Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549621 keer)

Offline kabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9600 Gepost op: 8-05-2003, 20:34:26 »
Een van onze katten, de jongste van bijna 2, is gisteravond aangereden door een auto en dood. :'( Ze kwam al niet binnen 's avonds. Vannacht slecht geslapen, vanmorgen de hele buurt afgezocht. Niets. Heb toen de dierenambulance gebeld en daar kreeg ik het rotnieuws.  :-[
Sorry, ik moest het effe kwijt.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9601 Gepost op: 8-05-2003, 20:38:19 »
aah, dat sucks. Het is vaak moeilijk voor andere mensen om te snappen, maar honden en katten kunnen echt een onderdeel van je gezin uitmaken. Sterkte ermee.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9602 Gepost op: 8-05-2003, 20:49:21 »
Hé wat naar kabouter!
Onze kat (ook 2 jaar denk ik) was ook overreden door un auto en dood :(, alhoewel idd niet alle mensen dat soms begrijpen kunnen honden & katten heel veel voor je betekenen en is zoiets erg rot! Sterkte!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9603 Gepost op: 8-05-2003, 20:55:48 »
Mijn hamster een paar jaar geleden betekende al veel voor me ::), laat staan een hond of een kat... Dus idd sterkte Kabouter. De kat van een kennis van ons is ook vermist, vrees het ergste... :-\

En CB, wel vervelend hoor, zitten we je allemaal te feliciteren... ::) :P

Chriz, heel veel succes met leren dan he!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9604 Gepost op: 8-05-2003, 20:56:11 »
vervelend kabouter. kan me best voorstellen dat je daar kapot van bent, mijn katten zijn nu 12 en ik ben als dood om ze te moeten missen.  :-\

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9605 Gepost op: 8-05-2003, 22:19:16 »
wat erg voor je kabouter  :-\ ik heb ook een kat en ik zou ze niet graag kwijt willen.

oké, ik ging reageren op mensen maar kweet nie meer wat dus sorry  :-\

jawel, ik weet nog iet=> Lowprofile: haaa voetbal... hou ervan, ben daarnet nog naar Oostende gaan kijken. Zwakke match en verloren maar die sfeer is hip. Het spel boeit me gewoon, elke middag spelen de jongens voetbal en dan zie je me daar tussenlopen als enige meisje. Ik kan het niet zo goed als hen maar ze appreciëren het wel dat ik meedoe. Zolang ze niet teveel passen is het goed (anders verlies ik de bal), ik dien gewoon om achter hen te lopen en proberen de bal af te nemen, dan hoor ik steevast: 'ja goeie Debbie ! Je moe ni bang zijn om em te duwen :)'

crap, de rest weet ik echt niet meer (kort geheugen en kmoet mijn zak nog maken)

anyway, ik vertrek morgen direct na school op weekend tot zondagmiddag dus ik wens iedereen nu een fijn weekend toe en tot zondag

dikke zoen  :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9606 Gepost op: 9-05-2003, 11:53:05 »
Ik kan het niet zo goed als hen
:o :o >:(

(Debbie is dus een uitzonderingsgeval he :P)

ik mag hier hemaal niet zijn... maar moest ff mn bbq-fotootjes posten... tot vanavond...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9607 Gepost op: 9-05-2003, 14:12:12 »
Goeiemiddag!

Pf, dr is weer lekker veel gepost in de Bar! ::)

Vandaag dus examenstunt! :) Toen we aankwamen op school mocht niemand naar binnen en moest iedereen op het schoolplein blijven staan... Na un poosje was er un luide knal en werd er un groot doek op de school naar beneden gelaten waar op stond: "Hondywood" (vernoemd naar onze school het Hondsrugcollelge) Dus het thema van de stunt was Hollywood! :) Toen mochten we naar binnen, moesten we over un loper lopen en daar langs stonden dan alle verkleedde examenmensen, en mn broer had un heel zwart gewaad aan en alleen zn ogen waren te zien en tog herkende ik hem ;D Vond ik wel goed van mezelf... Toen hadden we eerste nog 'gewoon' 2 uurtjusz les, en tijdens religie werden er door onze mentor tussenraporten uitgedeeld (das un lijst met de onvoldoendes die je staat) en ik zou er dus ook 1 moeten krijgen want ik sta un 2 op Latijn, maar ik kreeg helemaal geen tussenraport :-\ Hehe, nouja dat is wel vaag, maar niet super erg natuurlijk ;) Het derde uur hadden we tussenuur en rond 11 uur werd dus iedereen naar de schoolzaal geroepen, sommige mensen wouden naar buiten om naar huis te gaan want die hadden geen zin in de examenstunt alleen niemand mocht naar buiten (ook geen laffe leraren) dus dat vond ik wel un goede actie! :D

In de schoolzaal werden dus wat 'spelletjusz' gedaan en leraren voor schut gezet, en er werden filmpjusz getoond want un groepje examenkandi's hadden 's nachts allemaal leraren uit bed gebeld, ze hadden in het begin van het schooljaar aan die personen gevraagd waar voor ze wakker gemaakt wilden worden, en datgene hadden ze dan bij zich ;D (oesters met wijn bijvoorbeeld...) En bijna alle leraren vatten dat wel goed op, op un heel geliefde leraar (NOT) na dan want die zijn vrouw zei dat haar man niet thuis was en dat ze weg moesten gaan anders zouden we de politie bellen ::)

Ook hadden ze bandje gehuurd, en die was erg goed! Beetje rock-achtig! :)

Ik ga nu maar ff bijlezen en dan TV kijken ofzo, weekend! :)

Tot straks en nog un fijne dag allemaal! :-*

« Laatst bewerkt op: 9-05-2003, 14:13:48 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9608 Gepost op: 9-05-2003, 14:55:35 »
Nou zo te horen was de examenstunt wel geslaagd dus Anne-Marie!

er werden filmpjusz getoond want un groepje examenkandi's hadden 's nachts allemaal leraren uit bed gebeld, ze hadden in het begin van het schooljaar aan die personen gevraagd waar voor ze wakker gemaakt wilden worden, en datgene hadden ze dan bij zich ;D
Dat vind ik echt een leuk idee! Haha, dan hebben ze tenslotte zelf gezegd dat je ze daarvoor 's nachts mag wakkermaken! ;) Ook wel mooi dan dat de meesten het goed hadden opgevat.

Ik heb nu ff pauze en itt andere dagen mag ik vandaag van mezelf wel voor vanavond opt forum, niet alleen om die foto's in te scannen en te posten, maar ook om ff bij te lezen, want gister en eergister ging ik dus pas 's avonds achter de computer zitten, maar dan kan ik nooit alles bijlezen omdat mn vader dan al vrij snel de computer nodig heeft :-\. Vandaar dat ik mezelf maar ff pauze gegund heb. Zojuist een oefenexamen Nederlands gemaakt en daar had ik een 6,5 voor :-\. Moet nog wel wat beter worden hoor. De samenvatting had ik verbazend goed gemaakt vond ik zelf, maar de tekstverklaringvragen echt heel slecht :(. Tsja, nog maar wat oefenen dan he, maar kheb dr zo'n hekel aan, blegh.

Ik vind het trouwens ooj verbazend hoe moe ik telkens toch word van dat leren. Je zou toch denken dat het niet zo'n heel erg intensieve bezigheid is, maja, wel dus. Gister ook urenlang bezig geweest met een gigantisch voorbeeldexamen biologie (had ik een 7,3 voor) en toen was ik ook ontzettend moe.

Oja! Voordat ik het vergeet! Ik heb gister en eergister mn widm.com-T-shirt aangehad naar school, ff aan iedereen geshowd, maja, hij is toch wel echt gigaaaaantisch te groot :(. Ik vind het niet echt uitzien, maja, maja, die tekst he... (ook nog ns op de achterkant dus je kunt geen jas aan of rugtas om als je het nog zichtbaar wilt houden :P) Hm ik hou m maar gwoon voor de fandag denk ik ;).

Vanochtend ben ik nog op school geweest om mn cijfers te controleren, klopte wel, alleen stond er in het hokje van ANW een hekje ( :P) omdat dat (afgerond) een 10(,0 dus) is en dat pastte niet in het hokje... Haha, naja, ik heb mn handtekening dus niet gezet want ik wil natuurlijk geen hekje...! ;) Ja is eik een 9,5 hoor maar alle vakken waar je geen CE in doet waren al afgerond naar hele getallen.
Daarna ben ik dus mn foto's gaan ophalen, tsja de gebruikelijke nogal hmm middelmatige kwaliteit van de combinatie mijn cameraatje en mijn fotografeertalenten ::) maar och, zaten wel een paar leuke bij (ik heb ze tenslotte ook niet allemaal zelf gemaakt ;)). Verder was er vanmiddag weer een oefenvertaling Latijn, maar daar ben ik niet heengegaan, want ik heb het eik helemaal niet nodig en ik zit de afgelopen dagen eik alleen maar Grieks en Latijn te leren omdat ik dat nog wel leuk vind, maar de andere vakken zijn wat meer noodzakelijk dusja. En die vriendin van me ging er ook niet heen.

Nou ik ga nog heel kort bijlezen en dan i mn pauze voorbij, hmmmm welk vak zal ik nu eens mee verder gaan... toch maar Latijn denk ik hoor...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9609 Gepost op: 9-05-2003, 15:13:33 »
Nou zo te horen was de examenstunt wel geslaagd dus Anne-Marie!
Yup, t was idd erg geslaagd!

Ik vind het trouwens ooj verbazend hoe moe ik telkens toch word van dat leren.
Tssk, snelheidsfoutje Annemiek? ::)

Veel succes nog met leren hé Annemieke! Het gaat je allemaal wel lukken! :)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9610 Gepost op: 9-05-2003, 17:19:34 »
Leuk @miesh zo'n examenstunt!!
Vooral dat leraren wakker bellen  :D

Ik had vandaag eindgesprek van de stage (eindelijk)...gemiddeld een 7.5! Zoiets had ik ook verwacht, maar nu staat het mooi vast!

morgen morgen morgen spannend spannend
(ik heb het echt alleen nog over da spring gebeuren morgen)...net gepint(d?) (je moet contant betalen) oei wordt mn rekening zo leeg.
Maare een sprongetje rijker!

Doegggggg  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9611 Gepost op: 9-05-2003, 19:09:49 »
Tssk, snelheidsfoutje Annemiek? ::)
Haha, ja, kzie er zo nog eentje in mijn post. Maar dit was natuurlijk om aan te tonen dat ik idd zo moe was als ik beweerde :P. (soort van metrum dat de inhoud ondersteunt :P)

Veel succes nog met leren hé Annemieke! Het gaat je allemaal wel lukken! :)
Thnx!! :) Tsja, heb nog redelijk wat aan Latijn gedaan, maar het is echt zoooow veel...!! Kijk de teksten dat wist ik wel hoeveel dat er waren en tsja och, is ook niet zo erg of zo, maar zooooveel achtergrondteksten, over al die koningen en gevechten enzow... en het irritantste: al die vergelijkingen, allemaal teksten over koningen en gebeurtenissen die vele eeuwen eerder of later waren en dus eigenlijk niets met de teksten uit ons pensum te maken hebben, maar die er op de een of andere manier wel of niet op lijken ::) en daarom de moeite waard schenen te zijn om te vermelden in het boek... Maja, zullen ook wel niet zo heel belangrijk zijn om te kennen...

Fenn, is toch hartstikke logisch dat je het alleen nog maar daarover hebt!! Dat kan iedereen volkomen begrijpen lijkt me hoor! ;) :D (gepind met een d trouwens, als je het wilt weten... want de n zit niet in ''t kofschip')

Ik mag vanavond (van mezelf) eindelijk weer eens volop telefoneren...! Verheug me dr al de hele week op zo ong ;). (Hm, dan zal het wel heel ongezellig worden natuurlijk :-X is altijd zow als je je teveel ergens op verheugt...)

Waarom is Han er al de hele dag niet geweest? ??? Heb je trouwens al je zomerschoenen in goede staat teruggekregen Han?? (mss heb je dat al wel verteld maar moest daar weer eens aan denken)

Nouehh, ik ben natuurlijk alweer te laat om Deb veel plezier te wensen op haar weekendje weg (waar ga je nou eigenlijk heen??? heb je nog niet verteld toch?), dusseh Deb ik hoop dat het leuk was ;).

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9612 Gepost op: 9-05-2003, 21:50:46 »
Haha, ja, kzie er zo nog eentje in mijn post. Maar dit was natuurlijk om aan te tonen dat ik idd zo moe was als ik beweerde :P. (soort van metrum dat de inhoud ondersteunt :P)
Haha, praat je er maar weer uit hé? :P

Heb lekker gegeten vanaaf, en daarna ff boodschappen gedaan en toen TV gekeken, boeiend he mijn leven?  ;) Ben nu aan het MSNen, gezellig! :)

Morgen moet ik er dus vroeg uit omdat ik 10 uur moet verzamelen voor het rijden naar atletiek... Moet dus estafette, verspringen en speerwerpen doen! Ben wel beetje zenuwachtig (nu al) want ik ben vergeten hoe ik mijn estafetteloop zegmaar moet uitzetten, en als de wissel dus niet goed gaat zijn we gediskwalifiseerd :-\

Fenn, heel veel plezier morgen hé! :D Ben benieuwd naar je verhaal...

Kom mss strax nog langs en anders tot morgen! :-*

« Laatst bewerkt op: 9-05-2003, 21:51:44 door @miesh »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9613 Gepost op: 9-05-2003, 21:50:50 »
Waarom is Han er al de hele dag niet geweest? ???

Ik ben wel effe langs geweest, maar ik had geen tijd om in de Molshoop te posten. Ik ben vandaag veel weggeweest en heb in de tijd dat ik thuis was, hard gezocht naar literatuur voor m'n scriptie. Helaas niet veel bruikbaars gevonden.  :-[

Ik ben wel effe in stad geweest om 'n moederdagcadeautje voor m'n moeder te kopen. Verder heb ik nog 2 truitjes in de opruiming gekocht (ik vond ze echt heel erg leuk en tot m'n verbazing waren ze ook nog enorm afgeprijst. Dat is natuurlijk dan wel weer mooi meegenomen.  :D ) en 'n aantal videobanden. Die heb ik bij 'n winkel gekocht die opheffingsuitverkoop hadden, waardoor ze allemaal nog maar 2 euro of zo kosten. 't waren allemaal vrij recente films, dus daar had ik weer 'n gelukje mee!  ;)

Citaat
Heb je trouwens al je zomerschoenen in goede staat teruggekregen Han?? (mss heb je dat al wel verteld maar moest daar weer eens aan denken)

Ik heb ze alweer terug ja. Ze zijn gemaakt, maar ik heb niet 't idee dat 't echt goed is gedaan. Ik ben ze toch maar gaan dragen en als er weer iets kapot gaat, dan ga ik gewoon weer gelijk terug naar die schoenenwinkel.

Annemieke: heel veel succes verder met 't leren voor je examens!

Fenn: heel veel plezier morgen met parachutespringen!

@miesh: veel succes morgen bij atletiek!

Ik ga snel effe bijlezen, voordat m'n neefje spelletjes op de computer wil doen. Die blijft vannacht bij ons logeren, omdat z'n vader op vakantie is en z'n moeder ook weg moest vanavond. (z'n ouders zijn gescheiden)

Tot morgenavond!

« Laatst bewerkt op: 9-05-2003, 21:51:29 door Han13 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9614 Gepost op: 10-05-2003, 13:29:22 »
hee iedereen!

fenn, hoe was je sprong? t weer is toch wel goed genoeg om te gaan? als je dit nog leest veel plezier iig!

annemieke, nog succes met leren!

k heb verder niet bijgelezen want t was best veel en ik ben lui... k kom wel ff mn berlijn verhaal vertellen :)

berlijn viel best wel tegen, iedereen had er meer van verwacht. we zijn btw ook maar 1 dagje berlijn in geweest... maar goed, de gebouwen zijn best mooi enzo, maar op de een of andere manier straalde de stad niet echt een sfeer uit. woensdag morgen waren we trouwens naar de muur gegaan, dat was wel heel bijzonder. best raar dat zo'n klein kl*temuurtje zoveel mensen tegen heeft gehouden (t was natuurlijk niet alleen de muur die de mensen tegen hield, maar die is er natuurlijk wel het symbool voor geworden).
donderdag zijn we naar sachsenhausen (n concentratiekamp) geweest, dat was echt indrukwekkend. ik had er op zich meer van verwacht, maar dat komt omdat ik eerder eens in n concentratiekamp ben geweest en daar was nog veel meer van over. toch blijven dat soort dingen heel erg bijzonder, het is heel raar en ook moeilijk om te beseffen wat voor dingen daar allemaal zijn gebeurd, dat daar mensen hebben rondgelopen die wisten wat er met hen ging gebeuren enzo...
s middags zijn we toen naar potsdam en park sans souci gegaan, dat was wel mooi maar vooral super gezellig want we hebben zo'n beetje heel de middag op n terrasje gezeten :)

maar goed, we zaten in een gastgezin dat echt onwijs slecht was. de eerste twee avonden was die vrouw best aardig, maar de laatste avond ging ze echt helemaal los op ons. we kwamen met de bus een kwartier te laat terug, en toen begon ze al himmel te schelden. daarna zei ze, tijdens t eten, tegen ons dat we heel erg slechte gasten waren (terwijl we dat echt niet zijn, en das niet arro bedoeld ofzo). toen moesten we s avonds met dr mee naar n museum, toen kregen we een auto ongeluk en toen vroeg ze niet eens hoe het met ons ging. na 10 minuten kwam ze wel vertellen dat we maar een stuk verderop moest gaan staan (zodat de politie ons niet zou zien en er geen ooggetuigen zouden zijn die konden zeggen dat zij schuldig was, dat zei ze dr niet bij maar dat was wel zo). njah, daarna gingen we toch nog naar een museum, maar daar werd ik zo'n beetje volgestopt met drank. dat was echt niet leuk zeg, ik hou best van een biertje ofzo, maar niet als het me zo opgedrongen wordt, daar kan ik dus echt niet tegen. eerder die avond vroeg ze me trouwens ook nog serieus of ik de auto wilde besturen, en toen ik weigerde werd ze ook boos  ::) dat mens was dus gewoon echt zwaar gestoord, maar goed, ook wel goed om zoiets eens mee te maken :) de andere twee avonden was ik met vriendinnen een beetje rond gaan lopen, dat was best gezellig maar wij zaten maar met zn vieren in een wijk bi jelkaar, de rest van de klas zat een half uur rijden verderop. echt zo onwijs jammer was dat! maar overdag hadden we t wel supergezellig met elkaar, gisteren in de bus ook trouwens :D

nou, dat was t wel zo'n beetje... niet zo super boeiend maar jah... ik ga nu ff bijlezen en dan ff wat fotootjes posten want mn scanner doet t weer :) iedereen veel plezier vanaaf met widm en verder nog n fijn weekend!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline paashaas

• Forumlid
« Reactie #9615 Gepost op: 10-05-2003, 17:25:59 »

Hallo molbarmensen,

Even een vraagje (sorry als het al elders staat):
sinds donderdagavond kan ik de (avro) widm.nl-site niet bereiken. De hele avro-website trouwens niet. Hebben jullie daar ook problemen mee?

groetjes,

paashaas

zondag 8 juni 2008: Amnesty Sponsorloop in Utrecht

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9616 Gepost op: 10-05-2003, 17:29:31 »
ik heb het net ff uitgeprobeerd paashaas, maar bij mij doet ie t wel gewoon.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline paashaas

• Forumlid
« Reactie #9617 Gepost op: 10-05-2003, 17:37:39 »
Dank je voor je antwoord, Doris!
Wel vreemd. Ik had er nooit problemen mee. Heb ook al diverse browsers geprobeerd, maar het lukt niet. Heel central.avro.nl doet het bij mij ook niet. Ik heb kabel, maar zal eens inbellen via een andere provider; soms is de verbinding tussen provider en bepaalde netwerken gestoord. Wel vervelend; ik hoop dat het me vanavond toch nog lukt.

groetjes,

paashaas

« Laatst bewerkt op: 10-05-2003, 17:38:46 door paashaas »

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #9618 Gepost op: 10-05-2003, 17:38:40 »

Iedereen bedankt voor het medeleven i.v.m.de dood van onze poes.
Sommigen kunnen inderdaad echt stom reageren. Ze had huidallergie en was niet moeders mooiste en mijn schoonvader zei steeds dat we haar bij de geboorte dood hadden moeten laten gaan! Mooi niet dus. Na haar geboorte had moederpoes haar alleen gelaten en het kleintje gilde als een speenvarken en daar werden we wakker van. We vonden haar op zolder, achter de wasmand, heel koud, navelstreng er nog aan, maar gillen kon ze wel. We hebben haar meteen in een handdoek gewikkeld en mijn man heeft de navelstreng door geknipt. Ik heb haar later met kittenmelk het zuigen op gang gebracht. Toen moederpoes 3 uur later weer terug kwam nam ze haar wel mee. Ze heeft ons heel wat dokterskosten bezorgd, maar ze was een vechtertje, heel vrolijk.

Maar goed, ik ben blij dat er vanavond weer een aflevering is. Eerst kopspijkers , widm en dan hier op de site.

Veel plezier vanavond!!!!!!
 :D

Offline paashaas

• Forumlid
« Reactie #9619 Gepost op: 10-05-2003, 17:58:42 »
Ik heb kabel, maar zal eens inbellen via een andere provider; soms is de verbinding tussen provider en bepaalde netwerken gestoord.

Ik heb net met een telefoonverbinding ingebeld bij een andere provider en daar doet ie het wél (maar wel heel langzaam). Via mijn kabelprovider is er geen verbinding te maken met de widm.nl site. Het probleem ligt dus ergens bij mijn kabelprovider of in de verbindingen tussen de diverse netwerken.