Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2479203 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9080 Gepost op: 11-04-2003, 15:48:01 »
Goeiemiddag!

Zô, tis weer Weekend! Wiehaa!

Weer vier boeiende lessen achter de rug waar ik zeer veel gedaan heb... ::) Eerst hadden we project alleen dat werd een soort praatuurtje met de mentor, want gister tijdens sportdag was un jongen uit onze klas (en un vriend van mij) tijdens basketbal heel erg boos geworden omdat er o.a. heel ruig gespeeld werd. En die jongen heeft het symdroom van huppeluhpup (jaja, duidelijk hé) en dat houdt in dat hij gevoelens/gebaren van anderen verkeerd opvat. Als iemand hem un klap op zn schouders geeft en zegt: Eeeej Makker! Dat vat ie dat op zovan: 'hij slaat me', en niet: 'hij begroet me'. Nouja, tis iig un vorm van autisme.  :-\

En gister was ie kennelijk zo boos geworden dat ie helemaal in zich zelf gekeerd was en egt op helemaal niets en niemand reageerde, en als je hem aanraakt kon je op un mep rekenen... En zo zit ie nu ook nog thuis, helemaal 'levenloos' zegmaar,., reageerd niet op zijn ouders enzo... Dus daar zijn we als klas best van geschrokken! Ik hoop dat het gauw overgaat maar het kan wel weken duren en het kan ook nu al over zijn ofzo. Dat weet je niet... :-\ Best wel sneu want het ging juist zo goed met hem, en je merkte ook niet egt aan hem dat er iets niet goed zit...

Dusja, als het lang zo blijft ga ik dr binnenkort wel ff langs denk ik...

Maar ja, het uur daarna gingen we chocola eten voor project :D We gingen verschillende chocoladerepen testen op smaak,kwaliteit enzo... Was wel erg grappig en lekker ;) En daarna hadden we un presentatie van wat mensjusz, ook erg boeiend :-X En daarna mentorles, ff cijfers bespreken enzo... Dus dat was mijn boeiende dag weer!

Ik ga zo ff naar de bieb, ff boekjusz lenen! :)

@miesh, heb je over 2 schooldagen al meivakantie?  ???  Wij toch echt pas over 2 weken.  :-\
Jup, wel 2 lesdagen hé, maar dat komt omdat ik mee doe met de paasmusical en dan hebben we donderdag en woensdag voorstellingen en dan heb ik als figurante geen les (daarom doe ik mee natuurlijk ;D) En vrijdag is goeie vrijdag dus dan hebben we zowiezo vrij, en we hebben kennelijk een week eerder vakantie als jullie... Wij hebben btw 2 en un halve week vakantie omdat de maandag (onze laatste vakantiedag) bevrijdingsdag is :)

Pino: Geniet maar lekker van je weekend!
Doris: Alvast veel plezier morgen op t gala, en ik hoop dat die vriendin begrijpt dat het niet jouwn schuld was! (vast wel... ;) )

DoeghDoegh! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9081 Gepost op: 11-04-2003, 16:14:21 »
oh @miesh, klinkt wel sneu van die jongen...
han, succes met wat je nog moet doen, veel plezier zo als je wat anders gaat doen :)

ik heb net die vriendin gebeld, ze begreep t en vond t helemaal niet erg zei ze, wel jammer maar ach, maar ja, je kan moeilijk zeggen oooh wat erg zeg blablabla, dusseh ik ben dr nog steeds niet blij mee. maar ja, moet t maar van me af zetten.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9082 Gepost op: 11-04-2003, 17:40:30 »
[size=9]JONGE EENDJES ! ! ! ! ! ![/size]

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9083 Gepost op: 11-04-2003, 17:41:56 »
 ;D

Aangekondigde explosie...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9084 Gepost op: 11-04-2003, 17:58:12 »
Zo, dat moest ff in 1 post ;). Dan kan ik nu mijn veeldelige post geven over mijn dag ;), over de eendjes die ik heb gezien ;) en de reactie op jullie berichten.

Allereerst natuurlijk de eendjes!!!!!!!!!!! :D :D :D Ze zijn er eindelijk!!!!!!!!! Jaja, ik was zeeeeeker wel helemaal hyper, khad ze gezien vlak bij school in de eerste pauze na het 2e uur, samen met een vriendin, die ze ook wel enigszins leuk vond, maar op haar sarcastische manier er alleen maar over begon dat de meeste toch morgen dood waren ::). Maar dat maakt voor mij niet uit, ze zijn er eindelijk, ik heb ze eindelijk gezien en ze zijn zooooooow suuuuuuperschattig...!!!! Echt de schattigste wezentjes op aarde :). Enne, zij wilde toen al snel doorlopen naar de anderen en probeerde mij mee te sleuren, maaar dat lukte haar niet natuurlijk ;) dus toen heeft ze de moed maar opgegeven ;D en ging de anderen vast waarschuwen dat er jonge eendjes waren die ik had gezien.... ;) haha, dus toen ik aankwam (toen de eendjes weg waren gezwommen natuurlijk) hadden zij wijselijk ofwel hun rug naar me toegekeerd ofwel hun hoofd zeer onopvallend de andere kant in de lucht gestoken... ::) Maaaar ze konden zich niet verweren tegen mijn hyperheid, neenee, ik heb het in oren en van de daken geschreeuwd dat er eindelijk jonge eendjes waren en dat ik daar zo blij mee was ;) en eigenlijk vonden ze het alleen maar erg grappig hoe ik deed. Een paar andere klasgenoten die in de buurt stonden vonden wel dat ik me nogal erg aanstelde :-[ ::) ;D maar dat boeit mij niet, ik heb niet voor niets zo lang naar die eendjes uitgekeken. Ook zo'n leuke opmerking, toen ik zei "ik heb er zo lang naar uitgekeken" oid zei iemand "ja, niet iedereen heeft een leven..." >:( ;D Maaaaakt ook niet uit, ik - heb - JONGE EENDJES - gezien - !!!!!!!! JONGE EENDJES!!!! JONGE EENDJES!!!!! ;)
Het waren er maar liefst 11 trouwens, en hartstikke dichtbij, en supersuperklein nog, dus on-be-schrij-fe-lijk schattig ;), dusseh ja, kheb dr errug lang op moeten wachten maar nu ze dr eenmaal zijn, zijn ze dr ook goed he...!! En ook nog eens allemaal tegelijk bij jullie dus ook! :D Wat leuk haha, nationale jonge-eendjesdag ;D.

Haha dat ik zo lang over jonge eendjes kan praten he ;). Jaja die "uitbarsting" id nog niets Chriz, dit is meer de uitbarsting waar het over gaat, gewoon het feit dat ik zoooo lang zoooo blij zoooo hyper over die jonge eendjes kan praten ;).

btw, annemieke, heb je al jonge eendjes gezien? ik net wel, moest gelijk aan jou denken :) ze waren echt heel cute, zo donzig enzo :)
OMG!!
Jongens, zet je schrap!!!
Als Annemieke hier staks komt gaat ze volledig uit haar dak!!!
Ik heb vandaag ook nog jonge eendjes gezien, echt zoooooooo lief, aaaah, ik kan hier echt uren naar kijken, het is jammer dat ik moest werken, want anders had ik nog zeker een paar uur staan kijken, want aaaaaaaah, zooooooo lief, echt niet normaal!!  8)

Zoiets doet Annemieke zeker in 20voud??? ;)
Heb geduld....je zult het vanzelf zien.... Zorg in ieder geval voor iets zwaars om je aan vast te houden!
;D ;D
Wat lief dat jullie allemaal meteen aan mij denken als jullie jonge eendjes zien!!!! :D :D Dat vind ik echt helemaal geweldig!!! Het verdubbelt gewoon mijn vreugde om de jonge eendjes :). Nou ik hoop dat jullie mn 'uitbarsting' hebben overleefd :P (Pino, gaat het? of had je toch wel iets ergers verwacht? ;)) maar ik denk dat het meer een lange-termijn-uitbarsting is, dat het vervelende niet is dat jullie nu iets zwaars nodig hebben om vast te houden, maar meer dat jullie straks de term 'jonge eendjes' niet meer kunnen hoooren... ;) ;D

Haha, wat leuk toch, wat leuk toch :). Hm ik zal er nog een leuk plaatje bij doen met jonge eendjes ;) (jonge eendjes jonge eendjes jonge eendjes )

(zo, kijk eens... alleen die ik heb gezien vandaag waren veel en veel kleiner, echt net uit hun ei..... ahhhhhhhhhhhh *ultrahoog geluid* ;))

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9085 Gepost op: 11-04-2003, 18:05:28 »
whahaha lol ;D

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9086 Gepost op: 11-04-2003, 18:17:08 »
OMG OMG OMG, waar ben ik in godsnaam beland??? :D :D :D

Ach, ze zijn wel lief hoor Miekje!! :D

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9087 Gepost op: 11-04-2003, 18:29:57 »
Jemig, wat 'n enthousiasme Annemieke! Jonge eendjes zijn ook echt wel kei lief natuurlijk!  :) Jammergenoeg heb ik er nog geen gezien.  :-[  Je goede humeur zal iig niemand zijn ontgaan, nu je in 3 topics zo uitbundig hebt gepost.  ;)

Jup, wel 2 lesdagen hé, maar dat komt omdat ik mee doe met de paasmusical en dan hebben we donderdag en woensdag voorstellingen en dan heb ik als figurante geen les (daarom doe ik mee natuurlijk ;D) En vrijdag is goeie vrijdag dus dan hebben we zowiezo vrij, en we hebben kennelijk een week eerder vakantie als jullie... Wij hebben btw 2 en un halve week vakantie omdat de maandag (onze laatste vakantiedag) bevrijdingsdag is :)

Aha, jullie hebben dus idd 'n week eerder als ons al vrij. Wij hebben wel goede vrijdag en 2de paasdag vrij, maar hebben voor de rest in de komende 2 weken gewoon les. Onze vakantie duurt dan gewoon 2 weken.  :)

Wat rot van die vriend van je @miesh. Ik hoop voor 'm dat 't snel beter gaat. Hij zal 't vast zeer op prijs stellen als jij er effe op bezoek gaat.

Ik heb vanmiddag heel erg ijverig nog wat gewerkt aan dat verslag en heb daarna effe naar oude afleveringen van WIDM gekeken met George erin. Wat blijft die serie toch geweldig.  :D

Ik wilde nu eigenlijk gaan bijlezen, maar er is bijna niks gepost.  :'(  We zijn volgens mij echt weer uitgepraat over aflevering 4, want er worden nog maar zo'n 10 berichten per dag gepost op 't Avro-forum.  :-\

« Laatst bewerkt op: 11-04-2003, 18:30:27 door Han13 »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9088 Gepost op: 11-04-2003, 19:14:50 »
Wat rot van die vriend van je @miesh. Ik hoop voor 'm dat 't snel beter gaat. Hij zal 't vast zeer op prijs stellen als jij er effe op bezoek gaat.
Citaat
oh @miesh, klinkt wel sneu van die jongen...
Ja, egt zielig hé! Ik denk ook wel dat ie het leuk vind als ik daar op bezoek ga, alleen ik weet niet of ie dat dan wel meekrijgt :-\ Tis egt heel raar om voor te stellen hoe dat is, dat je op niemand en niets reageerd :-\

Ik ga zo naar 'n kerk hier in de buurt, want mn vader en moeder zitten in un koor en die geven 'n concert, dus daar gaan wij ook es naar toe... Als ik maar op tijd trug ben voor ER vind ik alles goed! :D

Pff, hoe enthousiast kan je zijn Annemieke :o Leukhor, die eendjusz. Ik let dr nooit egt op eik, als ik jonge eendjes zie denk ik: Ooh leuk... *zonder veel enthousiasme* Maarja, nu zal ik er es op letten of ik ze morgen zie als ik met de hond ga lopen! :)

En wat goed van je Han dat je op vrijdag tog gewoon nog kan werken voor sgool enzo... Op zaterdag iets voor sgool doen kost mij al moeite  ::)

Un hele fijne avond allemaal!!

« Laatst bewerkt op: 11-04-2003, 19:16:02 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Groenenman

• Gast
« Reactie #9089 Gepost op: 11-04-2003, 19:36:19 »
Eindelijk Weekend

Dit had ik echt even nodig, vandaag ging ik lekker knutselen, niet dat ik dat zo leuk vind maar ik ging met een vriend een cadeautje maken voor een andere vriend, en een andere vriend moeten we nog inlichten en nog een ander wil niet meewerken. Verwarrend he

Maar goed, we hadden weer een goed idee voor een cadeau. We gaan een hele grote papiermachee bal maken met een diameter van een meter  ;D. Daarin stoppen we 15 eureomunten. Ben benieuw of ie ze allemaal gaat vinden. We zijn nu op ongeveer een diameter van 20 cm dus het schiet al op. Ik hoop dat we de deadline halen !!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9090 Gepost op: 11-04-2003, 19:42:16 »
Ja, egt zielig hé! Ik denk ook wel dat ie het leuk vind als ik daar op bezoek ga, alleen ik weet niet of ie dat dan wel meekrijgt :-\ Tis egt heel raar om voor te stellen hoe dat is, dat je op niemand en niets reageerd :-\

Ja dat is ook wel weer waar. Misschien kun je 't beste bij 'm langsgaan als 't weer iets beter gaat en als hij weer op anderen reageert.  :-\

Citaat
En wat goed van je Han dat je op vrijdag tog gewoon nog kan werken voor sgool enzo... Op zaterdag iets voor sgool doen kost mij al moeite  ::)

Och ja, ik zal wel moeten want op zaterdag ben ik altijd de hele dag werken. En ik stel liever niet alles uit tot zondag, want dan blijf ik er 't hele weekend tegenaan hikken. Bovendien heb ik nu zondag geen tijd, omdat ik moet optreden met m'n dansgroep.

Veel plezier bij 't concert van je ouders @miesh!   :)
Groeneman, succes met jullie papiermachee bal!

« Laatst bewerkt op: 11-04-2003, 19:42:59 door Han13 »

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #9091 Gepost op: 11-04-2003, 19:51:29 »
Ben blij dat ik ze nu niet naast me op een stoel heb zitten (Annemieke dus). Want dat zou ze niet kunnen. Ik heb het idee dat ze nu al een paar uur door het huis aan het dansen is en met een hoge stem (bijna ultrasoon) aan het roepen is dat er weer jonge eendjes zijn. Daarbij is ze ook vergeten der pc mac uit te zetten, want ze staat nog steeds als online op het forum (ws niet meer als je dit leest, maar het gaat om het idee)

Ik ben vandaag heel vrolijk en blij, maar toch ook weer niet.
Vanochtend heb ik kunne uitslapen, want ik had net als... (Wie was het ook weer?? Amiesh??) de eerste drie uur vrij. Was wel grappig, want ik was een van de vijf mensen uit mijn klas die het ook wist.
De rest was gewoon het tweede uur al naar school gekomen.
Na school hadden we afgesproken om met zijn zeven naar de stad te gaan, maar toen kwamen we er massaal achter dat geen van ons genoeg geld in zijn portemonnee had zitten om iets te kunnen kopen. Een aantal van ons had niet eens zijn portemonnee bij zich. Toen hebben we besloten om naar de bakker te gaan om boschebollen te gaan kopen (daar hadden we nog net genoeg geld voor) maar die waren uitverkocht *crap*. Toen hebben we allemaal iets anders lekkers uitgezocht en dat zijn we gaan opeten in een parkje in de buurt.

Later op de middag, ben ik met Daantje naar de bios geweest: "Johnny English". Rowan Atkinson, Bonder dan Bond. Hij was echt dolkomisch (ultrasoon... *klik* het werkt...). ;D Je had het moeten zien.
*uitgebreider verslag binnen twee dagen in het filmtopic te vinden.

Ik kreeg voor de rest nog een sms-je van Debbie, en jullie krijgen allemaal de groeten van der. :-*

Ik ga nog maar even bijlezen. En dan maar aan mijn Natuurkunde, want daar heb ik a.s. dinsdag een proefwerk over. (wish me luck)

Mssl, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Groenenman

• Gast
« Reactie #9092 Gepost op: 11-04-2003, 19:52:52 »
Nu al aan het leren voor DINSDAG ???

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9093 Gepost op: 11-04-2003, 19:58:21 »
Hallo!!!!!

Whiiiii, jonge eendjes en Annemieke is weer aan het stuiteren  ;D. Ik heb er nog geen gezien, maar dat zal well komen omdat ik nooit langs een vijver kom. Hier vlakbij is er wel een, maar daar kom ik nooit langs als ik naar mn werk of naar de stad ga (mn werk is in de stad). Misschien zondag eens even gaan kijken...

Arco, niet schrikken hoor. We zijn wel wat gewend van Miekje  ;)

Pino, ik ben blij dat je je hart hebt kunnen luchten. Messtal helpt het wel als je even tegen iemand anders kunt praten. Tenminste bij mij, maar ik heb dan ook mn hart op mn tong liggen zo'n beetje  ;D

Groeneman, succes met het maken van de suprise. Ik denk dat jullie er nog wel ff mee bezig zijn als ik dat zo hoor.

Verder weinig nieuws. Morgen ga ik het Avro forum eens uitgebreid bijlezen. Ik ben dus eerlijk gezegd wel blij dat er de laatste dagen niet meer zo veel wordt gepost. Volgens mij wordt er sowieso minder gepost dan bij de vorige Nederlandse serie. Dat komt misschien ook wel doordat Vlaming bijna afwezig is in tegenstelling tot vorig jaar, toen hij ongeveer 2000 berichtje postte (ofzo).

Ik ga eens naar de Pfaffs kijken, das echt lachen.

Fijne avond allemaal!

Groetjes Ovide

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9094 Gepost op: 11-04-2003, 20:10:23 »
Shit, de Pfaffs komt niet vanwege een of ander uitzending van 2Vandaag. En nu zenden ze dus Lingo uit in plaats van de Pfaffs. Dat geloof je toch niet!  :o

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9095 Gepost op: 11-04-2003, 20:18:16 »
Ben blij dat ik ze nu niet naast me op een stoel heb zitten (Annemieke dus). Want dat zou ze niet kunnen. Ik heb het idee dat ze nu al een paar uur door het huis aan het dansen is en met een hoge stem (bijna ultrasoon) aan het roepen is dat er weer jonge eendjes zijn. Daarbij is ze ook vergeten der pc mac uit te zetten, want ze staat nog steeds als online op het forum (ws niet meer als je dit leest, maar het gaat om het idee)
you know me ;)
Maar natuurlijk zet ik mn computer niet uit, ik ging alleen maar even eten om daarna als een speer weer terug op het forum te komen uiteraard ;). Want ik heb -jaja, hadden jullie het wel door-nog helemaal niets verteld over mijn dag vandaag, behalve dat ik eendjes gezien had! Ok, nu was dat natuurlijk ook wel het belangrijkste, maar ik zou nou niet zeggen dat er voor de rest vandaag niets gebeurd is...
Citaat
Ik ben vandaag heel vrolijk en blij, maar toch ook weer niet.
maar waarom dan niet? Wat je opsomt is toch allemaal erg leuk, behalve dat leren voor natuurkunde dan... ::) Succes drmee he!

Groenenman, succes met je papiermaché! Hij zal het vast een erg leuk en origineel cadeau vinden! En jullie hebben sowieso al lol gehad met het maken natuurlijk ;).

Maar goed, mijn schooldag begon goed, want bij Engels kwam ik erachter, toen ik mn brief ging inzien, dat de leraar een fout had gemaakt en zo bleek dat ik geen 7,2 had, maar... een 9!!!! :D :D :D

Na het tweede uur dus de eendjes ;), daarover heb ik uitgebreid verteld, nou en daarna had ik 2 tussenuren. In dat eerste tussenuur hoorde ik echter van iemand van toneel, dat onze voorstelling van vrijdag verzet zou zijn naar donderdag...!! :o :o Er is nl op donderdag een Indiadag op school voor klas 1 t/m 5, en daarna een Indiafeest, maar dat is net als onze voorstellingen in de aula, dus ons decor van woensdag zou dan helemaal afgebroken moeten worden en dan vrijdag weer opgezet. Daarom scheen men besloten te hebben dat onze vrijdagvoorstelling ook maar ff op moest rotten, terwijl we voor die Indiadag nota bene al geweken waren van de donderdag naar de woensdag!! >:( Ik wist niet wie er verantwoordelijk voor was/waren, maar ik was zoooo woedend op diegene . Als de voorstelling nl niet op vrijdag zou zijn, zou dat betekenen dat een paar mensen die ik heb uitgenodigd niet meer zouden kunnen komen ::) ::). Nou ik heb ff rondgevraagd en niemand wist het precies, maar we zouden opheldering krijgen bij onze toneelrepetitie vanmiddag. Dat kregen we idd, het bleek nl gelukkig nog niet helemaal vast te staan, en wij mochten beslissen. Het bleek ook, dat ons decor sowieso afgebroken zou moeten worden voor de Indiadag, ongeacht of het Indiafeest nu op donderdag of vrijdag zou zijn of pas weken later. Dus maakte het in feite niet uit en mochten wij beslissen. 1 iemand wilde liever donderdag, maar ik was samen met nog iemand dus fel voor de vrijdag dus thank God het is niet verzet en het gaat gewoon door op vrijdag :). Maar ik ben dr wel ontzeeeettend boos over geweest vandaag. Die vriendin van me (samen met wie ik de eendjes gezien had ;)) was gelukkig wel de hele tijd heel lief, ze hoorde al mijn getier rustig aan en bleef herhalen dat zij iig wel komt kijken :). Dus dat vind ik wel supertof, want dat had ik eigenlijk al niet verw8, omdat ze normaal nooit naar dat soort dingen komt. Maar dat had ik geloof ik al uitgelegd, of niet?

Nou op msn willen ze ook ff uitleg waarom ik vandaag nu zo boos was ;), dus hier laat ik t maar ff bij voor mijn verslag van vandaag. Oja onze repetitie ging verder wel goed, helaas was iemand ziek maar we hebben wel goed kunnen oefenen. Oja wel NOG iemand heeft (vandaag) gezegd dat ze niet meer mee doet, ze schijnt het opeens te druk met school te hebben ::), ik vind het wel een btje stom dat ze dat niet eerder wist, maar ze was al 3 keer niet geweest dus we hadden haar rollen al min of meer overgenomen. Dus het zal allemaal wel goedkomen :). Heb er nu -nu de vrijdagvoorstelling gelukkig toch doorgaat- weer gewoon heel veel zin in.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #9096 Gepost op: 11-04-2003, 20:40:05 »
Ik hou niet van zeiken hoor.. maar.. de lay out is verneukt  ::)

een beetje dan

« Laatst bewerkt op: 11-04-2003, 20:40:37 door Milk »
No Milk today???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9097 Gepost op: 11-04-2003, 20:50:21 »
Ik hou niet van zeiken hoor.. maar.. de lay out is verneukt  ::)

een beetje dan
ehhh tsja... dan moet je maar net zo'n groot beeldscherm als ik hebben he :P

enne die eendjes zijn gewoon belangrijk, sorry

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #9098 Gepost op: 11-04-2003, 21:29:39 »
Vlug tussendoor even meegeven dat Debbie deze morgen tijdens haar monitorkamp de mol heeft mogen spelen en flink wat geld uit de pot heeft doen verdwijnen vooraleer ze ontmaskerd werd.

Meer details zal ze later zelf wel geven, veronderstel ik!

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9099 Gepost op: 11-04-2003, 23:45:36 »
Wat leuk Knudde! :D
Ik ben benieuwd naar al Debs verhalen als ze terug is :).

Maar nu ga ik snel naar bed, tis al erg laat ik ben best wel erg moe, dusseh welterusten iedereen!! :-*