Haiiiiii
Mennn veel gepost
!! Ik wil ook heeeeeel veel vertellen maar ik moet eigelijk naar bed...!! En tsja morgen mag ik natuurlijk pas eik weer na het eten op de computer... :-\ :'(
Ik kan ook lang niet op iedereen reageren, bijv Lowpro: hele leuke posts hoor, over die poesjes etc, en dat je mij telkens aanspreekt
haha, menn ik kom echt NOOIT van die verbeter-reputatie af
terwijl ik echt al zow lang niemand meer verbeterd heb hier... :-\ (na ooit een keer een 'uitbarsting' van Han geloof ik
) Maar goed kvind het ook niet heel erg om die reputatie te hebben hoor
.
Ovide, en wie het nog meer zeiden: volgens mij is de meivakantie toch echt afgelopen hoor
die is toch ook niet gespreid over het land, want dat is met koninginnedag en bevrdag enzow, dusehja, de vakantie is nu toch juist afgelopen...? Of is dat toch niet overal zo?
Owja volgens mij was het Vlaming die in Gent woonde btw... (en Sandra natuurlijk!
) (maar die heeft geen email
)
Annemieke, wanneer beginnen nou eigenlijk je examens? Je bent al zo lang aan het leren. Het wordt toch wel eens tijd nu, dacht ik zo...
Haha, nou ZO lang ben ik nog helemaal niet aan het leren hoor! Ben vrijdag pas begonnen! (tis wel mn eindexamen hoor
) Maar ik snap wel dat jullie het na elke dag mn gezeur dr over aan te horen onderhand zat zijn
. Helaas ik moet jullie teleurstellen, morgen over een week beginnen ze 'pas'. Die donderdag Grieks, vrijdag Frans, dan de week erop elke dag eentje, behalve op woensdag, dan nl Latijn en Engels, en dan die volgende maandag (26 mei, jups, na de fandag
) de laatste, natuurkunde. Dus ochja, erg lang heb ik idd niet meer de tijd :-\ maar tis ook weer niet zo dat ze morgen beginnen of zo
.
Ik heb vandaag eindelijk weer eens een echte Woensdag gehad!! Naja, wel maar heel erg kort cabaret, want onze regisseur was in elkaar gesalegn vanmiddag
en moest nu dus naar het politiebureau om de dader, die zowaar gepakt was, te identificeren, en bovendien had hij vanavond nog een toneelvoorstelling op het Antonius College, die school hier in Gouda waar Hind ook op zit (mss dat jullie dr daarom wel ns van gehoord hadden
). Maar goed, die voorstelling ben ik naartoe geweest met 1 van die cabaretvrienden, want die andere deed nl mee
(hoop dat het zo duidelijk is
). Was echt erg grappig!! Naja, het stuk zelf ging (hoe toepasselijk na wat dr vanmiddag met de regisseur gebeurd was) over zinloos geweld, of naja, eik meer over pesten, dus dat was behoorlijk serieus, maar het werd erg leuk gebracht en vooral de rol van die vriend van mij was enorm hilarisch
. Hij speelde een homo-jongen, erg grappig, een nog veel meer homo-scheidsrechter (ontzettend kort broekje, hahahaha
) en een sullige vader. Ja allemaal vrij kleine rolletjes maar hij deed ze alledrie ontzettend grappig, en tijdens het applaus bleef ie nog even in zijn rol
dus ik hoorde een meisje dat achter me zat nog giechelen 'oh, hij is ECHT homo! hihihi!'
Maar goed, wel knap van m dat ie dat toch maar durft he, voor de hele school enzow, en hij vond het alleen maar superleuk, en iedereen zei dat ie voor paal stond, maar daar lachte ie allemaal maar om, dus dat vonk wel goed van m. En hij had het echt ammaal heel leuk gedaan
dus ik vond het zowaar ook errug leuk om een keertje in de zaal te zitten ipv zelf opt podium te staan! En ik werd zelfs nog
herkend door een kennis van die vriend van me (die dus ook voor hem was komen kijken zeg maar), vanwege de sterfscene op de Glamournight!!
Leuk he!! Ik kende die man verder echt helemaal niet of zo. Dus, dat was wel erg leuk, en het was bovendien super om die vriend van me zo ontzettend vrolijk te zien vlak na de voorstelling, haha, echt die 'hyperheid' die ik zo goed kan begrijpen, maar dan toch duidelijk op een iets andere manier dan ik dat kan hebben
haha, maar toch, hij stond wel hemaal te stralen
en hij vond het ook echt erg leuk dat wij 2en waren komen kijken, dus dat vond ik dan ook weer erg leuk dat hij dat leuk vond (eh ja
kmoet nu stoppen :-\). Dusseh, kheb een erg geslaagde avond gehad, en dat was alleen nog maar de avond
ik heb nl ook een geslaagde middag gehad!! want ik ben zowaar naar school geweest vandaag!! een hoop klasgenoten weer gezien en gesproken dus dat was weer erg gezelli!! en ook iets meer afgesproken voor de vakantie naar Frankrijk. Maar goed. Ik moet echt zeer nodig naar bed, srry voor de mensjes op wie ik niet gereageerd heb, kheb t wel allemaal gelezen en ik leef met je mee enzo
.
Welterusten en veel liefs,
Annemieke
PS: Deb, ikke ook benieuwd naar de foto's!! en thnx voor je smsje he!!
(maar zoooooo jammer dat je niet naar mn voorstelling kunt komen :'()