wohoooo weinig gepost hier zeg...
Ik ben heel erg trots op mijzelf: ik heb zowaar de computer niet aangeraakt tot ergens na 7 uur vanavond...!!! Goed he!!! En ik heb idd ook nog eens aardig wat gedaan, duzzz
.
Heyyy ik zie dat Debbie online is!! Welkom terug meid!! We hebben je gemist! (althans, ik wel
) Benieuwd naar al je verhalen die je nu ongetwijfeld aan het typen bent... tenzij je op msn te veel aan de praat gehouden wordt... dat ga ik zo ook maar eens aanzetten
jaja, eik msnverbod de komende 3 weken
maar omdat het me gelukt is vandaag de hele dag niet te forummen, mag ik vanavond ook weer eventjes msnen van mezelf
.
Kheb vanochtend een proefvertaling Grieks gemaakt, die lever ik dan morgen in (jaja, morgen ga ik naar school, ook nog om te overleggen over de vakantie), hopelijk kan ze het dan nog nakijken, magoe t ging wel goed
. En verder heb ik een voorbeeldexamen scheikunde gemaakt (mennn echt veel pff) en daar had ik ong een 7,3 voor, zo had ik uitgerekend, nou, en dat zonder te leren en als eerste oefening zeg maar, dat vind ik dan best aardig
.
Chriz, mooi dat het zo leuk was bij WT!! Wel jammer van dat laatste nummer, maarja, je hebt het toch iig nog gehoord, en toen stonden er dan andere mensen wat beter vooraan he
.
Ik had nog niets gereageerd op Anne-Maries bericht van gister... ja, ik heb deze week 'vrij', maar er zijn een paar facultatieve lessen/proefvertalingen waar ik wel naartoe ga om mn klasgenoten toch nog ns te zien
en verder moet ik vrijdag sowieso naar school om mn SE-cijfers akkoord te verklaren. En hoe was jouw eerste schooldag na de vakantie? Je leraren vonden het vast wel heel goed van je dat je zoveel had gedaan afgelopen weken, toch??
Oja succes met (extra hard) oefenen voor je C-examen! Je gaat het echt wel halen!
Lowpro: whiiii ik ga meteen kijken!! (Maar ja moest toch eerst ff de bar bijlezen hoor, had het idee dat ik heel lang niet hier geweest was, nounou wel bijna 24 uur
)
Oja, kheb nog ander nieuws. Ik had Robbie al zo lang niet hier gezien dat ik hem maar eens een mailtje had gestuurd waarom dat was, en hij heeft meteen iets teruggestuurd, dat ie widm nog wel volgt, maar niet zo leuk meer vindt, en niet echt actief de mol aant zoeken is enzow, en dat ie daarom niet meer opt forum komt
. En naar de mfd gaat ie ws ook niet, tsja is natuurlijk ook wel erg ver weg voor m en hij vond de kandi's toch niet zo leuk. Maarja. Toch wel jammer, vinden jullie niet? Naja hij zei ook dat ie mss nog wel weer eens langs zou komen dus wie weet...
Nou ik ga nu fijn de rest bijlezen (nu mag het nu mag het
).
liefs, Annemieke