Hoi !!!
Oh? Aldoor als ik de nieuw'-knop indruk loop ik alweer iets van 20 pagina's achter...
ik voel met je mee, ik heb al van vrijdagmorgen geen tijd meer gehad om hier te posten ofzo en dan besef je dat je morgen op kamp vertrekt tot zaterdag en ik loop meeeeega achter !!
Kheb alle posts ongeveer hier gelezen (beetje vluchtig sorry).
Khad dus vrijdag mijn rapport...laat ons zeggen dat er traantjes gevloeid zijn :-\ :'( twas veeeeeel slechter dan gedacht (mijn wiskunde dan, de rest was goed) en met veel slechter, dan mag je je wel iets superslecht inbeelden hoor... kben zelfs te beschaamd
om het hier te posten. Een kleine troost: Hendrik had evenveel (ongeveer) als ik en iemand nog minder, dus ik ben niet alleen...
En de leerkracht zei dat het maar gedeeltelijk meetelt, dus dat er geen vrouw overboord is. Ik kan het wel hoor, ik haal het wel op.
Annemieke: Ik vind het niet erg hoor van die leerkracht, integendeel, ik ging blozen ! Natuurlijk maakt dat alles alleen maar erger, maar het blijft grappig en leuk
En wij moeten 's middags op school blijven eten en je kan kiezen tss warm of koud, maakt niet uit.
al de rest: proficiat met de goeie punten
veel beterschap, plezier en alles wat je wenst !!
ik moet nu gaan eten, Hendrik komt vanmiddag langs, m'n zak is bijna klaar en hopelijk kan ik vanavond nog wat bijlezen en afscheid nemen
zoentje
A&K