Anne-Marie, hoe was je atletiek?? Heb je de estafette goed uitgezet? (of ben je gediskwalificeerd?
)
Nou ik ben benieuwd of ik het nog ga halen om de hele hk + mn mail bij te lezen, die vriend op te bellen, mn wiskundeovoorbeeldexamen af te maken + na te kijken én de was op te hangen voor 9 uur...
(vrees dat wiskunde onder de rest zal gaan lijden
)
Iederen iig heel veel plezier met de afl van vanavond!!! Owww ik hoop zo dat mijn finalisten de goede blijken te zijn...