Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2509400 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8940 Gepost op: 4-04-2003, 11:14:00 »
Haha Doris dat ziet dr inderdaad behoorlijk hyper uit! ;D

Ikke ben blijhhhh...!!!
Pwweek is voorbij!! Naja zo goed als ;) maar volgende week heb ik nog 2 mondelingen en 1 practicum voor n cijfer, waarvan alleen Ned mondeling officieel bij de pwweek hoort, maar dat kun je dus net zo goed niet erbij rekenen en bovendien is het nu toch echt weekend! :D Wel zo nog naar toneel maar dat is ook leuk dus ik ben gwoon blij.
Scheikunde was ook wel makkelijk, naja niet extreem makkelijk maar gwoon ong zoals ik had verwacht en ik had best wel slecht geleerd en toch ging het behoorlijk goed dus moet het wel vrij makkelijk zijn geweest ;) en het was iig veel (24 opg) dus veel punten te verdienen, das ook altijd mooi. Enne, kwas natuurlijk veel eerder klaar dan pas na drie uur wat om half twaalf zou zijn geweest, maar ik had toch echt heel rustig gewerkt, omdat ik wist dat ik alle tijd zou hebben, dus naja daarna alle opg nog eens heel goed nagekeken, alles opnieuw gemaakt ahw, en toen was het ong half elf en gelukkig mocht ik eerder weg anders had ik een uur moeten wachten. Vandaar dat ik nu al thuis ben! :D Ennnnnnn: ik mag weer msnen!!!! whihoewwww!!
Niet dat er nu veel mensen zijn natuurlijk ;) maar dat geeft mij mooi de gelegenheid hier alles ruimschoots bij te lezen (niet dat dat zo heel lang gaat duren, vrees ik). Iig mag ik vandaag gwoon lekker doen waar ik zin in heb ! Denk dat ik vanavond maar een tijdje aan de telefoon ga hangen... ;) Hrm, tenminste... mn tante komt vanavond, die moet hier overnachten met nog een paar mensen omdat ze morgen ergens in Amsterdam ofzow moeten zijn en ze woont bij Maastricht dus dat zou dan een beetje erg ver zijn. Naja ik zie wel :).

Iedereen iig een hele fijne dag!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8941 Gepost op: 4-04-2003, 11:24:53 »
hai vriendjes en vriendinnetjes ik ben wel actief aan het mollen hoor maar ben niet zo actief hier, ben een beetje afwezigjes sorry liefies hihi slijm slijm

ik heb aanstaaande zaterdagavond een 'moordavond' dan gaan we een soort levend cluedo spelen, kan ik de molzoektactieken mooi gebruiken hahaha

liefs julia

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8942 Gepost op: 4-04-2003, 11:29:09 »
Heyy Julia leuk dat je toch nog af en toe langskomt! je hoeft niet te slijmen hoor :p Je leest dus wel regelmatig ook al post je weinig?? Dus je bent wel hemaal op de hoogte van onze levens hier beschreven in de bar of dat niet? ;)

Echt leuk zo'n moordavond!! Lijkt me echt cool om daar aan mee te doen :D! vergeet je dan niet widm op te nemen? ;-)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8943 Gepost op: 4-04-2003, 13:41:32 »
Goeiedag allemaal  :D
Ik ben al de hele ochtend aan het lezen en leren. Daar krijg ik zo'n duffe kop van dus maar ff iets posten. Ik moet ook maar eens naar buiten ofzo...beetje frisse lucht kan geen kwaad

...k wou dat dr echt zo'n fee-tje kwam die alle leerstof in mn kop toverde

Dat ik zo'n hoofd heb.

Doegggggggg  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8944 Gepost op: 4-04-2003, 14:13:23 »
Goeiemiddag allemaal,

ik kom effe snel langs om wat bij te lezen, voordat ik weer door ga met studeren. Ik ben alweer de hele morgen druk bezig, dus ik kon wel effe 'n pauze gebruiken.  :)

Ik kreeg net 'n email van 'n docent of ik mee wilde helpen volgende week als er allemaal 4 HAVO-leerlingen bij ons op school komen. Die komen dan allerlei proeflessen volgen bij verschillende opleidingen, dus zo ook bij de HEO. En nu vroeg die docent of ik dan 'n dagje die leerlingen mee wilde helpen als ze casussen moeten oplossen en zo. Dat lijkt me wel leuk om te doen en bovendien krijg ik ervoor betaald, dus ik heb maar gelijk teruggemaild dat ik 't wel wilde doen! Bovendien doen er ook 'n paar anderen uit onze klas mee, dus dat wordt gezellig.  :D

Annemieke, wat fijn dat je scheikunde zo goed ging vandaag! Veel plezier met msnen, telefoneren en forummen!   ;)
Juul, wat leuk dat je weer 'ns langskomt! Alvast heel veel plezier bij je moord-avondje! 't lijkt me echt heel erg leuk. Laat je ons hier effe weten wie de dader was en of je molspeurtactieken nog hebben geholpen?  :)
Fenn, succes verder nog met leren! Ik hoop voor je dat er snel 'n fee-tje langs komt om je te verlossen van 't leren!  ;)

Ik ben er ook weer vandoor, want helaas ben ik hier nog geen fee-tje tegengekomen en zal ik 't dus nog echt zelf moeten doen.  ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8945 Gepost op: 4-04-2003, 16:06:59 »
Goeiemiddag!!

Pff, t was me un dag wel weer...

Eerst zo exact+, was niet zo boeiend. Toen religie, nog boeiender ::)Maarja, dr was ja zo'n gedoe om of we nou wel vrij mochten de laatste drie uur, of niet. Dus wij gingen weer naar zo'n sectorpersoontje en die zei dat ze nog niet wist of we vrij mochten. Wij vroegen toen zo: Jullie zouden gister tog al besluit nemen, we moesten later terugkomen gister? Zegt ze zo: "Tja, eh,,, nouja,, dr is volgens mij nog geen beslissing genomen!" Grr, wat hebben we daar nou aan :-\ Maar oke, we moesten de monitor maar in de gaten houden... Toen we grote pauze hadden (en de volleybalmensjusz weggingen) stond er natuurlijk nix op de monitor, dus we gingen weer naar die mevrouwtjuh. En die zei dat we eik met 8 personen geen les konden krijgen maar ze wou ons ook niet vrij geven... Dus we moesten daar maar wat voor ons zelf doen... :-\

Nouja, wij dus naar economie, heel erg zeuren enzo ;D Waren niet zo beleefd tegen hem volgens mij :-[ , hij zo de hele tijd praten, ik viel hem in de reden: Mag ik nou eens ff?! ::) En toen op un gegeven moment werd ie zo gek van ons dat hij ons een half uur eerder vrij gaf :D Dus gingen wij weer naar wiskundeleraar, want als we vrij van hem mochten mocht mentorles ook uitvallen en waren we dus meer als 2 uur eerder vrij...
Toen we bij hem kwamen zei ie zo: "Komen jullie nu alweer discussieren?" *Met zo'n face ;D* En toen mochten wij in het halfuur dat we eerder van economie vrij waren wiskunde hebben, dat ging wel van zijn pauze af, maarja, dat moest dan maar! Dat was wel aardig van hem dus... Maar om dit lange verhaal kort (?) te maken, mentorles mocht toen ook uitvallen en we waren uiteindelijk een anderhalfuur eerder vrij... ;)

Ik kan me het wel voorstellen als jullie ut niet snappen, maarja, moest het gewoon ff van me afschrijve!

Heel veel gediscussierd vandaag dus! Was wel grappig :) En heel veel geregeld, ik samen met iemand anders moeten die dingen altijd regelen, anders zouden we gewoon op sgool gebleven zijn... Maarja, iemand moet het initiatief nemen hé

Fenn en Han: Veel succes met leren!
Annemieke: Fijn (idd) dat scheikunde goed ging! enne, noem me maar weer gewoon @miesh,Anne-Marie of Mieshje ::) ;)
Juul: Leuk dat je weer ff langskomt! :)

Nog un fijne dag iedereen! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8946 Gepost op: 4-04-2003, 16:42:53 »
hallo allemaal!
k ben net terug uit rdam, niet naar de film geweest maar wel gewinkeld. we zijn echt heel dat centrum doorgegaan, alle winkeltjes enzo, en ik kan nu dus echt niet meer lopen. mn voeten doen zelfs pijn als ik dr niet op sta. ik ben echt zo onwijs moe nu, echt vervelend, zelfs typen kost moeite
vanmorgen had k nog n paar proefwerken, de meeste gingen wel goed behalve wiskunde, maar dat snapte niemand. je hoorde iedere minuut wel iemand tegen zn baaldje schelden, was wel lol ;D

nu ff bijlezen denk k :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8947 Gepost op: 4-04-2003, 17:23:51 »
Hoi,

Het is weer weekend! Ik kwam net thuis van mn werk en toen was mn vriend al thuis. Er 'rammelde' iets aan de auto. Geen idee wat. Wij zijn dus van die sukkels wat auto's betreft dus hij is maar even naar de Kwitfit gereden, misschien dat er iets met de uitlaat is? Ik ben benieuwd en hoop maar dat het meevalt.

We zouden eigenlijk gaan sporten, maar ik moet maar even afwachten wanneer mn vriend terug is en hoe de auto er dan uitziet  ;D. Anders morgenvroeg maar gaan sporten, kan ook.

Het was weer een druk dagje vandaag, maar dat is niet erg. De dag was weer zo om.

Zo meteen wel frieten, daar heb ik in ieder geval heel erge zin in. Tussen de middag was ik in de kantine bij ons op het werk en daar liggen altijd allemaal snacks. ik had er echt zo'n zin in, maar heb me weten te beheersen. Een enkele keer bezwijk ik nog wel eens, maar een keertje is dan ook helemaal niet erg.

Ik ga nog even wat bijlezen, hoewel ik merk dat ik erg moe ben.

Annemieke, ik ben blij dat je toesten goed gegaan zijn. Dan moet het eindexamen ook niet zo'n probleem zijn. Dat is meestal makkelijker. Tenminste  zo was dat bij ons.

...

Mn vriend belde net. Er zat een of ander plaatje los bij de uitlaat en daar moest een nieuwe op. Kosten 5 euro. Pfew, dat valt weer mee. Meestal zijn het wat gepeperde rekeningen die je krijgt als er iets met de auto is.

Anyway, hij was nu bij de friture, dus het eten komt er zo aan. We gaan maar morgen sporten. Jullie zijn in ieder geval weer volledig op de hoogte.

Groetjes Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8948 Gepost op: 4-04-2003, 17:26:23 »
Annemieke, wat fijn dat je scheikunde zo goed ging vandaag! Veel plezier met msnen, telefoneren en forummen!   ;)
thnx Han! :D Haha, diepgaande hobby's heb ik he... ::) Nou ja natuurlijk ook nog toneel :D waar ik nu net vandaan kom, dat was ook weer leuk!! We schieten nu echt op met de voorstelling, ja, dat moet ook wel natuurlijk, volgende week moeten de posters er zijn, week daarna kaartverkoop en de week daarna is het! :o :D :D
[color=fffff1]Maarre "Rolf" is dr nu definitief uit...;)[/color]
Nou met dat msnen schiet het forummen niet op dus ik verstuur het maar, hrm nee ik wilde nog reageren op jullie... Doris, is toch niet erg om moe te zijn als je de hele dag fijn gewinkeld hebt!! :D Heb je nog veel gevonden??
Han, wat cool dat je voor iets dat je zo leuk en gezellig vindt ook nog eens betaald krijgt!! :D En succes met leren nog he!!
Fenn, ook nog heel veel succes met leren!! Hou de moed erin, het gaat je lukken, nog maar heel even...!
Oozje Anne-Marie, ik snap je verhaal wel ongeveer hoor! ;) Mooi dat je uiteindelijk toch nog eerder uit was!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8949 Gepost op: 4-04-2003, 17:31:55 »
en nu was ik natuurlijk Ovide vergeten omdat ze tegelijk met mij aan het posten was ;)

Ovide, mooi dat het meeviel met de auto! Ga maar fijn morgenochtend sporten dan ben je ook niet zo moe ;). Eet smakelijk alvast met je frietjes!!
Ik moet nu lasagne gaan maken samen met mn broer. Ja mn moeder is de laatste tijd vaak weg vlak voor het eten dus moeten wij koken... nou ja vind ik niet zo erg hoor alleen wel jammer dat je dan het forummen/msnen moet onderbreken ::) ;).

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8950 Gepost op: 4-04-2003, 17:35:59 »
Is wel een goeie taktiek van je moeder Annemieke. En zij heeft minder werk, en jullie leren koken.

Ik zou alleen nooit met mn broertje kunnen koken. Dan zouden we echt ruzie krijgen ofzo.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8951 Gepost op: 4-04-2003, 17:53:53 »
hahaha ik krijg ook altijd ruzie met mn broertje als we samen eten aan t klaar maken zijn. daarom maak ik de dingen meestal alleen :) vind ik zowiezo veel fijner dan zo'n manneke in de keuken die toch alleen maar heel de tijd in de weg loopt :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8952 Gepost op: 4-04-2003, 18:31:01 »
Ik zou alleen nooit met mn broertje kunnen koken. Dan zouden we echt ruzie krijgen ofzo.
mwa, ja, valt nog wel mee, we hebben bijna altijd ruzie en ik erger me altijd wel eraan als ie me commandeert zo van 'ga jij de kaas eens even raspen' maar eigenlijk kunnen we best goed samenwerken als je eten klaarmaken, ja, nu je het zegt ;) ;D. We hebben stukken meer ruzie om de computer... ::)

Groenenman

• Gast
« Reactie #8953 Gepost op: 4-04-2003, 19:17:53 »
Yes !!!

Het is gelukt

Ik heb vandaag weer eens een lekkere dag gehad. We gingen nl. pannenkoeken bakken !! Ze waren alleen een beetje aangebrand

Voor de rest was ik al om 1 uur uit. Bleef ik tot 2 uur op school

Net getennist dus ik ga nu maar weer lekker lezen en typen [img]http://opkikkertje.nl/smilies/computer/chatten.gif[img]

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8954 Gepost op: 4-04-2003, 23:42:12 »
Nou mijn tante die we om ong negen uur verwacht hadden is eindelijk gekomen om kwart over elf ::) (ja ze had wel gebeld hoor), het was dus Rotterdam waar ze vandaag en morgen moest zijn en daarom overnacht ze hier, samen met een collega. En ik ben heel asociaal gewoon aan het computeren ;D. Maar ik word op msn tenminste wel een beetje opgevrolijkt :) (en dat terwijl ik maar 1 venster heb...). Maja nu moet ik toch eigenlijk wel naar bed... naja ik ga wel uitslapen morgen ;).
Welterusten en tot morgen iedereen :-*!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8955 Gepost op: 5-04-2003, 11:05:08 »
Goeiemorgen!!

Hmm, tis zaterdag!
Ik ga zo mn kamer maar es opruimen, dan vooruitwerken voor sgool, ik ga vanaaf nml. naar mn oma want die is maandag jarig, en dan viert ze het morgen! Dus daar blijven we dan ook slapen :) 'k hoop wel dat ik de Mol live daaro kan zien... ::)

Ga strax ook nog ff naar de stad, mss nog wat kleren oid kopen ;)

Ik kom strax denk ik nog wel langs, en anders tot zondagavond of maandag! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8956 Gepost op: 5-04-2003, 11:32:22 »
Woont die oma hier in Zuid-Holland Anne-Marie?? [color=fffff1]hint hint, tasje tasje...::) :p[/color]

Menn wat is dr nog weinig gepost hier zeg. Ik heb lekker uitgeslapen nadat mn tante, die bij mij op de kamer sliep, rond kwart voor acht vanochtend was opgestaan. Toen was ik dus wel wakker geworden, maar niet opgestaan, en kheb daarna nog heerlijk geslapen :).
Zometeen even naar de stad, mss ook naar de kapper... Hmm, weet het nog niet. Iig dan toch vandaag wat mensjes bellen waar ik gister niet aan toegekomen was. En eigenlijk natuurlijk ook leren voor mn literatuurmondeling van Nederlands voor maandag. Naja verder heb ik helemaal niets te vertellen. Er zijn nog steeds geen jonge eendjes :( of hebben jullie dr al gezien??

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8957 Gepost op: 5-04-2003, 11:39:16 »
Woont die oma hier in Zuid-Holland Anne-Marie?? [color=fffff1]hint hint, tasje tasje...::) :p[/color]
Neuh, das mn andere oma... Ik ga nu naar mn oma in Wageningen... ::)
[color=fffff1]haha, ja anders had ik wel ff langs jou kunnen gaan... : ) [/color]

Dr is idd weinig gepost hé, veel succes met leren voor Nederlands dan maar!

Ik ga nu egt mn kamer opruimen, *zucht*

DoejDoej! :-*

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8958 Gepost op: 5-04-2003, 11:57:22 »
@miesh, veel plezier bij je oma :) waar ligt wageningen eigelijk?

k wou mn haar vandaag ook laten knippen, maar ik ga het toch maar niet laten doen. ik wil het echt per se lang hebben, dan maar ff een rotlengte. k denk dat ik t voortaan wat vaker ga opsteken ofzo. maar goed, k ben nog steeds onwijs duf zeg! maar t zonnetje schijnt wel lekker, wordt ik meestal wel vrolijk en actief van :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8959 Gepost op: 5-04-2003, 13:12:48 »
Wageningen ligt bij Ede (vandaar station Ede-Wageningen ;) Wageningen heeft nl geen station), tussen Utrecht en Arnhem. [color=fffff1]jammer Anne-Marie...[/color]

Ik ga denk ik wel zo naar de kapper... is idd rotlengte en ik wil het niet nog langer, das alleen maar onhandig en ultrazwaar en zow. Maar ik ben echt supersloom met alles, het is al 1 uur geweest en ik heb eigenlijk nog niets gedaan behalve douchen en een heel klein btje forummen... ::) :-\ Straks wordt t weer zon supersuffe dag waarop je helemaal niets gedaan hebt... blegh, nee, dat moet ik voorkomen... ik moet echt zo naar de stad, het is nog supermooi weer ook...

Succes met je kamer opruimen Anne-Marie (ist zo veel werk? ;)), hmm, ik vraag me af of ik me vandaag nog tot Nederlands kan zetten... :-X ::)