Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2467231 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9160 Gepost op: 14-04-2003, 12:19:57 »
ja? meen je dat? hip, da wist ik dus nie  ;D in Belgïe komt hij tuurlijk ook wel regelmatig voor, maar niet overdreven veel eik...

Han, wens je moeder veel beterschap !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9161 Gepost op: 15-04-2003, 02:19:36 »
Han, mag ik vragen wat een zweepslag precies is?  ::) Ik neem aan dat je moeder niet met een zweep geslagen is.

Ik hoop dat ze weer snel de oude is!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9162 Gepost op: 15-04-2003, 08:37:34 »
Ik was dus even serieus bang, dat ik een ban had gekregen gisteren ik snapte er niks van, maar gelukkig is nu alles (bijna) weer goed. Ik moet nu naar school.  :-\

Offline Knudde

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #9163 Gepost op: 15-04-2003, 09:12:30 »
Voor de Die-Hard-Sandra-fans:
hieronder een link naar een poserende-Sandra-in -jeans uit een paginagroot krantenartikel welke ik in stukjes heb geknipt...

http://www.geocities.com/knudde2003/Sandra.html

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9164 Gepost op: 15-04-2003, 09:40:34 »
Goede morgen vriendjes en vriendinnetjes :D
Ik dacht, ik ga weer eens ff in de bar kijken. Ik ben altijd heel druk in de org :P
Oh, ik wilde dat het al weekend was. We gaan 2e paasdag naar het Noorder-dierenpark. Babyolifantjes kijken :D  Mijn nichtjes hebben daar een abonnement en ze waren daar dus zondag en een van mijn nichtjes heeft dus gister wel een half uur lopen vertellen hoe schattig dat beestje was enzo ::)  
Eh, verder heb ik niet zo heel veel interressants te melden geloof ik. Ohja, toch wel. Het ging een hele poos niet zo goed met mijn zusje maar ik ben zondag bij haar geweest, ik had haar niet meer gezien sinds kerst, en het ging nu goed met haar :D  Ze zag er een stuk beter uit en niet meer zo mager enzo. Dus ik ben blij!

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

• Forumlid
« Reactie #9165 Gepost op: 15-04-2003, 11:53:48 »
oké, ik dacht dat alles nog niet werkte door dat ik nog op mijn oude vertrouwde link klikte, maar via wieisdemol.com gaat het dus wel.

Het is hier supermegazalig weer en ik heb niemand om mee weg te gaan vanmiddag  >:( :'( iedreen gaat al naar het strand ofzo en ik wil shoppen... naja, tis prachtig weer zoals ik al zei, dus desnoods ga ik alleen gewoon en doe ik mijn zin  ;D

btw Tijgertke: hopelijk blijft het beter gaan met je zus!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9166 Gepost op: 15-04-2003, 12:02:40 »
oké, ik dacht dat alles nog niet werkte door dat ik nog op mijn oude vertrouwde link klikte, maar via wieisdemol.com gaat het dus wel.

Het is hier supermegazalig weer en ik heb niemand om mee weg te gaan vanmiddag  >:( :'( iedreen gaat al naar het strand ofzo en ik wil shoppen... naja, tis prachtig weer zoals ik al zei, dus desnoods ga ik alleen gewoon en doe ik mijn zin  ;D

btw Tijgertke: hopelijk blijft het beter gaan met je zus!
Nieuwe naam voor mij? ;)

Ik wil wel mee. (waarheen eigenlijk?) Moet je wel ff tegen mijn baas zeggen dat ik weg moet ok ;D

• Forumlid
« Reactie #9167 Gepost op: 15-04-2003, 12:04:54 »
kheb et 3x willen veranderen in een j maar dan kom ik 3x op een pagina terecht die zegt dat dat nie kan  :-\

ik woon dus in Bredene, kom maaraf :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9168 Gepost op: 15-04-2003, 12:07:56 »
Ben al onderweg :D

• Forumlid
« Reactie #9169 Gepost op: 15-04-2003, 12:44:11 »
over de brug, 1e straat links, ik zit al te wachten  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9170 Gepost op: 15-04-2003, 12:46:24 »
Bedankt voor jullie beterschapwensen voor m'n moeder.

Han, mag ik vragen wat een zweepslag precies is?  ::)  [/size]

'n zweepslag is 'n verrekking of 'n scheurtje in een spier, die meestal plaats vindt in de kuitspier. En dat is dus ook bij m'n moeder gebeurd. 't kan 'n hele lichte blessure zijn, waar je maar weinig van voelt, maar 't kan ook zo ernstig zijn dat je 'n aantal weken nauwelijks kunt lopen. Bij m'n moeder is 't vrij ernstig, want ze kan dus echt helemaal niet op haar been steunen.

De dokters kunnen er niks doen aan 'n zweepslag, je moet gewoon zelf rust nemen. M'n moeder kan niet goed stilzitten en 't is dus ook 'n vreselijke straf voor haar dat ze de hele dag niks kan. Ze laat mij nu vanalles doen en telkens spullen voor haar pakken. Dat is vrij vervelend want ik krijg echt niks gedaan qua huiswerk en ook 't bijlezen hier.  :-[  Maar natuurlijk wel begrijpelijk dat ik 't moet doen, aangezien ze zelf niks kan.

Ik had vandaag maar effe school en ben dus nu gelukkig al thuis. Zo dadelijk ga ik m'n moeder naar de ijssalon brengen, want daar heeft ze 'n uitstapje van de vrijwilligers. Ik hoop dat ik dan hier thuis effe rust krijg, want dan is ze er 'n uurtje of 2 effe niet. Kan ik dan misschien eindelijk aan huiswerk en bijlezen beginnen!  ;)

Oh jee, ze roept alweer of ik haar 'n glas water kan brengen. Tot strakkes.....hopenlijk.  :-\

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9171 Gepost op: 15-04-2003, 13:08:53 »
ooooooooow was 't toch warm war

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #9172 Gepost op: 15-04-2003, 15:01:56 »
als je de hele dag binnen  :-\ onder de airco zit zoals ik valt 't nogal mee.. ::)

we're back :(

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9173 Gepost op: 15-04-2003, 15:07:18 »
han, wens je moeder n hoop beterschap! ik hoop dat ze snel weer beter is want n zweepslag lijkt me erg pijnlijk  :-\  :-*

k was gisteren en vandaag lekker vroeg uit, njah, iig vroeger dan normaal :) maarja, gister lag dr site dr af en omdat ik geen leven heb heb ik me heel de middag verveeld ;D
morgen moet k voor t eerst in t bejaardentehuis gaan werken, ik heb dr niet zoveel zin in maar t moet maar... hoop dat ik mezelf nog n beetje enthousiast kan krijgen maar dat zal wel lukken want ik ben vrolijk de laatste tijd, en met dit weer kan je ook lekker veel naar buiten enzo, das altijd leuk :)

ik ga nu verder bijlezen hier, k was al onwijs lang bezig met de bar dus de rest zal ook nog wel een tijdje duren...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9174 Gepost op: 15-04-2003, 15:16:46 »
Doris, veel succes morgen met werken in 't bejaardentehuis. 't zal je vast meevallen en misschien is 't juist wel heel leuk!

't is echt snikheet hier in Limburg (25 graden!!!). Ik heb zojuist m'n moeder weggebracht en was effe in de zon gaan zitten met 'n studieboek waarvan ik iets wilde doorlezen, maar 't is eigenlijk niet om uit te houden.  

Ik heb mezelf dan ook maar effe 'n verkoelend drankje ingeschonken.  

Ik word trouwens wel heel erg vrolijk van dit weer. Ik ben gewoon superblij dat 't zonnetje schijnt!

Ik ga snel nog effe wat doen, voordat m'n moeder me alweer belt dat ik haar moet komen ophalen.

« Laatst bewerkt op: 15-04-2003, 15:18:14 door Han13 »

Groenenman

• Gast
« Reactie #9175 Gepost op: 15-04-2003, 15:53:10 »
Bij ons kreeg de scheidsrechter eens een keer tijdens de wedstrijd een zweepslag, schreeuwen dat ie moest !! Het leek allemaal veel erger. Ik vond het wel lullig voor een teamgenoot van mij omdat het zijn vader was, hij was vast wel erg geschrokken

Voor de rest heb ik niet veel te vertellen, ik kon alleen gister niet op de site omdat ik geen toestemming had van het internet !?

Vanavond weer lekker trainen
Mazzels !!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9176 Gepost op: 15-04-2003, 15:57:28 »
Goeiemiddag!

Hé, gelukkig dat de (tijdelijke) site het weer doet zeg!

Ik kwam er gisteravond door Annemieke eik pas achter dat t forum draf lag ::) Maarja, gister was wel redelijk rustig, we hadden de try-out van de paasmusical waar ik aan mee doe... En dat ging natuurlijk super slecht en vandaag hadden we de generale repetitie en die ging wel beter als gister maar nog niet egt supergoed... ::) En dan hebben we vanavond de voorstelling voor alle ouders e.d. dus mag ik met dat mooie weer, weer naar school toe... Ach, ik heb dr ook wel beetje zin in, en vandaag was mijn laatste lesdag!!! Wiehaa, morgen en overmorgen dus voorstellingen en er tussendoor lekker op het schoolplein zitten enzo, en dan vakantie!!! :D

Ik had trouwens gister eindelijk mijn rep frans trug en ik had un 4,7 :-\ Had het wel beetje verwacht en hij was héél slecht gemaakt, 8 voldoendes en dat waren dat ook zesjes... En de rest allemaal 2en, 3en, 4en en un paar 5en...

Maarja, ik sta gelukkig nog wel un voldoende! :)

Tijgertje: Leuk dat je 2e paasdag naar t noorder dierenpark gaat zeg, kom maar ff langs! :P Wonen je nichtjes dan in Emmen, dat ze un abonnement hebben? :) Mss ken ik ze wel... ::)

Han: Wens je moeder maar veel beterschap! Un vriendin van mij heeft ook un keer zweepslag gehad en daar had ze ook erge last van... :-\ Ik hoop dat ut snel weer beter met haar gaat! :)

Doris: Veel succes morgen met je werk in het bejaardentehuis, ik hoop dat je het tog leuk vind daaro! :)

Ik ga zo ook es buiten zitten, tis egt heerlijk weer zeg!!!

DoeiiDoeii! :-*

« Laatst bewerkt op: 15-04-2003, 15:58:53 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #9177 Gepost op: 15-04-2003, 16:23:58 »

Ik had trouwens gister eindelijk mijn rep frans trug en ik had un 4,7 :-\ Had het wel beetje verwacht en hij was héél slecht gemaakt, 8 voldoendes en dat waren dat ook zesjes... En de rest allemaal 2en, 3en, 4en en un paar 5en...

Maarja, ik sta gelukkig nog wel un voldoende! :)

Tijgertje: Leuk dat je 2e paasdag naar t noorder dierenpark gaat zeg, kom maar ff langs! :P Wonen je nichtjes dan in Emmen, dat ze un abonnement hebben? :) Mss ken ik ze wel... ::)

Gelukkig dat je nog voldoende staat na die 4.7. Het was wel heel moeilijk dan dat er maar 8 voldoende hadden. Hebben we ook een keer gehad na electro. Toen had de leraar er iedereen een punt bij gegeven. Toen kwam ik nog net op een 5.9

Mijn ene nichtje woont in Emmen. Op de Haagjesweg of haagjeshof. Naast haar flat staat een garage (de zelfde weg als de Mc Donalds) De andere woont in Hoogeveen.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9178 Gepost op: 15-04-2003, 19:31:48 »
@miesh, een 4.7 is himmel zo slecht nog niet hoor als het gemiddelde zo laag was. gewoon de volgende keer n goede voldoende halen en je kan je weer een slechter cijfer permitteren :)

ik ben vanmiddag met n vriendin naar de stad geweest. we verveelden ons allebei dus k ben maar op de fiets gespringen en haar toe gefietst, en van haar uit naar de stad gelopen. k heb nix gekocht maar het was wel gezellig. we doen niet zo heel veel samen dus dit was wel weer es leuk. we hebben maar meteen afgesproken dat we weer vaker wat met elkaar moeten gaan doen :)

verdes heb ik net gegeten en latijn een beetje geleerd. ik ben zo'n beetje heel de middag in de zon geweest dus ben aardig verbrand, hopelijk trekt dat bij en wordt ik lekker bruin :)

k ga nu maar weer ff bijlezen :) fijne avond iedereen!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9179 Gepost op: 15-04-2003, 20:16:44 »
Hoi!

Gelukkig, we kunnen weer online. We waren gisteren gaan bbq'en bij wat vrienden en toen we weer thuis kwamen wilde ik ng even vertellen hoe lekker het wel niet was. Toen deed de site het dus niet. Ik heb wel nog even op de chat kunnen vragen wat er precies loos was. Vandaag doet mn oude vertrouwde link het nog steeds niet, maar dat er dan wel aan liggen dat het een tijdelijk(e) forum/site is.

Het bbq'en was heel gezellig. We hebben aardig wat flesjes wijn leeg gedronken en lekker buiten gezeten. Zondag was het inderdaad ook al lekker warm hier Annemieke. Toen hebben we de hele middag in de stad op een terras gezeten. Ik heb toch veel betere zin als het zo'n goed weer is.

k was gisteren en vandaag lekker vroeg uit, njah, iig vroeger dan normaal :) maarja, gister lag dr site dr af en omdat ik geen leven heb heb ik me heel de middag verveeld ;D

NERD!!!  ;) :P

Han, wens jemoeder beterschap. Ik hoop dat ze snel herstelt. Ook voor jou en je vader, want je wortd er na verloop van tijd volgens mij wel erg chagerijnig van als iemand steeds om dingen moet vragen. En voor je moeder is het helemaal rot. Geloof me ik weet er alles van. Toen ik mn been gebroken had kon ik niet zelf uit bed komen (verband tot aan de heup) en moest ik mn vader 's nachts wakker roepen als ik naar de wc moest (ik sliep bij mn ouders). Echt superirritant. Het lijkt ook wel of je dan vaker dingen wil/moet. Anyway, veel beterschap, nogmaals!

Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor (hopelijk) de laatste controle van mn been. Ik ben benieuwd. Dan kunnen we de hele affaire gaan afsluiten, verzekeringstechnisch dan. Althans dat hoop ik. Het wordt wel tijd. Verder moet ik mprgen ook nog naar fysiotherapie en nog naar de Bloedbank. En  natuurlijk ook gewoon werken tussendoor. Ik heb me weer wat op de hals gehaald  ::).

Ik ga nog even een beetje bijlezen en misschien nog lekker op het balkon zitten.

Groetjes Ovide