Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2465931 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9360 Gepost op: 24-04-2003, 11:28:11 »
Hoiiiiiiiii :D

Thnx voor jullie succeswensen e.d. van gisteravond! Het was onvoorstelbaar gigantisch geweldig fantastisch superleuk. Er waren maar liefst 22 vrienden/bekenden/familieleden van mij gekomen, met nog wat aanhang (ouders en vriendjes ;)) 25, maar ja dat vriendje en die ouders kende ik niet dus die reken ik maar even niet mee... maar dan dus 22!! Echt onvoorstelbaar. Jullie kunnen je mss een heel klein btje voorstellen hoe hyper ik soms ben, nou, stel je dat dan voor maar dan ongeveer 10 keer zo erg: zo was ik gisteravond ;) :D. Voor de voorstelling mocht ik na wat gezeur samen met een andere speelster bij de deur zitten om kaartjes te verkopen, en zo kon ik dus al mijn 22 fans 1 voor 1 naar binnen zien komen...!! Dus ik werd zenuwachtiger en zenuwachtiger en hyperder en hyperder...!! Haha echt vreselijk moet het zijn geweest vooral voor die andere speelster, want door mijn zenuwachtigheid en hyperheid - die ik allebei alleen maar supertof vond - werd zij ook extra zenuwachtig, en dat vond zij geloof ik niet zo tof ;D. Nou ik heb niet al mn fans kunnen begroeten van tevoren want een van die vrienden van cabaret was natuurlijk weer te laat zoals altijd ;D en wij moesten wel stipt om 8 uur op. Maar mennn, echt ongelofelijk, ik ben nog nooit zoooooo zenuwachtig geweest voor een voorstelling (en dat zegt sowieso al heel wat!!), en dat terwijl het maar zo'n minuscuul voorstellinkje was...!! Echt superkort vind ik het iedere keer weer duren, en dit keer was het publiek het idd ook met me eens. Maar iedereen vond natuurlijk wel dat ik het heel goed gedaan had enzow en dat het zo leuk was enz hahaha ;D tsja, ik vraag me wel ns af wat de mensen zeggen als ze het niet zo heel erg super vinden, want dat heb ik iig nog nooit gehoord... ??? ::) ;D Maar goed, over de voorstelling zelf heb ik dus niet zo heel veel te zeggen, dat was natuurlijk ook super super om te doen, zoals altijd, maar dat vloog om, en naturlijk ging alles goed hahaha, naja paar kleine foutjes maar dat heeft het publiek niet echt gemerkt. Tsja och waar ik dan zenuwachtig voor ben weet ik ook niet echt ;D want ik heb het al zooo vaak gedaan zo'n voorstelling, dat dat goed gaat als we het duizend keer geoefend hebben dat weet ik onderhand wel zeg maar :). Daar ben ik iig niet heel erg bang voor. Maar goed gister was verreweg het belangrijkst de 'afterparty' zoals mn moeder het dan noemde. We konden niet in het normale 'cateringlokaal' omdat er geen catering geregeld had kunnen worden, dus ik stond daar met al mn fans om me heen opgepropt in de gang ;D ;D. Stralende middelpunt :P ;D en hyper, mennn dat wil je niet weten ;). De meeste van mijn vrienden waren daar onderhand wel aan gewend, dat ik zo hyper kan zijn, en keken alleen maar zeer geamuseerd toe (keken ja, ik bedacht me later dat ik veel mensen helemaal niet 'gesproken' heb... maar wat wil je, als ik zo aant ratelen ben, daar krijgen sommigen geen speld tussen ::) ;D), maar mss dat Arco er nog wel een beetje verbaasd over was...?? Moet ie zelf maar even vertellen ;). Iig barstte ik uit elkaar van de adrenaline, de hele avond eigenlijk nog ;D, dus ik was heeeeeelemaal blij en hyper :) ;D. Dat al die mensen voor mij gekomen waren... Nou menn zoooo super. Dat heb ik ze ook nog duidelijk proberen te maken maar ik heb dus niet echt iedereen afzonderlijk kunnen spreken. Oja verder heb ik natuurlijk ook nog 3 bossen bloemen gekregen :D, een berg zoenen en een paar toch wel hele waardevolle complimenten, ook al zegt iedereen bijna altijd alleen maar positiefs. Wat me vooral wat deed was dat een van die cabaretvrienden zei dat ik 'in vorm' was (later op msn, toen hij er wel een speld tussen kon krijgen ;)), en dat meent ie dan dus echt, want hij is altijd heel erg kritisch en als er iemand is die niet per se alleen maar positiefs zegt als hij dat niet geheel zou menen dan is hij het wel. En hij heeft me natuurlijk ook al heeeeeel veel toneel zien spelen de afgelopen jaren op cabaret, dus hij kan het weten zeg maar, als ie zoiets zegt :).

Goed, dit zal een heel arrogant stukje zijn geworden mss, maar dat maakt niet uit, dat mag nu ook ff :P. Moest ff duidelijk maken hoe ontzettend hyper ik was :). Het leek n btje op mn verjaardagsfeest begin oktober, toen er ook meer dan 20 mensen voor me waren gekomen.

aaaarh nu was mn post te lang dus is n stukje verdwenen. naja dat was niet zo belangrijk. dat ik een dejavu had van mn voorstelling van vorig jaar, toen ik ook nog buiten door heb staan praten met die jongens van cabaret, nu dus ook nog nadat we naarbuiten waren gezet :).
maar nu moek snel aankleden etc en naar school :).

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9361 Gepost op: 24-04-2003, 11:54:55 »
Goeiemorgen!

Wiehaa, Milan toch nog gewonnen! :D

Heb weer (hoe orgineel) uitgeslapen, tv gekeken, gelezen en piano gespeeld. Ik moet nog heel veel oefenen met piano, want heb in juni dus C-examen... pff!
Ik ga zo maar es eten, dan buiten zitten denk ik, als het niet te koud is! :)

Annemieke, ik denk dat door je post iedereen wel door heeft hoe hyper je daar was! ;) Fijn dat het zo leuk en gezellig was, en dat het natuurlijk ook goed ging! (had niet anders verw8...)

En ook al is Inzaghi zo mogelijk een nog onsympatiekere speler dan Thomasson, Thomasson moet natuurlijk wel van die bal afblijven natuurlijk...

Kom strax nog wel langs, doejjj! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #9362 Gepost op: 24-04-2003, 14:05:21 »
halloooooooooooooo

iedereen gefeliciteerd enz enz want ik kon er een tijdje niet op  :(

maar ik ben er weer eens...maar voor hoelang???

kusssss julia

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9363 Gepost op: 24-04-2003, 15:28:50 »
Annemieke, wat fijn dat 't zo geweldig was gisterenavond!  :)

@miesh, succes met 't oefenen voor je C-examen!

Juul, leuk dat je er weer 'ns bent!

Ik heb nu ook eindelijk vakantie!!! 't was weer 'n lange dag vandaag, waar geen einde aan leek te komen, maar er kwam gelukkig toch 'n einde aan!  :) Ik heb alleen helemaal geen vakantiegevoel, omdat ik erg veel voor m'n studie moet doen in deze vakantie.  :(

Gelukkig heb ik ook 'n aantal leuke dingen te doen in de vakantie. Ik ga namelijk 'n dagje naar de Efteling met 'n vriendin, ik ga 'n dagje naar Tilburg om naar de nieuwe kamer van m'n nichtje te gaan kijken en wat te shoppen en ik heb 'n bbq van 'n aantal mensen uit m'n klas. Verder is dinsdag ook nog m'n moeder jarig. (wat me er weer aan herinnert dat ik nog steeds geen cadeautje voor haar heb gekocht.  :-[ )

Ik ga effe snel bijlezen en dan ga ik effe met m'n moeder boodschappen doen. Ze kan nog niet alles met haar been, dus heb ik haar maar aangeboden mee te gaan naar de supermarkt.

Tot strakkes!  :)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9364 Gepost op: 24-04-2003, 15:43:38 »

bij deze mijn uitgestelde verjaardagswensen aan ovide én corien & natuurlijk m'n paaswensen aan iedereen!

blij dat de site terug is, wat was er loos  ???

ik kom strax nog wel ff terug om het nieuwe kapsel van han13 te bekijken ;)

geniet van de zon, nu ze er nog is :)

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9365 Gepost op: 24-04-2003, 16:07:44 »
ik kom strax nog wel ff terug om het nieuwe kapsel van han13 te bekijken ;)

Ha ha grapjas! Bezorg jij me effe 'n digitale camera zodat ik 'n fotootje van m'n nieuwe kapsel kan maken?  ;)

Leuk dat je er weer 'ns bent vlaming. Ik hoop dat je 't nu wat minder druk hebt en je misschien ietsjepietsje kunt mengen in 't Avro-forum, want je ziet dat we er er zonder jouw theorien niet echt uit komen dit jaar.  ;)  (Ik zelf zat vooral wel heel fout met Astrid als mol...... ::) )

Hier schijnt de zon trouwens echt maar minimaal. D'r is heel veel sluierbewolking en de zon komt er nog maar heel flauwtjes doorheen.  :( Echt jammer dat 't de komende dagen slechter weer wordt. Net nu ik vakantie heb.   :-[

« Laatst bewerkt op: 24-04-2003, 16:08:03 door Han13 »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9366 Gepost op: 24-04-2003, 16:13:00 »
Ovide nog gefeliciteerd!!! Ik kon ook lang niet op het forum komen (nee pino je bent nie enige hoor  :)) dus heb het allemaal wat laat gelezen.
Fijn dat jeverjaardag wel gezellie was!...en dat met je broertje, errug kinderachtig ja  ;)

Mijn dansvoorstelling gister ging echt heel goed! We hebben vandaag met de klas de video bekeken, en het zag er best grappig uit! Vandaar dat we toch eigenlijk bij meer doelgroepen willen gaan presenteren!

Verders is het mooi weer, en zit ik echt weinig achter de pc! (afkicken? ik weet het niet, wil nou ook weer nie tè weinig online zijn! JOKIIII ik heb je al lang nie gesproke...naja ècht gesproke dan  ::))

Doeggggggggggg  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9367 Gepost op: 24-04-2003, 16:41:00 »
Hoihoi

Vanochtend ben ik nog vergeten te vertellen dat alle foto's gisteren mislukt zijn... :( Naja, een paar vallen nog mee, maar ze zijn allemaal superbewogen omdat het natuurlijk best donker was en de camera daarom lang belicht heeft, maar dat wist mn vader niet (we hebben dat ding net) en dus had ie hem dan al bewogen en daarom zijn alle foto's nogal vaag geworden. Alleen 2 foto's waar ik niet opsta, en een foto van mij samen met die twee vrienden van cabaret :) zijn nog redelijk toonbaar. Met die laatste ben ik dus wel erg blij want ik heb niet zoveel foto's met hen en wilde nog eentje hebben voor in mn portemonnee.

Nu moet ik een plaatje/tekstje oid maken voor een collage voor onze regisseuse, die we morgen gaan geven bij de laatste voorstelling. Dan is ze ook nog eens jarig dus moeten we haar even extra in het zonnetje zetten ;).

Highwaykind, gefeliciteerd!! Als jij tenminste ook wel eens in de bar komt... ???

Vanochtend heb ik nog niet kunnen bijlezen, dat doe ik dan nu maar ff, naja, althans... moet ook ff dat plaatje maken en nog 2 mensen bellen... En nog naar de winkel, ik moet vanavond koken want mn moeder en mn broer zijn dr allebei niet/laat. En dan heb ik daarna vanavond kolderfeest (ja, gisteravond natuurlijk ook kolderavond, maar daar ben ik niet heen geweest; kwilde bij mn 'fans' blijven).

Mooi dat je dansvoorstelling goed ging Fenn!

Hm, ik moet maar eens iets gaan eten, heb tot nu toe alleen 1 boterham ontbijt gehad en 1 koekje tussen de marathonLatijnles door... :o hm, btje weinig. Ik ben het gewoon btje aant vergeten :-[.

Oja mss dat mn vader morgen ook nog eens naar de voorstelling komt ;D om alsnog goeie foto's proberen te maken.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9368 Gepost op: 24-04-2003, 19:39:28 »
Hoi iedereen !!

Annemieke: het klinkt idd hyper  ;D
echt fijn voor je dat je het zo leuk gehad hebt en dat er zoveel mensen komen kijken zijn. kzou ook zo reageren denk ik  ;D als je vader nog foto's maakt, dan zet je ze der vast wel op hè?

Fenn: ik heb nog een naam voor een ratje: drollie  :D ik wou ons konijn Lord drol noemen (palindroom) maar mijn zus wou per sé stamper  ::) (phuh, tmijne was tenminste origineel)

(En wat doet Canvas nou Man Utd. - Real uit te zenden..
Die wedstrijd ging met 3-1 uit toch allang helemaal nergens meer over...)

:o >:( :o >:(
wat zeg je nou? Heb je een samenvatting ofzo gezien? dat was een supermatch gewoon. 7 (!!!) goals op zo'n niveau zeg !! Komaaaan. Ik moet toegeven, real is superklasse maar ik zat toch wel te roepen: 'in your face Ferguson' toen Beckham die zalige goal maakte hoor. En trouwens, die wedstrijd ging wèl ergens over. Had Barthez het verstand gehad om in zijn doel te blijven staan, dan kon hij die eerste goal van Ronaldo wèl tegenhouden lijkt me. But noooo...
Het extra leuke aan die goal van Beckham (en die tweede maar die was niet echt de zijne) was dat Hendrik gezegd had: 'als Ferguson Beckham inbrengt, gaat het helemaal mislukken' dus toen riep ik ook ff: 'in your face Hendrik' naar het scherm  ;D

voor zover de match van gisteren :)

khad vandaag zwemles. Buh  :( ik haaaaat zwemlessen. Ik ben zo bang voor water  :-\ echt verschrikkelijk. Dit jaar hebben we 'overlevend zwemmen'. Het tweede deel van die term is al een probleem op zich voor mij  ::) toen ik klein was, ging ik nl voor de eerste keer zwemmen en toen ben ik onder gegaan en sindsdien ben ik echt bang voor water  :-\ en vandaag moesten we in het water springen vanop de springplank met je neus dichtgeknepen en je benen over elkaar, zodat je pijlrecht diep naar beneden ging. Ik ben dus mooi op de rand gebleven en zelfs daar durf ik nie pijlrecht naar beneden springen... 'k Vraag me af of je zoiets kwijt kan onder hypnose... zou wel handig zijn :)

kga nog de rest bijlezen, iets eten en iemand nog opbellen

doei  :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9369 Gepost op: 24-04-2003, 20:35:08 »
Drollie ook een leuke naam ja  :D
We hebben nog geen nieuw ratje, ze hadden niet zo'n mooie en al van een aantal weken oud.
We willen echt zo'n schetig poepig lief klein pluizebolletje (na 'n maand alweer groot maar oké).

@miesh dat hoor ik nie snel dat mensen die staart leuk vinden. Meeste rennen ervoor weg. Ik vond het bij ons eerste ratje (nu al 4 gehad) ook eng...maar ik liet 'm over me heen lopen en ik was meteen verkocht!

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9370 Gepost op: 24-04-2003, 21:31:54 »
Goeieavond!

Zo, tis bijna vrijdag en dan gaan we naar Friesland! :D
T was vandaag egt h-eer-lijk weer! 24 graden en vollop zon, ben best un beetje bruin geworden volges mij! :) Voorderest niet zoveel nuttigs gedaan, heb de Mol nog un keer gekeken... Heb weer veel zin in zaterdag, gelukkig dat we gewoon in ons huisje TV kunnen kijken! ;) Ik denk dat ik hier morgen nog wel ff kom (al was het alleen al om ff te kijken of Chriz eens lief is geweest ivm de CMC... ::) ) Ik hoop dat ut lekker weer wordt in Friesland en dat we nog kunnen zeilen, de weersvooruitzichten zijn niet zo super :(

@miesh dat hoor ik nie snel dat mensen die staart leuk vinden. Meeste rennen ervoor weg. Ik vond het bij ons eerste ratje (nu al 4 gehad) ook eng...maar ik liet 'm over me heen lopen en ik was meteen verkocht!
Tja, de meeste meisjusz mensen vinden die staart niet zo leuk, maar ikkuh wel dus :) Had vroeger un vriendin met ratjusz en dan kwam ik er ook wel eens met un andere vriendin die doodsbang voor die schattige staartjusz was en dan gingen we altijd die staart van dat beest bij haar houden ;D Ze durfde de kamer niet meer in....

Annemieke, veel succes met de voorstelling morgen! Ik hoop dat het weer net zo goed gaat als gister! ;) Jammer dat ik er nie bij kan zijn, maarja...

Fenn, fijn dat je dansvoorstelling zo goed ging! :)

Han, geniet maar lekker van je vakantie ook al moet je studeren...

Juul, leuk dat je dr ook weer ff bent en t zou leuk zijn als je es wat vaker langs komt... ;)

Tot morgen waarschijnlijk (we gaan al wel om 11 uur weg) en anders tot maandag!! (pff, dat duurt nog un poos zeg... :-[ )

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9371 Gepost op: 24-04-2003, 21:58:40 »
Alvast heel veel plezier in Friesland @miesh! Ik hoop voor je dat 't weer toch mooi is dit weekend.  :)

Fenn: wat fijn dat je dansvoorstelling zo goed ging. Veel succes bij 't zoeken van 'n naam voor jullie toekomstige nieuwe ratje!

Annemieke: wat rot dat de foto's mislukt zijn. Nu maar hopen dat je vader morgen weer komt kijken, zodat je toch 'n aantal foto's hebt. Veel succes trouwens met de voorstelling morgen!

Debbie: hebben jullie op de middelbare school nog zwemles?  ???

Highwaykind: Proficiat met je verjaardag!  

Ik heb zelf niet echt iets nieuws te vertellen sinds vanmiddag. Dus ik ga weer verder met bijlezen.  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9372 Gepost op: 24-04-2003, 22:24:30 »
Hoi!

Ik ben net thuis van een uit-etentje met een aantal oud studiegenoten. Dat was echt leuk. Zo heb ik niet zo veel contacten meer met ze, maar als we dan iets afspreken is het altijd weer leuk. Een meisje had nu gesolliciteerd op een baan bij de gemeente. Ik had geloof ik al eens verteld dat mn collega weg gaat. Zij heeft dus gesolliciteerd op die functie. Mocht ze aangenomen worden, dan komt ze naast met te zitte. Echt super leuk lijkt me dat. Nou ja, maar niet te veel gaan hopen... ::)

Verder een druk dagje gehad vandaag. In mijn twee dagen afwezigheid is mijn voorraad werk met een derde vermeerderd  :o. Ik heb me dus te pletter gewerkt om de schade enigszins beperkt te houden. Het is water naar de zee dragen, maar wat moet ik anders? Ach, het is in ieder geval leuk en ik verveel me niet (dat is een understatement  ;)).

Ik ga nu nog even verder bijlezen, de kat wat medicijnen geven en dan naar bedje toen.

Tot morgen,
Ovide

Ps: morgen is het weer weekend!!!!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9373 Gepost op: 24-04-2003, 22:33:29 »
Debbie: hebben jullie op de middelbare school nog zwemles?  ???

ja, in 1 en 2 gewoon wat zwemmen, in 3 en 4 crawl enzo en in 5 en 6 reddend en overlevend zwemmen

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #9374 Gepost op: 24-04-2003, 22:53:04 »
Hallo allemaal,

Dit zal ff me laatste post zijn, aangezien ik zaterdagochtend op vakantie ga naar Engeland!! Samen met 10 vrienden gaan we lekker rondreizen door heel Engeland, en pakken we 6 pretparken mee!!! En dit in 8 dagen!! :o Ik heb er heeeeel veeeel zin in, jammer genoeg moet ik WIDM missen, maar de video staat op scherp!! :) 8)

Nou, tot zondag 4 mei, misschien bij de BBQ, anders op het forum!!

Groetjes Arco. 8) 8) 8)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #9375 Gepost op: 25-04-2003, 01:27:37 »
hallootjes!
ik ben weer terug na 17 dagen la douce france.... :D En er is in de tussentijd veel gepost, maar dat ga ik niet allemaal meer lezen want dan zit ik hier volgende week vrijdag nog vermoed ik!  :o

When God created man, she was only joking!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #9376 Gepost op: 25-04-2003, 02:45:07 »
Welkom terug Jet!  8)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #9377 Gepost op: 25-04-2003, 09:21:00 »
Dank u melk!  ;D

Ja je moet wat he in een maand vakantie! Maar helaas dat is zo voorbij.... en begin ik aanstaande donderdag met mn nieuwe werk! Maar eerst vanavond op kantoor een afscheidsfeessie ter ere van mijn vertrek!  :)

When God created man, she was only joking!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9378 Gepost op: 25-04-2003, 09:35:13 »
Goeiemorgen allemaal!

Ik kom maar effe langs, want ik heb 'n druk programma vandaag. Ik moet namelijk dadelijk naar stad om 'n cadeautje voor m'n moeders verjaardag te kopen en ik hoop dat ik dan gelijk slaag voor 'n paar zomerschoenen. (ik heb alleen nog geen idee wat voor schoenen ik zoek  :-\ ) Verder heb ik beloofd m'n moeder te helpen met de tuin en wil ik ook nog wat aan m'n scriptie doen vandaag. Ik heb dus gelijk 'n drukke eerste vakantiedag!

Jet: wat leuk dat je er weer bent! Veel plezier vanavond bij je afscheidsfeestje en alvast veel succes met je nieuwe baan!

Ovide: wat fijn dat dat etentje zo leuk was! Ik hoop voor je dat dat oud studiegenootje die baan zal krijgen. 't zou natuurlijk wel erg leuk zijn als zij jouw collega wordt!

Arco: heel veel plezier in Engeland!

ja, in 1 en 2 gewoon wat zwemmen, in 3 en 4 crawl enzo en in 5 en 6 reddend en overlevend zwemmen

Is dit op alle Belgische scholen zo? Hier in Nederland wordt dat volgens mij nergens gedaan.  :-\

Ik vind 't trouwens wel 'n goede zaak dat jullie reddend en overlevend zwemmen krijgen. Je weet maar nooit wanneer dat ooit van pas zal komen.  :)

Iedereen vast 'n hele fijne dag!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9379 Gepost op: 25-04-2003, 09:45:58 »
Goeiemorgen!

Ik ga zo ff kleren pakken enzo, en dan over paar uurtjusz gaan we! Wiehhh! Kan ik natuurlijk niet de uitslag van de CMC zien, als die tenminste dit weekend al gepost wordt... :( Nouja, ik kijk wel ff...

Jet, leuk dat de dr weer bent!
Ovide, ik hoop dat dat meisje die baan krijgt en zo collega van je wordt! :)
Han, succes met cadeautje kopen voor je moeder en schoenen voor jezelf, ik hoop dat je slaagt! ;)
Arco, veel plezier in Engeland!

Is dit op alle Belgische scholen zo? Hier in Nederland wordt dat volgens mij nergens gedaan.  :-\
Volgens mij ook niet, op de basisscholen in het algemeen wel g'loof ik, maar bij ons op de basisschool iig niet  :-\

Allemaal veel plezier alvast met WIDM en met alle dingen die jullie dit weekend gaan doen!!

Doeiii

« Laatst bewerkt op: 25-04-2003, 09:46:42 door @miesh »