Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2466247 keer)

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9280 Gepost op: 20-04-2003, 19:45:46 »
Ik heb een foto van de minister van informatie die ik in het topic "liegen doe je zo" wil plaatsen, maar het lukt niet echt. Wie kan/wil deze foto voor mij plaatsen?

Verdi

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #9281 Gepost op: 20-04-2003, 20:24:41 »
de uploadfunctie werkt nog nie dacht ik

Ovide: je kat komt er vast wel door hoor !! De onze heeft last gehad van wormpjes omdat ze veel buitenloopt. En toen ging ze ook braken enzo  :-\ echt heel vies om te zien maar tuurlijk niet zo erg als wat jouw kat heeft  :-\
wat vindt dat australische meisje eigelijk van nederland?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9282 Gepost op: 20-04-2003, 20:49:11 »
argh nu kan ik nog niet bijkletsen hier, mn vader en neef gaan de comp verbouwen ofzo ???

maar kheb wel een hele leuke dag gehad :)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #9283 Gepost op: 20-04-2003, 21:40:21 »
http://groups.msn.com/huygensparijs03 voor een selectie parijsfoto's !!!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9284 Gepost op: 20-04-2003, 22:21:31 »
Zo, ik heb ff de comp v mn broer geclaimd (zelfs illegaal msn op geinstalleerd :-[ hmm, hij komt dr wel achter...) maar ik geloof dat hij nu al weer wil... ::) was formule 1 aant kijken maar is afgelopen, argh, irritant... Magoed, ff reageren...

wij hebben ons supermega geamuseerd! ;D
Kheb me reuzegeamuseerd
Ik zei nog tegen Anne-Marie dat het 1 woord moest zijn... ::)

en welke inside-info van Chriz bedoel je?  ??? Fennie had die toch verdiend?
Ik bedoel info die ik gekregen heb nadat ik was afgevallen... maar toen wist ik toch al wie de mol was ::). Trouwens niet per definitie dat je niet af kunt vallen als je inside info hebt, Fennie is toch ook afgevallen...

Leuk dat het zo leuk was in Parijs Zaartje! Leuke foto's ook, ziet dr gezellig uit. Wel n btje weinig...

Aaaargh, ik moet alweer vd comp af en kheb nog niet gereageerd op het bbq-topic...

Ovide, veel sterkte voor je kat!!

Weet je wat ik net voor verhaal hoorde op msn... een vriend van me heeft een honkbal vlak onder zn oog gekregen! :o was hemaal opgezwollen zei ie. Brr, lijkt me heel pijnlijk en ook onprettig uitzien... kzie hem woensdag, benieuwd hoe blauw het dan nog is...

Owja, TE, dat ik voetbal ging haten had niets mer mn voorstelling te maken (deze keer niet...).

Mn neef is nu hier om de mac te repareren (was blijkbaar toch nog iets mis mee ???), was wel erg gezelli samen in de trein :). Maja nu is de mac dus wel de hele tijd bezet ::) maar dat zou ie anders mss toch al zijn door mn vader.

Morgen gaan we naar de verjaardag van mn oma (sommige familieleden die ik vandaag heb gezien zie ik dan morgen weer :)), dusseh zullen we wel vrij vroeg weg zijn... moeten hemaal naar Heerlen dusja.

Fijne avond iedereen!

« Laatst bewerkt op: 21-04-2003, 10:17:27 door Annemieke »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9285 Gepost op: 20-04-2003, 23:01:11 »
Hallo Allemaal!

Ik ben hier maar heel ff, want moet zo dr al weer af ::)

T was idd erg gezellig bij Annemieke en ook wel gezellig bij mn Oma! Toen we trug uit Hazerswoude kwamen gelijk WIDM gekeken en ben zowat van de bank gevallen van verbazing... Want Patries is dr uit! :o Ben dr nog steeds nie over heen,., :-\ze was dus mijn mol :-[

Ga morgen alles wel bijlezen enzo,, Tot morgen!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9286 Gepost op: 21-04-2003, 10:23:14 »
haihai

argh, nu heb ik ALWEER maar heel erg kort ::), we gaan nl over uhm 20 min of zo naar mn oma in Heerlen. Maar ja, das ook wel leuk natuurlijk :).

Kben het gisteren helemaal vergeten :o :-[ terwijl ik dr nog wel meteen aan gedacht had toen ik opstond: het was gister 20 april... precies een jaar daarvoor... ;) haha, nietzoheel boeiend ofzo ;) maar kwilde het toch ff posten. Naja een dagje te laat dan maar.

Tijgertje veel plezier in Emmen (hoewel je daar nu ws al zult zijn), Arco veel plezier in SixFlags (idem ::)), alle anderen ook een hele leuke 2e Paasdag!!

• Forumlid
« Reactie #9287 Gepost op: 21-04-2003, 11:31:40 »
hoi iedereen,

kheb gisterenavond nog widm gekeken en het lijkt mij nu echt duidelijk hoor. Als Ron de mol is, dan heb ik hem gewoon al goed vanaf afl 1 !! dat zou leuk zijn  ;D

tis hier ondertss zalig weer. De koudere temperaturen van het weekend zijn al vergeten, de zon straalt en je kan in je t-shirt rondlopen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9288 Gepost op: 21-04-2003, 11:47:03 »
Hier is 't ook prachtig weer. Wel jammer dat ik al de hele morgen binnen zit. Ik heb namelijk wat aan 'n rapport voor 'n project op school zitten werken. Voordeel is wel dat ik dat vanmiddag niet meer hoef te doen en dan volop van de zon kan gaan genieten.  :)

Ik wens iedereen vast 'n hele fijne 2de paasdag en ik kom vanmiddag of anders vanavond nog wel effe langs!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9289 Gepost op: 21-04-2003, 12:21:36 »
Goeiemiddag!

Tis hier ook al erg lekker weer! :)
We hebben vandaag pas paasontbijt gehad omdat we gisterochtend nie thuis waren, was wel erg lekker... Ga zo ff buiten zitten, het idee dat ik over 2 weken nog steeds vakantie heb :o Heb nog niet egt 't gevoel maar dat komt vast wel! :)

Tijgertje, veel plezier met het kijken van jonge olifantjusz! (haha, dat je nu 10 km ofzo van mij afzit :D )
Annemieke, ook veel plezier in Heerlen!

Iedereen un fijne 2e paasdag en tot strax!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #9290 Gepost op: 21-04-2003, 13:25:13 »
ik moet morgen alweer naar school toe  ::) dus straks best ff schooltas maken dan

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9291 Gepost op: 21-04-2003, 19:32:46 »
Ach, arme jij...

Heb lekker buiten gezeten, heerlijk zonnen met lord of the rings muziek op! :) Hoop dat ik beetje bruin ben geworden. Wat is er overigens weer veel gepost in de Bar,., nouja, we zitten iig weer op de oude vertrouwde site! Good work Comp en Malc ;)

We gaan zo eten, allemaal salades enzoo :)

Un fijne avond iedereen en tot morguh! :-* tenzij ik hier strax nog kom natuurlijk...

« Laatst bewerkt op: 21-04-2003, 19:33:57 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9292 Gepost op: 21-04-2003, 20:58:47 »
Haihaiiii!!

Jeeeeej, kyrandia is terug!! Woehoe!! Thnx voor al het werk daarvoor Comp en Malc en wie het verder nog gedaan heeft...!! :D

Ik ben net terug uit Heerlen. Kben een btje draaierig van zo lang in de trein zitten :s merk ik opeens. Je hebt dan het gevoel alsof je nog steeds beweegt, zeg maar, terwijl dat niet meer zo is :s. Haha btje vaag maargoed niet zo boeiend.
Het was wel leuk bij mn oma, ze was iig erg blij dat we dr waren, en het ging ook best goed met dr. Ze is 84 geworden (vrijdag). De hele kamer stond vol bloemen :) dat was wel mooi. Verder nog wat andere familieleden gezien maar de meeste daarvan had ik gisteren ook al gezien in Amsterdam bij de verjaardag van mn nichtje :). We hebben vandaag ook nog even het atelier van een tante van me bekeken (is kunstenaar, nu bezig met een groot beeld), dat was wel mooi allemaal. Echt een heel groot gebouw dat atelier, het is een soort loods. Er stonden ook een hoop carnavalswagens en ik moest nog aan jou denken Ovide... ik ben vergeten of jij nu persoonlijk bij zo'n vereniging zat, maar iig had je dr wel iets mee te maken, toch? Dus wie weet kende je die verenigingen van wie die wagens waren ook wel, dacht ik...
Mn nichtje met wie ik het meeste omga -die ook in Heerlen woont- was echter niet bij mn oma, want ze moest Grieks leren voor morgen ::). Toen ben ik toch nog maar even bij haar langsgegaan, maar ze was echt nog niet ver met leren en had verder ook nog veel hw; kheb dr nog wel ff overhoord maar ik hield haar toch maar van dr werk af, dus toen ben ik vrij snel weer naar mn oma gegaan. Maar ik ga volgende week ergens toch wel weer naar haar toe om een dagje te gaan winkelen.

Haha Anne-Marie, ja raar gevoel he, dat je nu nóg 2 weken vakantie hebt... Ik kan nog steeds maar niet bevatten dat ik nu nog maar anderhalve dag les heb op deze school, en dat - is - het - gewoon - he-le-maal... Echt raar. En Debbie niet zeuren dat je morgen naar school moet :P want je gaat wel mooi volgende week naar Italië!! ;)

En Han, heb je je project al helemaal af? :)

Ik heb het btw vandaag voor het eerst hardop erover gehad (met mn moeder, in de trein) dat ik in juni eik nog een feest wil geven dat ik mn diploma gehaald heb... Mn moeder vond het allemaal wel goed als ik dr zo hoorde, ik zei dat ik onwijs veel mensen zou willen uitnodigen en zij ging allemaal plaatsen bedenken waar ik het feest dan zou kunnen houden, omdat al die mensen niet in ons huis zouden passen! :D (met mn verjaardag waren er wel 25, maar nu was ik dus van plan nog meer mensen uit te nodigen... ::)) Ik hoop echt dat het doorgaat en dat dr ook heel veel mensen komen, lijkt me echt zo onwijs supertof :).

Hrm, kben best wel moe, weet niet echt waarom :s naja van zo lang in de trein zitten word je ook n btje suf natuurlijk. Ga maar eens bijlezen en mss maar eens vroeg naar bed, mwa, ik zie wel. Morgen kan ik uitslapen, woensdag daarentegen... :o :o ik heb een mailtje gekregen van de koldercommissie dat ze ons al tussen zeven uur en half acht 's ochtends op school verwachten!! :o pffff... nou weet niet of ik werkelijk zo vroeg ga komen hoor, ik heb wel die avond nog een voorstelling...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9293 Gepost op: 21-04-2003, 21:12:15 »
Haha Anne-Marie, ja raar gevoel he, dat je nu nóg 2 weken vakantie hebt... Ik kan nog steeds maar niet bevatten dat ik nu nog maar anderhalve dag les heb op deze school, en dat - is - het - gewoon - he-le-maal... Echt raar.
Tja, best wel vaag! :) En als je idd na deze week helemaal geen les meer hebt, forever (waarschijnlijk dan :P), dat lijkt me wel erg raar, wel leuk! :)

Enne, fijn dat ut zo gezellig was in Heerlen! En de koldercommisie heeft je nu dus eindelijk geinformeerd over wat jullie gaan doen en hoe laat... ;)

Heb daarnet lekker gegeten, mn broer komt strax (vanavond) trug uit Frankrijk, ben benieuwd hoe ie het gehad heeft! :D

Doeghdoegh!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9294 Gepost op: 21-04-2003, 21:14:55 »
En de koldercommisie heeft je nu dus eindelijk geinformeerd over wat jullie gaan doen en hoe laat... ;)
Nouehhh, hoe laat dus wel, maar wat nog steeds niet heel concreet... naja, de middag stond niet vast dat mocht je zelf weten, maar voor de ochtend hebben ze wel iets ja, maar dat stond dr niet bij, dat horen we dan 's ochtends vroeg pas... naja, ik zie het wel, maar wel stom hoor die commissie, zo'n kolderdag hoort toch van de hele klas te zijn en niet van een stuk of 8 commissiemensjes... >:(

Waar in Frankrijk is je broer geweest? (welke broer eik? :P)

« Laatst bewerkt op: 21-04-2003, 23:07:35 door Annemieke »

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9295 Gepost op: 21-04-2003, 21:32:21 »
Nouehhh, hoe laat dus wel, maar wat nog steeds niet heel concreet... naja, de middag stond niet vast dat mocht je zelf weten, maar voor de ochtend hebben ze wel iets ja, maar dat stond dr niet bij, dat horen we dan 's ochtends vroeg pas... naja, ik zie het wel, maar wel stom hoor die commissie, zo'n kolderdag hoort toch van de hele klas te zijn en niet van een stuk of 8 commissiemensjes... >:(

Waar in Frankrijk is je broer geweest? (welke broer eik? ;P)
Ooja... Tis wel raar ja dat kolderdag geheel bepaald wordt (ongeveer dan denk ik) door die commissiegasten :-\ Als ut nog maar wel beetje gezellig wordt! :) Kolderdag klinkt wel heel anders dan bij ons, wat jullie gaan doen bedoel ik (alhoewel ik nog niet egt weet wat jullie gaan doen, jij dus ook niet, maar oke ::) )

Mn broer is in Taizé geweest, en waar dat ligt? Vlakbij Lion, Midden-Frankrijk volgens mij... Oja, mijn oudste broer, JW :P

« Laatst bewerkt op: 21-04-2003, 21:34:28 door @miesh »

• Forumlid
« Reactie #9296 Gepost op: 21-04-2003, 21:56:46 »
annemieke, ik snap het niet goed, hoe kan dat nou dat je maar 1.5 dag meer les hebt?

« Laatst bewerkt op: 21-04-2003, 21:57:16 door Alive and Kicking »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9297 Gepost op: 21-04-2003, 23:19:17 »
annemieke, ik snap het niet goed, hoe kan dat nou dat je maar 1.5 dag meer les hebt?
ok ik zal het uitleggen :)
Ons 'studieverlof' begint officieel direct na de meivakantie, dat wil dus eik zeggen tegelijk met de meivakantie, want ja dan heb je ook al vrij ::). Dus komende week - de week voor de meivakantie (of koninginnedagvakantie, zo zou je m ook kunnen noemen, die is dus laatste week april/eerste week mei) is onze laatste week 'les', maar morgen zijn er voor de 6e net als afgelopen donderdag nog herkansingen, en omdat ik niets ga herkansen heb ik morgen vrij. Woensdag is het kolderdag, dus ook geen les. Donderdag is het voor de 1e t/m 5e klas Indiadag, sponsordag voor India, dus hebben wij eik vrij, maar dan krijgen we nog een extra ingelaste marathonles Latijn om het boek nog ff uit te krijgen. Dus dat is die halve dag les. En vrijdag dan nog een soort van hele dag les ::) hoewel dan ook nog wel lessen uitvallen. Maja de rest van de lessen zal dan wel niet veel meer zijn he, zo'n laatste dag... :-\

Hrm, we zijn nu Hans Teeuwen aant kijken, maar hij is wel errug grof... :-\ sommige dingen zijn wel grappig, maar dat is toch nie echt iets voor mij ::).

Haha Anne-Marie, tsja, ik heb dus ook niet echt een idee of onze kolderdag nou heel anders is dan die van jullie :P. Ja khoop idd dat t gezellig wordt maar dat zal op zich wel, tis bijna altijd wel gezelli op school! :) (hrmmmm... na die drie dagen is dat dus ook wel btje voorbij... :-\ :() Khoop alleen ook wel heel erg dat t mooi weer wordt woensdag want dan ga ik ook een korte broek aandoen enzow...

Taizé ken ik wel, daar hadden we het laatst bij jp nog over! Had ie het leuk gehad?? (Doe hem maar de groeten :P) Ik weet nog niet precies waar in Frankrijk ik op vakantie ga, maar ik heb vandaag in de trein wel in het campinggidsje van de ANWB gekeken (van die vriendin van me die meegaat) en ik heb daaruit 13 campings geselecteerd :P die niet al te ver zijn van een station. Eentje is in een plaatsje genaamd 'Molsheim' :) (vlak bij Duitsland ja ::)) dus dat vond ik wel een erg leuke naam haha, en dies dus wel een optie. Wie weet gaan we daar wel heen :).

Hmmm, zal ik eens naar bed gaan? Of nog ff Hans Teeuwen kijken? Bleh, neh, denk t niet... ::) Mss maar eens kijken of er nog iemand op msn is ;).

Welterusten!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9298 Gepost op: 22-04-2003, 09:09:19 »
Morgu!

Hans Teeuwen was wel leuk annemieke! Heb je het opgenomen?

Zo pasen-verjaardag weer voorbij...kan mijn leven weer rustig verder  ;) Gister was ik met de overburen mee gegaan (dus ook 2 oppaskindjes) want zij hadden een paas-ei-zoek-feessie georganiseerd ergens in de Drunense duinen. Er kwamen wel in de 100 mensen met kinderen...ik mocht dus mee helpen met de kinderen, broodjes, drinken...enz
Was heel leuk en gelukkig lekker weer!!!

Nu heb ik ondertussen ook mijn autobiografische verkenning afgemaakt dit weekend...moet ik nog ff extra nakijken en dan maar inleveren.
Straks op school ga ik met mijn klas de groeps presentatie dans oefenen...die we morgen in een instelling voor kinderen gaan uitvoeren!

Nou genoeg verteld maar weer,
fijne dag..school ze, werk ze, luier ze!
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9299 Gepost op: 22-04-2003, 09:40:27 »
Goede morgen iedereen. Fijne paasdagen gehad?

Ik moet echt een hoop bijlezen zeg, ik ga dat straxjes wel ff doen.

Gister ben ik dus met Casper en mijn nichtjes naar het Noorder dierenpark geweest. Mijn nicht eerst opgehaald in Hoogeveen en toen door naar Emmen.
Was wel een leuke dierentuin. Ik was er vroeger wel eens een paar keer geweest maar het is best wel veranderd. Wel apart trouwens dat je nog een stuk moet lopen om naar de andere kant te komen. Maar ik vond het nieuwe gedeelte met de pinguins wel heel mooi.
We hebben daarna lekker gegeten en rond een uur of 7 hebben we mijn nicht afgezet, toen naar Hoogeveen om mijn andere nicht af te zetten, ff getankt (half 8) en weer verder. En jahoor, na ong. 20 km -> file :(
Nou, sta je daar dan. Om 8 uur ff het journaal geluisterd. En ze zeiden dat er 7 km stond. Nou, achteraf heb ik zo onderhand 7 km boven de 100 kunnen rijden ::)  Het was echt niet leuk meer. Bij Amersfoort zat ik nog te twijfelen of ik binnendoor zou gaan of niet maar toen reed het alweer aardig dus dacht ik dat we toch maar op de snelweg konden blijven. Nou niet dus. Na A'foort weer vast. Daarna bij Soesterberg eraf en binnendoor. We waren om 10 voor half 11 thuis >:(  Ik was het echt zat. En dan had ik het nog niet eens over die eikel die op een gegeven moment achter ons zat. Nog ff en hij was dwars door ons heen gereden. Hij zat te bumperkleven niet normaal meer, en dat in de file. Ik heb 100000 auto's voor me ::)  Hoe kan ik dan harder rijden? Tot 2x toe met piepende banden stil staan enzo. Klojo >:(  Later ging hij naar rechts om naar het tankstation te gaan. Hij had zijn raampje open en we waren zo kwaad (want toen we achterom keken seinde hij met zijn lichten) en we wilden ff vragen of hij door ons heen wilde rijden. Toen zei hij dat hij ons niet heeft geraakt en toen zei ik dat dat wel 2x bijna was en of hij het normaal vond om in een file zo te rijden. Toen zei hij 'zal ik eens ff uitstappen dan zal ik je wel eens een lesje leren' maar toen wij weer reageerden trok hij snel op. Held ::)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.