Goeiemiddag!!
Pff, t was me un dag wel weer...
Eerst zo exact+, was niet zo boeiend. Toen religie, nog boeiender ::)Maarja, dr was ja zo'n gedoe om of we nou wel vrij mochten de laatste drie uur, of niet. Dus wij gingen weer naar zo'n sectorpersoontje en die zei dat ze nog niet wist of we vrij mochten. Wij vroegen toen zo: Jullie zouden gister tog al besluit nemen, we moesten later terugkomen gister? Zegt ze zo: "Tja, eh,,, nouja,, dr is volgens mij nog geen beslissing genomen!" Grr, wat hebben we daar nou aan :-\ Maar oke, we moesten de monitor maar in de gaten houden... Toen we grote pauze hadden (en de volleybalmensjusz weggingen) stond er natuurlijk nix op de monitor, dus we gingen weer naar die mevrouwtjuh. En die zei dat we eik met 8 personen geen les konden krijgen maar ze wou ons ook niet vrij geven... Dus we moesten daar maar wat voor ons zelf doen... :-\
Nouja, wij dus naar economie, heel erg zeuren enzo
Waren niet zo beleefd tegen hem volgens mij
, hij zo de hele tijd praten, ik viel hem in de reden: Mag ik nou eens ff?!
En toen op un gegeven moment werd ie zo gek van ons dat hij ons een half uur eerder vrij gaf
Dus gingen wij weer naar wiskundeleraar, want als we vrij van hem mochten mocht mentorles ook uitvallen en waren we dus meer als 2 uur eerder vrij...
Toen we bij hem kwamen zei ie zo: "Komen jullie nu alweer discussieren?" *Met zo'n face
* En toen mochten wij in het halfuur dat we eerder van economie vrij waren wiskunde hebben, dat ging wel van zijn pauze af, maarja, dat moest dan maar! Dat was wel aardig van hem dus... Maar om dit lange verhaal kort (?) te maken, mentorles mocht toen ook uitvallen en we waren
uiteindelijk een anderhalfuur eerder vrij...
Ik kan me het wel voorstellen als jullie ut niet snappen, maarja, moest het gewoon ff van me afschrijve!
Heel veel gediscussierd vandaag dus! Was wel grappig
En heel veel geregeld, ik samen met iemand anders moeten die dingen altijd regelen, anders zouden we gewoon op sgool gebleven zijn... Maarja, iemand moet het initiatief nemen hé
Fenn en Han: Veel succes met leren!
Annemieke: Fijn (idd) dat scheikunde goed ging!
enne, noem me maar weer gewoon @miesh,Anne-Marie of Mieshje Juul: Leuk dat je weer ff langskomt!
Nog un fijne dag iedereen!