WOHOOOOOOOOOHOOOOOOO hallooooooooo
niet te geloven zeg , ik kan het ook echt niet beschrijven wat een enorme kick dat geeft als je optreden zó goed gaat!!!!!
FF beschrijving van de dag dan maar....
's Middags waren we om half 3 al op school om nog een paar dingen door te nemen en natuurlijk nog een generale repetitie. Toen we de zaal inkwamen zag het er al heel mooi uit, heel professioneel met spotlights , disco/spiegelbol enzo, wat natuurlijk paste bij ons thema Dance on the Ceiling... dus wij waren daar al helemaal blij mee. Samen met de toneelgroep (die voor ons kwam) hebben we toen repetitie gehouden net zolang tot het goed ging. Tegen half 7 kreeg iedereen toch wel trek en hebben we even wat gegeten met zijn allen...
Daarna was het pre-setten voor de avond, kleren klaarhangen enzo, voor de supersnelle omkleed acties
Ik ben met een ander meisje toen nog kaartjes gaan scheuren bij de deur, echt leuk om iedereen binnen te zien komen (docenten met hele families etc.
). Om kwart voor 8 werden wij daar ook weggehaald en afgelost, want er was nog een laatste peptalk door Sander (die van die foto, begeleider dus). Iedereen op de vloer van de gymzaal, fijn hoor
Om 8 uur begon de show dus, met de toneelgroep. Sander verdween de zaal in en wij zaten dus als groep samen in de gymzaal te repeteren, warmzingen en zenuwachtig te wezen... Toen de pauze bezig was kregen we laatste instructies over het opkomen en de microfoons en toen was het dan echt zo ver..
De pauze was afgelopen en wij stonden op het podium. De eerste medley van Abba is nog nooit zo goed gegaan als toen! Met die discobol enzo zag het er leuk uit als ik het publiek mag geloven.
Daarna hadden wij 2 minuten om ons helemaal om te kleden voor het Powerblok. Hoeden, donkere kleren, lange zwarte jassen etc.
Het was even haasten (op 1 been hupsend roepen: 'Het ging zoooo goed!!!!') maar iedereen stond toch op tijd bij zijn opkomstplek. Ja, en toen begon het powerblok! Een medley van liedjes zoals Dance across the floor, Lady Marmelade, Papa was a Rolling Stone, Think (kent iedereen wel!) en Proud Mary als slot. Ik zat dus bij dat slot en stond de rest van de medley op het voorpodium. Voordat het slotlied begon had ik dus nog wel even de zenuwen maar toch was het: nu het podium op en GAAN! Heb een microfoon gepakt en met de andere 5 meiden en Sander daar ff de boel op zn kop gezet
Ging echt super, en we hadden 's middags pas met mic's geoefend (fijn altijd die snoeren)... maar het ging toch geweldig en je merkt dan echt dat je dan nog meer geeft dan in de repetities. En het was nog zuiver ook...
Toen ons nummer afgelopen was, kregen we een toespraak van de rector en een roos, en toen was het toch echt voorbij...
Toen bijna iedereen weg was (mijn ouders kwamen me iets later ophalen dan gepland) heb ik daar nog met sander 'I feel good!!!' staan bleren hahaha, niet te geloven wat een energie je dan hebt
[/annemieke-ik-snap-je-helemaal]
Maar het is nog niet helemaal voorbij! Zaterdag gaan we nog een keer!!!! en ik hoop op nóg meer publiek, nóg betere zang en een nóg meer spetterend slot, al is dat bijna niet mogelijk....
WB Jet, Arco veel plezier, Miesh ook veel plezier en Han , we wachten op je shopverslag
Mazzullllllllllllllll!!!