Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465623 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9420 Gepost op: 27-04-2003, 12:35:32 »
Hoihoi allemaal

Ik heb gister de hele dag ziek op de bank geleden. Erg saai en lekker vervelend in de vakantie . Nu gaat ie wel weer, nog beetje hoofdpijn en gewoon niet helemaal perfect. Dus kan weer eens niet naar turnen (echt erg afgelopen half jaar kon ik de helft nie ofzo). Maarja wel ff naar mn tante's verjaardag. Rustig aan natuurlijk.

Ow en ik zat gister spontaan rechtop op de bank toen George in beeld kwam! Echt kei leuk!

Fijne zondag iedereen en doeggggie  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9421 Gepost op: 27-04-2003, 12:38:21 »
Goeiemorgenmiddag,

't is weer 'n ontzettend gure zondag, dus blijf ik vandaag maar fijn de hele dag binnen. Dat is ook wel weer 'ns leuk voor de verandering. Ik denk dat ik vandaag m'n dag ga doorbrengen met forummen, aflevering 7 herbekijken, onder de zonnebank gaan en voorderest niet veel anders.  :)

Lowprofile: wat leuk dat je weer 'ns langskomt! Ik hoop dat we je de komende tijd hier vaker mogen begroeten in de Molshoop! Zoals al door anderen opgemerkt, is 't juist zo gezellig hier in de bar omdat we allemaal zulke verschillende levens hebben. Dat geeft ons stof om met elkaar te delen en te bespreken.

Ovide: veel plezier op 't doopfeest/babyborrel! 't zal vast wel gezellig worden!

Daan: goede reis terug richting Breda!

Annemieke: veel plezier bij je nichtje in Heerlen!

Fenn: beterschap! En veel plezier op de verjaardag van je tante!

Ik ga effe snel bijlezen en dan zet ik de video met aflevering 7 aan.  :)

« Laatst bewerkt op: 27-04-2003, 12:39:20 door Han13 »

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #9422 Gepost op: 27-04-2003, 13:04:39 »
heyhey allemaal.....
ik ben dr weer! en gister was nogal een chaotische dag voor mij... laten we maar weer bij het begin beginnen :)
Ik ging 's ochtends nog even paardrijden, voordat ik 's middags naar school ging voor de laatste voorstelling. Wat  denk je, juist nu er niks mag gebeuren, val ik van mn paard wat al anderhalf jaar niet is gebeurd... baaaah :P In 't begin viel alles nog wel mee, ik ging even naaar buiten om alles even uit te kloppen. Maar toen bleek dat mijn elleboog en onderarm ineens veel dikker begonnen te worden, foute boel dus :( Ik wilde eerst nog even op mn paard stappen maar toen mijn instructeur die arm zag zei ie dat ik maar dr van af moest gaan en t na moest laten kijken. Waar t op neer kwam is dat we eerst naar de CDD zijn gegaan , daarna doorverwezen naar t ziekenhuis, foto's laten maken enzo... hebben we dus in totaal 3 uur gezeten, en nu zit ik dus met een zwaar gekneusde elleboog (int verband van oksel tot pols) en mét mitella..... BLEGH!!! en ik moest natuurlijk 's avonds ook nog zingen en dansen! ik had het thuis even geprobeerd en gelukkig kon ik het grootste gedeelte wel meedoen :) Dussss gewoon naar school gegaan, en iedereen natuurlijk meteen vragen wat er aan de hand was... reactie van sander was natuurlijk 'waarom ga je dan ook op zown knol zitten ;) '  maar was blij dat ik alles nog wel mee kon doen. Tijdens de uitvoering mocht die mitella gelukkig wel af!
en ja, deze uitvoering ging zelfs NOG beter en NOG swingender dan donderdag... je zou haast denken dat dat niet kon maar dus wel! Dit keer zaten mijn ouders ook in de zaal dus dat was extra leuk! Na de toespraak van de coordinator kwam het verzoek om het slotnummer nóg een keer te doen, als een soort toegift. En dat was dus óns nummer ;D Dus we hebben nog één keer de zaal op z'n kop gezet, echt de hele zaal stond te dansen, was echt zooo super :D Toen kregen we nog een roos, en hebben we Sander, de geluid- en lichtsmannen en de coordinator cadeau's gegeven, wat ze heel erg waardeerden.
We hebben later met zijn allen nog even alles nabesproken, en toen was het echt over... helaas! maar volgende keer gaan we er zeker weten weer tegen aan :)

Fenn beterschap meid, en de rest: doe rustig aan dit weekend, maak er een gezellige zondag van!!!

:-*

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9423 Gepost op: 27-04-2003, 14:42:39 »
Even pathetisch doen: ik vind het prachtig !

Ik ga geen namen noemen, want dan vergeet ik er natuurlijk, maar ik geniet echt van sommige discussies en vooral van de jongsten onder jullie.
Aaaaach.... dank je wel, Lowprofile! ;)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9424 Gepost op: 27-04-2003, 18:00:49 »
Ze vroeg zich wel af wat ze gewonnen had... een ondertitel? een t-shirt? de pot? Dusseh, da wor dokken Chriz...

Natuurlijk de (virtuele) pot van 50.000 Euro en daarbij is zij de enige in de hele wereld die kan zeggen dat ze CMC gewonnen heeft! (en over ondertitels ga ik niet  :-\ ) (Volgens mij is Compuart met de noorderzon vertrokken. Feedbackforum is meer een Non-feedbackforum geworden  :-\ )

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9425 Gepost op: 27-04-2003, 18:55:49 »
Haiiiiii hier ben ik weer!! Nu dus in Heerlen hier bij mn nichtje thuis. Hele goeie reis gehad hoor... mijn reistijd was natuurlijk wel iets langer (half uur ofzo) omdat ik via Rotterdam naar Heerlen ben gekomen, maar twas nog wel even gezellig natuurlijk :) (srry geen duivelsmileys want deze comp loopt nogal snel vast...) Ik zal nu mn nichtje iets laten typen in een andere kleur... (Ovide, dat is dat nichtje dat mss wel met jou mee wil reizen naar de mfd!)
 hallo, ik ben dus 'het nichtje' en ja, het nichtje heeft ook een naam : fieneke, hier vanuit t verre Heerlen. waar het regent en waar we net een wandeling door t heuvelland hebben gemaakt. in de regen.. geweldig ::) annemieke door t bos geloodst door de modder langs de brandnetels. met haar witte schoentjes.
OOIT waren ze wit ja... haha dit was nog wel een stuk erger dan gister... en niet eens jonge eendjes :P echt niets voor mij dat 'bergbeklimmen'... ;)
Owja, Fieneke volgt widm ook he natuurlijk, laat dat ff duidelijk zijn ;)

Natuurlijk volg ik dat ook, maar gister zal mijn andere nicht heel hard erdoorheen te brabbelen, en met haar handen ervoor helemaal hyper te zwaaien. en dan nog zeggen "kan die tv niet wat zachter !? " >:( nou ja, k heb t toch redelijk kunnen volgen. en neeeee hij kon NIET wat zachter!
Zeg Fien, waarom registreer jij je eik niet ook even opt forum??? :) Ok je comp is wel sloom maar het ziet er toch redelijk normaal uit allemaal vind ik hoor... ;)
ja, nou, goed idee, maar eerst was dit echt anders!!! ik weet niet hoe dit kan dat dit nu wel goed gaat, je hebt magische handen!!! annemieke zegt hier dat het "door dat knopje" komt, nou ja, k laat haar maar praten, het zal wel.

we sluiten nu maar af voor dat compmans vastloopt, en ja ik registeer me wel.

hahahahaha, compmans!! ;D Fieneke begrijpt natuurlijk niet de grap hiervan :P magoe, ze heeft gelijk, we laten het hier even bij. Bedenk dan maar vast een leuke bijnaam he Fien? ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9426 Gepost op: 27-04-2003, 19:39:27 »
Hallo, ik kom er ook nog even tussen.
Probeer al een maand van dit forum wat af te kicken.
...
Intussen kom ik toch iedere dag even in de huiskamer piepen en over jullie schouder meelezen.
Even pathetisch doen: ik vind het prachtig !

Ik ga geen namen noemen, want dan vergeet ik er natuurlijk, maar ik geniet echt van sommige discussies en vooral van de jongsten onder jullie.Ofwel word ik kinds ofwel zijn jullie echt wel ver boven de middenmaat bezig. (en jullie dachten zeker dat jullie lekker 'gewoontjes' deden ??)

En waarom ik niet post ? Ach, mijn leefwereld staat zo ver van die van jullie.

...

P.S.: Ik lees zelfs alles van de Secret mol-topic.
En ik blijf het doen, denk ik :-[

hoooi ! leuk om je terug te horen Lowprofile !
1) het is onmogelijk om van dit forum af te kicken  ;D
2) als je toch alles meeleest, kun je evengoed zelfs iets zeggen toch?  ;)
3) de jongsten? ff denken, dat zou moeten Daan zijn en Annemieke en Elmar en ik en fenn en Zaar en Arco en Heinz (deze komen als jongsten bij me op, sry als ik iemand vergeet) dus ik denk da we alvast allemaal gecharmeerd zijn  ;D en tuurlijk denken we dat we gewoontjes bezigzijn, het is ook echt zo hoor  :D
4) al staat je leefwereld nog zo ver van de onze, dat maakt echt niet uit. Iedereen doet hier wel wat anders op het forum, maar als we hier zijn (djezes, ik laat het klinken als een hemel/rustplaats op aarde) dan kun je alles ff vergeten en gewoon 'meeleven' met ons mét de mogelijkheid om alles te vertellen vanop het werk ofzo (zie het Jos-topic :)) of om je gewoon te ontspannen
5) alles van Secret Mole? dus dan ben je ook een tijdje meegeweest met onze secret messages?

Zo, ik heb ongeveer alles bijgelezen in de bar (hoop ik) maar ik heb niet zoveel tijd, dus ik kan niet op iedereen reageren, sry  :-[ fenn: veel beterschap, iedereen die weggeweest is: hopelijk had je veel plezier ;)

Ik ben vandaag én gisteren naar het voetbal geweest en vanmiddag was mijn eerste 'te-midden-van-de-hooligans-match'. Best wel hip eik  :D en toen we wonnen, was het hek helemaal van de dam  ;D oké, ja, het was ook wel bangelijk hoor bij momenten, zeker toen ze met bengaals vuur begonnen te gooien (!!!!) maar op zich een uniek ervaring  ;)

Ik vertrek dus morgennacht naar Italië tot de volgende dinsdag. Mijn koffer is bijna helemaal gepakt. Ik denk dat mijn gastgezin wel redelijk internet heeft, dus als ik kan, laat ik zeker iets van me horen !! (hééé, dan kan ik het in dialoog doen, zoals Annemieke  ;))

anyway, ik dacht dat ik nog iets meer moest zeggen, maar het komt niet in me op...
jaaaaa toch wel !!!
ik é, ik é, ik é, ik had George meteen herkend gisteren  ;D (jaaa Daan, ook ik ;)) ik dacht zo bij mezelf van: hè, die lacht en spreekt precies als George ! en toen hij vroeg van: do you know who I am, ja zeg, dan wist ik het helemaal hoor. Ik was zooooooo blij hem terug te zien ! Voor mij blijft hij echt wel dé mol hoor.

banaan begint met een b, soms met een s

• Forumlid
« Reactie #9427 Gepost op: 27-04-2003, 19:40:22 »
btw: is het normaal dat ik nieuwe 'nieuw'-knopjes heb en dat de buttons met reageer enzo, veel groter zijn geworden?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9428 Gepost op: 27-04-2003, 21:17:23 »
Heb ik ook Debbie. Al de hele dag eigenlijk. Geen idee waar 't aan ligt.  :-\  Ik vind deze nieuwe knopjes trouwens wel erg lelijk.  :(

Maar goed. Debbie: vast veel plezier in Italie voor als je niet meer langs mocht komen voor morgenavond !

Fieneke, welkom op 't forum!  :)  Kom jij voortaan ook zulke ellelange verhalen hier in de Molshoop posten net als je nicht Annemieke?  ;D

Ik heb vandaag echt bijna niks nuttigs gedaan. Oh ja, ik heb de aflevering van gisteren nog 'n keer bekeken. Dat was natuurlijk erg zinvol.  :)

Ik ga snel effe bijlezen, want ik zie dat er veel is gepost in de afgelopen paar uur.

• Forumlid
« Reactie #9429 Gepost op: 27-04-2003, 22:16:00 »
Heb ik ook Debbie. Al de hele dag eigenlijk. Geen idee waar 't aan ligt.  :-\  Ik vind deze nieuwe knopjes trouwens wel erg lelijk.  :(

Maar goed. Debbie: vast veel plezier in Italie voor als je niet meer langs mocht komen voor morgenavond !

hihi, das een goeie, ik die ni meer langskom voor morgenavond  ;D like I could  ;D toch bedankt  ;) en ik vind de knopjes ook lelijk hoor  :-\ net zoals die grote reageerbuttons

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9430 Gepost op: 27-04-2003, 23:31:58 »
Bedankt voor de leuke reacties.
En zie je wel: ik had dat niet moeten zeggen van die jongeren: er wordt al direct gekeken en vergeleken wie dat dan wel kunnen zijn...
Pino is al .. pinnig op me. ;) Maar de andere "volwassenen" (sjees wat een term) zitten er vast ook stiekem van de 'jongeren' te genieten.
En Pino, ik vind je smilies en pics prachtig, hoor ! Ik zit iedere keer omstandig te kijken wat die smilie nu weer uithaalt.

Goed, jullie willen weten waar ik zo mijn WK mee gevuld heb.
Zaterdagochtend om 07h30 op, ontbeten en om 8 uur naar de alarmcentrale in Brussel gereden. Even gestopt bij de warme bakker in het dorp voor 8 verse ontbijtkoeken (bakkers in België bakken dus zelf en zijn in de wk's open ..., heerlijk, hé, A&K ?).
De koeken zijn voor de nachtploeg en wat er overblijft, meestal +/- 4 tot 5 koeken wordt met verse koffie tussen de oproepen door opgesmikkeld.
"Acuutje leeg ? scrunch scrunch ? Ik scrunch wel iemand."
Het is einde paasverlof voor ons, dus flinke drukte. Van 08h30 tot 17h00 werken we met 15 man non-stop. De helft neemt een middagpauze, maar ik eet gewoon een broodje voor mijn PC terwijl ik faxen inbreng. Workaholic, hé ! Ik doe dat werk al 24 jaar en ben er dol op. De ene oproep is een lege accu in hartje Brussel, de volgende een ziek oudje uit Benidorm en dan weer iemand die denkt dat die Sars heeft. Het is helemaal geen triest werk: integendeel, je helpt mensen uit de ellende en je wordt er nog voor betaald ook.
En vandaag was identiek, maar wat rustiger. Heb een krant kunnen lezen. Ondertussen iemand's terugkeer (met hersenschudding) uit Zuid-Afrika georganiseerd, een huurauto voor mensen in Italië gevonden, enz.

Ik ben wel lam na zo twee dagen aan de telefoon en de pc. Dus de avonden zijn rustig: vrouwtje, hondjes, poesjes (net 2 jonge poesjes geboren) tv-tje.

Nu voor mijn PC het werk van morgen voorbereiden.
Ik zit ook in de vakbond en morgen maandelijkse vergadering met de directie (de zaken gaan goed, dus er wordt heel wat afgelachen). Maar ja, je kan toch niet onvoorbereid naar zo'n vergadering. Daarna rij ik naar de advocaat met wie ik samen werk om een aantal dossiers door te nemen waar van alles praktisch voor moet gebeuren (naar administraties lopen, rechtbanken, enz.) Dat werk wordt dan in de namiddag uitgevoerd en rond 19 uur naar huis als alles goed gaat. En nu ga ik nog een brief of twee klaarmaken voor de advocaat: het gaat om een schadegeval in een grote auto-opslagplaats: door een kapotte vloer onbruikbaar en staat al 10 maanden leeg. Huur per maand 15.000 euro (vijftienduizend euro). De verzekeringen lachen er niet mee !
Tot later.

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9431 Gepost op: 28-04-2003, 00:22:46 »
Ha Lowprofile,

Eerst dacht ik dat je bij een alarmcentrale voor politie, brandweer en ambulance werkte. Maar uit jouw verhaal te horen, zit ik niet helemaal goed.
Werk je bij een soort ANWB alarmcentrale?

Fenn, veel beterschap! Je hebt toch geen last van je ogen he?  ::)

Annemieke, leuk dat je je vermaakt bij je nichtje.

Nog een vraagje aan de belgen:
Wisten jullie dat het in Walonië wettelijk bepaald is dat je alleen in een strakke zwembroek mag zwemmen? Boxers etc. schijnen verboden te zijn. Ik kwam er onlangs achter. Maakt voor mij niet echt uit, want ik heb toch een strakke zwembroek. Maar sommigen zijn er niet blij mee.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #9432 Gepost op: 28-04-2003, 00:45:51 »
Alles in het groen zeg ik en alles in het rood, eehm, zeg ik ook. :)

Oude koeien:

Idd! Als ik naar thomasson zijn acties zie schud ik ook mijn hoofd:
Ik ook:

wat zeg je nou? Heb je een samenvatting ofzo gezien? dat was een supermatch gewoon. 7 (!!!) goals op zo'n niveau zeg !! Komaaaan.

bla bla bla...

voor zover de match van gisteren :)

Ja, alles goed en wel maar Man. Utd is geen moment in de buurt van een kwalificatie geweest. Aan het begin van de wedstrijd moesten ze 2 doelpunten maken om zich te kwalificeren en dichterbij zijn ze nooit gekomen. Het ging alleen maar om des keizers baard en de baard van de keizer intereseert me niet!
Nee die wedstrijd van Ajax ging ergens om en het was fantastisch ook al was de kwaliteit van ieder doelpunt:

Idd!

P.S.: Ik lees zelfs alles van de Secret mol-topic.
En ik blijf het doen, denk ik :-[
Repesct! Ik moet zelfs nog 3 dagen inhalen op het AVRO-forum en 3 maand in de huiskamer. :) (Maar ik ben aldoor moe als ik achter de computer zit tegenwoordig dus het lukt niet echt.)
En die nieuwe nieuw-knop en reageerknoppen zijn lelijk!
Zeer terechte opmerking.
Graag gedaan.

En: beterschap iedereen!

Welterusten!

Trouwens, mooie nuttige en zinvolle post weer hoor, geweldig!
Dank je, jouw bijdragen mogen er ook zijn!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #9433 Gepost op: 28-04-2003, 11:51:41 »
Citaat
en ik vind de knopjes ook lelijk hoor   net zoals die grote reageerbuttons

Citaat
Ik vind deze nieuwe knopjes trouwens wel erg lelijk
Citaat
En die nieuwe nieuw-knop en reageerknoppen zijn lelijk!
Zeer terechte opmerking.
Graag gedaan.

Compuart... ::) :P

Leuk Annemieke, zo'n dialoogje, erg origineel ook ::)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9434 Gepost op: 28-04-2003, 13:21:00 »
Heeey!

Pff, tis net alsof ik eeuwen ben weg geweest hierzo... Heb net de Bar bijgelezen en 't CMC-topic! :)

Maargoed, het was erg leuk in Friesland! *grr, we gaan nu eten* . . . *Oké, ik ben dr weer

We gingen dus vrijdagochtend naar Sint Nicolaasga toe, we hadden un huisje type 'landhuis' gehuurd, en dat was dus un redelijk groot huisje (voor un bungalowpark-huisje dan) en ik ging g'lijk ff kijken of de TV het wel deed, hij zou het tog eens niet doen :o Maar gelukkig, hij deed het ;D We hadden nog genoeg tijd om die middag iets leuks te gaan doen en t was lekker weer, korte broek aan enzo, dus we gingen kayakken (of hoe je dat ook schrijft) dat was wel erg koel, wel zwaar op un gegeven moment... Na un poosje gingen we maar trug want het werd ineens heel erg bewolkt en jaahoor, op de terugweg ging het keihard regenen!! Zaten we daar in t-shirt, korte broek op het water in un natte kayak :-\ Nouja, toen we eindelijk weer bij het park waren, waren we dus h-ele-maa-l doorweekt! 's Avonds ER gekeken... Zaterdag was niet super weer dus hadden we besloten dat we un beetje rond gingen rijden met de auto en naar t IJselmeer enzo... Het was niet egt lekker weer, ondanks dat was het wel leuk!  ;) Toen, op weg naar het IJselmeer, belde Annemieke (en Daan) dus met het nieuws dat ik de CMC had gewonnen! :D

zie:
Citaat
we hebben haar opgebeld hoor, om het goede nieuws door te geven!! (omdat ze daar in Friesland zelf geen internet heeft) Ik kreeg eerst haar vader aan de lijn en toen die zei dat ik het was, hoorde ik Anne-Marie al zeggen: "ja, dat dacht ik wel..." En toen ik begon met 'gefeliciteerd' zei zij geheel als vanzelfsprekend: "ah, heb ik gewonnen..." Dusseh ja ze verwachtte het wel al denk ik zo...
Ze vroeg zich wel af wat ze gewonnen had... een ondertitel? een t-shirt? de pot? Dusseh, da wor dokken Chriz...

Haha, ach ik verwachtte het idd wel un beetje (als het Doris niet was dan had ik er dus al lang uit moeten gaan... dus moest het Doris wel zijn ::) ) maar ook weer niet helemaal vanzelfsprekend ofzo hor ;)

Citaat
Natuurlijk de (virtuele) pot van 50.000 Euro en daarbij is zij de enige in de hele wereld die kan zeggen dat ze CMC gewonnen heeft! (en over ondertitels ga ik niet) (Volgens mij is Compuart met de noorderzon vertrokken. Feedbackforum is meer een Non-feedbackforum  geworden)

*Yeuhh* ;D Un ondertitel zou wel leuk zijn, Compjuh?! ::)

Maargoed, het IJselmeer was wel leuk niet super bijzonder ofzo, t waaide un beetje hard... We zijn ook naar Lemmer en Hindelopen (ofzoiets dan, had er nog nooit van gehoord) geweest. 's Avonds mijn broer van het station in Heereveen opgehaald, want hij wou 's Zaterdags persé nog voetballen dus die kwam later naar Friesland met de trein... WIDM was erg leuk, en ook ik had George herkend! :D Erg leuk dat hij er nog ff in was, ook mooi dat er niemand uit was  :)

Ik had nog gehoop dat we mss zondag zouden kunnen zeilen, alleen de weerberichten waren al zo slecht dat dat niet waarschijnlijk was, en we zijn dus ook niet wezen zeilen :( Erg jammer, maar we gaan zowiezo nog een x zeilen als het egt goed weer is, in de zomervakantie oid... We zijn die dag wel naar Franeker geweest, naar un supersaai museum over 'swerelds grootste 'Planatorium' ofzoiets, heeft iets te maken met Astrologie enzoo (erg saai dus) Wel stond er in het gastenboek van dat museum iets in het Thais, das un vetkoel handschrift ;D Dat was dus het leukste van dat museum vonnik... Daarna gingen we nog ff naar de zee, t was laag water dus we gingen over un paar stenen op de kust lopen (daarnaast lag dus drijfzand) en t waaide erg superhard!! Mn vader was dus beetje gevallen, schoenen en broek helemaal vies... Ghehe, daarna even met de wind mee en wind tegen over de dijk gerend ;D Was wel vermoeiend, vooral met wind tegen natuurlijk... Daarna moesten we de hele tijd langs de dijk rijden als we weer weg wilden komen, en op de dijk lagen allemaal lieve lammetjusz en schaapjusz dus om de 100 meter stopten we ongeveer om fotoosz te maken ::) We waren iig niet de enigen die dat deden... *gelukkig* 's Avonds nog ff geklaverjast en vandaag vroeg uit want we moesten om 10u uit het huisje zijn... En nu bennik dus weer in Emmuh!

Citaat
3) de jongsten? ff denken, dat zou moeten Daan zijn en Annemieke en Elmar en ik en fenn en Zaar en Arco en Heinz (deze komen als jongsten bij me op, sry als ik iemand vergeet) dus ik denk da we alvast allemaal gecharmeerd zijn   en tuurlijk denken we dat we gewoontjes bezigzijn, het is ook echt zo hoor  
Eeeeey, dat ik 3 dagen weg ben betekend niet dat ik vergeten moet worden!! >:(  ;)

T weekend was dus erg leuk ondanks dat we niet konden zeilen, we hebben kwa weer dus niet het meest handige weekend uitgekozen maarjah....

Sorry dat ik verder niet allemaal op jullie persoonlijk kan reageren, anders zou ik nog poosje bezig zijn.... iig: gefeliciteerd, beterschap en veel plezier! :)

Kom strax nog wel langs, doeghhh

« Laatst bewerkt op: 28-04-2003, 13:26:39 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9435 Gepost op: 28-04-2003, 13:32:10 »
Vanmorgen al een super-post geschreven, vol met scherpe observaties, briljante bespiegelingen, geniale grappen en natuurlijk -speciaal voor lowprofile- volgepropt met smilies.
Loopt de computer vast!!!!

Ik heb geen zin om mezelf te herhalen, maar dat ene smiletje van Ron wil ik jullie niet onthouden:

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9436 Gepost op: 28-04-2003, 16:19:25 »
Goeiemiddag!

Ik kom ook weer effe langs en zie dat er weer veel gepost is! Dadelijk maar effe bijlezen.

Ik heb vandaag al erg veel gedaan voor 'n vrije dag. Ik ben vanmorgen toch effe 'n paar uurtjes naar school geweest (ondanks dat ik daar eigenlijk de komende 2 weken niet hoef te komen  ::) ) om in de bieb wat in tijdschriften te bladeren om artikelen voor m'n scriptie te vinden. Ik ben uiteindelijk thuis gekomen met kopien van wel 30 artikelen dus er was aardig wat te vinden. Nu maar hopen dat er 'n paar interessante tussenzitten. (ik had in de bieb niet de tijd om ze helemaal door te lezen en heb daarom gewoon maar alles gekopieerd dat me enigzins interessant leek voor m'n onderwerp)

Verder heb ik vandaag boodschappen gedaan, appeltaart gebakken voor m'n moeders verjaardag morgen en verder allerlei andere voorbereidingen voor de verjaardag. (hapjes, salades voor op toastjes enz.)

Vanavond moet ik weer de hele avond trainen, dus dan zal ik niet langs kunnen komen. Ik heb eigenlijk echt geen zin om te gaan dansen, maar ik ga toch maar. Meestal vind ik 't wel weer leuk als ik er eenmaal ben.  :)

'n fijne middag/avond vast!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9437 Gepost op: 28-04-2003, 18:17:20 »
Hoi allemaal, ik ben er ook weer!

Gisteren dus dopen annex babyborrel. Was wel leuk, maar echt super druk. Minstens 30 van die kleine kinderen. Zo veel tegelijk, daar wordt ik echt niet vrolijk van (in tegenstelling tot Fenna volgens mij). Verder was het wel leuk, lekkere taart hadden ze. Twee laagjes cake met daartussen slagroom met aardbeien en een knalroze laag suiker erover heen (net zoals dat roze spul dat op een tompouce zit). overheerlijk dus als je van zoet houdt.

Daarna waren we met een vriend en vriendin van ons ergens een hapje gaan eten. Dat was lachen. Met de bediening ging echt alles fout wat er maar fout kon gaan; het verkeerde eten, te weinig eten 5 in plaats van 4 gerechten (terwijl we maar met zn vieren waren) enzovoorts. Uiteindelijk hoefden we door alle ellende niet echt veel te betalen, want ze hadden al vanalles van het huis aangeboden. Zoiets had ik dus nog nooit meegemaakt. Wel lachen, maar van rustig iets eten is dan geen sprake meer. Het was in ieder geval wel lekker...

Vandaag had ik cursus 'Omgaan met agressie'. Was op zich wel leuk, ze hadden een acteur ingehuurd die ons echt de stuipen op het lijf heeft gejaagd (op een leerzame manier dan wel). Ik hoefde gelukkig geen rollenspel te doen, maar ik was me kapot aan het zweten bij wat de anderen moesten doen/voor hun kiezen kregen. Die man kon echt super goed agressieve klanten spelen. Heel realistisch.

Nu ben ik weer thuis en ben ik erg moe. afgelopen nacht heb ik heel slecht geslapen. Waarschijnlijk vanwege die drukke middag en avond. Vanavond maar eens een rustig avondje houden. O ja, na het werk ben ik nog ff naar de H&M geweest. Zowaar iets gevonden. Wel 5 topjes!!! Samen voor €34,50. Dat vond ik toch echt een koopje. Nu moet ik maar eens stoppen met kleren kopen, anders moet ik dadelijk nog een kast erbij kopen  ;D

Lowprofile, leuk dat je er weer was. Lijkt me leuk werk op zo'n alarmcentrale. Soms druk, soms rustig en lekker ad hoc oplossingen bedenken.

Fijne avond allemaal,
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Groenenman

• Gast
« Reactie #9438 Gepost op: 28-04-2003, 19:02:58 »
Zal ik ook maar weer iets typen

Heb vandaag weer heerlijk gewerkt en vanavond komen mn ouders weer thuis  :'( >:(. Vandaag nog ff twee pizza's naar binnen gewerkt en nu weer lekker aan het "forummen". Heb de aflevering van zaterdag niet gezien  :'( >:( :(. Dus als er iets is over zaterdag dan klik ik snel door.

Woensdag koninginnedag!!!!!!
Hoef ik niet te werken  :D :) 8)
Maar ik doe weer iedereen de groetjes

ps : A&K ik ben ook vrij jong

• Forumlid
« Reactie #9439 Gepost op: 28-04-2003, 19:14:10 »
En zie je wel: ik had dat niet moeten zeggen van die jongeren: er wordt al direct gekeken en vergeleken wie dat dan wel kunnen zijn...

(bakkers in België bakken dus zelf en zijn in de wk's open ..., heerlijk, hé, A&K ?).

en dan ga  ik mensen vergeten  :-[ sry amiesh en groeneman, was niet met opzet
en het is idd heerlijk dat de bakkers in het weekend open zijn bij ons. Is dat niet zo in Nederland??

anyway, A&K is almost packed ! (like that exists) kben bezig met de laatste dingen in m'n koffer te steken en 'k hoop da'k niks vergeet. 'k Heb een mooi lijstje gemaakt met alles erop :)

ik kom vanavond nog wel langs denk ik, maar kga nu alles klaarmaken, doeeeei  :-*