Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2502591 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8980 Gepost op: 6-04-2003, 13:26:18 »
oooh leuke aflevering was t gisteren ;D mn hoofdverdachten zijn nu astrid, chandrika en ron, maar hij maar n klein beetje :)

k werd pas om 12 uur wakker vanmorgen, dat ben ik niet meer gewend, doe ik meestal alleen in de vakantie :) k ben benieuwd hoe de mensen die nu in de efteling zijn t hebben :)

han, succes met leren! wat een discipline heb jij om op zondagmorgen gewoon te gaan leren, echt knap.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8981 Gepost op: 6-04-2003, 13:27:23 »
Ach A&K, als alleen maar wiskunde slecht was, dan valt het toch nog mee, of niet dan. En je werkt er altijd heel hard voor, dus daar zal het niet echt aan liggen denk ik dan. Je kunt niet in alles goed zijn, toch?

Ik heb net BWP gekeken. Het grootste deel van de magie is inderdaad wel weg als je weet dat het allemaal niet echt is. Gelukkig is het niet echt, dat wel. Ik vond het toch wel spannend en ben blij dat ik in ieder geval overdag gekeken heb, anders had me dat weer een paar uurtjes nachtrust gekost.
Ik begreep dus uit de tv gids (Veronicagids) dat die mensen acteurs waren en het bos zijn ingestuurd om te filmen, maar dat ze door de makers bang zijn gemaakt. Ze wisten dat dus zelf niet. Als die angst gespeeld was, verdienen ze ook wel een Oscar. Maar ik zou dus echt woedend zijnals iemand mij zo bang had gemaakt voor een film. Anyway, ik weet ook niet precies hoe het it, maar feit is dat de film toen enorm 'gehyped' is omdat iedereen dacht dat het waar gebeurd was. Toch knap dat je die illusie kunt wekken, terwijl er in feite niets gebeurt. Ik ben nu wel een beetje misselijk van die trillende rommelige beelden. Ik ga maar eens een boek lezen om weer een beetje tot mezelf te komen.
Ik ben in ieder geval blij dat ik hem niet in een donkere bioscoopzaal heb gezien. Net als Annemieke ben ik niet zo'n held.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8982 Gepost op: 6-04-2003, 13:37:32 »
kheb er idd hard voor gewerkt maar het resultaat is beneden alle peil. Laat ons zeggen dat ik net geen vierde van de punten heb... Ik ben echt heel hard geschrokken, net zoals Hendrik. En der is een jongen, Kevin die net geen tiende van de punten heeft... Het was dus echt moeilijk maar het telt niet voor de volle 100 punten mee en het is echt op te halen het schijnt, dus ik laat me vakantie niet verpesten erdoor en ik ga ervoor werken na de vakantie :)

BWP => werd ik ook misselijk van! Ofja, ik kree hoofdpijn van al dat getier en gezwengel met die camera maar voor de rest goeie film !! eng op het eind zo in die kelder als je die legende in je hoofd hebt  :-\

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8983 Gepost op: 6-04-2003, 13:41:49 »
Ga gewoon lekker veel plezier maken tijdens je vakantie en dan kun je daarna weer met frisse moed aan de slag.

Veel plezier in ieder geval!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8984 Gepost op: 6-04-2003, 18:06:11 »
Waar ga je eik naartoe Deb op kamp/vakantie? (ik zal wel iets gemist hebben ??? :-[) en met wie?

Daarnet zijn de mensjes van jp hier geweest (omdat de pastoor het vandaag te druk had) en dat was wel erg gezellig. Ze wilden ook allemaal graag naar mijn toneelvoorstelling komen :D dus das ook wel erg leuk. Naja gewoon een beetje bijgekletst dat was het eigenlijk. Twee meisjes zijn niet meer gekomen wel jammer maar ja. Eentje heeft tenminste wel nog gebeld ::).
Heb al mn boekverslagen doorgelezen, nu nog ff mn verwerkingsopdr, hmm verder heb ik de aantekeningen over de romantiek doorgelezen, ik weet niet precies wat ik er verder aan zou kunnen doen ??? :-\. Ik heb alle boeken echt gelezen dus ik weet toch wel ong wat dr in stond enzow... Mja er wordt gezegd dat je sowieso wel een voldoende haalt als je de boeken gelezen hebt dusja :).

Debbie, balen van je cijfer, maar niet bij de pakken neerzitten, je haalt het wel weer op!! En zelfs als dat niet zou lukken is het nog niet erg, het is toch maar 1 vak. Zo veel mensen zijn slecht in wiskunde. Dus idd, nu gwoon fijn genieten van je vakantie :).

Ik was te laat om de Eftelingmensen veel plezier te wensen :-[ want ik vond gistermiddag toen anderen dat al deden veel te vroeg omdat ik dacht dat ik daarna toch nog wel hier zou komen en dat was idd wel zo, maar toen was ik het natuurlijk vergeten ::). Dus naja, dan maar achteraf, alvast voor de Eftelingmensjes: hoe was het?? ik hoop heel erg leuk ;)! Maar ja ik zal wel in het Eftelingtopic lezen hoe het was.

Ik ga nu even de tafel dekken, er komt een vriend van mn broer mee-eten want ze gaan vanavond hier formule 1 kijken. Ik vind dat altijd zo irritant dat gezoem van die auto's ;D maar ja dan ga ik wel even boven mn verwerkingsopdr doorlezen en daarna gwoon forummen/msnen, dan overstem ik met mn getyp vast wel het race-gezoem ;).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8985 Gepost op: 6-04-2003, 18:27:22 »
Ik ga nu even de tafel dekken, er komt een vriend van mn broer mee-eten want ze gaan vanavond hier formule 1 kijken. Ik vind dat altijd zo irritant dat gezoem van die auto's ;D

Irritant gezoem?  :o :o :o

Dat is juist 't fantastische aan formule 1! 't is toch prachtig om die motoren te horen ronken terwijl de bollides met 250 km p/u over 't circuit razen.  :)

Ik ga zo snel wat te eten maken, want ik wil de GP van Brazilie natuurlijk ook graag volgen. Aangezien m'n ouders naar 'n feest zijn, moet ik voor mezelf koken. Ik heb geen zin om uitgebreid te gaan doen als ik alleen voor mezelf iets maak, dus ik denk dat 't maar broodjes kroket of zo wordt.

Ik ben benieuwd hoe iedereen 't in de Efteling heeft gehad. De eersten zullen wel al bijna op 't forum verschijnen, want de Efteling is tenslotte om 18.00 uur gesloten. Ik kom na de GP wel langs om al die (ongetwijfeld) leuke verhalen te lezen!  :)

Groenenman

• Gast
« Reactie #8986 Gepost op: 6-04-2003, 19:14:03 »
Ik zit nu mooi de tv te luisteren ( Formule 1 natuurlijk ) en te "forummen" tegelijk. Moest vandaag weer vroeg op. Ik moest nl. om 10.00 voetballen in Purmerend. Daarom lag ik er gister al vroeg in ( 23.00 ) Lig ik net in bed hoor ik grote slip en een "boink". Er was precies voor ons huis een ongeluk gebeurt. Dus ik weer uit mn bed, nog een beetje slaperig loop ik naar buiten. Zie ik daar alweer heel wat mensen. Er was een gewonde. Er was nl een auto bij ons voor het huis op een meisje geknalt die samen met vrienden naar de kroeg wilde gaan. Vandaag kwam de bestuurder weer langs om zn auto op te halen, hij zei dat het meisje alleen een paar kneuzingen had. Het viel dus nog wel mee.

Vandaag veel gedaan. 1,5 uur gevoetbald, 2 uur getennist. Daar wordt je wel moe van, nu lekker op mn luie reet zittend achter de computer  ;D

Mazzels

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8987 Gepost op: 6-04-2003, 19:41:14 »
Irritant gezoem?  :o :o :o

Dat is juist 't fantastische aan formule 1! 't is toch prachtig om die motoren te horen ronken terwijl de bollides met 250 km p/u over 't circuit razen.  :)
haha, tsja, ik zie niet echt in wat daar nu zo fantastisch aan is, maar ja, veel van mijn bekenden zien bijv weer totaal niet in wat er nu zo leuk is aan widm... ;) Dus gaan jullie maar fijn 'genieten' van auto's die rondracen, dan probeer ik er keihard bovenuit te typen ;D (haha gaat me toch niet lukken, die stem is onwijs aan het schreeuwen: 'Montoia die als een kogel naar voren komt...! en daar komt Barriccello...!! blabla enz' ;D (sorry weet niet hoe je die namen schrijft :-[) haha, naja, ik hou sowieso totaal niet van auto's. Ze zijn nodig om je te verplaatsen want op veel plaatsen kun je gewoon niet of nauwelijks komen zonder auto maar ik werd er altijd (nog steeds wel eens) vreselijk misselijk van - trauma's trauma's - en ze zijn alleen maar overal slecht voor... nee en dan voor je plezier zo hard mogelijk gaan rijden waardoor je zo'n irritant gezoem krijgt en fijn nog wat meer CO2... daar zie ik het plezier niet zo van in ;D. Maar ja ik kan me op zich wel voorstellen dat jullie het spannend vinden wie dr gaat winnen of zo. Ik ben sowieso al niet zo'n sportfan (lees: helemaal niet) en daarbij dus ook al geen autofan, in totaal maakt dat ook niet bepaald een Formule 1-fan ;). Maar ik hoop dat ik jullie hier niet mee beledigd heb of zo ;).

Hebben jullie mijn foto vd Glamournight gezien in het foto-topic? Niet te hard lachen svp ;).

Ik moet nog maar ff wat aan mn Nederlands doen... onee, eerst de was ophangen... nou veel plezier iedereen met het gezoem :P en Eftelingers, laat iets van je horen!!

Offline MarionF1

• Forumlid
« Reactie #8988 Gepost op: 6-04-2003, 20:04:47 »
Groenenman tegen wie moest je voetballen?? FC Purmerend, Wherevogels of Purmersteyn??

groetjes MaronF1

• Forumlid
« Reactie #8989 Gepost op: 6-04-2003, 20:41:00 »
Ik moet nog maar ff wat aan mn Nederlands doen...
ik vind dat je nederlands best wel meevalt hoor  8) ;D flauwe grap I know  ::)

Thx iedereen om me wat op te beuren omtrent mijn punten! Het gaat me echt wel lukken hoor  ;) Ik hoop dat ik nu de huiskamer wat kan bijlezen, zodat ik niet al teveel hoef op te halen achteraf... kga jullie missen hoor  :'( addicted

M'n dag is anders wel goed gegaan. Vanmorgen m'n zak klaargemaakt (de rest prop ik er straks wel in), vanmiddag heel de middag doorgebracht met Hendrik (hij heeft een hippe foto gemaakt, eens zien of ik hem kan uploaden) en nu rustig aan  8)

voila, ik ga nu bijlezen, en hopelijk kan ik straks nog een 'dada' posten  ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8990 Gepost op: 6-04-2003, 21:29:05 »
HeyHey!

Zo, ben weer trug uit Wageningen! :)

T was erg gezellig, gister aangekomen om half negen, voor de zekerheid de Mol natuurlijk opgenomen maar hoe onbeleefd mss, ik wou ut tog zien. Dus heb ik het maar gekeken mbv teletextondertiteling, zonder geluid dus... ::) Morgen oid maar ff met geluid kijken! Erg leuke aflevering trouwens, Aafke druit,, wel jammer maar ik had het in de pool ingevuld dus das weer mooi! ;) Maarja, vandaag kwamen mn oom en tante die ik maar 1x per jaar zie ofzo, en die hebben drie kinderen waarvan dr ééntje 4,5 is! :D Was wel grappig met haar! Voorderest gewoon lekker gegeten, en toen waren we om 7 uur weer thuis! (op tijd voor Studio Sport ;D )

Enne Annemieke, oma met internet is idd leuk, maar dan moet de kabel het wel doen, en er dus niet afliggen >:( Kon daarom dus niet langskomen... :(

Ik heb morgen dus rep frans, ken het niet zo goed, maar ben wel moe dus heb geen fut meer om verder te gaan woordjes stampen...

Ik ga maar es bijlezen, iedereen iig veel succes met alles!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8991 Gepost op: 6-04-2003, 22:09:02 »
Hey Anne-Marie je hebt echt wel wat gemist hoor, als je het zonder geluid gekeken hebt! Ik heb echt super gelachen om alle muziekjes!! Dus die heb je nog tegoed ;).
Wel leuk dat het zo leuk was bij je familie :). Succes met je Frans morgen!!

Debbie nogmaals veel plezier (hrm dit zul je wel niet meer lezen matoch) en wij zullen jou ook missen hoor!! :( (maar dat wist je al natuurlijk ;))

Ik ga naar bed, welterusten iedereen :-*

• Forumlid
« Reactie #8992 Gepost op: 6-04-2003, 22:24:29 »
ik heb het nog gelezen Annemieke  ;D
Ik ben er dus vandoor, kga zometeen slapen (en tot de conclusie komen dat ik de helft niet meeheb).

doeeeeeeeeeeei (of zoals in het vlaams: dadaaa)

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #8993 Gepost op: 6-04-2003, 22:30:31 »
Tot zaterdag Debbie,

Je zult gemist worden, dat beloof ik je.
Veel plezier!!!
 :-* :-* :-*

Goed, ik ga ook slapen. Tot morgen allemaal.

(Dadaaa :P)

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8994 Gepost op: 7-04-2003, 02:09:51 »
Ik ben benieuwd hoe iedereen 't in de Efteling heeft gehad. De eersten zullen wel al bijna op 't forum verschijnen, want de Efteling is tenslotte om 18.00 uur gesloten.
Compuart en ik waren om twaalf uur thuis. Het was een geweldige dag. In het Efteling topic heb ik een verslagje geschrven over het park zelf met wat plus en minpunten. Uiteindelijk ga je natuurlijk voor de mensen en de gezelligheid. Ik heb er absoluut geen spijt van. We hebben tijdens het wachten en tussen de attracties door over van alles en nog wat gekletst. De dag is trouwens wel zo om. Voor je het weet is het al zes uur. Toen zijn we gezellig naar Laafje gegaan. :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8995 Gepost op: 7-04-2003, 07:47:52 »
goeiemorgen allemaal! mooi dat t zo leuk was in de efteling, ga vanmiddag het verslag lezen! nu moet k echt weg, iedreen n fijne dag nog  :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8996 Gepost op: 7-04-2003, 09:58:55 »
Leuk dat het zo leuk was, en leuk verslag Malcolm! :D

Ik heb om 10:45 mn mondeling , wens me maar succes... ik heb inmiddels wel besloten welk boek ik ga aangeven om als eerste over te praten :). Daar twijfelde ik erg over, maar ik heb degene genomen waarbij ik de meeste duidelijke motieven gevonden heb. Niet dat dat nou zo'n leuk boek was, maar daar gaat het ook niet om natuurlijk ;).

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8997 Gepost op: 7-04-2003, 10:19:14 »
heej heej mensjes goedemorgen!!!!

ik ga NU ff dat verslag lezen van de efteling!

hahaha

tosso ;D

kusju juul

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8998 Gepost op: 7-04-2003, 10:42:27 »
Heel veel succes Annemieke!  :)

Ik ben al weer 'n hele tijd op, omdat ik weer druk aan 't studeren ben. Morgen heb ik al m'n tentamen recht, dus ik heb alleen vandaag nog om alles in m'n kop te krijgen. Gelukkig heb ik al best veel gedaan de afgelopen dagen, maar ik wil vandaag toch nog 'n keer alles doornemen. En daar heb ik om precies te zijn nog maar tot etenstijd de tijd voor, want daarna moet ik gelijk gaan sporten. (ik moet vanavond weer 3 uur trainen)

Ik ga er dan ook snel weer vandoor. Ik kom straks wel weer langs als ik mezelf effe 'n pauze gun.  :)

« Laatst bewerkt op: 7-04-2003, 10:43:25 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8999 Gepost op: 7-04-2003, 11:48:07 »
Heel veel succes Annemieke!  :)
thnx! Jij heel veel succes met leren! Nog even volhouden!

Ik weet niet echt of t goed ging :-\ want ik had wel het idee dat ik heel vaak 'dat weet ik niet' gezegd heb... :-[ :-\ En hij zei ook helemaal niets over of het goed was :-\. Maar ja ik hoor het wel dan.
Ik ben iig blij dat de pwweek nu echt voorbij is (hoewel, morgen nog natuurkunde practicum voor n cijfer en overmorgen Frans mondeling literatuur... maar dan hebk wel gwoon les tussendoor). Alleen nu begint mn broer weer te zeuren dat ik van alles voor hem moet doen omdat hij nog wel moet leren ::). Naja dat ga ik dan maar even doen, en daarna denk ik maar eens Daan bellen :). Als mn broer me niet helemaal gaan afmaken als ik de telefoon bezet ga houden >:(.

Fijne dag iedereen!