Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2507141 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8960 Gepost op: 5-04-2003, 14:14:26 »
hallooooooooo

ja ja ik lees af en toe, maar hetschiet er wel eens bij in. *ik chat gewoon teveel* maar soms zeg ik ik ben zo terug ff mollen, en voordat ik dan wat kan posten wordt ik alweer teruggeroepen omdat er weer een aantal lui zitten te kl*ten op de chat.

jaaaah ik heb dus echt geen zin in vanavond he...ik hoorde dus dat je onder het eten allemaal opdrachten rijgt en dat je dan dingen moet vragen en dat er verschillende tafels zijn enz enz. nou ik weet niet zal er morgen meer over vertellen.

ben vandaag met rick wezen voetballen, tenminste, hij ging voetballen, en ze hebben hun tweede wedstrijd gewonnen! hahaha 1-0 voor de buitenboys! Helemaal happy was ie en zijn dag kan niet meer stuk. Vorige week gelijk gespeeld, hij riep de halve week al het is bijna de wedstrijd dag :)

ik ben ook nog eens boos op mijn toetsenbord (grrr) de spatiebalk was de eerste die sneuvelde, dus soms zitten er geen spaties tussen. toen begon de b en nu de k ook. Moet er echt flink op rammen....tijd om een nieuwe te kopen. dus als jullie af en toe woorden aan elkaar of de b of de k missen dan weten jullie water aan de hand is hahahahha...(zie je ik chat teveel  ;D)

nou voor de mensen die morgen naar de efteling gaan: heel veel plezier! ik denk aan jullie! helaas kan ik niet mee maja, het zij zo.

kussies en een fijne dag!

:-* julia

always look on the bright side of life

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8961 Gepost op: 5-04-2003, 15:00:24 »
Goeiemiddag,
Ik was al op tijd op vandaag en ben vanmorgen gaan sporten. Ben best op mezelf  ;D. Verder heb ik weinig gedaan en ben ook niet van plan veel te gan doen. Ik ga zo denk ik nog wat lezen en een beetje op de bank hangen.

Fijne middag!

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8962 Gepost op: 5-04-2003, 16:47:17 »
Goeiemiddag!!

Zo, ik ben dr weer! :)

En heb mn kamer opgeruimd, ach t was niet super veel werk hor Annemieke, alleen ik doe het normaal elke week alleen omdat ik vorige week ziek was had ik het toen dus niet gedaan, dusja... ::) Ben daarna naar de stad geweest, en heb un heel leuke shirtje gezien, maar heb het shirtje tog maar niet gekocht... :-\ Voorderest cadeautjes gekocht voor mn oma!

Ik ga zo nog maar ff wat leren, heb deze week 4 repetitie's en boekverslag :( Ook sportdag gelukkig, dat maakt de week weer wat leuker! :)

Dankje Doris, t wordt vast wel gezellig! Mss kom ik morgen nog wel ff langs, mn oma heeft internet dus ;)
Ojaa, iedereen die morgen naar de Efteling gaat heel veel plezier!!!

Wat is iedereen trouwens weer actief op deze zaterdag ;D

Nog un fijne dag iedereen en tot morgen waarschijnlijk!  :-*

« Laatst bewerkt op: 5-04-2003, 16:48:54 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8963 Gepost op: 5-04-2003, 16:53:19 »
Haihaihai

Nou gelukkig heb ik toch nog iets van mijn suffe dag weten te maken :), want ik ben naar de kapper geweest, mn haar is weer vrij kort (tot mn kin ong en aan de voorkant in laagjes) en verder nog wat dingetjes gekocht in de stad, wel weer meteen veel geld uitgegeven dus en de maand is nog maar net begonnen ::) maarja ik ben wel geslaagd iig. Zometeen dus nog wat mensjes bellen en/of msnen (kben dr nu ook maar dr zijn geen mensen die ik wil spreken dus heb me maar op away gezet, kan ik beter forummen). Daarnet sprak iemand me aan op msn zo van dat ie me zo schattig vond en wel eens wilde afspreken oid maar dat moet echt iemand anders geweest zijn dan het emailadres zei ;D of het waren meerdere mensen die eens wilde lachen want dat kan echt niet die persoon geweest zijn. Wel btje vaag, mss adres gekraakt, maja ook wel grappig, alleen vind ik mezelf als ik het gesprekje zo nalees (hij was opeens weg) wel heel erg dom dat ik als reactie alleen maar had van 'waar heb je het over, ik begrijp je niet, wie ben je' haha naja maakt ook niet zoveel uit.

jaaaah ik heb dus echt geen zin in vanavond he...
waarom niet Julia??? Is toch leuk die moordavond??

Ik was al op tijd op vandaag en ben vanmorgen gaan sporten. Ben best op mezelf  ;D.
:P ;)
Nee idd goed van je Ovide! Doe ik je echt niet na pff... ::)

Wel weinig gepost zeg vandaag. Hmm naja, ik moet nog maar eens een pm gaan schrijven... of zal ik dat toch maar niet doen... :-\ Iedereen verder iig nog een fijne dag!

edit: post v Anne-Marie ertussen... Anne-Marie, veel plezier bij je oma!! Pff dat zijn wel veel reps, veel succes met leren! (Maar dat je een sportdag de week leuker vindt maken... ??? ;))
Een oma met internet, das mooi zeg! :D

« Laatst bewerkt op: 5-04-2003, 16:55:33 door Annemieke »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8964 Gepost op: 5-04-2003, 18:59:30 »
Goeieavond allemaal,

ik ben net terug van 't werk en ik ben nu aan 't wachten op m'n eten, oftewel ik wacht tot m'n loempia's warm zijn. 't was weer 'n behoorlijk lange dag, omdat er weer iemand vrij had en iemand ziek was. Nu heeft vandaag ook nog 'n collega aangekondigd dat ze 'n andere baan heeft en per direct gaat stoppen bij ons. Dat is niet zo fijn voor ons, want we waren al met veel te weinig medewerkers op de zaterdag. Maar ik vind 't vooral jammer dat ze stopt, omdat ik 't goed met die collega kon vinden.  :-[

Maar goed, volgende week komen er gelukkig 2 nieuwe meisjes werken, dus hopenlijk zijn we vanaf dan weer wat vroeger klaar.

Oh, m'n loempia's zijn klaar dus ik ga maar snel eten. Na 't douchen kom ik wel weer terug om bij te lezen.

Iedereen vast veel plezier met alles wat hij/zij gaat doen vanavond!  :)

Groenenman

• Gast
« Reactie #8965 Gepost op: 5-04-2003, 19:06:26 »
Hee allemaal.

Eindelijk ik kan weer lekker "forummen".
Vandaag gewerkt tot 4 uur. De lopende band was om 12 uur kapot. Dus moesten we gaan schuiven !! >:(. Dat was dus echt zwaar. Daarna moest ik spaghetti maken. Ik maakte er weer een lekkere knoeiboel van zei mn moeder  :D

Vanavond weer een lekkere tv-avond. Eerst kopspijkers en dan WIDM. Moet er alleen morgen wel weer vroeg uit. Moet om 10.00 voetballen in Purmerend. Dat betekent dus al om 8 uur eruit. En daarna nog de hele middag tennissen. Ik heb het wel druk morgen.  :). Goeie smoes om niet te leren.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8966 Gepost op: 5-04-2003, 19:32:04 »
Wat een hardwerkende mensen hier toch. Hopen dat je het wat minder druk krijgt Han, met die nieuwe meisjes. Je bent altijd zo uitgeput op zaterdag :-\.
Groenenman, dat lijkt me idd wel heel erg vervelend, als de lopende band kapot gaat :-\. Wat deed je ook alweer, iets met tulpen toch?

Vanavond weer een lekkere tv-avond. Eerst kopspijkers en dan WIDM.
Goed dat je het zegt! Ik vergeet Kopspijkers altijd en dan heeft iedereen het er maandags op school over en dan kan ik niet meepraten.

Nou ik wilde nog iemand bellen maar denk dat dat toch maar morgen wordt (jaja ik weet het, ik was het eigenlijk vrijdagavond al van plan...) want ik denk dat ik pas om 8 uur boven de telefoon kan hebben en dan kan ik niet zo lang bellen als ik maar wil omdat dan widm begint... ;D haha wat een onzin, die persoon belt toch meestal max een half uur, een uur is echt uitzonderlijk. Hmm ja mss dat ik dan toch maar vanavond nog ga bellen. Haha ik ben hier een beetje met mezelf aan het overleggen ;D moet wel heel boeiend zijn voor jullie... magoed.

Er zijn niet echt heel belangrijke mensjes op msn (bijna iedereen is away - ik ook) dus mss moet ik maar even Nederlands gaan leren... Of eerst ff nog de mensen van jp bellen die ik net niet bereikt heb, omdat het verzet is morgen. Het zou om 4 uur zijn maar toen kon de pastoor niet, dus werd het 5 uur, maar later bleek dat hij het gewoon veeeeel te druk had voor ons, dus nu doet hij niet mee en gaan we dus niet naar hem, maar komt iedereen hier, en dan wel om 4 uur. Ook erg boeiend weer ;).

Heel veel plezier met widm!!!!! :D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8967 Gepost op: 5-04-2003, 19:42:44 »
goeienavond iedereen :)

han, gelukkig dat dr nieuwe meisjes komen werken. ik hoop dat ze t een beetje snel oppakken, want ik heb van een vriendin gehoord die ook op zaterdag in een bakkerij werkt, dat sommige dr echt superlang over doen en dat je dan steeds achter ze aan moet lopen :-/ lekker motiverend, sorry... maar t komt na n tijdje in ieder geval goed :)

groenenman, vervelend dat de lopende band stuk was, volgens mij moet dat veel pijn doen aan je armen na n tijdje...

ik heb vandaag echt helemaal nix uitgevoerd en daar baal ik een beetje van. njah, ik heb wel dingen gedaan. geforumt, boek gelezen, gezonnebankt, gekookt, gebeld en n klein beetje tv gekeken, maar dat zijn niet dingen waarvan ik aan het eind van mn dag denk: goh, wat productief. maar goed, ik heb wel lekker gekookt (al zeg k t zelf). t was alleen wel heel erg jammer dat mn mangocompote aangebrand was, maar gelukkig had de schade zich beperkt tot de onderkant van de pan en kwam ik dr vrij snel echter, zodat ik het snel kon overscheppen. daarna heb ik er maar een scheut amaretto doorheen gedaan zodat t niet zo aangebrand smaken, en dat was goed gelukt :) verder had ik maispannekoekjes, gebakken kip met ananas en kerrie en salade gemaakt. de compote was voor toe om de flensjes mee te vullen... maareh, ik zit nu behoorlijk vol...

over n uur en n beetje begint widm al, das ook snel! k heb dr weer zin in en ben erg benieuwd! ik hoop maar dat astrid dr niet uit gaat, want haar intro filmpje komt vanavond. iedereen alvast veel plezier!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8968 Gepost op: 5-04-2003, 20:21:51 »
Klinkt erg lekker wat je allemaal gekookt hebt Doris.  :)

han, gelukkig dat dr nieuwe meisjes komen werken. ik hoop dat ze t een beetje snel oppakken, want ik heb van een vriendin gehoord die ook op zaterdag in een bakkerij werkt, dat sommige dr echt superlang over doen en dat je dan steeds achter ze aan moet lopen :-/ lekker motiverend, sorry... maar t komt na n tijdje in ieder geval goed :)

Wat grappig dat je vriendin precies dezelfde ervaring met nieuwe collega's bij haar bakkerij. 't is idd zo dat sommigen 't heel erg veel tijd kost voordat ze alles door hebben en 'n beetje inzicht krijgen in wat ze allemaal kunnen doen. Vooral 't poetsen is bij die jonge nieuwe meisjes vaak 'n enorm probleem, omdat ze dat nog nooit gedaan hebben. Meestal komt 't goed na 6 weken of zo en kunnen ze dan redelijk mee komen. Maar sommigen leren 't nooit. Zo zijn er laatst 2 meisjes bij ons ontslagen, omdat ze na 'n half jaar nog steeds geen inzicht hadden en we nog steeds de hele tijd moesten zeggen wat ze konden gaan doen. Anders bleven ze gewoon stom staan te kijken hoe wij hard bezig waren.  ::)

Maar ik ga nu snel weer naar Kopspijkers kijken. 't Kopspijkersspel is namelijk bezig en dat vind ik altijd erg leuk.  :)

Groenenman

• Gast
« Reactie #8969 Gepost op: 5-04-2003, 21:04:52 »
Groenenman, dat lijkt me idd wel heel erg vervelend, als de lopende band kapot gaat :-\. Wat deed je ook alweer, iets met tulpen toch?

Dat heb je helemaal goed, ik sluit nu af want de reclame voor widm is bezig

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8970 Gepost op: 5-04-2003, 22:49:27 »
Wat een leuke aflevering!! :D
Ik heb echt onwijs veel dubbel gelegen, vooral de muziekjes waren echt heeelemaal top!! :D

Maar wel erg jammer dat Aafke eruit is :(, ik had Ferdi als afvaller maar ja toen hij zn vrijstelling kreeg was dat wel al duidelijk... Het introfilmpje van Rene en Chandrika was ook nog steeds niet geweest dus we wisten al dat zij niet weg hoefden.
Aafke had toch op Ferdi gestemd?? Ze zei iig wel dat ze hem verdacht vond, bijv bij dat blinddoekspel. Maar goed Ferdi kon toch al nauwelijks de mol zijn. Ik heb nog maar drie verdachten over: Astrid, Elise en in mindere mate Ron. De rest lijkt me gewoon wel heel erg onws, bijv Rene was het die het geld vond, maar ja Ron die ook die boom in klom... :o tegen de kampioen?! Kan ook zijn geweest omdat ie verwachtte dat de vrijstelling wel gekocht zou worden dus dat ie zo het bedrag dat dan uit de pot zou gaan zou verhogen... maar das een btje vergezocht. Maar goed daarom schrap ik hem nog niet helemaal. Houthakkende Patricia wel... wenie precies wrom...
Ow en Chandrika, daarvan is vorige week gezegd dat ze een tweederangs actrice zou zijn als ze de mol was, nou dat kan toch nooit vd mol gezegd worden...! Maar ik zit geloof ik n btje in het verkeerde topic haha ::) :-[ ;D maar goed hier kan ik tenminste doorkletsen zonder enige verplichting of beperking.

Iig een superafl!! Toch?! Mss dat ik de herh maar alsnog ga opnemen... maar dat dansen volgende week lijkt me ook wel erg leuk...

Welterusten iedereen!!

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #8971 Gepost op: 5-04-2003, 22:58:58 »
 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Weet je waar ik net achter kom???
Als je op de <afdrukken>-knop drukt, krijg je alle posts uit de bar... Aan een stuk door op een pagina :o

;)

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8972 Gepost op: 5-04-2003, 23:15:00 »
Als je op de <afdrukken>-knop drukt, krijg je alle posts uit de bar... Aan een stuk door op een pagina :o
haha, echt waar? of betekent dat laatste smiley dat het onzin is? :P
Ik wilde zelf ook eens proberen wat ik te zien kreeg als ik op afdrukken klikte, maar daar werd de comp te sloom van dus andere keer maar, als 't wat minder druk is...

Wel een rare mededeling op zaterdagavond hoor Elmar :s :P wat vond jij van de afl??

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8973 Gepost op: 6-04-2003, 01:03:08 »
heeeej mensjes ben net terug van de moordavond! was wel lachuh hoor zeker omdat iemand de hele tijd ipv claus prins claus zei (claus was de vermoordde man)
en ja waren wel geinige stukken in,ik was bijvoorbeeld een 18jarige slanke den haahha
dat is dus komisch als je het tegenovergestlede bent

heb verder de mol gemist, maarwel opgenomen, dus dat ga ik morgenochtend kijken!

nu ga ik dnek ik slapen!
doeiiiiii
kusssssss julia

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8974 Gepost op: 6-04-2003, 02:54:32 »
Ik heb vandaag weer eens een lekkere dag gehad. We gingen nl. pannenkoeken bakken !! Ze waren alleen een beetje aangebrand

OOh, pannekoeken zijn echt zo lekker he, vooral met spek. Maar aangebrand is minder. Ik heb echt diep respect voor mensen die echt goed kunnen pannekoek bakken. Ik kan het zelf nl. (nog) niet. Echt voorbeeldfiguren zijn dat voor mij.
Om 'in de geest van' de posts de afgelopen dagen te blijven hierbij een dinges voor iedereen die goed pannekoeken kan bakken:

Dr is idd weinig gepost hé, veel succes met leren voor Nederlands dan maar!

Oh? Aldoor als ik de nieuw'-knop indruk loop ik alweer iets van 20 pagina's achter...

Iedereen beterschap he? :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8975 Gepost op: 6-04-2003, 10:56:53 »
Goeiemorgen,

Ik heb de haat-klusjes van vandaag al grotendeels achter de rug. Ik heb het bed al afgehaald en de was al aangezet. Ik heb al gestofzuigd en de wc gepoetst. Goed he! Nu alleen nog het bed opnieuw opmaken en straks strijken (blegh). Maar dan heb ik het meeste voor de rest van de week ook wel weer gehad gelukkig. Ik ben niet zo'n huisvrouw, althans in ieder geval niet meer sinds ik ergens anders ook nog eens 40 uur moet werken. Als ik thuis kom wil ik alleen nog maar op de bank zitten  ;D.

Han, ben benieuwd of het beter gaat met die nieuwe meisjes. Ik hoop het wel voor je, want je bent echt abnormaal lang aan het werken de laatste tijd. Dan heb je de rest van het weekend en de nieuwe week nodig om bij te komen volgens mij... ;)

Ik zit nu te ontbijten achter de computer (mn vriend is voetballen) en ik ga dadelijk maar eens naar de Blair Witch Project kijken. Kan ik ook meepraten.

Ik kom nog wel eens langs in de loop van de dag.

Groetjes Ovide

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8976 Gepost op: 6-04-2003, 11:25:09 »
goedemorgen!!!!!!!!!!!

ja ik ben vroeg uit de veren (om precies te zijn werd ik rond 8uur half9 gewekt door rick, is er gister vroeg ingegaan bij barry) dus ben best wel een beetje boel gaartjes nu

mensjes iedereen die ziek is, het heerst, beterschapjes!!!!!!

kusss julia

ik ga maar even iets doen om wakker te worden...aankleden ofzo whahaha

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8977 Gepost op: 6-04-2003, 11:26:17 »
Hallo allemaal,

Gisteravond kom ik widm niet zien, want ik was aan het karten. Vanmorgen dus meteen de video aan en hier alles bijgelezen, maar veel wijzer word ik er niet van. Ron en Chandrika zijn nu mijn hoofdverdachten, maar ik ben alweer vergeten waarom.
Hoe is het hier verder met iedereen, veel mensjes naar de Efteling? En Han aan het bijkomen van een zware werkdag?
Een fijne zondag in ieder geval aan allemaal, ik denk dat ik straks nog even mijn bedje in duik met een goed boek, want ik ben moe van gisteravond...

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8978 Gepost op: 6-04-2003, 11:50:20 »
Nou, laat dat bijkomen maar achterwege, want daar heb ik helaas geen tijd voor.  :-[

Ik ben al erg vroeg opgestaan vanmorgen (zo rond 8.30 uur, dus vroeg voor 'n zondagmorgen) en ben al weer 'n tijdje bezig met studeren. Ik ben 't eigenlijk al weer moe en kwam daarom effe langs om bij te lezen.

Maar aangezien ik toch nog wel veel moet doen voor m'n tentamen dinsdag, ben ik er zo weer vandoor om m'n neus weer in de boeken te steken. Ik wens iedereen 'n hele fijne zondag! Geniet er maar van, want 't is zo te zien fijn weer!

Ovide, veel plezier en vooral succes 't bekijken van BWP!  ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8979 Gepost op: 6-04-2003, 13:05:45 »
Hoi !!!

Oh? Aldoor als ik de nieuw'-knop indruk loop ik alweer iets van 20 pagina's achter...

ik voel met je mee, ik heb al van vrijdagmorgen geen tijd meer gehad om hier te posten ofzo en dan besef je dat je morgen op kamp vertrekt tot zaterdag en ik loop meeeeega achter !!
Kheb alle posts ongeveer hier gelezen (beetje vluchtig sorry).
Khad dus vrijdag mijn rapport...laat ons zeggen dat er traantjes gevloeid zijn  :-\ :'( twas veeeeeel slechter dan gedacht (mijn wiskunde dan, de rest was goed) en met veel slechter, dan mag je je wel iets superslecht inbeelden hoor... kben zelfs te beschaamd  :-[ om het hier te posten. Een kleine troost: Hendrik had evenveel (ongeveer) als ik en iemand nog minder, dus ik ben niet alleen...
En de leerkracht zei dat het maar gedeeltelijk meetelt, dus dat er geen vrouw overboord is. Ik kan het wel hoor, ik haal het wel op.

Annemieke: Ik vind het niet erg hoor van die leerkracht, integendeel, ik ging blozen ! Natuurlijk maakt dat alles alleen maar erger, maar het blijft grappig en leuk  ;D ;)
En wij moeten 's middags op school blijven eten en je kan kiezen tss warm of koud, maakt niet uit.

al de rest: proficiat met de goeie punten ;) veel beterschap, plezier en alles wat je wenst !!

ik moet nu gaan eten, Hendrik komt vanmiddag langs, m'n zak is bijna klaar en hopelijk kan ik vanavond nog wat bijlezen en afscheid nemen

zoentje  :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s