dat molspel klinkt leuk A&K
han, ben je al een beetje beter? ik zie dat je nu alweer online bent... hoop dat je n beetje goed hebt geslapen vannacht
t gala gister was echt super. leuke muziek, hele leuke mensen, ik kreeg van n vriendin die achter de bar stond een gratis drankkaart voor 4 gratis bier en ik heb me echt himmel te pletter gedronken. had eigenlijk wel n vette hangover verwacht, maar die heb ik niet
alleen heel erg slecht geslapen vannacht. maar goed, dr was ook een jongen die bij mij op de basisschool heeft gezeten en we hadden elkaar al vier jaar niet gezien. njah, t was iig heel gezellig en wie weet bloeit dr nog wat moois uit, de basis is gelegd iig
dus ik ben weer himmel blij.
ik heb net widm gekeken, en ik vond het echt een superaflevering. ik heb echt veel gelachen, het waren leuke opdrachten en hij leek ook gewoon heel erg lang te duren, dat vond ik ook wel leuk
dat wordt vervolgd zat dr al aan te komen, dus ik was niet verrast ofzo. ben wel benieuwd wat astrid doet, ik moet nu toch echt goed gaan nadenken of ik haar wel als mol hou...