Haihaiii
CB, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Wat hebben je kinderen gegeven?? (en dan zondag natuurlijk weer cadeautjes
)
Ik ben vanmiddag naar school geweest voor een oefenvertaling Latijn, was wel leuk want nu heb ik weer eens een vriendin uit mn klas gesproken die ik dus sinds voor de vakantie niet meer gezien had (ja is lang hoor, als je normaal elke dag voortdurend met elkaar aant kletsen bent
) omdat zij er gister ook niet was. Tsja echt bijgepraat zijn we niet maja. Zij had ook niet zo heel veel bij te praten, heeft echt alleeeen maar geleerd afgelopen dagen. Maar goed, we kregen ook nog een andere oefenvertaling terug van een paar weken geleden, en daar was ik erg blij mee...!! Ik had er niet alleen een
10 voor
... vooral het commentaar dat ze dr onder had geschreven vond ik erg leuk. Behalve natuurlijk dat ik het goed gedaan had, stond er: 'Ik ben er ook erg trots op dat je voor de studie Klassieke Talen hebt gekozen. Volkomen terecht. Je zult er zeer op je plaats zijn.'
Daar ben ik echt heel blij mee; ze is
trots op me, whieww...!! Die lerares Latijn is een soort van 'meneer Lambrecht' voor mij, ok tzal iets minder erg zijn (ik denk niet dat ik ga juichen als ik bij haar aan tafel mag eten
) en het is natuurlijk een lerar
es, maar ik begrijp iig ook wel goed wat Debbie bedoelt. Gewoon overduidelijk je favoriete docent, en dan ook nog eens je favoriete vak, dusja, vind ik dan erg leuk als zij trots op me is
.
Verder heb ik een oefenvertalinkje Grieks teruggekregen, dat ik gisteren had ingeleverd, was ook wel goed (9 of zo
) en heb ik nog een nieuw oefenvertalinkje Grieks ingeleverd dat ik vanochtend had gemaakt, en die zal ik dan wel weer morgen terugkrijgen. Morgenmiddag dan trouwens weer een nieuwe oefenvertaling Latijn. Ja, tis wel allemaal facultatief hoor, en niet dat ik dat oefenen echt nodig heb dus
, maar ja anders zit je ook maar de hele tijd thuis, op school zie je tenminste nog wat klasgenoten, dus gezelli, en die vertalingen maken vind ik ook wel leuk dusja... kan altijd extra oefenen natuurlijk, waarom niet, des te hoger zal ik toch wel gaan halen volgende week
.
@Annemieke: Ik vind het onwaarschijnlijk knap dat je zo taalvast bent. Dus je mag ons (ik praat direct maar voor iedereen) altijd verbeteren.
Haha, ok, thnx
. Maar ja ik ga toch echt niet ieder foutje eruitvissen hoor, dat zou toch wel heel 'betweterig' staan zeg maar :-\ (kan ik me iig voorstellen...) en als ik dat zou doen zou ik me helemaal doodschamen als ik dan zelf eens een paar fouten maak
(wat ik dus heus wel doe, zie Malc...) maja, ik typ natuurlijk ook wel in internetafkortingen enzow, dus zo helemaal goed Ned is t sowieso al niet... Ik hou het dus maar op niet verbeteren (tenzij uhm... uitzonderingsgevallen
), maar als iemand iets wil weten over hoe je iets schrijft, dan wil ik het graag vertellen en tot in detail uitleggen
(als ik het weet natuurlijk
). Das toch wel een mooie afspraak?
ok dit was deel 1 (ik heb getypt totdat ik niet meer verder kon typen, en toch was ie te lang?!
)...