Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465373 keer)

Offline idefix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9460 Gepost op: 29-04-2003, 13:56:31 »
oooo het lag dus niet aan mijn verbinding...... 8)

vervelend compuart... zo is de lol er snel af durf ik te wedden.

waar is mijn avatar gebleven ?????

« Laatst bewerkt op: 29-04-2003, 13:57:36 door idefix »
we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9461 Gepost op: 29-04-2003, 16:01:36 »
haiiihaiii
zo, ik ben weer thuis, dus dat rood is nu dan ook wel genoeg geweest denk ik zo. Vanochtend bij Fieneke wilde ik ook nog even iets posten, maar de site deed ontzettend raar (idd heb ik ook 2351 vaste bezoekers online zien staan :o ::)) en ik dacht nog dat het aan haar rare computer lag maar dat was blijkbaar niet het geval. Ook de veranderde 'reageer'- en 'nieuw'-knopjes hadden dus niets met haar comp te maken.
Kheb vandaag dat rokje aangedaan dat ik gister gekocht heb. Kben dr wel tevreden mee, maar ik ben dat toch echt niet gewend zeg, vraag me ook af of ik dr wel mee kan fietsen :S (ben nl van het station gelopen, omdat ik 3 euro uit kon sparen door mn fiets thuis te laten ;)). Heb btw ook nog jonge gansjes (uit de trein) en jonge meerkoetjes (in Gouda) gezien :).

Han, gefeliciteerd met je moeder!  
Anne-Marie, wast leuk int zwembad en bij atletiek enzow?
Malcolm: wow, das schrikken zeg :-\ gelukkig is het toch nog redelijk goed afgelopen. Beterschap nog!

Hm, met al die msnvensters schiet dit niet echt op... klaar het hier even bij...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9462 Gepost op: 29-04-2003, 16:11:09 »
klaar het hier even bij...
Oeh, dat ik Annemiek toch een keer mag betrappen op een foutje...! ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Fieneke

• Forumlid
« Reactie #9463 Gepost op: 29-04-2003, 16:20:19 »
hallootjes!!

eindelijk lukt t me om iets te posten!!! of in ieder geval al zo ver te komen dat ik wat kan gaan typen. macje is echt een ramp vandaag!! ::)

k heb vandaag echt nog niks nuttigs gedaan. een beetje thuishangen... msnnen, wat piano spelen en natuurlijk tevergeefs proberen hier wat te posten... maar t schijnt te gaan lukken. :)

k heb nog steeds geen avatar! maar dat komt nog wel natuurlijk... k moet m eerst nog een beetje aanpassen. dus ik moet t nu nog maar ff zonder stellen.  k wou m met photoshop bewerken maar dat is dan weer te moeilijk voor macje, hij is een paar keer blijven hangen en ik probeer t niet nog eens.  ik moet m dan maar opnieuw inscannen in een ander formaat.

adieje, ut fieneke :P

Bij echte liefde is de kleinste afstand te groot en de grootste afstand overbrugbaar

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9464 Gepost op: 29-04-2003, 16:23:38 »
He Fieneke, niet gelijk je Mac de schuld geven hoor ;) Niemand kon erop, lag weer aan de server :-X

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9465 Gepost op: 29-04-2003, 16:33:06 »
Fieeeeeeeen!! Het is je gelukt!!! :D :D Goed van je hoor ;) (en van je computer...)

Enne dat de site vanochtend zo raar deed lag dus niet aan jouw computer hoor... dus dat valt dan alweer mee (tsja of tegen, tis maar hoe je het bekijkt he... ::))

En Tijger, goed van je hoor ;) ;D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9466 Gepost op: 29-04-2003, 17:38:12 »
Een goede avond jong en lui! (haha wat ben ik weer grappig *hoofdschudden*)

Fieneke: wat leuk dat er nu een mede-Heerlenaar op het forum rondzwerft. Vertel eens iets meer over jezelf als je wil... :D

Han: gefeliciteerd met je moeder. Is alles weer goed met haar been trouwens?

Vlaming: proficiat met je zus!

Malcolm: wat een schrik! Heeft degene die tegen je op reed wel zn excuses aangeboden ofzo, of hoe gijng dat. Tand door de lip is pijnlijk, je hebt het gevoel alsof je zo'n hele grote lip hebt die op en neer beweegt als je praat. Mijn advies: goed koelen. Veel sterkte ermee!  :-*

Vandaag deel 2 van de cursus omgaan met agressie. Het was wel heftig moet ik zeggen, maar ik heb er denk ik wel iets aan. In ieder geval is me duidelijk geworden dat ik niet beleefd hoef te doen tegen ensen die dat ook niet tegen mij zijn. Klinkt misschien als een open deur, maar in de praktijk werkt dat bij mij dan toch anders. Ik heb me voorgenomen om eens te proberen of het werkt in ieder geval.

Verder ben ik nu moe, maar morgen kan ik wat langer slapen (lekker vrij!). Dan kijken of mn vriend kampioen wordt met voetballen. Dan nog twee daagjes werken en het is weer weekend! Jeej!

Ik ga een hapje eten, de soep heb ik al opgegeten voor de computer. De rest eet ik maar voor de tv  ;D, ik ben nu even alleen thuis.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9467 Gepost op: 29-04-2003, 18:00:57 »
felicitaties aan je moeder han13...blijkbaar verjaart ze op dezelfde dag als m'n zus!  :)

Proficiat dan met je zus vlaming!  :)

Han: gefeliciteerd met je moeder. Is alles weer goed met haar been trouwens?

Gelukkig kan ze weer alles en hoef ik niet meer elk rotklusje hier in huis te doen.  ;D  Och ja, zo erg vond ik dat niet, maar 't is erg fijn dat ze nu weer zelf alles kan pakken en dat ik dus niet voor ieder klein dingetje hoef te komen omdat ze zelf niet kan opstaan.

Ik ben de middag gelukkig weer doorgekomen. Er kwam al wat bezoek voor m'n moeder, waaronder 'n tante van m'n moeder die altijd heel druk is. Ze hield weer niet op met praten en niemand kon er tussen komen. 't is echt 'n rust nu hier in huis nu ze weer weg is.  ;)

Ik ga zo gewoon effe trainen, want er is toch nog geen ander bezoek. We hebben toch maar 'n half uur training vanavond, alleen om onze wedstrijddans te oefenen, dus dan ben ik wel weer op tijd terug voordat 't meeste bezoek arriveert.

Ik wens iedereen bij deze vast 'n fijne avond, want ik weet niet of 't me nog lukt om langs te komen.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9468 Gepost op: 29-04-2003, 19:34:15 »
Er kwam al wat bezoek voor m'n moeder, waaronder 'n tante van m'n moeder die altijd heel druk is. Ze hield weer niet op met praten en niemand kon er tussen komen.
hmmm, dit klinkt lichtelijk bekend... ;D :P

Succes en veel plezier met oefenen vanavond Han!

Ja leuk he Ovide dat ik Fien hierheen gesleept heb :P. Verwacht alleen niet dat ze errug actief gaat worden want daar is haar computer fysiek niet toe in staat... ::) Als het goed is is ze op dit moment ook aan het proberen iets te posten, dat zei ze althans daarnet op msn, maja, dat kan dus wel even duren...

Zeg mensjes, hebben jullie btw mijn nieuwe superleuke avatar gezien?? :D Met veel dank aan Sterretje! :-*

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9469 Gepost op: 29-04-2003, 19:44:50 »
Hallo!

Fieneke welkom op het forum! :D

Ovide, de man op de fiets heeft heel netjes zijn excuses aangeboden en zijn kaartje afgegeven.
Mijn lip is nu nog dik. Vannacht nog pijn, maar is die wel aardig gezakt. Ik heb het idee dat het wel snel geneest. Mijn pols doet nog een beetje pijn.

Zo'n cursus is vast handig tegen "agressieve" fietsers die je willen aanrijden.  ;) ;D

Han, veel plezier met trainen!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9470 Gepost op: 29-04-2003, 20:07:38 »
Hallo!

Ovide, de man op de fiets heeft heel netjes zijn excuses aangeboden en zijn kaartje afgegeven.
Mijn lip is nu nog dik. Vannacht nog pijn, maar is die wel aardig gezakt. Ik heb het idee dat het wel snel geneest. Mijn pols doet nog een beetje pijn.

Succes met je verwondingen. Weet je iig wat je de volgende keer moet doen. Gewoon een stok tussen z'n spaken ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9471 Gepost op: 30-04-2003, 00:22:09 »
De meeste van de gasten op de verjaardag van m'n moeder zijn inmiddels naar huis. Er zijn nu alleen nog 3 zusjes van m'n moeder met hun man. Gelukkig is 't nu wat rustiger, want als m'n hele familie hier is (wat net dus ook 't geval was) dan is 't echt ontzettend druk. Ik heb nu eenmaal 'n hele drukke familie......wel gezellig overigens.  :)

't was voor mij ook 'n drukke avond. Ik heb de hele tijd op en neer gerend om iedereen te voorzien van drinken en om hapjes te maken en zo. Daarom ben ik ook ontzettend moe nu, maar ik blijf nog wel effe op om dadelijk mee op te ruimen.

Truste alvast en tot morgen straks na 't slapen.  ;)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9472 Gepost op: 30-04-2003, 13:41:19 »
Koninginnedag en het regent hier als de (censuur). Bwah!  :-\ maar vanavond gaan we sowieso 'van god los'

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9473 Gepost op: 30-04-2003, 14:38:22 »
Heej!

Anne-Marie, wast leuk int zwembad en bij atletiek enzow?
Jahor! :) 't was erg leuk en gezellig in 't zwembad, wel druk maar dat werd later gelukkig wel wat minder. Voorderest had me vriendin het leuk gehad in Griekeland! Daarna geatletiekt, ook erg leuk, we hebben nu eindelijk te horen gekregen wat iedereen op de competitie moet doen, en ik moest eerst hoog/speer en estafette doen, alleen toen is dr nog ff geruild en nu moet ik ipv hoog, hordelopen! Das wel beter, alleen horde is egt zo'n stressnummer, zit je daar in de startblokken gaan ze schieten, ben ik altijd veels te laat weg en dan moet je un beetje over die hordes gaan springen :o Ach, ik heb nog maar 1x un hele horde-serie uitgelopen en dat was op de enige wedstrijd hordelopen die ik dus ooit heb gedaan... Dus veel ervaring met horde heb k nie, maarja, heb wel de bouw ervoor (lange benen) ;) Nu nog 1x trainen en dan de 1e competitiewedstrijd, eindelijk begint het atletiekseizoen weer un beetje :)

Heb vanmorgen TV gekeken, naar de koningin dus... Was wel grappig! Heb nu ook un afvinklijstjuh gemaakt met de dingen die ik allemaal nog voor school moet doen... Die is wel un beetje lang geworden helaas :-\

Nu maar aan de slag dus...

Doeghhh :-*

Btw: Leuke avater Annemiek! :D

« Laatst bewerkt op: 30-04-2003, 14:39:15 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Fieneke

• Forumlid
« Reactie #9474 Gepost op: 30-04-2003, 15:47:09 »
hallootjes,

heeeey, mijn computer doet t gewoon, en nog redelijk snel ook. tis een wereldwonder :)
k heb vandaag uitgeslapen tot half 1 en daarna heb ik de hele dag opt aterlier van mijn moeder gehangen. daar wast echt zoooo ongeloofelijk koud!!!. daar is geen verwarming en t regent door ::) nouja dikke jas aan dus.
mijn vogeltje (n dwergpapagaaitje) zit hier heel schattig bovenop t scherm. pas zat hij op t hoofd van mijn moeder, en die heeft altijd zijn knotje op haar hoofd. nu heeftie een hele bos haren doorgeknabbelt en heeft mijn moeder een heel deuse korte haarpluk voor haar ogen hangen. k kwam echt niet meer bij vant lachen. :D

bedankt voor alle welkom!!!

en annemieke. hoe dan ook. k probeer actief te blijven ook als macje t niet wil.

adieje, ut fieneke

« Laatst bewerkt op: 30-04-2003, 15:50:10 door Fieneke »
Bij echte liefde is de kleinste afstand te groot en de grootste afstand overbrugbaar

Offline kolko

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9475 Gepost op: 30-04-2003, 16:46:08 »
ze serveren geen eten en drank meer!!!!!!en ik heb HONGER

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9476 Gepost op: 30-04-2003, 20:07:12 »
Welkom Fieneke!
Leuk vogeltje heb jij! Kan je heel war euri op kapperskosten besparen!

Kolko, ook welkom hier. Je mag gewoon iets uit de koelkast pakken als je honger hebt hoor!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9477 Gepost op: 30-04-2003, 20:52:38 »
Hallo!

Ik weet het ik mag niet zeuren, maar een dagje vrij is eigenlijk ook net niks. het smaakt in ieder geval naar meer. Gelukkig nog maar twee daagjes tot het weer weekend is en dan tenminste een lang weekend voor mij (3 dagen).

Mn vriend is geen kampioen geworden met voetbal vandaag, want ze hadden verloren. slecht he. Wij extra gaan kijken in de regen... ::) Nou ja, maar hopen dat ze zondag dan kampioen worden. De laatste kans, want het is de laatste wedstrijd van het seizoen.

Verder ben ik nou heel erg moe, want ik was best vroeg opgestaan vanmorgen. Lekker op tijd naar bed dan maar. Mn vriend is nu nog naar het Nderlands elftal aan het kijken, ook niet echt een goed voorbeeld dus... ;D

Fijne avond allemaal!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9478 Gepost op: 30-04-2003, 21:58:06 »
Goeieavond!

Zoo, dr is hier weer veel gepost hier zeg! :o

Heb vandaag wel wat nuttigs gedaan, piano gespeeld en wat natuurkunde gedaan, loop nog maar 1 hoofdstuk achter ::) Voorderest nix boeiends gedaan...

Ga morgen ook maar weer hard werken en ff naar de dokter, voor een exceem-achtig-iets (of hoe je dat ook schrijft) op mn handen en voor mn neus want ik heb heel vaak 's ochtends un redelijk erge bloedneus, dus das ook nie egt normaal... :-\

Ga nog maar ff voetbal kijken denk ik (of heel zinnig praten met Annemieke en Co :P )

Tot morguh!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9479 Gepost op: 30-04-2003, 23:00:59 »
Haihaiii

Voor mijn doen erg laat pas hier ;) maar ik heb wel een erg gezellige dag gehad. Hele dag met/bij 'die twee vrienden van cabaret' (menn kan ik geen leukere benaming bedenken... naja een paar van jullie weten hun namen wel maja ::)) geweest :), ben net thuis. Vanochtend met 1 van beide naar de rommelmarkt geweest hier in Gouda, niezo erg bijzonder (niks gekocht of zo) maar we hadden wel erg geluk dat we net voor de regen binnen waren! :D 's Middags met zn 3en bij een van hen rondgehangen, weer een hoop films e.d. gekeken as usual... ;) Fantasia 2000 (op de computer), een paar Friends-afl (op de computer en op tv), Simpsons (op de computer en op tv) en later hebben we ook nog maar even een dvd gehuurd ;D nl 'One hour photo'. Ik hoopte wel dat ie niet te eng zou zijn, na, het was te overleven, er zat wel 1 verschrikkelijk moment in ::) en daarna was ik de hele tijd bang dat dat terug zou komen maar dat gebeurde niet... En je denkt ook voortdurend dat de hoofdpersoon iemand gaat vermoorden en ook al doet ie dat uiteindelijk net niet, het idee dat ie dat gaat doen is ook wel eng :s. Haha maar ik ben ook wel erg een watje natuurlijk ;) dusseh glukki had ik 2 handen om vast te houden ;). Verder hebben we wat gemsnd... Niet zo enorm boeiend dus of zo maar wel altijd gezelli natuurlijk.

Weet je iig wat je de volgende keer moet doen. Gewoon een stok tussen z'n spaken ;D
 over stok tussen spaken gesproken, we fietsten terug van de videotheek en toen had een van de jongens opeens zijn voet tussen zn spaken :o :s erg vreemd hoe ie dat voor elkaar krijgt, maar ja wel slag in zn wiel dus moest ie vanavond ook opgehaald worden en dat was weer handig voor mij want toen kon ik natuurlijk ook wel ff meerijden ;).

nu heeftie een hele bos haren doorgeknabbelt en heeft mijn moeder een heel deuse korte haarpluk voor haar ogen hangen.
haha Fien, dit begint al een btje op Fien-language te lijken ;) :P...

Ga nog maar ff voetbal kijken denk ik (of heel zinnig praten met Annemieke en Co :P )
haha, jaja, was wel leuk toch, praten met de "co"...? :P Maarre zo irritant zijn ze normaal echt niet hoor...!! ::) Naja je kunt ze toevoegen... een van de twee kan wel echt niet typen ::) zoooo supersloom wij werden dr allebei hemaal gek van ;D en hij wilde ons toch per se niet laten typen haha, maar later hadden wij het toetsenbord veroverd >:).

Hmmmnou dat was mijn verslag van vandaag wel weer, ik denk dat mn vader de comp wel weer nodig heeft. Dus ga maar eens naar bed, ik moet morgen mijn 'Natuurde Samengevat'-boekje ophalen, dat is eindelijk eens aangekomen bij de boekhandel ::).

Chriz, was de film nog leuk?

Welterusten allemaal,
liefs, Miekje