Wow t forum moet wel erg (lang) plat hebben gelezen, al sinds gistermiddag niets meer hier gepost!
:-\
Maar goed nu werkt het geloof ik wel weer aardig!
Was weer een leuke afl he gister?? Vonk wel... Met die liedjes zingen haha. En mijn mol-vanaf-het-begin-Elise begint zich ook steeds molliger te gedragen, das wel mooi!
Het zou toch wat zijn zeg, mocht zij het echt zijn... dan zou ik zowaar voor het eerst in mn leven sinds de eerste afl de goeie mol hebben
(naja, had ik bij CMC ook, maar toen ben ik later n paar keer geswitcht
en nu niet!). Ik zat wel heeeeel erg in spanning, toen alleen Ferdi, Rene en Elise nog ingetypt moesten worden
, want Rene is mijn winnaar... gelukkig ging Ferdi dr idd uit! (sorry Ferdi
) Ik had alleen eik gedacht dat Chandrika dr eerder uit zou gaan, omdat wij anders als kijkers nu al zeker zouden weten dat zij de mol niet kan zijn
omdat Fer altijd zo fanatiek op haar gestemd had. Dus ik dacht dat ze die teksten van Ferdi zoals 'I always stem on Chandrika' nooit uit zouden zenden als hij er
eerder uit zou gaan dan Chandrika... Toch wel dus. Nou groot gelijk, het zou superjammer zijn van al die grappige uitspraken van m!
Ik ben nu errug benieuwd naar Fers reactie in de terugblikafl...!!
Verder heb ik gisteren mn hele middag besteed aan het bewerken van alle overige foto's van mn voorstelling vorige week vrijdag (en dat ondanks al jullie succeswensen voor het leren
), kostte echt gigaveel tijd voor ik ze enigszins toonbaar op internet had weten te zetten!
En toen bleek de ene computer ook nog ns donkerder te zijn ingesteld dan de andere, waardoor ik de foto's dus te licht had gemaakt
en waardoor bovendien de zwartgemaakte rode oogjes er nu supersupernep uitzien
. Maar goed, ik ben het nu hemaal zat, het zijn bijna 50 foto's dus ik ga niet nog eens opnieuw bewerken
en ik zal jullie ook de site geven in het fototopic.
Gelukkig is het prachtig weer zo te zien
dus dat gaat helemaal goedkomen vanavond! Kheb dr echt superveel zin in! Eerst (mss
) nog ff leren, en naar jp, das ook leuk
. Hoop dat we weer eens met zn allen zijn.
Fijne dag iedereen!