Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2479169 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9060 Gepost op: 10-04-2003, 18:05:35 »
Wat bedoel je nou met dat zaadcelsmiley Fenn? ??? (is dit een hele domme vraag?? vast wel, maja... ik heb m niet door hoor...)

Ik geloof dat ik vandaag nog helemaal niet in de bar heb gepost! :o Snel doen dan maar ;), tsja, daarnet werd ik nogal afgeleid door msn en ik moest natuurlijk heel dringend mn CMC-lijstje inleveren 8).
Fenna, nog heel even volhouden met je laatste tentamen! Het gaat je lukken!

Anne-Marie, pff, wat een lang verhaal ;D das wel leuk alleen jammer dat je sportdag zo tegenviel :-\. Over die vriendin van die vriendin is idd ook erg vaag, maar in grote lijnen begrijp ik allemaal wel wat je bedoelt ;). Tsja, errug vervelend van die scheidsrechters die de verkeerde scores bijhouden, maar denk er maar gewoon aan dat jullie voor het plezier hebben meegedaan en niet om per se in de finale te komen. En verder uhh tsja je hebt toch iig dat ene meisje erop gewezen dat ze wat sportiever moet zijn, dat is ook goed! En hoe tegenvallend het resultaat ook was, jullie zijn iig wél sportief geweest en dat is ook wat waard! Goeie daad toch?! Denk daar maar gwoon aan!
Ik hoop btw dat je wel een voldoende voor Latijn hebt ::) :-X maar dat zal wel nutteloos zijn om te hopen zeker? :P Moet ik je eens bijles geven ;)?

Pino, waarom ben je zo moe? Gaat het een beetje? ???

Goed, dan even over mijn dag :). In vergelijking met het rooster van Doris was die van mij wel een stuk 'nuttiger' ;) maja bij scheikunde hebben we alleen oude stof herhaald en dat weet ik toch allemaal nog wel, vandaag zuren en basen, echt de basis daarvan, vond ik nogal simpel maja :-X. Tijdens A-uur dan maar een beetje mn tekst geleerd voor toneel, dat is het nuttigste dat ik op dit moment kan doen he ;). En daarna natuurkunde, kregen we eindelijk ons po-cijfer! Ik had een 8,4 :) voor het totaal van po-verslag + po-mondeling + practicum van afgelopen dinsdag. Dus daar was ik wel tevreden mee, maar voor het verslag zelf hadden we maar een 7,6, ja ok niet slecht of zo, maar we hadden er zo ontzettend enorm veel werk aan besteed dat ik dat toch wel een klein beetje vond tegenvallen. Mijn vriendin met wie ik die po had gemaakt had als totaalcijfer een 7,7 daar was ze natuurlijk wel erg blij mee want dat haalt haar onvoldoendes een beetje op, maar ze gaat toch nog wel een repetitie natuurkunde (van het eerste kwartaal...) herkansen. De leraar zei tegen mij dat ik niets mocht herkansen van hem! >:( En hij is nog wel mn mentor! Ik heb net zoveel recht op die twee herkansingen van dit jaar als iedereen, want je mag ook voldoendes herkansen! Haha naja niet dat ik dat van plan was eik, maar mn vrienden zeggen nu allemaal zo van 'als hij zegt dat het niet mag, moet je natuurlijk juist iets gaan herkansen! en dan het liefst van zijn vak, zodat hij weer moet gaan nakijken!' haha. Dusja nu twijfelde ik wel een beetje of ik de 7,9 die ik in het 1e kwartaal voor natuurkunde had gehaald, zou herkansen ::) omdat ik nu voor mijn examen een 8,2 moet halen om een 8,5 te staan :-X (niet beledigend bedoeld hoor... mennn ik word steeds arroganter geloof ik :-[) maja ik doe het denk ik toch maar niet... die 8,2 moet ik maar kunnen halen hoor... en ik heb natuurlijk geen zin om voor volgende week donderdag, als de herkansingen zijn, weer te gaan leren ::) maar dat is best wel onzin natuurlijk want ten eerste moet je diezelfde stof toch sowieso leren voor t examen en ten tweede telt toch het hoogste cijfer ::). Dusja, in principe zou ik gewoon twee cijfertjes kunnen uitkiezen om te herkansen. Maja. Denk dat ik er niet zoveel zin in heb. Had bijv een 6,4 voor mn betoog Nederlands maar dan moet ik weer 3 uur daaraan zitten en nog maar de vraag of ik hoger haal dusja. Hmm, morgen laatste kans om het formulier in te vullen, dus denk niet echt dat ik dat ga doen maja och maakt ook niet zoveel uit ;).

Tot zover mijn arrogante verhaaltje over mijn cijfers, ok, na school nog even langs een reisbureau geweest om wat foldertjes over campings in Frankrijk te halen :). En verder cadeautjes gekocht voor twee meisjes uit mn klas die zondag hun verjaardag vieren. Ennn verder nog shampoo gekocht bij de Kruidvat want daar kreeg je een gratis bioscoopkaartje bij!! Jaja echt leuke actie hoor, ik heb er al drie verzameld ;D maar dat had ik geloof ik al verteld :-[. Naja kwilde dr ff reclame voor maken :P.

Goed verder heb ik niets meegemaakt vandaag, oja, heb mn broer nog geholpen met het eten en hij had als toetje aardbeien meegenomen! :D :D jummmmie...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9061 Gepost op: 10-04-2003, 19:28:13 »
Anne-Marie, pff, wat een lang verhaal ;D das wel leuk alleen jammer dat je sportdag zo tegenviel :-\. Over die vriendin van die vriendin is idd ook erg vaag, maar in grote lijnen begrijp ik allemaal wel wat je bedoelt ;). Tsja, errug vervelend van die scheidsrechters die de verkeerde scores bijhouden, maar denk er maar gewoon aan dat jullie voor het plezier hebben meegedaan en niet om per se in de finale te komen. En verder uhh tsja je hebt toch iig dat ene meisje erop gewezen dat ze wat sportiever moet zijn, dat is ook goed! En hoe tegenvallend het resultaat ook was, jullie zijn iig wél sportief geweest en dat is ook wat waard! Goeie daad toch?! Denk daar maar gwoon aan!
Ik hoop btw dat je wel een voldoende voor Latijn hebt ::) :-X maar dat zal wel nutteloos zijn om te hopen zeker? :P Moet ik je eens bijles geven ;)?
Haha, das mooi dat je het ongeveer snapt! :)ben ik weer un beetje gerustgesteld...

En idd, we deden mee om het plezier maar op zo'n manier gaat het plezier dr wel af... :-\ Een goeie daad hé, das ook wel leuk.,. En ik denk idd dat het redelijk nutteloos is om te hopen dat ik een voldoende op Latijn heb, maar hopen kan iig nooit kwaad! ;) Bijles geven hoeft niet hor, t zou zonde van je tijd zijn vrees ik...

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9062 Gepost op: 10-04-2003, 19:51:48 »
Djees....wat een verhalen. Ik ga niet alles doorlezen hoor.  

@ @miesh: Goh, sportief dat je toch toegeeft dat het geen 10-0, maar 10-2 was, zou ik nooit doen  :P

@ fenn: Wat is de zaadcel?

Ik heb morgen eindexamengala en ik heb mezelf ff stylie pak aangemeten en gekocht. Voor de rest was vandaag boring en niet zo interessant. Tijd voor weekend!  ;D

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #9063 Gepost op: 10-04-2003, 20:26:03 »
Hey mensen ik heb even een vraagje..

heeft iemand toevallig net Ingang Oost gezien?
Er werd namelijk iemand behandeld door een vrouw die te erg op Karen van Mol III leek.. het enige wat ik raar vond dat ze iemand met slokdarm/maagproblemen behandelde terwijl ik me herinner dat ze assistent cardioloog was..
Ik heb haar naamplaatje dus niet gezien (of dat ze zich voorstelde of zo), maar ik hoorde haar al bijna roepen: "meneer, dan doen ze het maar zonder mol!"

;)

herhaling is volgens mij volgende week donderdag 's ochtends.. voor de liefhebbers ;)

« Laatst bewerkt op: 10-04-2003, 20:27:01 door Milk »
No Milk today???

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #9064 Gepost op: 10-04-2003, 20:30:59 »
Ik had het ook net gezien, en het was echt de enige echte Karen! ;)

« Laatst bewerkt op: 10-04-2003, 20:31:23 door Heinz »

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #9065 Gepost op: 10-04-2003, 20:33:08 »
Ik had het ook net gezien, en het was echt de enige echte Karen! ;)

Gelukkig, kan ik rustig slapen ;)
Ik dacht ook al, das pas echt een freaky enge dubbelganger dan, die stem ook..ach ik wist het wel maar niet 100% zeker.. 98% of zo ;)

Had jij dat nou niet, dat ze dat elk moment kon zeggen? Ik lag meteen ook weer dubbel, zag het weer voor me.. geweldig was dat gewoon ;D

No Milk today???

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9066 Gepost op: 10-04-2003, 20:34:03 »
hahahahaha 'zaadcel'....nee ik zag er gewoon een wegzwemmend kikkervisje in  :P

En dat betekende dat ik maar weer ging leren...

Fijne avond!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #9067 Gepost op: 10-04-2003, 20:34:49 »
Had jij dat nou niet, dat ze dat elk moment kon zeggen? Ik lag meteen ook weer dubbel, zag het weer voor me.. geweldig was dat gewoon ;D

Haha, ja idd. Dat was trouwens ook wel het meest herhaalde fragment uit de hele derde Molserie. ;D

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #9068 Gepost op: 10-04-2003, 20:39:56 »
Haha, ja idd. Dat was trouwens ook wel het meest herhaalde fragment uit de hele derde Molserie. ;D

En terecht, want (om even een Engelse uitdrukking te gebruiken) it cracks me up! Gewoon elke keer..
Ik ben ook blij dat ik niet in de buurt van ingang oost woon zeg maar, want als zij me dan zou moeten behandelen.. zou ik behalve pijn ook een lachstuip hebben..

No Milk today???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9069 Gepost op: 10-04-2003, 20:48:01 »
hahahahaha 'zaadcel'....nee ik zag er gewoon een wegzwemmend kikkervisje in  :P

En dat betekende dat ik maar weer ging leren...
hahaha wat een uitleg ;D dat had ik niet verwacht
maar ok dan was het dus geen domme vraag gelukkig ;)

ik moet vd computer af... tot morgen allemaal!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9070 Gepost op: 10-04-2003, 21:06:06 »
@ @miesh: Goh, sportief dat je toch toegeeft dat het geen 10-0, maar 10-2 was, zou ik nooit doen  :P
haha, sportief hé! Wij dan, jij...

Tot morgen Annemieke en iedereen!

Ik ga zo naar bed...

waarom hebben we hier deze koele smilies niet?

« Laatst bewerkt op: 10-04-2003, 21:10:29 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #9071 Gepost op: 10-04-2003, 21:53:52 »
Zo, ik heb besloten een BLOG bij te gaan houden.
Niet dat het voor iemand interessant is, maar het helpt m'n gedachten op een rijtje te zetten enzo. En áls iemand dan ooit nog wil weten wat ik uitspook... ::)
http://daantheblog.blogspot.com/ <--- Daar

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9072 Gepost op: 10-04-2003, 23:24:29 »
Eindelijk weer m'n pjoeter terug!! Ik ben pc en internetloos geweest sinds zondagmiddag! Dan word je pas echt gewaar hoe verslaafd je bent.  :-X
Ik ben zelfs terug naar de bib geweest!  :o Dus op dat gebied was het wel positief. Alleen vrees ik nu dat ik het boek niet zal uitlezen nu ik weer online kan  ;D

En ik ga het hier allemaal niet bijlezen, want dat zijn ondertussen ook wel weer 2000 ofzo berichtjes.

Oh en ook nog: ik ben nu alles kwijt wat op m'n computer stond. 3 hele afleveringsamenvattingen van de aussie mol 3 voor m'n site. Kan ik al helemaal opnieuw doen. Plus nog een hoop ander gedoe. En de trailers van belgische mol 3 :(

« Laatst bewerkt op: 10-04-2003, 23:32:45 door Robbieazerty »

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9073 Gepost op: 11-04-2003, 10:15:55 »
Goeiemorgen!

Heb net lekker uitgeslapen, ben namelijk de 1e drie uur vrij dus das wel mooi! :)
Krijg strax misschien mn rep wiskunde trug, ben benieuwd :-\ Voorderest hebben we niet zoveel boeiende uurtjes op sgool, hierna nog maar 2 lesdagen en dan meivakantie!! Wiehaa! :D

Robbie: Dat je het uitgehouden hebt, bijna un week zonder kompjoeter! :o Knap hor! ;)

Un hele fijne dag iedereen!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9074 Gepost op: 11-04-2003, 12:57:00 »
Heee Robbie, ben je d'r weer! Niet meer doen hoor, zo lang wegblijven

Citaat
Pino vertel 't eens, wat zit je dwars vandaag

Ach, ik heb vanmorgen bij een collega mijn hart kunnen luchten, dus laat ik jullie er maar niet meer mee lastig vallen. Het gaat ook wel weer, ik heb een leuk weekend voor de boeg, dus daar ga ik gewoon een heleboel energie uithalen!!! :)

Groetjes allemaal! :-*Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9075 Gepost op: 11-04-2003, 13:15:21 »
weekend :D ben ik echt blij om, k was dr aan toe :) de laatste twee uur vielen uit, dus ik ben lekker vroeg thuis. btw, annemieke, heb je al jonge eendjes gezien? ik net wel, moest gelijk aan jou denken :) ze waren echt heel cute, zo donzig enzo :)

ik heb echt zin in morgen, gala!!! ik zou iemand meenemen als introducee want die had mij gevraagd of ik n kaartje voor dr kon regelen (1 intro per persoon trouwens), maar toen ik net n kaartje ging halen werd net t laatste intro kaartje voor mn neus verkocht. ik moet dr zo dus nog ff opbellen dat ze niet kan komen, maar vind ik wel sneu en voel me ook erg slecht nu :-[ volgens mij kan ik dr nix aan doen, maar toch...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9076 Gepost op: 11-04-2003, 13:19:14 »
btw, annemieke, heb je al jonge eendjes gezien? ik net wel, moest gelijk aan jou denken :) ze waren echt heel cute, zo donzig enzo :)
OMG!!
Jongens, zet je schrap!!!
Als Annemieke hier staks komt gaat ze volledig uit haar dak!!!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #9077 Gepost op: 11-04-2003, 13:25:08 »
OMG!!
Jongens, zet je schrap!!!
Als Annemieke hier staks komt gaat ze volledig uit haar dak!!!

Ik heb vandaag ook nog jonge eendjes gezien, echt zoooooooo lief, aaaah, ik kan hier echt uren naar kijken, het is jammer dat ik moest werken, want anders had ik nog zeker een paar uur staan kijken, want aaaaaaaah, zooooooo lief, echt niet normaal!!  8)

Zoiets doet Annemieke zeker in 20voud??? ;)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9078 Gepost op: 11-04-2003, 13:28:33 »
Goeiemiddag,

Ik kom ook maar effe buurten. Ik heb vanmorgen nog niet zo veel uitgevoerd. Ik heb m'n moeder 'n beetje verzorgd, want die is ziek en verder ben ik onder de zonnebank geweest. En net heb ik ook maar effe iets geschreven aan 'n rapport voor 'n project op school. Ik moet daar eigenlijk nu mee verder, maar ik heb er totaal geen zin in. Zo dadelijk toch nog maar effe er 'n uurtje aan werken en dan kan ik dan weer wat leuks gaan doen!

Robbie, wat rot dat je zolang zonder computer moest doorbrengen! En erg vervelend natuurlijk dat je nu vanalles kwijt bent.  :-[

@miesh, heb je over 2 schooldagen al meivakantie?  ???  Wij toch echt pas over 2 weken.  :-\

Pino, 'n heel fijn weekend dan! Ik hoop dat je je flink amuseerd en alle nare dingen effe kunt vergeten!  :)

Doris, vast veel plezier op je gala morgen! Jammer dat je geen kaartje voor die introducee kon krijgen, maar daar kun je idd helemaal niks aan doen. Dat zal ze vast wel begrijpen.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9079 Gepost op: 11-04-2003, 13:43:13 »
Pino, 'n heel fijn weekend dan! Ik hoop dat je je flink amuseerd en alle nare dingen effe kunt vergeten!  :)

Dank je wel, Han!

Citaat
Zoiets doet Annemieke zeker in 20voud???  
Heb geduld....je zult het vanzelf zien.... Zorg in ieder geval voor iets zwaars om je aan vast te houden!