Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2467247 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9200 Gepost op: 16-04-2003, 15:47:25 »
Hoihoii allemaal op deze lekkere zomerse dag!

Ik ben net met mn moeder naar Utrecht geweest...ff winkelen. Nou we zijn beide geslaagd zeg. Ik heb schoenen, een (rood) rokje en een tas...cadeautjes van mezelf voor mn verjaardag morgen zeg ik maar dan als smoesje...
Morgen heb ik ook om 10 uur da sollicitatie gesprek op de plaats waar ik heeel graag heen wil!
Verders komt SUUUUUUUUS ook morgen op mn verjaardag t/m zaterdag...kei leuk dus allemaal!

Enne pino die foto's van die kip en k'nijn...dat hadden ze bij de buren ook. Jammer dat 't k'nijntje dood is. Maar zag er altijd erg leuk uit..het zorgde zelfs voor de eieren en de kuikentjes!

Doeggggggggggg  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9201 Gepost op: 16-04-2003, 15:53:46 »
Oja, ik ken de Haagjesweg (volgens mij heet dat zo) wel, alleen t lijkt me sterk dat ze op dezelfde weg als de Mc Donalds woont (waar ik overigens elke dag zo'n beetje langs fietst :D) want daar zijn helemaal geen flats :-\ Maarja, t zal wel! ;)
Het is nog een eindje doorrijden. Als je van de "grote weg" komt zeg maar (van de snelweg af en daarna de autoweg) dan moet je links bij de stoplichten. Dan kom je (ff in mijn geheugen graven) langs een tankstation (BP?) en daarna nog een eind doorrijden tot je een garage ziet en daar is een wijk met flatjes (geen hoge, maar iets van 4 of 5 verdiepingen). En in de voorste woont ze.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9202 Gepost op: 16-04-2003, 16:31:21 »
een veraderlijke wind? bestaat dan ook een verslagaderlijke wind?? :P
jap én een haarvatelijke wind :)

banaan begint met een b, soms met een s

Groenenman

• Gast
« Reactie #9203 Gepost op: 16-04-2003, 16:35:28 »
Hallo allemaal het kan zijn dat er in deze post veel fouten staan maar dat komt doordat ik niewt veel tijd heb, ik was nl pas om 4 uu thuis en ik moet om 5 uur alweer eten omdat ik vanavond een wedstrijd moet spelen om 18.45 in Zaandam !!! Dus vertrekken we heel vroeg dus moeten we heel vroeg eten. Ik ben vanavond dus de hele avond weg en ik heb morgen nog een ak toets die ik helemaal niet begfrijp. Dit was het weer, want ik moet nog ff wat posten enzo

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9204 Gepost op: 16-04-2003, 16:43:27 »
Annemieke (e was toch iets makkelijker hoor :P), als ik de baby-olifantjes zie zal ik wel aan je denken hoor ;)
O, en ik weet niet of je het al wist of dat iemand het al heeft gezegd (jullie schrijven ook zulke lange posts tegenwoordig ::)) maar het ligt niet aan de mac dat je de meeste avatars niet meer ziet.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9205 Gepost op: 16-04-2003, 16:55:55 »
k had n heel lulverhaal gepost maar die deed t niet, en ben te moe om nog n keer veel te typen... t bejaardentehuis ging wel, t was vermoeiend maar och heb wel het gevoel dat ik wat goeds gedaan heb.
nu ff bijlezen en dan sporten... fijne avond iedreen!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9206 Gepost op: 16-04-2003, 17:16:46 »
Ow heb ik toch zomaar 2 posts gemist toen ik mijn vorige post aan het schrijven was, omdat die nog op de pagina ervoor stonden... ::)
Dus thnx Anne-Marie en Debbie voor jullie opbeurende woorden over de kaartverkoop! Hmja, jullie zullen vast wel gelijk hebben. Of naja, hopelijk...

Maar Anne-Marie, is nog niet helemaal zeker hoor dat je zaterdag niet kan komen... of kan jij niet meer? ??? ben n btje in de war geloof ik want je kunt sowieso wel ff je tasje komen ophalen hoor... (eindelijk haha)

O, en ik weet niet of je het al wist of dat iemand het al heeft gezegd (jullie schrijven ook zulke lange posts tegenwoordig ::)) maar het ligt niet aan de mac dat je de meeste avatars niet meer ziet.
nou, ik zei juist dat het eraan lag dat ik niet meer op de mac aan het forummen was (want die is niet thuis ::)) en dat ik dus dacht dat het een irritante bijkomstigheid was van het feit dat ik gedurende de afwezigheid van de mac op de pc van mn broer moet forummen, maar uit berichten in de smorg vermoedde ik idd al dat het toch niet aan deze comp lag... de enige die ik wel zie zijn die van Tijgertje, CB (maar de 'enge' volgens Elmar heb ik dus hemaal niet gezien... hoe zag die eruit??), Elmar ennum ik geloof ook Daan... oja en Malcolm... dat was het wel geloof ik... zelfs mn eigen eendjes zijn niet te zien :(. Maar ja dat zal allemaal nog wel opgelost worden neem ik aan.

Doris, je hebt ook iets goeds gedaan! Mag je nu best ff moe zijn ;). Maar wel balen dat je post weg is :(.

« Laatst bewerkt op: 16-04-2003, 17:21:16 door Annemieke »

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #9207 Gepost op: 16-04-2003, 17:19:18 »
annemieke: alle plaatjes die door compuart gerund worden zijn nu weg, aangezien die dus niet overgezet worden.. (de avatars bedoel ik dan)... Daarom doen die van Elm en mij het (meestal) wel...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9208 Gepost op: 16-04-2003, 17:21:01 »
Aha ok :)

ik was dr nog wel een paar vergeten hoor, die van Idefix en Mollemans bijvoorbeeld... hahaha lekker nuttig dit, bij jullie is het dus gewoon hetzelfde :). (Das toch wel prettig om te weten, ligt het niet aan mij ;D)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9209 Gepost op: 16-04-2003, 19:10:06 »
Ik zie jou eendjes wel hoor op mijn mac.
Ik heb tijdelijk een andere avatar omdat die idd op de kyrandia-site stond. En die ligt er dus uit, vandaar. En die enge van CB was een oog met zichtbare aders die rondkeek.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9210 Gepost op: 16-04-2003, 19:28:05 »
Goeieavond allemaal,

ik ben eindelijk weer thuis. Ik heb vandaag de hele dag op school aan allerlei projecten gewerkt tijdens m'n lessen door en was pas om 17.30 uur klaar. Daarna ben ik nog snel naar de supermarkt geweest om inkopen te doen voor 't eten. Net heb ik lasagna gemaakt en hebben we dat gegeten. Nu ben ik dus eindelijk klaar met alles. Nou ja klaar...m'n moeder blijft dingen voor me verzinnen als de was doen of de kamer stofzuigen.  

Ik ga er ook weer snel vandoor, want ik hoor m'n moeder al weer roepen....

Ik probeer straks nog alles bij te lezen, want daar heb ik nu geen tijd voor. 't spijt me dat ik daarom niet op iedereen kan reageren nu.  :-[

Tot strakkes!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #9211 Gepost op: 16-04-2003, 19:31:40 »
Ik zie jou eendjes wel hoor op mijn mac.
Ik heb tijdelijk een andere avatar omdat die idd op de kyrandia-site stond. En die ligt er dus uit, vandaar. En die enge van CB was een oog met zichtbare aders die rondkeek.
Heeft te maken met dat die opgeslagen staat in je cache, doe maar eens F5!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9212 Gepost op: 16-04-2003, 20:49:59 »
Feyenoord!!![/size]

Wiehaaa, door naar de finale!! :D
Pff, wat was dat spannend zeg...

Maar Anne-Marie, is nog niet helemaal zeker hoor dat je zaterdag niet kan komen... of kan jij niet meer? ??? ben n btje in de war geloof ik want je kunt sowieso wel ff je tasje komen ophalen hoor... (eindelijk haha)
Ooww, nu ben ik ook b-tje in de war... :-\
Maarre, kan ik nu zowiezo 's Avonds WIDM niet zien, of misschien tog wel?! Ik kan wel komen hor, maar ik weet niet of jij 's Avonds zowiezo naar de kerk gaat ??? En idd, tasje ophalen kan iig...

Citaat
Het is nog een eindje doorrijden. Als je van de "grote weg" komt zeg maar (van de snelweg af en daarna de autoweg) dan moet je links bij de stoplichten. Dan kom je (ff in mijn geheugen graven) langs een tankstation (BP?) en daarna nog een eind doorrijden tot je een garage ziet en daar is een wijk met flatjes (geen hoge, maar iets van 4 of 5 verdiepingen). En in de voorste woont ze.
O zoo, die weg, nu snap ik het wel! Vlak bij de bieb, ofniet...haha, alsof jij dat weet ::)

Jammer dat je verhaal weg is Doris, enne je hebt idd iets goeds gedaan hor! :)
Han: Ik hoop dat het gauw beter gaat met je moeder, en dat jij het dan ook wat rustiger krijgt! ;)

Doeiii :-*

« Laatst bewerkt op: 16-04-2003, 20:50:46 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9213 Gepost op: 16-04-2003, 20:54:28 »
haihaihaihai

nou ik ben wel weer wat vrolijker :). Kom net terug van cabaret - bijna kwart voor negen, dat zegt al genoeg - dat was dus weer erg gezellig, we hebben goed geoefend en daarna ook nog best wel een tijdje zitten kletsen. En het was gewoon nog steeds licht toen ik naar huis fietste :D en het was pas net een klein beetje koud aan het worden :). Wel waren de meeste mensen al erg vroeg naar huis maar als je met zn tweetjes achterblijft kun je tenminste ook echt een gesprek voeren. Mss nog wel het allergezelligst. En we moeten nog iets afspreken om weer een film te kijken wat weer eens lang op de planning stond (moulin rouge deze keer, ja heb ik zelfs ook al eens gezien, alleen zonder geluid toen) en verder moeten we nog steeds een bepaald stukje oefenen, dusja moeten we dit weekend eens afspreken of zo, maar dat hebben we nog niet gedaan dus daarvoor moeten we zo nog even bellen (haha net een uur zitten praten, nu nog ff bellen hoor ;D)

zucht, daar heb je het al, nu vindt mn broer het niet leuk dat ik het niet gevraagd heb... gelukkig is de mac weer thuis, alleen weet ik nog niet of alles daarvan inmiddels al weer werkt.

owja 5 mensen van cabaret komen ook nog eens naar mn voorstelling volgende week :D das hemaal mooi (ja van die 2 vrienden wist ik t al zeker maar die andere 3 nog niet).

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9214 Gepost op: 16-04-2003, 21:15:29 »
Hoi allemaal!

Nog een dagje werken en dan heb ik lekker 6 dagen vrij (volgens mij heb ik dit al minstens 10 keer verteld... ::)). Ik verheug me er erg op.

In het ziekenhuis was het goed gegaan. Ik hoef niet meer terug, tenzij ik dat zelf wil, bijvoorbeeld over een half jaar of een jaar om nog eens te laten kijken. BIj de fysio ging het ook goed, nog twee keer en dan is dat ook eindelijk afgelopen (anderhalf jaar lang 1 tot 3 keer in de week). Daarna nog naar de bloedbank. Ook dat ging goed. Ik heb mn goede daad dus ook al gedaan, net als Doris.

Ik ga nu proberen deze post te verzenden, voordat ik een heel verhaal heb en alles in een keer weg is.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9215 Gepost op: 16-04-2003, 21:20:14 »
Goed, gelukt. Nu dan deel twee.

Morgen heb ik afgesproken met de vriendin van iemand uit mn vriends voetbalelftal. Zij komt uit Australie en woon t sinds twee maanden in Nederland. Echt een heel aardig meisje. Ik moet alleen de hele tijd Engels met haar praten, want uiteraard spreekt ze nog niet zo goed Nederlands. Dat is best wel vermoeiend moet ik zeggen. Mn Engels is toch al nietzo goed. Nou ja, kan ik tenminste goed oefenen  ;).

Dit weekend komt een nichtje van mij dat nu in Engeland woont. Ze komt voor een week op vakantie naar Nederland met haar Engelse vriend. Haar ouders wonen in Alphen a/d Rijn, maar ze komen ook bij ons langs. Ze zou vanavond bellen wanneer, maar ik heb nog niets gehoord. Moet ik dus weer Engels praten, ik leer nog eens wat  ;)

Ik ga nu nog even de bar bijlezen.

Fenna, veel succes met je sollicitatie en alvast van harte gefeliciteerd (ik weet niet of ik morgen online ben...).

Groetjes Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9216 Gepost op: 16-04-2003, 21:33:05 »
gelukkig dat t goed ging in t ziekenhuis ovide! k hoop dat je nu van alle ellende af bent.

fenn, alvast gefeliciteerd  :-*

deze week zijn dr echt veel mensen jarig! gister, morgen fenn en n goede vriendin van me, afgelopen zaterdag ook een vriendin en zondag ook nog een...

ik ben n paar uur geleden wezen sporten. ik was echt zo moe dat t haast nix werd, maar k was wel anderhalve kilo afgevallen in 1 week, daar ben ik echt heel erg blij om, vooral met de vakantie zo voor de deur. t zal dr wel zo weer aan vliegen, maar goed...

nu ff bijlezen en dan zo slapen want ben zo moe...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9217 Gepost op: 16-04-2003, 21:49:25 »
Truste Doris!

Ovide: wat fijn dat 't zo goed ging in 't ziekenhuis en bij de fysio! 't is wel 'n feestje waard denk ik dat je zeer binnenkort van alle ellende met je been af bent! Wat zul je opgelucht zijn!  :) Veel succes morgen met Engels praten!  ;)

Fenn: alvast gefeliciteerd (ik kom morgen ook nog wel effe langs om de felicitatie nog 'n keer over te doen!  ;) ) en succes met je sollicitatiegesprek!

Doris: wat goed dat je weer anderhalve kilo bent afgevallen! Maarre....jij ben toch al heel smal?  :-\

Ik heb inmiddels de was gedaan, gestreken, de stoelen in de tuin opgeruimd (m'n moeder wil om de een of andere vage reden alle tuinstoelen en tafels iedere avond onder 'n plastic zeil hebben voor als 't 'ns vochtig wordt  ::) ), de planten in de tuin water gegeven (en dat zijn er heel wat!) en gelukkig ook nog bijgelezen.  :)

Ik denk dat ik zo maar snel naar m'n kamer vlucht voordat ik weer 'n ander klusje krijg toebedeeld....  ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9218 Gepost op: 16-04-2003, 22:28:19 »
Ovide: fijn dat het zo goed ging ! je bent vast erg opgelucht !
Han: moet je nou écht al die klusjes doen?  :-\

ik ben zooo moe é, kzou beter gaan slapen  ::) anyway, kging daarnet ff de chat op (geen Elm te zien) en ik zag dat mol on line nog bezig was. Ze lagen precies in de knoei  :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9219 Gepost op: 16-04-2003, 23:32:47 »
AAAAAAAAAAARGH ook mijn hele verhaal weg :o >:( grrr

Naja dan maar geen lieve reacties meer op jullie posts :( alleen ff kort vertellen dat ik ook afgevallen was want ik ging kleding passen v vorig jaar om te zien wat ik als ik morgen ga winkelen voornl moet zoeken en toen waren mn broeken opeens veel wijder dan vorig jaar...! voor 2 broeken is dat erg mooi want daar kwam ik nauwelijks meer in, maar voor een andere is dat errug jammer want die zakt nu gwoon af, kan ik dus nie meer aan :(. Maar ik ben gwoon voornl verbaasd dat ik afgevallen ben want ik heb dr hemaal niets voor gedaan of zo en het was ook niet nodig of zo :). Magoed. Ik ga niet alles opnieuw vertellen (het was echt nog veel langer :().

Jeeej, NOG een kaartje verkocht! :D Das dan natuurlijk altijd leuk telefoontje ;). Ik heb echter wel uitgerekend dat ik nu voor 26 euro kaartjes heb voorgeschoten ::) dusseh ben redelijk blut, maja, morgen dus winkelen, dus moest ik dan weer geld v mn ouders gaan lenen, pff, onhandig ook maja, die 26 euro ga ik allemaal tot de laatste cent terugeisen hoor :P :P.

na ik ga t maar niet te lang maken, straks weer weg... (ja was mn eigen schuld, verkeerde knopje, irritante pc ook!!)
de mac is btw wel weer zo goed als hersteld; er waren helemaal geen bestanden weg!! :D is dat ff mooi (naja afkloppen toch nog ff natuurlijk) maar goed mn vader is nog iets aant installeren dus ben ik toch maar ff op de pc, want mn broer slaapt al gnagna ;) dus kan ik ff de comp bezetten.

daarnet btw op tv (duitsland 1)... de Zambezi!!! :D precies de plaats waar wij geweest zijn in 2001! (Zimbabwe) echt cool om dat terug te zien, echt precies het landschap zoals wij t gezien hebben, en bovendien natuurlijk de dieren... :D

argh, comp maakt rare geluidjes... :o ??? nouehh welterusten iedereen!!