Haihaiiii!!
Jeeeeej, kyrandia is terug!! Woehoe!! Thnx voor al het werk daarvoor Comp en Malc en wie het verder nog gedaan heeft...!!
Ik ben net terug uit Heerlen. Kben een btje draaierig van zo lang in de trein zitten :s merk ik opeens. Je hebt dan het gevoel alsof je nog steeds beweegt, zeg maar, terwijl dat niet meer zo is :s. Haha btje vaag maargoed niet zo boeiend.
Het was wel leuk bij mn oma, ze was iig erg blij dat we dr waren, en het ging ook best goed met dr. Ze is 84 geworden (vrijdag). De hele kamer stond vol bloemen
dat was wel mooi. Verder nog wat andere familieleden gezien maar de meeste daarvan had ik gisteren ook al gezien in Amsterdam bij de verjaardag van mn nichtje
. We hebben vandaag ook nog even het atelier van een tante van me bekeken (is kunstenaar, nu bezig met een groot beeld), dat was wel mooi allemaal. Echt een heel groot gebouw dat atelier, het is een soort loods. Er stonden ook een hoop carnavalswagens en ik moest nog aan jou denken Ovide... ik ben vergeten of jij nu persoonlijk bij zo'n vereniging zat, maar iig had je dr wel iets mee te maken, toch? Dus wie weet kende je die verenigingen van wie die wagens waren ook wel, dacht ik...
Mn nichtje met wie ik het meeste omga -die ook in Heerlen woont- was echter niet bij mn oma, want ze moest Grieks leren voor morgen
. Toen ben ik toch nog maar even bij haar langsgegaan, maar ze was echt nog niet ver met leren en had verder ook nog veel hw; kheb dr nog wel ff overhoord maar ik hield haar toch maar van dr werk af, dus toen ben ik vrij snel weer naar mn oma gegaan. Maar ik ga volgende week ergens toch wel weer naar haar toe om een dagje te gaan winkelen.
Haha Anne-Marie, ja raar gevoel he, dat je nu nóg 2 weken vakantie hebt... Ik kan nog steeds maar niet bevatten dat ik nu nog maar anderhalve dag les heb op deze school, en dat - is - het - gewoon - he-le-maal... Echt raar. En Debbie niet zeuren dat je morgen naar school moet
want je gaat wel mooi volgende week naar Italië!!
En Han, heb je je project al helemaal af?
Ik heb het btw vandaag voor het eerst hardop erover gehad (met mn moeder, in de trein) dat ik in juni eik nog een feest wil geven dat ik mn diploma gehaald heb... Mn moeder vond het allemaal wel goed als ik dr zo hoorde, ik zei dat ik onwijs veel mensen zou willen uitnodigen en zij ging allemaal plaatsen bedenken waar ik het feest dan zou kunnen houden, omdat al die mensen niet in ons huis zouden passen!
(met mn verjaardag waren er wel 25, maar nu was ik dus van plan nog meer mensen uit te nodigen...
) Ik hoop echt dat het doorgaat en dat dr ook heel veel mensen komen, lijkt me echt zo onwijs supertof
.
Hrm, kben best wel moe, weet niet echt waarom :s naja van zo lang in de trein zitten word je ook n btje suf natuurlijk. Ga maar eens bijlezen en mss maar eens vroeg naar bed, mwa, ik zie wel. Morgen kan ik uitslapen, woensdag daarentegen...
ik heb een mailtje gekregen van de koldercommissie dat ze ons al tussen
zeven uur en half acht 's ochtends op school verwachten!!
pffff... nou weet niet of ik werkelijk zo vroeg ga komen hoor, ik heb wel die avond nog een voorstelling...