Hoiiiiiiiii
Thnx voor jullie succeswensen e.d. van gisteravond! Het was onvoorstelbaar gigantisch geweldig fantastisch superleuk. Er waren maar liefst
22 vrienden/bekenden/familieleden van mij gekomen, met nog wat aanhang (ouders en vriendjes
) 25, maar ja dat vriendje en die ouders kende ik niet dus die reken ik maar even niet mee... maar dan dus
22!! Echt onvoorstelbaar. Jullie kunnen je mss een heel klein btje voorstellen hoe hyper ik soms ben, nou, stel je dat dan voor maar dan ongeveer 10 keer zo erg: zo was ik gisteravond
. Voor de voorstelling mocht ik na wat gezeur samen met een andere speelster bij de deur zitten om kaartjes te verkopen, en zo kon ik dus al mijn 22 fans 1 voor 1 naar binnen zien komen...!! Dus ik werd zenuwachtiger en zenuwachtiger en hyperder en hyperder...!! Haha echt vreselijk moet het zijn geweest vooral voor die andere speelster, want door mijn zenuwachtigheid en hyperheid - die ik allebei alleen maar supertof vond - werd zij ook extra zenuwachtig, en dat vond zij geloof ik niet zo tof
. Nou ik heb niet al mn fans kunnen begroeten van tevoren want een van die vrienden van cabaret was natuurlijk weer te laat zoals altijd
en wij moesten wel stipt om 8 uur op. Maar mennn, echt ongelofelijk, ik ben nog nooit zoooooo zenuwachtig geweest voor een voorstelling (en dat zegt sowieso al heel wat!!), en dat terwijl het maar zo'n minuscuul voorstellinkje was...!! Echt superkort vind ik het iedere keer weer duren, en dit keer was het publiek het idd ook met me eens. Maar iedereen vond natuurlijk wel dat ik het heel goed gedaan had enzow en dat het zo leuk was enz hahaha
tsja, ik vraag me wel ns af wat de mensen zeggen als ze het niet zo heel erg super vinden, want dat heb ik iig nog nooit gehoord...
Maar goed, over de voorstelling zelf heb ik dus niet zo heel veel te zeggen, dat was natuurlijk ook super super om te doen, zoals altijd, maar dat vloog om, en naturlijk ging alles goed hahaha, naja paar kleine foutjes maar dat heeft het publiek niet echt gemerkt. Tsja och waar ik dan zenuwachtig voor ben weet ik ook niet echt
want ik heb het al zooo vaak gedaan zo'n voorstelling, dat dat goed gaat als we het duizend keer geoefend hebben dat weet ik onderhand wel zeg maar
. Daar ben ik iig niet heel erg bang voor. Maar goed gister was verreweg het belangrijkst de 'afterparty' zoals mn moeder het dan noemde. We konden niet in het normale 'cateringlokaal' omdat er geen catering geregeld had kunnen worden, dus ik stond daar met al mn fans om me heen opgepropt in de gang
. Stralende middelpunt
en hyper, mennn dat wil je niet weten
. De meeste van mijn vrienden waren daar onderhand wel aan gewend, dat ik zo hyper kan zijn, en keken alleen maar zeer geamuseerd toe (keken ja, ik bedacht me later dat ik veel mensen helemaal niet 'gesproken' heb... maar wat wil je, als ik zo aant ratelen ben, daar krijgen sommigen geen speld tussen
), maar mss dat Arco er nog wel een beetje verbaasd over was...?? Moet ie zelf maar even vertellen
. Iig barstte ik uit elkaar van de adrenaline, de hele avond eigenlijk nog
, dus ik was heeeeeelemaal blij en hyper
. Dat al die mensen voor mij gekomen waren... Nou menn zoooo super. Dat heb ik ze ook nog duidelijk proberen te maken maar ik heb dus niet echt iedereen afzonderlijk kunnen spreken. Oja verder heb ik natuurlijk ook nog 3 bossen bloemen gekregen
, een berg zoenen en een paar toch wel hele waardevolle complimenten, ook al zegt iedereen bijna altijd alleen maar positiefs. Wat me vooral wat deed was dat een van die cabaretvrienden zei dat ik 'in vorm' was (later op msn, toen hij er wel een speld tussen kon krijgen
), en dat meent ie dan dus echt, want hij is altijd heel erg kritisch en als er iemand is die niet per se alleen maar positiefs zegt als hij dat niet geheel zou menen dan is hij het wel. En hij heeft me natuurlijk ook al heeeeeel veel toneel zien spelen de afgelopen jaren op cabaret, dus hij kan het weten zeg maar, als ie zoiets zegt
.
Goed, dit zal een heel arrogant stukje zijn geworden mss, maar dat maakt niet uit, dat mag nu ook ff
. Moest ff duidelijk maken hoe ontzettend hyper ik was
. Het leek n btje op mn verjaardagsfeest begin oktober, toen er ook meer dan 20 mensen voor me waren gekomen.
aaaarh nu was mn post te lang dus is n stukje verdwenen. naja dat was niet zo belangrijk. dat ik een dejavu had van mn voorstelling van vorig jaar, toen ik ook nog buiten door heb staan praten met die jongens van cabaret, nu dus ook nog nadat we naarbuiten waren gezet
.
maar nu moek snel aankleden etc en naar school
.