Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465255 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9520 Gepost op: 4-05-2003, 12:51:35 »
Man, was is het rustig hierik had Annemieks post nog niet gelezen, dus het forum lag een tijdje stil??, iedereen naar de bbq toe? Jullie hebben wel geluk met het weer.

Ik vond het gisteren allemaal wel gaan. Niet zo'n geweldige aflevering. Ik ben een beetje pissed op George, die 'valse hoop' heeft gegeven door te zeggen (in het chat-filmpje op .nl) dat ie nog weer terug zou komen.

Doris welkom terug! en ik zie dat Aak ook weer terug is! Ook welkom terug!

Gaan jullie nog wat doen morgen met bevrijdingsdag? Ik ga naar het Bevrijdingsfestival in Zwolle. Ik heb geen zin om er de hele dag te gaan rondhangen. Ik ga pas om 22.00 uur, want dan komt Within Temptation! Die zijn vet stoer, vooral als ze live spelen. Ik denk dat ze nog wel hun nieuwe hit gaan spelen. Die cover van Peter Gabriël en Kate Bush: 'Running up that hill'.

Nou iedereen bij de bbq eet smakluk (en de rest ook)

misschien een beetje onsamenhangend geheel, maar blame it to my dyslexie

Offline Lauren

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
« Reactie #9521 Gepost op: 4-05-2003, 13:31:34 »
jah annemieke, t was zeker de moeite waard om niet bij te lezen :) succes met leren he!

maar... nu baal ik wel heel erg! mn vader kon kaartjes krijgen voor de premiere van onze jeugd, das n toneelstuk dat draait in t oude luxor met katja schuurman, johnny de mol en teun kuilboer. echt onwijs kick, de premiere :D das dus met allemaal BN'ers enzo, echt lol, maar t probleem is dat t donderdag as is, en dan zit ik in berlijn. echt zo jammer, het had me wel kick geleken :D njah, nu gaat t dus niet door en k vind dat nooit leuk als er leuke dingen zijn maar ik kan dr niet heen omdat k niet kan  :-\

k ben echt supermoe nu, heb vanmorgen om 10 uur gesport, echt onwijs vroeg voor mijn doen. k ga ff bijlezen hier, al is dr niet erg veel gepost.

DAAR GA IK OOK HEEN!!!!!!!

Koekoek!

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #9522 Gepost op: 4-05-2003, 13:32:26 »

Oh jij niet dus zie ik nu, zorry...

Koekoek!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9523 Gepost op: 4-05-2003, 14:23:47 »
haihai mensjus

super weer zeg, voor onze bbq vanavond! :D Ben hemaal blij :). Vandaag heb ik zowaar nog iets aan Grieks gedaan (niet veel, maar toch) en dan ga ik zo over uhm een kwartiertje ong eerst naar jp en dan meteen door naar Bunnik! Whihoew! ;D

Chriz, A&K is nog niet terug hoor, ik geloof morgen pas. Ze heeft iets gepost vanuit Italie :).

Nou fijne dag iedereen, en sommige mensjes natuurlijk tot vanavond!! :D

liefs, Annemieke

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9524 Gepost op: 4-05-2003, 14:26:30 »
lauren, veel plezier dan :D

ik ben deze morgen ook heel nuttig bezig geweest, voor latijn 30 versregels van ovidius vertaald en n boekverslag gemaakt voor nederlands. nou heb ik dus echt nergens meer zin in, maar das niet erg want ik ben weer ongeveer himmel bij :)

t wordt trouwens wel weer lekker weer he, deze week! als ik in berlijn zit is t daar gloof k 27 graden, echt zooooo beter :D ik heb dr echt zo onwijs veel zin in :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9525 Gepost op: 4-05-2003, 15:57:12 »
Hoihoi! Das een tijd geleden dat ik hier ben geweest; maar alles is helemaal goed hiero hoor!
Lekker vakantie; nog 1,5 dagje!
Wordt t echt mooi weer komende week? Ik hoop zooooooooo erg dat het zaterdag (10de) stralend blauwe lucht is en windstil...ik ga dan parachute springen. Vorige keer had ik een vrije val door de wolken...nu wil ik graag iets zien als ik naar beneden stort  ;D

Verders weet ik nog steeds echt niet wie de MOL is...van de vier overige kunnen 't er drie zijn voor mn gevoel (alleen rené vind ik geen mol...)!
Moeilijk moeilijk maar we komen er gauw genoeg achter.

Doegggg en mensen op de BBQ veel plezier!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9526 Gepost op: 4-05-2003, 17:03:31 »
Goeiemiddag allemaal,

ik ben inmiddels ook weer boven water. Ik heb de hele middag familiebijeenkomst gehad. 't was erg gezellig en heerlijk weer, dus hebben we de hele tijd buiten gezeten bij m'n tante in de tuin. Leuk om al m'n nichten en neven weer 'ns te spreken.  :)

Doris: wordt 't echt fijn weer deze week? Ik meende dat 't weer af zou gaan, wat ik erg jammer vond omdat ik woensdag naar de Efteling ga. En in de regen daar rond lopen vind ik nu niet bepaald 'n pretje.  :(  Iig alvast veel plezier in Berlijn! Wanneer vertrek je ook al weer? Morgen?

Chriz: veel plezier op 't bevrijdingsfestival morgen!

Lauren: veel plezier bij dat toneelstuk!

Fenn: vast heel veel plezier met parachutespringen! Echt geweldig dat je dat durft!   :)

Ik ben een beetje pissed op George, die 'valse hoop' heeft gegeven door te zeggen (in het chat-filmpje op .nl) dat ie nog weer terug zou komen.

Niet gelijk kwaad zijn op onze Sjors he? Hij kan toch nog altijd in aflevering 9 of in de finale terug komen? Ik ben er ook bijna zeker van dat dit zal gaan gebeuren, anders had hij heus niet 'Misschien kom ik nog terug. Let maar op!' gezegd.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9527 Gepost op: 4-05-2003, 19:06:40 »
Goeieavond!

Heb lekker lang buiten gezeten vandaag, ben al weer aardig bijgekleurd! :)
Voorderest buiten dus aan school gewerkt, ik loop nu zowaar bij met natuurkunde en wiskunde... Vind ik wel erg goed van mezelf. ;) We gaan zo gourmetten, hmm!

Chriz, heel veel plezier morgen bij 't bevrijdingsfestival! Aaah, ik wist niet dat Within Temptation daar ook kwam! :o Daar wil ik ook heen *zeurstemmetjuh...* Running up that hill is wel un goed nummer he, niet 1 van de beste nummers,., maar tog wel aardig! :) t blijft WT natuurlijk (aah, Green Lizard komt ook :o mss mag ik daar nog wel heen ::) )
Doris, alvast erg veel plezier in Berlijn en wanneer ga je nu precies?
Fenn, ook alvast veel plezier met parachutespringen, leuk zeg! :D
Lauren, ik hoop dat 't erg leuk wordt voor je bij dat toneelstuk :)
Fijn dat de familiebijeenkomst zo gezellig was Han, altijd leuk om weer 's familie te spreken...

Ik ga nu eten g'loof ik, doejjj :-*

« Laatst bewerkt op: 4-05-2003, 19:07:16 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #9528 Gepost op: 4-05-2003, 21:18:22 »
Nou ik ga niet naar de premiere, maar ik ben afgelopen vrijdag geweest. En het was erg leuk, snel, grappige stukjes erin! Johnny kan beter ophouden imho, maar Teun Kuilboer is top!  ;D

When God created man, she was only joking!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9529 Gepost op: 4-05-2003, 22:32:01 »
Haai, daar ben ik weer...

Lekker gegeten daarnet! :) Nouja, al poosje geleden, maar iig erg lekker...
Daarnet heb ik ff met mn moeder voor huisjusz gekeken voor vakantie, eerste keer dat we (waarschijnlijk) in de zomervakantie op vakantie gaan in huisjusz! Eerder gingen we altijd camperen, en in Amerika met de camper.. Maar omdat Ierland nogal regenachtig is enzo, zijn huisjusz wel zo handig denk ik :)

Ben benieuwd op het op de bbq was, vast wel gezellig! :)

Ik ga nu snel maar weer, want de samenvatting van Feyenoord-Utrecht komt zo!

Tot morgen allemaal!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9530 Gepost op: 4-05-2003, 23:20:46 »
En mensen,

ik neem aan dat de barbeque een groot succes was!! en ik neem ook aan dat de foto's hiervan snel in het fototopic zullen verschijnen. Ik zie nu al op tegen het einde van de vakantie. A.s. dinsdag wordt ik waarschijnlijk helemaal gek gemaakt met al die nac en fc den Bosch supporters. (willem II - Heereveen 1-5  :-[ >:(). Iedereen nog een leuke dag morgen en tot de volgende keer maar weer...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9531 Gepost op: 4-05-2003, 23:26:18 »
Das wel heel snel de volgende keer...

Maar wat ik nu heb meegemaakt...
 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Er wordt aangebeld... staat er een tuinkabouter voor de deur, echt zo'n lelijk ding wat je in de tuin zet... Verder niemand. Ik snap er echt helemaal niets van!!  :-\ :-\ ???

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9532 Gepost op: 4-05-2003, 23:37:11 »
Er wordt aangebeld... staat er een tuinkabouter voor de deur, echt zo'n lelijk ding wat je in de tuin zet... Verder niemand. Ik snap er echt helemaal niets van!!  :-\ :-\ ???
heeeeey dat doet me denken aan een hele leuke film! ;) zie mijn filmtip, kben zo ong de enige die die film gezien heeft ofzow maartoch, daar kwam zowiets ook in voor...

Foto's, tsja, mn rolletje deed n btje raar, hij was eik van 24, maar heeft er ong 31 gemaakt, dus mss dat er wat foto's over elkaar heen staan nu :-\ maja dat hoeven natuurlijk niet net die 4 oid van vandaag te zijn. De winkels zullen morgen wel dicht zijn dus ik zal hem wel overmorgen wegbrengen denk ik dus donderdag of vrijdag zal ik ze dan hebben dus vrijdag of zaterdag zal ik ze dan pas ingescand hebben en hier kunnen plaatsen denk ik ::). Maar Jos (bodejosm43) heeft digifoto's gemaakt dus dat scheelt ;) (ook niet zo heel veel hoor).

Btw: wow Fenn, parachutespringen...! :o mennnn dat je dat durft ::)... ik hoop ook voor je dat t mooi weer wordt... maar ik zal je tegen die tijd nog wel eens veel plezier wensen :P.

Oja oja dat heb ik nog niet verteld: ik zit hier nu in mijn enige echte wieisdemol.com-T-shirt!! :D Jawel!! Is alleen echt superveel te groot >:( :( :'( (maat S nog wel ::)) dus dat vind ik toch wel een stuk minder uitzien maja dat moet dan maar he :-\.

Pff, kmoet eens naar bed... ben moe en moet morgen echt n btje bijtijds beginnen met leren, kheb echt niet meer zo lang de tijd...!! :-[

Welterusten iedereen!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9533 Gepost op: 5-05-2003, 11:26:34 »
Goeiemorgen!

Heb me beetje verslapen vandaag.
Net gegeten en ik moet hard voor school bezig vandaag, blegh, morgen school alweer :( Heb dr dus echt geen zin in... Vanmiddag heb k mss pianoles alleen ik weet niet of de muziekschool op bevrijdingsdag wel open is, dus moet ik strax nog maar ff bellen naar de muziekschool...

Fijn dat het zo gezellig was bij de BBQ, tenminste dat neem ik aan, Annemiekes post lezende :P

Un fijne dag iedereeen! :-*

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9534 Gepost op: 5-05-2003, 11:52:27 »
Goeieavond!

Chriz, heel veel plezier morgen bij 't bevrijdingsfestival! Aaah, ik wist niet dat Within Temptation daar ook kwam! :o Daar wil ik ook heen *zeurstemmetjuh...* Running up that hill is wel un goed nummer he, niet 1 van de beste nummers,., maar tog wel aardig! :) t blijft WT natuurlijk (aah, Green Lizard komt ook :o mss mag ik daar nog wel heen ::) )

Ja, Within Temptation komt echt. Ze komen pas om 22.00 uur, dus ik ben van plan om er dan pas heen te gaan. Daarvoor is Krezip, daar kan ik dan ook nog een stukje van meepakken. Maar voor de rest komt er niet zo veel bijzonders. Ja, Green Lizzard komt 's middags al, maar daarna komt er niet zoveel bijzonders en rond 18.00 uur komt van Dik Hout (Stiiiil in mij), die wil ik ook wel graag zien. Het is jammer dat ze niet Green Lizzard-van Dik Hout-Within Temptation achter elkaar hebben gezet. Dan was het helemaal een mooie avond geworden. Ik heb er wel zin in. Als WT begint is het al donker, dus dan wordt de liveshow (met licht enzo) nog beter. Running up that hill is niet een van hun beste nummers dat klopt. Het is ook een cover, dus niet echt hun eigen stijl. Kate Bush zingt het allemaal net wat mooier en rustiger. Sharon meer ruiger en stoerder.

@Fenn: Parachutespringen???? Dat is echt wel vet cool! Maar eeuh...dat is toch ook duur toch? Ik wou het eerst gaan doen met vrienden, maar toen zaten we een beetje tegen de prijs aan te hikken. (iets van 300 gulden) en volgens mij was het dan ook nog 'springen met een instructeur'  :-\. Waar ga je springen dan??) (Texel?) en hoeveel moet je ervoor betalen?

@ intikker: Dat is nou echt humor. Ik weet niet wie de tuinkabouter daar heeft neergezet heeft wel humor!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9535 Gepost op: 5-05-2003, 12:03:58 »
Ja, Within Temptation komt echt. Ze komen pas om 22.00 uur, dus ik ben van plan om er dan pas heen te gaan. Daarvoor is Krezip, daar kan ik dan ook nog een stukje van meepakken. Maar voor de rest komt er niet zo veel bijzonders. Ja, Green Lizzard komt 's middags al, maar daarna komt er niet zoveel bijzonders en rond 18.00 uur komt van Dik Hout (Stiiiil in mij), die wil ik ook wel graag zien. Het is jammer dat ze niet Green Lizzard-van Dik Hout-Within Temptation achter elkaar hebben gezet. Dan was het helemaal een mooie avond geworden. Ik heb er wel zin in. Als WT begint is het al donker, dus dan wordt de liveshow (met licht enzo) nog beter. Running up that hill is niet een van hun beste nummers dat klopt. Het is ook een cover, dus niet echt hun eigen stijl. Kate Bush zingt het allemaal net wat mooier en rustiger. Sharon meer ruiger en stoerder.  
Hm, ik wil dr ook heen, maar denk niet dat ik mn ouders nu nog over kan halen... Ze vinden 10 uur te laat :-\ik moet morgen wel naar school natuurlijk, maartog... Vooral met licht bij WT lijkt me egt heel koel, dan heeft ze vast zo'n stoere jurk aan... WT komt 's middags in Groningen op 't festival alleen voorderest is daar nix boeiends anders had ik er mischien nog wel heengemogen :( Dik Hout lijkt me nie zoveel aan maar iig heel veel plezier daar! ;)

Ik moet nu tog echt aan het werk gaan, schiet zo nooit op met duits en al die vakken...

Kom strax wel weer langs, doeghh :-*

« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 12:04:38 door @miesh »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9536 Gepost op: 5-05-2003, 12:10:36 »
@Fenn: Parachutespringen???? Dat is echt wel vet cool! Maar eeuh...dat is toch ook duur toch? Ik wou het eerst gaan doen met vrienden, maar toen zaten we een beetje tegen de prijs aan te hikken. (iets van 300 gulden) en volgens mij was het dan ook nog 'springen met een instructeur'  :-\. Waar ga je springen dan??) (Texel?) en hoeveel moet je ervoor betalen?

Ja het is idd vet cool  8) En duur ook ja; toen ik nog 'met de guldens' ging springen was het 325 gulden..nu is het 160 euro.
Achja ik heb het er zeker voor over!
Ja en het is een tandem sprong (ik kan niet alleen hoor) dus dan zit ik vast aan een instructeur...wel zo veilig joh!
Ik zou wel graag een opleiding gaan volgen; dat is in verhouding stukke goedkoper en ik leer dan zelf springen (met zo'n lijn vast aan het vliegtuig die parachute open trekt--> static-line).
Ik ga springen bij vliegveld Seppe (tussen roosendaal en etten-leur).
http://www.enpc.nl/

Zolang de parachute open gaat is het echt niet-te-beschrijven mooi! Dus voor het geld zou ik het zeker niet laten. Maar dan moet je ook echt willen!
Als het za. door gaat (mooi weer..mooi weer..mooi weer) dan krijg je verslag en waarschijnlijk wel wa foto's!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9537 Gepost op: 5-05-2003, 12:25:29 »
@miesh: succes met leren!

Ik kom ook effe langs op deze bevrijdingsdag. Ik ga niks speciaals doen vandaag. Ik ben wel enkele jaren naar 't Bevrijdingsfestival in Roermond geweest, maar ik heb geen zin dit jaar. Direct komt trouwens wel optreden, dus dat is op zich wel leuk maar toch ga ik niet.

Ik ben ook al de hele morgen bezig met 't doorlezen van literatuur voor m'n scriptie. Ik heb nog lekker in de tuin kunnen zitten, want hier is 't momenteel nog fijn weer. Er begint nu wel wat sluierbewolking te komen. Blijkbaar gaat 't straks regenen en onweren, maar dat zien we dan wel weer.

Ik ga zo meteen ook effe terug met m'n nieuwe zomerschoenen. Toen ik ze gisteren wilde aantrekken, bleek namelijk dat ze al kapot zijn aan de binnenkant! Ik ben 'ns benieuwd wat ze daar aan gaan doen, want er was geen ander paar meer in mijn maat. Hopenlijk worden ze gemaakt door 'n schoenmaker en heb ik ze zo snel mogelijk weer in mijn bezit. Ik heb op dit moment niet veel goeie zomerschoenen (heb wel nog wat paren van vorige jaren, maar die zijn allemaal al te veel afgesleten), dus ik heb ze dringend nodig.

Iedereen wens ik bij deze vast 'n fijne bevrijdingsdag en misschien dat ik vanmiddag nog wel effe langskomt.  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9538 Gepost op: 5-05-2003, 12:50:50 »
Zolang de parachute open gaat is het echt niet-te-beschrijven mooi!
Ik zal voor je duimen....en ook voor mooi weer. Daar heb ik trouwens zelf ook iets aan want ik ga zaterdag naar de

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9539 Gepost op: 5-05-2003, 15:11:19 »
fenn, dat parachute springen klinkt echt zo kick :D k hoop voor je dat t lekker weer is zodat t door gaat!
de verhalen over de bbq klinken heel erg leuk trouwens! ben benieuwd naar de foto's :)
han, ik weet niet hoe het weer hier wordt, maar in berlijn wordt t donderdag ongeveer 25 graden, woensdag iets van 21 ofzo. t is wel jammer, want gisteren was t dr 29 graden! maar ja, iig lekker weer :) k ga trouwens morgen weg.

ik ben echt zoooo lomp geweest vandaag! ik ging bij iemand een koffer lenen voor berlijn, en toen ging ik thuis die code instellen, maar toen bleek dus dat ik iets fout had gedaan. de code die ik had ingesteld was niet bedoeld als code, ik had zomaar wat cijfertjes gedraaid en toen had ik m dus op slot gedaan zonder de code te weten. ik eerst himmel flippen, bij die mensen t boekje gaan halen enzo maar daar stond geen oplossing in, dus toen moest ik alle codes gaan zitten uitproberen. gelukkig was de code 506, net iets over de helft van het aantal codes dus ben ik dr niet superlang mee bezig geweest, maar men k was echt boos op mezelf. k ga nu ff bijlezen en dan maar vast beginnen met inpakken...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!