Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2466229 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9300 Gepost op: 22-04-2003, 11:31:25 »
Ow Tijgertje dat is wel vervelend zo'n terugreis. Volgende keer mss tóch maar met de trein...? ;) dan kun je iig ook geld terugvragen als je gigavertraging hebt...
Maar hebben jullie nog jonge olifantjes gezien??? en aan mij gedacht? :p

Ik heb net lekker uitgeslapen en ontbeten, zo douchen en aankleden... (haha ja moet toch éérst ff hier gedag zeggen ;)!) Vanmiddag generale repetitie...!! Naja, gaat vast wel goed, we kennen het wel, kben niet zo heel zenuwachtig. Morgen ws wel, als er 25 mensen voor mij in de zaal zitten ::) ;D :D. (menn daar heb ik zin in :))

Nou ik kom zometeen wel weer terug, nu mss nog even bijlezen als het niet al te veel is... iig fijne dag iedereen!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9301 Gepost op: 22-04-2003, 11:48:20 »
Ik heb het jonge olifantje gezien. Echt lief. Toch nog wel behoorlijk groot maar ja, het is een olifant he ::)
Ik zag dat sommige pinguins ook eieren aan het uitbroeien waren en er waren ook kleine aapjes, echt heel grappig. Best wel jonge dieren overal :D  Maar het olifantje was wel heel leuk. Hij kan nl nog niet echt goed met zijn slurf overweg ;D
Oja, en ik heb naakte molratten gezien.

Succes Annemieke voor de generale. En gewoon morgen ook denken dat het de generale is. Misschien helpt dat wel.

« Laatst bewerkt op: 22-04-2003, 11:51:01 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9302 Gepost op: 22-04-2003, 11:54:04 »
Hoi!

Ik heb lekker vrij vandaag en morgen ook nog. Wat een luxe  :D. Ben vanmorgen naar de kapper geweest. ik heb het maar weer eens wat korter laten knippen. De laatste twee keer had ik et eigenlijk alleen maar bij laten knippen. Het ziet er nu wel grappig uit vind ik zelf.

Gisteren waren we dus weer naar het voetballen gaan kijken (een aantal vrouwen van de voetballers en ik). Toen had iemand het goede idee om te gaan barbecueen. Wij naar een tankstation hier in de buurt waar ze zo'n 24-uurs winkel hebben. daar vlees en dergelijk gehaald. Zitten we net lekker in de tuin begint het toch een potje te onweren en te regenen, echt niet meer normaal. Toen zijn we maar binnen gaan zitten en hebben de mannen onder de parasol staan grillen. Het was wel gezellig, maar jammer dat we niet buiten konden zitten.

Straks ga ik weer bij een huis kijken dat te koop staat. Ben heel erg benieuwd. Het is een drive-in woning met de tuin op het zuiden. Dat is alles wat ik weet. Ben heel erg benieuwd, want ik hoop zo dat we snel iets geschikts vinden. Kunnen we zelf misschien ook nog in de tuin zitten deze zomer  ;)

Ik ga nog even wat bijlezen en ik moet nog een brief schrijven. Laat ik dat maar eerst gaan doen. O ja, ik heb ook nog honger, eten is misschien ook wel handig  ;D. Tot straks!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9303 Gepost op: 22-04-2003, 12:00:50 »
O ja, ik heb ook nog honger
Je hebt trek, kinderen in de arme landen hebben honger :P

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9304 Gepost op: 22-04-2003, 12:02:48 »
Sorry, dat zegt mn vriend ook constant  :-[ :-\

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9305 Gepost op: 22-04-2003, 12:07:56 »
Maakt niet uit hoor.

Ik hoop dat het wat word, dat huis. Het is erg lekker om een eigen stekkie te vinden en het zo te maken als dat je zelf wilt. Ik weet er alles van. We zijn nog steeds aan het verbouwen (al 1,5 jaar en we zijn nog lang niet klaar :-X) maar als je eens ziet wat we gedaan hebben. Echt trots zijn we :D  We krijgen vaak compumenten, vooral over onze badkamer.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9306 Gepost op: 22-04-2003, 12:11:28 »
Ik weet eiegenlijk niets over at huis, behalve hoe het er van buiten uit ziet. Het stond pas een dag te koop, dus er stond nog niets over op internet. Mn vader kende iemand die ernaast woont in een zelfde soort huis en die had ie even gebeld vanmorgen.

Het schijnt dat dat huis eerst bewoont werd door oudere mensen die het huurden. Er is dus nog wel wat te doen, maar de vraagprijs viel ook wel mee, dus dan kun je ook nog wat doen (qua financien dan). Die bekende van mn vader had ook aangeboden dat we in hunhuis mochten komen kijken om te zien hoe het eruit ziet als het wat opgeknapt is. Dat vind ik wel leuk. Nou ja, misschien wordt het wel niets, maar het is al leuk om te gaan kijken en huizen te vergelijken enzo. Dan krijg je toch een wat beter beeld.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9307 Gepost op: 22-04-2003, 12:17:43 »
Op huizenjacht is wel leuk. Wij hadden echt zoveel geluk met dit huis. En die mevrouw die erin woonde had tegen de makelaar gezegd dat ze wilde dat wij erin kwamen (ze kende mijn schoonmoeder) en dat die jongen die die dag ook had gekeken dat ze die maar een rare snuiter vond ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9308 Gepost op: 22-04-2003, 12:21:03 »
ik kan wel wat advies gebruiken over badkamers....we zijn gisteren wezen badkamerkijken en de enige die ik mooi vond had een alleen al een douchekabine van 4000 euro...  :'(

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9309 Gepost op: 22-04-2003, 12:25:24 »
Voor jou is nix goed genoeg he Coor ;)

Je moet ook bij meerdere zaken rondkijken, neem overal folders mee en bedenk wat je wilt, waar je het wilt (zorg dat het dus ook past!) ed. En financieel natuurlijk. Je kan niet alles nemen wat je mooi vind, maar je kan bv wel zeggen van ik wil een bad met jacuzzi en zo'n speciale douchecabine met van die stralen. Dan moet je denken, wat is belangrijker. Je moet op een gegeven moment gaan strepen. Dan maar een gewoon bad bv.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9310 Gepost op: 22-04-2003, 12:26:30 »
ik wil met die stralen!!!!  >:( ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9311 Gepost op: 22-04-2003, 12:34:14 »
Die kun je ook goedkoper krijgen. Mn ouders hebben er zo een van de Praxis. Of je moet natuurlijk op iets anders bezuinigen, zoals goedkopere tegels en kranen enzo...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9312 Gepost op: 22-04-2003, 13:28:48 »
En bij dat soort bouwmarkten moet je gewoon wachten tot ze weer korting hebben.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9313 Gepost op: 22-04-2003, 13:30:34 »
ja ik zie het allemaal somber in.. we hebben een bepaald budget voor de badkamer, maar handig zijn we niet, en bouwmarkten betekent toch zelf klussen, toch?

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9314 Gepost op: 22-04-2003, 13:36:56 »
ja ik zie het allemaal somber in.. we hebben een bepaald budget voor de badkamer, maar handig zijn we niet, en bouwmarkten betekent toch zelf klussen, toch?
Schat, ik heb ook geen ervaring met klussen, maar ondertussen (rijmt ;D) heb ik al behangen, geschuurd, geschilderd, kastje in elkaar gezet, getegeld(!) enz. En anders haal je toch gewoon een klusfolder ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9315 Gepost op: 22-04-2003, 13:38:54 »
Schat, ik heb ook geen ervaring met klussen, maar ondertussen (rijmt ;D) heb ik al behangen, geschuurd, geschilderd, kastje in elkaar gezet, getegeld(!) enz. En anders haal je toch gewoon een klusfolder ;)

geloof me, wij kunnen dat niet.ben al blij dat ik nu sinds kort een spijker in de muur kan slaan zonder dat de halver muur verpulverd....

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9316 Gepost op: 22-04-2003, 13:45:49 »
ben al blij dat ik nu sinds kort een spijker in de muur kan slaan zonder dat de halver muur verpulverd....
Is wel handig als je er een muur tussenuit wilt halen, gewoon een paar spijkers slaan ;D ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9317 Gepost op: 22-04-2003, 13:47:54 »
sjeetje tijger we bevuilen nu ook al dat molshooptopic...  :-[

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9318 Gepost op: 22-04-2003, 13:48:50 »
Goedemiddag allemaal,

Ik ben ook weer thuis van school. 't was 'n vreselijke dag vandaag. We moesten eigenlijk aan dat project werken waar ik gisteren ook al mee bezig was, maar ik krijg niet veel medewerking van m'n groepsleden. Ze vinden 't allemaal wel makkelijk om mij alles te laten doen, omdat ik meeste van 't bedrijf afweet. Ik kies dus echt nooit meer 'n bedrijf dat ik al ken voor 'n project, want dat betekent gewoon dat al 't werk op mij neerkomt.  :(

Verder nog wat lessen gehad....niet echt bijzonder. Verschrikkelijk saai dat wel, maar ik heb me er door heen kunnen worstelen.

Ik ga snel wat bijlezen en dan wat huiswerk maken, want ik heb om 16.00 uur 'n afspraak bij de kapper. Ik laat ze ook weer 'n stuk korter knippen, want ik word er helemaal gek van. M'n haren willen al weken niet meer zo zitten als hoe ik dat wil met als gevolg dat ik er volgens mij iedere dag raar bijloop.  :-[

Ik kom na m'n kappersbezoekje nog wel effe langs om te vertellen of 't wat geworden is.  :)

Annemieke, succes met de generale repetitie!

Ovide, veel plezier met naar 't huis kijken! Ik hoop dat 't wat is! 'n tuin op 't zuiden is iig al geweldig. (dat hebben we hier ook, je kunt dan al lekker in 't zonnetje zitten terwijl iedereen nog met winterjassen rondloopt  ;D )

Cora, succes met 't uitzoeken van 'n nieuwe badkamer! Ik hoop dat jullie iets betaalbaars kunnen vinden, waarbij niet teveel zelf geklust hoeft te worden!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9319 Gepost op: 22-04-2003, 14:04:07 »
Ik heb het jonge olifantje gezien. Echt lief. Toch nog wel behoorlijk groot maar ja, het is een olifant he ::)
Ik zag dat sommige pinguins ook eieren aan het uitbroeien waren en er waren ook kleine aapjes, echt heel grappig. Best wel jonge dieren overal :D  Maar het olifantje was wel heel leuk. Hij kan nl nog niet echt goed met zijn slurf overweg ;D
Oja, en ik heb naakte molratten gezien.
Ahh wat schattig allemaal :). Die naakte molratten zijn ook wel bijzonder, he?? Zoogdiertjes, maar ze gedragen zich haast als bijen of mieren of zo, dat vind ik best wel bijzonder... Maar schattig oid zijn ze niet te noemen helaas ;).

Succes Annemieke voor de generale. En gewoon morgen ook denken dat het de generale is. Misschien helpt dat wel.
Annemieke, succes met de generale repetitie!
Thnx!! :D Gaat wel lukken. Maar ik vind het helemaal niet erg om morgen zenuwachtig te zijn hoor, dat is juist een van de superleuke dingen van zo'n optreden!! :D

Ovide, is dat nieuwe huis ook in Heerlen?