Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465903 keer)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9380 Gepost op: 25-04-2003, 10:23:08 »
WOHOOOOOOOOOHOOOOOOO hallooooooooo  ;D
niet te geloven zeg , ik kan het ook echt niet beschrijven wat een enorme kick dat geeft als je optreden zó goed gaat!!!!!
FF beschrijving van de dag dan maar....

's Middags waren we om half 3 al op school om nog een paar dingen door te nemen en natuurlijk nog een generale repetitie. Toen we de zaal inkwamen zag het er al heel mooi uit, heel professioneel met spotlights , disco/spiegelbol enzo, wat natuurlijk paste bij ons thema Dance on the Ceiling... dus wij waren daar al helemaal blij mee. Samen met de toneelgroep (die voor ons kwam) hebben we toen repetitie gehouden net zolang tot het goed ging. Tegen half 7 kreeg iedereen toch wel trek en hebben we even wat gegeten met zijn allen...
Daarna was het pre-setten voor de avond, kleren klaarhangen enzo, voor de supersnelle omkleed acties ;) Ik ben met een ander meisje toen nog kaartjes gaan scheuren bij de deur, echt leuk om iedereen binnen te zien komen (docenten met hele families etc.  ;D ). Om kwart voor 8 werden wij daar ook weggehaald en afgelost, want er was nog een laatste peptalk door Sander (die van die foto, begeleider dus). Iedereen op de vloer van de gymzaal, fijn hoor  ;D Om 8 uur begon de show dus, met de toneelgroep. Sander verdween de zaal in en wij zaten dus als groep samen in de gymzaal te repeteren, warmzingen en zenuwachtig te wezen... Toen de pauze bezig was kregen we laatste instructies over het opkomen en de microfoons en toen was het dan echt zo ver..
De pauze was afgelopen en wij stonden op het podium. De eerste medley van Abba is nog nooit zo goed gegaan als toen! Met die discobol enzo zag het er leuk uit als ik het publiek mag geloven.
Daarna hadden wij 2 minuten om ons helemaal om te kleden voor het Powerblok. Hoeden, donkere kleren, lange zwarte jassen etc. :) Het was even haasten (op 1 been hupsend roepen: 'Het ging zoooo goed!!!!') maar iedereen stond toch op tijd bij zijn opkomstplek. Ja, en toen begon het powerblok! Een medley van liedjes zoals Dance across the floor, Lady Marmelade, Papa was a Rolling Stone, Think (kent iedereen wel!) en Proud Mary als slot. Ik zat dus bij dat slot en stond de rest van de medley op het voorpodium. Voordat het slotlied begon had ik dus nog wel even de zenuwen maar toch was het: nu het podium op en GAAN! Heb een microfoon gepakt en met de andere 5 meiden en Sander daar ff de boel op zn kop gezet  :D  8) Ging echt super, en we hadden 's middags pas met mic's geoefend (fijn altijd die snoeren)... maar het ging toch geweldig en je merkt dan echt dat je dan nog meer geeft dan in de repetities. En het was nog zuiver ook...  ;)  ;D Toen ons nummer afgelopen was, kregen we een toespraak van de rector en een roos, en toen was het toch echt voorbij...
Toen bijna iedereen weg was (mijn ouders kwamen me iets later ophalen dan gepland) heb ik daar nog met sander 'I feel good!!!' staan bleren hahaha, niet te geloven wat een energie je dan hebt  :o [/annemieke-ik-snap-je-helemaal]  ;)
Maar het is nog niet helemaal voorbij! Zaterdag gaan we nog een keer!!!! en ik hoop op nóg meer publiek, nóg betere zang en een nóg meer spetterend slot, al is dat bijna niet mogelijk....  ;)

WB Jet, Arco veel plezier, Miesh ook veel plezier en Han , we wachten op je shopverslag  ;D

Mazzullllllllllllllll!!!  :-*

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9381 Gepost op: 25-04-2003, 13:39:10 »
Ik vind 't trouwens wel 'n goede zaak dat jullie reddend en overlevend zwemmen krijgen. Je weet maar nooit wanneer dat ooit van pas zal komen.  :)

Ja, vooral dat overlevend zwemmen, erg handig lijkt me dat. Anders krijg je: ik ga zwemmen, maar ik het overleef het waarschijnlijk niet! :P

Annemieke en Zaar: bedankt voor jullie posts, alleen al door het te lezen ben ik nu ook helemaal hieperdepiep.

JET: Welkom terug!!!!

En voor iedereen:

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9382 Gepost op: 25-04-2003, 14:31:16 »
Haha ja Zaar, precies zo'n zelfde gevoel als ik zo te lezen ;). En jij dan donderdag en zaterdag ipv woensdag en vrijdag zoals ik, dus jij kunt nog een dagje langer dr van genieten... ;) (haha niet dat dat nou zoveel uitmaakt of zo, eik geniet ik dr nog heel lang van na natuurlijk) Mooi dat jij er vrolijk van bent geworden Pino!! :D Hebben wij ook weer een goede daad gedaan he Zaar ;)?

Maar nu ben ik een beetje treurig :-\ want ik heb zojuist mijn allerlaatste schooldag gehad... Ja nog wel facultatieve lesjes na de vakantie en ik kom natuurlijk nog op school met de examens en dan zie ik mn klasgenoten nog, en ook nog bij de diploma-uitreiking en ws nog wat feestjes enzow, maar toch...!! Nooit meer echt les gewoon, dat is zo raar...!! En het was altijd zo gezellig... dus ik vind het best wel erg jammer... Zucht. Aan alles komt een eind, zelfs aan die dingen die zo vanzelfsprekend lijken/zijn/waren omdat ze er dag in dag uit zijn... kijk vakantie is wel leuk (hoewel ik dan ook wel sowieso de gezelligheid van school mis :-X) maar te weten dat je helemaal niet meer gewoon elke dag naar school zult fietsen om daar een aantal uurtjes les te hebben, terwijl je dat zes jaar lang gehad hebt... naaa... dat idee moet ik toch nog best wel erg aan wennen... Maar ja, uiteraard ben ik ook wel blij dat ik het wel jammer vind ::), want dat betekent toch alleen maar dat ik het al die jaren meer of minder naar mn zin heb gehad en dat het gezellig is geweest. Daar ben ik ook zeker heel erg blij om. Maar zo'n gevoel van afscheid nemen is toch niet heel erg vrolijk :-\. Overigens hoeven jullie geen medelijden met me te hebben of zo hoor :P ik zit maar wat te zeuren, het is ook nooit goed, is het vakantie, ben ik nog niet blij... haha. Eerst was ik altijd maar aant zeuren dat ik zoveel po's had en zo maar achteraf bedenk ik dat samen die po's maken toch altijd wel erg gezellig was... en zo heb je altijd iets te klagen ;). Maar goed dat moest ik dus ff 'van me aftypen :P' zeg maar... hebbik dan nu gedaan, en dan ga ik nu heel snel naar bed (ik ben natuurlijk al weer veel te lang blijven hangen, was niet mn plan, maja, dit hele verhaal te typen als Daan dr vanavond/morgen naast zit das ook zo asociaal he :P), kben vanochtend om iets over 8 opgestaan, lag er om 2 uur in, ja och viel mee.. het feest gisteravond viel een btje tegen. Btje te slome muziek. Maja. Vanavond iig nog voorstelling!!!! En dat is natuurlijk wel weer gigantisch supertof!!!!

btw nog weer wat jonge eendjes gezien en nog meer jonge meerkoetjes, ik denk dat ze nu allemaal zijn uitgekomen want beide ouders zwommen met de jonkies rond, en het waren er nu zeven. Echt zoooo minuscuul, superschattig :).

Goed, ik ga dus ff slapen zodat ik vanavond mooi fit ben, helaas kan ik Anne-Marie niet meer veel plezier in Friesland wensen want ze is natuurlijk al weg, en Arco zal het ook wel niet meer lezen als ik hem veel plezier in Engeland wens... ehh tsja, iedereen: geniet van het weekend!!

PS: dat wask nog vergeten: ik heb vanmiddag op school ook nog wat fotootjes gemaakt (mn rolletje was toch nog lang niet vol met die paar foto's vd kolderdag en van woensdagavond tijdens t schminken enzo) dusseh nu heb ik nog een paar aandenkentjes (?) van mn vrienden uit mn klas :).

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9383 Gepost op: 25-04-2003, 15:17:59 »
Ha ha grapjas! Bezorg jij me effe 'n digitale camera zodat ik 'n fotootje van m'n nieuwe kapsel kan maken?  ;)

ik weet iets beter, ik kom ff langs met m'n digitale camera  ;) ben zondag toch in de buurt (vd nederlandse grens iig), kben dan nl. in bree voor het tennis  8)

Citaat
Leuk dat je er weer 'ns bent vlaming. Ik hoop dat je 't nu wat minder druk hebt en je misschien ietsjepietsje kunt mengen in 't Avro-forum, want je ziet dat we er er zonder jouw theorien niet echt uit komen dit jaar.  ;)  

het is echt onbegonnen werk om nu nog alles te lezen op dat avro-forum. denk dat ik deze serie dan ook maar van op afstand blijf volgen tot op het eind, hoewel ik nu fkes wat meer vrije tijd heb (vorige aflevering zélfs live gezien). ik stond trouwens nooit hoger in de pool dan nu -> 37ste!!! :o :o there you go  ;D  er is blijkbaar nog geen slangentheorie bedacht, da's wel jammer dat er niemand die taak van me heeft overgenomen :-\

Citaat
(Ik zelf zat vooral wel heel fout met Astrid als mol...... ::) )

mijn mol is ron, al 'n tijdje- maar da's zuiver een gevoel, ik heb nog geen tijd gehad om op aanwijzingen te letten, ik ben genoodzaakt geweest om deze serie op een andere manier te volgen....

hier regent het ondertussen  :-\

prettig weekend & welcome back jet

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9384 Gepost op: 25-04-2003, 15:35:49 »

Hier ook!
Ja hoor, Pino heeft vakantie en voila!

Vlaming, veel plezier dit weekend!
Ik mag straks zelf mijn tennis-kunsten gaan vertonen, maar dan moet het wel eerst weer droog worden!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #9385 Gepost op: 25-04-2003, 15:52:34 »
Ik mag straks zelf mijn tennis-kunsten gaan vertonen, maar dan moet het wel eerst weer droog worden!

nu je toch aan het wachten bent pino, kun je misschien fkes het avro-forum voor me samenvatten?  ;)

veel tennisplezier strax, als het er nog van komt....hier schijnt de zon al terug  :) 't was maar een onweersbuitje, maar het slechte weer komt er helaas aan  :-\ nu ja, het kon niet eeuwig zonnig blijven  :-X

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #9386 Gepost op: 25-04-2003, 15:57:39 »
Ja hoor, Pino heeft vakantie en voila!

Ik ook! Eindelijk lekker twee weekjes vakantie, lekker op m'n balkon van de zon genieten. Dacht ik.  >:(

Maar goed ik heb in ieder geval ook weer wat meer tijd om te "mollen" en te "forummen".

Maar nu moet ik er eerst nog snel een uurtje tegenaan!  :-\

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #9387 Gepost op: 25-04-2003, 16:19:54 »
nu je toch aan het wachten bent pino, kun je misschien fkes het avro-forum voor me samenvatten?  ;)

mss is Elise (niet) de mol, mss is Ron (niet) de mol, mss is Rene (niet) de mol, mss is Ferdi (niet) de mol, mss is Chandrika (niet) de mol, er zijn aanwijzingen maar DE hint is nog niet gevonden.

Het Avro forum in een notendop.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #9388 Gepost op: 25-04-2003, 17:25:43 »
Eindelijk lekker twee weekjes vakantie

leuke vooruitzichten zijn me dat! geniet ervan!

mss is Elise (niet) de mol, mss is Ron (niet) de mol, mss is Rene (niet) de mol, mss is Ferdi (niet) de mol, mss is Chandrika (niet) de mol, er zijn aanwijzingen maar DE hint is nog niet gevonden.

Het Avro forum in een notendop.

oh, niet zo heel verschillend van de eerdere series blijkbaar. en wie weet, misschien komt er nog wel iemand (astrid) terug in de serie?

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #9389 Gepost op: 25-04-2003, 17:26:57 »
Hallo allemaal! :)

Met mij is alles goed. Lekker weer hier. Heerlijk.
Ik vond pretparken al heel erg leuk, maar Arco heeft me pas echt aangestoken met het pretparkvirus.  ::)  ;D
In april ben ik al naar de Efteling en Sixflags Holland geweest. In mei ga ik naar Sixflags Belgium en naar Warner Brothers Movieworld Germany. In juni ga ik naar Heide-park(Duitsland) en in Juli ga ik naar Port Aventura(Spanje). :D Daarna zie ik wel weer verder. ;D

Han, veel succes met schoenen kopen! Laat ff weten met hoeveel paar je thuis bent gekomen.  ;)

@miesh, veel plezier!

Annemieke, ik weet precies hoe je je voelt. Het is voor mij heel erg herkenbaar. Erg vreemd om na zes jaar ineens geen les meer te hebben. Maar kijk ook vooruit. Je gaat dadelijk naar een leuke stad en zult weer een hoop nieuwe mensen ontmoeten. Maak er een leuke tijd van!

Tweety, durf jij nog wel op je Balkon te zitten? ;)
Erg triest voor die lui in Maastricht. Sta je lekker op je balkon, stort ie naar beneden.  :-\  :'(

Fijn weekend allemaal!
Malcolm  8)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9390 Gepost op: 25-04-2003, 17:33:45 »

Maar nu ben ik een beetje treurig :-\ want ik heb zojuist mijn allerlaatste schooldag gehad... Ja nog wel facultatieve lesjes na de vakantie en ik kom natuurlijk nog op school met de examens en dan zie ik mn klasgenoten nog, en ook nog bij de diploma-uitreiking en ws nog wat feestjes enzow, maar toch...!! Nooit meer echt les gewoon, dat is zo raar...!! En het was altijd zo gezellig... dus ik vind het best wel erg jammer... Zucht. Aan alles komt een eind, zelfs aan die dingen die zo vanzelfsprekend lijken/zijn/waren omdat ze er dag in dag uit zijn... kijk vakantie is wel leuk (hoewel ik dan ook wel sowieso de gezelligheid van school mis :-X) maar te weten dat je helemaal niet meer gewoon elke dag naar school zult fietsen om daar een aantal uurtjes les te hebben, terwijl je dat zes jaar lang gehad hebt... naaa... dat idee moet ik toch nog best wel erg aan wennen... Maar ja, uiteraard ben ik ook wel blij dat ik het wel jammer vind ::), want dat betekent toch alleen maar dat ik het al die jaren meer of minder naar mn zin heb gehad en dat het gezellig is geweest. Daar ben ik ook zeker heel erg blij om. Maar zo'n gevoel van afscheid nemen is toch niet heel erg vrolijk :-\.

Ik heb precies hetzelfde gevoel. Vooral afgelopen jaar was echt zo relaxed voor mij. Ik had (heb) echt zo'n relaxte vriendengroep en normaal zie je ze dan elke dag, terwijl nu eigenlijk iedereen een beetje zijn eigen gangetje gaat en we elkaar eigenlijk alleen nog in het weekend zullen zien. Maar aan de andere kant: stagnatie is achteruitgang en progressie heb ik wel nodig!  :P komt allemaal wel weer goed en zo te horen ben ik dus niet de enige die zich zo voelt!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9391 Gepost op: 25-04-2003, 17:41:50 »
ik weet iets beter, ik kom ff langs met m'n digitale camera  ;) ben zondag toch in de buurt (vd nederlandse grens iig), kben dan nl. in bree voor het tennis  8)

Is goed, kom maar effe langs. Kunnen we ook 'n foto van jou knippen, zodat 't 'hoe zal vlaming eruit zien'-mysterie ook gelijk opgelost kan worden.  ;)

Citaat
het is echt onbegonnen werk om nu nog alles te lezen op dat avro-forum. denk dat ik deze serie dan ook maar van op afstand blijf volgen tot op het eind, hoewel ik nu fkes wat meer vrije tijd heb (vorige aflevering zélfs live gezien). ik stond trouwens nooit hoger in de pool dan nu -> 37ste!!! :o :o there you go  ;D  er is blijkbaar nog geen slangentheorie bedacht, da's wel jammer dat er niemand die taak van me heeft overgenomen :-\

Ik had de taak graag van je over willen vlaming, maar helaas zitten er dit jaar geen slangen in geloof ik. Ik heb me wel 'n tijdje bezig gehouden met volgordes van kandi's in introfilmpjes, bij biechts, bij selecties en bij executies, maar heb er helaas niks in mogen ontdekken. Bovendien heb ik dit jaar ook niet meer zoveel tijd als vorig jaar om iedere dag uren in 't speurwerk te stoppen.  :-\

Citaat
mijn mol is ron, al 'n tijdje- maar da's zuiver een gevoel, ik heb nog geen tijd gehad om op aanwijzingen te letten, ik ben genoodzaakt geweest om deze serie op een andere manier te volgen....

Nou met Ron zou je best 'ns goed kunnen zitten. Ik ben ook geswitcht naar Ron nu Astrid is vertrokken. (ik blijf er wel nog rekening mee houden dat er 'n hele kleine kans is dat Astrid nog terug komt  ;D ) Hij was altijd al 'n goede tweede keuze als mol en nu heb ik dus definitief voor hem gekozen. Ik kan me bijna niet meer voorstellen dat 't 'n ander is. (ze vallen stuk voor stuk af door onmols gedrag of 't stemgedrag van reeds afgevallen kandi's)

Citaat

't regent hier ook al de hele middag. Niet zo hard, maar toch niet echt fijn als je net vakantie hebt gekregen.  :(  Och ja, ik heb iig wel m'n geplande activiteiten vandaag allemaal afgekregen nu ik niet in de zon hoefde te gaan zitten.  ;)

Ik ben dus geslaagd voor cadeautjes voor m'n moeder, maar nog niet voor zomerschoenen. Ik ben wel in verschillende winkels geweest, maar ik weet nog niet zo goed wat ik wil. Ik kan gewoon nog niet kiezen tussen sportieve of chiquere zomerschoenen. Ik ga volgende week wel weer effe kijken in de hoop dat ik dan wel 'n keuze kan maken.  :)

Annemieke: veel plezier vanavond! Ik begrijp goed hoe je je voelt op deze laatste schooldag. 't is nooit leuk om 'n fijne periode in je leven af te sluiten. Maar zoals je zelf al schrijft zie je je klasgenoten gelukkig nog 'n aantal keren, dus helemaal voorbij is 't nog niet!

Ik ga lekker frietjes eten nu. Ik kom vanavond nog wel effe langs, maar bij deze wens ik iedereen vast 'n fijne avond!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9392 Gepost op: 25-04-2003, 17:53:44 »
Jeeeej het is weekend!

Het was heel erg warm vandaag op ons kantoor en dat in april. Dt belooft wat voor de zomer. Door die warmte ben ik nu heel erg moe. Ik ga er dan ook maar een rustig avondje van maken.

Annemieke toi toi toi vanavond. Geniet er maar van!

Nu ga ik even frieten eten.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #9393 Gepost op: 25-04-2003, 18:29:18 »
Helloooo,
Nou, ik ben ook weer thuis :) Ik heb vandaag die bruiloft gehad van een leraar van mijn school.
Hij wist dus niet dat wij van de musicalgroep als koor zouden optreden op zijn bruiloft en tijdens één van de liedjes moest hij dan ook wel een traantje wegpinken...  :)Verder zag zijn (aanstaande) vrouw er heel erg mooi uit. Iedereen eigenlijk wel , alle mensen zo in het net... het blijft mij op de één of andere manier fascineren, dat sfeertje.
Ik wens iedereen echt een superweekend / fijne avond toe, morgen zal ik er ws niet zijn, maar zondag krijgen jullie een mooi verslag van mn laatste optreden (alweer? of hebben jullie er geen behoefte meer aan?  :-X )...
Annemieke succes vanaaf, hopen dat het net zo goed gaat als woensdag  :D

Alaaf!  :-*

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Groenenman

• Gast
« Reactie #9394 Gepost op: 25-04-2003, 19:05:49 »
Ik ben eindelijk weer eens te vinden op de site, t was een beetje druk met mn eigen computer die ik had bestelt (helemaal aansluiten enzo). Mn moeder was ook nog jarig dus het was weer een drukke week. Op mn computer op mn kamer heb ik trouwens nog geen internet :(. Dus zit ik nog steeds te typen op de ouwe comp.

Heb vandaag weer gewerkt aan de papiermache bal en die is ondertussen 9 kilo !!!  :o :o Vanaf vandaag weer lekker vakantie  :D :D( anderhalve week ) maar ik denk dat ik de hele vakantie ga werken.

Mn ouders zijn van zaterdag tot maandag weg :D :D dus dat wordt lekker rustig in huis !!! :D

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9395 Gepost op: 25-04-2003, 19:27:00 »
Is dit op alle Belgische scholen zo? Hier in Nederland wordt dat volgens mij nergens gedaan.  :-\

Ik vind 't trouwens wel 'n goede zaak dat jullie reddend en overlevend zwemmen krijgen. Je weet maar nooit wanneer dat ooit van pas zal komen.  :)

ja voor zover ik weet wel. Het is idd een goeie zaak ja, tenzij je in mijn geval bent  ::) maat het is maar een reeks van 8 à 12 lessen, dus dat valt wel mee. Ik overleef het al elk jaar  ;D

Vlaming: haaaa ik heb ook Ron en dat al vanaf afl 1 !  :D en het kan gewoon écht niemand anders zijn hoor !

Zaar: fijn dat je musical zo goed ging !! kan me de kick al inbeelden ! en na dat applaus wil je blijven doorgaan en blijven doorgaan en ...  ;D ;)

Annemieke: moet vast wel raar doen  :-\ ik heb nog een jaartje te gaan na dit maar kheb zelfs nu al zoiets van: 'tijd gaat vlug en dan zit ik hier nooit meer in de les en nooit meer in deze groep enzo  :'( :-\'. Maar dathad ik in het lager ook, uiteindelijk kom je weer in een nieuwe omgeving terecht die je nog beter zal bevallen. 'k Ben vanmorgen btw gewekt met een smsje van Elmar die door belgië reed op weg naar Parijs !

amiesh: hé, we zitten in de finale van cmc ...  ;D ;)

kheb vandaag op school een roos gekregen ! Een jongen uit de zesdes kwam in de pauze naar me toe en zei me dat ik mijn ogen moest sluiten en mijn hand uitsteken. Ik vertrouwde het eerst nie maar hij ging niets vies doen en toen had ik plots een roos vast !! echt heel lief ! geen idee waarom :) morgenochtend moet ik mss terug naar school omdat er opendeurdag is en de kans zit erin dat ik de bar mag doen of de llraad mag gaan vertegenwoordigen. We zien wel :)

kga ng ff bijlezen

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #9396 Gepost op: 25-04-2003, 22:21:20 »
wheeeeheeeeeheeeeeee    :(   >:(  
*huilt heel hard als een baby*
ik ga morgen Wie is de mol  missen     >:(  :(

:(

ik ga naar parijs namelijk
ik zal duimen voor Elise en Rene als ik daar op de Eifel toren sta om een uur of 10...
als een van hun er maar niet uit gaat bij de executie :(

tot later allemaal!

*zwaait uitbundig*

• Forumlid
« Reactie #9397 Gepost op: 25-04-2003, 22:33:31 »
amuseer je Floortje!! prachtstad hoor ! het lijkt wel of iedereen dit jaar naar Parijs gaat  ;D

oja, geen muntstukken naar beneden gooien, tschijnt dat je daar iemand mee kan doden ! ( wist ik dus nie, ben ik te weten gekomen in parijs  ::))

• Forumlid
« Reactie #9398 Gepost op: 26-04-2003, 14:17:20 »
euhm, hallo? het is iets na kwart na 2 en er is hier zo goed als niemand te bekennen... kmoet zelfs op mezelf reageren in de bar  :-\ is er een bom gevallen ofzo op nederland?? ???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9399 Gepost op: 26-04-2003, 14:32:20 »
Heel vandaag nog niets gepost?!
Goededag allemaal, ik (Daan) ben groen en Annemieke is duivelsrood... Dat je het ff weet!
Het was gisteravond weer heel erg leuk en nu Daan het eenmaal gezien heeft mag ik natuurlijk ook vertellen waar het over ging!
Annemieke deed het gisterenavond erg goed, net zoals alle anderen trouwens. Ik vond het een superstuk (behalve een paar kleine details, zoals het verhaal ::) )
ik speelde de Duivel (vandaar deze kleur) en het stuk ging over een rechtszaak over de vraag of de mens goed of slecht was. Ik als Duivel vond natuurlijk dat de mens in- en inslecht was, maar mijn tegenspeelster Moeder Natuur geloofde in de goedheid. Het publiek kon uiteindelijk beslissen wie er gelijk had, althans, dat dachten ze...
Haha, het publiek was dus " jury"  maar er was dus toch gefoefeld, want we hadden niet eens een keus >:( . De nicht(en aanhang) en neef (al hoorden ze niet bij elkaar) van Annemieke waren er ook, en na de voorstelling hadden wij het nog erg gezellig (IK GA NOOOOIT hockeyen ::) )...
even voor de duidelijkheid, we hadden het stuk dus zelf geschreven. Vandaar dat het erg kort was en niet zo professioneel, maar ja we hebben iig lol gehad en de meeste mensen hebben het ook erg leuk gevonden als ik zo de reacties hoorde. Mijn hyperheid viel nogal mee in vergelijking met woensdag, hoewel vooral de andere speelsters dat niet vonden, want die verweten mij dat ik hen zenuwachtig maakte terwijl dat toch alleen maar leuk is...!!
Nou ja, " leuk"... als het net zo erg was als bij die jonge eendjes dan  snap ik het best hoor, dat ze je irritant vonden :P
die kwamen we namelijk tegen toen Annemieke mij op kwam halen van het station (lekker chronologisch allemaal ::) ). Nu wil Annemieke weer...

De foto's zijn gelukkig gister wel gelukt!! We zijn hard bezig met het bewerken zodat ze zo snel mogelijk op internet gezet kunnen worden. We zullen er zometeen wel alvast eentje hier neer zetten. Niet schrikken van mijn duivelse wenkbrauwen...
Dat bewerken is nog een heel werk, want al die foto's moeten allemaal hoofden vanaf geknipt worden... grrrr stomme rothoofden (niet die van de spelers natuurlijk, die hebben alleen maar verschrikkelijke bloesjes ::) ) En dan is het ook nog allemaal op een verschrikkelijke vastloopcomputer (zelfs die mac is beter ::) ).... erg hoor...
Haha, ja, dat bewerken hebben we dus (tot nu toe iig) op de comp v mn broer gedaan, maar nu zijn we weer op de mac aant forummen... (ligt er net aan welke comp bezet is)
Zoooooo, we hebben hier achter de mac (!) erg veel lol, alleen Comp: je site is nog niet echt macbestendig hoor, dit ding is verschrikkelijk! (zowel de mac als de mac-WIDM.Com-site....). Nou, we gaan nog even zoeken naar een leuke foto van een duivelse Annemieke, maar die is niet moeilijk te vinden ;D

Tot ziens allemaal,
                 Daan

liefs, Annemieke