Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2466700 keer)

Groenenman

• Gast
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9260 Gepost op: 19-04-2003, 15:46:02 »
Volgens mij moet Doris echt afkicken, ik hoop dat ik dat niet hoef te doen w2ant dan stop ik pas met 'forummen' tot ik alles weer heb ingehaald! Dat zal een paar dagen duren gok ik.

Heb vandaag weer lekker gewerkt en vanavond weer lekker tv kijken. Wat zal ik vandaag eens gaan kijken

Groenenman pakt de gids erbij en ziet dat WIDM vandaag weer komt !!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #9261 Gepost op: 19-04-2003, 15:48:42 »
Volgens mij moet Doris echt afkicken, ik hoop dat ik dat niet hoef te doen w2ant dan stop ik pas met 'forummen' tot ik alles weer heb ingehaald! Dat zal een paar dagen duren gok ik.

Heb vandaag weer lekker gewerkt en vanavond weer lekker tv kijken. Wat zal ik vandaag eens gaan kijken

Groenenman pakt de gids erbij en ziet dat WIDM vandaag weer komt !!!!
Daar heb ik geen gids voor nodig...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #9262 Gepost op: 19-04-2003, 16:27:51 »
Weet iemand waar ik de "ledenlijst" van dit forum kan vinden. Heb het ooit wel gezien, maar weet niet meer waar.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Talpa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #9263 Gepost op: 19-04-2003, 16:30:35 »
Staat er nog meer over in die gids? Bij het avro-gedeelte van deze site is een apart topic voor WIDM in de media en alle info is welkom. :D

Annemieke: is er woensdag voetbal dan? Dat soort dingen weet ik dus echt nooit. Interesseert me ook niet. Toneel en cabaret zijn toch veeeeeeel leuker om naar te kijken? En dat zijn vast wel meer mensen met me eens. :D ;)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #9264 Gepost op: 19-04-2003, 16:56:54 »
Weet iemand waar ik de "ledenlijst" van dit forum kan vinden. Heb het ooit wel gezien, maar weet niet meer waar.
Dit soort vragen horen in het Feedback forum. :) En laat daar nou net toevallig al een topic staan met deze vraag.  ;D

Zie topic: "Waar staan ook al weer alle forummembers op een rijtje ?"

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #9265 Gepost op: 19-04-2003, 16:59:50 »
Dit soort vragen horen in het Feedback forum. :) En laat daar nou net toevallig al een topic staan met deze vraag.  ;D

Zie topic: "Waar staan ook al weer alle forummembers op een rijtje ?"

Ja, die had ik inmiddels al gevonden. In tegenstelling tot de forummemberlist. Kan het hele statistiekenvak niet vinden.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9266 Gepost op: 19-04-2003, 19:31:52 »
hallowie!!!

Wat is het rustig geweest op 't forum! Ik denk ik moet super veel bijlezen, maar het valt mee.
Zo feessie vanmiddag zit er weer op, zo meteen nog paar vriendinnen...en dan is mn verjaardag eindelijk weer eens afgelopen. Het was (wordt vanavond) wel kei leuk!!! Maar 3 dagen is errug vermoeiend.
Wat ik o.a. heb gehad:
Armbandje x5!
Kettinkje
Enkelbandje
Oorbellen x3!
truitje x2
broek

En andere leuke dingen!!! Ik sta er dus erg om bekend dat ik sieraden wel leuk vind  ;D
Morgen moet ik voor school nog een en ander doen. Maandag ga ik met overburen mee naar een door hun georganiseerd paas-eier-zoek-ochtend/middag...wordt ook weer super druk! Maar allemaal leukleuk.

De Mol wordt weer eens opgenomen, denk niet dat ik het red vannavond nog te kijken...morgen dan ook maar!
Fijne avond-pasen!
Liefs =- :-*-=

« Laatst bewerkt op: 19-04-2003, 19:35:24 door fenn »
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9267 Gepost op: 19-04-2003, 19:34:17 »
Goeieavond allemaal,

ik ben ook eindelijk weer thuis en inmiddels weer lekker fris gedoucht nadat ik vandaag ontzettend smerig ben geworden in de bakkerij.

Zoals verwacht was 't ontzettend druk. Er heeft de hele dag wel 'n rij van 50 mensen gestaan.  :-[  Met de nieuwe meisjes ging 't best goed vandaag. We hebben ze de hele dag laten poetsen, omdat ze nog niet zo snel zijn met mensen helpen. Anders was die rij waarschijnlijk nog langer geweest.  ::)  Gevolg was dus wel dat ik de hele dag 3 meisjes aan 't werk heb moeten houden. Ik moest dus steeds verzinnen wat ze konden gaan doen, want dat weten ze dus zelf nog niet. Ikzelf heb de hele dag op en neer gerend en heb vanalles gedaan: mensen geholpen, telefoon aangenomen, gepoetst, de nieuwe meisjes ingewerkt, vlaaien gemaakt, enz. enz.

Maar gelukkig ben ik nu weer thuis. Vanavond zijn er wel veel leuke programma's op de tv: de TMF-awards, Kopspijkers, WIDM... Ik heb op de achtergrond nu de TMF-awards aanstaan waar Blue momenteel zingt. Ik ben voor de gelegenheid dan ook maar weer 'ns achter de pc op m'n kamer gaan zitten ipv van die in de huiskamer. Ik irriteer me er wel enorm aan dat deze computer niet zo snel is.  :(

Ik ga snel nog wat proberen bij te lezen, voordat 't alweer tijd is om klaar te gaan zitten voor WIDM.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9268 Gepost op: 19-04-2003, 20:35:55 »
Heeej!

Op onze eigen manier:

Hier Anne-Marie en Annemieke,  wij hebben tijdensz het eten fijn geroddeld over jullie allemaal... ;) Tot nu toe heeft Annemieke zowaar haar mond kunnen houden over de 'inside' info van Chrizjuh, goed he? Maar daar gaat verandering in komen... (hey! helemaal niet! :-X naja, ik doe mn best...)

Op zn Elmars:

We daarnet spagetti met tomatensaus gegeten, met van tevoren de twee laatste Maggisoepjes, die Annemiekes broer uit Frankfurt heeft meegenomen... Bij de spagetti zaten twee lekkere salades, 1 met komkommer en 1 met wortel.

Op zn Arco's:

Het eten was heel lekker!!!!!! :D:D:D:D:D

Op zn Debbies:

Het was heel plezant, wij hebben ons supermega geamuseerd! ;D Maar binnen enkele minuten zal Anne-Marie terug opgehaald worden. Enkel dat steekt tegen ons.

En nu weer ff normaal... ;)
Het was erg gezellig maar wel erg kort, helaas kunnen wij allebei vanavond WIDM niet zien... :( Dusj, ik (Anne-Marie) kan ws maandag pas hiero weer komen... :( En ik (Annemieke) denk ik morgenavond, maar goed, morgen verjaardag van mn nichtje, das ook erg leuk :). Nu moeten we maar eens afsluiten want Anne-Maries ouders kunnen elk moment voor de deur staan. Als ze nu haar tasje maar niet weer vergeet... ::) ;D

liefs, Annemieke
doeghhdoeghh,., Anne-Marie

« Laatst bewerkt op: 19-04-2003, 20:37:23 door Annemieke »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9269 Gepost op: 20-04-2003, 11:10:46 »
Op zn Debbies:

Het was heel plezant, wij hebben ons supermega geamuseerd! ;D Maar binnen enkele minuten zal Anne-Marie terug opgehaald worden. Enkel dat steekt tegen ons.

;D ;D ;D ;D waaaahahaha zalig  ;D alleen zou ik wel zeggen: steekt ons tegen  ::) ;) ;D

anyway, ik heb WIDM ook nog niet gezien maar dankzij Knudde weet ik al wie eruit is en dat ik dus ergens probably naar beneden gedonderd ben in de pool nóg verder
en welke inside-info van Chriz bedoel je?  ??? Fennie had die toch verdiend?
kga strakjes kijken denk ik kmoet ook nog douchen en samen met m'n zusje de dvd van HP verder bekijken maar kom, ik raak er wel :)

Het voetbal was gisteren superleuk (hihi, daar is dat super weer) !!! Kheb me reuzegeamuseerd met Hendrik en Michael en z'n zus en haar vriendin en zijn ouders (tel eens met hoeveel we waren  ;D). Anderlecht heeft gewonnen met 2-0 dus de pret kon niet op :) en kwas voordien nog met Hendrik naar de stad geweest om een cadeautje voor m'n zus haar verjaardag van 2 maand geleden  ::) en kheb haar een cd van Clouseau gekocht die ze wou dus das ook weer mooi :)

kga nu nog ff bijlezen en dan douchen denk ik
 :-* A&K
[color=F7FFEE]inside-info van Chriz? kan niet, anders was je niet afgevallen[/color]

« Laatst bewerkt op: 20-04-2003, 11:11:48 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

• Forumlid
« Reactie #9270 Gepost op: 20-04-2003, 12:22:59 »
hallo?? waar is iedereen? pasen aant vieren zeker?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9271 Gepost op: 20-04-2003, 12:56:24 »
heyhey ik kan alleen maar ff gedag zeggen want ik ga nu weg naar mn nichtjes verjaardag; kheb wel gisteravond nog na de kerk (dus van half 12 tot half 1) widm gezien. maargoed fijne pasen iedereen!!!!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #9272 Gepost op: 20-04-2003, 13:28:01 »
Ik kom ook even iedereen fijne paasdagen toewensen, want vanmiddag na dansles ga ik door naar Boskoop om bij mijn oma te ga logeren. En morgen dan gaan we met zijn allen door naar Deventer om de verjaardag van mijn neefje te vieren (dacht ik).
Dus ik zie jullie pas maandagavond weer. Of pas dinsdagavond als ik maandag te laat thuis ben. Ik ga namelijk dinsdagmiddag naar de TU in Eindhoven voor een informatiedag voor VWO-leerlingen.

Mssl, Elmar

Fijne paasdagen!!

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #9273 Gepost op: 20-04-2003, 14:36:03 »
Heb je hm toch kunnen gebruiken!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #9274 Gepost op: 20-04-2003, 14:38:22 »
Okee, ik ben TRUGGGGGGGGGG :)
en ik heb een super week gehad, echt waar, helemaal top wast, ik ga straks fotoos uploaden om een beetje een indruk te geven :) Maar tegelijkertijd ben ik ook heel erg boos op mezelf. Als startpagina heb ik namelijk de forumindex, en daar kwam ik natuurlijk niet op gister toen ik wou stemmen. Maar omdat ik nogal heel erg ziek thuis ben gekomen uit parijs was ik niet zo snugger bezig en dacht dat ik helemaal niet meer op de site kwam... dus ook niet om te stemmen, en dat heb ik dus maar laten zitten ... je voelt um al aankomen, daaaahaaaag 4e plaatsje  :'(  :'(  :'(  :-[

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

• Forumlid
« Reactie #9275 Gepost op: 20-04-2003, 15:14:27 »
trek het je niet aan meid, sommigen zijn er slechter aan toe  ::)
kan niet wachten op de foto's !! mss herken ik dingen  ;) je hebt het vast super gehad :)

ik ga binnen een 20tal minuutjes naar familie'feestje'. Paaseieren zoeken dus  ;D

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #9276 Gepost op: 20-04-2003, 17:53:07 »
wil dolgraag die fotoos uploaden maar k kan de juiste driver voor mn cam niet downloaden / installeren boehoeeeee dus ik moet het ff beneden doen  :-\ dat betekent dat het nog veel langer duurt allemaal  >:(  :'(

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9277 Gepost op: 20-04-2003, 18:35:14 »
Wat fijn Zaar dat je 't zo leuk hebt gehad. Ik ben erg benieuwd naar je foto's. En ach ja, die pool. Slechter dan mij kun je iig niet staan!  ;)

Ik heb eerste Paasdag gewoon hier thuis doorgebracht. M'n broer en z'n vriendin en m'n oma kwamen en we hebben gezellig samen gegourmet.  :)

Ik ga nu effe bijlezen en daarna ga ik de GP van San Marino bekijken. Die was er vanmiddag al op, maar omdat wij aan 't gourmetten waren, heb ik 'm maar effe opgenomen. Ik weet ook nog totaal niet wat er gebeurd is en wie 'm gewonnen heeft. Dat wil ik ook niet weten, want dan is 't niet meer leuk om 'm te kijken.

Iedereen nog 'n fijne 1ste Paasavond!  :)

« Laatst bewerkt op: 20-04-2003, 18:35:45 door Han13 »

Groenenman

• Gast
« Reactie #9278 Gepost op: 20-04-2003, 18:46:10 »
Het is wel rustig vandaag, nog niet eens een pagina moeten bijlezen.

Lullig voor je Zaar om die pool op zo'n manier te verkloten. Je staat gelukkig niet laatste want dat ben IK. Nou ja mijn andere naam dan, daarmee kan ik niet meer inloggen

Vandaag weer naar mijn oma geweest en ik moet morgen om 9.30 in de kerk zijn  :'( :'( :'( :'(

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9279 Gepost op: 20-04-2003, 19:30:07 »
Hallo allemaal!
Heb sinds vrijdag niets meer in de bar gepost  :-[. Nou, het begon dus zo. Ik was donderdagavond gaan eten met een Australisch meisje dat nu hier woont. daarna nog ff gewinkeld en toen was het best wel laat eer ik thuis was. Ze was met de auto, maar die had ze op de parkeerplaats bij haar werk gezet, maar een collega had het hek afgesloten en ze had zelf geen sleutel. Toen zijn we naar mijn huis gegaan en heb ik haar met onze auto gebracht. Moest ik nog even binnenkomen, dus vandaar dat het laat was.

Intussen was onze kat dus de hele tijd aan het niezen en hij moest ook vaak overgeven. Op vrijdag zag hij er echt helemaal niet meer goed uit en hij was ook heel sloom enzo. Ik met hem naar de dierenarts. Die kon in eerste instantie niets vinden, maar hij wou toch bloed afnemen. Toen bleek dat de kat een ernstige afwijking aan de nieren heeft. Niet zo mooi dus. De dokter heeft hem een infuus met vocht gegeven en wat medicijnen. Die moet ik hem nu nog drie keer per dag geven. Verder moet hij een speciaal dieet volgen. De dokter kon iet zeggen hoe het nu verder gaat lopen. Het kan zijn dat hij nog best lang leeft (bijv 2 jaar ofzo), maar het kan ook zo afgelopen zijn. Ik was dus helemaal niet blij, die kat is net een soort kind van ons. Hij wordt dus nu nog meer verwend dan eerst, maar ja.
Dat was dus al met al niet zo'n leuke vrije dag.

Gisteren heb ik een beetje rustig aan gedaan. Ben eerst met mn vriend naar de stad geweest om iets te kopen voormijn verjaardag. Ik heb 8 supergrote borden uitgezocht (ongeveer 35 cm doorsnede). 's Middags moest mn vriend voetballen. Ze hadden een belangrijke wedstrijd. Als ze wonnen konden ze nog kampioen worden. Met een paar andere vrouwen ben ik gaan kijken naar de wedstrijd. Gelukkig hadden ze gewonnen! Iedereen blij natuurlijk en daar moest een biertje op gedronken worden. Iets van half een 's nachts kwamen we pas thuis (de mol had ik opgenomen). Slecht geslapen vannacht en bijtijds weer opgestaan, want mn nichtje uit Engeland zou komen. Die stonden om 12.00 uur al voor de deur. Ik was net aangekleed en de ontbijtboel aan het opruimen. Ik had mn trainingsbroek nog aan en niet opgemaakt natuurlijk. Maar ja, daar moeten z dan maar tegen kunnen. Mn nichtje had ook haar vriend meegebracht. Vanwege hem is ze naar Engeland gegaan. Het was een heel aardige jongen, gelukkig (voor mn nichtje dan). Gezellig een paar uurtjes bijgekletst en toen moest ik al met het eten beginnen. Na het eten de mol gekeken en nu kan ik dan eindelijk weer hier komen  :D.

Ik sta zo maar opeens tweede in de pool. Ik ben benieuwd. Straks zit ik op de foute mol en dan val ik als een baksteen naar beneden in het klassement. Maakt ook eigenlijk niets uit, maar het is best wel grappig om je naam zo bovenaan te zien staan.  ;)

Morgen is weer voetbal. Ik weet nog niet of ik ga kijken. Hangt denk ik een beetje van het weer af. Misschien ga ik wel een dagje lekker luieren. Dat had ik met voorgenomen voor vrijdag, maar daar is niets van gekomen.

Zo, dit is een beetje lang bericht geworden. Ik ga eens wat bijlezen. Prettige avond allemaal!

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!