Goed van je Han, een achtenneenhalf!
Heb je zeker ook verdiend! En voor recht zul je ook wel een heel hoog cijfer hebben!
Fenn, ik hoop ook met je mee dat je wordt aangenomen!
wat moet je dan precies doen, weer iets met kinderen zeker?Ik ben net thuis uit de stad, ben gaan winkelen met 2 vriendinnen uit mn klas. Mwaja ben niet echt heel erg geslaagd, heb 1 shirtje gekocht - wel leuk dat wel, best wel bijzonder nl, er zitten sliertjes aan zeg maar... hmm niet echt duidelijk dit maja
- maar ik wilde eik ook voor schoenen kijken omdat ik een kortingsbon vd Brantano heb, maar ja, ik heb nogal 'misvormde' voeten zeg maar, ze zijn heel erg scheef, dus moet ik altijd heel veel tijd uittrekken om schoenen te kopen, (en 'heel veel tijd' is dan meestal ook echt wel meerdere dagen...) maar dat wilde ik mn vriendinnen niet aandoen, om zo lang te moeten wachten, dusja, kom ik nog wel ns terug... Maar voor de rest ook niet echt kleding gevonden dus
. Han, ik begrijp echt niet hoe je dat doet, dat je meer dan 10 shirtjes op 1 dag kunt vinden... Maja 1 van die vriendinnen heeft wel een rok en een shirtje gevonden, maar zij koopt meer in de wat duurdere winkels zeg maar (tsja, zij werkt, ik niet), en die andere vriendin en ik niet, dus dat was n btje onhandig. Daarom duurde t ook zo lang denk ik...
Maja nu ben ik natuurlijk ook supermoe van al dat heen-en-weergeloop. Dus ik wil nu alleen nog maar heel veel forummen, de computer doet t weer hemaal, dus ein-de-lijk alles bijlezen, heerlijk. Vanavond wel mn broer helpen met het eten (couscous - dat hebben we nog nooit gegeten) maar tot dan heb ik de tijd
. Ownee toch niet want mn broer moet zo iets vd comp afhalen
. Naja dat moet te overleven zijn. Idd wel superheerlijk weer trouwens, om zo door de stad te banjeren bijv. Heb gwoon de hele dag geen jas aangehad
.