Goedemiddag allemaal,
Ik ben ook weer thuis van school. 't was 'n vreselijke dag vandaag. We moesten eigenlijk aan dat project werken waar ik gisteren ook al mee bezig was, maar ik krijg niet veel medewerking van m'n groepsleden. Ze vinden 't allemaal wel makkelijk om mij alles te laten doen, omdat ik meeste van 't bedrijf afweet. Ik kies dus echt nooit meer 'n bedrijf dat ik al ken voor 'n project, want dat betekent gewoon dat al 't werk op mij neerkomt.
Verder nog wat lessen gehad....niet echt bijzonder. Verschrikkelijk saai dat wel, maar ik heb me er door heen kunnen worstelen.
Ik ga snel wat bijlezen en dan wat huiswerk maken, want ik heb om 16.00 uur 'n afspraak bij de kapper. Ik laat ze ook weer 'n stuk korter knippen, want ik word er helemaal gek van. M'n haren willen al weken niet meer zo zitten als hoe ik dat wil met als gevolg dat ik er volgens mij iedere dag raar bijloop.
Ik kom na m'n kappersbezoekje nog wel effe langs om te vertellen of 't wat geworden is.
Annemieke, succes met de generale repetitie!
Ovide, veel plezier met naar 't huis kijken! Ik hoop dat 't wat is! 'n tuin op 't zuiden is iig al geweldig. (dat hebben we hier ook, je kunt dan al lekker in 't zonnetje zitten terwijl iedereen nog met winterjassen rondloopt
)
Cora, succes met 't uitzoeken van 'n nieuwe badkamer! Ik hoop dat jullie iets betaalbaars kunnen vinden, waarbij niet teveel zelf geklust hoeft te worden!