Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465146 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9580 Gepost op: 8-05-2003, 10:08:36 »
ve posts. ik geloof dat er wel meer

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9581 Gepost op: 8-05-2003, 13:47:27 »
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh.......
 >:( :( >:( :( >:( :( :-\ :'( :'(

Ik wordt helemaal geschift... Ik kan geen stageplaats vinden en ik heb maar tot 3 juni de tijd. En ik heb het al zo druk... Maar, ik het wel een plek verworven in het superdesuper team dat volgende week gaat korfballen (ja, ik ga korfballen  ;D) voor de Truus Egberts trofee. Dat wordt deze week dus even flink oefenen.

Maar om het nog even over dat stage-gedoe te hebben... Ik had gewoon 4 dingen lopen en die zijn vandaag allemaal afgezegd. Nu kan ik weer helemaal overnieuw beginnen (dus als je nog iets in de MER richting voor me hebt....). Vandaag ga ik maar even alle autozaken afbellen of ik daar niks op de lease-afdeling kan gaan doen of zo.

Echter, vandaag ook nog wel positieve dingen. (echt negatief kan het niet worden als je gister net een een begrafenis hebt gehad...) Ik ga naar PINKPOP  :D :D. Wel alleen de maandag, want ik heb niet zoveel geld natuurlijk. Ik had het hier al een keer gepost meen ik, maar dat ging niet door en nu dus weer wel!!. Nu ga ik eerst genieten van het zonnetje voordat ik weer aan de telefoon ga hangen om die -PIEP- -PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP- stageplaats te regelen...

Geniet in ieder geval van het mooie weer...

Groetjes

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9582 Gepost op: 8-05-2003, 14:06:15 »
Wow :o de Truus Egberts trofee......( ???)

Als je me kunt uitleggen wat een MER voor een beest is kan ik je zeggen of ik daar een stageplaats voor weet. Veel succes met zoeken!

« Laatst bewerkt op: 8-05-2003, 14:06:43 door Pino »
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9583 Gepost op: 8-05-2003, 15:27:10 »
Wow :o de Truus Egberts trofee......( ???)

Als je me kunt uitleggen wat een MER voor een beest is kan ik je zeggen of ik daar een stageplaats voor weet. Veel succes met zoeken!

Don't blame it on me!! Ik ken er ook niet...

Mer staat voor Management Economie én Recht

Voor de volledigheid...
Mogelijke stageopdrachten:
* Functieomschrijvingen, functiewaardering, beoordelingssystemen, beloning
* Flexiblisering van arbeid, arbeidsmobiliteit
* Personeelsmanagement en personeelsbeleid
* ARBO-beleid
* Sociaal Jaarverslag

Organisatie ontwikkeling
* Organisatiecultuur
* Organisatie-structuur
* Doorlichten van bedrijfsonderdelen
* Procedures
* Taakroulatie
* Kwaliteit en Kwaliteitszorg

Commercieel management
* Uitvoeren van een SWOT-analyse
* Doen van een markt- of consumentenonderzoek
* Klanttevredenheidsonderzoek
* Relatiebeheer

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9584 Gepost op: 8-05-2003, 15:52:58 »
Intikker: ik weet precies met welk probleem je te maken hebt. Ik moest vorig jaar ook 'n stageplaats zoeken en heb wel contact met 30 bedrijven moeten hebben om iets te vinden. Bedrijven zijn op de een of andere manier niet meer zo blij met Stagiairs. Ze hebben dan niet genoeg tijd om je te begeleiden of willen er gewoon geen geld voor uittrekken. Ik zie er dan ook weer tegenop om m'n afstudeerplaats te zoeken. Daar moet ik immers ook zo onderhand al mee beginnen, aangezien 't in januari 2004 al zover is.  :-\

Ik hoop dat je snel 'n leuke plaats vindt!  :)

't is hier echt al de hele dag fijn weer. Ik ben net in Duitsland allerlei inkopen gaan doen. We gaan wel vaker hier net over de grens naar de supermarkt, omdat ze daar veel spullen hebben die hier niet te krijgen zijn. En bovendien is alles 'n stuk goedkoper! Dan is 't dus wel 'n voordeel dat we zo dicht bij de Duitse grens wonen.

Ik ga effe verder bijlezen en daarna ga ik weer verder met 't doorlezen van literatuur voor m'n scriptie. Ik ga wel lekker in 't zonnetje zitten!  :)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9585 Gepost op: 8-05-2003, 15:56:41 »
Ik ga volgend jaar ook MER doen (nou jah, dat zal wel over 2 jaar worden, maar goed  :-\ ). Kun je me wat eeuh.... persoonlijke ervaringen vertellen over de studie, intikker?

Voor de rest is hier alles matig. Ik heb al het werk en sociale contacten afgeblazen om de ganze dag te gaan leren. (wordt je niet vrolijk van)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #9586 Gepost op: 8-05-2003, 16:21:59 »
* Compuart fluistert: Kijk eens naar die overheerlijke verjaardagstaart in Cora Boras profiel... :o

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #9587 Gepost op: 8-05-2003, 16:31:34 »
whoooooooooooooooooops!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

Taartje derbij, en alsnog een supergroot feest!!!!

Nog vele jaren  ;D .

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9588 Gepost op: 8-05-2003, 16:36:50 »
Proficiat CoraBora!!!  

« Laatst bewerkt op: 8-05-2003, 16:37:08 door Han13 »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9589 Gepost op: 8-05-2003, 17:56:24 »
GEFELICITEERD!!!

Gezellige dag (bijna al avond..) toegewenst!!

Owwwwww tis al bijna zaterdag ik heb zo'n zin om te springen...ze voorspelle al mooi weer  :D

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9590 Gepost op: 8-05-2003, 18:56:04 »
Heel erg hartelijk gefeliciteerd en natuurlijk nog heel veel fijna jaren aan Cora Bora toegewenst...

Chriz... Die persoonlijke ervaringen komen wel een ander keertje... heb nu niet zoveel zin om er even voor te gaan zitten :-[. In het kort: opleiding leuk, leraren matig (op een enkeling na  ::)) en school is klote... Uitgebreide versie komt nog..

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9591 Gepost op: 8-05-2003, 19:06:36 »
Proficiat Cora!!!!! En nog heel veel jaren toegewenst!

Lowprofile: ik zal mn vriendin je e-mail adres geven, hartstikke bedankt alvast. En wat je zei over goedgehumeurd zijn klopt absoluut. Gelukkig heb ik meestal wel goede zin. Maar in mn werk kan ik nou eenmaal niet altijd mensen blij maken, dus ik krijg ook een hele boel boosheid en frustratie over me heen. Daarom is het extra leuk als iemand speciaal opbelt om je te bedanken gewoon omdat je je werk goed hebt gedaan.

Arco: ik post het maar even hier; ik was op die site geweest en het ziet er sjiek uit allemaal. Volgens mij heb je een hele leuke reis gemaakt. Helaas was bij pagina 3 opeens het forum onder constructie, dus toen kon ik niet verder lezen.

Annemieke: Ik wilde helemaal niet zeggen dat je zeurt over je examens of wat dan ook. IK ben gewoon verbaasd dat jij zo veel studeert in je laatste jaar. Dat was bij mij juist het meest relaxte en zeker het CSE. Ik had drie talen, dus dat was alleen maar teksten en samenvattingen en opstellen. Kon je niet eens voor leren...Voor jou is het dus nog een weekje volhouden en dan zit je er midden in. Ben heel benieuwd wat voor goede punten je gaat scoren!

Vandaag zijn we weer naar een huis gaan kijken. Het was een heel mooi huis, maar best wel klein. Het was wel instpklaar, met een nieuwe keuken en badkamer. Er hoefde in principe alleen maar wat geverfd te worden. Probleem was dat er maar twee slaapkamers waren en dat is toch lastig als je aan kinderen gaat denken (in ieder geval als er meer dan eentje komt...). Nou ja, maar eens rustig alles laten bezinken en dan zien we wel. Ik vind het wel grappig dat er zo veel verschik tussen huizen is.

Ik ga nog even wat bijlezen, heb de hele wek nog niets gelezen op het Avro forum  :-[.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9592 Gepost op: 8-05-2003, 19:35:19 »
Heey!

Gefeliciteerd Cora!!! :-*

Het was vandaag wel gezellig op school, voor muziek moeten we met een groepje de titanic gaan spelen, en dan mag ik dus op de piano begeleiding spelen dus dat vinnik wel leuk! :) We zouden vandaag dus 2 repetitie's hebben alleen ik heb er geeneen gemaakt ::) Ten eerste een repetitie techniek, alleen dat was un misverstand want die zouden we eigenlijk volgede week hebben alleen viavia werd gezegd dat we hem vandaag zouden hebben dus veel mensen hadden wel goed geleerd, en die mochten hem vandaag dus ook maken, maar ik had niet zo goed geleerd dus ik maak hem volgende week wel... En un inhaalrep economie alleen die gast (leraar eco) was er vandaag niet en had dus ook niet de inhaalrep's voor ons klaargelegt :-\ Dit is al de 3e dat er zoiets bij hem gebeurd, dus ik ga diezelfde rep niet nog eens inhalen op een inhaaluur (na schooltijd dusj) >:( We kregen vandaag boekverslag trug en ik had un 8! :) Verder niet zo veel bijzonders vandaag...

Morgen hebben we maar 2 lessen en daarna examenstunt! En dat is A&K, ehm bij Annemieke heet dat kolderdag... Haha, ik weet niet of dat je wat zegt, maar iig is dat dat alle mensen die op school examen doen een dag de boel op stelten mogen zetten, leraren voor schut zetten enzovoorts :D Hebben jullie dat niet in België?

En volgende week gaan er superveel leraren mee op werkweek en dat houdt in dat wij de hele week geen: duits, frans, engels, nederlands en wiskunde hebben! In totaal is dat iets van 11 uur uitval! :)

Intikker: Ik hoop dat je snel een leuke stageplaats vind!
En Fenn, mocht je hier niet meer langskomen heel veel plezier zaterdag en ben benieuwd hoe je parachutesprong was! ;)

Nog un fijne avond iedereen!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9593 Gepost op: 8-05-2003, 19:58:44 »
Haihaiii

CB, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! :D Wat hebben je kinderen gegeven?? (en dan zondag natuurlijk weer cadeautjes ;))

Ik ben vanmiddag naar school geweest voor een oefenvertaling Latijn, was wel leuk want nu heb ik weer eens een vriendin uit mn klas gesproken die ik dus sinds voor de vakantie niet meer gezien had (ja is lang hoor, als je normaal elke dag voortdurend met elkaar aant kletsen bent ::)) omdat zij er gister ook niet was. Tsja echt bijgepraat zijn we niet maja. Zij had ook niet zo heel veel bij te praten, heeft echt alleeeen maar geleerd afgelopen dagen. Maar goed, we kregen ook nog een andere oefenvertaling terug van een paar weken geleden, en daar was ik erg blij mee...!! Ik had er niet alleen een 10 voor :D :D... vooral het commentaar dat ze dr onder had geschreven vond ik erg leuk. Behalve natuurlijk dat ik het goed gedaan had, stond er: 'Ik ben er ook erg trots op dat je voor de studie Klassieke Talen hebt gekozen. Volkomen terecht. Je zult er zeer op je plaats zijn.'
 :) Daar ben ik echt heel blij mee; ze is trots op me, whieww...!! Die lerares Latijn is een soort van 'meneer Lambrecht' voor mij, ok tzal iets minder erg zijn (ik denk niet dat ik ga juichen als ik bij haar aan tafel mag eten :P) en het is natuurlijk een lerares, maar ik begrijp iig ook wel goed wat Debbie bedoelt. Gewoon overduidelijk je favoriete docent, en dan ook nog eens je favoriete vak, dusja, vind ik dan erg leuk als zij trots op me is :).

Verder heb ik een oefenvertalinkje Grieks teruggekregen, dat ik gisteren had ingeleverd, was ook wel goed (9 of zo :P) en heb ik nog een nieuw oefenvertalinkje Grieks ingeleverd dat ik vanochtend had gemaakt, en die zal ik dan wel weer morgen terugkrijgen. Morgenmiddag dan trouwens weer een nieuwe oefenvertaling Latijn. Ja, tis wel allemaal facultatief hoor, en niet dat ik dat oefenen echt nodig heb dus ::), maar ja anders zit je ook maar de hele tijd thuis, op school zie je tenminste nog wat klasgenoten, dus gezelli, en die vertalingen maken vind ik ook wel leuk dusja... kan altijd extra oefenen natuurlijk, waarom niet, des te hoger zal ik toch wel gaan halen volgende week ;).

@Annemieke: Ik vind het onwaarschijnlijk knap dat je zo taalvast bent. Dus je mag ons (ik praat direct maar voor iedereen) altijd verbeteren.
Haha, ok, thnx :). Maar ja ik ga toch echt niet ieder foutje eruitvissen hoor, dat zou toch wel heel 'betweterig' staan zeg maar :-\ (kan ik me iig voorstellen...) en als ik dat zou doen zou ik me helemaal doodschamen als ik dan zelf eens een paar fouten maak ;) (wat ik dus heus wel doe, zie Malc...) maja, ik typ natuurlijk ook wel in internetafkortingen enzow, dus zo helemaal goed Ned is t sowieso al niet... Ik hou het dus maar op niet verbeteren (tenzij uhm... uitzonderingsgevallen :P), maar als iemand iets wil weten over hoe je iets schrijft, dan wil ik het graag vertellen en tot in detail uitleggen :) (als ik het weet natuurlijk ::)). Das toch wel een mooie afspraak?

ok dit was deel 1 (ik heb getypt totdat ik niet meer verder kon typen, en toch was ie te lang?! ???)...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9594 Gepost op: 8-05-2003, 19:59:56 »
deel 2:

Annemieke: Ik wilde helemaal niet zeggen dat je zeurt over je examens of wat dan ook. IK ben gewoon verbaasd dat jij zo veel studeert in je laatste jaar. Dat was bij mij juist het meest relaxte en zeker het CSE. Ik had drie talen, dus dat was alleen maar teksten en samenvattingen en opstellen. Kon je niet eens voor leren...Voor jou is het dus nog een weekje volhouden en dan zit je er midden in. Ben heel benieuwd wat voor goede punten je gaat scoren!
Haha, ahja ok, nee, dacht ook al niet dat je het zo'n gezeur vond hoor ;) (iig niet dat je daarover zou klagen, als je dat al zou vinden dan lees je het toch gewoon niet? :P ;)) maarre ja, ik leer in vgl met veel klasgenoten nog niet eens zoveel, maar in vgl met mezelf vorig jaar of zo wel veel ja. Ik weet nog wel dat ik in de brugklas een pwweek als een soort vakantie beschouwde ;). Eigenlijk ben ik gewoon ieder jaar harder gaan leren (maar daardoor zijn mn cijfers dan ook niet echt veel naar beneden gegaan in al die jaren :)) dusja nu op mn hardst :( maar superveel discipline hebbik nog steeds niet, kvind het al heel wat als ik pas na 7en het forum ga lezen...

Hm, heb wel het idee dat ik zulk soort verhalen al duizenden keren heb verteld ::) maja daar moeten jullie dan maar ff doorheen lezen... Chriz, heb jij nou eik ook dit jaar eindexamen?? Veel succes in dat geval... Waarom wil je MER gaan studeren, wat lijkt je dr leuk aan?

Ovide, als het enige probleem aan dat huis is dat er een slaapkamer te weinig is, dan valt dat toch wel mee...? Valt daar niet een oplossing voor te bedenken?

Intikker, heel veel succes met zoeken naar een stageplaats! Je vindt heus wel wat!

Goed, ook al vergeet ik nu natuurlijk weer een hoop mensjes ::), ik ga ff de hele huiskamer bijlezen, als me dat lukt tenminste voor ik vd comp gegooid word.

Ow Anne-Marie, nu zie ik net een post van jou ertussendoor, die heb ik dus nog niet gelezen, ga ik nu doen... pff ik ben ook zo lang bezig geweest met typen ;D en msn ook nog aan dusja... ;)

• Forumlid
« Reactie #9595 Gepost op: 8-05-2003, 20:04:27 »
Ja, wel examen V6. Ik wil MER doen, omdat dat lekker breed is, je kunt er veel kanten mee op en ze gebruiken een werkwijze die mij daar ligt en als ik die studie ga doen, kan ik gwoon thuis blijven en hoef ik niet op kamers.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9596 Gepost op: 8-05-2003, 20:15:29 »
* Compuart fluistert: Kijk eens naar die overheerlijke verjaardagstaart in Cora Boras profiel... :o

tjee jongens bedankt!!!!maar ik ben niet jarig...  :-[ :-[ :-[
ik probeer me nu te herinneren of ik destijds gelogen heb, of er sprake van een vergissing is...ben toch echt al 32 jaar op 5 augustus jarig..  ;D ???

• Forumlid
« Reactie #9597 Gepost op: 8-05-2003, 20:18:08 »
Ja, zie je wel. Ik dacht al. Cora is helemaal niet jarig, vandaag.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #9598 Gepost op: 8-05-2003, 20:18:38 »
tjee jongens bedankt!!!!maar ik ben niet jarig...  :-[ :-[ :-[
ik probeer me nu te herinneren of ik destijds gelogen heb, of er sprake van een vergissing is...ben toch echt al 32 jaar op 5 augustus jarig..  ;D ???

Dan zal het een vergissing zijn: je bent op 05/08 jarig en niet op 08/05 ;)

« Laatst bewerkt op: 8-05-2003, 20:19:22 door Heinz »

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9599 Gepost op: 8-05-2003, 20:21:07 »
ja dat is het heinz want pieter (beat) die ik ken is ook op 5 augustus jarig....en die staat ook als vandaag jarig. wat een opluchting dat ik niet gelogen heb!  8)