Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2476976 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9100 Gepost op: 12-04-2003, 01:07:50 »
ik voel met je mee, ik heb al van vrijdagmorgen geen tijd meer gehad om hier te posten ofzo en dan besef je dat je morgen op kamp vertrekt tot zaterdag en ik loop meeeeega achter !!
Toen ik deze keer op de 'nieuw' knop drukte waren het maar 5 pagina's! :)

(En ik heb geen enkele post van A&K gemist!)

Maaaaakt ook niet uit, ik - heb - JONGE EENDJES - gezien - !!!!!!!! JONGE EENDJES!!!! JONGE EENDJES!!!!! ;)
Ik vind dit toch wel heel erg hoor. :( Heb je er wel eens aan gedacht dat die eendjes ook oud worden? En dan zijn ze niet meer zo schattig he?
Neeh, dan zijn ze log en sloom en vooral niet schattig meer... :( :(

Hierbij dus een applaus voor alle ondergewaardeerde oude eenden! Volhouden jullie!

Truste! :)

Edit: spelfout

Ohja en beterschap iedereen!  :)

« Laatst bewerkt op: 12-04-2003, 01:11:59 door bertha531 »

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #9101 Gepost op: 12-04-2003, 05:49:47 »
Volgens mij wordt er sowieso minder gepost dan bij de vorige Nederlandse serie. Dat komt misschien ook wel doordat Vlaming bijna afwezig is in tegenstelling tot vorig jaar, toen hij ongeveer 2000 berichtje postte (ofzo).

komt dat door mij? :o hmm weet ni, maar ik weet wel dat ik het nu veel drukker heb en da's de voornaamste reden dat ik nu minder post dan tijdens de vorige serie(s) :-\. fyi, ik heb van deze serie nog geen enkele live kunnen zien, 't avro forum is dus meestal verboden terrein geweest tot op de dag van vandaag :-\ khad toen nog pech met de opname van aflevering 2 - die was zo gestoord dat ik het maar half kon zien :-[, de derde aflevering kon dan weer niet volledig op de cassette ::). gisteren een nieuwe poging gedaan om het op te nemen. khoop die nog voor morgenavond te bekijken anders kan ik m'n pool ook niet meer invullen en dan gaat deze serie volledig aan me voorbij :-\ vanavond kan ik trouwens ook niet live kijken, ik blijf jullie dus achterna lopen :-X

goeiemorgen trouwens ;)

ciaooo
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9102 Gepost op: 12-04-2003, 10:23:48 »
klinkt leuk knudde :)

jammer vlaming, dat je t nu zo druk hebt, we missen je echt hoor in t AVRO forum! maar goed, je kan dr nix aan doen dus ik verwijt je nix ;) iig veel plezier met t kijken van je videoband als ie gelukt is (hoophoorhoop)

ik werd vanmorgen om 10 uur wakker gebeld, dus ik ben nu nog best wel moe en ik zit met n groot probleem: ik weet nog niet hoe ik mn haar moet doen vanavond :D echt irri is dat zeg! ik wil t opsteken maar weet niet psies hoe dus ik ga nu maar es ff op google zoeken of ze plaatjes hebben van hoe het moet :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9103 Gepost op: 12-04-2003, 11:46:06 »
Goeiemorgen!! (ja nog net wel ;))
Hebben jullie ook zo heerlijk uitgeslapen? :) (Behalve Doris dan ;))

Ik vind dit toch wel heel erg hoor. :( Heb je er wel eens aan gedacht dat die eendjes ook oud worden? En dan zijn ze niet meer zo schattig he?
Neeh, dan zijn ze log en sloom en vooral niet schattig meer... :( :(
haha, nee, dan zijn ze idd niet schattig meer, daar kan ik ook niets aan doen, maar ik vind eenden zeker niet log en sloom oid, oude eenden vind ik ook leuk (voornl omdat zij toch maar mooi degene zijn die voor de eieren moeten zorgen waar dan weer toch die schattige kleintjes uitkomen... ;)), maar goed ik zal idd niet onmiddellijk van mn fiets springen als ik een paar volwassen eenden zie ::) maar als ik dat zou doen zou ik ook nooit ergens aankomen natuurlijk...
Tsja, tis nie gemeen bedoeld maar die kleintjes zien er gewoon veel schattiger uit...! :)

ik werd vanmorgen om 10 uur wakker gebeld, dus ik ben nu nog best wel moe en ik zit met n groot probleem: ik weet nog niet hoe ik mn haar moet doen vanavond :D echt irri is dat zeg!
ha, gelukkig ben ik niet wakker gebeld ;). Maar ik zit eik wel een btje met hetzelfde probleem! In de uitnodiging van die verjaardag vanavond stond "doe raar met je haar" dusseh ja dat moet ik gaan doen maar ik ben daar echt helemaaal niet goed in ::) :-\ dus veel moois zal t niet worden, maarja zolang het 'raar' is he... :P Mss dat ik gwoon een aantal staartjes maak, dat is al iig vrij bijzonder...

Ik ga maar eens ontbijten ;D, fijne zaterdag!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9104 Gepost op: 12-04-2003, 12:23:35 »
Goeiemiddag!!

Tis weer zaterdag, de leukste dag v/d week! :)

Citaat
Veel plezier bij 't concert van je ouders @miesh! :)
Dankje, t was wel un mooi concert!
Ze hadden dit concert al 3x gegeven en dit keer ging het, het beste vonden ze, dus... :)

Citaat
Vanochtend heb ik kunne uitslapen, want ik had net als... (Wie was het ook weer?? Amiesh??) de eerste drie uur vrij.
Goedzo, @miesh was het idd! ;)

Dr is vandaag op de Muziekschool waar ik les heb, Open Dag en dan mag ik een kwartier op un piano op de gang spelen, mag zelf kiezen wat ik speel! :) En daarna moet ik nog 1 stuk spelen in de/het (concert)zaal(tje), hetzelfde stuk was ik ook op het Concours speelde, dus das wel leuk! Allemaal kinderen die un instrument willen gaan bespelen komen zo kijken,., leuk! Ik moet zo nog ff goed oefenen... :)

Vanaaf WIDM, ik kijk dr al weer helemaal naar uit!! :D

Doris: Veel plezier vanaaf als ik hier niet meer kom!

Un fijne dag iedereen, doeiii! :-*

« Laatst bewerkt op: 12-04-2003, 12:26:29 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9105 Gepost op: 12-04-2003, 13:39:32 »
succes met spelen @miesh!

ik wou dat bij t gala dr ook n haarcode was als doe gek met je haar, dan zou t mij wel lukken want mijn haar zit altijd wel gek op de een of andere manier (niet expres iig). ik denk dat ik het maar gewoon opsteek, ik heb net bij de kruidvat een heel arsenaal speldjes gekocht, en verder nog wat make-up dingen en bodyglitter in t zilver omdat mn rok ook zilver is :) ik heb trouwens ook foundation gekocht, dat heb ik echt nog nooit gekocht... ben ook niet van plan t op te doen tenzij ik uit ga, overdag vind ik dat je het altijd heel goed ziet als iemand foundation op heeft (tenzij diegene t heel erg goed heeft opgebracht dan).

verder heb ik echt nog helemaal nix gedaan vandaag geloof ik...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9106 Gepost op: 12-04-2003, 14:19:40 »
Dag iedereeeeeen !!!!![/size]

Ik ben blij om terug te zijn ! Echt waar, twas tof maar toch...

Toen ik deze keer op de 'nieuw' knop drukte waren het maar 5 pagina's! :)

(En ik heb geen enkele post van A&K gemist!)

het waren er 6 van mij en ik wou het opgeven toen ik iets zag van Knudde en Debs dus toen ben ik maar een pagina teruggekeerd :) kheb de pagina's wat overlopen en bij deze wens ik iedereen heel veel beterschap,een dikke proficiat met de goede punten en euhm, ja de rest van de cliché's :)

crap, ik moet zometeen weg, dus het verslag van de cursus zal voor vanavond zijn maar ik kan jullie alvast zeggen dat ik heel trots ben op mezelf omdat ik mijn molrol goed gespeeld heb (wacht tot je het hoort vanavond !) :D. 'k Heb me trouwens heel goe geamuseerd maar enkel tijdens de 'sessies'. Alléja, de tijden die we in groep doorbrachten en dingen aanleerden en zelf speelden enzo. Ik kende daar nl niemand (op 1 jongen na die me niet ligt  :-\) en we hadden pauzes van soms 2uur en dan viel ik echt in een put zo, vooral omdat de anderen mekaar wel kenden... kwenie, ik ben duidelijk een groepsmens. Ik ben graag alleen thuis enzo, maar als het op weggaan aankomt, dan ben ik niet graag alleen en die momenten waren écht teveel. Maar nu moet ik door, vanavond volgt de rest (tzal behoorlijk laat zijn vrees ik)

doeeeei  :-* A&K

« Laatst bewerkt op: 12-04-2003, 14:20:14 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9107 Gepost op: 12-04-2003, 14:28:02 »
Welkom terug Deb!!!!! :D We hebben je gemist hoor!!

Echt jammer dat je niemand kende zeg :-\ ik kan me echt voorstellen dat het dan een stuk minder leuk is. Ik ben benieuwd naar je uitgebreidere verslag!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9108 Gepost op: 12-04-2003, 17:00:50 »
Hoi allemaal!

Ik ben vandaag eerst gaan sporten, toen gaan ontbijten en daarna lekker winkelen in de stad. Leuk he? Ik vond in ieder geval van wel. Zo meteen gaan we steengrillen met zn tweeen, ook al leuk. Ik ben nu wel moe van het lopen, maar ja das eigen schuld.
Ik heb een nieuwe broek voor het sporten gekocht (een turquoise) en een nieuw doosje oogschaduw. Nu ben ik weer helemaal blij.

Doris, ik heb ook altijd foundation op en dat zie je echt niet. Het belangrijkste is dat je de goeie kleur koopt (lees: niet te donker!) en het niet te dik aanbrengt en het goed uitsmeert langs de kaaklijn. Dan kan er niets mis gaan.

Debbie, ik ben nu een beetje in de war. Ik was in de veronderstelling dat je naar dat uitwisselingsgebeuren was, maar blijkbaar ben je naar een cursus geweest. Ben in ieder geval benieuwd naar je vehalen.

Ik ga even beginnen met het eten.
Tot straks!

Ovide

edit: vijf typefouten weggehaald

« Laatst bewerkt op: 12-04-2003, 17:02:51 door ovide »

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #9109 Gepost op: 12-04-2003, 17:45:47 »
jammer vlaming, dat je t nu zo druk hebt, we missen je echt hoor in t AVRO forum! maar goed, je kan dr nix aan doen dus ik verwijt je nix ;) iig veel plezier met t kijken van je videoband als ie gelukt is (hoophoorhoop)

bedankt doris....en ja, ik heb net aflevering 4 kunnen bekijken ondertussen, vond het wel 'n goeie! maar nu moet ik weer door, veel molplezier vanavond!

mvg
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9110 Gepost op: 12-04-2003, 18:02:40 »
jij ook veel plezier bij t kijken van de video :)

ik heb vanmiddag mn foundation uitgeprobeerd, en t stond eik niet zo schreeuwerig als ik had gedacht.
btw ovide, ik bedoelde eik meer dat het bij mensen van mijn leeftijd soms nogal duidelijk is dat ze foundation dragen. hoe ouder ze worden, des te kleiner wordt het aantal mensen bij wie het niet staat :) t was dus niet als aanval bedoeld op mensen die foundation dragen ofzo.

we hebben net pizza gegeten, en ik heb mn gehemelte opengehaald. t doet best pijn, dr zit zo'n velletje los... maar goed verdes is alles nog goed :) men ik verveel me echt vandaag zeg, heb haast nog nix gedaan. steeds als ik hier kom bijlezen is dr haast nix gepost...

iedereen alvast veel plezier vanaaf met widm!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9111 Gepost op: 12-04-2003, 18:15:19 »
Ik verveel me ook, maar ik heb ook wel alle reden toe. Gisteren heb ik eindexamengala gehad en ben nu doodop. Geen zin om iets te doen. Het is nu wachten op 'de mol'. Dat zal het hoogtepunt van deze dag voor mij gaan worden.  :-\

Vlaming, is er al iemand die je verdenkt als mol?

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9112 Gepost op: 12-04-2003, 18:28:28 »
Pino: Geniet maar lekker van je weekend!
Dank je wel!! En dat ben ik ook zeker aan het doen.

wordt nu:

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9113 Gepost op: 12-04-2003, 19:50:58 »
Haha Doris. Zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik bedoelde meer dat heel veel mensen niet echt weten hoe zo foundation moeten uitzoeken en aan oeten brengen. Daarom ziet het vaak zo raar uit. Ik heb wel drie kleuren. Het ligt eraan hoe bruin/wit ik ben welke kleur ik gebruik. Ik gebruik trouwens geen vloeibare, maar een soort poedervorm. Dat is meteen matterend (?) en je hoeft geen losse poeder meer te gebruiken. Maar goed, je zegt zelf dat het goed uit zag, dus je zult wel de goede kleur hebben gekocht. Veel plezier in ieder geval!

We zijn net klaar met steengrillen en de afwas en ik ga zo Kopspijkers kijken en daarna natuurlijk WIDM. Veel plezier iedereen!

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9114 Gepost op: 12-04-2003, 20:19:47 »
Goeieavond allemaal,

't was weer 'n lange dag werken vandaag. Ik was vanmorgen om 6.30 uur begonnen om alle vlaaien in te pakken, omdat degene die dat normaal doet vrij had vandaag. Ook heb ik vandaag 3 nieuwe meisjes ingewerkt of tenminste 'n poging gedaan tot. 1 van de nieuwe meisjes bleek ik te kennen van 't dansen (ze zit in 'n jongere groep dan bij mij bij dezelfde sportvereniging) en zij toonde gelijk heel veel eigen initiatief en wist al snel hoe ze de meeste dingen moest doen. De andere 2 meisjes pikten 't niet echt snel op en leken aan 't einde van de dag nog net zo weinig te weten als vanmorgen toen ze binnenkwamen. Die meisjes waren ook nog 'ns heel erg verlegen en durfden helemaal niks te zeggen. Ik had echt 'n beetje met ze te doen. Ik hoop dat 't volgende week beter met ze gaat.

Doordat m'n baas gisteren alle bestellingen verkeerd had opgeteld, hadden we nu tientallen vlaaien tekort. Ik heb dus de hele middag moeten rennen om die bij te maken om alle mensen toch nog van vlaai te kunnen voorzien. Daarom werd 't ondanks de nieuwe meisjes toch nog 18.00 uur.  :-[

Ik ga nu heel snel proberen alles bij te lezen, want ik zie dat 't alweer 20.20 uur is. Iedereen vast veel plezier met WIDM vanavond!   :)

Doris, veel plezier vanavond bij 't gala! (waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar goed...)

Debbie, wat fijn dat je 't zo leuk hebt gehad deze week en dat je de rol van mol mocht vervullen!  :)

Vlaming, leuk dat je weer 'ns langs komt. Ook ik mis je natuurlijk op 't Avro-forum. Jouw theorien en opvattingen gaven me altijd weer stof om over te discussieren. Nu je er niet bij bent, merk ik toch dat ook ik veel minder de drang heb om te reageren in 't Avro-forum.  :-[  Maar misschien komt dat ook doordat we nog niet op veel supertheorien zijn gestuit en er zodoende ook niet veel is om over te discussieren.

Ovide, veel plezier met Kopspijkers en WIDM kijken!

En iedereen die ik nog vergeten ben: veel plezier met wat je gaat doen vanavond/morgen!  ;)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9115 Gepost op: 12-04-2003, 20:41:20 »
succes met spelen @miesh!
Dankjuh!
T ging best goed, alleen voor dat ik moest spelen was het daar egt keiheet en druk dus had ik van die drukkende hoofdpijn :-\ Ik moest dus eerst zo kwartiertje in de gang spelen, en dr kwamen wel aardig wat mensen kijken en ook zo'n mevrouw die bleef de hele tijd staan en vroeg op het laatst zo: Hoelang heb je al les? Ze vont me iig wel mooi en goed spelen,., jaja ::) En voorderest nog wat leuke reacties van mensen die mij hoorden spelen! :)

Maarja, en daarna moest ik nog un keer op de vleugel spelen en dat ging wat minder goed, wat foutjes enzo... Maar t was waarschijnlijk niet egt te merken! :) Un vriend van mij was dr ook nog, die moest keyboard spelen, dat wist ik niet dus dat was wel leuk!

Voorderest heb ik daarnet gekookt, Indonesische duivelse kip oid, was erg lekker!

A&K: Fijn dat het zo leuk was op het 'kamp', alleen jammer dat je niet zoveel mensen kende... Ben ook benieuwd naar je verhaal! :)

Han: Fijn dat dat ene meisje iig veel initiatief toonde, hopen dat je het de komende tijd wat minder 'druk' krijgt op zaterdag! :)

Iedereen heel veel plezier met de Mol!!! Heb dr weer zin in!

DoeiiDoeii!

« Laatst bewerkt op: 12-04-2003, 20:42:03 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9116 Gepost op: 12-04-2003, 22:07:31 »
 :o :o Neeeeeee! Niet weer hé, wordt vervolgt!!

Grrr! :(

Op dat na wel un leuke aflevering btw :-\

« Laatst bewerkt op: 12-04-2003, 22:08:10 door @miesh »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9117 Gepost op: 12-04-2003, 23:15:18 »
't was idd 'n erg geslaagde aflevering! Ik heb op 't puntje van m'n stoel gezeten en rolde tegelijkertijd over de grond van 't lachen.  ;)

Maar goed, ik zou eigenlijk nog wel wat langer willen blijven forummen, maar ik denk dat ik toch maar m'n bedje in ga kruipen. Ik word geloof ik ziek, want ik voel me echt niet goed. Maar dat kan natuurlijk ook van de moeheid komen (ik ben tenslotte al vanaf 5.30 uur wakker.  :-[ ). Daarom is 't verstandig om nu wat goede nachtrust te krijgen, aangezien ik morgen ook weer vroeg op moet  voor m'n optreden.

Dus ik zet nu maar m'n computer uit.  

Truste!  

• Forumlid
« Reactie #9118 Gepost op: 12-04-2003, 23:26:08 »
deel 1:

zaterdagavond iets na 23u

situatie: A&K is megamoe, is de hele middag weggeweest en deze avond nog naar het voetbal, moet morgenochtend al om 11uur naar een bbq en zal probably niet vlug terug zijn maar ze wil haar verhaal toch nog doen én zoveel mogelijk bijlezen én ze moet morgen ergens nog de afl van vandaag bekijken...

Ovide: ik was dus op cursus om een attest van monitrice te krijgen. Ik heb al 2 jaar in de zomer op een speelplein gewerkt, maar door deze cursus/dit kamp te volgen, kan ik meer geld verdienen (ik doe dat werk niet voor het geld hoor, maar het is mooi meegenomen, het scheelt 15 euro per dag dusja).

mijn verhaal dus dan maar :)
Ik ben daar maandagmorgen toegekomen met volle moed en een groot brok enthousiasme.We werden eerst verzameld en dan in 2 groepen opgedeeld voor de sessies. Dat waren dus de beurten waarin we al spelenderwijs leerden omgaan met kinderen of spelletjes leerden of dat was voor de begeleiders om ons te evalueren op ons inzettings-/inlevingsvermogen. We moesten ons voorstellen à la 'Temptation Island'. Was best wel raar om je al compleet te geven voor een nieuwe groep zo. In de middag hadden we een themaspel rond fotografie. Best hip, een collage maken en verhaal verzinnen (je had me moeten horen) en je eigen foto maken en ontwikkelen.
Mijn fotografiekunsten:
fotopapier = wit
mijn foto = wit/lichtgrijs uiteindelijk geworden

duuuuus: ik kan geen foto's ontwikkelen duidelijk :)
(damn, ik ga veel te veel vertellen denk ik, kga gewoon de tofste activiteiten vertellen)

's avonds dan Swingpaleis waarop ik lekker heb zitten meebrullen (der zat een mega dt-fout in hun karaokeding, ongelooflijk).

of nee wacht, kga het anders doen, kga de dingen vertellen die me te binnen schieten gewoon :)

DE MOL !!! of zoiets toch. We waren in 5 groepjes van 5 verdeeld en we zaten in Rusland. In ieder groepje zat 1 mol. Het was de bedoeling dat je op een spelbord vooruit ging door opdrachten te doen slagen en te onderhandelen met andere groepjes en zo bij een schatkamer te komen. Er waren 20 stappen ofzo op het spelbord en elk nummer was een opdracht. ieder groepje kreeg om te beginnen 3 opdrachten mee. Bv opdracht nummer 3, 15 en 7. Als je dan op 3 terechtkwam, oefende je die opdracht uit maar kwam je bv op 8 terecht moest je onderhandelen met de groep die nr 8 had. Iedereen had ook een rekening met roebies op om voorbij hindernissen te komen want die moest je betalen en je kon geld verdienen met de opdrachten. De mol moest dit tegenhouden. Indien de groep hun mol kon raden, kregen ze 1500 roebies. Ik zat met 2 x 2 vriendinnen en ze verdachten mij van het begin maar ze hadden me dit laten blijken. En ik ben dus ten volle voor onze eerste opdracht gegaan, ik heb m'n ziel uit mijn lijf gerend, allerlei dingen bedacht om het zeker te doen lukken en zo slaagde ik erin om 2 van de 4 aan mijn kant te krijgen en die waren er rotsvast van overtuigd dat het iemand van de andere 2 was. Op een moment moesten we met een vlot een plas water over maar een andere groep had het touw losgesneden. Ik, als grote heldin, roep dat ik vlug ga kijken naar het spelbord om te zien of er veel groepen achter ons komen en of we tijd hebben. Wat ik echt gedaan heb: ik ben naar de spelleider gegaan en heb onze bank geplunderd  ;D vervolgens is onze opdracht uiteindelijk geslaagd en die was 1200 roebies waard MAAR enkel als je het briefje kon tonen waarop de opdracht stond. Oeps, iemand was dat briefje ergens vergeten en ik had het toevallig bij me op zak. Jammer, geen 1200 maar amper 500 roebies gekregen...
3 minuten voor het eind belissen de anderen om geen opdracht meer te doen maar om de mol naar voren te dragen en zo het spel te winnen omdat ze het meeste geld hadden. Ik bleef het onschuldige schaap uithangen en het was 2 tgn 3. Maar toen vroeg 1 vd 2 aan mij: 'Wat heeft de leider gezegd tegen je toen je naar binnen kwam?' (iedereen moest 1 voor 1 naar binnen komen en dan zei hij of je de mol was of niet) en ik wist niet wat gezegd en zei:' Dat we een spel speelden met een mol in maar dat ik hem niet ben.' Toen zeiden ze allevier direct: 'dan ben jij de mol.' Hij had immers gewoon gezegd da ze zogezegd wa aant praten waren...
Jammer maar kben/kwas wel apetrots op mezelf dat ik ze er zo had laten intuimelen. Het leuke gedeelte was toen die 2 met die andere 2 begonnen te bekvechten over het feit of ze al dan niet meewerkten of de mol waren  ;D

• Forumlid
« Reactie #9119 Gepost op: 12-04-2003, 23:31:42 »
deel 2 (tis op z'n annemieke's):

zo dat was het ongeveer denk ik. Ik heb niet al te veel van het kamp verteld maar wel van het spel waar ik het meest trots op was :) der waren echt nog andere hele toffe hippe dingenhoor (elke avond fuif, we hadden een dansje)
jaaaaa dat herinnert me eraaaan !!
we hadden zo een dansje op een nieuw nummer (god is a girl, kwenie van wie, het staat in de tip 20 in België) en ze dragen op een moment een meisje op een stoel in de lucht en ik heb dat mogen spelen *glunder glunder trots trots tandpastasmile* en ik maar zwaaien naar de mensen als een volleerde godin  ;D

zie je, als ik aan dingen denk, dan ga ik ze zeker vertellen !!

Voor de rest nog veel improvisatie gedaan en een leider zei dat ik dat heel goed deed en hij was zelfs verbaasd dat ik noch dictie noch toneel volgde :) en mijn ego was weer gestreeld  ;D

enfin, genoeg opscheppen, ik heb me dus mega geamuseerd tijdens de sessies, enkel de pauzes staken tegen voor mij.

anyway, als iets me te binnenschiet, ik laat het horen

slaap en een dikke zoen  :-* A&K