Hoooooooooiiii mensen
hebben jullie me niet gemist?
ik ben voor mn gevoel echt zoooo lang niet hier geweest hahaha
en ik had ook maar dan 2 pag bij te lezen maar daar heb ik geen tijd voor helaas :'( :'( dus dat ga ik morgen een stuk beter doen, nu alleen ff snel doorgelezen (sorry Deb nog niet je hele verhaal). Ik heb zelf natuurlijk ook weer heel veel te vertellen
maar dat zal ook morgen worden
maar ik wilde nu iig alvast even zeggen dat ik zojuist de afl van gister pas gezien heb, en ik heb me weer helemaal schor gegild, alle kussens van de bank op de grond gesmeten en mezelf half in elkaar geslagen (
hahaha ja sommige mensen zijn gewoon errug raar he
) en mn broer kwam helemaal geschrokken naar beneden hahahaha wat er wel niet was gebeurd dat ik zo aan het gillen was
. Maar toen ik bekomen was van de schrik bedacht ik me dat ze ws toch niet weggaat en dat dat eigenlijk best wel duidelijk was, of naja, dat ik er eigenlijk helemaal niet zo aan twijfel, ik denk gewoon dat ze blijft, en bovendien is het niet zoiets gigantisch belangrijks want het is in feite zoiets als de vraag of ze een rood of een groen scherm krijgt, enne ja dat is wel spannend maar om daar nu zo voor te gillen...
hahahaha maar ja, dat "wordt vervolgd" doet me toch gewoon wel wat hoor haha, en itt slimme Doris
had ik het niet verwacht
maja ik zat dr gewoon zooo heeeelemaal in... ik verwachtte gewoon echt hemaal een antwoord van dr, en toen kwam dat in beeld
. Tsja toen moest ik gewoon ff gillen
en het hier nog maar eens van me af schrijven, maar dan ben ik dr nu ook wel overheen
. "Vorige keer" (ja echt vergelijkbaar is het toch niet he
)... daar ben ik mss wel nog steeds niet 'overheen'
.
Over het weer dan nog maar ff: ik was vandaag in Heerlen
en daar was het bloed- en bloedheet
.
Nou morgen een uitgebreider verslag van mijn weekend en een reactie van mij op de 2 blz die ik nog beter bij moet lezen
.
Slaap lekker en tot morgen,
liefs, Annemieke