AAAAAAAAAAARGH ook mijn hele verhaal weg
grrr
Naja dan maar geen lieve reacties meer op jullie posts
alleen ff kort vertellen dat ik ook afgevallen was want ik ging kleding passen v vorig jaar om te zien wat ik als ik morgen ga winkelen voornl moet zoeken en toen waren mn broeken opeens veel wijder dan vorig jaar...! voor 2 broeken is dat erg mooi want daar kwam ik nauwelijks meer in, maar voor een andere is dat errug jammer want die zakt nu gwoon af, kan ik dus nie meer aan
. Maar ik ben gwoon voornl verbaasd dat ik afgevallen ben want ik heb dr hemaal niets voor gedaan of zo en het was ook niet nodig of zo
. Magoed. Ik ga niet alles opnieuw vertellen (het was echt nog veel langer
).
Jeeej, NOG een kaartje verkocht!
Das dan natuurlijk altijd leuk telefoontje
. Ik heb echter wel uitgerekend dat ik nu voor 26 euro kaartjes heb voorgeschoten
dusseh ben redelijk blut, maja, morgen dus winkelen, dus moest ik dan weer geld v mn ouders gaan lenen, pff, onhandig ook maja, die 26 euro ga ik allemaal tot de laatste cent terugeisen hoor
.
na ik ga t maar niet te lang maken, straks weer weg... (ja was mn eigen schuld, verkeerde knopje, irritante pc ook!!)
de mac is btw wel weer zo goed als hersteld; er waren helemaal geen bestanden weg!!
is dat ff mooi (naja afkloppen toch nog ff natuurlijk) maar goed mn vader is nog iets aant installeren dus ben ik toch maar ff op de pc, want mn broer slaapt al gnagna
dus kan ik ff de comp bezetten.
daarnet btw op tv (duitsland 1)... de Zambezi!!!
precies de plaats waar wij geweest zijn in 2001! (Zimbabwe) echt cool om dat terug te zien, echt precies het landschap zoals wij t gezien hebben, en bovendien natuurlijk de dieren...
argh, comp maakt rare geluidjes...
nouehh welterusten iedereen!!