Haiiii lieve mensjes
Sssst Malcolm
, straks ziet ie het nog toevallig
. Waarom? Tsja, omdat ik dat al te veel doe (en dat terwijl ik vorige week niet heb kunnen bellen omdat het pwweek was
!) naja en vooral omdat ik dat
te lang doe in zijn ogen, maar ja wat is te lang? In minder dan anderhalf uur ben ik meestal niet bijgepraat hoor
en zelfs als ik dat wel ben, tis toch gewoon gezellig?! Maar ja, het kost te veel geld als het zo lang duurt, vandaar de ruzies
.
Ik ben vrolijk, want ik heb behoorlijk wat cijfertjes al terug en daar ben ik blij mee
en verder ga ik zometeen weer naar die vrienden van cabaret om een stukje te oefenen en een film te kijken en verder ben ik net naar de stad geweest waar ik 2 gratis bioscoopkaartjes gescoord heb bij de Kruidvat
en een cadeautje voor mn nichtje die zondag haar verjaardag viert!
(naja, bij dat cadeautje zat hetene bioscoopkaartje
dus die krijgt ze er dan ook wel bij
kunnen we samen eens naar de bios mss
)
Ok, mijn cijfertjes, let op
:
Engelse brief 7,2
Biologie 8,7 (maar van een bepaalde vraag ben ik ervan overtuigd - samen met de halve klas - dat het antwoordstencil fout is en wij het dus goed hebben
niet dat dat zoveel scheelt maar toch een paar tienden)
Frans mondeling idd een 8,5 zoals ze al gezegd had
.
Latijn een 9,5!!
(en omdat het een zgn. deeltoets was valt mijn 7,4 van de vorige toets helemaal
weg en komt die 9,5 daarvoor in de plaats
)
Wiskunde 9,4!
Ennnnnnn... Engels literatuur...
jullie zullen het net zo min geloven als ik... ja, idd, dat was die rep die ik, en iedereen met mij, zo moeilijk vond... ik wil niet heel erg opscheppen maar het - is - echt - waar: ...ik had een 10...!!!!
Goed he
. Ik was zelf echt zoooo verbaasd over die Engels literatuur. Kon het echt niet geloven, ik vond het juist nog zo moeilijk. Nu geloven jullie me natuurlijk nooit meer als ik zeg dat ik iets moeilijk vond
. Maar goed, ben natuurlijk wel heel blij met alles
. En nu hoef ik ook niet zo heel hoog meer te hebben voor Nederlands literatuur mondeling en te halen voor Frans literatuur mondeling morgen, ja ok Nederlands telt wel drie keer zo zwaar als Engels maar mn gemiddelde kan nu natuurlijk al niet meer stuk!
En dat terwijl ik de meeste Engelse boeken op mn lijst helemaal niet gelezen heb
. Ik kan echt niet geloven dat ik zo hoog heb gehaald, ik ben echt slecht in Engels hoor... haha dat geloven jullie natuurlijk niet meer
. Maar goed, morgen zal ik iig Grieks terugkrijgen en mss ook wel scheikunde, maar dat heeft ze mss nog niet omdat dat pas vrijdag was. Maar morgen natuurlijk ook nog mn literatuurmondeling van Frans, daarvoor moet ik even mn boekverslagen uitprinten maar de printer wil niet
irritant ding. Ik had 1 boek helemaal niet gelezen dus toen ik vandaag een tussenuur had ben ik er nog maar even in begonnen
maja die ga ik toch maar niet meer uitlezen denk ik zo want ik ga dus vanavond nog weg. Whihoew, heb ik ook zin in
. Leukleuk.
Oja mn natuurkunde practicum had ik vanochtend, bestond uit 3 delen, het deel van het systeembord heb ik helemaal goed dat weet ik al, maar die andere 2 delen vond ik wel moeilijk :s. Haha geloven jullie mss niet
maar goed die zal ik niet helemaal goed hebben dan. Maar ook niet helemaal fout hoor natuurlijk
. Ik zie het wel, telt toch maar als een klein deel van de po, waarvoor ons gigaverslag van 30 kantjes en mn mondeling ook nog meetellen, dus dat zit ook wel goed denk ik.
Han, ik hoop dat jij ook een supercijfer hebt voor je tentamen!!
Talpa, haha leuk een 'Nijmo', nou over een paar maanden word ik ook een 'Nijmo'
(of is daar een of andere ontgroening voor nodig of zo?
), wie weet kom ik daar dan ook wel te wonen...!
Julia, beterschap met je keelpijn!
Hrm, ik heb een btje veel smilies gebruikt geloof ik
en het is ook een btje lang geworden geloof ik
hahaha, naja ik ga maar eens bijlezen, hoewel, moet natuurlijk wel nog die boekverslagen zien uit te printen...
Fijne dag iedereen!!