Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2491788 keer)

Offline idefix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9020 Gepost op: 8-04-2003, 15:03:11 »
Heidepark? Daar woon ik  8) (studentencomplex in Nijmegen) ;D

pluspunten zat: midden tussen het groen, betrekkelijk rustig, dicht bij goffertpark/stadion

minpunten: ik woon op begane grond => inbraakgevoelig.

« Laatst bewerkt op: 8-04-2003, 15:04:45 door idefix »
we're back :(

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #9021 Gepost op: 8-04-2003, 15:15:49 »
He, nog een Nijmo. Gezellig! Ik woon op Proosdij. Daar is geloof ik nog geen pretpark naar vernoemd. ;D

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #9022 Gepost op: 8-04-2003, 15:53:09 »
nee, maar is het wel een beetje lekker wonen daar?
tzal wel, station Heijendaal voor de deur, en de uni in de achtertuin...

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #9023 Gepost op: 8-04-2003, 16:03:18 »
't Is prima wonen hier. Geen klachten over deze kamer. En ik heb een oud huurcontract, dus ik blijf nog even. :D Het enige minpunt aan deze kamer is het gebrek aan zonlicht, maar we hebben wel een tuin, dus dat compenseert de zaak dan weer. :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9024 Gepost op: 8-04-2003, 16:10:14 »
Haiiii lieve mensjes :)

Sssst Malcolm :-[, straks ziet ie het nog toevallig ;). Waarom? Tsja, omdat ik dat al te veel doe (en dat terwijl ik vorige week niet heb kunnen bellen omdat het pwweek was >:(!) naja en vooral omdat ik dat te lang doe in zijn ogen, maar ja wat is te lang? In minder dan anderhalf uur ben ik meestal niet bijgepraat hoor ::) en zelfs als ik dat wel ben, tis toch gewoon gezellig?! Maar ja, het kost te veel geld als het zo lang duurt, vandaar de ruzies ::).

Ik ben vrolijk, want ik heb behoorlijk wat cijfertjes al terug en daar ben ik blij mee :D en verder ga ik zometeen weer naar die vrienden van cabaret om een stukje te oefenen en een film te kijken en verder ben ik net naar de stad geweest waar ik 2 gratis bioscoopkaartjes gescoord heb bij de Kruidvat ;) en een cadeautje voor mn nichtje die zondag haar verjaardag viert! :D (naja, bij dat cadeautje zat hetene bioscoopkaartje ;) dus die krijgt ze er dan ook wel bij :) kunnen we samen eens naar de bios mss :))

Ok, mijn cijfertjes, let op ;):
Engelse brief 7,2
Biologie 8,7 (maar van een bepaalde vraag ben ik ervan overtuigd - samen met de halve klas - dat het antwoordstencil fout is en wij het dus goed hebben ;) niet dat dat zoveel scheelt maar toch een paar tienden)
Frans mondeling idd een 8,5 zoals ze al gezegd had :).
Latijn een 9,5!! :D (en omdat het een zgn. deeltoets was valt mijn 7,4 van de vorige toets helemaal weg en komt die 9,5 daarvoor in de plaats :))
Wiskunde 9,4! :D
Ennnnnnn... Engels literatuur... :o jullie zullen het net zo min geloven als ik... ja, idd, dat was die rep die ik, en iedereen met mij, zo moeilijk vond... ik wil niet heel erg opscheppen maar het - is - echt - waar: ...ik had een 10...!!!! :D :D :D
Goed he ;). Ik was zelf echt zoooo verbaasd over die Engels literatuur. Kon het echt niet geloven, ik vond het juist nog zo moeilijk. Nu geloven jullie me natuurlijk nooit meer als ik zeg dat ik iets moeilijk vond :P. Maar goed, ben natuurlijk wel heel blij met alles :). En nu hoef ik ook niet zo heel hoog meer te hebben voor Nederlands literatuur mondeling en te halen voor Frans literatuur mondeling morgen, ja ok Nederlands telt wel drie keer zo zwaar als Engels maar mn gemiddelde kan nu natuurlijk al niet meer stuk! :D En dat terwijl ik de meeste Engelse boeken op mn lijst helemaal niet gelezen heb ;). Ik kan echt niet geloven dat ik zo hoog heb gehaald, ik ben echt slecht in Engels hoor... haha dat geloven jullie natuurlijk niet meer ;D. Maar goed, morgen zal ik iig Grieks terugkrijgen en mss ook wel scheikunde, maar dat heeft ze mss nog niet omdat dat pas vrijdag was. Maar morgen natuurlijk ook nog mn literatuurmondeling van Frans, daarvoor moet ik even mn boekverslagen uitprinten maar de printer wil niet >:( >:( irritant ding. Ik had 1 boek helemaal niet gelezen dus toen ik vandaag een tussenuur had ben ik er nog maar even in begonnen ;D maja die ga ik toch maar niet meer uitlezen denk ik zo want ik ga dus vanavond nog weg. Whihoew, heb ik ook zin in :). Leukleuk.
Oja mn natuurkunde practicum had ik vanochtend, bestond uit 3 delen, het deel van het systeembord heb ik helemaal goed dat weet ik al, maar die andere 2 delen vond ik wel moeilijk :s. Haha geloven jullie mss niet ;D maar goed die zal ik niet helemaal goed hebben dan. Maar ook niet helemaal fout hoor natuurlijk :P. Ik zie het wel, telt toch maar als een klein deel van de po, waarvoor ons gigaverslag van 30 kantjes en mn mondeling ook nog meetellen, dus dat zit ook wel goed denk ik.

Han, ik hoop dat jij ook een supercijfer hebt voor je tentamen!!

Talpa, haha leuk een 'Nijmo', nou over een paar maanden word ik ook een 'Nijmo' ;) (of is daar een of andere ontgroening voor nodig of zo? :P), wie weet kom ik daar dan ook wel te wonen...! :)

Julia, beterschap met je keelpijn!

Hrm, ik heb een btje veel smilies gebruikt geloof ik ;) en het is ook een btje lang geworden geloof ik ;D hahaha, naja ik ga maar eens bijlezen, hoewel, moet natuurlijk wel nog die boekverslagen zien uit te printen...

Fijne dag iedereen!!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #9025 Gepost op: 8-04-2003, 16:21:24 »
het leuke van Nijmegen (in elk geval toen ik daar begon te studeren) is dat men een beetje wars was van studentenverenigingen en ontgroeningen.

Je hebt Carolus natuurlijk, maar vergeleken met andere studentensteden stelt dat niks voor qua ontgroening. En toen ik begon had je Ovum Novum, en die probeerde juist mensen te lokken met het statement dat ze niet aan ontgroenen deden.

En dan heb je 't wel een beetje met die studentenverenigingen. Ik geloof dat 75% van de studenten geen lid is van een vereniging.

Ik ben al een tijdje uitgestudeerd (niet afgestudeerd helaas) dus ik kan het mis hebben mbt de situatie heden ten dage, maar wat nog wel steeds zo is, is dat Nijmegen een heel gemoedelijk, gezellig dorp is. Groot genoeg om anoniem te zijn als je dat wil, klein genoeg om niet in de massa te verdwijnen.

Kortom, ik heb er altijd met veel plezier gewoond.
Ik heb nu een baan in Brabant en ben hier ook op zoek naar woonruimte, dus voor mij zijn mijn Nijmeegse jaren binnenkort voorbij  :'(

ik zal het missen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9026 Gepost op: 8-04-2003, 16:30:10 »
Wat 'n ontzettend goede punten Annemieke! :o  Proficiat zou ik zeggen!  :)

Ik ben effe wezen winkelen net in 'n grote modezaak hier in de buurt met alleen maar merkkleding. Ik heb veel leuks gezien, maar niks gekocht want 't was me allemaal toch wat te duur (129 euro voor 'n broek is net iets TE voor mij  ::) ). Ik ga er nog wel 'n keertje langs als ze opruiming hebben.  ;)

Ik heb dus nog steeds niet alles bijgelezen. Dat is echt niks voor mij. Daarom ga ik zo maar 'ns flink m'n best doen zodat ik dadelijk weer helemaal bij ben en met 'n gerust hart kan gaan sporten vanavond.  :)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9027 Gepost op: 8-04-2003, 16:33:11 »
ben niet langer 18 meer  :)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9028 Gepost op: 8-04-2003, 16:37:31 »
Maar ja, het kost te veel geld als het zo lang duurt, vandaar de ruzies ::).
Betaalt je broer de telefoonrekening dan?  ::) Dat je van je ouders niet lang zou mogen bellen, snap ik. Maar van je broer...
Met zulke mooie cijfers mag je van mij bellen zolang je wilt! ;)

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #9029 Gepost op: 8-04-2003, 16:40:02 »
Nijmegen is inderdaad een gezellig dorp.  :D
Maarre.. Annemieke, heb je al een kamer? Want dat is een steeds groter probleem hier. :-\ Dus als je er een wilt in Nijmegen zou ik echt alles proberen om er een te krijgen. SSHN heeft een wachtlijst en als je briefjes ophangt hangt er binnen een half uur een andere overheen. Hospita kan een oplossing zijn, maar daar heb ik verschillende verhalen over gehoord.

En Han, elke keer als ik in de Molshoop kijk ga je sporten of heb je net gesport. Ben jij topsporter of zo? :o Wat een goede conditie moet jij hebben!
Ik ben al trots op mezelf als ik een uur in de week haal. :-X

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9030 Gepost op: 8-04-2003, 16:47:56 »
En Han, elke keer als ik in de Molshoop kijk ga je sporten of heb je net gesport. Ben jij topsporter of zo? :o Wat een goede conditie moet jij hebben!

Ik train tegenwoordig alleen nog op maandag- en dinsdagavond (allerlei vormen van dans), op maandag 3 uur en op dinsdag 1 1/2 uur. Eerst deed ik ook nog fitness, maar dat werd me wat teveel. Laat dat topsport dan ook maar achterwegen. Ik sport wel veel, maar dat is meer omdat ik gewoon graag met dansen bezig ben. Ik heb er gewoon heel veel plezier in en dan vind ik 't ook niet erg om er 4 1/2 uur per week mee bezig te zijn. (ik doe overigens wel aan wedstrijden mee)

Citaat
Ik ben al trots op mezelf als ik een uur in de week haal. :-X

Dat is toch ook prima! Vroeger danste ik ook maar 1 uur in de week hoor en toen vond ik dat ook allang genoeg. Ik ben 't gewoon steeds leuker gaan vinden en zie 't dan ook meer als 'n leuke manier van ontspanning met als leuke bijkomstigheid dat 't goed voor de gezondheid is.  ;)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #9031 Gepost op: 8-04-2003, 16:48:35 »
Arco, ik ben ook happy. :) Ik heb Heide-Park (Duitsland) en Port Aventura (Spanje) al in de planning staan. :D
En ik Parc Asterix! Heb er echt heel veel zin in! :)
Citaat
Arco, ben jij wel eens is Heide-park geweest? Zo ja, wat vond je ervan? (plus- én minpunten alsjeblieft) :)

Ik ben Arco dan wel niet, maar ik ben wel in Heide Park geweest. ;) Er zijn erg veel leuke attracties zoals de vijf achtbanen waaronder een hele leuke en snelle bobsleebaan waar je absoluut in moet en een hele grote mooie houten achtbaan (Colossos) van 60m hoog met de steilste houten-achtbaan-afdaling van de wereld. Hardstikke leuk! :) Verder zijn er drie leuke waterattracties en ook heel veel kermisattracties waar ik dan weer niet zo van hou. :-\

Nadeel: De thematisering is vreselijk. Sommige attracties zoals de Sprookjesvaart zijn werkelijk niet om aan te zien en staan vol met lelijke kitscherige poppen. En als je pech hebt moet je zeer lang in de rij staan, maar dat is bij bijna elk pretpark wel zo. ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9032 Gepost op: 8-04-2003, 16:50:19 »
whaaa annemieke dat zijn echt supercijfers!!! gefeliciteerd!!!
han, ik ben erg blij voor je dat je tentamen goed ging! je hebt dr keihard voor geleerd, dus je verdient t :)

ik heb ook twee cijfers teruggehad, niet zo goed als annemieke helaas, maar ben dr toch tevreden mee :) een 5.7 voor wiskunde, is misschien niet erg hoog, maar had het een heel stuk lager verwacht. een 8.2 voor economie, was wel zwaar naai want als ik een opdracht goed had gehad waarvan ik de cijfers niet kon vinden, had ik een 9.5 gehad. alleen omdat ik niet zo crea was om zelf wat in te vullen. ik kan daar altijd heel slecht tegen, als ik weet dat ik gewoon een veel hoger cijfer had kunnen halen maar dat dat niet lukt vanwege zoiets doms. maar goed, ben op zich heel erg tevreden over een 8.2 :)

toen ik net thuis kwam lag dr een pakje uit amerika op de tafel voor mij, van mn nicht (uit amerika). ik vind dat altijd zo keilief als ik iets krijg van haar. we mailen wel iedere dag enzo, maar als je dan cadeautje krijgt en handgeschreven brief, is dat zoveel persoonlijker, dat doet me altijd wel wat en dan mis ik dr ook heel erg  :'( we zijn nl. dit jaar bij hun geweest op vakantie en toen zijn we heel erg close geworden, meer een soort zussen ofzo. ik vind het echt heel erg dat we zo ver uit elkaar wonen  :'( maar goed, ben dus wel weer helemaal gelukkig :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9033 Gepost op: 8-04-2003, 17:07:36 »
Wat 'n ontzettend goede punten Annemieke! :o  Proficiat zou ik zeggen!  :)
Met zulke mooie cijfers mag je van mij bellen zolang je wilt! ;)
whaaa annemieke dat zijn echt supercijfers!!! gefeliciteerd!!!
:P thnx allemaal ;D enne Malc, ik ben het helemaal met je eens dat hij niet betaalt, maja, dat helpt niet veel... ::) Thnx dat ik van jou dan tenminste wel mag bellen ;). (Ik heb het dus btw uiteindelijk gisteravond ook nog wel gedaan he!)

Maarre.. Annemieke, heb je al een kamer? Want dat is een steeds groter probleem hier. :-\ Dus als je er een wilt in Nijmegen zou ik echt alles proberen om er een te krijgen. SSHN heeft een wachtlijst en als je briefjes ophangt hangt er binnen een half uur een andere overheen. Hospita kan een oplossing zijn, maar daar heb ik verschillende verhalen over gehoord.
hrm, ja, je hebt gelijk ik moet wat actiever worden. Maar ik heb me wel al in november ingeschreven bij de SSHN en die zeiden toen geloof ik dat het een jaar zou duren, dusja mocht ze dan in november idd al meteen een kamer voor me hebben, dan hoef ik niet zo heel erg lang op en neer te reizen... Verder ken ik redelijk wat mensjes in Nijmegen, maar ja die moet ik dan wel inschakelen natuurlijk :-X. En verder hebben mn Nijmeegse oom en tante al aangeboden dat ik ook wel een tijdje bij hen kan verblijven als ik nog geen kamer heb :).

Doris, idd superleuk zeg om post te krijgen van je nicht uit Amerika! Wees daar nu maar gewoon blij om :). Enne zijn toch ook goede cijfers, als je er zelf maar tevreden over bent toch?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9034 Gepost op: 8-04-2003, 17:26:31 »
ik heb ook twee cijfers teruggehad, niet zo goed als annemieke helaas, maar ben dr toch tevreden mee :)

Dat zijn toch ook goede punten! Voor wiskunde is zeker goed als je verwacht had dat 't nog veel lager zou zijn. Nu heb je tenminste 'n voldoende. En die 8,2 is gewoon kei goed, dus geen gemuts! (om maar 'ns met de woorden van Aafke te spreken  ;) )

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9035 Gepost op: 8-04-2003, 18:07:13 »
Ow allemaal mensen in-uit nijmegen opeens. Misschien heb ik jullie wel eens gezien dan..
Ik reis nog gewoon op en neer Den Bosch-nijmegen is goed te doen. (ik doe SPH...das in de NEBO..richting groesbeek)
Mijn tentamen vandaag...ik heb er een goed gevoel over! Maarja dat zegt niks.

Nu gaat ik eten dus de groetjes en tot ziens maar weer!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9036 Gepost op: 8-04-2003, 18:22:04 »
gelukkig fenn, dat je dr n goed gevoel over hebt :)

en han, je hebt gelijk, geen gemuts :D

ik ben net lekker in bad geweest, lekker boekje gelezen. ik ben nu echt in n goed boek bezig, gaat over australie in de 19de eeuw. ik vind het altijd leuk om over geschiedenis te lezen, t liefst als t in de vs speelt, maar australie is ook goed :)

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #9037 Gepost op: 8-04-2003, 18:40:50 »
En ik Parc Asterix! Heb er echt heel veel zin in! :)Ik ben Arco dan wel niet, maar ik ben wel in Heide Park geweest. ;) Er zijn erg veel leuke attracties zoals de vijf achtbanen waaronder een hele leuke en snelle bobsleebaan waar je absoluut in moet en een hele grote mooie houten achtbaan (Colossos) van 60m hoog met de steilste houten-achtbaan-afdaling van de wereld. Hardstikke leuk! :) Verder zijn er drie leuke waterattracties en ook heel veel kermisattracties waar ik dan weer niet zo van hou. :-\

Nadeel: De thematisering is vreselijk. Sommige attracties zoals de Sprookjesvaart zijn werkelijk niet om aan te zien en staan vol met lelijke kitscherige poppen. En als je pech hebt moet je zeer lang in de rij staan, maar dat is bij bijna elk pretpark wel zo. ;)

Nou, hier is de echte Arco dan ff!! :P

Heidepark is zeker een leuk parkje, ik ga ergens in juni er weer heen, en dan gaan we een uurtje achter elkaar op de Colossos zitten, whoeiiiiiiiiiii!!

Mijn agenda zit alweer overvol, Parc Asterix, Nigloland, Fort Fun, Efteling 10x, Sixflags Holland ong. 30x , Sixflags Belgie 5x, Slagharen weekendje nog, Phantasialand, Walt Disney Studios, Bobbejaanland, Bellewaerde, Europapark, Holidaypark, Warner Bros etc. etc.  EN OVER 2,5 week ga ik voor 8 dagen naar Engeland, en daarin zitten 6 pretparken!! :P Chessington, Alton Towers, Drayton Manor, Blackpool, Fantasy Island en Thorpe Park!! In oktober nog even naar Orlando voor 11 dagen (pretparken), of anders naar Spanje pretparken!! :P

Ok, mijn mening over Heidepark: Het is zeker een leuk park, met mooie rides, maar het is allemaal typisch Duits gethematiseerd, beetje jammer!! :( Er zitten toppie attracties in Heidepark, Colossos, Bobbaan, Wildwaterbanen, Limit, Big Loop, maar ook veel kermisspul, en dat vind ik ook leuk hoor!! COLOSSOS ROELTTTTTT!!

Slagharen dan: Ik vind 17,50 ook veel, maar je moet toch wat overhebben voor je seizoensopening he?? ;) Er staan best veel leuke rides, maar weinig spannende dingen!! :(

En verder heb ik veel zin in dit jaar, wordt weer lekker veel pretparken, whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!  8) 8) 8)

Vragen over pretparken?? Stel ze gerust... ;)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9038 Gepost op: 8-04-2003, 19:11:47 »
ben niet langer 18 meer  :)
Ben je dan Jarig vandaag Chriz? Je staat namelijk niet op de verjaardagskalender. Zo ja, in ieder geval heel erg gefeliciteerd!  :-* Heb je iets leuks gedaan vandaag?

Annemieke: wat een super goeie cijfers zeg! Echt niet meer normaal. Je moet toch wel erg blij zijn. Zakken zit er voor jou met de beste wil van de wereld niet meer in.

Doris: ook goeie punten! Wiskunde, nou ja, dat haal je wel weer op op. Maar economie echt top!

Voor de mensen die nog met tentamens bezig zijn; nog ff volhouden en dan is het voorbij.

Deze week moet ik de hele week werken en volgende week maar vier dagen. Goede vrijdag is de gemeente namelijk dicht. Goed he. Dan heb ik ook de maandag vrij (2e paasdag) en dinsdag en woensdag heb ik maar ADV genomen. Jeeej. Dan beginnen sowieso eigenlijk de vrije daagjes. Koninginnedag, bevrijdingsdag, hemelvart, pinksteren. En dan heb ik nog een weekje vakantie (Italie!) en dan is het alweer ijna juli. Niet te geloven.

Ik heb trouwens gisteren mol-omlime live gevolgd. Was echt wel grappig om te zien. Een aantal deelnemers deed heel verdacht. Funny!

Verder weinig nieuws. Mn vriend is naar Utrecht. Die is pas laat thuis, denk ik. Heb ik wel de tv voor mezelf  :D

Ik ga nog even bijlezen en dan lekker voor de tv hangen of misschien nog even mol-online volgen.

Groetjes
Ovide

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #9039 Gepost op: 8-04-2003, 22:04:38 »
Mensen, het zit er weer op voor vandaag.

Ik heb alles gedaan dat ik moest doen (behalve mijn huiswerk dan). En het is 22.00 uur geweest. Tijd om maar eens onder de wol te gaan.
Welterusten allemaal.

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...