Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2468000 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9120 Gepost op: 13-04-2003, 09:46:40 »
dat molspel klinkt leuk A&K :D

han, ben je al een beetje beter? ik zie dat je nu alweer online bent... hoop dat je n beetje goed hebt geslapen vannacht :)

t gala gister was echt super. leuke muziek, hele leuke mensen, ik kreeg van n vriendin die achter de bar stond een gratis drankkaart voor 4 gratis bier en ik heb me echt himmel te pletter gedronken. had eigenlijk wel n vette hangover verwacht, maar die heb ik niet :D alleen heel erg slecht geslapen vannacht. maar goed, dr was ook een jongen die bij mij op de basisschool heeft gezeten en we hadden elkaar al vier jaar niet gezien. njah, t was iig heel gezellig en wie weet bloeit dr nog wat moois uit, de basis is gelegd iig :) dus ik ben weer himmel blij.

ik heb net widm gekeken, en ik vond het echt een superaflevering. ik heb echt veel gelachen, het waren leuke opdrachten en hij leek ook gewoon heel erg lang te duren, dat vond ik ook wel leuk :) dat wordt vervolgd zat dr al aan te komen, dus ik was niet verrast ofzo. ben wel benieuwd wat astrid doet, ik moet nu toch echt goed gaan nadenken of ik haar wel als mol hou...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #9121 Gepost op: 13-04-2003, 09:55:33 »
Uit de molsoap:
"Jullie moeten hier in het zwembad kokertjes zoeken. In elk van die kokers kan een aanwijzing zitten over het slot op de deur van het kasteel. Op de binnenplaats zullen jullie je vrienden vinden waar zij ook bezig zijn met een opdracht. Veel succes."
Leuk zeg, in water zoeken naar kokertjes omdat er een aanwijzing inzit waardoor ze verder komen ...
Moet ik nou Elmar beschuldigen van voorkennis of IDTV van plagiaat?

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9122 Gepost op: 13-04-2003, 10:18:49 »
Moet ik nou Elmar beschuldigen van voorkennis of IDTV van plagiaat?
Ik denk het laatste.
Waar denk je dat ze het woordslang-spel vandaan hadden? ;D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9123 Gepost op: 13-04-2003, 10:18:54 »
Goeiemorgen,

Debbie, dank je voor je uitgebreide verslag! Ik kan wel merken dat je 'n hele leuke week hebt gehad!  :)

Doris, wat fijn dat 't zo leuk was op 't gala! Ik hoop voor je dat je die jongen nog 'ns vaker tegen zult komen en dat er iets moois tussen jullie kan gaan bloeien!  ;)

Ik was idd weer vroeg op vandaag, omdat ik om 10.30 uur bij de sporthal moet zijn voor m'n optreden. Ik heb dus net nog effe al m'n kleding bij elkaar gezocht en snel wat gegeten.

Ik moet ook nu snel op m'n fiets stappen, want anders kom ik te laat! Tot vanmiddag!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9124 Gepost op: 13-04-2003, 10:31:57 »
Hoi allemaal!

Debbie, zo te horen heb je het wel leuk gehad. Heb je nu je 'attest' gehaald?

Doris, goed dat het zo leuk was. Was het nog gelukt met je haren en je make-up. Heb je geen foto gemaakt?

Ik vond het ook een erg leuke aflevering. alleen jammer5 van dat wordt vervolgd. alhoewel, ik ben er nu wel weer overheen. Gisteren zat ik dus weer eens keihard te schreeuwen voor de televisie dat het niet eerlijk was enzo  ;D. Het lijkt mij trouwens dat Astrid er niet uit gaat, want anders zou ze aan het begin van de aflevering weg gaan en wat gebeurt er dan aan het einde. Bovendien moest er nog een aflevering komen dat er niemand weg ging, dus dit zal het wel zijn.

Wat wel grappig is. Ferdi die lijkt dus heel erg op mn broertje, qua uiterlijk dan. heel raar om naar te kijken. Haha, zeker toen ie met Chandrika was aan het dansen, dat zie ik mn broertje namelijk ook nog niet doen.

Ik ga maar weer eens een poging doen om wat bij te lezen, want ik heb de achterstand van vorige week nog steeds niet helemaal bijgehaald.

Groetjes Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9125 Gepost op: 13-04-2003, 10:45:24 »
Doris, goed dat het zo leuk was. Was het nog gelukt met je haren en je make-up. Heb je geen foto gemaakt?
mn ouders hebben 8 ( :o ) foto's gemaakt. maar das vooral omdat ik niet zo fotogeniek ben, dus dr zijn 100 foto's nodig wil dr een leuke bij zitten...

Bovendien moest er nog een aflevering komen dat er niemand weg ging, dus dit zal het wel zijn.
ik dacht dat dr zowiezo iemand uit ging, ook als astrid dr in blijft. ik denk trouwens niet dat ze weggaat.

btw, debbie, wat is een attest? ik begrijp de bedoeling dr van wel geloof ik, maareh, is dat ook n nederlands woord?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9126 Gepost op: 13-04-2003, 11:55:39 »
Djees, wat ben ik moe. Ik ben gisteravond ook maar niet meer uit geweest. Ik heb nog wel de mol gezien. Ik baalde er wel van, want het wordt nu wel hoogst onwaarschijnlijk dat Astrid (mijn mol) de echte mol is.

@Doris. Waarvan had je gala dan, gewoon georganiseerd of was het eindexamengala. Ik hoop voor je dat het wat wordt met die jongen, dat gun ik je wel. Wat had je eigenlijk voor jurk aan (kan ik een beetje vergelijken met wat de meisjes bij ons aan hadden bij eindexamengala.) en je helemaal te pletter zuipen!!!! Dat mag helemaal nog niet als je 15 bent  :P (Trouwens btw dé tip tegen een kater: aan het eind van de avond moet je een red bull drinken en de volgende ochtend nergens last van  :) )

@ A&K. Dat spel lijkt me wel vies ingewikkeld, maar ook ontzettend spannend. Meestal als ik op kamp ging, gingen we echt van die nerdspelletjes doen, maar dat spel lijkt me wel echt cool

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9127 Gepost op: 13-04-2003, 12:06:19 »
ik had n zilverkleurige rok aan die, als je op de grond zit, helemaal rond is. daar op had ik een soort halter topje. njah, ik kan t niet precies uitleggen maar als de foto's ontwikkeld zijn en de scanner doet t weer dan zet ik hier wel n paar foto's neer :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9128 Gepost op: 13-04-2003, 14:19:03 »
Goeiemiddag,

ik ben inmiddels al weer terug van m'n optreden. 't ging best aardig, maar 't duurde naar mijn idee veel te lang voordat we aan de beurt waren. Ik heb dus enorm lang binnen zitten wachten, terwijl 't buiten zo'n fijn weer is.  :-[

Ik ga dan ook snel genieten van 't zonnetje. Ik ben gelukkig weer helemaal bijgelezen en hoop dat jullie niet al te veel posten vanmiddag zodat ik 't straks allemaal snel bijgelezen heb. Ik zou dus iedereen willen zeggen: ga lekker naar buiten wat leuks doen in de zon en dan komen we vanavond gezellig allemaal hier terug om te posten!  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9129 Gepost op: 13-04-2003, 14:23:47 »
gelukkig dat je optreden dan iig aardig ging han, anders heb je voor nix zo lang zitten wachten.

ik wil eik wel naar buiten, maar ik vind dat t te hard waait. bovendien moet ik eik ook wat hapjes enzo klaar maken want over n paar uur komt de rest van mn familie terug uit rotterdam, omdat mn vader de marathon heeft gelopen. ik heb de eerste paar mensen zien finishen, zij zijn echt onwijs snel! 2 uur 8 over 42 kilometer :o

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9130 Gepost op: 13-04-2003, 15:01:43 »
ben ik de enige die t koud heeft?

boeiende post maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik met n deken over me heen zit en nog kippevel heb, terwijl iedereen zegt dat t superwarm is...

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #9131 Gepost op: 13-04-2003, 15:44:33 »
halllooooooooooooooooooo!!!!

Ik is er ook weer! Heb het echt heeeeeeel erg druk, morgen ga ik (om kwart over zes 's ochtends....) naar Parijs en kom donderdag avond pas weer terug  ;D

Hoop dat het met jullie allemaal goed is, en doris ik heb het ook KOUD :(

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9132 Gepost op: 13-04-2003, 15:45:18 »
veel plezier in parijs zaar!!! ga je met school ofzo?

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #9133 Gepost op: 13-04-2003, 16:28:10 »
yepzzzz, met de 4havo en 4vwo klassen, errug gezellig dus :)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9134 Gepost op: 13-04-2003, 16:32:11 »
aaah leuk :D nou veel plezier dan alvast he!

btw, ff een vraagje aan alle mensen die nog op de middelbare school zitten, zijn jullie as vrijdag vrij?

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #9135 Gepost op: 13-04-2003, 16:43:54 »
jaaaaaaaaaaa! lekker vrije dag, lekker uitslapen  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9136 Gepost op: 13-04-2003, 17:20:31 »
't is hier echt snikheet hoor Doris.  

Ik heb dan ook de hele middag in bikini in de zon gelegen in de tuin. Fijn wat foldertjes en tijdschriften doorgebladerd en naar muziek geluisterd met m'n discman. Niet erg veel nuttigs gedaan dus.  ;)

Ik wilde nu gaan bijlezen (want jullie hebben m'n voorbeeld helaas niet gevolgd en toch flink doorgepost vanmiddag  :( ;) ), maar m'n broer en z'n vriendin komen zo op bezoek. Och ja, dan toch maar 'ns met hen bij kletsen, want ik heb ze al weken niet meer gesproken.  :-\

Tot straks dan maar!

Oh ja Doris, ik hoop dat je 't snel warmer krijgt! Tip: ga in de zon zitten of effe actief skaten of rennen, krijg je 't vanzelf warm!  :)
Zaar, alvast veel plezier in Parijs!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9137 Gepost op: 13-04-2003, 17:24:22 »
ik ga zo ook in t zonnetje zitten han, hoop dat t dan wat warmer wordt :)

btw, zoveel is dr toch niet gepost? iig veel plezier zo als je broer en zn vriendin komen!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9138 Gepost op: 13-04-2003, 18:39:13 »
het is nu wat aan het afkoelen maar hier was het lekker warm hoor vandaag ! wel een veraderlijke wind moet ik zeggen...
'k ben naar een bbq geweest met hendrik en z'n gezin en mijn gezin, was best wel leuk, we moesten ni de hele tijd aan tafel zitten aangezien we een voetbalveld én een bal hadden  ;D ::)
en dan zijn we een ijsje gaan eten en hebben we naar Parijs-Roubaix gekeken.

dat molspel was idd ingewikkeld (tegen dat ik doorhad hoe je voorbij hindernissen kon enzo, damn dat heeft lang geduurd) maar het was megahip ! En ik heb nu idd een attest (het is een nederlands woord :)) maar ik moet nog 2 weken stage doen op mijn speelplein om mijn 'diploma' te halen eik. Je begeleiders moeten je dan evalueren en je kan dus buizen en dan ben je geen officiële moni maar dat is echt zeldzaam hoor en ik zou niet weten waarom ik niet zo slagen.

Zaar: amuseer je in Parijs!! tis echt mega
Doris: fijn dat je het zo leuk gehad hebt, en aangezien je der zelf aan denkt om die jongen even te vermelden, kan daar idd wel toekomst in zitten  ;)
Han: amuseer je met je broer en z'n vriendin

kga nu eten en dan bijlezen :)
 :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Groenenman

• Gast
« Reactie #9139 Gepost op: 13-04-2003, 19:06:00 »
Yes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben weer eens gewonnen met voetbal.
Deze keer met 4-2 van de nummer 4 terwijl wij 8ste staan. We moesten nu tegen Purmerend B3 maar door een fout van de scheidsrechters moesten wij tegen de B2 !!! Toch gewonnen, lekkere schande voor hun   ;D

Vandaag ook nog naar mn oma geweest, lekkere de bal mee dus daar konden we ook nog ff ballen. Voor de rest niet echt iets bijzonders.

Ik heb vrijdag trouwens ook vrij  :D
Heb ik weer wat tijd om aan de papiermachee bal te gaan.