Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465379 keer)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9500 Gepost op: 1-05-2003, 23:19:52 »
Bedankt voor het warme onthaal!!

Annemieke, ik zal eens even in mijn persoonlijke reportoire kijken of ik nog een enigzins respectable lees: niet donderdag, vrijdag, zaterdag of op een andere feestavondgenomen foto kan vinden... Dan moet ik 'm inscannen of zo daar zal vast wel een hulptopic voor bestaan, zoniet SCHANDE!! Want ik als echte wizzkid (not. :-\) heb geen flauw idee hoe ik het anders moet doen... Een foto scannen, dan krijg je toch .jpg is het nie?? Maar ja, ik zal wel 's even kijken of ik iets voor mekaar kan toveren.

En Malcolm, om je even gerust te stellen... Ook ik zal hier even melden dat ik sinds het begin deze week officieel superallergisch ben voor KATTEN, jawel... ik scoor een 6 op de schaal van 4 volgens meneer de allergoloog en die zal er wel verstand van hebben neem ik aan. Ook nog een ernstige vorm van hooikoorts dus lang leve de lente! Hatsjoe

Vandaag nog even uitgeslapen van de kon(n)igin(n)e(n)nacht en -dag wat een %*%* woord perikelen. Dus vandaag niet echt veel interresants gedaan behalve werken bij de AH. Ik kijk dan ook weer vol verwachting uit naar mijn salaras van a.s. volgende week donderdag. Dan krijg ik maar liefst een hele hoop vakantiebonustoeslag extra erbij gestort op mijn bodemloze studentenrekening.

Voordat ik het vergeet. Ik heb dan eindelijk besloten om mijn rekening nog verder te terorriseren en op dit moment besluit ik de woorden die ik niet meer kan spellen niet meer te gebruiken. Uch en naar Pinkpop te gaan... Alleen de maandag wel te verstaan voor het lieve sommetje van 60 (ZESTIG) euro,-. Maar het is de moeite, om mijn schande van een paar jaar geleden goed te maken. Manu Chao concert in 013 Tilburg my hometown missen :'(.

Eigenlijk kan ik nog een uur verder lullepraten maar dat doen we dan morgen wel weer of overmorgen of vannacht. Morgen weer vroeg op en dan werken het zou verboden moeten worden in de vakantie nog wel en dan 's avonds voetballen maar dat is van latere zorg.

So,

Wat rest... Oogjes toe, snaveltjes dicht cut the crap

Welterusten.

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #9501 Gepost op: 2-05-2003, 09:48:19 »
O ja, ben het belangrijkste eigenlijk nog vergeten...

[size=10]De groetjes van Debbie aan iedereen hier in de bar en omstreken![/size]

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9502 Gepost op: 2-05-2003, 11:19:07 »
Hallo, ik kom ook even langs.
Ik heb weer wat drukke dagen achter de rug met allerlei afspraken en bezoeken. Ik rij in Brussel en omstreken toch makkelijk 100 km per dag, dus een fiets of openbaar vervoer zit er voor mij niet echt in. En als ik het hier zo lees, zijn fietsen toch wel gevaarlijke dingen (in Brussel fietsen, is overigens een beetje zelfmoord plegen).
Vandaag is het even stilte in mijn agenda-storm. Donderdag 1 mei is namelijk feestdag in België (dag van de Arbeid: en dan hebben we vrij. Logisch, hé). En tussen die feestdag en het weekend neemt half België natuurlijk verlof.
De Belgische bevrijding had plaats in de herfst van 1944, dus dat vieren we nu niet.

Gelukkig ben ik niet allergisch voor katten, want we hebben er momenteel 5, waarvan 2 drie weken geleden geboren zijn (Annemieke: kleine poesjes is zoiets als jonge eendjes  ;) en Bernadette zit er dan ook ieder vrij moment mee te spelen en naar te kijken. Per week één filmrolletje foto's.
Bernadette is naar haar werk en ik zit nu thuis te wachten tot de moederpoes wel wil terugkomen van haar wandeling, zodat ik naar mijn werk kan.
(ik heb dus twee banen, hé: eentje op de alarmcentrale en een als "zelfstandige" waar ik mijn eigen uren regel).
Ooh ja, voor wie ze nog kent: zaterdagavond ga ik naar het Boogietown-festival dat hier in de buurt wordt gehouden en daar komt Golden Earring nog eens optreden !
Tot later

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9503 Gepost op: 2-05-2003, 12:16:03 »
Goeiemiddag!

Pff, tis alweer vrijdag... Nog maar un paar dagen en dan al weer naar school :o
Heb vanochtend al ff wat voor school gedaan en piano gespeeld, want ik ga zo met 'n vriendin naar de stad! :) Mss dat ik nog un shirtje koop ofzo, en gewoon ff rondkijken... ;) Dr is ook markt dusja!

Leuk dat Debbie zich zo vermaakt in Italië, was ook wel te verwachten ja...!
Annemieke, veel succes met leren vandaag! ;)

Ik moet nu nog ff snel eten, lenzen in doen en mn haar doen voor ik weg ga,,, Doeiii :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9504 Gepost op: 2-05-2003, 12:42:45 »
Hallootjes,

Wilde ik vandaag eigenlijk om half elf beginnen met leren ::) (leek me wel een redelijke tijd...), ben ik natuurlijk weer in slaap gevallen nadat ik om kwart voor 9 wakker ben gemaakt en werd ik pas om half 12 weer wakker van de telefoon ::). Dusseh tis nu al half 1 geweest, maja kon me vandaag toch niet beheersen om eerst ff hier gedag te zeggen...

Annemieke, ik zal eens even in mijn persoonlijke reportoire kijken of ik nog een enigzins respectable lees: niet donderdag, vrijdag, zaterdag of op een andere feestavondgenomen foto kan vinden... Dan moet ik 'm inscannen of zo daar zal vast wel een hulptopic voor bestaan, zoniet SCHANDE!! Want ik als echte wizzkid (not. :-\) heb geen flauw idee hoe ik het anders moet doen... Een foto scannen, dan krijg je toch .jpg is het nie??
Mooi zo, ben benieuwd! ;)
Volgens mij wel ja... en een jpg-file die kleiner is dan 100 kb kun je zo als bijlage toevoegen bij een bericht op het forum... dus hartstikke simpel. En je hebt toch vast wel Photoshop oid om een plaatje mee te verkleinen / om te zetten in jpg...?

Gelukkig ben ik niet allergisch voor katten, want we hebben er momenteel 5, waarvan 2 drie weken geleden geboren zijn (Annemieke: kleine poesjes is zoiets als jonge eendjes  ;)
*gilgil*poingpoing* jaaaaaaa dat weet ik, laat zien dan die foto's!!! AHHHHHHHHHH :D ;D

Annemieke, veel succes met leren vandaag! ;)
zucht, ja, dank je... ::) blegh heb dr echt geen zin in, naja, ik ga beginnen met Grieks, want dat heb ik al uhm gisteren over twee weken ::)...

Oja btw Lowpro, ik ken iemand die bij de Golden Earring op school heeft gezeten... naja lekker boeiend magoe, ik heb dus wel eens van ze gehoord, jaja! ;) En ze waren toch laatst ook bij Kopspijkers?

Knudde, thnx voor de groetjes van Deb :D! Als ze nog eens belt oid, doe haar dan maar de groetjes terug van mij he! ;)

En nu kom ik dr dan echt niet meer onderuit... hopelijk pas tot vanavond (dan heb ik me in kunnen houden ::) ;)).

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9505 Gepost op: 2-05-2003, 12:57:32 »
Volgens mij wel ja... en een jpg-file die kleiner is dan 100 kb kun je zo als bijlage toevoegen bij een bericht op het forum... dus hartstikke simpel. En je hebt toch vast wel Photoshop oid om een plaatje mee te verkleinen / om te zetten in jpg...?

Ja, logisch...  :-\
Maar, ik ga nu echt een serieuze poging wagen om het alsnog te laten slagen.  :)

Alleen ik weet niet of ik dat nog ga halen, want mijn pa zijn fiets is gejat en mijn band is lek, maar ik moet vanavond wel naar het voetballen. Dus ik dacht, ik ga wel op de fiets van mijn pa, maar ja, dat gaat dus niet. En aangezien ik twee linkerhanden heb werkt dat niet zo snel... dus, ik zal toch prioriteiten moeten stellen. (Foto!!!  ;D)

Nou, ik zal vanaf nu, 1 uur, beginnen met het proberen een foto erop te krijgen, dus jullie zien vanzelf wel hoelang ik daarmee bezig ben geweest.

Groetjes en veel plezier vandaag nog!

Edit: Verder wil ik nog iedereen er nog even op attent maken dat ik sinds heden, met hééééééél veel hulp van Compuart, in het smoelenboek aka fototopic te vinden ben... en ja, het was laat.

« Laatst bewerkt op: 2-05-2003, 13:37:08 door intikker »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9506 Gepost op: 2-05-2003, 17:39:36 »
Jaja hebbet gezien Intikker... leuke foto's hoor :). Doet me eraan denken dat ik nog steeds een hele hoop foto's moet bewerken van mn voorstelling vorige week... ::) zucht.

Naja ik heb toch redelijk wat gedaan vandaag hoor :), voornl natuurkunde, waarom ik daarmee begonnen ben is me een raadsel ??? ::) want dat examen heb ik als allerallerlaatste, op, jawel: 26 mei... ::) Naja kheb ook iets gedaan aan Grieks, dat ik dus als allereerste heb. Magoe. Ook weer niet echt gigaveel gedaan, maja.
Vanavond maar weer eens de telefoonrekening plunderen :) ;D.

Hm, jullie nog iets te vertellen...? Nie echt druk hier he... :-\

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9507 Gepost op: 2-05-2003, 18:43:25 »
Hallo hallo,

Het is weer weekend (voor mij althans) en maar liefst drie dagen aangezien ik maandag ook vrij ben, HEERLIJK!

Ow Lowprofle, jonge poesjes, die wil ik ook wel zien. Onze kat ligt nu bij mij op schoot. Erg lastig met typen, maar ja  ::). Ik heb al eens ooit een foto van hem hier gepost. Op pagina 6 ofzo van de bar (niet gaan kijken, want ik weet het helemaal niet hoor).

Ik heb net lekker frietjes gegeten en nu zit ik lekker wat te relaxen. Ik moet er aan denken om dadelijk te stemmen in de pool, want dat vergeet ik vast morgen. Ben toen straks ook nog onder de zonnebank geweest, dus ik ben klaar voor het weekend.

Heren van het organisatiecommite voor de mfd: wanneer begint de inschrijving. Nou kan ik eens komen en dan hoor ik niks (of heb ik iets gemist, dat zou ook kunnen natuurlijk).

Ik ga in ieder geval eens de rest van de posts lezen en de foto van Intikker bekijken  ;D.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9508 Gepost op: 2-05-2003, 19:10:27 »
Heren van het organisatiecommite voor de mfd: wanneer begint de inschrijving. Nou kan ik eens komen en dan hoor ik niks (of heb ik iets gemist, dat zou ook kunnen natuurlijk).
Elmar komt tegenwoordig niet meer op het forum vanwege zijn huiswerk, en Daans adsl is momenteel kapot. Gisterochtend kon hij nog wel internetten via een inbelverbinding maar vandaag heb ik m iig de hele dag nog niet online gezien, jullie...? :-\ Maargoed ik ben van plan hem zo te bellen (weet niet zeker of t dr van komt maja) en dan zal ik daar ook wel even naar vragen :).
edit: smsje gekregen, hij kan idd al 2 dagen niet internetten...

Wie dr verder nog bij de organisatie horen weet ik niet... Comp en Malc toch vast ook wel gewoon??

« Laatst bewerkt op: 2-05-2003, 19:47:53 door Annemieke »

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9509 Gepost op: 2-05-2003, 20:35:54 »
Goeieavond!

Heb lekker gewinkeld vandaag, nix gekocht helaas... Je wou tog denken dat je in al die winkels wel un koel shirtje kan vinden, niet dus... We zijn dus wel veel winkels langs gegaan ::) Best wel vermoeiend op un gegeven moment dus hebben we ff ijsje gegeten bij de Australian :) Voorderest niet egt iets boeiends gedaan, nog ff naar de bieb geweest en het Fellowship of the Ring, dus in het Engels geleend, ben benieuwd of ik dat un beetje kan volgen... ::)

Dr is niet egt veel gepost he vandaag :-\ Niet mega-weinig ofzo, maar ook weer niet egt veel...

Btw: leuke foto's Intikker! Blij dat het uiteindelijk tog gelukt is :P

Doeiii allemaal :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9510 Gepost op: 2-05-2003, 20:39:56 »
aach lowprofile, die poesjes klinken echt cute :)
knudde, leuk om te horen dat debbie t naar dr zin heeft :)

ik ben vandaag erg druk geweest, eerst vanmorgen vroeg naar de ikea met mn moeder, twee lampjes voor op mn kamer gekocht en verder nog wat zooi. toen kwam ik net om 11 uur weer thuis, snel nederland 1 aangezet en widm gekeken. GEORGE!!! hahaha ik was echt blij joh ;D werd weer himmel vrolijk, het hele widm gevoel van vorig jaar weer terug, al op het moment dat hij de roltrap op kwam ;D
njah, daarna moest ik me haasten met eten, want moest de trein hebben van half 1 en moest eerst nog naar t station. k had nl. in rdam met een vriendin afgesproken. eerst zijn we wezen winkelen, en toen naar liever verliefd geweest. echt een leuke film zeg! daarna besloten we nog maar n film te gaan kijken, dus hebben we kaartjes gekocht voor maid in manhattan die 20 minuten later begon. ook best een leuke film :) toen was ik om ongeveer half 8 weer thuis, ff nog n stuk widm herbekeken, mail gecheckt enzo en toen hier ingelogd :)

iedreen nog n hele fijne avond he!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9511 Gepost op: 2-05-2003, 21:36:45 »
ciao !!!

here Debbie from la bella italia (ofzo)
kben op een dom (sorry) qwertybord aant typen dus da gaat wa moeizamer dan normaal.

Bedankt voor de groetjes, Knudde had ze al gedaan!!!

tis ier supersupersuperwarm, ik ben superrood (vandaag min 30 graden) en het is onmogelijk iets met lange mouwen te dragen om me te berschermen, want dan  val je flauw van de hitte
kben hier goed terechtgekomen en tis megaleuk.
kga jullie nu laten want er is volk, de rest lees ik dinsdag wel bij en vertel ik jullie zeker

dikke zoen  :-*, A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9512 Gepost op: 3-05-2003, 02:03:29 »
Grmbl...  >:(

Er was helemaal niets aan in de stad... Kom ik daar om 12 uur aan, blijkt iedereen of al naar huis te zijn, of zoveel gezopen te hebben dat er geen -PIEP- meer aan is... Maar ja, dan moet ik me maar weer vermaken op dit forum hierzo. Morgen alleen weer om 8 uur beginnen met werken, dat is toch wel een minpunt, maar, als ik het positief bekijk heb ik zo nog 5 uurtjes om te slapen...

Welterusten!!

Gr. Intikker

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9513 Gepost op: 3-05-2003, 11:19:41 »
Zie je wel Doris dat het de moeite waard was om te wachten met bijlezen, die verrassing? ;)

Ik moet vandaag weer hard gaan leren, of naja, 'weer'... ::) Eik weer wat te laat opgestaan, en te lang gedoucht enzow :-\ maja. En dan nu weer eerst hier reageren jaja ;).

vandaag min 30 graden
min 30 graden?! :o waar zit je, op de Noordpool of zo? :P :P

Slecht nieuws about Sterretje, kheb m gisteravond gesproken, en hij moet zijn adsl-kastje opsturen om dan een nieuwe opgestuurd te krijgen... ::) Dat kan dus nog wel even gaan duren :-\.

Oja over die poesjes gesproken Lowpro... ik heb vannacht over jonge poesjes gedroomd ;D dan alleen dat een vriend van me ze had, heeft dr mss ook mee te maken dat een andere klasgenoot van me elk moment jonge hondjes kan krijgen... hm, moet eens vragen of ze al geboren zijn :). Maar goed toch wel grappig dat ik daar over droom omdat jij t drover had ;).

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9514 Gepost op: 3-05-2003, 12:45:07 »
jah annemieke, t was zeker de moeite waard om niet bij te lezen :) succes met leren he!

maar... nu baal ik wel heel erg! mn vader kon kaartjes krijgen voor de premiere van onze jeugd, das n toneelstuk dat draait in t oude luxor met katja schuurman, johnny de mol en teun kuilboer. echt onwijs kick, de premiere :D das dus met allemaal BN'ers enzo, echt lol, maar t probleem is dat t donderdag as is, en dan zit ik in berlijn. echt zo jammer, het had me wel kick geleken :D njah, nu gaat t dus niet door en k vind dat nooit leuk als er leuke dingen zijn maar ik kan dr niet heen omdat k niet kan  :-\

k ben echt supermoe nu, heb vanmorgen om 10 uur gesport, echt onwijs vroeg voor mijn doen. k ga ff bijlezen hier, al is dr niet erg veel gepost.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9515 Gepost op: 3-05-2003, 13:05:23 »
Hoi!

Ik ben al actief geweest vanmorgen. Ben al gaan sporten, goed he?
Zo meteen gan ik met mn vader en mn broertje naar de kermis in Aken. Dat is hier vlak over de grens in Duitsland. Daar is een oude en vrij grote kermis. Altijd wel leuk, met heel veel eetkraampjes en bier tenten (nee, ik ga dus nooit ergens in). Ik verheug me al op een lekkere worst of een 'Backfisch', lekkere vette gefrituurde vis.

Vanavond feestje en dan morgen vroeg om 10.00 uur naar het voetballen kijken. Dan moet ik me dus echt inhouden vanavond, want drank en op tijd opstaan gaan bij mij niet samen  ::).

De mol moet ik niet vergeten op te nemen natuurlijk en zo snel mogelijk kijken als ik tijd heb en weer aanspreekbaar ben.

Fijne dag allemaal!

Groetjes Ovide

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9516 Gepost op: 3-05-2003, 15:11:27 »
Goeiemiddag!

Sportief hor Doris en Ovide, om zo vroeg al te gaan sporten... Knap ;)
Ik heb vanochtend niet egt nuttige dingen gedaan, met de hond gelopen, wat muziekstukken ingeplakt en heb me verdiept in Ierland waar we dit jaar op vakantie gaan! :) Jaja, dat weten we al wel un paar dagen, waar we dit jaar heen gaan ::)

Ga zo ff naar de dierentuin hiero, heb dr niet zo onwijs zin in, ben er al 100x geweest maar oke... Het nieuwe gedeelte is wel leuk denk ik, nog maar 1x geweest...

Doris, wat jammer dat je niet naar de premiere kan! Berlijn is vast ook erg leuk, maar altijd jammer dat twee leuke dingen samenvallen  :-\
Annemieke, weer veel succes met leren! ;)
Ovide, veel plezier vanavond op 't feestje en niet te veel drinken dan he...  :P
Leuk om ff wat van Debbie zelf te horen, ben jaloers op je zeg! 30 graden... hmm

Kom strax wel weer langs, doeiii  :-*

« Laatst bewerkt op: 3-05-2003, 15:12:34 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9517 Gepost op: 4-05-2003, 10:30:14 »
Wow t forum moet wel erg (lang) plat hebben gelezen, al sinds gistermiddag niets meer hier gepost! :o :-\

Maar goed nu werkt het geloof ik wel weer aardig! :D Was weer een leuke afl he gister?? Vonk wel... Met die liedjes zingen haha. En mijn mol-vanaf-het-begin-Elise begint zich ook steeds molliger te gedragen, das wel mooi! :D Het zou toch wat zijn zeg, mocht zij het echt zijn... dan zou ik zowaar voor het eerst in mn leven sinds de eerste afl de goeie mol hebben ;) (naja, had ik bij CMC ook, maar toen ben ik later n paar keer geswitcht ::) en nu niet!). Ik zat wel heeeeel erg in spanning, toen alleen Ferdi, Rene en Elise nog ingetypt moesten worden :o, want Rene is mijn winnaar... gelukkig ging Ferdi dr idd uit! (sorry Ferdi ::)) Ik had alleen eik gedacht dat Chandrika dr eerder uit zou gaan, omdat wij anders als kijkers nu al zeker zouden weten dat zij de mol niet kan zijn ::) omdat Fer altijd zo fanatiek op haar gestemd had. Dus ik dacht dat ze die teksten van Ferdi zoals 'I always stem on Chandrika' nooit uit zouden zenden als hij er eerder uit zou gaan dan Chandrika... Toch wel dus. Nou groot gelijk, het zou superjammer zijn van al die grappige uitspraken van m! ;) Ik ben nu errug benieuwd naar Fers reactie in de terugblikafl...!! ;)

Verder heb ik gisteren mn hele middag besteed aan het bewerken van alle overige foto's van mn voorstelling vorige week vrijdag (en dat ondanks al jullie succeswensen voor het leren ::) :-[), kostte echt gigaveel tijd voor ik ze enigszins toonbaar op internet had weten te zetten! >:( En toen bleek de ene computer ook nog ns donkerder te zijn ingesteld dan de andere, waardoor ik de foto's dus te licht had gemaakt ::) en waardoor bovendien de zwartgemaakte rode oogjes er nu supersupernep uitzien ::) :-X. Maar goed, ik ben het nu hemaal zat, het zijn bijna 50 foto's dus ik ga niet nog eens opnieuw bewerken >:( en ik zal jullie ook de site geven in het fototopic.

Gelukkig is het prachtig weer zo te zien :D dus dat gaat helemaal goedkomen vanavond! Kheb dr echt superveel zin in! Eerst (mss ::)) nog ff leren, en naar jp, das ook leuk :). Hoop dat we weer eens met zn allen zijn.

Fijne dag iedereen!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9518 Gepost op: 4-05-2003, 11:59:25 »
Goeiemorgen! nu nog wel net iig

Pff, eindelijk doet 't forum het weer! Heb gister wel tig keer geprobeerd erop te komen... ::)
Erg leuke aflevering weer gister, niet de best aflevering, alhoewel... Ferdi ging er uit natuurlijk! :) Ik was un beetje hyper toen ie eruit ging, op de bank springen enzo... Vond die deal van Ferdi met Elise wel erg stom, maarja...

Iedereen heel veel plezier met de bbq strax! Hoop voor jullie dat het zulk lekker weer blijft...

Doeghh :-*

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9519 Gepost op: 4-05-2003, 12:06:06 »
leuke afl. gisteren! ik vond vooral het einde met die liedjes erg grappig (elise kan wel mooi zingen trouwens!). ook wel lol toen ferdi er helemaal beduusd uitging, maar er nog steeds van overtuigd leek te zijn dat chandrika de mol is...

iedereen die vanmiddag/vanaaf naar de bbq gaat, alvast veel plezier!