Hallo!
Zo, weer un dag dichter bij de meivakantie!
hoelang hebben jullie meivakantie? Wij ongeveer 2 en un halve week! T was weer erg saai op sgool, kwam er vandaag op sgool achter dat ik vandaag un verslag moest inleveren :-\ Dat was vorige week afgesproken maar toen was ik ziek. En ik had er nooit meer aan gedacht. Maar dat verslag zou ik samen doen met twee vriendinnen en die hadden mij gister nog wel gebeld maar ik was natuurlijk niet thuis! Nouja, gelukkig mocht ik vandaag mn naam er wel bij zetten op het verslag!
Ik weer blij...
Hey Anne-Marie je hebt echt wel wat gemist hoor, als je het zonder geluid gekeken hebt! Ik heb echt super gelachen om alle muziekjes!! Dus die heb je nog tegoed .
Wel leuk dat het zo leuk was bij je familie . Succes met je Frans morgen!!
Hehe, ja ik ga de aflev zo kijken... Heb ik alweer zin in!
Dankje voor succeswensen maar t ging niet zo goed
T was egt heel moeilijk, veel tekstbegrip en een luisteroefening, alleen die Fransen praten zo snel... Dus daar snap je ook nix van :-\
A&K: Je bent al wel weg, maar tog nog heel veel plezier daaro! (ik had ut ff niet meegekregen
)
Doris: Egt goeie cijfers! (vooral die 9 op Latijn...
)
Annemieke: Ik hoop dat je tog un goed cijfer oid op je mondeling krijgt!
Han en Fenn: Heel veel succes met tentamens!
Groenenman: Goed van je hoogspringen, vind je dat leuk?
ik zit nml op atletiek Ik weet niet of ik morgen hier langs kom, heb woensdag nml. 2 repetitie's en boekverslag inleveren! (weet nog niet welk boek...)