Zo, dat moest ff in 1 post
. Dan kan ik nu mijn veeldelige post geven over mijn dag
, over de eendjes die ik heb gezien
en de reactie op jullie berichten.
Allereerst natuurlijk de eendjes!!!!!!!!!!!
Ze zijn er eindelijk!!!!!!!!! Jaja, ik was zeeeeeker wel helemaal hyper, khad ze gezien vlak bij school in de eerste pauze na het 2e uur, samen met een vriendin, die ze ook wel enigszins leuk vond, maar op haar sarcastische manier er alleen maar over begon dat de meeste toch morgen dood waren
. Maar dat maakt voor mij niet uit, ze
zijn er eindelijk, ik heb ze eindelijk gezien en ze zijn zooooooow suuuuuuperschattig...!!!! Echt de schattigste wezentjes op aarde
. Enne, zij wilde toen al snel doorlopen naar de anderen en probeerde mij mee te sleuren, maaar dat lukte haar niet natuurlijk
dus toen heeft ze de moed maar opgegeven
en ging de anderen vast waarschuwen dat er jonge eendjes waren die ik had gezien....
haha, dus toen ik aankwam (toen de eendjes weg waren gezwommen natuurlijk) hadden zij wijselijk ofwel hun rug naar me toegekeerd ofwel hun hoofd zeer onopvallend de andere kant in de lucht gestoken...
Maaaar ze konden zich niet verweren tegen mijn hyperheid, neenee, ik heb het in oren en van de daken geschreeuwd dat er eindelijk
jonge eendjes waren en dat ik daar zo blij mee was
en eigenlijk vonden ze het alleen maar erg grappig hoe ik deed. Een paar andere klasgenoten die in de buurt stonden vonden wel dat ik me nogal erg aanstelde
maar dat boeit mij niet, ik heb niet voor niets zo lang naar die eendjes uitgekeken. Ook zo'n leuke opmerking, toen ik zei "ik heb er zo lang naar uitgekeken" oid zei iemand "ja, niet iedereen heeft een leven..."
Maaaaakt ook niet uit, ik - heb - JONGE EENDJES - gezien - !!!!!!!! JONGE EENDJES!!!! JONGE EENDJES!!!!!
Het waren er maar liefst
11 trouwens, en hartstikke dichtbij, en supersuperklein nog, dus on-be-schrij-fe-lijk schattig
, dusseh ja, kheb dr errug lang op moeten wachten maar nu ze dr eenmaal zijn, zijn ze dr ook goed he...!! En ook nog eens allemaal tegelijk bij jullie dus ook!
Wat leuk haha, nationale jonge-eendjesdag
.
Haha dat ik zo lang over jonge eendjes kan praten he
. Jaja die "uitbarsting" id nog niets Chriz,
dit is meer de uitbarsting waar het over gaat, gewoon het feit dat ik zoooo lang zoooo blij zoooo hyper over die jonge eendjes kan praten
.
btw, annemieke, heb je al jonge eendjes gezien? ik net wel, moest gelijk aan jou denken ze waren echt heel cute, zo donzig enzo
OMG!!
Jongens, zet je schrap!!!
Als Annemieke hier staks komt gaat ze volledig uit haar dak!!!
Ik heb vandaag ook nog jonge eendjes gezien, echt zoooooooo lief, aaaah, ik kan hier echt uren naar kijken, het is jammer dat ik moest werken, want anders had ik nog zeker een paar uur staan kijken, want aaaaaaaah, zooooooo lief, echt niet normaal!!
Zoiets doet Annemieke zeker in 20voud???
Heb geduld....je zult het vanzelf zien.... Zorg in ieder geval voor iets zwaars om je aan vast te houden!
Wat lief dat jullie allemaal meteen aan mij denken als jullie jonge eendjes zien!!!!
Dat vind ik echt helemaal geweldig!!! Het verdubbelt gewoon mijn vreugde om de jonge eendjes
. Nou ik hoop dat jullie mn 'uitbarsting' hebben overleefd
(Pino, gaat het? of had je toch wel iets ergers verwacht?
) maar ik denk dat het meer een lange-termijn-uitbarsting is, dat het vervelende niet is dat jullie
nu iets zwaars nodig hebben om vast te houden, maar meer dat jullie straks de term 'jonge eendjes' niet meer kunnen hoooren...
Haha, wat leuk toch, wat leuk toch
. Hm ik zal er nog een leuk plaatje bij doen met jonge eendjes
(jonge eendjes jonge eendjes jonge eendjes
)
(zo, kijk eens... alleen die ik heb gezien vandaag waren veel en veel kleiner, echt net uit hun ei..... ahhhhhhhhhhhh *ultrahoog geluid*
)