Goeiemiddag!
Hé, gelukkig dat de (tijdelijke) site het weer doet zeg!
Ik kwam er gisteravond door Annemieke eik pas achter dat t forum draf lag
Maarja, gister was wel redelijk rustig, we hadden de try-out van de paasmusical waar ik aan mee doe... En dat ging natuurlijk super slecht en vandaag hadden we de generale repetitie en die ging wel beter als gister maar nog niet egt supergoed...
En dan hebben we vanavond de voorstelling voor alle ouders e.d. dus mag ik met dat mooie weer, weer naar school toe... Ach, ik heb dr ook wel beetje zin in, en vandaag was mijn laatste lesdag!!! Wiehaa, morgen en overmorgen dus voorstellingen en er tussendoor lekker op het schoolplein zitten enzo, en dan vakantie!!!
Ik had trouwens gister eindelijk mijn rep frans trug en ik had un 4,7 :-\ Had het wel beetje verwacht en hij was héél slecht gemaakt, 8 voldoendes en dat waren dat ook zesjes... En de rest allemaal 2en, 3en, 4en en un paar 5en...
Maarja, ik sta gelukkig
nog wel un voldoende!
Tijgertje: Leuk dat je 2e paasdag naar t noorder dierenpark gaat zeg, kom maar ff langs!
Wonen je nichtjes dan in Emmen, dat ze un abonnement hebben?
Mss ken ik ze wel...
Han: Wens je moeder maar veel beterschap! Un vriendin van mij heeft ook un keer zweepslag gehad en daar had ze ook erge last van... :-\ Ik hoop dat ut snel weer beter met haar gaat!
Doris: Veel succes morgen met je werk in het bejaardentehuis, ik hoop dat je het tog leuk vind daaro!
Ik ga zo ook es buiten zitten, tis egt heerlijk weer zeg!!!
DoeiiDoeii!