Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2466228 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9320 Gepost op: 22-04-2003, 16:38:36 »
Goeiemiddag!

Heb lekker uitgeslapen vandaag! :)
Daarna mn boek uitgelezen, met de hond gelopen en TV-gekeken... Internet lag er al bijna de hele dag af :( Dat Netwerkding was oververhit... :-\ (of hoe je dat ook noemt) Maarja, vanavond atletiek, heb ik wel erg zin in! Ben al 2 weken niet meer geweest en we hebben over 2 a 3 weken al onze eerste competitiewedstrijd en t estafetteteam (waarin ik dus zit) moet nog vet veel oefenen :-\

Enne Annemieke, mn broer had het erg leuk gehad in Taizé! Hij gaat volgend jaar weer dusseh, mocht je er ooit heen gaan, het is volgens mij redelijk verslavend ;)

Ga strax nog ff alles bijlezen hiero...

Doeghh! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9321 Gepost op: 22-04-2003, 17:34:54 »
wowch, der is veel gepost in de bar  :o

annemieke, toch snap ik het niet goed hoor  ::) na die anderhalve dag les, is juni dan al voorbij ofzo? (vast niet) en moet je geen examens doen dan?

mijn dag was goed en tegelijk slecht. Eerst was er mijn titularis die voor de ganse klas beweerde dat hendrik en ik niet gestudeerd hadden voor onze wiskunde  >:( anders zouden we wel goeie punten gehad hebben. Ik heb me serieus moeten inhouden, kheb gewoon heel heftig nee geschud en klaar en duidelijk gezegd dat ik weet dat ik goed ervoor gestudeerd heb. Een vriendin van me zat al te fluisteren van: 'kalm debbie, blijf kalm'. Anyway, don't care what he thinks, ik weet wat ik ervoor gedaan heb en ik weet dat ik het kan halen!

Straks (20u) moet ik terug naar school omdat er een bijeenkomst is voor ons uitwisselingsproject met Italie ! (binnen een week zit ik daar !!! tijd vliegt) En meneer Lambrecht ( ja Annemiek, die  ;)) is er ook en die gaat mee met ons  :D ;D  ;)

Nu moet ik nog een hw engels maken en iets eten én natuurlijk bijlezen

sorry dat ik nergens op reageer, kheb het allemaal gelezen maar kmoet echt voortdoen  :-[

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9322 Gepost op: 22-04-2003, 19:41:50 »
Debbie, wat rot dat je titularis (is dat net zoiets als mentor of decaan?  :-\ ) dat voor de hele klas zo gezegd heeft. Misschien moet je 'm gewoon 'ns zeggen dat je dat soort opmerkingen tegenover je klas niet op prijs stelt. Ik vind 't trouwens echt niet netjes van 'n docent om dat op deze manier te zeggen. Hij had jullie beter persoonlijk kunnen aanspreken als hij 'n verklaring wilde voor die wat lagere cijfers.

Ik ben vanmiddag dus naar de kapper geweest. 't is weer fijn kort geknipt, dus ik kan er weer 'n tijdje tegenaan! 't was echt lang voor mijn doen en ik werd er dus ook helemaal gek van dat 't maar niet wilde zitten hoe ik dat wilde. Daarom ben ik nog maar 'ns extra blij dat ik nu verlost ben van dat 'overtollige haar'.  ;)

Ik moet weer rennen, want m'n training begint om 20.00 uur. Iedereen alvast 'n fijne avond en tot strakkes!  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9323 Gepost op: 22-04-2003, 20:40:36 »
Hoi!

Vanmiddag naar dat huis gaan kijken. Het was echt niks! Balen, maar ja. Er moets heel veel aan gedaan worden en de tuin lag weliswaar op het zuiden , maar was piepklein. Er moest een nieuwe badkamer, twee nieuwe wc's, een nieuwe keuken, nieuw behang, nieuwe vloerbedekking/tegels whatever, nieuwe oprit, nieuwe tuin. Echt alles moest vernieuwd worden. De prijs was dan wel wat lager, maar er moest nog minstens 50000 euro bij om het een beetje fatsoenlijk te krijgen. We hebben het dus maar meteen afgezegd.

Het was trouwens inderdaad in Heerlen Annemieke.

Nu gaan we weer verder zoeken naar een huisje. Gewoon maar volhouden, dn komt er vanzelf iets... (zucht).

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #9324 Gepost op: 22-04-2003, 21:56:37 »
Debbie, wat rot dat je titularis (is dat net zoiets als mentor of decaan?  :-\ ) dat voor de hele klas zo gezegd heeft. Misschien moet je 'm gewoon 'ns zeggen dat je dat soort opmerkingen tegenover je klas niet op prijs stelt. Ik vind 't trouwens echt niet netjes van 'n docent om dat op deze manier te zeggen. Hij had jullie beter persoonlijk kunnen aanspreken als hij 'n verklaring wilde voor die wat lagere cijfers.

titularis is de 'hoofdleerkracht' van de klas. Hij tekent de agenda's en rapporten enzo. En het was idd niet netjes van hem. Nu ook weer tijdens de italie-bijeenkomst, maar ik laat het niet aan mijn hart komen, ik weet wat ik waard ben  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9325 Gepost op: 22-04-2003, 21:57:38 »
Wat jammer dat dat huis niks was ovide. En idd kun je 't maar beter niet doen als je eigenlijk bijna alles moet opknappen, voordat je er in kunt gaan wonen. Ik hoop voor jullie dat jullie binnenkort wel 'n huisje tegenkomen dat aan jullie wensen voldoet!  :)

Ik heb lekker getraind net. 't was wel 'n zware training, maar dat is wel goed zo na de paasdagen waarin je toch iets meer eet dan normaal.  ;) 't was eigenlijk wel veel te benauwd om te trainen.  :(

Effe snel bijlezen nu en dan kruip ik maar weer m'n bedje in. Truste alvast!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9326 Gepost op: 22-04-2003, 22:01:25 »
titularis is de 'hoofdleerkracht' van de klas. Hij tekent de agenda's en rapporten enzo.

Aha, die 'hoofdleerkracht' noemen we hier mentor of klasseleraar denk ik.  :)

Citaat
En het was idd niet netjes van hem. Nu ook weer tijdens de italie-bijeenkomst, maar ik laat het niet aan mijn hart komen, ik weet wat ik waard ben  ;)

Dat vind ik knap van je Debbie! Ik zelf had me er diep gekwetst door gevoeld denk ik. Daarom vind ik 't erg knap van je dat je 't zo van je af kunt zetten.  :)

• Forumlid
« Reactie #9327 Gepost op: 22-04-2003, 23:24:09 »
Dat vind ik knap van je Debbie! Ik zelf had me er diep gekwetst door gevoeld denk ik. Daarom vind ik 't erg knap van je dat je 't zo van je af kunt zetten.  :)

kheb daar eigelijk relatief weinig problemen mee  :-\ ik ken mezelf en weet wat ik kan en doe. Als iemand daar anders over denkt, trek ik me dat echt niet aan  :)
handige karaktertrek  :D

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9328 Gepost op: 23-04-2003, 10:07:09 »
Hoihoi!!!

Aaaaaah ons ratje (Otje Purno Pimmetje  ;D) is gister overleden. Hij was al ziek, we weten niet wattie had maar t ging niet goed. Wel beter zo, want laten inslapen is niet leuk.

Vandaag gaat mn zussie weer een nieuwe, jonkie, kopen. Die zijn altijd zooo lief. Maar we weten nog geen naam...iemand ideeën? Mannetje of vrouwtje weten we nog nie...maar da maakt toch nie zo uit qua naam.

Ik heb zo meteen dans presentatie met de klas bij een instelling! Ik ben een beer!
Owja en gister tentamens terug:
Herkansing van een 4.4 naar een 5.3
Gewone toets een 4.4!!!

Ow maar zo slecht ben ik toch niet dacht ik. Het ligt aan die toets, dat is niet mijn stijl (ja-nee-? vragen). Naja maar eens met mn tutor overleggen.

Doeggggggggg  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #9329 Gepost op: 23-04-2003, 12:59:40 »

Vandaag gaat mn zussie weer een nieuwe, jonkie, kopen. Die zijn altijd zooo lief. Maar we weten nog geen naam...iemand ideeën? Mannetje of vrouwtje weten we nog nie...maar da maakt toch nie zo uit qua naam.

GEINSTEIN natuurlijk  :D  ;)
En die toets, ja je bent wel vooruit gegaan!!!! ;) en tuurlijk ben je niet slecht als je een minder cijfer haalt ... heb je goed gezien :)
Succes met je danspresentatie!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9330 Gepost op: 23-04-2003, 13:48:37 »
 :'( Ik kon een hele tijd niet op het forum komen...
Maar schijnbaar was ik de enige die er last van had, want de 'nieuw' knopjes vliegen me om de oren.
Ik ga maar snel aan de slag...
Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9331 Gepost op: 23-04-2003, 14:06:57 »
Goeiemiddag...

Vandaag dus kolderdag gehad. Het was wel leuk, iedereen zo in al die rare uitdossingen enzow... en de leraren deden behoorlijk mee aan alle rare spelletjes, voornl de danswedstrijd (3 lerarenparen) en de jodelwedstrijd ;D waren supergrappig!! Verder nog wat van zulke spelletjes voor de leraren, bijv voetballen in hoepelbroeken ::). Wij als zesde klas zelf hebben eik niet zoveel 'gedaan' of zo, we stonden dr bij en keken dr naar zeg maar... en fotootjes gemaakt, maar ik heb dr niet zo veel gemaakt want een paar anderen hadden een digitale camera en dan kun je natuurlijk toch betere en meer foto's maken (en die meteen zien natuurlijk...) dusja...
Maar nu ben ik echt... ja kwenie, erg moe ofzo, btje hoofdpijn, ik weet het niet echt en snap het niet echt, maar ik voel me echt suf. Het was toch écht best wel leuk, ik heb me echt wel 'geamuseerd' :P en ik was de hele tijd erg vrolijk enzow, twas ook heel gezellig, maar nu heb ik toch opeens het idee dat het gwoon niet echt 'mijn' kolderdag was ofzow. Ik erger me er natuurlijk wel nog steeds aan dat wij vanavond publiek mislopen, maja, de meeste mensen zouden sowieso al niet gekomen zijn. En ik heb zowaar nog 1 jongen uit mn klas om weten te praten vanavond toch te komen :). Maja ze zeiden nu nog over de kolderavond dat je uiterlijk 9 uur er moest zijn, anders zou je niet meer binnen komen?! Ja dahag, die voorstelling begint om 8 uur ::). En toen zei ie "oh ok, dan mag JIJ wel later komen", meteen maar aannemend dat er natuurlijk niemand zou komen kijken >:(.

Hm, ik ben nu op msn aant overleggen met n vriend van me of ik vanavond niet toch maar naar de kolderavond zal komen, en dan morgenavond niet naar het kolderfeest (morgen voor de hele school, vanavond alleen voor de 6e zelf). Ik ben er nog niet uit. Hij denkt btw dat die dufheid komt door de harde muziek, dat had ie zelf ook... hmmm, zou mss kunnen... maar mss moet ik zo toch maar ff gaan slapen, moet vanavond wel fit zijn natuurlijk. Ik heb wel heeeeeeel erg veel zin in de voorstelling, of eik veel meer in na de voorstelling, als ik met al mn 'fans' mag gaan praten ;) :D. Zometeen ook lekker en gezelli chinezen met alle spelers e.d. Nou jullie horen natuurlijk wel weer hoe het gegaan is. Ik ga nu maar eens bijlezen en dan ws maar eventjes slapen.

Ovide, jammer dat het huisje tegenviel. Hopelijk vind je snel iets heel erg leuks! Mn tante uit Amsterdam had er ook over gedacht om terug te verhuizen naar Heerlen, ze dingt mee naar een voormalig schooltje (ook op de Heerlerbaan geloof ik), daar zou ze dan meteen haar atelier in krijgen en mn oom ook, superhandig dus en veel ruimte. Maar ik weet niet of daar nog steeds sprake van is, dat er kans is dat ze daar gaan wonen, want in Amsterdam bevalt het hun eigenlijk toch ook wel.

Hmm ik zou geen naam weten Fennie. Je zou hem/haar natuurlijk als eerbetoon aan de modjes - en als je erg graag een ondertitel wilt ;) - iets van Malcuart kunnen noemen of zo... :P
Enne, jammer dat je cijfers geen voldoende zijn :-\ maar je bent iig vooruitgegaan toch, met die herkansing! Dus wel de moeite waard dan. En die andere 4,4 haal je vast wel weer op :).

Han, heb je geen foto van je nieuwe kapsel??

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #9332 Gepost op: 23-04-2003, 14:51:43 »
Niemand nog gemerkt dat [size=20]Ovide JARIG is[/size]?
volgens de verjaardagsindicator van het forum dan tenminste...

Nouja, iemand moet de eerste zijn (of heb ik iets over het hoofd gezien?)

Van Harte !!

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #9333 Gepost op: 23-04-2003, 14:59:45 »
Van Harte Ovide!!!  :D :D

En succes bij het zoeken naar een huis!! Mijn vriend en ik zijn ook op zoek, dus ik weet precies wat je meemaakt!! :-X

Niet te betalen, die huizen.... >:(

maak er een fijne dag van!!  :)

groetjes
Idefix

edit:  :-[ :-[ Idefix weet niet hoe ze van die leuke plaatjes erbij moet doen   :'( :'(

« Laatst bewerkt op: 23-04-2003, 15:11:57 door idefix »
we're back :(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9334 Gepost op: 23-04-2003, 15:06:16 »
 van harte!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9335 Gepost op: 23-04-2003, 15:09:57 »
 :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

VAN HARTE GEFELICITEERD OVIDE ! ! !

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9336 Gepost op: 23-04-2003, 15:14:54 »
Haha, dank jullie wel allemaal.
Ik heb lekker vrij vandaag en heb net een uurtje in de zon op mn BALKON gezeten. Misschien dat ik volgend jaar dan wel in de tuin kan zitten.

Pino: goed dat je er weer bent!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9337 Gepost op: 23-04-2003, 15:19:08 »
VAN HARTE GEFELICITEERD OVIDE!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9338 Gepost op: 23-04-2003, 15:19:41 »
Ovide, van harte gefeliciteerd!! :-* :-* :-* Maak er un gezellig dag van! :)

Grr, ik had net un heel lang verhaal getypt, wou het net gaan kopieëren en bekijken, druk ik op un verkeer knoppie en ben ik alles kwijt! >:(

Nouja nog maar ff in het kort dan, t is hier erg lekker weer en ik ga zo naar buiten (sgiet lekker op als je je verhaal kwijt ben) om daar wat huiswerk te maken aangezien ik met un aantal vakken redelijk achterloop en ik wil niet alles op de laatste week laten aankomen... Voorderest gaan we tog nog weg deze vakantie! :D Want we hebben un huisje in Friesland gehuurd van a.s. vrijdag tot maandag! Ik heb dr egt onwijs veel zin in, en als het weer un beetje goed is gaan we mss ook nog zeilen! :) Dat heb ik 1x eerder gedaan en vind ik egt supertoff!

Annemieke, veel plezier en succes vanavond! Het wordt vast erg gezellig! :)

Han, fijn dat je tevreden bent met je 'nieuwe' kapsel en als t kan, willen we wel un foto zien hé ;)

Fennie, wat goed van je dat je tog de herkansing beter hebt gemaakt dan eerst! En ik weet ook niet egt un naam voor un hamster...  :-\

Ik ga nu naar buiten, doeiii en ws tot vanavond! :-*

« Laatst bewerkt op: 23-04-2003, 15:21:15 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9339 Gepost op: 23-04-2003, 15:37:52 »
Annemieke, veel plezier en succes vanavond! Het wordt vast erg gezellig! :)
thnx! Ja, dat denk ik ook wel! :D Ik heb net nog een vriendin gesproken op msn die mss ook nog komt, evt met haar ouders!! Dus als zij alledrie zouden komen heb ik maar liefst uhmmm 29 (!) fans vandaag!! :D :D Sowieso 25 :D!!

En ik weet ook niet egt un naam voor un hamster...  :-\
het is een ratje :P (weet je dan mss wel een naam? ;))

Hey Anne-Marie waarom val je nu meteen offline van msn... :(

Leuk dat je nog weggaat! Veel plezier alvast! (betekent wel dat ik niet meer hoef te vragen of je dit weekend zou kunnen afspreken... ::) ;))

Ik geloof dat ik nog helemaal niet verteld heb dat ik vanmiddag nog jonge eendjes heb gezien!! ;D bij deze dus :P

Hrm, ik wilde toch nog even gaan slapen... komt niet echt veel van... (veel te gzellig ook hier en op msn ;)) Maar ik ben ook al niet meer zo heel suf gelukkig :). Heb echt suuuperzin in vanavond haha ;D heb ik al duizend keer verteld magoed.