Nou zo te horen was de examenstunt wel geslaagd dus Anne-Marie!
er werden filmpjusz getoond want un groepje examenkandi's hadden 's nachts allemaal leraren uit bed gebeld, ze hadden in het begin van het schooljaar aan die personen gevraagd waar voor ze wakker gemaakt wilden worden, en datgene hadden ze dan bij zich
Dat vind ik echt een leuk idee! Haha, dan hebben ze tenslotte zelf gezegd dat je ze daarvoor 's nachts mag wakkermaken!
Ook wel mooi dan dat de meesten het goed hadden opgevat.
Ik heb nu ff pauze en itt andere dagen mag ik vandaag van mezelf wel voor vanavond opt forum, niet alleen om die foto's in te scannen en te posten, maar ook om ff bij te lezen, want gister en eergister ging ik dus pas 's avonds achter de computer zitten, maar dan kan ik nooit alles bijlezen omdat mn vader dan al vrij snel de computer nodig heeft :-\. Vandaar dat ik mezelf maar ff pauze gegund heb. Zojuist een oefenexamen Nederlands gemaakt en daar had ik een 6,5 voor :-\. Moet nog wel wat beter worden hoor. De samenvatting had ik verbazend goed gemaakt vond ik zelf, maar de tekstverklaringvragen echt heel slecht
. Tsja, nog maar wat oefenen dan he, maar kheb dr zo'n hekel aan, blegh.
Ik vind het trouwens ooj verbazend hoe moe ik telkens toch word van dat leren. Je zou toch denken dat het niet zo'n heel erg intensieve bezigheid is, maja, wel dus. Gister ook urenlang bezig geweest met een gigantisch voorbeeldexamen biologie (had ik een 7,3 voor) en toen was ik ook ontzettend moe.
Oja! Voordat ik het vergeet! Ik heb gister en eergister mn widm.com-T-shirt aangehad naar school, ff aan iedereen geshowd, maja, hij is toch wel echt gigaaaaantisch te groot
. Ik vind het niet echt uitzien, maja, maja, die tekst he... (ook nog ns op de achterkant dus je kunt geen jas aan of rugtas om als je het nog zichtbaar wilt houden
) Hm ik hou m maar gwoon voor de fandag denk ik
.
Vanochtend ben ik nog op school geweest om mn cijfers te controleren, klopte wel, alleen stond er in het hokje van ANW een hekje (
) omdat dat (afgerond) een 10(,0 dus) is en dat pastte niet in het hokje... Haha, naja, ik heb mn handtekening dus niet gezet want ik wil natuurlijk geen hekje...!
Ja is eik een 9,5 hoor maar alle vakken waar je geen CE in doet waren al afgerond naar hele getallen.
Daarna ben ik dus mn foto's gaan ophalen, tsja de gebruikelijke nogal hmm middelmatige kwaliteit van de combinatie mijn cameraatje en mijn fotografeertalenten
maar och, zaten wel een paar leuke bij (ik heb ze tenslotte ook niet allemaal zelf gemaakt
). Verder was er vanmiddag weer een oefenvertaling Latijn, maar daar ben ik niet heengegaan, want ik heb het eik helemaal niet nodig en ik zit de afgelopen dagen eik alleen maar Grieks en Latijn te leren omdat ik dat nog wel leuk vind, maar de andere vakken zijn wat meer noodzakelijk dusja. En die vriendin van me ging er ook niet heen.
Nou ik ga nog heel kort bijlezen en dan i mn pauze voorbij, hmmmm welk vak zal ik nu eens mee verder gaan... toch maar Latijn denk ik hoor...