Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465620 keer)

Offline Miss Marvel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9400 Gepost op: 26-04-2003, 14:55:04 »
Hallo allemaal,

Ik heb alle mollen gevolgd, lees al tijden mee, was zelfs op de Moldag vorig jaar en ik had me nog nooit geregistreerd. Raar eigenlijk  ???.

Dus hallo  :)

Ma how, zeg!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #9401 Gepost op: 26-04-2003, 14:59:51 »
Ook hallo!  ;D

When God created man, she was only joking!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9402 Gepost op: 26-04-2003, 15:01:14 »
Hoi Tink  ;D welkom op het forum, ook al lees je al een hele poos mee !

Annemieke en Daan: jullie amuseren je duidelijk heel goed  ;D jammer dat het niet in België is... het weer is hier trouwens rotslecht.

banaan begint met een b, soms met een s

Groenenman

• Gast
« Reactie #9403 Gepost op: 26-04-2003, 17:16:42 »
Niet alleen bij jou A&K.

Bij mij heeft het de hele dag geregend maar nu ik weg moet begint het opeens te hosen !!!  :'(  :(  >:(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9404 Gepost op: 26-04-2003, 17:29:42 »
Goeieavond!

Weinig gepost hier vandaag.  :-\

Hier is 't ook onzettend slecht weer momenteel. 't heeft de hele dag wel geregend, maar gewoon zachtjes dus dat was niet zo erg. Maar nu valt 't echt met bakken uit de hemel. Maar goed dat ik binnen zit dan.  ;)

Ik was vandaag gelukkig wat eerder klaar met werken, waardoor ik weer 'ns wat meer tijd heb om bij te douchen, te eten en bij te lezen voordat WIDM begint. Fijn dat ik me niet zo hoef te haasten. Ik ga me zo dan ook maar 'ns douchen en dan ga ik misschien nog effe onder de zonnebank.  :)

Annemieke en Daan: leuk zo'n dialoog! Amuseer jullie nog verder! (of is Daan alweer naar huis?)

Welkom in de Molshoop Tink! Leuk dat je de stap genomen heb om je te registreren. Ik hoop dat we je hier vaker tegen zullen komen aan de bar. :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9405 Gepost op: 26-04-2003, 18:38:06 »
Citaat
veel tennisplezier strax, als het er nog van komt....
Dank je Vlaming! Ik heb nog heerlijk getennist: geen spat regen en geen zuchtje wind. Ik stond wel met de slappe lach op de baan, ook niet erg bevorderlijk voor mijn spel.
Geen tijd gehad voor de samenvatting dus, sorry ;)

Citaat
Maar goed ik heb in ieder geval ook weer wat meer tijd om te "mollen" en te "forummen".
Jeeeee, Tweety komt weer vaker langs!!! :D

Gisteravond kwam ik nog iemand tegen op de tennisbaan, met wie ik het vorig jaar steeds over de mol had. Je kent dat wel: lekker steggelen:
Hij: het is George
Ik: echt niet! Het is John!
 ::) ::) ::)
Affijn, ik was dus erg benieuwd wie hij dit jaar denkt:
Ron

Daar was ik dus net vanaf gestapt!!!!
Maar ik heb me voorgenomen niet meer te twijfelen. Ik laat me niet meer gek maken. Ik weet het dit jaar voor het eerst 100 % zeker!!!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9406 Gepost op: 26-04-2003, 18:47:14 »
Hallo allemaal!

Hier heeft het ook de hele dag geregend. Ik moest en zou naar de stad ondanks de regen en dat heb ik geweten natuurlijk. Hartstikke nat kwam ik wer thuis, maar het was wel leuk. Ik heb een witte broek gekocht voor als het ooit nog eens ophoudt met regenen en een paar van die gymschoenen (noet om te sporten maar om zo aan te doen, kan het niet goed uitleggen).
Ook heb ik nog wat olijven gekocht op demarkt bij een lekkere Italiaanse kraam. Kunnen we die vanavond tijdens widm lekker opeten  :D.

Nu ben ik eten aan het koken, spaghetti. Heb wel erge honger nu, maar we waren allebei in slaap gevallen  :-[ en werden net pas wakker. Volgens mij heb ik een beetje slaapgebrek, want ik heb afgelopne nacht ook al 12 uur aan een stuk  geslapen. Vandaar misschien mijn meligheid van gisteren (he Malcolm  :P).

Ik ga eens naar het eten kijken.

Veel plezier vanavond,
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9407 Gepost op: 26-04-2003, 18:50:09 »
Ik ga eens naar het eten kijken.
Probeer ik ook vaak, maar dat helpt niks. Ik moet het toch echt bereiden.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9408 Gepost op: 26-04-2003, 18:50:52 »
Het regent een dag en ik verveel me gelijk, ben bijna niet buiten geweest vandaag. CMC is ten einde, eindelijk!!! Met @miesh als de terechte winnaar natuurlijk! IK ben ook blij te zien dat het goed gaat met de 'signature-actie'. Grappig om te zien dat anderen de signature van bodesjom overnemen. Maar het gaat om het goede doel: AVRO overtuigen van mol 5 in 2004!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9409 Gepost op: 26-04-2003, 18:53:28 »
Probeer ik ook vaak, maar dat helpt niks. Ik moet het toch echt bereiden.

o, daarom blijft die spaghetti zo hard  ;D ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9410 Gepost op: 26-04-2003, 20:44:37 »
(dit is deel 1...)

haihai daar zijn wij weer

Met onze superirritante groen-rood Daan-Annemieke Goed-Slechte post! Nu inclusief quotes! Wij gaan even het rijtje af...
Voor ik het vergeet wil ik eerst nog even Zaar heel veel succes en plezier wensen voor vanavond, ook al ben ik daar natuurlijk al veel te laat mee

Ik heb alle mollen gevolgd, lees al tijden mee, was zelfs op de Moldag vorig jaar en ik had me nog nooit geregistreerd.
Heeeeej, hallo Tinkie! Leuk dat je jezelf eindelijk geregistreerd hebt! We misten je al :P Kom je ook op deze fandag?
Hoi Tink!! Welkom in de huiskamer! Als je al tijden (ook de bar) meeleest, ken je ons dus al... wij jou natuurlijk nog helemaal niet, dus wil je jezelf niet even voorstellen??

Annemieke en Daan: jullie amuseren je duidelijk heel goed  ;D jammer dat het niet in België is... het weer is hier trouwens rotslecht.
Rotslecht? LOL, wat een geweldig woord. Ik ben er alleen wel achter dat het niet  te combineren is met in- en inslecht... jammer! Ook hier was het rotslecht weer... :( maar dat was niet erg, we hebben het buiten erg leuk gehad (en NAT ::). en dat terwijl we een palapru bijhadden)... begin nou niet over jeweetwel, Annemieke.... ::)
jaaaaaa JONGE EENDJES!!!! we hebben ze twee keer gezien, eerst twee hele kleine superschattige en later nog eentje maar die was iets verder weg helaas. Zooooo suuuuuperschattig!! (van die geel-bruin gevlekte Deb
Annemieke en Daan: leuk zo'n dialoog! Amuseer jullie nog verder! (of is Daan alweer naar huis?)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik ben er nog, denk ik... Annemieke wist het niet, maar ik ben er toch echt nog hoor... ::) (leg jij het maar uit Annemieke, da kan ikniet)
joh??? dat meen je niet, je bent er nog??? (ik dacht al, wie is die jongen hier naast me toch... )
Neh, ik ga het ook maar niet uitleggen...

Dan zal dat voor eeuwig een geheim blijven ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9411 Gepost op: 26-04-2003, 20:45:33 »
Hartstikke nat kwam ik wer thuis, maar het was wel leuk. Ik heb een witte broek gekocht voor als het ooit nog eens ophoudt met regenen
oooh, is een witte broek bedoeld voor als het is opgehouden met regenen...?? Dan had ik pas een paar uur later naar buiten kunnen gaan... nu istie idd niet meer zo wit nee om het nog maar helemaaaal niet te hebben over mijn daarnet nog witte schoenen...
Wat dacht je van de mijne? daar zitten zelfs gaten in!! :o
haha, ja, maar die ZATEN er al in...! en die modder... die was gewoon schattig !
Lekker, sambal bij?

Met @miesh als de terechte winnaar natuurlijk!
we hebben haar opgebeld hoor, om het goede nieuws door te geven!! (omdat ze daar in Friesland zelf geen internet heeft) Ik kreeg eerst haar vader aan de lijn en toen die zei dat ik het was, hoorde ik Anne-Marie al zeggen: "ja, dat dacht ik wel..." En toen ik begon met 'gefeliciteerd' zei zij geheel als vanzelfsprekend: "ah, heb ik gewonnen..." Dusseh ja ze verwachtte het wel al denk ik zo...
Ze vroeg zich wel af wat ze gewonnen had... een ondertitel? een t-shirt? de pot? Dusseh, da wor dokken Chriz...
Citaat
IK ben ook blij te zien dat het goed gaat met de 'signature-actie'. Grappig om te zien dat anderen de signature van bodesjom overnemen. Maar het gaat om het goede doel: AVRO overtuigen van mol 5 in 2004!!
Helemaal mee eens! wij willen mol 5 in 2005 2003! ;D
ehmmm jaja Sterretje...
Het is tijd voor mol, wij gaan!
Mzzl D.(met een hyperige Miekje)

Whiiiiiii...!!
liefs, Miekje

« Laatst bewerkt op: 26-04-2003, 20:46:10 door Annemieke »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9412 Gepost op: 26-04-2003, 22:43:03 »
Helemaal mee eens! wij willen mol 5 in 2005 2003! ;D

En ondertussen hebben jullie nog niet 't juiste onderschrift!  >:( ;)  

Dus als 'n gek nu naar 'profiel' en steun de 'Wij willen WIDM 5 in 2003!!!'-actie door 't onderschrift aan te passen!  :D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9413 Gepost op: 26-04-2003, 23:00:53 »
En ondertussen hebben jullie nog niet 't juiste onderschrift!  >:( ;)  

Ik ook niet, maar ik zag dat Bono zich hier ook geregistreerd heeft, dus ik laat het maar zo  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9414 Gepost op: 26-04-2003, 23:21:18 »
Tsja Han, je hebt gelijk, en ik ben meteen naar mn profiel gegaan om dat idd te doen, maar ik wil eik iets origineler en daar kon ik niet opkomen... we hebben er echt heel lang over nagedacht hoor, maar ik was nie tevreden... wil die actie wel steunen maar dan niet letterlijk zeg maar... ik bedenk nog wel iets... (mss)
Tja, en ik ben dus nog steeds bij Annemieke (glukkig) en ik ga hier mijn profiel niet veranderen, nog ff w8en, ik weet wel wat!

Maar wat een superafl net he!!!!!!!! Ik vond het heeeeeelemaal geweldig!!!! Zo supercool dat George meedeed!!!! We hadden hem herkend hoor
Ja, ik dus! ::) Ik had hem echt gewoon meteen herkend bij de eerste seconde (vind ik heeel goed van mezelf, maar Annemieke vind dat ik maar op aant scheppen ben
VINDT MET DT ALTIJD NOG!!! Ja Daan zei het als eerste, hij had hem meer herkend aan zn gezicht geloof ik, en ik meer aan zn stem... maja, ik zal nooit weten of ikzelf in staat zou zijn geweest hem te herkennen omdat het al meteen naast mij geroepen werd...

Magoed, verder ook supertoffe afl vond ik!!! Ik blijf nog steeds maar bij Elise als mol denk ik zo...
Daarna hebben we nog naar de sterren (en planeten) gekeken met de grote telescoop van mn vader, en nu zijn we op de achtergrond fijn aant msnen

Ik kan niets anders dan me helemaal aan te sluiten bij (bijna) al het bovenstaande en jullie allemaal een goede avond (en nacht ^-^) te wensen ;D
oja w8, nie vergeten... ik moest jullie nog allemaal de groeten doen van Anne-Marie!!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9415 Gepost op: 26-04-2003, 23:40:38 »
Hallo, ik kom er ook nog even tussen.
Probeer al een maand van dit forum wat af te kicken.
Ik slaag er al in de NL-mol serie niet te volgen (kan het toch niet zien op TV - geen kabel).
Intussen kom ik toch iedere dag even in de huiskamer piepen en over jullie schouder meelezen.
Even pathetisch doen: ik vind het prachtig !

Ik ga geen namen noemen, want dan vergeet ik er natuurlijk, maar ik geniet echt van sommige discussies en vooral van de jongsten onder jullie.
Ofwel word ik kinds ofwel zijn jullie echt wel ver boven de middenmaat bezig. (en jullie dachten zeker dat jullie lekker 'gewoontjes' deden ??)

En waarom ik niet post ? Ach, mijn leefwereld staat zo ver van die van jullie. Ik ben geen advocaat, maar zit wel midden in de juridische wereld (ruziënde bedrijven, echtscheidingen, huurdiscussies, enz.) en 's-avonds werk ik op een alarmcentrale (kapotte auto's, zieke toeristen). Geen studies, geen school, kortom geen link. Wat ik vanzelfsprekend vind, vergt soms een lange uitleg voor anderen.

P.S.: Ik lees zelfs alles van de Secret mol-topic.
En ik blijf het doen, denk ik :-[

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9416 Gepost op: 27-04-2003, 01:14:40 »
Hallo allemaal,

Ik heb alle mollen gevolgd, lees al tijden mee, was zelfs op de Moldag vorig jaar en ik had me nog nooit geregistreerd. Raar eigenlijk  ???.

Dus hallo  :)
Van harte welkom Tink! :) Veel plezier hier op het forum.

Hallo, ik kom er ook nog even tussen.
Probeer al een maand van dit forum wat af te kicken.
Zonde. :( Het is hier nou net zo gezellig.

Citaat
Intussen kom ik toch iedere dag even in de huiskamer piepen en over jullie schouder meelezen.
Even pathetisch doen: ik vind het prachtig !
Gelukkig maar. :)

Citaat
Ofwel word ik kinds ofwel zijn jullie echt wel ver boven de middenmaat bezig. (en jullie dachten zeker dat jullie lekker 'gewoontjes' deden ??)
Kun je dit even toelichten?  ::)

Citaat
En waarom ik niet post ? Ach, mijn leefwereld staat zo ver van die van jullie. Ik ben geen advocaat, maar zit wel midden in de juridische wereld (ruziënde bedrijven, echtscheidingen, huurdiscussies, enz.) en 's-avonds werk ik op een alarmcentrale (kapotte auto's, zieke toeristen). Geen studies, geen school, kortom geen link. Wat ik vanzelfsprekend vind, vergt soms een lange uitleg voor anderen.
We hebben allemaal een link met elkaar. Dat is de Mol! Verder maakt het niet uit wie of wat je bent. :)
Dus laat af en toe even weten hoe het met je gaat.

Veel plezier verder hier!

Offline paashaas

• Forumlid
« Reactie #9417 Gepost op: 27-04-2003, 05:25:59 »
Bij "Mollen en Geldzakken" is deze 7e aflevering een gedenkwaardige: tot nu toe was slechts 1 "grote mol" uitgedeeld en daar zijn er nu maar liefst 5 bijgekomen! Tsja, de overgebleven kandidaten worden steeds verdachter.

zondag 8 juni 2008: Amnesty Sponsorloop in Utrecht

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9418 Gepost op: 27-04-2003, 09:30:06 »
Goeiemorgen!

Ik vond het een superaflevering gisteren! Alleen dat er weer niemand uitging vond ik wel jammer. Ik snap wel dat ze het wat willen rekken, maar dan beginnen ze toch gewoon met een of twee kandidaten meer?

Lowprofile; leuk dat je weer eens langskomt. Ik ben nu wel heel benieuwd wat je voor werk doet overdag, de alarmcentrale is me wel duidelijk. Ik denk dat zoals Malc ook al zei ieders leefwereld hier verschilt, maar door de mol zijn we aan de praat geraakt, om het zo maar eens te zeggen, en kunnen we niet meer ophouden. Dat vind ik persoonlijk het mooie aan dit forum. Ik hoop dat je nog af en toe eens langskomt (of vaker natuurlijk) en ons ook iets over jou leefwereld laat weten!

Hmmm, ik ben al serieus bezig zo op de vroege morgen. Straks heb ik een doopfeest annex babyborrel. Ik hou niet zo van babyborrels, maar ja, niks aan te doen. Zo veel mensen en een klein kindje echt ongezellig. Ik heb wel een leuk cadeautje gekocht, een heel lief wit jurkje (aahhh wat lief)  ;D.

Daan; heb je soms besloten om maar bij Annemieke in te gaan wonen? Volgens mij ben je er al drie dagen ofzo... Ow ik heb trouwens gisteren video van HP2 gekocht. Ik heb em nog niet gezien, want hij ligt nog bij mn moeder, die hem ook graag wilde zien. Omdat zij alweer drie weken ziek dacht ik laat haar maar kijken, dan heeft ze weer wat te doen.

Ik ga maar eens even een ontbijtje maken.

Tot straks,
Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9419 Gepost op: 27-04-2003, 10:47:09 »
Hallo allemaal!!!
Hier dus weer Daan (en Annemieke, die d'r schoenen aandoetdeed, nu is ze weer terug). @Ovide (<--- da vinnik zo lelijk staan, die @ (niet dat Ovide natuurlijk  ::)): Ik ben hier vrijdagavond aangekomen en ik ga nu weer terug, dat zijn dus alles bij elkaar 2 kwart dagen en 1 hele dag... Ik weet niet of ze het op prijs zouden stellen als ik hier zou blijven wonen, en ik weet niet of ik het wel aan zou kunnen om NOG langer te moeten forummen op een (eng woord:) MAC! Maar verder is het hier nog steeds erg gezellig, voor zolang het nog duurt, zo rond 11 uur moeten we toch echt wel gaan :'(, maar gelukkig zit Annemieke nog bij mij in de trein, dus dat is toch wel gezellig. ;D
haihai hier ben ik ook nog even, ja helemaal waar wat Daan allemaal schrijft, behalve natuurlijk dat onze mac eng zou zijn . Ik ga dus zometeen via Breda naar Heerlen, naar mn nichtje, eigenlijk om (morgen) te winkelen, maar ik heb nauwelijks geld dusja dat gaat dan een btje moeilijk, en mn ouders zijn dr niet om geld van te lenen, mja mss van mn broer...
Iig iedereen een hele fijne dag vandaag en morgen!!

Ja, ik zie jullie waarschijnlijk weer als ik weer in Breda zit, want lang kan ik toch niet zonder forum ::) en ik moet toch nog wat op mijn blog zetten (van Annemieke... ;D). LowPr: echt jammer dat je hier niet meer probeert te komen. Je valt zeker niet " uit de boot"  ofzo, ik kan zowel met advocaten als met aardappelschillers goed om gaan (ja, het staat wel stom, maar ik kon niks anders met de A bedenken ::), ja Annemieke: van Advocaat tot Annemieke :P). Maargoed, verder heeft ik niks te zeggen en gaat ik nu ophouden omdat deze Mac verschrikkelijk typt..... bleh... ;D

Mzzl
D.

We moeten nu naar het station, zet de computer uit Sterretje!
liefs, Annemieke