Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465259 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9540 Gepost op: 5-05-2003, 16:09:53 »
Oei das idd vervelend van die code ja Doris :-\ glukkig heb je het weten op te lossen. Je hebt m nu toch wel weer veranderd he :P

Ik heb aardig wat gedaan, paar Engelse tekstjes (ben wel met de makkelijkste begonnen dusja ::)), wat Grieks vertaald, dat schiet aardig op en is niet zo moeilijk/vervelend, daarna met wiskunde begonnen maar dat werd niezo veel, dus nu maar ff wat bio aant doen.

Jullie krijgen allemaal de groeten van Daan, die nog steeds geïsoleerd is omdat ie nog steeds geen internet heeft :-\ en de bibliotheek is ook al dicht. (Maar smsen kan ie dus nog wel ;))

Is Debbie nou eindelijk eens een keer terug??! Je bent nu wel lang genoeg weggeweest hoor Deb! ;) We willen nu je verhalen horen!

Nou dan ga ik nu nog heeeeeeeel kort bijlezen en dan maar weer verder met een of ander vak... kheb nie echt een schema, das wel slecht op zich :-[.

Succes met inpakken Door, niets vergeten he! ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9541 Gepost op: 5-05-2003, 18:48:24 »
Hallo,

Ik ben er ook nog even. Gisteren was mn vriend dan eindelijk kampioen geworden met voetballen. Leuk feestje gevierd daarna, dus vandaag een beetje bijkomen. Was wel de moeite waard. Vanmorgen de mol gekeken. Ik had de afvaller goed, maar helaas had ik Ferdi ook een paar keer als winnaar of verliezer gekozen, dus dat kostte flink wat punten. Ben echt benieuwd hoe het straks af gaat lopen.

Vandaag waren we naar een grote supermarkt geweest, hier net over de grens (Kaufland). Dat is echt zo'n megagroot geval, waar ze vanalles hebben. Wel leuk om eens te gaan inkopen. Wel gevaarlijk ook, want je koopt natuurlijk altijd meer dan je van plan was met zo veel lekkers om je heen.

Ik ga nu maar eens snel wat te eten maken, want ik heb behoorlijke honger trek.

Fijne avond allemaal!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #9542 Gepost op: 5-05-2003, 18:56:38 »
Nou ik ga niet naar de premiere, maar ik ben afgelopen vrijdag geweest. En het was erg leuk, snel, grappige stukjes erin! Johnny kan beter ophouden imho, maar Teun Kuilboer is top!  ;D

Cool, kan je me missch vertellen hoelang het duurt? Moet nl vanuit rotterdam weer met de trein naar Utrecht! Alvast bedankt!

Koekoek!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9543 Gepost op: 5-05-2003, 19:50:31 »
HeyHey!

Ben dr ook weer!

Heb redelijk hard gewerkt vandaag, ff wat op internet opgezocht voor Nederlands en un internetopdracht gemaakt voor Duits... Dat was heel irritant, allemaal dingen opzoeken over Duitse TV-zenders... :-\ Wat heeft dat nou voor nut? Pianoles ging gewoon door, dat ging wel aardig... Alleen ik heb te horen gekregen dat het C-examen waarschijnlijk al op 2 juni is :o En das wel erg vroeg, dus moet ik nog heel hard oefenen... Morgen weer naar school... bleh!

Annemieke, Wanneer kan Daan weer op internet? Nog un paar weken ofzo? En heb je btw deze week gewoon 'vrij'?als je dat hebt zal je wel hard moeten leren dus niet echt vrij natuurlijk ;)
Doris, nog succes met pakken en veel plezier in Berlijn! (ik weet nie of ik hier nog kom voordat jij weggaat...)

Ik ga mss nog wat nuttigs doen oid, doeghh :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9544 Gepost op: 5-05-2003, 20:20:41 »
k kom nog ff afscheid nemen :) k heb echt onwijs veel zin in morgen, heb net n vriendin aan de foon gehad en we hebben al ammel rampscenario's bedacht enzo (doen we altijd, das een beetje onze manier van naar zoiets toe leven :)) vorig jaar waren de gastgezinnen echt heel erg, dus k hoop maar dat t mee valt :) njah, als dat niet zo is, dan kunnen we dr altijd achteraf leuke verhalen over vertellen :)

iedereen die morgen weer naar school/werk moet, veel succes enzo!

:-*

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9545 Gepost op: 5-05-2003, 20:35:15 »
Heel veel plezier in Berlijn Doris!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9546 Gepost op: 5-05-2003, 20:37:24 »
Doeii Doris! Veel plezier!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #9547 Gepost op: 5-05-2003, 22:01:43 »
Cool, kan je me missch vertellen hoelang het duurt? Moet nl vanuit rotterdam weer met de trein naar Utrecht! Alvast bedankt!
tot kwart over tien/ half 11 ongeveer Lauren! Veel plezier alvast he! ;D

When God created man, she was only joking!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9548 Gepost op: 5-05-2003, 22:21:23 »
Ben ik weer net te laat om Doris veel plezier te wensen.  :-[  Maar goed dat ik dat gisteren geloof ik al 'n beetje had gedaan.  :)

Ik heb er weer 3 uur training opzitten, dus ik ben weer aardig kapot. Maar 't was wel weer fijn, omdat ik er al m'n energie in kwijt kon.

't heeft hier nog steeds niet geregend. Ik zit al de hele dag op regen en onweer te wachten (dat hadden ze immers voorspeld) is er nog steeds geen drup gevallen!  :-\  Nou ja, eigenlijk mag ik daarover natuurlijk helemaal niet klagen.  ;D

Ik ga snel effe bijlezen, want ik zie dat er weer veel is bijgepost.

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #9549 Gepost op: 6-05-2003, 10:06:12 »
Misschien dat het hier helemaal niet gepost hoort te worden hoor, maar ik vroeg me iets af. Wanneer kunnen wij ons opgeven voor de MFD? Het is al over 2,5 week!! Ik volg de site op de voet, check elke dag wel een paar keer de MFD-link, maar nog helemaal nix!

Misschien dat iemand hier antwoord op weet?

Groetjes,
Limone

I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9550 Gepost op: 6-05-2003, 11:04:43 »
Doris, veel plezier in Berlin. (en als je al weg bent en dit leest als je al weer terug bent: Ik hoop dat je het leuk heb gehad in Berlin.) Hoelang blijft ze eigenlijk weg?

Ik zal het toch maar gaan overwegen om die parachutesprong te gaan doen (en mijn vrienden overtuigen). Ik zit alleen een beetje krap nu, dus het zal wel na de zomervakantie worden. Ik kijk uit naar je verslagje over jouw sprong zaterdag, fenn.

Gisteren bij Within Temptation geweest en dat was echt mooi. Ik denk niet dat iedereen het zo mooi vond als ik, maar ja, je moet ervan houden. Ze hadden echt een prachtig decor met 2 van die 3-meter engelstandbeelden. Ik stond aardig in het midden dus ik kon alles goed zien. (Alleen jammer van die stakker met zijn Konmarparaplu, die voor iedereen het zicht belemmerde, omdat hij niet nat wou worden, terwijl het miezerde.  >:( ). De band was verlaat. Ze waren er pas om half elf en dat was wel jammer, want ze moesten om half 12 al weer stoppen. Ze speelden ook hun nieuwe nummer (werktitel: Orph) en dat was echt geweldig. Het is zelfs nog beter dan hun nummers van de vorige CD. Alleen balen dat ze om half 12 moesten stoppen. Dat was ook wel vaag, want ze zeiden dat ze nog maar 1 nummer moesten spelen en dat was dus 'Ice Queen' en toen dat was afgelopen ging iedereen weg (niemand dacht dat er nog een toegift kwam, want ze zeiden dat ze van de organisatie niet verder mochten??), maar toen was ik dus helemaal weer naar achter gelopen en toen gooiden ze er nog 'Decheiver of Fools' erin. GRRR! Als ze nou even zeiden dat 'Ice Queen' NIET het laatste nummer was.  Maar echt, geweldige band.  

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9551 Gepost op: 6-05-2003, 16:20:14 »
hallo,
even melden: heb net onze poesjes gepost in de foto-topic.
Kom vanavond nog wel eens langs om wat bij te kletsen.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9552 Gepost op: 6-05-2003, 19:52:01 »
 :o wohoooo weinig gepost hier zeg...

Ik ben heel erg trots op mijzelf: ik heb zowaar de computer niet aangeraakt tot ergens na 7 uur vanavond...!!! Goed he!!! En ik heb idd ook nog eens aardig wat gedaan, duzzz :).

Heyyy ik zie dat Debbie online is!! Welkom terug meid!! We hebben je gemist! (althans, ik wel ;)) Benieuwd naar al je verhalen die je nu ongetwijfeld aan het typen bent... tenzij je op msn te veel aan de praat gehouden wordt... dat ga ik zo ook maar eens aanzetten :) jaja, eik msnverbod de komende 3 weken ::) maar omdat het me gelukt is vandaag de hele dag niet te forummen, mag ik vanavond ook weer eventjes msnen van mezelf :).

Kheb vanochtend een proefvertaling Grieks gemaakt, die lever ik dan morgen in (jaja, morgen ga ik naar school, ook nog om te overleggen over de vakantie), hopelijk kan ze het dan nog nakijken, magoe t ging wel goed :). En verder heb ik een voorbeeldexamen scheikunde gemaakt (mennn echt veel pff) en daar had ik ong een 7,3 voor, zo had ik uitgerekend, nou, en dat zonder te leren en als eerste oefening zeg maar, dat vind ik dan best aardig :).

Chriz, mooi dat het zo leuk was bij WT!! Wel jammer van dat laatste nummer, maarja, je hebt het toch iig nog gehoord, en toen stonden er dan andere mensen wat beter vooraan he ;).

Ik had nog niets gereageerd op Anne-Maries bericht van gister... ja, ik heb deze week 'vrij', maar er zijn een paar facultatieve lessen/proefvertalingen waar ik wel naartoe ga om mn klasgenoten toch nog ns te zien ;) en verder moet ik vrijdag sowieso naar school om mn SE-cijfers akkoord te verklaren. En hoe was jouw eerste schooldag na de vakantie? Je leraren vonden het vast wel heel goed van je dat je zoveel had gedaan afgelopen weken, toch?? ;)
Oja succes met (extra hard) oefenen voor je C-examen! Je gaat het echt wel halen!

Lowpro: whiiii ik ga meteen kijken!! (Maar ja moest toch eerst ff de bar bijlezen hoor, had het idee dat ik heel lang niet hier geweest was, nounou wel bijna 24 uur ;))

Oja, kheb nog ander nieuws. Ik had Robbie al zo lang niet hier gezien dat ik hem maar eens een mailtje had gestuurd waarom dat was, en hij heeft meteen iets teruggestuurd, dat ie widm nog wel volgt, maar niet zo leuk meer vindt, en niet echt actief de mol aant zoeken is enzow, en dat ie daarom niet meer opt forum komt :(. En naar de mfd gaat ie ws ook niet, tsja is natuurlijk ook wel erg ver weg voor m en hij vond de kandi's toch niet zo leuk. Maarja. Toch wel jammer, vinden jullie niet? Naja hij zei ook dat ie mss nog wel weer eens langs zou komen dus wie weet...

Nou ik ga nu fijn de rest bijlezen (nu mag het nu mag het :)).

liefs, Annemieke

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9553 Gepost op: 6-05-2003, 20:16:11 »

I'm back  ;D
hallooooo iedereen !! Ik ben dus terug  ;) Ben vannacht om 00:30 thuisgekomen en vanmorgen om 7u er al weer uit wegens een normale schooldag  ::) :-\ heel de klas is dus al de hele dag ongelooflijk moe maar het was het waard. We hebben daar dus de hele week supertemperaturen gehad. Minimum 27 gr elke dag en onze 'topdag' was 35gr maar dat was om ni meer bij te komen. Ik zou kunnen een compleet verslag doen van mijn reis maar dat doe ik jullie niet aan hoor(stel je voor, je zou zot komen en de helft probably nie snappen). We vinden het natuurlijk allemaal erg jammer dat we terug naar huis moesten. Mijn gastgezin was erg leuk, van iedereen trouwens. Maar eten dat die italianen kunnen  :o ik kom daar toe, krijg een bord met eten, denk bij mezelf: ha is lekker! Ik eet heel mijn bord uit, dan volgt er nog een maal en dan nog dessert. Ik ontplofte bijna. Elke dag hé ! Doet me eraan denken even op de weegschaal te gaan staan, een secondje...

tiens, niets verdikt...naja  :) de ijsjes in italie zijn trouwens ook heel lekker. btw, voor de mensen die mee zijn met mijn verhaal over mijn leerkracht  ;): de eerste dag in Pisa liep ik alleen met hem en ik begon zo van: 'meneer, u weet toch dat heel dat gedoe rond mij overdreven is hé?' hij: 'hoe bedoel je? dat je fan zou zijn van mij?' ik: 'welja, ik ben wel fan van u, maar hendrik heeft dat overdreven in amsterdam en ik kon me niet verdedigen. Maar u gelooft me toch als ik vertel dat het overdreven is?' hij:' ik veronderstel dat je wilt dat ik ja zeg?' ik: 'argh, jaaaaa'
oké, dat leek me geregeld tot ik met mijn achterlijke kop het helemaal naar de maan hielp.

Zo dus ->Woensdag waren we met 4 die geen lunchpakket hadden, waaronder hendrik en ik. Onze directeur neemt de hele groep mee tot aan een pizzeria en zegt: 'de 4 die geen lunch meehebben mogen mee naar binnen met ons, ik ga jullie pizza wel betalen.' Ik tegen hendrik: 'joepieeeeee eten met meneer Lambrecht !' Hendrik: 'roep het nog wat luider, hij staat achter je...' Ik draaide me om en daar stond hij dus ...  ::) ::) stupida stupida stupida
enfin, de hele reis door was het zo hoor  ;D 'k heb zelfs een hele hoop foto's van hem, morgen krijg ik ze en hendrik gaat ze zeker inscannen  ;)

Heyyy ik zie dat Debbie online is!! Welkom terug meid!! We hebben je gemist! (althans, ik wel ;)) Benieuwd naar al je verhalen die je nu ongetwijfeld aan het typen bent... tenzij je op msn te veel aan de praat gehouden wordt...

kmoest gaan eten, 'k ga nu nog vlug wat bijlezen, straks is het juve tegen real !
doeeeei  :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9554 Gepost op: 6-05-2003, 20:19:27 »
Hee Debje, gezellig dat je er weer bent :D
Strakke actie met meneer Lambrecht!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9555 Gepost op: 6-05-2003, 20:23:48 »
welkom trug forumprinsesje!!  :P  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9556 Gepost op: 6-05-2003, 20:25:33 »
Haha, nou wat Pino zei ;). Sluit ik me hemaal bij aan!

Wel een beetje erg kort verslagje hoor :-\ ::) :P (eet een beetje door! :P)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9557 Gepost op: 6-05-2003, 20:30:01 »
aaaaaah zo lief, cora noemde me forumprinsesje  *vertederd* pino en annemieke waren natuurlijk ook lief  ;)
ik ga nog wel dingen posten hoor, maar kheb superveel bij te lezen  ;) én kmoet de afl nog bezien ergens deze week

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9558 Gepost op: 6-05-2003, 20:45:54 »
Wat fijn dat je 't zo leuk hebt gehad Debbie! Je bent zeker ook wel lekker bruin geworden met die temperaturen!  :)

Ik kom nog effe langs om bij te lezen en dan ga ik maar 'ns kijken wat ik allemaal mee moet nemen naar de Efteling morgen. 't belooft iig droog te blijven, dus de paraplu kan ik thuis laten!  ;)

Als ik niet meer langs kom: iedereen vast 'n fijne dag morgen en ik kom morgenavond wel weer langs om te vertellen hoe 't was!  :)

« Laatst bewerkt op: 6-05-2003, 20:46:43 door Han13 »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9559 Gepost op: 6-05-2003, 21:21:32 »
Veel plezier han! Doe de groetjes aan holle bolle gijs en zeg maar dat ik zaterdag nog even op de kofiie kom!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation