Haihaiii
Voor mijn doen erg laat pas hier
maar ik heb wel een erg gezellige dag gehad. Hele dag met/bij 'die twee vrienden van cabaret' (menn kan ik geen leukere benaming bedenken... naja een paar van jullie weten hun namen wel maja
) geweest
, ben net thuis. Vanochtend met 1 van beide naar de rommelmarkt geweest hier in Gouda, niezo erg bijzonder (niks gekocht of zo) maar we hadden wel erg geluk dat we net voor de regen binnen waren!
's Middags met zn 3en bij een van hen rondgehangen, weer een hoop films e.d. gekeken as usual...
Fantasia 2000 (op de computer), een paar Friends-afl (op de computer en op tv), Simpsons (op de computer en op tv) en later hebben we ook nog maar even een dvd gehuurd
nl 'One hour photo'. Ik hoopte wel dat ie niet te eng zou zijn, na, het was te overleven, er zat wel 1 verschrikkelijk moment in
en daarna was ik de hele tijd bang dat dat terug zou komen maar dat gebeurde niet... En je denkt ook voortdurend dat de hoofdpersoon iemand gaat vermoorden en ook al doet ie dat uiteindelijk net niet, het idee dat ie dat gaat doen is ook wel eng :s. Haha maar ik ben ook wel erg een watje natuurlijk
dusseh glukki had ik 2 handen om vast te houden
. Verder hebben we wat gemsnd... Niet zo enorm boeiend dus of zo maar wel altijd gezelli natuurlijk.
Weet je iig wat je de volgende keer moet doen. Gewoon een stok tussen z'n spaken
over stok tussen spaken gesproken, we fietsten terug van de videotheek en toen had een van de jongens opeens
zijn voet tussen zn spaken
:s erg vreemd hoe ie dat voor elkaar krijgt, maar ja wel slag in zn wiel dus moest ie vanavond ook opgehaald worden en dat was weer handig voor mij want toen kon ik natuurlijk ook wel ff meerijden
.
nu heeftie een hele bos haren doorgeknabbelt en heeft mijn moeder een heel deuse korte haarpluk voor haar ogen hangen.
haha Fien, dit begint al een btje op Fien-language te lijken
...
Ga nog maar ff voetbal kijken denk ik (of heel zinnig praten met Annemieke en Co )
haha, jaja, was wel leuk toch, praten met de "co"...?
Maarre zo irritant zijn ze normaal echt niet hoor...!!
Naja je kunt ze toevoegen... een van de twee kan wel echt niet typen
zoooo supersloom wij werden dr allebei hemaal gek van
en hij wilde ons toch per se niet laten typen haha, maar later hadden wij het toetsenbord veroverd >
.
Hmmmnou dat was mijn verslag van vandaag wel weer, ik denk dat mn vader de comp wel weer nodig heeft. Dus ga maar eens naar bed, ik moet morgen mijn 'Natuurde Samengevat'-boekje ophalen, dat is eindelijk eens aangekomen bij de boekhandel
.
Chriz, was de film nog leuk?
Welterusten allemaal,
liefs, Miekje