Hoihoiiii ben ik ook weer
Het is me niet helemaal duidelijk of deze berichten nu straks nog overgeplaatst worden of niet maar ik geloof het wel, toch??
Gisteravond bij die twee cabaretvrienden was weer erg gezelli
. We hebben Moulin Rouge gekeken, zoals als een tijdje op de planning stond omdat die ene jongen de dvd geleend had van iemand en die nog steeds een keer terug moest geven...
k hoop dat je dr later goede herinneringen aan zult hebben, zo'n sfeertje met de rest van de cast en crew is altijd erg leuk
woooow das zeker leuk!!! geweldig!!! Wij hebben vandaag de hele dag geoefend met toneel voor de voorstellingen van komende week, en het ging best goed, we kennen het nu bijna helemaal, en het stelt nu eindelijk ook echt iets voor, als je het zo helemaal achter elkaar speelt. Naja, het duurt wel maar 3 kwartier
maar we hebben het tenslotte ook helemaal zelf geschreven in een paar maandjes tijd (vanaf januari). Het is wel grappig dat we helemaal geen vooropgezet plan hadden of zo, we zijn gwoon wat gaan improviseren en de scènetjes die daar uit kwamen, hebben we aangepast tot een totale voorstelling
. Ik heb dr echt superveel zin in, want er komen voor mij echt heel veel mensen kijken!
Ik heb in totaal in mn eentje 28 kaartjes weten te verkopen!!
(das incl. de 'aanhang', ouders van vrienden bijv) Wel is het errug jammer dat we in totaal juist erg weinig kaartjes verkocht hebben, nog steeds, ik geloof iets van 70 a 75. (En we zijn met zn 7en, dus kun je nagaan hoe groot mijn deel was
) Daarvan dan ook nog verreweg de meeste voor woensdag, dus vrijdag zitten dr maar ong 25 mensen in de zaal...
Naja hopelijk verkopen we er dinsdag en woensdag en aan de deur nog wat... Kben ook nog steeds boos op de koldercommissie dat ze de kolderdag op woensdag hebben gezet maar ja niets aan te doen.
Over verbranden etc. gesproken, ik ben ook redelijk verbrand (vooral mn arm, auwauw, heb soort van uitslag :-\) en dat terwijl ik helemaal niet heb gezond oid, ja ok gisteren natuurlijk urenlang door de stad gelopen met korte mouwen, maar vandaag ben ik toch de hele dag binnen in school geweest... behalve heel eventjes in de pauze en nu vanavond bij het avondeten...
Heb toch best wel rode plekken, en mn gezicht ook n btje... Tsja och echt bruin hoef ik niet per se te worden (maar dat word ik toch niet haha, ben zo wit als maar mogelijk...), ik ga er zeeeeker niet speciaal voor in de zon liggen maar dat verbranden is wel erg vervelend.
Anne-Marie, idd errug vervelend van die stinkbom!
Moet er niet aan denken zeg, dat zoiets gebeurt tijdens je voorstelling!! Goed van jullie dat jullie nog wel gewoon doorgespeeld hebben enzow. Maarre wat is die Underground precies??
Over morgen: tsja uhmmm wat zullen we eens afspreken... nou op zich komt het wel mooi uit dat je er niet al te vroeg bent, want ik ga dan overdag nog even naar de stad om een cadeautje te kopen voor mn nichtjes verjaardag die zondag gevierd wordt, maar ja dan moet je maar even bellen als je weet hoe laat je hier bent lijkt me... Tot een uur of acht of zo denk ik dat je iig wel kunt komen... naja als het heel anders wordt hoor je het wel.
Alvast veel plezier in je vakantie!
Wat ga je allemaal voor leuks doen? (behalve dan hier je tasje ophalen
)
Doris, veel plezier in de bios, maarre als je nu wekenlang zonder internet gaat zitten kun je zeker niet komen vertellen hoe het was...? :-\
Ik had op de vorige blz een paar berichten gemist omdat ik toen zelf aan het typen was (en ja, dat terugzien van je bericht is heel handig dan, maar als je bericht zo lang is dat het het hele venster vult, zie je de berichten ervoor nog niet
) dus dat was een btje dom, maar daarom Fennie nog gefeliciteerd met je goeie cijfer!!
Hm, dat was het voor vanavond denk ik van mij... ik ga nl zometeen naar een Goede-Vrijdagjongerenviering met iemand van jp.