Waar ga je eik naartoe Deb op kamp/vakantie? (ik zal wel iets gemist hebben
) en met wie?
Daarnet zijn de mensjes van jp hier geweest (omdat de pastoor het vandaag te druk had) en dat was wel erg gezellig. Ze wilden ook allemaal graag naar mijn toneelvoorstelling komen
dus das ook wel erg leuk. Naja gewoon een beetje bijgekletst dat was het eigenlijk. Twee meisjes zijn niet meer gekomen wel jammer maar ja. Eentje heeft tenminste wel nog gebeld
.
Heb al mn boekverslagen doorgelezen, nu nog ff mn verwerkingsopdr, hmm verder heb ik de aantekeningen over de romantiek doorgelezen, ik weet niet precies wat ik er verder aan zou kunnen doen
:-\. Ik heb alle boeken echt gelezen dus ik weet toch wel ong wat dr in stond enzow... Mja er wordt gezegd dat je sowieso wel een voldoende haalt als je de boeken gelezen hebt dusja
.
Debbie, balen van je cijfer, maar niet bij de pakken neerzitten, je haalt het wel weer op!! En zelfs als dat niet zou lukken is het nog niet erg, het is toch maar 1 vak. Zo veel mensen zijn slecht in wiskunde. Dus idd, nu gwoon fijn genieten van je vakantie
.
Ik was te laat om de Eftelingmensen veel plezier te wensen
want ik vond gistermiddag toen anderen dat al deden veel te vroeg omdat ik dacht dat ik daarna toch nog wel hier zou komen en dat was idd wel zo, maar toen was ik het natuurlijk vergeten
. Dus naja, dan maar achteraf, alvast voor de Eftelingmensjes: hoe was het?? ik hoop heel erg leuk
! Maar ja ik zal wel in het Eftelingtopic lezen hoe het was.
Ik ga nu even de tafel dekken, er komt een vriend van mn broer mee-eten want ze gaan vanavond hier formule 1 kijken. Ik vind dat altijd zo irritant dat gezoem van die auto's
maar ja dan ga ik wel even boven mn verwerkingsopdr doorlezen en daarna gwoon forummen/msnen, dan overstem ik met mn getyp vast wel het race-gezoem
.