Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2491872 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9000 Gepost op: 7-04-2003, 12:38:49 »
zo k ben weer thuis... heb me maar ziek gemeld want k voel me helemaal niet lekker  :-\ we hebben vandaag pas 4 cijfers terug gekregen. voor nl had k n 7.2, engels n 7.5, frans n 8.1 en latijn en 9. ben dr erg blij mee, alleen nederlands niet zo, maar dat komt omdat ik het zo dom vind staan om voor je moedertaal een lager cijfer te halen dan voor je andere talen.

ik ga zo lekker mn bed in denk ik, ik kom vanaaf nog wel ff langs.

annemieke, hoe ging je mondeling?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #9001 Gepost op: 7-04-2003, 12:44:45 »
Han, succes met je tentamen recht. Annemieke, ik hoop dat je mondeling goed gaat/gegaan is.

Afgelopen zaterdag had ik een echte pechdag:
's Ochtends vroeg om 6.00 uur zat ik recht op in mijn bed. Dat was nog niet zo erg, want ik moest wel werken. Toen ik op mijn werk pauze wilde nemen bleek dat mijn blikje drinken kapot was gegaan in mijn tas. Dus mijn hele tas zat vol met RedBull >:(
's Middags heb ik in mijn wijk, mijn hele aangetekende-lijst verkeerd ingevuld... >:(
En als klap op de vuurpijl ben ik later nog mijn GSM kwijtgeraakt!!!  >:( >:( >:(
's Avonds heb ik bij de Mol ook nog zitten balen. Het was wel een leuke afl. hoor, maar de leukste persoon (lees: Aafke) moest er uit.. :'(

Ik zit nu op school heel illegaal te forumen, maar ik kon het gewoon niet laten. (Hoezo verslaafd?)
Ik moet eik Frans maken, kwas er net wel even mee bezig, maar wat ik met mijn Frans deed was nog veel illegaler en er stond een leraar mee te kijken. :-\

Ik ga nog even genieten van mijn tussenuren en mijn pauze, en dan zometeen Levensbeschouwing. 40 minuten een beetje met de hele klas en de leraar discussieren over van alles en nog wat (helemaal nix eik)

Tot vanaaf allemaal nuja, de meeste dan

Mssl, Elmar

« Laatst bewerkt op: 7-04-2003, 13:05:16 door Elmar »
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9002 Gepost op: 7-04-2003, 13:38:31 »
zo k ben weer thuis... heb me maar ziek gemeld want k voel me helemaal niet lekker  :-\ we hebben vandaag pas 4 cijfers terug gekregen. voor nl had k n 7.2, engels n 7.5, frans n 8.1 en latijn en 9. ben dr erg blij mee, alleen nederlands niet zo, maar dat komt omdat ik het zo dom vind staan om voor je moedertaal een lager cijfer te halen dan voor je andere talen.

Ja, foei. Ga je schamen een 7.2  ::)  :P als ik zoiets zou halen, zou ik een week lang blij zijn

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9003 Gepost op: 7-04-2003, 15:12:20 »
Idd Doris, zijn toch onwijs goeie cijfers!! (Ok ligt er wel aan wat je gemiddelde was natuurlijk, maar toch.) Ik sta ook veel lager voor Nederlands dan voor alle andere talen hoor! Bij Latijn hoef je nu eenmaal geen betoog te schrijven oid ::).
Iig heel veel beterschap!!

Annemieke, ik hoop dat je mondeling goed gaat/gegaan is.
thnx Elmar! :) Ik hoop het ook :-\ weet het eigenlijk niet echt. (Ook voor Doris ;)) Maar ik laat al mn cijfers wel weten als ik ze terug heb.

Balen dat je mobiel kwijt is Elmar! :-\ Heb je echt geen idee waar ie kan zijn??

Ik ben best wel chago, omdat ik gigaruzie had met mn broer omdat ik niet (lang) mocht bellen van hem, heb ik toen ook maar niet gedaan maar 2 uur later of zo ging ik toch maar bellen, was dr niemand thuis :(. En iemand anders zou mij bellen, heeft ie ook nog niet gedaan. En gwoon, suffe dag vandaag, eigenlijk niets echt gedaan. :( Mwaja mss dat ik zo nog wel wat opvrolijk. [color=fffff1]Maar heb geen zin om nog vriendelijk tegen mn broer te doen. Hij bepaalt dat toch niet >:-(. Nee was echt veel gezelliger toen ie nog in Duitsland zat :-x :-(.[/color]

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9004 Gepost op: 7-04-2003, 16:20:38 »
Ja, foei. Ga je schamen een 7.2  ::)  :P als ik zoiets zou halen, zou ik een week lang blij zijn
kee... dat kwam vast heel arro over maar het was meer bedoeld van: goh, das wel dom eik dat k lager haal voor mn nederlands dan voor andere talen. t was trouwens geen betoog maar grammatica en daar heb ik echt n hekel aan  :-\

maareh annemieke, k hoop dat t goed ging. meestal is t zo dat als je dr geen heel slecht gevoel over hebt, t allemaal wel meevalt :)

btw, ik zat me in ene wat af te vragen: heeft iemand hier gister om 9 uur op rtl4 dat programma gezien dat twee engelse vrouwen voor tien dagen van gezin ruilen? ik heb daar echt zo om gelachen :) huge culture-shock :D ben benieuwd of iemand t verder ook gezien heeft en wat je dr van vond :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9005 Gepost op: 7-04-2003, 16:36:54 »
Ik vind het niet arro hoor Doris, ik zeg ook zo vaak zulke dingen... ::) of is dit nu weer arro...?

btw, ik zat me in ene wat af te vragen: heeft iemand hier gister om 9 uur op rtl4 dat programma gezien dat twee engelse vrouwen voor tien dagen van gezin ruilen? ik heb daar echt zo om gelachen :) huge culture-shock :D ben benieuwd of iemand t verder ook gezien heeft en wat je dr van vond :)
mn moeder had het opgezet, dus ik heb een gedeelte meegekregen... die ene vrouw was onwijs opvliegerig, de hele tijd aant schreeuwen enzow, maar die andere helemaal niet geloof ik... hmm, dat weet ik eigenlijk niet goed, ik heb alleen die ene vrouw zien schreeuwen tegen haar dochter toen ze weer terug kwam. En die man van Sonia oid vond het verschrikkelijk dat die andere vrouw bij hem in huis kwam. Ik vond het niet echt heel grappig of zo...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9006 Gepost op: 7-04-2003, 16:41:20 »
Ik vind het niet arro hoor Doris, ik zeg ook zo vaak zulke dingen... ::) of is dit nu weer arro...?
volgens mij niet.

maareh, nee, grappig is ook niet het goede woord, maar op de een of andere manier kreeg ik een beetje het gevoel dat ik naar the osbournes/patty's posse aan t keken was :D btw, die man van sonia deed me wel heel erg aan ozzy osbourne denken, en daar kan ik altijd om lachen :)

Groenenman

• Gast
« Reactie #9007 Gepost op: 7-04-2003, 17:03:10 »
Wat een dag vandaag, wordt ik wakker zie ik op mn wekker 07.22 staan. Dan denk ik dus ***. Ik weet dat het voor sommigen vroeg is maar voor mij is dat op een schooldag dus laat. Ik vet haasten, om 07.40 alweer op de fiets. Dat is erg snel.

Voor de retsging het wel normaal, een 8 voor mn hoogspringen met gym. Dat was gebaseerd op de hoogte en techniek. Mn techniek was een 7 en omdat ik 1,35 meter sprong werd dat samen een 8  :D. Nu net thuis, en morgen gewoon geen toets ( een grote uitzondering).

Marion, ik moest tegen purmerend, maar ik zit ook bij wherevogels en purmersteyn in de poule

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9008 Gepost op: 7-04-2003, 17:03:19 »
Dat programma heb ik gezien Doris en ik vond het met vlagen hilarisch en dan weer enorm pijnlijk. Die Dee werd wel erg negatief neergezet en aan die Sonia was op een gegeven moment niks mis mee. Je zult zo thuis komen en je man zegt: nu heb ik eens gezien hoe het allemaal beter kan!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9009 Gepost op: 7-04-2003, 17:15:35 »
jah, dat was t ook wel, beetje pijnlijk jah... maar ook geen manier van je kinderen opvoeden vind ik dat, dat ze zomaar tegen onbekende mensen gillen, ze uitschelden etc. aan de andere kant vind ik het ook n beetje belachelijk om het huis van iemand zo drastisch te veranderen, dat kan je ook niet echt maken vind ik... maar ja, dat bedoelde ik dus met culture-shock.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9010 Gepost op: 7-04-2003, 17:35:00 »
hoihoi! Al tijdje geleden dat ik heb gepost...maar ik leef nog hoor.
Za. vond ik de mol echt leuk! Zit er weer helemaal in en wil meeeeerrrr meeeerrrr MOL!

Ik heb toen net mn brommertje verkocht aan mensen in de straat! Toch weer 240 euro binnen!  :D
Ik reed nooit meer op da ding dus dan is het altijd voordelig.

Verder mn eerste tentamen gehad...ik kan niet zeggen hoe 't is gegaan. Het zijn van die 'ja - nee - ?' vragen dus kan een 3 zijn of een 9.
Maar ik heb nog drie tentamens en de afsluiting van de stage woensdag. Dus ben nog druk!
Tot ooit!
Han jij ook nog succes!!!

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9011 Gepost op: 7-04-2003, 20:29:21 »
Hallo!

Zo, weer un dag dichter bij de meivakantie! :) hoelang hebben jullie meivakantie? Wij ongeveer 2 en un halve week! :D

T was weer erg saai op sgool, kwam er vandaag op sgool achter dat ik vandaag un verslag moest inleveren :-\ Dat was vorige week afgesproken maar toen was ik ziek. En ik had er nooit meer aan gedacht. Maar dat verslag zou ik samen doen met twee vriendinnen en die hadden mij gister nog wel gebeld maar ik was natuurlijk niet thuis! Nouja, gelukkig mocht ik vandaag mn naam er wel bij zetten op het verslag! :) Ik weer blij...

Hey Anne-Marie je hebt echt wel wat gemist hoor, als je het zonder geluid gekeken hebt! Ik heb echt super gelachen om alle muziekjes!! Dus die heb je nog tegoed ;).
Wel leuk dat het zo leuk was bij je familie :). Succes met je Frans morgen!!
Hehe, ja ik ga de aflev zo kijken... Heb ik alweer zin in! :)
Dankje voor succeswensen maar t ging niet zo goed :( T was egt heel moeilijk, veel tekstbegrip en een luisteroefening, alleen die Fransen praten zo snel... Dus daar snap je ook nix van :-\

A&K: Je bent al wel weg, maar tog nog heel veel plezier daaro! (ik had ut ff niet meegekregen :-[ )
Doris: Egt goeie cijfers! (vooral die 9 op Latijn... ::) )
Annemieke: Ik hoop dat je tog un goed cijfer oid op je mondeling krijgt!
Han en Fenn: Heel veel succes met tentamens!
Groenenman: Goed van je hoogspringen, vind je dat leuk? :) ik zit nml op atletiek ;)

Ik weet niet of ik morgen hier langs kom, heb woensdag nml. 2 repetitie's en boekverslag inleveren! (weet nog niet welk boek...)

« Laatst bewerkt op: 7-04-2003, 20:31:20 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9012 Gepost op: 7-04-2003, 21:02:08 »
Nou ik heb uiteindelijk toch nog mijn beluurtje gekregen :) :), was weer erg gezelli. [color=fffff1]Toch??:-[ ;-)[/color]

Verder mn eerste tentamen gehad...ik kan niet zeggen hoe 't is gegaan. Het zijn van die 'ja - nee - ?' vragen dus kan een 3 zijn of een 9.
of daar tussenin natuurlijk ;) (of was het hele tentamen maar 1 vraag? :P) Nee grapje ik hoop dat je een heel goed cijfer hebt Fenn!! Succes nog verder met (leren voor) de andere drie!!

Han natuurlijk ook heel veel succes met je tentamen recht!! Het gaat je vast wel lukken, je hebt zo hard geleerd!

Zo, weer un dag dichter bij de meivakantie! :) hoelang hebben jullie meivakantie? Wij ongeveer 2 en un halve week! :D
:o :o :o
wij maar 1 week... onee een week en 1 dag, maarja, voor mij maakt het toch niet uit want na de meivakantie begint mijn 'studieverlof' dus eigenlijk duurt mijn meivakantie t/m 14 mei... ::) dusseh das dan ook twee en een halve week ja, alleen tis maar wat je vakantie noemt, zo vlak voor de examens ;).

Noueh Anne-Marie, als je nu nog niet weet welk boek... :o dan mag je wel opschieten ja ;).

Ow mn vader komt me verjagen :o tot morgen dan maar!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9013 Gepost op: 7-04-2003, 22:04:44 »
wij hebben twee weken en 1 dag vakantie, maar gelijk na de laatste vrije dag, maandag 5 mei, ga ik met school naar berlijn (van dinsdag t/m vrijdag, niet zo lang dus). ik heb dr echt onwijs veel zin in. vorig jaar zijn we naar londen geweest en dat was echt heel erg leuk en gezellig enzo! zo kick :D
wij hebben over 1 week en 4 dagen vakantie, ben ik wel blij om want dat is niet meer zo superlang. in totaal heb ik nog 6 weken en 4 dagen les, nog 1 pwweek en dan daarna nog n paar aanklootweken, en dan is het... zomervakantie! dat is ook al heel erg snel en daar heb ik ook heel erg veel zin in! heerlijk vind ik dat, dat je gewoon een vakantie hebt waarin je geen werkstukken en po's hoeft te maken, en dan nog ns een lekker lange vakantie ook :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9014 Gepost op: 7-04-2003, 22:35:51 »
Zo zeg! D'r is veel gepost sinds ik hier vanmiddag was. Heel erg bedankt voor jullie succeswensen. Ik hoop dat ze me 'n beetje helpen morgen onder 't tentamen!  ;)

Fenn en @miesh en anderen die ook toetsen hebben, heel veel succes!  :)

Ik kom net terug van 't sporten. Ik heb dus weer 3 uur erop zitten. Ik ben echt doodmoe, maar ik heb wel 'n voldaan gevoel. Vooral omdat ik dat laatste uur bodyjam nog alles gewoon mee heb kunnen doen, terwijl anderen, waarvoor 't dus hun enige uur sporten vandaag is, na 10 minuten al doodop naast de kant gingen zitten.  ;D

Nou, ik ga snel nog effe bijlezen en daarna m'n bedje in, want ik moet morgen fit zijn om m'n tentamen goed te kunnen maken. Ik kom morgen waarschijnlijk pas laat in de middag thuis, omdat ik dus de hele dag ga helpen met meelopers op school. Iedereen vast 'n hele fijne dinsdag gewenst!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9015 Gepost op: 8-04-2003, 08:09:52 »
goeiemorgen iedereen!

han, heel veel succes met je tentamen!!!

iedereen n fijne dag!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #9016 Gepost op: 8-04-2003, 11:35:48 »
heej mensjes,

een goedemorgen
khep een beetje keelpijn, maar ach dat gaat ook wel weer over

wilde even iedereen die tentamens heeft of nu aan het doen is succes wensen!

nou een fijne daq voor ieder!

kusjus julia

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9017 Gepost op: 8-04-2003, 13:37:51 »
Goeiemiddag allemaal!

Ik ben alweer terug van school. M'n tentamen ging best goed geloof ik. 't was alleen superveel waardoor ik 't maar net haalde binnen de tijd (2 uur) en geen kans meer had om nog 't een en ander door te lezen. Nou ja, ik ben iig blij dat ik overal wat heb kunnen invullen.  :)

Ik heb inmiddels ook al geholpen bij de meeloopdag. 't was best leuk moet ik zeggen. De meelopers waren niet echt gemotiveerd (ze waren verplicht door hun middelbare school om hier aan mee te doen), maar ze deden toch nog wel redelijk hun best bij 't maken van de opdrachten die ze kregen.

Vanmiddag kwam nog 'n andere school, maar ik hoefde niet meer te helpen omdat ze al genoeg andere studenten hadden. En ik mag over 2 weken ook al helpen als de 4 Havo-leerlingen van m'n eigen oude middelbare school komen. Ik ben benieuwd of er dan nog wat docenten die ik ken meekomen.  :)

Ik ga snel effe alles bijlezen, want daar was ik gisteren niet meer helemaal aan toe gekomen. En volgens mij is er vandaag ook weer behoorlijk veel bijgepost......

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #9018 Gepost op: 8-04-2003, 14:04:49 »
Het pretparkseizoen is weer geopend, ik ben weer helemaal happppyyyy!!  ;D ;D ;D ;D ;D

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #9019 Gepost op: 8-04-2003, 14:54:22 »
Annemieke, waarom mag je van je broer niet altijd bellen?  ::)

Juultje, ik hoop voor je dat je keelpijn snel over is.

Doris, alvast veel plezier in Berlijn. Daar wil ik ook nog een keer naar toe. :)

Han, gelukkig ging je tentamen goed.

Arco, ik ben ook happy. :) Ik heb Heide-Park (Duitsland) en Port Aventura (Spanje) al in de planning staan. :D
Hoe vond je slagharen? Ik ben er vorige jaar voor 1,25 euro naar binnen gegaan. Voor dat geld is het een fantastisch park. Maar 17,50 euro vind ik het echt niet waard. Veel te eenvoudige attracties en veel te weinig thematisering. Bovendien is de aankleding van het park zelf (plantsoenen, paden etc) ver onder de maat. Voor 1,25 euro raad ik iedereen aan er heen te gaan. Voor 17,50 euro kun je echt beter thuisblijven.
Arco, ben jij wel eens is Heide-park geweest? Zo ja, wat vond je ervan? (plus- én minpunten alsjeblieft) :)