Einde van de dag: tijd voor de "reporting"
@ Malcolm: ja, ik werk op de Belgische tegenhanger van de ANWB-alarmcentrale. Het gaat om Europ Assistance, dat is een verzekeringsmaatschappij die een centrale heeft in ongeveer ieder europees land. In Nederland hebben we 2 jaar geleden SAS in Arnhem overgenomen (als ik het goed voor heb). Op de Europese markt zijn we de grootste.
Geen boxers in Waals water
Wat verkoop je me nou?
Het is misschien een locaal reglement ergens in een zwembad ? Maar een waals reglement ?? Daar moet je meer over vertellen. maar het lijkt me broodjeaap.
@ Han: hé, je moeder jarig. De mijne wordt overmorgen 75. En nee, het is niet Juliana.
Ze verwacht natuurlijk van alles en nog wat. Ik zal der wel iets van breien.
En wie wil weten wat ik bedoel met "de jongsten" moet maar de secret-mole-topic van vandaag lezen, waar Daan helemaal alleen de mannelijkheid probeert te verdedigen tegen vrouwelijk geweld.
'Voorbeeldfunctie': ik lag onder de tafel van het lachen.
@Pino: je maakt me natuurlijk nieuwsgierig met die vastgelopen tekst. Zou je het niet nog eens proberen?
Morgenochtend werk ik eerst wat thuis en daarna naar de grote stad (Brussel. Ik moet documenten neerleggen op de rechtbank en nog wat teksten typen voor de advocaat.
Maar nu wordt het bedtijd !!!
Oh ja, A&K, goeie reis, als je het nog leest.