Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2466618 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9220 Gepost op: 17-04-2003, 09:00:35 »
Goeiemorgen!!

Fenna, van harte gefeliciteerd!! :D :-* :-* :-* Maak er een hele leuke dag van, en dat je net als vorig jaar maar gezoend mag worden door veel leuke mensen! ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9221 Gepost op: 17-04-2003, 09:05:07 »
[size=30]Fennie, gefeliciteerd!!!![/size]

En veel succes met je sollicitatie!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9222 Gepost op: 17-04-2003, 09:16:51 »
dankje dankje! Ja ik zal de button (KUS ME IK BEN JARIG) zeker opdoen deze dagen...maar zo meteen bij sollicitatie laat ik hem nog even af  ;D

Bedankt voor de succeswensjes...ik hoop dat het allemaal helpt!

Doeggggggggg  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9223 Gepost op: 17-04-2003, 09:41:40 »
Fenn
 :-* :-* :-*

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9224 Gepost op: 17-04-2003, 11:21:27 »
Dankje tijgertje!

Ik heb net sollicitatie gehad! Ze hebben gewoon wat vragen gesteld..en ik ook natuurlijk. Wel ff spannend, er zijn 7 sollicitanten en er worden er 4 aangenomen! Ik hooooooop het zo...ik krijg t eind deze-begin volgende week te horen.

duim duim duim duim duim...

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9225 Gepost op: 17-04-2003, 11:28:07 »
Ik duim met je mee Fenn :D  hoophoophoop

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9226 Gepost op: 17-04-2003, 11:35:47 »

proficiat  :-* :-* :-* kben er zeker van dat ze je wel zullen aannemen !!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #9227 Gepost op: 17-04-2003, 13:41:11 »
Zo, het is al weer twee uur later sinds de vorige post. :o

Allereerst wil ik even Fennie feliciteren:
Gefeliciteerd Fenn!!!!

Dan wil ik even kwijt dat ik gisteren niet op het forum kon komen omdat ik aan het barbeknoeien was in Gilze-Rijen bij de caravan. Was wel leuk, ik mocht 's avonds met de auto van een kennis van de camping afrijden. Zonder ook maar iemand erbij. En dat terwijl ik nog nooit in een auto had gereden.

Vanochtend heb ik ook een jong eendje gezien, maar het was niet leuk. Het was namelijk de allereerste afl. van Alfred J. Kwak waarin hij zijn ouders en broers en zussen kwijtraakt. Maar het is wel heel schattig om te zien hoe Henk hem opvangt in zijn kleine huisje waar Alfred net in past.

Voor de rest zou ik vandaag naar de TU in Einghoven gaan, voor een informatiedag voor VWO-leerlingen, maar ik was een beetje laat. En omdat ik vandaag niet ben geweest, ga ik a.s. dinsdag.
Ik moet nog even mijn adelingsleider zover zien te krijgen dat ie me laat gaan.

En dan wil ik nog even kwijt dat ik had gezien dat de kyrandia.nl site het weer doet, maar alle posts die hier zijn gezet, staan daar nog niet op. ???

Ik ga nu even bijlezen, tot later.
Mssl, Elmar

« Laatst bewerkt op: 17-04-2003, 13:41:33 door Elmar »
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #9228 Gepost op: 17-04-2003, 14:34:10 »
oooooo was jij dat? wij kwamen gisteren van Molenschot naar Rijen gerejen en toen zagen we toch een rookwolken....
dacht even dat er een bosbrand was ofzo.. :P

we're back :(

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #9229 Gepost op: 17-04-2003, 14:37:40 »
Ja, we hadden speklapjes, en die rookten nogal. :-[

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9230 Gepost op: 17-04-2003, 15:08:02 »
[size=10]fenn, gefeliciteerd![/size]

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9231 Gepost op: 17-04-2003, 15:14:36 »

Proficiat Fenn! Maar er 'n mooie dag van.  
En ik hoop natuurlijk voor je dat je aangenomen wordt.  :)

Vanochtend heb ik ook een jong eendje gezien, maar het was niet leuk. Het was namelijk de allereerste afl. van Alfred J. Kwak waarin hij zijn ouders en broers en zussen kwijtraakt. Maar het is wel heel schattig om te zien hoe Henk hem opvangt in zijn kleine huisje waar Alfred net in past.

Ik heb die eerste aflevering ook gezien, maar al op maandagochtend.  :-\

Maar goed, ik vond 't dus helemaal niet leuk! Ineens wist ik alweer waarom ik Alfred J. Kwak nooit leuk vond om naar te kijken. Er gebeurde namelijk altijd wel iets zieligs!  Alleen al in die eerste aflevering gaan z'n ouders en al z'n broertjes en zusjes dood en wordt hij ook nog 'ns onterecht opgesloten in 'n kerker van 't kasteel van de koning. (omdat ze denken dat hij die diamant heeft gestolen)  :-[ Echt niet echt om vrolijk te worden die serie.....al wordt er na afloop wel altijd 'ik ben vandaag zo vrolijk' gezongen.  :-\

Elmar: vast veel succes maar ook plezier bij de TU in Eindhoven dinsdag! Ik hoop voor je dat 't je daar bevalt.  :)

Ik heb vandaag weer 'n lange dag erop zitten. Ik heb gelukkig m'n Duits tentamen gehaald en wel met 'n 8,5. Best goed natuurlijk, maar 't was over 't algemeen ook wel goed gemaakt. Nu m'n tentamen recht nog terugkrijgen, maar dat zal nog wel effe duren.

Ik ga nu effe lekker in de zon liggen, zodat ik nog 'n beetje bruiner kan worden.  :)

« Laatst bewerkt op: 17-04-2003, 15:24:48 door Han13 »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9232 Gepost op: 17-04-2003, 15:28:47 »
dankje!!! :D

Oleee mijn eerste (hoop niet laatste..) voldoende van tentamenweek is binnen!
Voor opvoedingsondersteuning een;
7 voor toets
7 voor praktijk oefening
7.8 voor verslag
Gemiddeld een 7.2!

Joepiejee jee
En zometeen komt suus als t goed is en dannnn heb ik eindelijk bezoek  ;) (rest pas morgen en za.)
 :-*

• Forumlid
« Reactie #9233 Gepost op: 17-04-2003, 15:35:25 »
heb net anderhalf uurtje buitengezeten, ik dacht dat er niks aan de hand was, maar ik ben toch een beetje rood  ::) hét voordeel eraan is dat ik nooit meteen bruin dus als het rood wat weggetrokken is, heb ik dan toch al een ietsiepietsie meer kleur dan voordien :)

Elm: glad to see you back  ;D ;)
fenn: proficiat met je punten en jij ook Han !!

kvraag me af wie er vanavond uitgaat bij de mol online

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9234 Gepost op: 17-04-2003, 15:40:51 »
Goed van je Han, een achtenneenhalf! :D Heb je zeker ook verdiend! En voor recht zul je ook wel een heel hoog cijfer hebben!

Fenn, ik hoop ook met je mee dat je wordt aangenomen! wat moet je dan precies doen, weer iets met kinderen zeker?

Ik ben net thuis uit de stad, ben gaan winkelen met 2 vriendinnen uit mn klas. Mwaja ben niet echt heel erg geslaagd, heb 1 shirtje gekocht - wel leuk dat wel, best wel bijzonder nl, er zitten sliertjes aan zeg maar... hmm niet echt duidelijk dit maja ::) - maar ik wilde eik ook voor schoenen kijken omdat ik een kortingsbon vd Brantano heb, maar ja, ik heb nogal 'misvormde' voeten zeg maar, ze zijn heel erg scheef, dus moet ik altijd heel veel tijd uittrekken om schoenen te kopen, (en 'heel veel tijd' is dan meestal ook echt wel meerdere dagen...) maar dat wilde ik mn vriendinnen niet aandoen, om zo lang te moeten wachten, dusja, kom ik nog wel ns terug... Maar voor de rest ook niet echt kleding gevonden dus :(. Han, ik begrijp echt niet hoe je dat doet, dat je meer dan 10 shirtjes op 1 dag kunt vinden... Maja 1 van die vriendinnen heeft wel een rok en een shirtje gevonden, maar zij koopt meer in de wat duurdere winkels zeg maar (tsja, zij werkt, ik niet), en die andere vriendin en ik niet, dus dat was n btje onhandig. Daarom duurde t ook zo lang denk ik... ::) Maja nu ben ik natuurlijk ook supermoe van al dat heen-en-weergeloop. Dus ik wil nu alleen nog maar heel veel forummen, de computer doet t weer hemaal, dus ein-de-lijk alles bijlezen, heerlijk. Vanavond wel mn broer helpen met het eten (couscous - dat hebben we nog nooit gegeten) maar tot dan heb ik de tijd :). Ownee toch niet want mn broer moet zo iets vd comp afhalen >:(. Naja dat moet te overleven zijn. Idd wel superheerlijk weer trouwens, om zo door de stad te banjeren bijv. Heb gwoon de hele dag geen jas aangehad :).

• Forumlid
« Reactie #9235 Gepost op: 17-04-2003, 15:42:27 »
ik vertrek altijd met de intentie om veel te vinden, maar uiteindelijk vind ik ook nooit echt veel naar mijn zin hoor

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9236 Gepost op: 17-04-2003, 16:49:03 »
BEN AANGENOMEN!!!!!!!

JOEPIEEEEEEEEEEE, werd net al gebeld door de stageplek!!! Echt tof olee olee olee...mn dag kan nie meer stuk!
(ja is een kinderdagverblijf...voor 0-18 jaar, kinderen met een ernstige handicapt; observatiegroepen, schoolvoorbereidende groep..enz. Het niveau van alle kinderen is niet hoger dan 'n jaar of 4, volgens mij)

Maar hier wilde ik kei graag heen..dus heb meteen gezegd dat ik het ga doen!
 :-*

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9237 Gepost op: 17-04-2003, 16:53:13 »
aaah fenn gefeliciteerd  :-* :-* :-* ben heel erg blij voor je :D das nog ns n leuk cadeau :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #9238 Gepost op: 17-04-2003, 17:34:55 »
Hallo allemaal!  8)

Ik loop weer een beetje achter in de bar...  ::)

Maar goed, lekker vrij en mooi weer! :)

Fenn, Van harte gefeliciteerd!!!  :-*  En nogamaals gefeliciteerd dat je bent aangenomen.

Annemieke, wat lullig van die smoesen van al die mensen om geen kaartje te kopen. Ik heb daar zo'n hekel aan. Zeg gewoon dat je geen zin hebt om iets te doen. Maar ga niet zeggen "geen tijd, geen geld, mijn moeder d'r sokken moet gewassen worden, mijn oma ... etc etc." I hou van recht door zee. Zeg waar het op staat. :)

Verder wel erg jammer dat je Mac kapot was/is. Wel lullig dat je bericht weg was.  :-\

@miesh, misschien kijk je zelf wel veel kritischer naar de voorstellingen dan het publiek. Ze zullen het vast wel leuk hebben gevonden.

Doris, hoe staat het nu met je date? Wat leuk om te lezen dat je na mijn lijntips in het Kooktopic anderhalve kilo bent afgevallen. ;) :) Kijk wel uit dat je niet te snel en teveel afvalt.

Ovide, gelukkig hoef je niet meer naar het ziekenhuis. :)

A&K, heb je goed geslapen?

Vandaag is onze huisgenoot teruggekomen uit Afrika waar hij 6 weken was. Hij is naar Tanzania (spreek uit als: Tan-zaaaaaa-nia en niet als Tan-zah-Nieeee-a), Kenia en Uganda geweest. Hij heeft het erg naar z'n zin gehad zit zit vol verhalen. Vanavond gaan we barbequeën.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9239 Gepost op: 17-04-2003, 17:46:09 »
Proficiat met de baan Fenn! Wat 'n geweldig verjaardagscadeau!  :)

Han, ik begrijp echt niet hoe je dat doet, dat je meer dan 10 shirtjes op 1 dag kunt vinden...

Ja, soms begrijp ik mezelf ook niet altijd wat dat betrefd. 't is ook zo dat ik niet altijd zoveel kan vinden hoor. Soms loop ik ook eindeloos te dwalen door de stad en kom uiteindelijk met helemaal niks weer thuis. Maar als ik slaag, dan slaag ik meestal goed en dan kom ik ook met 'n berg kleding thuis. En 'n paar weken daarna zit ik me altijd weer af te vragen wat ik ook al weer allemaal gekocht had, omdat ik dan niks vind om aan te trekken.  ::)

ik vertrek altijd met de intentie om veel te vinden, maar uiteindelijk vind ik ook nooit echt veel naar mijn zin hoor

Je moet ook gewoon gaan met de intentie om niks te kopen....wedden dat je dan wel slaagt?  ;)

Malcolm, veel plezier met bbq-en!  :)

We hebben vandaag met 'n aantal mensen uit onze klas ('n stuk of 10) ook afgesproken om te gaan bbq-en en wel in de meivakantie. We gaan dat doen bij 'n meisje in m'n klas die op 'n boerderij woont met koeien, paarden enzo. Ik ben 'ns benieuwd....

Ik ga snel maar weer verder met voor 't eten zorgen. Ik kom vanavond nog wel effe langs!