Goeiemiddag...
Vandaag dus kolderdag gehad. Het was wel leuk, iedereen zo in al die rare uitdossingen enzow... en de leraren deden behoorlijk mee aan alle rare spelletjes, voornl de danswedstrijd (3 lerarenparen) en de jodelwedstrijd
waren supergrappig!! Verder nog wat van zulke spelletjes voor de leraren, bijv voetballen in hoepelbroeken
. Wij als zesde klas zelf hebben eik niet zoveel 'gedaan' of zo, we stonden dr bij en keken dr naar zeg maar... en fotootjes gemaakt, maar ik heb dr niet zo veel gemaakt want een paar anderen hadden een digitale camera en dan kun je natuurlijk toch betere en meer foto's maken (en die meteen zien natuurlijk...) dusja...
Maar nu ben ik echt... ja kwenie, erg moe ofzo, btje hoofdpijn, ik weet het niet echt en snap het niet echt, maar ik voel me echt suf. Het was toch écht best wel leuk, ik heb me echt wel 'geamuseerd'
en ik was de hele tijd erg vrolijk enzow, twas ook heel gezellig, maar nu heb ik toch opeens het idee dat het gwoon niet echt 'mijn' kolderdag was ofzow. Ik erger me er natuurlijk wel nog steeds aan dat wij vanavond publiek mislopen, maja, de meeste mensen zouden sowieso al niet gekomen zijn. En ik heb zowaar nog 1 jongen uit mn klas om weten te praten vanavond toch te komen
. Maja ze zeiden nu nog over de kolderavond dat je uiterlijk 9 uur er moest zijn, anders zou je niet meer binnen komen?! Ja dahag, die voorstelling begint om 8 uur
. En toen zei ie "oh ok, dan mag JIJ wel later komen", meteen maar aannemend dat er natuurlijk niemand zou komen kijken
.
Hm, ik ben nu op msn aant overleggen met n vriend van me of ik vanavond niet toch maar naar de kolderavond zal komen, en dan morgenavond niet naar het kolderfeest (morgen voor de hele school, vanavond alleen voor de 6e zelf). Ik ben er nog niet uit. Hij denkt btw dat die dufheid komt door de harde muziek, dat had ie zelf ook... hmmm, zou mss kunnen... maar mss moet ik zo toch maar ff gaan slapen, moet vanavond wel fit zijn natuurlijk. Ik heb wel heeeeeeel erg veel zin in de voorstelling, of eik veel meer in na de voorstelling, als ik met al mn 'fans' mag gaan praten
. Zometeen ook lekker en gezelli chinezen met alle spelers e.d. Nou jullie horen natuurlijk wel weer hoe het gegaan is. Ik ga nu maar eens bijlezen en dan ws maar eventjes slapen.
Ovide, jammer dat het huisje tegenviel. Hopelijk vind je snel iets heel erg leuks! Mn tante uit Amsterdam had er ook over gedacht om terug te verhuizen naar Heerlen, ze dingt mee naar een voormalig schooltje (ook op de Heerlerbaan geloof ik), daar zou ze dan meteen haar atelier in krijgen en mn oom ook, superhandig dus en veel ruimte. Maar ik weet niet of daar nog steeds sprake van is, dat er kans is dat ze daar gaan wonen, want in Amsterdam bevalt het hun eigenlijk toch ook wel.
Hmm ik zou geen naam weten Fennie. Je zou hem/haar natuurlijk als eerbetoon aan de modjes - en als je erg graag een ondertitel wilt
- iets van Malcuart kunnen noemen of zo...
Enne, jammer dat je cijfers geen voldoende zijn :-\ maar je bent iig vooruitgegaan toch, met die herkansing! Dus wel de moeite waard dan. En die andere 4,4 haal je vast wel weer op
.
Han, heb je geen foto van je nieuwe kapsel??