Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465648 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9440 Gepost op: 28-04-2003, 19:42:32 »
HoiHoi!

Zo, ik ben dr ook weer ff... :)
Heb vandaag niet zoveel nuttigs gedaan g'loof ik, beetje TV gekeken en gecomputerd. Ik heb mezelf voorgenomen om morgen flink wat aan school te gaan doen, en de rest v/d week ook... Heb er egt geen zin in, maarja, t moet toch un keer gebeuren...

Waar is Annemieke eigenlijk? Heb ik iets gemist dat ze er vandaag niet is ofzo?

edit: Ooh oké, ze zit dus nog steeds in Heerlen... Dankje Daan! ::)

en dan ga  ik mensen vergeten  :-[ sry amiesh en groeneman, was niet met opzet
Oké! Maakt niet (zo heel veel) uit hor... ;)

Heel veel plezier in Italie (met puntjusz erop) A&K! Ik hoop dat je je daar vermaakt, kan haast niet anders denk ik ;)

Doeghh!

« Laatst bewerkt op: 28-04-2003, 19:45:07 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #9441 Gepost op: 28-04-2003, 19:44:57 »
veel plezier in Italië, Debbie!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9442 Gepost op: 28-04-2003, 19:49:51 »
Veel plezier in bella Italie A&K!!!

En van die mooie Italiaanse mannen afblijven he  ;)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #9443 Gepost op: 28-04-2003, 20:11:17 »
Héél veel plezier Debbie!!!!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9444 Gepost op: 28-04-2003, 20:26:43 »
Veel plezier in bella Italie A&K!!!

En van die mooie Italiaanse mannen afblijven he  ;)

ik denk dat iemand anders me dat ook al gezegd heeft vandaag  ;) ;D

dankjewel iedereen, ik ga jullie nu alvast uitzwaaien *zwaai* met wat geluk kan ik daar mss wel ff on line komen en dan laat ik zeeeeeker iets weten !!

en mss kom ik straks nog wel ff, maar ik beloof niks

tot dinsdag  :-* :-* :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9445 Gepost op: 28-04-2003, 22:27:59 »
Goeieavond,

Ik ben ook weer thuis van 't sporten. Ik heb er weer 3 uur opzitten. 't was vanavond echt heel vermoeiend en ik dacht 't laatste uur steeds dat ik zou neervallen van vermoeidheid. Maar wonderbaarlijk heb ik 't toch volgehouden om 't hele 3de uur mee te doen. Nu ben ik wel echt kapot.  :-\

Zoals ik al eerder schreef is m'n moeder morgen jarig. Zo dadelijk gaan we (m'n vader en ik) haar vast de cadeautjes geven, want morgenvroeg is m'n vader er niet. Ik heb haar 'n sjaaltje gekocht (m'n moeder is kapot van sjaaltjes en draagt 'n andere bij iedere outfit) en hele dure zonnebrandcreme. Ik hoop dat ze 't 'n beetje leuk vindt.  :)

en het is idd heerlijk dat de bakkers in het weekend open zijn bij ons. Is dat niet zo in Nederland??

De bakker waar ik werk is iig gewoon 's zaterdags open. Naar mijn weten zijn alle bakkers gewoon op zaterdag open hier in Nederland. Op zondag dus niet. Zijn de bakkers bij jullie in Belgie ook op zondag open?

Maar goed dat ik Debbie gisteren al veel plezier heb gewenst, want nu zou ik te laat zijn want ze is niet meer online. Maar goed dat ik er dus aan dacht om 't op de tijd te doen.  :)

Ik ga nog snel effe bijlezen voordat 't cadeautjesgevenmoment is aangebroken.  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9446 Gepost op: 28-04-2003, 23:12:57 »
Waar is Annemieke eigenlijk? Heb ik iets gemist dat ze er vandaag niet is ofzo?

edit: Ooh oké, ze zit dus nog steeds in Heerlen... Dankje Daan! ::)
ahhhhhhh wat lief van je Anne-Marie dat je me al zo snel mist!! :D :D :-*
Ik ben dus idd nog steeds bij Fieneke (ga morgen terug) maar hier kan ik dus ook wel forummen hoor, alleen toen we daarnet een hele mooie lange post geschreven hadden, liep de computer weer eesn vast... ::) :'(
Vandaar dat ik te laat ben om Debbie nog veel plezier te wensen!! *bonksmiley* Glukkig dat ik dat al op msn gedaan heb vanmiddag...

Maar zeg Sterretje, jij zou toch in groen blijven zolang ik in rood bleef?? heb je je nie echt aan gehouden he... ::)

Het is hier btw supergezelli, ik heb me gisteren en vandaag de hele tijd kap[otgelachen :). Nu mag Fien even wat typen (jaja, ze heeft zichzelf ook al geregistreerd (onder de naam 'Fieneke', zij kon ook al niets beters bedenken :P), maar dat uit- en inloggen kost weer zoveel tijd met deze trage comp...

jaja, ik heb me ook geregistreerd. en nu schijnt dat zich iemand ook nog net heeft geregistreerd met de naam 'fienekej' nou ja, zo zie je maar mijn naam is toch niet zo uniek. annemieke vertelt hier dat debbie op vakantie is gegaan (wel met school dan) en dus ik haar ook maar ff goede reis moet wensen, nou bij deze, een beetje laat maar beter laat dan nooit. mijn berichtaantal blijft op deze manier lekker laag :(. precies op nul. hoe lang ga ik dit volhouden???
k heb geprobeerd om een avatar van mijn geweldig prachtig (ahum) gezicht te plaatsen, maar zoals jullie misschien al begrijpen doet mijn computer weer eens moeilijk en lukt dit dus niet. maja, ik raak er zo langzamerhand wel een beetje aan gewend.... C'est la vie....

ahh arme Fien. Ben blij dat ik thuis een betere comp heb :D - een mac die zelfs aan Daan een paar positieve uitspraken wist te ontlokken ;) al zal hij dat zelf natuurlijk nooit toegeven, he Daan? :P
Die avatar moet Fien dan maar naar Compuart opsturen, dacht ik zo... dus nog even geduld mensjes en dan zullen jullie vast Fiens eerste helemaal eigen post zien, met een plaatje van haar werkelijke hoofdje ernaast! ;)
Hm, denk dat ik dit maar eens ga posten voor internet explorer of de hele comp dr weer mee kapt... oja kennen jullie het 'woordenboekspel'?? Dat hebben we hier de hele avond gedaan (ook nog met een vriendin van Fien) en dat is echt zo supergrappi ;D :D

Nou welterusten alvast iedereen! :-*

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9447 Gepost op: 28-04-2003, 23:29:12 »
Einde van de dag: tijd voor de "reporting"

@ Malcolm: ja, ik werk op de Belgische tegenhanger van de ANWB-alarmcentrale. Het gaat om Europ Assistance, dat is een verzekeringsmaatschappij die een centrale heeft in ongeveer ieder europees land. In Nederland hebben we 2 jaar geleden SAS in Arnhem overgenomen (als ik het goed voor heb). Op de Europese markt zijn we de grootste.

:D :D :D :D :D
Geen boxers in Waals water ??? Wat verkoop je me nou?
Het is misschien een locaal reglement ergens in een zwembad ? Maar een waals reglement ?? Daar moet je meer over vertellen. maar het lijkt me broodjeaap.

@ Han: hé, je moeder jarig. De mijne wordt overmorgen 75. En nee, het is niet Juliana.
Ze verwacht natuurlijk van alles en nog wat. Ik zal der wel iets van breien.

En wie wil weten wat ik bedoel met "de jongsten" moet maar de secret-mole-topic van vandaag lezen, waar Daan helemaal alleen de mannelijkheid probeert te verdedigen tegen vrouwelijk geweld.
'Voorbeeldfunctie': ik lag onder de tafel van het lachen.

@Pino: je maakt me natuurlijk nieuwsgierig met die vastgelopen tekst. Zou je het niet nog eens proberen?
 ;)

Morgenochtend werk ik eerst wat thuis en daarna naar de grote stad (Brussel. Ik moet documenten neerleggen op de rechtbank en nog wat teksten typen voor de advocaat.
Maar nu wordt het bedtijd !!!

Oh ja, A&K, goeie reis, als je het nog leest.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #9448 Gepost op: 29-04-2003, 01:03:09 »
Han13, gefeliciteerd met je moeder!!! :D  Neem voor ons ook lekker gebak mee. ;)

Met mij ging het vandaag goed en slecht.

Slecht: ben aangereden door een fietser toen ik over de fietsenstalling liep. Licht gekeusde pols en en tand door mijn lip. Dat laatste doet nu nog steeds zeer.  :-\
Die fietser reed mij zo hard aan, dat ik na de aanrijding bijna flauw viel. Scheelde echt maar een haartje.  ::)  :-[

Het goede nieuws is dat we een nieuwe huisgenoot krijgen. :) Een Zuid Afrikaan. Op het eerste gezicht een aardige jongen.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9449 Gepost op: 29-04-2003, 10:06:04 »
Goeiemorgen!

Zo, ik hoop dat de site niet weer vastloopt zodat ik dit niet meer kan posten... ::) Hij is wel weer lekker langzaam :-\

Nouja, ik ga straks naar 't zwembad met me vriendin die zondag terug is gekomen van vakantie in Griekenland, dus ben benieuwd hoe het er was enzo! :) Maar eerst ga ik dan maar wat nuttigs doen, kamer opruimen, piano spelen en nog wat aan school doen... *zucht* Denk niet dat ik nog voor twaalfen hier kom, en na het zwemmen ga ik gelijk door naar atletiek dus ik denk tot vanavond allemaal! ;)

Han, gefeliciteerd met je moeder! Ik hoop dat ze de cadeautjusz leuk vind!

Malcolm, 'beterschap' met je tand door je lip en je pols!  ;)

En Annemieke, tja ik ben gewoon lief hé :P

Doeiii! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #9450 Gepost op: 29-04-2003, 10:27:54 »
En wie wil weten wat ik bedoel met "de jongsten" moet maar de secret-mole-topic van vandaag lezen, waar Daan helemaal alleen de mannelijkheid probeert te verdedigen tegen vrouwelijk geweld.
'Voorbeeldfunctie': ik lag onder de tafel van het lachen.

Daarmee bedoelde ik dus als WIDM.com crew ::) :P

Take a glorious bite out of the whole world

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9451 Gepost op: 29-04-2003, 11:42:25 »
Maar Daan, je hebt daar meesterlijk op geantwoord:
- je bent niet ingegaan op hun opmerkingen,
- wat je antwoordde stond boven de discussie
- het was niet kwetsend
- het was grappig.
Ik hoop niet dat ik ooit tegen je moet debatteren, want ik ben niet zeker dat ik haal. Chapeau, zeggen we dan aan onze kant van de grens.
En nu weer rap aan mijn werk.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #9452 Gepost op: 29-04-2003, 11:47:52 »
ben aangereden door een fietser toen ik over de fietsenstalling liep. Licht gekeusde pols en en tand door mijn lip. Dat laatste doet nu nog steeds zeer.  :-\
Die fietser reed mij zo hard aan, dat ik na de aanrijding bijna flauw viel. Scheelde echt maar een haartje.  ::)  :-[

Aaaawwwwww.....    ik leef met je mee
helpt dat?

ennuuhh.. ik heb geen muntjes naar beneden gegooid vanaf de eifeltoren hoor :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9453 Gepost op: 29-04-2003, 12:41:34 »
Goeiemiddag!

Bedankt voor de felicitaties aan m'n moeder. Ze vond m'n cadeautjes gelukkig erg leuk. Vanmiddag en vanavond komt er bezoek en zal ik dus mee moeten helpen met koffie inschudden, vlaai rondbrengen enz. Ik zal dus denk ik niet zo veel aanwezig zijn.

Ik heb vanmorgen wel effe geprobeerd hier bij te komen lezen, maar ik kwam toen de site niet op.  :-\  Daarom ga ik 't nu maar effe doen.

Malcolm: beterschap!

@miesh: veel plezier in 't zwembad!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9454 Gepost op: 29-04-2003, 12:45:38 »
@Pino: je maakt me natuurlijk nieuwsgierig met die vastgelopen tekst. Zou je het niet nog eens proberen?
 ;)

Je zult het niet geloven, maar terwijl ik dat net dus probeerde, ontplofte mijn computer zowat!
Er rust een vloek op onze communicatie Lowprofile!

Han: voor je moeder!

Malcolm, beterschap!voor de schrik!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #9455 Gepost op: 29-04-2003, 13:10:06 »
 felicitaties aan je moeder han13...blijkbaar verjaart ze op dezelfde dag als m'n zus!  :)

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #9456 Gepost op: 29-04-2003, 13:11:15 »
Er rust een vloek op onze communicatie Lowprofile!

Ik denk dat ik de oorzaak gevonden heb, Pinootje.
Mijn oprechte deelneming overigens... 8)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #9457 Gepost op: 29-04-2003, 13:14:40 »
niet weer?  :-\ zeg dat het niet waar is....

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #9458 Gepost op: 29-04-2003, 13:15:01 »
Ik heb vanmorgen wel effe geprobeerd hier bij te komen lezen, maar ik kwam toen de site niet op.  :-\  
Tsja, 't was vanochtend weer eens een puinzooi. :(  M'n provider laat me steeds vaker in de steek (had vanochtend zelfs al database tabellen zitten wissen...stonden er in een keer 2000 vaste bezoekers in de online lijst... :o)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9459 Gepost op: 29-04-2003, 13:41:58 »
...stonden er in een keer 2000 vaste bezoekers in de online lijst...
Gezellig! ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.