Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2466636 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9240 Gepost op: 17-04-2003, 17:56:07 »
Ik hou van recht door zee. Zeg waar het op staat. :)

hé kijk, dit heb ik precies al ergens gehoord is het niet Daan?  ::) ;D Typisch hollands :)

A&K, heb je goed geslapen?

ik slaap goed, maar Knudde wekt me veel te vroeg  >:( amuseer je bij het barbecueën vanavond !! Die verhalen zullen vast heel leuk zijn !

Fenn: proficiat meid !!!!!  :-* Ik had het gezegd hé  ;) megaverjaardag zeg !

han: Ik zal het eens proberen !

wooooooooooowch, de ijskar passeert ! hmm, kheb al een ijsje binnen, een pak koekjes, nog een koek en een glas appelsap (en wat water :)). Geen ijsje dan maar van de kar  ::)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9241 Gepost op: 17-04-2003, 18:03:18 »
zo k heb net gegeten... k heb wel erg veel mensen overgeslagen vandaag geloof ik... sorry  :-[

han, heel erg gefeliciteerd met je 8.5, je hebt t verdiend  :-*

malc, veel plezier met t bbq-en vanaaf.

enne malc, hoe t met mn date gaat :) goed hoor :) gaan morgen naar de film. we zouden eerst naar the ring gaan, maar die draait te laat, dus gaan we maar naar hot chick. t gaat niet echt heel erg om de film dus ach... :)

k heb net gekookt, t was eik niet zo heel lekker. heb echt voor het eerst in ages weer eens toretellini gemaakt (njah, gemaakt, uit n pakje), maar t was echt niet lekker. had eigenlijk verwacht van wel, want vroeger was het zo'n beetje mn lievelingseten. verder was t niet zo heel bijzonder. gelukkig eten mn ouders vanaaf niet thuis dus behalve ikzelf zal alleen m'n broertje van mn miserabele kookkunst kunnen proeven

btw ook toevallig dat t hier ineens over alfred j kwak gaat, had ik het vandaag ook over op school... we hebben de laatste twee uur heerlijk liggen zonnen op t schoolplein, en ja, dan moet je het toch ergens over hebben. ben wel lekker bijgekleurd iig.

« Laatst bewerkt op: 17-04-2003, 18:05:55 door Doris »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #9242 Gepost op: 17-04-2003, 18:08:56 »
t gaat niet echt heel erg om de film dus ach... :)

ben wel lekker bijgekleurd iig.

;) wedden dat je de film niet ziet?  ;D

ik ben ook lekker bijgekleurd, alleen mocht het best wel een ander kleur zijn  ::)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9243 Gepost op: 17-04-2003, 19:34:53 »
ik ben ook best aangebrand... maareh A&K 1 troost: je kleurt over het algemeen uiteindelijk wel bruin... nog n paar dagen wachten en je hebt n mooi kleurtje :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9244 Gepost op: 17-04-2003, 19:55:04 »
Heey!

Fenn: Van harte gefeliciteerd!![/size]
En ook gefeliciteerd met je goede punten én dat je bent aangenomen! Leukzeg, op je verjaardag! :)

En ik heb vakantie! Wiehaa! Ben egt supervrolijk!

Vandaag heb ik dus de laatste 3 voorstellingen gehad! :) Ze gingen over het algemeen wel goed, alleen net toen wij moesten opkomen gooide iemand un stinkbommetje kapot, dus het stonk egt vreselijk naar rotte eieren! >:( Blegh, en daarom was het dus super rumoerig enzo... :-\ Maarja, ze hebben degene die het gedaan wel gevonden, en ze zeggen dat ie (tijdelijk) van sgool af wordt gestuurd... Nouja, ik weet tog nie wie t is... Maar t was iig wel vervelend dat ie het deed!

De laatste voorstelling was erg leuk, allemaal improvisatie's van de spelers enzo :D Was wel lachen!

Daarna gingen we in de 'Underground', met alle medewerkers v/d paasmusical, chips eten enzo, dat was wel gezellig! :)

Toen, Vakantie!! :) Twee en un halve week,., hm, heb nog egt geen vakantiegevoel, maar dat komt vast nog wel! :)

Morgen ga ik naar de stad, mss wat kleren kopen!

Malc, veel plezier met bbq'en alhoewel je nu al bezig bent volgens mij... ::)

Annemieke, hoe zit het nu zaterdag, kon je mss tog wel 's Avonds ofniet? Ik had al un reactie neergezet in de Bar, maar ik weet niet of je het gelezen hebt :-\

Han: Gefeliciteerd met je goeie cijfer! :)

Ik ga nog verder bijlezen en mn CMC-lijstje ff opsturen! ;D

DoeiiDoeii! :-*

« Laatst bewerkt op: 17-04-2003, 19:55:50 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9245 Gepost op: 17-04-2003, 19:56:06 »
Doris: vast veel plezier op je date morgen en we willen na afloop natuurlijk alle details!  ;)

@miesh: wat rot dat iemand 'n stinkbommetje bij jullie voorstelling heeft gegooid!  :( Gelukkig gingen de voorstellingen verder wel goed. Veel plezier morgen met winkelen!  :)

Ik heb ook al 'n lekker kleurtje van die paar uurtjes zon die ik heb mogen meepikken deze week. Ik verbrand gelukkig nooit (ik ben ook echt nog nooit verbrand...ik zou ook niet weten hoe 't voelt, maar 't moet iig niet zo prettig zijn heb ik gehoord.  :-[ ) en ben altijd snel bruin. Ik heb de huid van m'n oma zeggen m'n ouders altijd, wat betekent dat ik van 'n beetje zon al gelijk heel bruin ben. Niemand kijkt er dan ook nog vanop als ik in 't voorjaar al bruiner ben dan de meeste mensen in de zomervakantie worden.  ;)

Ik heb inmiddels ook gekookt, we hebben gegeten en ik ben nog naar de supermarkt gegaan om de paasinkopen voor m'n moeder te doen. 't was natuurlijk mega-druk, dus ik heb er wel 'n uur over gedaan.  :(

Maar goed, nu ben ik dus eindelijk klaar met m'n klusjes voor vandaag (alhoewel m'n moeder nog graag heeft dat ik alle planten in de tuin weer water geef, maar daar probeer ik onderuit te komen) en kan nu eindelijk 'ns beginnen met bijlezen...

« Laatst bewerkt op: 17-04-2003, 19:59:11 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9246 Gepost op: 17-04-2003, 20:09:06 »
argh alweer zo veel bij te lezen nu niet... ik heb nu net afgesproken met die 2 vrienden van cabaret dus daar ga ik vanavond nog heen :) :) dusseh de ene komt me zo ophalen maar goed dat wilde ik ff vertellen, ik lees later wel weer bij enne @miesh: je kunt niet 's avonds komen, wel overdag. Nou doeidoeiii en jullie ook ammaal hele fijne avond!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9247 Gepost op: 17-04-2003, 21:26:48 »
@miesh: je kunt niet 's avonds komen, wel overdag...
Oké, ik snap het weer! :)
Maar we kunnen ws pas om 4 a 5 uur ofzo hier vertrekken! :(

@miesh: wat rot dat iemand 'n stinkbommetje bij jullie voorstelling heeft gegooid!  :( Gelukkig gingen de voorstellingen verder wel goed. Veel plezier morgen met winkelen!  :)
Tja, ik snap ook niet dat zo'n iemand dat doet tijdens zo'n voorstelling! :( Tis namelijk al wel 3x gebeurd tijdens de pauzes in de sgoolzaal, maar omdat tijdens un voorstelling te doen :-\
En, dankje! :) Ik hoop dat ik beetje slaag morgen...

Doris: Alvast veel plezier morgen in de bios, en idd, wij willen weten hoe het ging enzo hé!

Han, ik ben jaloers op jouwn huid zeg! Nog nooit verbrand... :o Niet dat ik zo snel verbrand, wordt ook redelijk snel bruin, maartog... ;)

Nog un fijne avond iedereen en tot morgen!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9248 Gepost op: 17-04-2003, 21:58:35 »
@miesh, vervelend zeg van die stinkbom  :-\ gelukkig maar dat de rest iig wel goed ging :) k hoop dat je dr later goede herinneringen aan zult hebben, zo'n sfeertje met de rest van de cast en crew is altijd erg leuk :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9249 Gepost op: 18-04-2003, 19:24:29 »
Hoihoiiii ben ik ook weer
Het is me niet helemaal duidelijk of deze berichten nu straks nog overgeplaatst worden of niet maar ik geloof het wel, toch??

Gisteravond bij die twee cabaretvrienden was weer erg gezelli :). We hebben Moulin Rouge gekeken, zoals als een tijdje op de planning stond omdat die ene jongen de dvd geleend had van iemand en die nog steeds een keer terug moest geven...

k hoop dat je dr later goede herinneringen aan zult hebben, zo'n sfeertje met de rest van de cast en crew is altijd erg leuk :)
woooow das zeker leuk!!! geweldig!!! Wij hebben vandaag de hele dag geoefend met toneel voor de voorstellingen van komende week, en het ging best goed, we kennen het nu bijna helemaal, en het stelt nu eindelijk ook echt iets voor, als je het zo helemaal achter elkaar speelt. Naja, het duurt wel maar 3 kwartier :-[ maar we hebben het tenslotte ook helemaal zelf geschreven in een paar maandjes tijd (vanaf januari). Het is wel grappig dat we helemaal geen vooropgezet plan hadden of zo, we zijn gwoon wat gaan improviseren en de scènetjes die daar uit kwamen, hebben we aangepast tot een totale voorstelling :). Ik heb dr echt superveel zin in, want er komen voor mij echt heel veel mensen kijken! :D Ik heb in totaal in mn eentje 28 kaartjes weten te verkopen!! :D (das incl. de 'aanhang', ouders van vrienden bijv) Wel is het errug jammer dat we in totaal juist erg weinig kaartjes verkocht hebben, nog steeds, ik geloof iets van 70 a 75. (En we zijn met zn 7en, dus kun je nagaan hoe groot mijn deel was ::)) Daarvan dan ook nog verreweg de meeste voor woensdag, dus vrijdag zitten dr maar ong 25 mensen in de zaal... :( Naja hopelijk verkopen we er dinsdag en woensdag en aan de deur nog wat... Kben ook nog steeds boos op de koldercommissie dat ze de kolderdag op woensdag hebben gezet maar ja niets aan te doen.

Over verbranden etc. gesproken, ik ben ook redelijk verbrand (vooral mn arm, auwauw, heb soort van uitslag :-\) en dat terwijl ik helemaal niet heb gezond oid, ja ok gisteren natuurlijk urenlang door de stad gelopen met korte mouwen, maar vandaag ben ik toch de hele dag binnen in school geweest... behalve heel eventjes in de pauze en nu vanavond bij het avondeten... :( Heb toch best wel rode plekken, en mn gezicht ook n btje... Tsja och echt bruin hoef ik niet per se te worden (maar dat word ik toch niet haha, ben zo wit als maar mogelijk...), ik ga er zeeeeker niet speciaal voor in de zon liggen maar dat verbranden is wel erg vervelend.

Anne-Marie, idd errug vervelend van die stinkbom! :o Moet er niet aan denken zeg, dat zoiets gebeurt tijdens je voorstelling!! Goed van jullie dat jullie nog wel gewoon doorgespeeld hebben enzow. Maarre wat is die Underground precies??
Over morgen: tsja uhmmm wat zullen we eens afspreken... nou op zich komt het wel mooi uit dat je er niet al te vroeg bent, want ik ga dan overdag nog even naar de stad om een cadeautje te kopen voor mn nichtjes verjaardag die zondag gevierd wordt, maar ja dan moet je maar even bellen als je weet hoe laat je hier bent lijkt me... Tot een uur of acht of zo denk ik dat je iig wel kunt komen... naja als het heel anders wordt hoor je het wel.
Alvast veel plezier in je vakantie! :D Wat ga je allemaal voor leuks doen? (behalve dan hier je tasje ophalen :P)

Doris, veel plezier in de bios, maarre als je nu wekenlang zonder internet gaat zitten kun je zeker niet komen vertellen hoe het was...? :-\

Ik had op de vorige blz een paar berichten gemist omdat ik toen zelf aan het typen was (en ja, dat terugzien van je bericht is heel handig dan, maar als je bericht zo lang is dat het het hele venster vult, zie je de berichten ervoor nog niet ;D) dus dat was een btje dom, maar daarom Fennie nog gefeliciteerd met je goeie cijfer!! :)

Hm, dat was het voor vanavond denk ik van mij... ik ga nl zometeen naar een Goede-Vrijdagjongerenviering met iemand van jp.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9250 Gepost op: 18-04-2003, 19:43:24 »
Veel plezier vanavond Annemieke!

Ik heb m'n vrije dag vandaag weer nuttig besteed. Ik heb weer boodschappen gedaan, m'n auto gewassen (dat had ik al 2 maanden niet meer gedaan....*schaam schaam  :-[ ) zowel van binnen als van buiten, wat huiswerk gemaakt en nog effe in de zon gelegen. Ik ben weer wat bruiner geworden, waar ik erg blij mee ben want 'n bruin kleurtje vind ik bij mezelf mooier staan dan 'n hele bleke huid.  :)  (bij anderen vind ik 'n bleke huid juist wel mooi, maar bij mezelf past dat op de een of andere manier gewoon niet.)

Gelukkig is er niet al te veel gepost vandaag, zodat ik hopenlijk snel klaar ben met bijlezen. Vanavond ga ik lekker lui voor de tv hangen en vroeg naar bed, want ik moet er morgen weer vroeg uit om te gaan werken in de bakkerij. 't belooft 'n drukke paaszaterdag te worden....

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9251 Gepost op: 18-04-2003, 21:06:23 »
HoiHoi!

Heb mn dag vandaag ook wel nuttig besteed, denk ik...
Ben 's Ochtends naar de stad gegaan met mn moeder op de fiets... En ik ben zowaar geslaagd! :D Eerst ff over de markt geslentert en toen op klerenjacht gegaan... Ik heb un knalblauwe broek gekocht, un orange vest en un beetje knalblauwe shirtjuh! :) Maar nu is mn kleedgeld voor mei eigenlijk ook al op ::) Voorderest nog wat sokken e.d. gekocht... Was wel leuk in de stad.,. alleen ik viel bijna flauw v/d honger want we waren pas om 3 uur thuis en ik had 's ochtends alleen un beschuitje gegeten... slim hé :-[

Daarna heb ik gegeten, gedoucht en tv gekeken... Leuk begin v/d vakantie! ;)

Strax lekker ER kijken, en morgen ga ik dus naar mn Oma en dan gaan we zondag weer terug... Ik kom morgen nog wel langs! :)

Anne-Marie, idd errug vervelend van die stinkbom! :o Moet er niet aan denken zeg, dat zoiets gebeurt tijdens je voorstelling!! Goed van jullie dat jullie nog wel gewoon doorgespeeld hebben enzow. Maarre wat is die Underground precies??
Over morgen: tsja uhmmm wat zullen we eens afspreken... nou op zich komt het wel mooi uit dat je er niet al te vroeg bent, want ik ga dan overdag nog even naar de stad om een cadeautje te kopen voor mn nichtjes verjaardag die zondag gevierd wordt, maar ja dan moet je maar even bellen als je weet hoe laat je hier bent lijkt me... Tot een uur of acht of zo denk ik dat je iig wel kunt komen... naja als het heel anders wordt hoor je het wel.
Alvast veel plezier in je vakantie! :D Wat ga je allemaal voor leuks doen? (behalve dan hier je tasje ophalen :P)
Ehm, de Underground is un ruimte onder de school zegmaar, waar un pooltafel is, un bar en er staan wat banken enzo. Gewoon un gezellig plek waar je onder schooltijd mag komen (als je in de bovenbouw zit, niet dat dat altijd zo gaat ::) ) en waar klassenfeesten meestal worden gehouden! :)

Over morgen zie PM ;)

enne wat ik allemaal ga doen ik de vakantie? Eh... luieren, lezen, computeren, & tv kijken denk ik ::) Saaihe? Iedereen hier gaat weg :( Mss dat we nog iets leuk gaan doen met t gezin ofzo, maar verder...
Veel plezier iig, vanavond!

Han, Veel succes morgen in de bakerij! :) En om de 2 maanden de auto wassen vinnik wel veel hor, tenminste hier wordt ie, 2x per jaar gewassen? Naja, zoiets dan... ::)

Enne Doris: Veel plezier in de bios en op vakantie!

Un fijne avond allemaal!

« Laatst bewerkt op: 18-04-2003, 21:08:26 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9252 Gepost op: 18-04-2003, 23:22:22 »
Veel plezier vanavond Annemieke!
thnx! :) Ik vond het idd erg leuk! Het was best wel anders dan ik verwacht had, want bij een eerdere jongerenviering bij ons in de kerk was het zeg maar een normale viering, die een ietsiepietsie was aangepast op jongeren (maar er waren ook gewoon 'ouderen'), maar nu was het meer iets voor jongeren, dat aangepast was tot viering! Weet niet of het zo duidelijk is maar goed, het sprak mij iig wel aan, erg afwisselend (gebed, gedicht, maar ook (pop)muziek, een stukje film en iets grappigs) en het was ook niet in een kerk, maar in een uhmmja hoe moet ik dat omschrijven, ik weet niet hoe dat heet... zoiets voor jongeren, soort van discoachtig iets, er was ook gwoon een bar enzow... dus best wel anders dan normaal in de kerk iig ;). En verder was het wel gezellig om 2 mensen van jp weer te spreken (ik was samen met 1 meisje gegaan en een ander was daar al, zij had het nl mede georganiseerd)... ennnnn niet te vergeten heb ik dat ene meisje en haar zusje zover gekregen dat ze naar mn toneelvoorstelling komen!! ;) ;D :D Wiehoew, jaja, dus nu al 30 kaartjes door mij verkocht, want toen ik alle jp-mensjes ging bellen of ze vanavond mee gingen (ging dus uiteindelijk maar 1tje mee, maar toch iedereen ff aan de telefoon gehad), heb ik het enige meisje dat nog geen kaartje had ;) nog maar eens gevraagd of ze nog wilde komen, erbij gezegd dat alle anderen ook gingen, en dat ze aan de deur nog wel kaartjes kon krijgen, en naja ze zei 'tot woensdag' dusseh die komt ws ook!! :D :D haha ik ben echt trots op mezelf dat ik in mn eentje zoveel kaartjes heb weten te verkopen ;D alleen wel erg jammer dat dat de andere spelers blijkbaar niet zo goed gelukt is magoed.

Poehpoeh, jullie zijn weer nuttig bezig geweest zeg! (Owja, ik eik ook wel vandaag, hahaha) Leuk dat je zoveel kleding hebt gevonden Anne-Marie!! Daar had je ook wel erg op gehoopt, toch, dat je veel zou vinden? (Doe je dr morgen iets van aan? ;)) Pm heb ik teruggestuurd btw... Maarre, niet vergeten te eten, hoor! :o Hoezo had je dan niet gewoon iets gekocht in de stad??

Han, heel veel sterkte en succes morgen met werken, ik hoop dat je 's avonds met widm nog een klein btje energie over hebt... :-\ Die nieuwe meisjes ook eens iets laten doen he! ;)

Hmm mss moet ik maar eens naar bed... maja de comp van mn broer is vrij en hij is al naar boven dus hemaal geen gezeur, hmm, zo heerlijk :). Ik ga morgen wel gewoon uitslapen :). Dan kan ik nu dus nog ff bijlezen. Was wel irritant daarnet zeg, wilde ik een pm versturen, loopt internet explorer vast! >:( (en nee, ik ben nu dus niet op de mac, nee) Dus die kan ik denk ik weer opnieuw gaan schrijven, naja gelukkig was ie niezo heel lang...

Welterusten!
Miekje

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9253 Gepost op: 19-04-2003, 03:08:07 »
Ehm, de Underground is un ruimte onder de school zegmaar, waar un pooltafel is, un bar en er staan wat banken enzo. Gewoon un gezellig plek waar je onder schooltijd mag komen (als je in de bovenbouw zit, niet dat dat altijd zo gaat ::) ) en waar klassenfeesten meestal worden gehouden! :)
::)  :)
Heeft de onderbouw een ruimte boven de school? ;)

De barbeque(A&K, je mag het zowel met een c als q schrijven) donderdag was erg gezellig. Lekker tot zonsondergang in de tuin gezeten en veel gegeten. :)

Allemaal een vrolijke pasen alvast!

• Forumlid
« Reactie #9254 Gepost op: 19-04-2003, 11:19:11 »
De barbeque(A&K, je mag het zowel met een c als q schrijven)

:o echt waar?? thx Malcolm, nog iets dat ik nu bijweet !!  :-*

Ik heb vandaag lekker lang geslapen zeg ! (dank u Knudde  :-*) nadeel is dat mijn dag-gevoel compleet naar de vaantjes is (shit, hoe laat is het ???) maar ik ben nu tenminste niet megamoe :)

mag ook niet want ik ga vanavond naar Anderlecht- St.Truiden gaan kijken ! Met Hendrik en een andere vriend. z'n vader kon aan kaarten raken en Hendrik en ik mogen meeee !! Kzie het helemaal zitten.

nu eerst ng wat bijlezen, doeeeei  :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9255 Gepost op: 19-04-2003, 13:08:56 »
Goeiemorgen...

Net als Debbie heb ik ook heerlijk lang uitgeslapen, en ik was ook zow supervrolijk als ik eraan dacht dat er woensdag na de voorstelling 25 mensen voor mij zijn om mee na te praten :) :) en verder ga ik vandaag weer fijn naar de stad cadeautje kopen voor mn nichtje, en morgen dan naar haar verjaardag waar ook weer de halve familie komt, en maandag naar mn oma's verjaardag, ook alweer onwijs gezelli, daarna de hele week met toneel bezig zijn zo ong... :) maaaaaaar... nu ben ik niet meer zo vrolijk... :( ik denk dat ik voetbal maar ga haten... ::)

Maja, kwas dr al bang voor, kheb me dr gewoon ook te veel op verheugd :(, dusseh ik moet maar gewoon weer verdergaan met vrolijk zijn, vanavond komt Anne-Marie, das ook erg leuk! Al zo lang niet gezien :). (Maar toch kon de ene pm de ander niet geheel teniet doen, sorry A-M :-[)
Magoe, kmoest ff zeuren, ondertussen ben ik voornl nog steeds superblij dat er zoveel mensen naar mn voorstelling komen :).

Iedereen een hele fijne Paaszaterdag!

• Forumlid
« Reactie #9256 Gepost op: 19-04-2003, 13:21:29 »
de cmc al gezien?

ik ga ervandoor, hendrik wacht op me in de stad, veel plezier met de mol vanavond, ik kijk morgen wel  ;)

doeeeeeeeei  :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9257 Gepost op: 19-04-2003, 13:35:18 »
de cmc al gezien?
nee, toen nog niet dus... ::) weer iets onvrolijks erbij, en ik kan mezelf wel voor mn hoofd slaan

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9258 Gepost op: 19-04-2003, 14:06:42 »
::)  :)
Heeft de onderbouw een ruimte boven de school? ;)
haha, neehor... De onderbouw heeft nix, volgens mij ::)

Heb vandaag ook beetje uitgeslapen (wel tot 9 uur) :)
Toen met de hond gelopen, mn kamer helemaal opgeruimd en voorderest nie zow veel nuttigs gedaan... Ga strax ff spullen pakken en dan naar Annemieke! :) Maar twee uurtjes ongeveer, en dan naar mn oma... Kan ik WIDM niet zien! :(

Dus dan kom ik denk ik maandag pas op t forum aangezien ik eerst widm natuurlijk moet zien...

Doeghhhh, en iedereen un fijne pasen! :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9259 Gepost op: 19-04-2003, 14:15:59 »
Ik heb zojuist Doris ff gesproken op msn, en ik moet iedereen de groeten doen van dr! Maar haar computer is nu dus weg... (hoe ze het overleeft, echt... ??? ::)) Ze hoopte wel in Frankrijk nog eens online te kunnen komen.