haihaihaihai
zo, nu kan ik eindelijk toch iig de bar gaan bijlezen, denk ik zo. Het komende weekend duurt voor mij nl maar liefst 6 dagen! Donderdag en dinsdag zijn er nl herkansingen, maar ik herkans niets, dus heb ik vrij, en Goede Vrijdag plus 2e Paasdag natuurlijk sowieso vrij. Morgen ga ik winkelen met 2 vriendinnen uit mn klas, vrijdag gaan we de hele dag oefenen met toneel, zaterdag heb ik nog even niets, (maarre, Anne-Marie...?), zondag naar de verjaardag van mn nichtje, maandag naar de verjaardag van mn oma, wie weet blijf ik dan wel logeren want ik heb toch vrij dinsdag, maar 's middags dan iig de generale repetitie. Woensdag is het dan kolderdag, en 's avonds uiteraard onze voorstelling; donderdag is het Indiadag op school voor de 1e t/m 5e klas, dus hebben wij eik geen les, maar we krijgen een 3uurdurende marathonles Latijn
dus toch ff naar school dan, en vrijdag nog een soort van 'gewoon' les... en dat - is - het - dan - gewoon - echt - helemaal. Vandaag heb ik mijn laatste les biologie en scheikunde
ooit gehad. Eigenlijk ook laatste les Grieks maja dat krijg ik natuurlijk nog genoeg de komende jaren... Maar echt raar is dat, we hebben nog maar een paar lesjes, en dat is het dan, das echt zow raar, je hebt toch 6 jaar op school rondgelopen, les na les, en nu opeens niet meer... althans, ja, we kwamen daar vandaag opeens achter...
Verder ben ik nog steeds, of opnieuw, weetnie precies, best wel chago, want ik stond vanmiddag bij de kaartverkoop voor onze toneelvoorstelling en echt zow weinig verkocht... die gigastapel kaartjes die nog over is, das echt zow frustrerend... en ok, sommige mensen kunnen niet, of hebben geen zin en zeggen dat eerlijk, kan ik ook nog meeleven, maar anderen zijn gwoon zow lullig... gaan ze zeggen dat ze echt heel graag zouden komen, maar jaaaaaa, ze hebben geen geld bij zich, en als je het aanbiedt uit te lenen dannehhh, zijn ze tegen geld lenen oid, en ondertussen halen ze gezellig een briefje van vijf uit hun zak, of maar ff te tonen dat het toch een en al onzin was. Of iemand anders, die zei dat ie best wel te overtuigen was om te komen - hij kon iig wel - maar hij was niet overtuigd... ja hallo, wat moeten en wat kunnen wij anders doen dat het door de intercom roepen - maar niet te vaak want dan wordt het irritant
- en posters ophangen?! Of nog iemand anders, die heel goed doorhad dat onze kaartverkoop slecht liep, merkte heel fijntjes op dat ze dacht dat het allang uitverkocht was...
pfff... zucht... naja, ik ben morgen dus niet op school dus ik ga me er ook niet meer mee bemoeien...!! ik heb iig gedaan wat ik kon, voor mij komen er nu al 23 mensen (vrienden + familie met aanhang, ok die aanhang ken ik dus niet maar ze komen toch allemaal voor mij en/of dankzij mij), mss worden dat er zelfs nog wel 27. Daar ben ik iig ook wel erg blij om, hoor, natuurlijk, maja toch. Zucht, mn broer probeert me nu ook te helpen, hoe ik meer zou kunnen verkopen, maar ik word dr alleen maar meer chago van dus da heeft niet echt nut. Naja wel aardig van m natuurlijk, maargoed maargoed ik hou er maar over op.
Hm, ik weet niet hoeveel ik gepost heb sinds zondag, en ik zou nog ff een samenvatting kunnen geven van mn weekend en gisteren... maar daar zitten jullie toch vast niet op te wachten. oja en een deel daarvan heb ik al gepost op het reserveforumpje van maandag op de site van Daan (
hier). Dusseh dan ga ik nu maar eens grondig bijlezen (menn het is veeeeeeeel) en kijken of ik al een mailtje heb met bestelling voor nog 2 kaartjes... en hopelijk krijg ik er nog een paar kwijt vanavond op cabaret. naja ik moet dr niet zo over doorzeuren, dat zei een vriendin van me ook al, als ik me er zo druk om blijf maken, dan heb ik dr straks zelf niet eens meer plezier van...
ah daar belt mn vader... die is nu met de mac bij de reparateur, het schijnt nog mee te vallen, ja de harde schijf is wel kapot maar niet eens alle bestanden zijn weg, en hij kan hem ws nog vandaag weer mee terug nemen... naja ik merk het wel, thank God heeft mn broer ook een comp met internet... maarre wat jullie allemaal zo geweldig vinden aan een pc ten opzichte van een mac
ik kan bijna geen enkele avatar zien op deze comp!! haha maar goed dat is een overleefbaar probleem
.