Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2467985 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9140 Gepost op: 13-04-2003, 20:28:06 »
Haha, ik heb vrijdag ook vrij! Tsja, ambtenaren he  ;D. Ik heb er in ieder geval hartstikke zin in. Ik hoop dat het weer dan ook nog goed is.

Het was hier erg lekker. Bikiniweer; dat nou ook weer niet, maar misschien als je een erg beschutte tuin hebt... Het was in ieder geval buiten warmer dan binnen. Ik ben naar de stad geweest en heb lekker de hele middag op een terrasje gezeten (met trui en bodywarmer aan). Het was wel erg gezellig. We hebben besloeten dat we morgen gaan bbq'en bij iemand thuis. Gaan we daar gewoon om 16.00 uur al naar toe, kunnen we lekker in het zonnetje zitten en wat vlees braden. Nou ja, dat doet die vriend dus, want die is kok. Kan die zich lekker uitleven.

Verder heb ik dus niets gedaan. Ja alles bijgelezen. daar ben ik ook zo'n twee uur mee bezig geweest vanmorgen. Ik ben bang dat als ik nu kijk er weer een hele rits nieuwe berichten staat, hellup!

Ik ga in ieder geval nog even de bar bijlezen en voor de rest zie ik het wel. ik wil eiegenlijk vroeg naar bed, maar ik heb al mn boeken uit. Ik moet maar eens gaan kijken welke ik nog niet tien keer heb gelezen. Misschien het tweede Harry Potter boek...

Fijne avond nog,
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9141 Gepost op: 13-04-2003, 20:51:22 »
HeyHey,

Hmm, t weekend zit dr alweer zo goed als op... :(

Heb vandaag lekker uitgeslapen, met de hond gelopen... En nog naar un concert gegaan van un ander koor waar weer alleen muh vader op zit ::) T was wat dit weekend, eerst t ene koor, toen muziekschool en vandaag weer...(en dat terwijl ik zingen zo stom vind om te doen) Maarja, t zit dr weer op... ;)

Voorderest lekker buiten gezeten vandaag, t was egt superlekker weer! En super-donker is het buiten nu nog steeds niet egt, heerlijk! :D

Debbie: Klinkt idd wel ingewikkeld dat Molspel, maar wel heel koel! :) Maar wat is attest nou eigenlijk, ondanks dat het un Nederlands woord is, ik zou het niet weten... un diploma ofzo? :-\

Zaar: Heel veel plezier in Parijs! :D

Doris: Fijn dat het gala zo leuk was, en ik hoop dat er iets moois bloeit tussen die jongen en jou! :)
Ennum, ik ben ook vrijdag vrij, ik geloof (bijna) iedereen wel... En ik heb dan dus al vakantie, maar dat heb ik volgens mij al 100x vermeldt ;D

En iedereen succes met bijlezen, het AVRO-forum lukt mij iig vandaag niet meer...

Ik ga zo WIDM nog maar un keer kijken... Doeiii! :-*

« Laatst bewerkt op: 13-04-2003, 20:53:00 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @sjuh

• Forumlid
  • gna gna gna
« Reactie #9142 Gepost op: 13-04-2003, 21:31:33 »
Ennum, ik ben ook vrijdag vrij, ik geloof (bijna) iedereen wel... En ik heb dan dus al vakantie, maar dat heb ik volgens mij al 100x vermeldt ;D

Hihi Woensdag ben ik al vrij en dan heb ik tot 6mei lekker vrij en dan heb ik nog 3 dagen school en dan examens en dan vakantie :D
sorry ik moest heeeeeeeeeeel even opscheppen :D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9143 Gepost op: 13-04-2003, 21:36:38 »
aaah dat wil ik ook! ik moet vrijdag gewoon naar school helaas... maar heb van t weekend wel n date met die gast van t gala ;D dat moest k ff kwijt hahaha.
maareh wij hebben ook t/m 6 mei vrij, en daarna naar berlijn en daarna nog maar 5 weken school :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9144 Gepost op: 13-04-2003, 21:40:04 »
Wat ga je doen op je date Doris?  :)

Ik heb trouwens ook vrijdags vrij en maandag natuurlijk vanwege Pasen. De rest van die 'paasweek' moet ik gewoon naar school, maar daarna heb ik dan ook 2 weken vrij. Hoewel ik in die 2 weken veel moet doen voor m'n scriptie, kijk ik toch uit naar 'n beetje vakantie!  :D

Offline @sjuh

• Forumlid
  • gna gna gna
« Reactie #9145 Gepost op: 13-04-2003, 21:40:18 »
hihi ik geen chool meer hihi :D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9146 Gepost op: 13-04-2003, 21:48:32 »
Wat ga je doen op je date Doris?  :)
whahaha klinkt wel erg amerikaans geloof ik :D gewoon naar de film maar heb dr wel zin in hahaha ben beetje verliefd geloof ik echt erg.

maareh han, ga je nog wat doen op je vakantie behalve leren? grote plannen?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9147 Gepost op: 13-04-2003, 22:00:50 »
whahaha klinkt wel erg amerikaans geloof ik :D gewoon naar de film maar heb dr wel zin in hahaha ben beetje verliefd geloof ik echt erg.

Dat is toch niet erg? Verliefdheid is alleen maar mooi en komt niet dagelijks, dus geniet er maar fijn van!  :)

En naar de bioscoop is altijd wel leuk voor 'n date (is juist leuk om 't op z'n Amerikaans te noemen, 'afspraakje' klinkt zo dom  ;) ). Gaan jullie daarna nog iets drinken of ergens wat eten of zo?

Citaat
maareh han, ga je nog wat doen op je vakantie behalve leren? grote plannen?

Ik heb nog niet echt plannen gemaakt. Ik wil iig proberen om 'n dagje naar de Efteling te gaan en ook 'n dagje te gaan shoppen in Eindhoven of zo. Verder nog 'n paar daagjes rustig door brengen met 't herbekijken van WIDM-afleveringen. En misschien kom ik er eindelijk aan toe om de films die ik laatst gekocht heb 'ns te bekijken. Maar ik moet iig ook 'n paar dagen besteden aan 't zoeken van informatie voor m'n scriptie, dus 2 weken relaxen zit er helaas niet in.

Ik was eigenlijk van plan om dit jaar 'ns op vakantie te gaan in de meivakantie (is lekker goedkoop!), maar dat is er jammergenoeg weer niet van gekomen.  :-[

Heb jij zelf ook 2 weken vakantie? En wat zijn je plannen? Leuke dingen doen met je, tegen die tijd zeer waarschijnlijk, nieuwe vriendje?  ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9148 Gepost op: 13-04-2003, 22:10:59 »
Debbie: Klinkt idd wel ingewikkeld dat Molspel, maar wel heel koel! :) Maar wat is attest nou eigenlijk, ondanks dat het un Nederlands woord is, ik zou het niet weten... un diploma ofzo? :-\

attest = getuigschrift in dit geval
dus een soort van bewijs zeg maar dat ik die cursus gevolgd ben en dus volwaardig monitrice kan zijn (kmoet wel nog slagen voor mijn stage maar dat is echt maar een bijkomend gegeven zeg maar)

kheb trouwens daarnet de afl gezien van gisteren. Het is echt moeilijk om er een mol uit te halen  :-\

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @sjuh

• Forumlid
  • gna gna gna
« Reactie #9149 Gepost op: 13-04-2003, 22:53:11 »
Aangezien er nog weinig mensen reageren (ze slapen zeker al half :D) ga ik maar eens want ik moet eigenlijk nog eeen beetje leren voor schoolonder zoeken  :-X Nouja tot snel (ik durf geen tijd te zeggen  :D)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9150 Gepost op: 13-04-2003, 23:08:19 »
Hoooooooooiiii mensen

hebben jullie me niet gemist? :P ik ben voor mn gevoel echt zoooo lang niet hier geweest hahaha ;D en ik had ook maar dan 2 pag bij te lezen maar daar heb ik geen tijd voor helaas :'( :'(  dus dat ga ik morgen een stuk beter doen, nu alleen ff snel doorgelezen (sorry Deb nog niet je hele verhaal). Ik heb zelf natuurlijk ook weer heel veel te vertellen ;D maar dat zal ook morgen worden :( maar ik wilde nu iig alvast even zeggen dat ik zojuist de afl van gister pas gezien heb, en ik heb me weer helemaal schor gegild, alle kussens van de bank op de grond gesmeten en mezelf half in elkaar geslagen ( ??? hahaha ja sommige mensen zijn gewoon errug raar he ;D ::)) en mn broer kwam helemaal geschrokken naar beneden hahahaha wat er wel niet was gebeurd dat ik zo aan het gillen was ;D. Maar toen ik bekomen was van de schrik bedacht ik me dat ze ws toch niet weggaat en dat dat eigenlijk best wel duidelijk was, of naja, dat ik er eigenlijk helemaal niet zo aan twijfel, ik denk gewoon dat ze blijft, en bovendien is het niet zoiets gigantisch belangrijks want het is in feite zoiets als de vraag of ze een rood of een groen scherm krijgt, enne ja dat is wel spannend maar om daar nu zo voor te gillen... :-[ hahahaha maar ja, dat "wordt vervolgd" doet me toch gewoon wel wat hoor haha, en itt slimme Doris ;) had ik het niet verwacht ::) :-[ maja ik zat dr gewoon zooo heeeelemaal in... ik verwachtte gewoon echt hemaal een antwoord van dr, en toen kwam dat in beeld ::) :-X. Tsja toen moest ik gewoon ff gillen ;D en het hier nog maar eens van me af schrijven, maar dan ben ik dr nu ook wel overheen ;D. "Vorige keer" (ja echt vergelijkbaar is het toch niet he ::))... daar ben ik mss wel nog steeds niet 'overheen' :P.

Over het weer dan nog maar ff: ik was vandaag in Heerlen ;) en daar was het bloed- en bloedheet :).

Nou morgen een uitgebreider verslag van mijn weekend en een reactie van mij op de 2 blz die ik nog beter bij moet lezen :).

Slaap lekker en tot morgen,
liefs, Annemieke

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9151 Gepost op: 14-04-2003, 00:41:18 »
Annemieke, ik heb ze gezien!!! 8 stuks! Ik moest natuurlijk meteen aan jouw denken. :) Maar ik kon niet zo lang kijekn, want ik moest de bus halen.

• Forumlid
« Reactie #9152 Gepost op: 14-04-2003, 10:59:22 »
megahip toch hoe we tijdens alledaagse dingen aan mekaar denken é  ;D

Annemieke, ik heb je briefje vanmorgen ontvangen met de foto's ! thx  ;) ik pm je nog wel als het geregeld is voor de 26e

de zon schijnt hier en ze gaven 20 graden, dus ik hoop dat het ook zo'n mooi weer wordt !

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9153 Gepost op: 14-04-2003, 11:39:25 »
hallo daar!

Mijn weekend was echt super leuk! Lekker met familie en al die kleine kinderen! Als je m'n hele familie zou kennen, misschien dat je er iets bij voor kan stellen...maar je moet er bij zijn wil je weten wat voor maffe familieleden ik heb  :D Echt heel cool! En gister keiiiiii mooi weer, dus ben al lekker beetje bruin.

Ik hoef vandaag pas om kwart voor 3 op school te zijn...wilde ik nu vast een verslag maken...maarja weet niet waar de punten staan die erin moeten komen. Dus tsja.
Ow en heb net ook De Mol gekeken...wat flauw einde zeg!!!!!!!!!!!!!! >:( :D (hoop niet dat Astrid eruit gaat)

Doegies, fijne dag!
(joepie ben donderdag jarig 8))
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9154 Gepost op: 14-04-2003, 11:42:31 »
Heee, fenn!
Aangezien jij ook lid bent van die familie, kunnen we ons daar best iets bij voorstellen, hoor! :D Leuk dat je zo'n fijn weekend hebt gehad.
Ik ben vandaag helemaal gemotiveerd om veel te doen, maar ik weer een zieke thuis, dus het schiet allemaal nog niet zo erg op (zeker niet als ik aan de pc blijf zitten   :P )
Groetjes allemaal! Pino :-*

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

• Forumlid
« Reactie #9155 Gepost op: 14-04-2003, 12:03:18 »
hé dat deed raar ! ik keek links, zag Alive and Kicking staan en direct erna: Debbie
bleek dus een user te zijn die ook zo heet (ja logisch, maar ik bedoel maar dat het raar deed  ;D ik denk niet dat die naam veel in Nederland voorkomt).

fenn: fijn dat je het zo leuk had ;)
Pino: wat jammer dat je met een zieke thuis zit in dit mooie weer  :-\

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9156 Gepost op: 14-04-2003, 12:04:18 »
Ik wilde deze morgen lekker rustig aan doen, aangezien ik vanmiddag pas naar school hoef. Belt m'n moeder dus al om 9.30 uur op dat ze tijdens 't badmintonnen 'n zweepslag heeft opgelopen. Sinds die tijd heb ik haar dus op gehaald, krukken gehaald bij 't Groene Kruis, spullen gaan afleveren bij 'n kennis (dat had m'n moeder beloofd om vanmorgen te doen) en 'n recept opgehaald bij de apotheek. En ik moet m'n moeder dus steeds ondersteunen als ze naar de wc of zo moet. Ze kan namelijk totaal niet op haar been steunen. Gelukkig heeft ze nu krukken en kan ze daarmee 'n beetje zelf vooruit.

Ik heb dus alleen 't 9de en 10de uur les vandaag. Echt 'n onmogelijke tijd eigenlijk (van 16.00 uur tot 17.45 uur), want ik moet om 18.15 uur al weer weg om te sporten. Maar eigenlijk is 't goed dat ik vanmorgen nog niet naar school was, want anders had ik m'n moeder niet kunnen ophalen en zo.

Ik ga haar en mezelf nu maar wat te eten klaar maken. Ik hoop dat ik straks nog effe tijd vind om bij te lezen.

• Forumlid
« Reactie #9157 Gepost op: 14-04-2003, 12:07:42 »
nu snap ik waarom er niet zodanig veel mensen on line zijn, jullie hebben niet allemaal vakantie ofzo?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9158 Gepost op: 14-04-2003, 12:13:05 »
Noop, de meeste van ons hebben pas volgende week of zelfs over 2 weken vakantie. Bij mij is dat laatste jammergenoeg van toepassing. Ik moet dus nog 2 weken naar school toe.  :-[

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9159 Gepost op: 14-04-2003, 12:16:07 »
Jee Han, een zweepslag, da's niet zo mooi! Wens je moeder maar veel beterschap!

Een bosje bloemen voor mama-Han.

A&K: de naam Debbie komt in NL best vaak voor, volgens mij. Ik ken er iig wel een paar :).
En nee, we hebben geen vakantie  >:(

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation