Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465268 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9560 Gepost op: 6-05-2003, 21:28:19 »
Ik zal 't aan 'm doorgeven Pino. Kan hij tenminste ook voor iets lekkers bij de koffie zorgen.  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9561 Gepost op: 6-05-2003, 22:35:49 »
Idd Han, heel veel plezier morgen in de Efteling!!

Zou je niet toch een klein palapruutje meenemen, om zeker te zijn dat het niet gaat regenen? ::) ;)

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9562 Gepost op: 6-05-2003, 22:59:46 »
Zo. Even mijn tijd nemen om het forum +/- bij te lezen. Ik had dit wk wel wat tijd, maar ja het forum lag plat.
Toch mijn petje af voor Compuart en Malcolm (we blijven het maar zeggen, hé), want dit forum is het echt helemaal, ondanks het af en toe vloeken.
Ik moest gisteren met mijn schoonbroer op het franstalige forum van Arte-televisie tussenkomen en dat forum leek nergens op. Je klikt je te pletter, de contrasten zijn niet sterk genoeg, enz.
Compuart, had ik niet ergens gelezen dat dit een beetje een testforum is voor een software die jullie verkopen ? Ga maar naar Parijs en doe gouden zaken ...

@ Doris: die koffersloten verhalen ken ik ook. Ik heb eens in een hotel met een broodmes de Delsey van mijn zuster (koffer die ik geleend had ...) moeten open snijden, want het cijferslot was een eigen leven beginnen leiden.

Groeten aan Daan en Elmar: we missen jullie. We moeten onze spitse opmerkingen nu zelf verzinnen en dat valt niet mee.

En aan alle studerenden: goeie moed. Ik ben heel erg verschrikkelijk blij dat ik niets meer hoef te studeren. Als ik voor mijn werk naar een cursus moet, schrijf ik geen letter meer op (ik kijk later toch niet naar de nota's). Ik krijg pukkels van theorie (maar niet van mol-theoriën natuurlijk) (oei, staat daar niet ergens een 'e'-tje te weinig. Misschien is Annemieke al naar bed ... dan is het niet erg.

Zo dit ga ik nu even posten, want als het te lang wordt zegt Internet natuurlijk foert.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9563 Gepost op: 6-05-2003, 23:02:44 »
Ik zeg ook foert want ik ben tipsy en ga NU naar bed!
Trusten allemaal!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9564 Gepost op: 6-05-2003, 23:38:21 »
Ha, "onze Debbie" is eindelijk terug.
Italiaanse pasta, ijsjes, enz. Is het batterijtje in jullie weegschaal niet leeg ? Trek dat roodje topje met die touwtjes nog eens aan, om te zien of het nog wel sluit ?

Zeg nu willen we toch wel een foto zien van die mijnheer Lambrecht. De man die je hart sneller doet kloppen ... of juist niet ! Tja, het vraagt om meer verduidelijking, meer details, zou ik zeggen. Nietwaar dames ?
En Debbie, wedden dat Mijnheer Lambrecht al die aandacht best wel leuk vindt ? 't is goed voor zijn eego... hmmm, wat denk je, zou hij ook op dit forum zitten lezen ?? hmm hmm.

Goed. Nieuws van de poesjes. De foto in de andere topic is dus al bijna 2 weken oud en nu beginnen ze dus echt wel te lopen. Het gebeurt allemaal in onze slaapkamer dus we hebben er letterlijk dag en nacht plezier van. De geboorte had plaats op een reserve-matras onder ons bed, dus die is goed voor 't stort (vuilnisbelt op zijn vlaams).
We hebben een kattebak geplaatst en dat is nu een beetje het speelveld geworden. Gelukkig gaat de moeder nog netjes naar de andere bak een verdieping lager. De moeder is zelf nog maar 9 maanden en vrij tenger. Ze kwam afgelopen herfst met haar broertje plotseling uit de bossen in onze tuin. We wonen in een superrustige wijk met alleen maar doodlopende straatjes. In de afgelopen 2 uur is er één (1) auto door de straat gekomen. Poezen en honden hebben hier een prinseleven (maar kinderen en volwassenen eigenlijk ook).
Twee dagen na de bevalling vond de moederpoes al die aandacht onder het bed maar niks en heeft ze haar kleintjes verhuisd onder de kleerkast. Daar zijn ze dan twee weken gebleven en toen verschenen af en toe hun koppetjes: foto.

De moederpoes vond het moederschap verder niet zo bijster interessant en vond de katers in de tuin nog steeds boeiend. Dat was wederzijds ... Maar nadat de moederpoes (Pommeke voor de intimi) bijna 12 uur was weggebleven heeft Bernadette haar uitgaansverbod opgelegd (Annemieke, dat is zoiets als MSN-verbod). Bernadette heeft besloten dat moeder bij haar kleintjes moet blijven en die van alles moet aanleren.
Ik heb Bernadette al gezegd dat ik een democratischer schoonmoeder heb, dan die poesjes...

Zo een ondertussen is het alweer bijna middernacht en ik moet nog van alles typen. ik zal maar beginnen met een biertje in te schenken.
Tot de volgende keer.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9565 Gepost op: 7-05-2003, 10:04:55 »
Han veel plezier in de efteling!!!
(je leest dit niet meer voor dat je gaat..of er bent maarja dan weet je dat ik het je toewens  ;))
Twee klasgenootjes van mij lopen er ook rond, misschien ben je ze wel tegengekomen  ;D

Verders is er za. wel redelijk-mooi weer voorspeld...joehee!
En 't gaat allemaal goed hiero met mij. Ik heb alleen niet meer de tijd genomen om alle bar berichten door te nemen. Wel leuk Debbie dat je het zo goed hebt gehad!!!

Doegg fijne dag  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9566 Gepost op: 7-05-2003, 19:33:00 »
Hallo!

Han, hoe was het in de Efteling. T is hier stralend weer geweest de hele dag, dus ik hoop dat jij er ook wat van hebt meegekregen. Was het niet druk? Het is tenslotte mei-vakantie (of hoe noemen ze dat tegenwoordig)?

Annemieke, wanneer beginnen nou eigenlijk je examens? Je bent al zo lang aan het leren. Het wordt toch wel eens tijd nu, dacht ik zo... ::)

Pino, geen kater gehad vandaag?  :P

Lowprofile, leuk he jonge katjes. Ik heb er nooit meer dan een gehad, maar ik vondhet altijd geweldig. Het is net als met baby's, je kunt er uren naar kijken en mee spelen.

Debbie, goed dat je er weer bent. Ik heb je leuke posts gemist de afgelopen week. Behalve over meneer Lambrecht heb ik nog niets gehoord over de mooie Italiaanse mannen. Of mocht je daat van Knudde niet naar kijken  :P  8)?

Pfoi, iedereen waar ik nu og niet op gereageerd heb; SORRY, maar ik weet het niet meer.

Gisteren was ik met een groepje vriendinnen wat gaan eten bij een van hen thuis. We hadden Chinees gehaald, altijd gezellig (en zoooo veel). Lekker bijgekletst natuurlijk.

Dat brengt me op het volgende; een van mn vriendinnen gaat voor haar werk verhuizen naar Gent. Ze is nog op zoek naar een woning en wat meer info over dingen die ze moet regelen, zoals verzekeringen, bankrekening, huursubsidie, belastingen en dergelijke. Kan een van de Belgische forummers misschien wat tips geven? Ik neem dat er ook minstens een iemand uit Gent was, maar ik weet niet meer wie. Kortom; als iemand iets weet, mail me dan of stuur een pm!

Vandaag een druk dagje gehad op het werk (what's new? ::)) Ik moet nu nog gaan strijken, maar zoals gewoonlijk heb ik niet veel zin. Toch maar beginnen zo meteen, anders blijft het weer tot het weekend liggen.

Ow ja, leuk moment van vandaag; een mevrouw belde op op het werk. Ze is een klant van mij en ik had iets voor haar geregeld. Ze belde om me te bedanken en ze vroeg of ik niet een keer bij haar op bezoek wilde komen. Zo lief! Dat mag ik natuurlijk niet, maar toch superlief. Zezei dat ze zo graag eens iets voor mij wilde doen. Waar hoor je dat nou toch tegenwoordig? Mn dag was dus weer goed, dat snappen jullie wel.

Fijne avond!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9567 Gepost op: 7-05-2003, 20:07:14 »
hallo iedereen !!

jajks, ik heb zooo weinig tijd hé. Vanmiddag de hele middag geblokt, morgenavond naar het voetbal en vrijdagavond vertrek ik op weekend tot zondagmiddag ! Vanavond ga ik dus proberen alles bij te lezen !!
Laat ons hopen dat het lukt  ;D
'k ben dus nog steeds heel moe maar kom, dat is mijn eigen schuld, had ik gisteren maar niet naar real tegen juve moeten kijken.

btw Han: ik heb idd een iets bruiner tintje gekregen maar mijn huid is van nature niet een huid die vlug bruint, hij wordt eerder rood dus je kan bij mijn andere klasgenoten veeel beter zien dat we naar italie geweest zijn :)

Ha, "onze Debbie" is eindelijk terug.
Italiaanse pasta, ijsjes, enz. Is het batterijtje in jullie weegschaal niet leeg ? Trek dat roodje topje met die touwtjes nog eens aan, om te zien of het nog wel sluit ?

Ha, de batterij werkt nog van de weegschaal  :P ik heb gewone een tof lichaam dat niet graag verdikt  ;D en het topje past nog prima! 'k Heb in Perugia een t-shirt laten maken met mijn naam op !!! meeeeeeeeeegahip en een beetje narcistisch
kwou op m'n rug 'Alive and Kicking' zetten maar de A was op dus alleen Debbie op de voorkant.

Mijn foto's zijn btw klaar, kheb er 58 (!!!  ;D) waarvan veel met hendrik en meneer lambrecht en kheb ze dubbel laten maken, dus morgen geef ik ze aan hendrik en die scant ze zo vlug mogelijk in, dan kunnen jullie ze ook zien. Hendrik krijgt z'n foto's vrijdag en hij heeft er 1 van mij met mijn debbie-shirt aan, dus dan kan je dat ook zien  ;D

Zeg nu willen we toch wel een foto zien van die mijnheer Lambrecht. De man die je hart sneller doet kloppen ... of juist niet ! Tja, het vraagt om meer verduidelijking, meer details, zou ik zeggen. Nietwaar dames ?
En Debbie, wedden dat Mijnheer Lambrecht al die aandacht best wel leuk vindt ? 't is goed voor zijn eego... hmmm, wat denk je, zou hij ook op dit forum zitten lezen ?? hmm hmm.
Haaaaa, ik heb lekker veel foto's van hem, dus jullie krijgen hem zeeeker te zien hoor  ;) mss gaan de dames hem niet zo aantrekkelijk vinden maar irl is hij ... *zwijmel* en oké ja, ik ben graag in zijn buurt  :P maar dat ligt ook aan het feit dat hij Germaanse gedaan heeft en die vakken aan ons lesgeeft hoor. Ik ben daar verzot op en dat geeft die extra charme  ;) en tuurlijk vindt hij die aandacht leuk :) gisteren stond hij nog in de klas en hij kwam wat dichter bij william en hij zei: 'geen paniek william, ik ga je niet bespringen.' en iemand riep: 'Debbie wil da wel hoor meneer, hé debbie?' en hij moest lachen en ik zat daar weer  :-[ ;D ;)

Debbie, goed dat je er weer bent. Ik heb je leuke posts gemist de afgelopen week. Behalve over meneer Lambrecht heb ik nog niets gehoord over de mooie Italiaanse mannen. Of mocht je daar van Knudde niet naar kijken  :P  8)?

mooie italiaanse mannen? bwa, twas eerder een ontgoocheling. Je ziet zo het italiaanse voetbalteam, dan denk je van : wauw kwijl wauw italianen ! en dan ga je naar italie en kom je er van heel de reis mss 7 tegen en de rest zijn maar gewoontjes... Dusja  ::) Knudde laat me trouwens wel kijken hoor, het was iemand anders die protesteerde  ;D

btw Ovide: voor die flat in het Gentse, denk ik dat je vriendin zich best haast, studenten gaan weer op zoek naar kotten dus...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9568 Gepost op: 7-05-2003, 20:11:17 »
Hmmm ja, dat is het hem nou net. Ze is geen student meer en zoekt dus een 'echte' woning (appartement ofzo). Maar ze kent de buurten niet zo goed enzo. Ze gaat werken voor een Europees project/netwerk van een aantal straattheaterfestivals. Zij wordt de coordinator. Ze hebben een Europese subsidie gekregen en moeten nu een netwerk op gaan bouwen. Ben heel benieuwd. Ga in ieder geval zeker eens Gent bezoeken binnenkort. Moet ze wel eerst een woning hebben natuurlijk  :P

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #9569 Gepost op: 7-05-2003, 20:47:49 »
Compuart, had ik niet ergens gelezen dat dit een beetje een testforum is voor een software die jullie verkopen ? Ga maar naar Parijs en doe gouden zaken ...
Dit forum wordt inderdaad af en toe gebruikt om de nieuwste YaBB SE features te testen. Maar helaas, helaas, het is geen commerciële business. Allemaal open source, dus hard werken en zonder een cent te verdienen :-\ Maar het is toch erg leuk werk, vooral omdat je de resultaten ervan op vele duizenden van dit soort forums rond de wereld kunt terugzien  8)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9570 Gepost op: 7-05-2003, 20:53:19 »
Goeieavond allemaal!

Han veel plezier in de efteling!!!
(je leest dit niet meer voor dat je gaat..of er bent maarja dan weet je dat ik het je toewens  ;))

Sterker nog: tegen de tijd dat jij dit postte was ik al 'n half uur in de Efteling.  :)

Citaat
Twee klasgenootjes van mij lopen er ook rond, misschien ben je ze wel tegengekomen   ;D

Vast wel......samen met die paar duizend andere Eftelingbezoekers.  ;)

Ik heb volgens mij Arco wel gezien, maar ver in de rij achter mij bij de Pyrana. En aangezien ik niet helemaal zeker was van m'n zaak van die afstand, heb ik maar niet hard naar 'm zitten schreeuwen over al die andere mensen in de rij heen.  ;D

Han, hoe was het in de Efteling. T is hier stralend weer geweest de hele dag, dus ik hoop dat jij er ook wat van hebt meegekregen. Was het niet druk? Het is tenslotte mei-vakantie (of hoe noemen ze dat tegenwoordig)?

't was idd ook fijn weer bij ons! Af en toe wel wat wolken voor de zon, maar over 't algemeen was 't echt heerlijk weer. Niet te warm gelukkig(ik ben ook 'n keer daar geweest toen 't 30 graden was en dat was toch echt wat te warm!), maar ik hoefde iig ook geen jas aan.  :)

Ik vond 't helemaal niet druk voor 'n vakantiedag. Er waren wel best veel mensen in 't park, maar de wachttijden waren overal niet langer dan 10 minuten. Dat viel me dus reuze mee!

Ik ben verder eigenlijk overal ingeweest en heb zelfs 'n aantal attracties nog 'n tweede keer kunnen doen. Ook zijn we naar de Wonderlijke Efteling Show geweest, die ook erg leuk weer was. (ik had 'm vorig jaar ook al gezien, alleen deed toen Hans Klok nog mee. Die is inmiddels vervangen door een of andere onbekende illusionist. Hans Klok zal wel te duur zijn geweest om iedere dag 5 keer te laten optreden.  :P )

Ik ben nu wel erg moe moet ik zeggen. Ik voel toch wel goed aan m'n voeten dat ik veel heb gelopen. Ik heb trouwens ook veel foto's geknipt, dus ik hoop dat die 'n beetje leuk zijn gelukt. Ook veel vreemden foto's van ons laten knippen, dus ik hoop dat die 'n beetje goed gericht hebben.  ::)

Iedereen vast 'n fijne avond. Ik ga 'm hangend op de bank doorbrengen denk ik. En als ik nog wat puf heb, kom ik nog wel effe wat bijlezen.

Edit: oh ja Annemieke, ik heb ook nog heel veel jonge eendjes gezien in de Efteling! Echt kei lief! Er zwom ook 'n groepje tussen die witte bootjes. Toen kwam er zo'n bootje aanvaren en waren ze niet op tijd weg. Ze zijn dus allemaal aangevaren!  :o  Maar gelukkig zwommen ze na de aanvaring gewoon verder naar de kant, dus ik denk dat ze wel in orde zijn.  :)

« Laatst bewerkt op: 7-05-2003, 20:58:11 door Han13 »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9571 Gepost op: 7-05-2003, 20:56:45 »
HeyHey!

Pff, school is weer begonnen hor... :-\

Kon gister g'lijk alweer niet op het forum komen want ik moest very moeilijk hoofdstuk van natuurkunde leren waar we dus vandaag rep over hadden. Mn eerste schooldag was wel saai, alsof je nooit was weggeweest. Het enige bijzondere was dat onze bioleraar voor de klas een varkenshart ging ontleden! Hehe, dat was wel grappig, alleen toen ie dat hart in zn handen hield en hij er met zo'n scalpel in ging snijden en het bloed van zijn vingers drupte, was het wel un beetje vies om te zien ::) Blij dat wij iig niet zo'n hart hoeften te ontleden... Voorderest gister atletiek, en ik moet nu tog op de competitie verspringen doen ipv hordelopen, dr was weer un heel gedoe over en niet super leuk enzo, maarja, verspringen is ook koel! :) Alleen ik heb het in geen eeuwen meer gedaan, dus ik hoop dat het zaterdag nog un beetje wil...

Vandaag dus die repetitie natuurkunde, en hij was zowaar niet zo moeilijk! :D Kwam ook omdat ik natuurlijk er veel aan geleerd had, maartog... Hoop dat ik un 7+ heb... Voorderest niet zoveel bijzondere dingen vandaag op school, paar leraren die onder de schoolregels proberen uit te komen, je snapt ze soms egt niet, wij leerlingen moeten ons altijd aan de regels houden, hw maken enzovoorts. Maar als zij eens iets tegen de regels willen doen... dan mag het natuurlijk ineens wel...

Ik heb morgen 1 of 2 repetities en un SO'tje, moet nog ff leren... Er is vrijdag Examenstunt bij ons op school, en mn broer zit in de "Stuntcommisie" en ben erg benieuwd hoe dat wordt! En het leuke is natuurlijk dat je die dag bijna geen les hebt :D

Citaat
En hoe was jouw eerste schooldag na de vakantie? Je leraren vonden het vast wel heel goed van je dat je zoveel had gedaan afgelopen weken, toch??  
Oja succes met (extra hard) oefenen voor je C-examen! Je gaat het echt wel halen!
Hoe mn eerste schooldag was, zie hier boven ;) En ik weet niet of de leraren het goed vonden dat ik zoveel heb gedaan... Heb ik ook niet tegen ze gezegd, maar als ik het zou zeggen hebben ze zoiets van: "Nou, das mooi dan...." Op zo'n onverscillige manier... Dankje voor succes, doet me eraan herinneren dat ik nu (ook) piano moet gaan spelen :-[

Welkom trug A&K! Fijn dat je het zo leuk gehad hebt! :) en ben benieuwd naar de foto's, vooral van Lambrecht natuurlijk :P

Han, ben benieuwd of je Arco nog bent tegengekomen en ook naar de foto's van de Efteling! Hoop dat je het er leuk hebt gehad! :) edit: ooh je hebt net gepost... ;)

Annemieke, nog veel succes met leren voor je examens!

Voorderest iedereen morgen alvast un fijne dag en tot morgen! :-*

« Laatst bewerkt op: 7-05-2003, 20:57:21 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9572 Gepost op: 7-05-2003, 21:10:35 »
Welkom trug A&K! Fijn dat je het zo leuk gehad hebt! :) en ben benieuwd naar de foto's, vooral van Lambrecht natuurlijk :P

haha  ;D verwacht er nie teveel van, jullie gaan allemaal superontgoocheld zijn. Hij is geen blonde god met blauwe ogen ofzo hoor, neenee, hij is een man van 44 en zijn bijnaam is 'de turk' dusja  ;) hij is gewoon grappig en leuk

Han: tof dat je dag in de efteling zo leuk was ! mss was het écht wel arco !

amiesh: wat is examenstunt?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #9573 Gepost op: 7-05-2003, 21:46:26 »
hallo dan!

jaja ik heb het dit seizoen af laten weten :-\ maar ik wil toch even met jullie forummen. Ik volg de serie wel hoor, maar weet niet wie de mol is. Ik zit vanafhet bein af aan op chandrika maar ik vind dat ron het minsts verdacht wordt gemaakt. Maargoed. Ik ben hier even om weer gedag te zeggen.

hallo

kusjus julia ;D

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9574 Gepost op: 7-05-2003, 23:01:53 »
Haiiiiii

Mennn veel gepost :D!! Ik wil ook heeeeeel veel vertellen maar ik moet eigelijk naar bed...!! En tsja morgen mag ik natuurlijk pas eik weer na het eten op de computer... :-\ :'(

Ik kan ook lang niet op iedereen reageren, bijv Lowpro: hele leuke posts hoor, over die poesjes etc, en dat je mij telkens aanspreekt ;D haha, menn ik kom echt NOOIT van die verbeter-reputatie af ;) terwijl ik echt al zow lang niemand meer verbeterd heb hier... :-\ (na ooit een keer een 'uitbarsting' van Han geloof ik ;) ::) :P) Maar goed kvind het ook niet heel erg om die reputatie te hebben hoor :).

Ovide, en wie het nog meer zeiden: volgens mij is de meivakantie toch echt afgelopen hoor ??? die is toch ook niet gespreid over het land, want dat is met koninginnedag en bevrdag enzow, dusehja, de vakantie is nu toch juist afgelopen...? Of is dat toch niet overal zo?

Owja volgens mij was het Vlaming die in Gent woonde btw... (en Sandra natuurlijk! ;)) (maar die heeft geen email ::))

Annemieke, wanneer beginnen nou eigenlijk je examens? Je bent al zo lang aan het leren. Het wordt toch wel eens tijd nu, dacht ik zo... ::)
Haha, nou ZO lang ben ik nog helemaal niet aan het leren hoor! Ben vrijdag pas begonnen! (tis wel mn eindexamen hoor :-X) Maar ik snap wel dat jullie het na elke dag mn gezeur dr over aan te horen onderhand zat zijn :P. Helaas ik moet jullie teleurstellen, morgen over een week beginnen ze 'pas'. Die donderdag Grieks, vrijdag Frans, dan de week erop elke dag eentje, behalve op woensdag, dan nl Latijn en Engels, en dan die volgende maandag (26 mei, jups, na de fandag ;) ::)) de laatste, natuurkunde. Dus ochja, erg lang heb ik idd niet meer de tijd :-\ maar tis ook weer niet zo dat ze morgen beginnen of zo ;).

Ik heb vandaag eindelijk weer eens een echte Woensdag gehad!! Naja, wel maar heel erg kort cabaret, want onze regisseur was in elkaar gesalegn vanmiddag :o en moest nu dus naar het politiebureau om de dader, die zowaar gepakt was, te identificeren, en bovendien had hij vanavond nog een toneelvoorstelling op het Antonius College, die school hier in Gouda waar Hind ook op zit (mss dat jullie dr daarom wel ns van gehoord hadden ::)). Maar goed, die voorstelling ben ik naartoe geweest met 1 van die cabaretvrienden, want die andere deed nl mee ;) (hoop dat het zo duidelijk is :-X). Was echt erg grappig!! Naja, het stuk zelf ging (hoe toepasselijk na wat dr vanmiddag met de regisseur gebeurd was) over zinloos geweld, of naja, eik meer over pesten, dus dat was behoorlijk serieus, maar het werd erg leuk gebracht en vooral de rol van die vriend van mij was enorm hilarisch ;D :D. Hij speelde een homo-jongen, erg grappig, een nog veel meer homo-scheidsrechter (ontzettend kort broekje, hahahaha ;D) en een sullige vader. Ja allemaal vrij kleine rolletjes maar hij deed ze alledrie ontzettend grappig, en tijdens het applaus bleef ie nog even in zijn rol ;) dus ik hoorde een meisje dat achter me zat nog giechelen 'oh, hij is ECHT homo! hihihi!' ::) Maar goed, wel knap van m dat ie dat toch maar durft he, voor de hele school enzow, en hij vond het alleen maar superleuk, en iedereen zei dat ie voor paal stond, maar daar lachte ie allemaal maar om, dus dat vonk wel goed van m. En hij had het echt ammaal heel leuk gedaan :) dus ik vond het zowaar ook errug leuk om een keertje in de zaal te zitten ipv zelf opt podium te staan! En ik werd zelfs nog herkend door een kennis van die vriend van me (die dus ook voor hem was komen kijken zeg maar), vanwege de sterfscene op de Glamournight!! :D :D Leuk he!! Ik kende die man verder echt helemaal niet of zo. Dus, dat was wel erg leuk, en het was bovendien super om die vriend van me zo ontzettend vrolijk te zien vlak na de voorstelling, haha, echt die 'hyperheid' die ik zo goed kan begrijpen, maar dan toch duidelijk op een iets andere manier dan ik dat kan hebben ;D haha, maar toch, hij stond wel hemaal te stralen :) en hij vond het ook echt erg leuk dat wij 2en waren komen kijken, dus dat vond ik dan ook weer erg leuk dat hij dat leuk vond (eh ja ;D kmoet nu stoppen :-\). Dusseh, kheb een erg geslaagde avond gehad, en dat was alleen nog maar de avond :o ik heb nl ook een geslaagde middag gehad!! want ik ben zowaar naar school geweest vandaag!! een hoop klasgenoten weer gezien en gesproken dus dat was weer erg gezelli!! en ook iets meer afgesproken voor de vakantie naar Frankrijk. Maar goed. Ik moet echt zeer nodig naar bed, srry voor de mensjes op wie ik niet gereageerd heb, kheb t wel allemaal gelezen en ik leef met je mee enzo ;).

Welterusten en veel liefs,
Annemieke

PS: Deb, ikke ook benieuwd naar de foto's!! en thnx voor je smsje he!! :-* :D (maar zoooooo jammer dat je niet naar mn voorstelling kunt komen :'()

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9575 Gepost op: 7-05-2003, 23:04:09 »
onze regisseur was in elkaar gesalegn    
;D hahahaha, nou hebben jullie ook iets te verbeteren he :P, ik lees posts nou eenmaal meestal niet na als ik ze af heb ::) en dit was nogal snel geschreven hahaha, maar kvond het wel grappi dus hebbet maar laten staan :P

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #9576 Gepost op: 7-05-2003, 23:32:48 »
Ik heb Han13 niet gezien!! :( :( :(

Mijn foto's staan al inmiddels in een nieuw topic!! :P

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9577 Gepost op: 8-05-2003, 00:22:22 »
Tjonge, gebeurt er de hele dag niets op dit forum en 's-avonds wordt je overspoeld.

@Ovide: je mag je vriendin best mijn e-mail geven die in mijn profiel staat en ze mag me allerhande concrete vragen stellen. Ik woon alleen niet in Gent, maar in de buurt van Leuven. Ik weet wel wat af van de Belgische papierwinkel.
Als je vriendin niet een studentenkamer zoekt, maar een 'gewoon' appartement of huis, dan zal dat wel lukken. Er is in België geen woningnood en met een beetje zoeken (2, 3 dagen) vind je wel iets.
Advertenties vind je al bij stapels op internet en ter plaatse in 'De Streekkrant'. Ik weet alleen niet wat de verschijningsdag is. Maar vooral ter plaatse gaan kijken: niet vertrouwen op wat je leest of wat ze je aan de telefoon vertellen.

En over je 'leuke moment van de dag': weet je, als je zelf blij gehumeurd aan de telefoon klinkt en iets vriendelijks zegt, krijg je dat onmiddellijk van je correspondent terug. Op onze alarmcentrale bellen we vaak mensen op die één of twee dagen in een buitenlands ziekenhuis moeten liggen en praten we gewoon over koetjes en kalfjes, het weer, enz. De reactie is altijd geweldig positief, zowel bij de klant als bij ons.
Het werkt ook omgekeerd. Als je humeurig bent, kan je er zeker van zijn dat niet één gesprek goed loopt, zelfs al probeer je je humeur te verstoppen.

@A&K: voetbal ! Daar zie ik nu echt niets in. Ik kijk alleen maar naar het Belgische (of Nederlandse, als die wel eens spelen  ;) ) elftal in de EK of WK. Maar voor de rest ...
Nou ja, in die meneer Lambrecht zal IK ook wel niet zoveel zien, zeker ? Toch benieuwd hoe die er uit ziet. Kan ik even gaan vergelijken in de spiegel ...

@Compuart: 'Awel chapeau !' zeggen we hier dan. Zo hard zwoegen en dat alleen voor de motivatie van mooi werk. Ik vind het nog indrukwekkender als jullie het niet beroepsmatig doen, maar als hobby.

@Annemieke: Ik vind het onwaarschijnlijk knap dat je zo taalvast bent. Dus je mag ons (ik praat direct maar voor iedereen) altijd verbeteren. Beroepsmatig gebruik ik ook erg veel Frans en daar is de situatie echt erbarmelijk aan het worden. De franstaligen zijn hun taal volledig aan het verliezen: meer en meer taalfouten verschijnen zelfs in grote kranten.
Intellectuele beroepen (advocaten, notarissen) kunnen soms niet meer correct schrijven. Ik wil best in taalvereenvoudiging en renovatie en zo geloven, maar je ziet toch al te vaak gewoon domme taalfouten en niets geen taalhernieuwing, ook in het Nederlands. Dus Annemieke, haal de rode stift maar boven en de beuk erin.

Tjonge zeg wat ben ik een preker vanavond.
Ik ga maar vlug naar bed.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #9578 Gepost op: 8-05-2003, 00:57:29 »
menn ik kom echt NOOIT van die verbeter-reputatie af ;) terwijl ik echt al zow lang niemand meer verbeterd heb hier... :-\
Nou, laat ik jou dan maar verbeteren.  ;D

Citaat
hele leuke posts hoor, over die poesjes
Het moet zijn: "heel leuke posts". "Heel" is een bijwoord en slaat op "leuke". Jij hebt er een bijvoeglijk naamwoord van gemaakt dat slaat op "posts". Maar halve posts schrijven we hier niet op het forum. ;) ;D  Foutje... :P

En nou maar hopen dat ik niet de verbeter reputatie ga overnemen...  ::)

PS: mij verbeteren heeft geen zin. Ik maak toch talloze fouten.  ;D

« Laatst bewerkt op: 8-05-2003, 16:03:57 door Malcolm »

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #9579 Gepost op: 8-05-2003, 10:03:06 »
Nou, laat ik jou dan maar verbeteren.  ;DHet moet zijn: "heel leuke posts". "Heel" is een bijwoord en slaat op "leuke". Jij hebt er een bijvoeglijk naamwoord van gemaakt dat slaat op "posts". Maar halve posts schrijven we hier niet op het forum. ;) ;D  Foutje... :P

En nou maar hopen dat ik niet de verbeter reputatie ga overnemen...  ::)

Is die laatste zin wel foutloos? En wie zegt dat er op dit forum geen hal

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”