Heeey!
Pff, tis net alsof ik eeuwen ben weg geweest hierzo... Heb net de Bar bijgelezen en 't CMC-topic!
Maargoed, het was erg leuk in Friesland! *grr, we gaan nu eten* . . . *Oké, ik ben dr weer
We gingen dus vrijdagochtend naar Sint Nicolaasga toe, we hadden un huisje type 'landhuis' gehuurd, en dat was dus un redelijk groot huisje (voor un bungalowpark-huisje dan) en ik ging g'lijk ff kijken of de TV het wel deed, hij zou het tog eens niet doen
Maar gelukkig, hij deed het
We hadden nog genoeg tijd om die middag iets leuks te gaan doen en t was lekker weer, korte broek aan enzo, dus we gingen kayakken (of hoe je dat ook schrijft) dat was wel erg koel, wel zwaar op un gegeven moment... Na un poosje gingen we maar trug want het werd ineens heel erg bewolkt en jaahoor, op de terugweg ging het keihard regenen!! Zaten we daar in t-shirt, korte broek op het water in un natte kayak :-\ Nouja, toen we eindelijk weer bij het park waren, waren we dus h-ele-maa-l doorweekt! 's Avonds ER gekeken... Zaterdag was niet super weer dus hadden we besloten dat we un beetje rond gingen rijden met de auto en naar t IJselmeer enzo... Het was niet egt lekker weer, ondanks dat was het wel leuk!
Toen, op weg naar het IJselmeer, belde Annemieke (en Daan) dus met het nieuws dat ik de CMC had gewonnen!
zie:
we hebben haar opgebeld hoor, om het goede nieuws door te geven!! (omdat ze daar in Friesland zelf geen internet heeft) Ik kreeg eerst haar vader aan de lijn en toen die zei dat ik het was, hoorde ik Anne-Marie al zeggen: "ja, dat dacht ik wel..." En toen ik begon met 'gefeliciteerd' zei zij geheel als vanzelfsprekend: "ah, heb ik gewonnen..." Dusseh ja ze verwachtte het wel al denk ik zo...
Ze vroeg zich wel af wat ze gewonnen had... een ondertitel? een t-shirt? de pot? Dusseh, da wor dokken Chriz...
Haha, ach ik verwachtte het idd wel un beetje (als het Doris niet was dan had ik er dus al lang uit moeten gaan... dus moest het Doris wel zijn
) maar ook weer niet helemaal vanzelfsprekend ofzo hor
Natuurlijk de (virtuele) pot van 50.000 Euro en daarbij is zij de enige in de hele wereld die kan zeggen dat ze CMC gewonnen heeft! (en over ondertitels ga ik niet) (Volgens mij is Compuart met de noorderzon vertrokken. Feedbackforum is meer een Non-feedbackforum geworden)
*Yeuhh*
Un ondertitel zou wel leuk zijn, Compjuh?!
Maargoed, het IJselmeer was wel leuk niet super bijzonder ofzo, t waaide un beetje hard... We zijn ook naar Lemmer en Hindelopen (ofzoiets dan, had er nog nooit van gehoord) geweest. 's Avonds mijn broer van het station in Heereveen opgehaald, want hij wou 's Zaterdags persé nog voetballen dus die kwam later naar Friesland met de trein... WIDM was erg leuk, en ook ik had George herkend!
Erg leuk dat hij er nog ff in was, ook mooi dat er niemand uit was
Ik had nog gehoop dat we mss zondag zouden kunnen zeilen, alleen de weerberichten waren al zo slecht dat dat niet waarschijnlijk was, en we zijn dus ook niet wezen zeilen
Erg jammer, maar we gaan zowiezo nog een x zeilen als het egt goed weer is, in de zomervakantie oid... We zijn die dag wel naar Franeker geweest, naar un supersaai museum over 'swerelds grootste 'Planatorium' ofzoiets, heeft iets te maken met Astrologie enzoo (erg saai dus) Wel stond er in het gastenboek van dat museum iets in het Thais, das un vetkoel handschrift
Dat was dus het leukste van dat museum vonnik... Daarna gingen we nog ff naar de zee, t was laag water dus we gingen over un paar stenen op de kust lopen (daarnaast lag dus drijfzand) en t waaide erg superhard!! Mn vader was dus beetje gevallen, schoenen en broek helemaal vies... Ghehe, daarna even met de wind mee en wind tegen over de dijk gerend
Was wel vermoeiend, vooral met wind tegen natuurlijk... Daarna moesten we de hele tijd langs de dijk rijden als we weer weg wilden komen, en op de dijk lagen allemaal lieve lammetjusz en schaapjusz dus om de 100 meter stopten we ongeveer om fotoosz te maken
We waren iig niet de enigen die dat deden... *gelukkig* 's Avonds nog ff geklaverjast en vandaag vroeg uit want we moesten om 10u uit het huisje zijn... En nu bennik dus weer in Emmuh!
3) de jongsten? ff denken, dat zou moeten Daan zijn en Annemieke en Elmar en ik en fenn en Zaar en Arco en Heinz (deze komen als jongsten bij me op, sry als ik iemand vergeet) dus ik denk da we alvast allemaal gecharmeerd zijn en tuurlijk denken we dat we gewoontjes bezigzijn, het is ook echt zo hoor
Eeeeey, dat ik 3 dagen weg ben betekend niet dat ik vergeten moet worden!!
T weekend was dus erg leuk ondanks dat we niet konden zeilen, we hebben kwa weer dus niet het meest handige weekend uitgekozen maarjah....
Sorry dat ik verder niet allemaal op jullie persoonlijk kan reageren, anders zou ik nog poosje bezig zijn.... iig: gefeliciteerd, beterschap en veel plezier!
Kom strax nog wel langs, doeghhh