Goeiemiddag!
alhoewel, goeie?! :-\ Heb sinds maandag hier nix gepost!
Had het dinsdag dus erg druk met 2 repetitie's leren en boekverslag maken, om 11 uur was ik klaar met alles
Maarja, de 2 rep's gister vielen niet tegen, op rep latijn heb ik zowiezo wel un onvoldoende maar iig geen 1 meer (hoop ik)
Dus als ik hoger als un 2 haal, haal ik mijn cijfer al weer op, dusj... En rep wiskunde was ook wel aardig, ik hoop dat ik un 7 oid heb...
En vandaag had ik dus sportdag, had me er best op verheugd enzo!
Het hele gedoe begon t eerste uur al, want in onze klas waren er 5 volleybalteams (volleybal is verplicht) alleen er waren wat zieken, dus had je één team met 3 mensen, en aangezien je met zn vieren minimaal moet spelen, moest er geruild worden... Maar niemand wou eigenlijk, want laat dat team nou juist niet zo goed zijn :-\ Iemand bij ons in het team is in principe un hele goeie vriendin van iemand die in het team van 3 zat. Dus vroegen wij aan haar, of zij bij dat team wou, ik bedoel: Je vriendin zit er tog in?!
Maarja, zij wou natuurlijk er niet bij... Dus toen begon de sportdag was het probleem nog niet opgelost! Toen is 'n vriendin van mij maar even in dat team gegaan, want ja, als niemand wil... :-\ Maargoed, de 2e wedstrijd wou weer niemand, dus toen ben ik er maar ingegaan. Omdat ons team met zn 6en waren konden wij dus wel iemand missen, daarom zijn mn vriendin en ik daar dus ff bij gegaan... Alleen toen hadden wij zoiets van: Laat nu iemand uit het andere team van 6 ook es gaan! Wij kunnen wel steeds un speler 'weggeven', maar un ander mag het ook wel eens doen... Nouja, het andere team was dus zo lekker sociaal om dat gewoon niet te willen...
En die vriendin van de vriendin (haha, lekker ingewikkeld hé) die in het team van 3 zat wou er nog steeds niet in... (die vriendin zat dus bij ons in het team) Dus wij waren behoorlijk boos op haar, goed voor de (het?) teamgeest
Maar oke, dus wij steeds maar weer mensen uit ons team naar het team van 3 laten gaan, en nadat ik die ene vriendin van de vriendin uit team 3 eens ff de waarheid had vertelt ging zij ook maar naar het team van 3... Maar oke, de sfeer was dus al behoorlijk verpest!
Uiteindelijk hadden wij als team,., 1 wedstrijd verloren, 1 gelijk, en 2 gewonnen! Gingen we naar de persoon die de uitslagen bijhoudt, stond er dat we alles behalve 1 westrijd hadden verloren!! :-\ Nah, dat klopte dus helemaal niet... Maar het was niet te controleren zeiden ze, en uiteindelijk maakte het ook niet uit voor de finale... Dusja, het was wel raar dat het verkeerd was doorgegeven, maar het maakte idd tog niet meer uit...
Finale volleybal was erg leuk om te zien, alleen het verkeerde team had gewonnen
Toen basketbal, ons gekozen onderdeel. De eerste wedstrijd hadden we gewonnen met 10-2!
Alleen op het uitslagenblaadje stond 10-0. Dus zeiden we ff dat het egt 10-2 was. Sportief van ons he?!
De tweede wedstrijd, hadden we gelijk gespeeld 4-4. Wat staat er op het uitslagenblaadje: 4-6 voor de tegenpartij. Dus wij zeiden dat het tog egt gelijkspel was... Maar de scheids zei dat de tegenpartij had gewonnen... Wij gingen naar de kleedkamer waar de tegenpartij in zat en vroegen hoevaak hun hadden gescoord. Ze zeggen 2x (4 punten dus) dus wij gingen dat weer zeggen tegen die meneertje, maar die wou het natuurlijk uit hun mond horen. Maar toen die doorkregen dat er op het uitslagenblaadje 4-6 stond, zeiden ze natuurlijk ineens dat ze 3x hadden gescoord
Grr, sportief hor...
Dus daar was nix aan te doen, en wat bleek, hun hadden 1x verloren en 2x gewonnen (tenminste dat stond dus op het blaadje) En wij hadden 1 gewonnen, 1 verloren, dus wij moesten de derde wedstrijd gewoon winnen en dan ging het om het doelsaldo en zouden we iig naar de finale gaan.... Maar we verloren de 3e wedstrijd met 4-2! Dus ging het team die oneerlijk was en un ander team naar de finale!
Later zagen we dat de scheids de uitslag 4-2 ook nog verkeerd had doorgegeven, want de scheids zei dat het 4-0 was! Egt niet! :-\ Dus de scheids had 3x un fout gemaakt bij ons! En als hij alles goed had doorgegeven waren we wel in de finale gekomen, maarja, nix aan te doen! Maar t was zeker niet leuk!
Ik had me juist zo op de sportdag verheugd
En ik kreeg natuurlijk ook un basketbal tegen mn neus zodat ik bloedneus had en tranende ogen...
Sorry voor dit ongelooflijk lange zeurverhaal van mij, en ik kan me voorstellen als je de moeite niet neemt om dit te lezen hor!
Nu maak ik me er gewoon maar niet meer druk om en ga strax lekker TV kijken!
Annemieke: Egt supercijfers zeg!! Heb je ook verdiend!
Leuk Doris dat je zo geslaagd bent in de stad!
Nog un fijne dag/avond iedereen!!