Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2489742 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9040 Gepost op: 9-04-2003, 09:29:36 »
heeeeej hallo allemaal!

hoestie nu? ik heb morgen een cursus bhv...blugh, het brandgedeelte, hoor van links en rechts dat ik dan in een brandend gebouw of iets moet, heb ik dus helemaal geen zin in, maar ik zie het morgen wel

nu ff de hoofstukken doorlezen, hahaha ik heb huiswerk :)

nou een fijne dag, ik ga strakjes werken

kussssss julia

always look on the bright side of life

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9041 Gepost op: 9-04-2003, 11:37:04 »
hallohallowie!

Ik heb zo meteen de laatste stagedag! Heb er wel zin in, want we gaan een leuke activiteit doen. Op zich wel jammer dat de stage dan voorbij is...maar ook wel weer lekker rustig dan.
 Verder nog 2 tentamens, do en vr.
(hehe ff mn moeder helpen beneden op de pc...want 'er is iets raars gebeurd' ;D)(oké was niks aan de hand. vergeleken met 10 min beneden heeft ze toch al 2 zinnetjes getypt in d'r mail  :o ;))

En van 't weekend lekker familie weekend! Moet wel de mol opnemen maarja. Wel gezellie iig! Allemaal kleine achternichtjes en 'n achterneefje...leukleuk!

Doeggg fijne dag! :-*
En Juul leuk dat je weer af en toe langs komt!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9042 Gepost op: 9-04-2003, 15:40:44 »
hoestie nu? ik heb morgen een cursus bhv...blugh, het brandgedeelte, hoor van links en rechts dat ik dan in een brandend gebouw of iets moet, heb ik dus helemaal geen zin in, maar ik zie het morgen wel
Ow, dat lijkt mij juist hartstikke cool! :) Een cursus BHV kan noiot kwaad. Heb je ook EHBO?

Fenn, hoe was je laatste stagedag? Heb je wat leuks gedaan ofzo? Nog veel succes met je tentamens!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9043 Gepost op: 9-04-2003, 15:56:53 »
Haihaiii

Msn staat weer volop aan en tussendoor ben ik nog een mail aan het beantwoorden, dus mijn post hier schiet niet erg op ;D. Dus maar heel even kort vermelden wat mijn cijfers waren die ik vandaag gehoord heb... ;)
Grieks een 8,5 (die vervangt dan ook de vorige 8,2 :), net zoals die 9,5 van Latijn de vorige 7,4 vervangt)
Scheikunde een 9,3 :D (ik zei toch dat ie wel makkelijk was ;))
En voor mijn Nederlands mondeling literatuur had ik een 7,5... vanochtend heb ik mijn Frans mondeling literatuur gehad... en daar had ik een 9 voor!! :o :D Terwijl ik 2 boeken maar half gelezen heb!! Maar het was ook echt niet moeilijk, ik mocht al mn boekverslagen erbij houden en ik had alleen maar de samenvattingen doorgelezen van die 2 half onbekende boeken en toch kon ik alle vragen beantwoorden! Tsja en verder nog iets algemeens over de romantiek nou dat hebben we nu wel vaak genoeg behandeld dus dat wist ik ook wel :). Mijn eindcijfer voor literatuur (Engels 10 Nederlands 7,5 en Frans 9) komt daarmee op een 8,3 want Nederlands telt 3 keer.
Goed he?? :D Nu alleen nog natuurkunde po terugkrijgen, ws morgen.
Ah daar komt mn moeder thuis, dan ga ik haar dat ook eens vertellen. Ben zo nog wel even terug!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9044 Gepost op: 9-04-2003, 16:11:28 »
Wat 'n ontzettend goede punten weer Annemieke!
Juul, veel succes met je BHV cursus morgen! 't kan nooit kwaad om te leren wat je in brandsituaties moet doen!
Fenn, hoe was je laatste stagedag? Vast veel succes met je laatste 2 tentamens en veel plezier bij 't familieweekend!   :)

Ik zelf heb niet echt wat nieuws te melden. Ik heb 't 'n beetje rustig aan gedaan vandaag. Ik merkte gisterenavond toch wel dat ik erg moe was van 't studeren de afgelopen dagen en heb daarom vandaag nog niet echt iets nuttigs gedaan. Net wel effe iets voor school doorgelezen, maar verder heb ik m'n dag doorgebracht met wat forummen, liedjes downloaden (ik ben 'n nummer aan 't zoeken voor onze wedstrijddans voor volgend jaar) en tv-kijken. Ik heb net ook alvast de saus (van gehakt en allerlei groenten) gemaakt voor de macaroni die we gaan eten vanavond. M'n moeder heeft 't erg druk vandaag, dus heb ik maar aangeboden 't te doen. Ik vind koken wel 'n leuke bezigheid, maar heb er helaas nooit echt tijd voor. Daarom kwam 't fijn uit dat ik vandaag de hele dag niks te doen had.  :)

« Laatst bewerkt op: 9-04-2003, 16:11:44 door Han13 »

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #9045 Gepost op: 9-04-2003, 16:13:49 »
Annemieke, die cijfers van je vallen me nou echt tegen! :( Kun je de volgende keer niet beter je best doen? ???

;) :P

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #9046 Gepost op: 9-04-2003, 16:39:26 »
Annemieke is een stuudje!!!  :o :o :o :o :o

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9047 Gepost op: 9-04-2003, 16:42:35 »
Annemieke, die cijfers van je vallen me nou echt tegen! :( Kun je de volgende keer niet beter je best doen? ???
Nou! Je moeder zal zeker ook wel zwaar teleurgesteld zijn.
Vanaf nu krijg je een forum-verbod en mag je alleen nog maar studeren!
Comp, gooi haar in de ban!!!

Geintje!! Maar dat snapte je vast wel (je bent er slim genoeg voor!) Gefeliciteerd met je mooie cijfers!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9048 Gepost op: 9-04-2003, 17:03:41 »
Tsja Malc... het spijt me hoor... :-[ :P
Arco, je komt erachter...? :P
Han, thnx! ;)
Nou! Je moeder zal zeker ook wel zwaar teleurgesteld zijn.
Vanaf nu krijg je een forum-verbod en mag je alleen nog maar studeren!
Comp, gooi haar in de ban!!!

Geintje!! Maar dat snapte je vast wel (je bent er slim genoeg voor!) Gefeliciteerd met je mooie cijfers!
boehoe!! neeehhh... :'(
[color=fffff1];D :p thnx Pino;)[/color]

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9049 Gepost op: 9-04-2003, 18:01:55 »
jaaa laatste stagedag ging goed met de kinderen! ze vonden de activiteit erg leuk.
We hadden één groep gemaakt van de kinderen (normaal 2 groepen)...er waren er 22! dus lekker druk. Eerst mochten ze shirt onder tekenen en verven en daarna modeshow lopen in de gymzaal! En nog een aantal spelletjes gedaan.

Eindgesprek ging prima. Ik zal uitkomen op een 8 ofzo. Misschien ietsje lager. Maar dik voldoende dus!  :D
Nu nog ff leren en dan lekker weekend!
Ik heb nie alle posts goed gelezen..han heb je ook nog tentamens? Succes nog dan!

Doeggggie  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Groenenman

• Gast
« Reactie #9050 Gepost op: 9-04-2003, 18:43:12 »
Waarom kan ik niet van die hoge cijfers halen als jou Annemieke  ???
Toch heb ik ook weer twee goede cijfers terug. Voor een 4-toets Wiskunde een 9, en voor een 1-toets wiskunde een 9,5. Jaja ik ben weer goed bezig. Oh ja, ik had ook nog duitse 4-toets terug, een 7,1  ???. Dat viel toch wel tegen omdat ik precies wist welke oefeningen zouden komen. ( ik had nl. een toets van een vriend van me gekregen, foei Groeneman zeg ik dan tegen mezelf  ;D )
Ik houd trouwens niet echt van atletiek, op het lopen na dan, dat kan ik wel goed.

Spreek jullie wel weer eens, mzzl

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9051 Gepost op: 9-04-2003, 20:23:48 »
Fenna goed van je dat je je stage zo goed hebt gedaan! Gelukkig dat het vandaag ook nog leuk was iig. Hoe oud zijn die kinderen ongeveer met wie je werkt?

Waarom kan ik niet van die hoge cijfers halen als jou Annemieke  ???
als jij ;)
Maarre... een 9 en een 9,5?? :o ??? dat is toch wel degelijk minstens net zo hoog als mijn cijfers?? En Duits is toch ook nog gewoon goed? Maar wat bedoel je precies met een 4-toets en een 1-toets?? ??? Is dat hoe zwaar hij telt of zo?

Ik ben net terug van cabaret :) was weer errug grappig en erg gezelli :) :). Het oefenen van gister en van vlak van tevoren had niet zo heeeel erg veel nut gehad ::) maar goed, we hadden er iig toch iets aan gedaan en dat vond John ook wel goed van ons ;). En we hebben vandaag sowieso een flink stuk van het stuk kunnen oefenen. Dat gaat wel lukken! :D En het gaat echt weer een hele leuke voorstelling worden hoor... 6 en 7 juni...! ;) (everyone's invited ;))
Nouja de voorstelling is nog niet helemaal af en ik weet niet heel erg zeker of het ook wel net zo leuk zal zijn om naar te kijken als het is om mee te doen... (ik vind het zelf altijd zooooooveel leuker om mee te doen met iets van toneel dan om ernaar te kijken) maja het is dus iig super om mee te doen ;). Oww mennn wat zal ik dat gaan missen over een paar maanden... maar daar wil ik nu nog niet aan denken...!!

Ik hoop dat ik nu wel de hele huiskamer bijgelezen krijg, dat lukte me daarnet niet. Maar ja als het journaal zo is afgelopen, word ik natuurlijk weer weggejaagd door mn vader... :-X

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9052 Gepost op: 9-04-2003, 20:44:46 »
Annemieke, gefeliciteerd met je goede cijfers! Je ouders zijn er zeker ook wel blij mee, of die zijn misschien niet anders van je gewend, dat kan natuurlijk ook ('Annemieke, een negen iswel erg slecht, de volgende keer verwachten we toch een tien op zn minst' *streng stemmetje).

Vandaag echt een superdrukke dag gehad, maar het ging wel goed. Het lijkt erop dat ik het werk wat meer onder de knie begin te krijgen. Dat is wel fijn en het mag ook wel na 7 maanden vind ik (ze gaan ervan uit dat je drie jaar nodig hebt om ale ins en outs van het werk te kennen). Nou nog proberen deze week wat werk af te krijgen, in plaats van erbij  ::) en dan komt het helemaal goed.

Het is alweer bijna weekend. Ik heb nog bijna niets bijgelezen op het Avro forum,l das wel jammer, want zo mis ik door de week een beetje alle naspeuringen en moet ik alles in sneltreinvaart nalezen op zaterdagmiddag. Zo heb ik minder plezier van.

Ik ga weer eens een pogong doen om bijgelezen te raken.

Groetjes Ovide

PS: ik mis A&K wel, want zij post ook altijd veel in de bar.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9053 Gepost op: 9-04-2003, 20:54:53 »
Idd!! Ik mis Debbie ook wel ja :(. Dat je het ff weet als je zaterdag alles gaat nalezen he Deb, je bent gemist!! ;)

Haha, mn ouders vinden het ook wel goed hoor, maar het is idd niet zo dat ze van hun stoel vallen van verbazing en me meteen een cadeautje geven omdat het zo goed is of zo :P.

Het is mij nu dan idd gelukt de huiskamer bij te lezen, alleen ondertussen wordt er weer doorgepost, maar gelukkig maar, anders had ik ook maar niks te doen he :P (behalve dan het avro-forum lezen ::) :P). Kheb net wat hints van Astrid gelezen... :o zit wel een klein btje iets in, maja, ik durf niet te veranderen in de pool, ik wil gwoon of altijd de goede mol hebben gehad of dramatisch laag geeindigd dan tenminste toch nog met opgeheven hoofd het loosertopic binnen kunnen gaan ;). Maar zonder pool, gevoelsmatig heb ik nog steeds mijn 2 hoofdverdachten en 1 bijverdachte.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9054 Gepost op: 9-04-2003, 22:19:19 »
Fenn, wat fijn dat je laatste stagedag zo leuk was, je eindgesprek zo goed verliep en dat je zo'n goed punt zal krijgen! En succes verder met studeren voor je tentamens!   :)
Groeneman, geweldige punten!   :D
Annemieke, veel succes en plezier met jullie nieuwe cabaretvoorstelling!  :)
Ovide, veel succes met bijlezen op 't Avro-forum en met hard werken! Gelukkig is 't al weer bijna weekend! ;)

Ik heb nie alle posts goed gelezen..han heb je ook nog tentamens? Succes nog dan!

Gelukkig ben ik al klaar en heb ik 'n paar daagjes effe niks te doen. Nou ja, niks te doen...vanaf maandag heb ik gewoon weer les en daarom moet ik deze week nog wat aan projecten werken en vast info gaan zoeken om m'n scriptie te kunnen schrijven. Dus ik ben wel druk bezig, maar gelukkig niet meer met studeren!  :)

Ik heb net effe naar de 'verloskundige praktijk' gekeken. De aflevering ging vandaag namelijk helemaal over de verloskundige die mij ter wereld heeft gebracht! Ze gaat nu met pensioen en ze heeft maar liefs iets van 7500 baby's ter wereld gebracht hier in Venlo en omstreken. M'n moeder kent haar ook heel goed, omdat ze vroeger als kraamverzorgster veel met haar heeft samengewerkt. D'r dochter die nu haar praktijk gaat overnemen heeft bovendien vroeger ook bij mij op dansen gezeten. 't was wel erg leuk om haar bij SBS6 op televisie te zien. Jammergenoeg waren we 't 'n beetje vergeten en hebben we 't eerste half uur gemist.  :-[  Hopenlijk wordt 't nog 'n keertje herhaald.

Ik ga ook maar 'ns bijlezen, want d'r is de afgelopen uren zo te zien weer vanalles gepost.  :)

« Laatst bewerkt op: 9-04-2003, 22:32:07 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9055 Gepost op: 9-04-2003, 22:52:03 »
Wat leuk Han, dat 'jouw' verloskundige op tv was! :D

Annemieke, veel succes en plezier met jullie nieuwe cabaretvoorstelling!  :)
thnx, maar helemaal nieuw is ie niet hoor, we zijn hier al sinds tsja... wat zal het zijn... de herfst of winter of zo mee bezig, maar ja, nu begint het echt een beetje vorm te krijgen :). Plezier zal iig wel lukken :D!

Ik heb de computer dus nog ff weten te bemachtigen, maar ik ga wel zo naar bed natuurlijk. Morgen gelukkig wel de eerste 3 uur vrij zoals altijd op donderdag. Ik heb nu trouwens echt een soort vakantiegevoel: echt al mn po's, proefwerken, mondelingen, practica of wat je maar kunt bedenken zijn geweest!! Ik heb vanaf nu helemaal niets meer waar ik een cijfer voor krijg tot aan het eindexamen...! (tenzij ik iets zou gaan herkansen ::) maar daar heb ik niet zo'n zin in denk ik) Maar goed, behalve voor mn examen hoef ik nu dus nergens meer voor te leren, en natuurlijk is dat examen zelf dan wel veel werk, maar ik wil nu zo vlak na de pwweek wel ff rust hebben zeg maar. Alleen ben ik gewoon een btje verbaasd dat ik niet echt meer dringend leerwerk te doen heb ;D. Ik zou me haast gaan vervelen ;). Gelukkig heb ik komende weekends allemaal leuke dingen :) :D. Jullie nog leuke Paas- en/of (mei)vakantieplannen?

Nou welterusten iedereen :-* en tot morgen!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9056 Gepost op: 10-04-2003, 15:18:10 »
oeh niet zo druk hier... njah...

annemiek, goede cijfers weer zeg!
groenenman, ook hele goed cijfers! zeker voor wiskunde vind k t echt superhoog!

ik heb weer drie cijfers terug: n 6.7 voor duits, maar daar ben ik heel slecht in dus dat viel nog alleszins mee, een 8.9 voor geschiedenis en een 8.9 voor maatschappijleer. ben k op zich wel blij mee, al had ik voor geschiedenis eigenlijk wat hoger moeten halen. ik moet nu de volgende keer per se een 9.5 of hoger halen om n 10 op mn examen te komen staan, dus t is nog maar de vraag of dat gaat lukken...

maar goed, vandaag. ik had dit rooster:
1----
2latijn
3----
4----
5----
6----
7huiswerkuur
8huiswerkuur

echt zonde van mn tijd vond ik het zeg! en daarbij komt nog eens dat er maar 2 anderen zijn met dit rooster. ik heb nl. normaal het 4e les maar dat viel uit. iig, ik heb mn tussenuren toch goed benut, ik ben naar de stad geweest (in mn eentje, maar das ook wel eens goed :)). ik ben ook nog aardig geslaagd ook, ik heb n zomertrui gekocht, een beetje een chineesachtig truitje zonder mouwen (njah, eik alleen het model is chinees, stof, kleur en print niet), een bikini, een boek over de amerikaanse burgeroorlog, 7 paar oorbellen (die zaten bij elkaar, njah, 6 zaten dr bij elkaar en heb nog 1 los paar gekocht voor t gala van school zaterdag) en een appelboor (voor mn moeder... maar we wilden dr een hebben alleen we konden m nergens vinden, en nu zag ik m voor heel weinig geld dus die heb ik maar meteen meegenomen).

in de huiswerkuren vervolgens himmel nix gedaan, alleen maar gepraat enzo. t was trouwens wel leuk toen we naar huis reden, toen waren dr namelijk een paar auto's van iraki's die met de amerikaanse vlag uit de ramen gestoken luid toeterend aan het rondrijden waren. ik wordt daar echt blij van om die mensen zo te zien :)

dat was t eik wel weer... k ga vanmiddag helemaal nix doen. komt mooi uit want ik had toch al nergens zin in :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Groenenman

• Gast
« Reactie #9057 Gepost op: 10-04-2003, 15:49:48 »
Ik wilde dat ik zo hoog kan halen voor geschiedenis, ik ben al blij met een 7 op mn rapport. Maar bij ons is telt een 1-toets een keer mee, een 2-toets 2 keer en een 4-toets 4 keer. Volgens jaar is dat niet meer zo ant dan kom ik in de 2e fase, dan wordt alleen maar in procenten gerekend.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9058 Gepost op: 10-04-2003, 16:31:44 »
Goeiemiddag! alhoewel, goeie?! :-\

Heb sinds maandag hier nix gepost! :-[
Had het dinsdag dus erg druk met 2 repetitie's leren en boekverslag maken, om 11 uur was ik klaar met alles ::) Maarja, de 2 rep's gister vielen niet tegen, op rep latijn heb ik zowiezo wel un onvoldoende maar iig geen 1 meer (hoop ik) :D Dus als ik hoger als un 2 haal, haal ik mijn cijfer al weer op, dusj... En rep wiskunde was ook wel aardig, ik hoop dat ik un 7 oid heb... :)

En vandaag had ik dus sportdag, had me er best op verheugd enzo!
Het hele gedoe begon t eerste uur al, want in onze klas waren er 5 volleybalteams (volleybal is verplicht) alleen er waren wat zieken, dus had je één team met 3 mensen, en aangezien je met zn vieren minimaal moet spelen, moest er geruild worden... Maar niemand wou eigenlijk, want laat dat team nou juist niet zo goed zijn :-\ Iemand bij ons in het team is in principe un hele goeie vriendin van iemand die in het team van 3 zat. Dus vroegen wij aan haar, of zij bij dat team wou, ik bedoel: Je vriendin zit er tog in?!

Maarja, zij wou natuurlijk er niet bij... Dus toen begon de sportdag was het probleem nog niet opgelost! Toen is 'n vriendin van mij maar even in dat team gegaan, want ja, als niemand wil... :-\ Maargoed, de 2e wedstrijd wou weer niemand, dus toen ben ik er maar ingegaan. Omdat ons team met zn 6en waren konden wij dus wel iemand missen, daarom zijn mn vriendin en ik daar dus ff bij gegaan... Alleen toen hadden wij zoiets van: Laat nu iemand uit het andere team van 6 ook es gaan! Wij kunnen wel steeds un speler 'weggeven', maar un ander mag het ook wel eens doen... Nouja, het andere team was dus zo lekker sociaal om dat gewoon niet te willen...

En die vriendin van de vriendin (haha, lekker ingewikkeld hé) die in het team van 3 zat wou er nog steeds niet in... (die vriendin zat dus bij ons in het team) Dus wij waren behoorlijk boos op haar, goed voor de (het?) teamgeest ::) Maar oke, dus wij steeds maar weer mensen uit ons team naar het team van 3 laten gaan, en nadat ik die ene vriendin van de vriendin uit team 3 eens ff de waarheid had vertelt ging zij ook maar naar het team van 3... Maar oke, de sfeer was dus al behoorlijk verpest!

Uiteindelijk hadden wij als team,., 1 wedstrijd verloren, 1 gelijk, en 2 gewonnen! Gingen we naar de persoon die de uitslagen bijhoudt, stond er dat we alles behalve 1 westrijd hadden verloren!! :-\ Nah, dat klopte dus helemaal niet... Maar het was niet te controleren zeiden ze, en uiteindelijk maakte het ook niet uit voor de finale... Dusja, het was wel raar dat het verkeerd was doorgegeven, maar het maakte idd tog niet meer uit...

Finale volleybal was erg leuk om te zien, alleen het verkeerde team had gewonnen :(

Toen basketbal, ons gekozen onderdeel. De eerste wedstrijd hadden we gewonnen met 10-2! :D Alleen op het uitslagenblaadje stond 10-0. Dus zeiden we ff dat het egt 10-2 was. Sportief van ons he?! ;)

De tweede wedstrijd, hadden we gelijk gespeeld 4-4. Wat staat er op het uitslagenblaadje: 4-6 voor de tegenpartij. Dus wij zeiden dat het tog egt gelijkspel was... Maar de scheids zei dat de tegenpartij had gewonnen... Wij gingen naar de kleedkamer waar de tegenpartij in zat en vroegen hoevaak hun hadden gescoord. Ze zeggen 2x (4 punten dus) dus wij gingen dat weer zeggen tegen die meneertje, maar die wou het natuurlijk uit hun mond horen. Maar toen die doorkregen dat er op het uitslagenblaadje 4-6 stond, zeiden ze natuurlijk ineens dat ze 3x hadden gescoord >:( Grr, sportief hor...
Dus daar was nix aan te doen, en wat bleek, hun hadden 1x verloren en 2x gewonnen (tenminste dat stond dus op het blaadje) En wij hadden 1 gewonnen, 1 verloren, dus wij moesten de derde wedstrijd gewoon winnen en dan ging het om het doelsaldo en zouden we iig naar de finale gaan.... Maar we verloren de 3e wedstrijd met 4-2! Dus ging het team die oneerlijk was en un ander team naar de finale!
Later zagen we dat de scheids de uitslag 4-2 ook nog verkeerd had doorgegeven, want de scheids zei dat het 4-0 was! Egt niet! :-\ Dus de scheids had 3x un fout gemaakt bij ons! En als hij alles goed had doorgegeven waren we wel in de finale gekomen, maarja, nix aan te doen! Maar t was zeker niet leuk!

Ik had me juist zo op de sportdag verheugd :( En ik kreeg natuurlijk ook un basketbal tegen mn neus zodat ik bloedneus had en tranende ogen...

Sorry voor dit ongelooflijk lange zeurverhaal van mij, en ik kan me voorstellen als je de moeite niet neemt om dit te lezen hor! ;)

Nu maak ik me er gewoon maar niet meer druk om en ga strax lekker TV kijken! :)

Annemieke: Egt supercijfers zeg!! Heb je ook verdiend!
Leuk Doris dat je zo geslaagd bent in de stad!

Nog un fijne dag/avond iedereen!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9059 Gepost op: 10-04-2003, 17:35:53 »
Pino vertel 't eens, wat zit je dwars vandaag  ::)

Ow menn ik kwam toen straks helemaal moe thuis. Geestelijk moe...ik heb morgen nog eeeeeeeeeeeen tentamen...en dan weekend weekend! (de rust is er dan nog niet helemaal...2 verslagen voor volgende week, maar oké).
Voor de rest ben ik helemaal nie online, ik verwaarloos iedereen, maar ik kan er echt niks aan doen hoor   ;D

Verders fijne avond! Ook pino hè :P